Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla : (1084262)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Zabrze
189
19 minut temu
Olsztyn
472
23 minuty temu
Częstochowa
1
26 minut temu
Rumia
1
31 minut temu
Tarnów
1
31 minut temu
BASF Polska
BASF Polska
"Wywiad z Sylwia Szmidt - HR Manager w firmie BASF Polska"
W ramach swojej 21 kariery w BASF miała możliwość pracy zarówno w dziale sprzedaży jak i dziale administracji firmy. Przez ostatnie 7 lat pracy związana z Działem Personalnym, w ramach którego odpowiada za współtworzenie i realizację Polityki Personalnej firmy. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego na kierunku Zarządzanie Potencjałem Społecznym Firmy.   Jakie były początki Państwa firmy? Firma BASF jest obecna w Polsce od lat pięćdziesiątych XX wieku. Na początku handel z Polską odbywał się przez jedną z central handlu zagranicznego w Warszawie. Po roku '89 BASF była jedną z pierwszych firm niemieckich, które zdecydowały się na inwestycje w Polsce. W 1992 roku powstała BASF Polska z siedzibą w Warszawie. Obecnie w Polsce zatrudniamy ponad 540 osób.   Co uważa Pani za największy sukces firmy? Zdecydowanie należy tu wymienić otwarcie największego w Europie zakładu produkcji katalizatorów samochodów w Środzie Śląskiej, który został uznany przez Polską Agencję Inwestycji Zagranicznych za inwestycję roku. To samo wyróżnienie przyznano nam w konkursie Polish Chemical Awards. Sukce...
Piła
1941
36 minut temu
Gdańsk
1
45 minut temu
Gdynia
1
49 minut temu
Bydgoszcz
3250
50 minut temu
Warszawa
1
50 minut temu
Kutno
1
52 minuty temu
Wrocław
839
1h 4min. temu
Łódź
1
1h 7min. temu
Warszawa
1
1h 9min. temu
Wrocław
1
1h 14min. temu
Home Broker
Home Broker
"Wywiad z Marcin Zając - Dyrektor Departamentu Szkoleń i Rekrutacji w firmie Home Broker"
Pracę w Home Broker rozpoczął w 2012 roku, gdzie objął stanowisko Dyrektora Rozwoju Sieci Sprzedaży, odpowiadając m.in. za wprowadzenie ścieżki rozwoju kariery i programy szkoleniowe dla Doradców. Obecnie odpowiada za proces rekrutacji i szkoleń wstępnych Doradców ds. nieruchomości. Wykładowca i szkoleniowiec na warszawskich uczelniach. Prywatnie pasjonat nowych technologii, zdrowego trybu życia i psychologii sprzedaży.   Ilu pracowników w tym momencie Państwo zatrudniacie?  Jesteśmy największą w Polsce agencją nieruchomości i jednym z największych firm doradztwa finansowego. Dzisiaj zatrudniamy 424 doradców w obrocie nieruchomościami i 240 doradców finansowych w 25 miastach.   Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Wykorzystujemy przede wszystkim możliwości jakie daje internet. Najpopularniejsze są duże portale z ogłoszeniami o pracę, ale rekrutujemy także z wykorzystaniem serwisów społecznościowych czy serwisów kariery, gdzie prowadzimy akcje rekrutacji bezpośredniej.  Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawia...
