Home Broker
Home Broker
"Wywiad z Marcin Zając - Dyrektor Departamentu Szkoleń i Rekrutacji w firmie Home Broker"
Pracę w Home Broker rozpoczął w 2012 roku, gdzie objął stanowisko Dyrektora Rozwoju Sieci Sprzedaży, odpowiadając m.in. za wprowadzenie ścieżki rozwoju kariery i programy szkoleniowe dla Doradców. Obecnie odpowiada za proces rekrutacji i szkoleń wstępnych Doradców ds. nieruchomości. Wykładowca i szkoleniowiec na warszawskich uczelniach. Prywatnie pasjonat nowych technologii, zdrowego trybu życia i psychologii sprzedaży.   Ilu pracowników w tym momencie Państwo zatrudniacie?  Jesteśmy największą w Polsce agencją nieruchomości i jedną z największych firm doradztwa finansowego. Dzisiaj zatrudniamy 424 doradców w obrocie nieruchomościami i 240 doradców finansowych w 25 miastach.   Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Wykorzystujemy przede wszystkim możliwości jakie daje internet. Najpopularniejsze są duże portale z ogłoszeniami o pracę, ale rekrutujemy także z wykorzystaniem serwisów społecznościowych czy serwisów kariery, gdzie prowadzimy akcje rekrutacji bezpośredniej. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozw&...
Open Finance
Open Finance
"Wywiad z Joanna Skonieczko - Kierownik Departamentu Rekrutacji i Szkoleń w firmie Open Finance"
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Trzy główne kanały rekrutacji to internet, rekrutacja wewnętrzna i polecenia. Najczęściej korzystamy z Internetu, ogłaszając się na dużych portalach rekrutacyjnych, a także wybierając Kandydatów na portalach społecznościowych. Nowoczesne media sprawdzają się bardzo dobrze. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. Dla pracowników sieci sprzedaży mamy zbudowaną bardzo jasną i precyzyjną ścieżkę kariery zawodowej. Stawiamy na profesjonalizm i wysoki standard obsługi Klienta dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy. System ten polega na rekomendowaniu sprawdzonych osób z branży, z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat taki odbywa oczywiście standardowy proces rekrutacyjny. O tym, czy ostatecznie zajmie stanowisko, decydują jego umiejętności.   Jak się jeszcze Państwo wspomagacie...
Mars Polska
Mars Polska
"Wywiad z Katarzyna Prządka;Joanna Turek - Employer Branding Specialist;Learning & Development Manager w firmie Mars Polska"
  Katarzyna Prządka, Employer Branding Specialist, MARS Polska Praktyk w dziedzinie EB, rekrutacji i rozwoju pracowników - od początku  związana z obszarem HR w międzynarodowych korporacjach w branży FMCG i finansów. Obecnie w  Mars Polska odpowiada między innymi za tworzenie strategii wizerunkowej i za działania mające na celu promowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy. Jest także odpowiedzialna za rekrutację na program stażowy Mars Business Experience i organizację Akademii Wiedzy Praktycznej Mars. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych SWPS na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Joanna Turek, Learning & Development Manager, MARS Polska Od 11 lat związana jest z obszarem HR. Posiada wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarach komunikacji wewnętrznej, rekrutacji, oceny wyników oraz rozwoju organizacji i jej współpracowników. W przeszłości pełniła funkcję HR business partnera. Jako kierownik projektu była odpowiedzialna za wdrożenie w firmie nowego, globalnego systemu klasyfikacji stanowisk i uspójnienie systemów wynagrodzeń w jednostkach Mars w Polsce. ...
Poczta Polska S.A.
Poczta Polska S.A.
"Wywiad z Andrzej Nitecki - Dyrektor Zarządzający Pionem Kapitału Ludzkiego w firmie Poczta Polska S.A."
Przed podjęciem pracy w Poczcie Polskiej zajmował stanowisko Dyrektora Departamentu Zarządzania Personelem w Stora Enso Poland S.A. – polskim oddziale międzynarodowego koncernu, posiadającego kilka zakładów produkcyjnych na terenie kraju. Odpowiadał tam za obszar kadrowo-płacowy  i zarządzanie zmianą. Wcześniej Dyrektor Departamentu Kadr i Administracji w ENEA S.A.. Przez kilka lat zaangażowany w procesy restrukturyzacyjne w sektorze energetycznym. Odpowiadał za kwestie pracownicze i społeczne podczas konsolidacji spółek zależnych ENEA S.A. Brał udział w procesie prywatyzacji debiutu Spółki na GPW. Współuczestniczył w pracach związanych z wydzieleniem operatora systemu dystrybucyjnego oraz konsolidacją z Elektrownią Kozienice S.A. Odpowiadał za wdrożenie strategii HR dla grupy kapitałowej ENEA S.A.. Posiada również doświadczenie w pracy w zarządzie spółek kapitałowych. Absolwent Wydziału Nauk Społecznych Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz kilku kierunków studiów podyplomowych w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu, w tym zarządzania zasobam...
TNS Polska S.A.
TNS Polska S.A.
"Wywiad z Marlena Huszczak - HR Director, członek zarządu w firmie TNS Polska S.A."
Z branżą badawczą i TNS (wcześniej Pentor) związana od początku swojej kariery zawodowej, początkowo jako badacz rynku specjalizujący się w badaniach jakościowych, następnie jako Marketing Manager i Business Development Director. Od 2008 roku HR Director; od trzech lat również członek zarządu. Absolwentka AWF w Poznaniu, studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem oraz programu Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois. Uważa, że ma szczęście ponieważ w życiu zawodowym robi to co kocha.   TNS jest firmą rozpoznawalną w całej Polsce. Jaki był kluczowy moment w Państwa rozwoju? Myślę, że połączenie dwóch znanych marek czyli OBOP i Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, więc fuzja była bardzo dużym wyzwaniem. Udało się. Z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z własną marką stworzyliśmy spójną całość i nową, silną markę. Zatrudniamy ponad dwieście osób i stale się rozwijamy. Co stanowi o sile TNS Polska? Specjalizujemy się w badaniach rynku. Nasze mocną stroną jest komplementarność. Staliśmy się silni w większej liczbie ...
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...