Mars Polska
Mars Polska
"Wywiad z Katarzyna Prządka;Joanna Turek - Employer Branding Specialist;Learning & Development Manager w firmie Mars Polska"
  Katarzyna Prządka, Employer Branding Specialist, MARS Polska Praktyk w dziedzinie EB, rekrutacji i rozwoju pracowników - od początku  związana z obszarem HR w międzynarodowych korporacjach w branży FMCG i finansów. Obecnie w  Mars Polska odpowiada między innymi za tworzenie strategii wizerunkowej i za działania mające na celu promowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy. Jest także odpowiedzialna za rekrutację na program stażowy Mars Business Experience i organizację Akademii Wiedzy Praktycznej Mars. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych SWPS na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Joanna Turek, Learning & Development Manager, MARS Polska Od 11 lat związana jest z obszarem HR. Posiada wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarach komunikacji wewnętrznej, rekrutacji, oceny wyników oraz rozwoju organizacji i jej współpracowników. W przeszłości pełniła funkcję HR business partnera. Jako kierownik projektu była odpowiedzialna za wdrożenie w firmie nowego, globalnego systemu klasyfikacji stanowisk i uspójnienie systemów wynagrodzeń w jednostkach Mars w Polsce. ...
Warbud S.A.
Warbud S.A.
"Wywiad z Agnieszka Wąsowska;Małgorzata Kowalczyk;Lech Wąsowski - Członek Zarządu Fundacji;Kierownik Działu HR;Dyrektor Budownictwa Medycznego w firmie Warbud S.A."
Kobiety jeśli już znajdą się w branży budowlanej, potrafią bardzo dobrze wykorzystać swoje predyspozycje. Posiadają gruntowną wiedzę, są konsekwentne w działaniu. Sprawnie poruszają się zarówno w zagadnieniach twardych (planowanie, zarządzanie  projektami, analiza ryzykiem), jak i miękkich (komunikacja, motywowanie, umiejętność słuchania). Żartobliwie dodam, że czasem nasi podwykonawcy wolą rozmawiać z mężczyzną niż kobietą na budowie, bo to dla nich naprawdę trudny partner w negocjacjach.   ...
Poczta Polska S.A.
Poczta Polska S.A.
"Wywiad z Andrzej Nitecki - Dyrektor Zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego w firmie Poczta Polska S.A."
Kierujemy się kilkoma wartościami w zarządzaniu pocztą, jedną z nich jest to, że my nie szukamy winnych, my szukamy rozwiązań. Chcemy, żeby nasi pracownicy nie bali się zmian, a raczej angażowali się w tę pracę ...