Będzin
274
1h 21min. temu
Wrocław
1
1h 29min. temu
Kielce
1
1h 29min. temu
München
418
1h 29min. temu
Wałbrzych
1
1h 34min. temu
Kwidzyn
136
1h 42min. temu
Toruń
1
1h 46min. temu
Łódź
1
1h 47min. temu
Gliwice
1
1h 49min. temu
Toruń
1
2h 7min. temu
Warszawa
1
2h 10min. temu
Siechnice
1
2h 11min. temu
Toruń
1
2h 28min. temu
Warszawa
61
2h 30min. temu
Toruń
1
2h 32min. temu
Dr Irena Eris
Dr Irena Eris
"Wywiad z Izabela Chojnacka-Naskręt - HR Biznes Partner w firmie Dr Irena Eris"
Absolwentka Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz Podyplomowych Studiów Zarzadzania Zasobami Ludzkimi na Politechnice Warszawskiej.  Praktyk HR z ponad 16-letnim doświadczeniem zawodowym. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rekrutacją, rozwojem talentów oraz zarządzaniem kompetencjami. Pasjonatka rozwoju osobistego.    Jak wyglądały początki firmy? Firma powstała w 1983 roku. Dr Irena Eris pracowała wówczas w Zakładzie Badawczo – Wdrożeniowym warszawskiej Polfy  i poczuła potrzebę stworzenia miejsca dla siebie, w którym mogłaby realizować się zawodowo i spełniać swoje pasje. Wspólnie z mężem postanowili założyć swoją firmę. Wówczas była to produkcja jednego kremu, a w laboratorium zatrudniony był jeden pracownik. Ta historia towarzyszy nam do dziś. Firma różni się jednak znacznie od tej sprzed ponad 30 lat. W Laboratorium Kosmetycznym Dr Irena Eris zatrudniamy dzisiaj blisko 400 osób, w całej grupie Dr Irena Eris ponad 1000 osób, a rocznie firma produkuje ponad 20 milionów sztuk kosmetyków.   Dziś funkcjonowanie przedsiębiorstwa pewni...
Gliwice
1
2h 32min. temu
Łódź
413
2h 38min. temu
Toruń
1
2h 49min. temu
Toruń
1
2h 50min. temu
Toruń
1
2h 51min. temu
Toruń
1
3h 7min. temu
Toruń
1
3h 10min. temu
Toruń
1
3h 14min. temu
Toruń
1
3h 26min. temu
Toruń
1
3h 29min. temu
Wrocław
1
3h 29min. temu
Wrocław
1
3h 31min. temu
Toruń
1
3h 32min. temu
Legnica
1
3h 33min. temu
Zabrze
1062
3h 36min. temu
Jarocin
459
3h 38min. temu
Warszawa
2
3h 41min. temu
Warszawa
2
3h 41min. temu
Zabrze
1
3h 44min. temu
Włodawa
1
3h 46min. temu
Schindler Polska
Schindler Polska
"Wywiad z Monika Majcher - Dyrektor Pionu Personalnego w firmie Schindler Polska"
Magister Wydziału Zarządzania i Marketingu Uniwersytetu Warszawskiego o specjalności Zarządzanie Potencjałem Społecznym Organizacji, Absolwent studiów podyplomowych Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego. Posiada ponad 18-letnie doświadczenie w pracy w Pionach personalnych. Swoją karierę w  Schindler Polska rozpoczęła w 2006 roku, natomiast stanowisko Dyrektora Pionu Personalnego objęła w roku 2009.   Jakie były początki firmy w Polsce? Rozpocznijmy od naszych źródeł: Firma Schindler powstała w 1874 r. w Szwajcarii. W swojej 139 - letniej historii Schindler z lokalnego producenta maszyn przeobraził się w globalnego producenta wind, schodów i chodników. Obecnie koncern posiada fabryki i filie na wszystkich kontynentach oraz zatrudnia ponad 54.000 pracowników. Siedziba firmy mieści się w Ebikonie, w Szwajcarii.  Początek  działalności  Schindlera w Polsce datuje się na rok 1928. Ponownie jako przedstawicielstwo weszliśmy na polski rynek w roku 1995, a od roku 1997 działamy jako Schindler Polska  Sp. z o.o.   Ile w tym momencie mają Państwo oddziałów? Poza Warszawą ...
Bydgoszcz
1
3h 48min. temu
Warszawa
1
3h 48min. temu
Warszawa
1
3h 51min. temu
Tychy
1
3h 51min. temu
Gorzów Wielkopolski
1
3h 51min. temu
Kikoły
28
3h 54min. temu
Pi����¯�¿�½a
1
3h 54min. temu
München
1
3h 58min. temu
Piotrków Trybunalski
1
4h 6min. temu
Toruń
1
4h 8min. temu
Goszcz
1
4h 8min. temu
Łódź
1
4h 11min. temu
Warszawa
1
4h 11min. temu
Toruń
1
4h 13min. temu
Wrocław
1128
4h 21min. temu
Warszawa
1
4h 25min. temu
Łódź
1
4h 27min. temu
Rusinowo
1
4h 32min. temu
Toruń
1
4h 32min. temu
Poznań
1
4h 34min. temu
TNS Polska S.A.
