Panasonic
Panasonic
"Wywiad z Aleksandra Pietruszka - Head Of HR Central & Eastern Europe w firmie Panasonic"
Ukończyła Uniwersytet Warszawski i od początku pracy rozwijała swoją karierę w korporacjach. Z polskim oddziałem Panasonic Marketing Europe GmbH jest związana od 2008 roku, gdy dołączyła do zespołu jako HR Specialist Poland & Baltics. Ogromne doświadczenie i wyczucie w takich sferach jak Recruiting czy Employee Relatons, a także bogata wiedza z zakresu Employment Law pomogły jej zajmować kolejne stanowiska. Już w 2012 roku objęła pozycję HR Manager Poland & Baltics. Na skutek reorganizacji struktury Panasonic w Europie, która miała miejsce w 2014 roku Aleksandra Pietruszka kierując, co raz większym zespołem, objęła stanowisko Head of HR Central & Eastern Europe.   Panasonic, wszystkim znana międzynarodowa firma. Proszę powiedzieć, jak osiągnąć taki sukces?  Aby dobrze odpowiedzieć na to pytanie, warto sięgnąć do samych korzeni firmy, która liczy sobie już blisko sto lat. Na kartach historii Panasonic od pierwszych lat jej istnienia zarysowywała się wyraźna potrzeba wspierania rozwoju i dobrobytu społeczeństwa, która znajduje odzwierciedlenie w coraz bardziej innowacyjnych produktach, jak również pozabiznesowych ...
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris
"Wywiad z Izabela Chojnacka-Naskręt - HR Biznes Partner w firmie Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris"
Absolwentka Zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz Podyplomowych Studiów Zarzadzania Zasobami Ludzkimi na Politechnice Gdańskiej. Praktyk HR z ponad 16-letnim doświadczeniem zawodowym. Specjalizuje się w zagadnieniach związanych z rekrutacją, rozwojem talentów oraz zarządzaniem kompetencjami. Pasjonatka rozwoju osobistego.    Zaczynali Państwo od jednego pracownika - zgadza się? Firma powstała w 1983 roku. Dr Irena Eris pracowała wówczas w Zakładzie Badawczo – Wdrożeniowym warszawskiej Polfy, poczuła jednak potrzebę stworzenia miejsca dla siebie, w którym mogłaby realizować się zawodowo i spełniać swoje pasje. Wspólnie z mężem postanowiła założyć swoją własną firmę. Zaczęła od produkcji jednego kremu, a w laboratorium rzeczywiście zatrudniony był tylko jeden pracownik. Obecnie, firma różni się znacznie od tej sprzed ponad 30 lat. W Laboratorium Kosmetycznym zatrudniamy blisko 400 osób, w całej grupie Dr Irena Eris pracuje ponad 1000 osób. Rocznie firma produkuje ponad 20 milionów sztuk kosmetyków.   Jak aktualnie wygląda funkcjonowanie przedsiębiorstwa? Aktualni...
Work Service SA
Work Service SA
"Wywiad z Krzysztof Inglot - Rzecznik Prasowy w firmie Work Service SA"
Istniejecie Państwo od 1999r i cały czas jesteście liderem na polskim rynku usług HR - czego to jest wynikiem? Co Państwa wyróżnia? Jesteśmy faktycznie od 15 lat na rynku. Pomysł na firmę miało trzech studentów akademickich Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu. Pierwsza siedziba znajdowała się w piwnicy akademika - z czasem firma zaczęła się rozwijać, podpisaliśmy pierwszą dużą umowę z pierwszą siecią handlową, później przyszedł kontrakt z dużą firmą Volkswagen, która z Nami współpracuje już od kilkunastu lat i tak się rozwijaliśmy dalej i intensywniej. Firma po tych kluczowych krokach w pierwszym i drugim roku działalności, dostała olbrzymiego przyśpieszenia i rozrostu zatrudnienia. Dziennie zatrudniamy ponad 50 tys. osób rocznie- jest to w Europie Środkowej ok. 300 tys. osób, które znajdują pracę lub pracodawcę. Przyrosty przez pierwsze 10 lat było ponad 100%, co wymagało dużego entuzjazmu i tylko było to możliwe do osiągnięcia dzięki ludziom na których jest osadzona firma. Są to ludzie mocno zaangażowani w pracę, ludzie którzy dzięki przeświadczeniu, że ta wizja którą mieliśmy na początku - czyli b...
Mars Polska
Mars Polska
"Wywiad z Katarzyna Prządka;Joanna Turek - Employer Branding Specialist;Learning & Development Manager w firmie Mars Polska"
  Katarzyna Prządka, Employer Branding Specialist, MARS Polska Praktyk w dziedzinie EB, rekrutacji i rozwoju pracowników - od początku  związana z obszarem HR w międzynarodowych korporacjach w branży FMCG i finansów. Obecnie w  Mars Polska odpowiada między innymi za tworzenie strategii wizerunkowej i za działania mające na celu promowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy. Jest także odpowiedzialna za rekrutację na program stażowy Mars Business Experience i organizację Akademii Wiedzy Praktycznej Mars. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych SWPS na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Joanna Turek, Learning & Development Manager, MARS Polska Od 11 lat związana jest z obszarem HR. Posiada wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarach komunikacji wewnętrznej, rekrutacji, oceny wyników oraz rozwoju organizacji i jej współpracowników. W przeszłości pełniła funkcję HR business partnera. Jako kierownik projektu była odpowiedzialna za wdrożenie w firmie nowego, globalnego systemu klasyfikacji stanowisk i uspójnienie systemów wynagrodzeń w jednostkach Mars w Polsce. ...
Maersk Polska
Maersk Polska
"Wywiad z Beata Ulijasz - Senior HR Business Partner w firmie Maersk Polska"
Absolwentka Zarządzania Zasobami Ludzkimi na Wydziale Zarządzania i Marketingu na Akademii L.Kozminskiego w Warszawie. Od siedmiu lat związana z firmą Maersk Line w Polsce. Posiada kilkunastoletnie doświadczenie w strukturach międzynarodowych korporacji na stanowiskach związanych z Human Resources i Office Administration.   Chcielibyśmy przybliżyć naszym użytkownikom strukturę Państwa firmy. Czy mogłaby Pani o niej opowiedzieć? Maersk Polska  zatrudnia ok. 100 osób w trzech lokalizacjach. Biuro główne znajduje się w Warszawie, gdzie zatrudniamy ok. 70 osób, kolejne znajduje się w Gdyni, natomiast najmniejsze mieści się w Krakowie. W regionie Europy Środkowo-Wschodniej zatrudniamy w sumie ok. 185 osób.Usługi związane z morskim transportem kontenerowym oferujemy pod trzema szyladmi - Maersk Line, Safmarine oraz Seago Line. Oczywiście zwracamy szczególną uwagę na potrzeby naszych klientów i odpowiadając na nie zapewniamy również dostosowaną do klienta ofertę transportu intermodalnego lądowego (door-to-door). Jako firma usługowa realizujemy obsługę B2B, zatrudniamy więc wyłącznie pracowników biurowych.Najc...
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...