Let's GoCook
Let's GoCook
"Wywiad z Anna Kurzepa - Manager w firmie Let's GoCook"
  Nasi trenerzy to osoby o bardzo dużym doświadczeniu zawodowym, którzy są również aktywni w prowadzeniu własnych restauracji ...
Mars Polska
Mars Polska
"Wywiad z Katarzyna Prządka;Joanna Turek - Employer Branding Specialist;Learning & Development Manager w firmie Mars Polska"
  Katarzyna Prządka, Employer Branding Specialist, MARS Polska Praktyk w dziedzinie EB, rekrutacji i rozwoju pracowników - od początku  związana z obszarem HR w międzynarodowych korporacjach w branży FMCG i finansów. Obecnie w  Mars Polska odpowiada między innymi za tworzenie strategii wizerunkowej i za działania mające na celu promowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy. Jest także odpowiedzialna za rekrutację na program stażowy Mars Business Experience i organizację Akademii Wiedzy Praktycznej Mars. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych SWPS na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Joanna Turek, Learning & Development Manager, MARS Polska Od 11 lat związana jest z obszarem HR. Posiada wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarach komunikacji wewnętrznej, rekrutacji, oceny wyników oraz rozwoju organizacji i jej współpracowników. W przeszłości pełniła funkcję HR business partnera. Jako kierownik projektu była odpowiedzialna za wdrożenie w firmie nowego, globalnego systemu klasyfikacji stanowisk i uspójnienie systemów wynagrodzeń w jednostkach Mars w Polsce. ...
Open Finance
Open Finance
"Wywiad z Joanna Skonieczko - Kierownik Departamentu Rekrutacji i Szkoleń w firmie Open Finance"
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Trzy główne kanały rekrutacji to internet, rekrutacja wewnętrzna i polecenia. Najczęściej korzystamy z Internetu, ogłaszając się na dużych portalach rekrutacyjnych, a także wybierając Kandydatów na portalach społecznościowych. Nowoczesne media sprawdzają się bardzo dobrze. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. Dla pracowników sieci sprzedaży mamy zbudowaną bardzo jasną i precyzyjną ścieżkę kariery zawodowej. Stawiamy na profesjonalizm i wysoki standard obsługi Klienta dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy. System ten polega na rekomendowaniu sprawdzonych osób z branży, z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat taki odbywa oczywiście standardowy proces rekrutacyjny. O tym, czy ostatecznie zajmie stanowisko, decydują jego umiejętności.   Jak się jeszcze Państwo wspomagacie...
Nokia Networks
Nokia Networks
"Wywiad z Martyna Kosiorek - Project Manager ds. rekrutacji w firmie Nokia Networks"
  Pojawienie się Nokii w Polsce było dużym wydarzeniem. Jak wyglądały początki?  Europejskie Centrum Inżynierii i Oprogramowania we Wrocławiu powstało w 2000 roku, zatrudniając wówczas 10 pracowników. Dzisiaj jest to największa instytucja badawczo-rozwojowa w sektorze ICT w Polsce. W 2013 roku zatrudnialiśmy ponad 1800 pracowników, w 2015 jest nas już ponad 2500 i wciąż poszukujemy nowych specjalistów.    Skok z 10 do 2500 pracowników jest imponujący. Obecnie ten przyrost już się ustabilizował? Od kilku lat, w związku z rozwojem nowych technologii, wrocławskie centrum R&D odnotowuje ciągły wzrost zatrudnienia. W zeszłym roku zatrudniliśmy 815 nowych pracowników.   Proszę opowiedzieć o swojej działalności. Nad czym pracujecie?  Każdego dnia tworzymy rozwiązania, które są lub będą używane na całym świecie. Pracujemy nad technologiami telekomunikacyjnymi, takim jak 2G – GSM, 3G – WCDMA oraz 4G – LTE, a także zajmujemy się procesem standaryzacji dla technologii 5G.      Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo ko...