TNS Polska S.A.
"Wywiad z Marlena Huszczak - HR Director, członek zarządu w firmie TNS Polska S.A."
Z branżą badawczą i TNS (wcześniej Pentor) związana od początku swojej kariery zawodowej, początkowo jako badacz rynku specjalizujący się w badaniach jakościowych, następnie jako Marketing Manager, Business Development Director, a od 2008 roku jako HR Director od trzech lat również w funkcji członka zarządu. Absolwentka AWF w Poznaniu, studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem oraz programu Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois. Uważa, że ma szczęście ponieważ w życiu zawodowym robi to co kocha i daje jej satysfakcję.   Jaki był kluczowy moment dla firmy? Kluczowym momentem dla TNS Polska było połączenie w kwietniu 2012 roku dwóch znanych marek na rynku badań czyli OBOP, która miała ponad 50-letnią tradycję i działającego od ponad 20  lat na rynku Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, każda z nich miała silną pozycję na rynku i nagle musieliśmy stać się jedną firmą. Było to bardzo duże wyzwanie, żeby z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z marką stworzyć jeden zespół i nową markę.    Co sta...
Toruń
1
4h 35min. temu
Kościerzyna
1
4h 38min. temu
Łęczna
1
4h 48min. temu
Łódź
1
4h 49min. temu
Wrocław
1
4h 51min. temu
Bochnia
1
4h 51min. temu
Warszawa
11
4h 56min. temu
Bydgoszcz
60
4h 58min. temu
Katowice
1
4h 59min. temu
Zgierz
1
5h 0min. temu
Aabenraa
1
5h 7min. temu
Łódź
1
5h 12min. temu
Poznań
22
5h 12min. temu
Żary
1
5h 12min. temu
Mników NAJWIEKSI OSZUSCI!
1
5h 13min. temu
Kraków
1
5h 14min. temu
Zawiercie
1
5h 18min. temu
Warszawa
1
5h 29min. temu
Wojcieszów
1
5h 31min. temu
Wrocław
1
5h 32min. temu
Marcpol S.A.
Marcpol S.A.
"Wywiad z Iwona Zarucka - Wiceprezes Zarządu w firmie Marcpol S.A."
Pełni funkcję Wiceprezesa Zarządu Marcpol S.A. związana z firmą od momentu powstania czyli od 27 lat.   27 lat na rynku, ponad 60 placówek i cały czas się Państwo rozrastają. Co wpłynęło na tak ogromy sukces firmy?  MarcPol to polska sieć supermarketów skutecznie konkurująca z zagranicznymi super- i hipermarketami. Nasz rozwój i umacnianie pozycji jest możliwe dzięki ciągle doskonalonemu asortymentowi, który spełnia oczekiwania wszystkich Klientów, zarówno dokonujących codziennych zakupów, jak i poszukujących produktów delikatesowych w bardzo atrakcyjnych, konkurencyjnych cenach. Oferujemy w ciągłej sprzedaży i szerokim asortymencie produkty świeże: wędliny, mięsa, wyroby garmażeryjne, ryby, warzywa i owoce, pieczywa, dbając jednocześnie o najwyższą jakość i konkurencyjne ceny. Gwarantujemy również naszym Klientom najwyższą jakość obsługi.     Czy od początku zakładali Państwo, że firma MarcPol będzie oferowała tego typu usługi? Tak. Od początku istnienia MarcPol rozwijał się jako sieć detaliczna oferująca produkty spożywcze i chemiczno-kosmetyczne. Działalność Mar...
Piaseczno
1
5h 35min. temu
Arłamów
1
5h 35min. temu
Gostyń
1
5h 36min. temu
Warszawa
27
5h 42min. temu
Oleśnica
1
5h 46min. temu
Bydgoszcz
1
5h 49min. temu
Warszawa
1
5h 49min. temu
Toruń
1
5h 50min. temu
Toruń
1
5h 53min. temu
Toruń
1
5h 53min. temu
alert