Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie

Praca opiekunka
Znalezione opinie dla : (1085337)
Pracodawca Miasto Ilość opinii Ostatnia Wypowiedź
Białystok
182
4 minuty temu
Pabianice
5
4 minuty temu
Będzin
614
8 minut temu
Piotrków Trybunalski
25
9 minut temu
Luban
234
14 minut temu
Oponeo
Oponeo
"Wywiad z Monika Siarkowska - PR & IR Manager w firmie Oponeo"
W branży internetowej pracuje od 10 lat. Z OPONEO.PL S.A. związana zawodowo od 2007 roku. Odpowiedzialna za PR korporacyjny oraz relacje inwestorskie. Wcześniejsze doświadczenia zbierała m.in. w polskim oddziale Grupy Active 24 oraz w zagranicznych oddziałach Oracle, Europa Technologies.   Jakie były początki firmy? Firma zaczęła funkcjonować w okresie, gdy e-commerce w Polsce dopiero raczkował. Korzenie OPONEO.PL S.A. sięgają roku 1999, w którym to powstała spółka Citynet Media S.C. Pomysłodawcami biznesu było trzech przyjaciół: Dariusz Topolewski (Prezes Zarządu OPONEO.PL) Arkadiusz Kocemba oraz Ryszard Zawieruszyński, którzy do dziś zarządzają i nadzorują firmami, jakie w międzyczasie wyodrębniły się ze struktur Citynet Media S.C.  Przed etapem utworzenia tejże Spółki, zbierali oni wspólnie doświadczenia we własnej firmie informatycznej zajmującej się dystrybucją sprzętu komputerowego i oprogramowania. Początki działalności wiążą się z rejestracją kilkudziesięciu domen internetowych i  koncepcją stworzenia branżowych portali informacyjnych. Stworzonych zostało wiele serwisów informacyjnych, w tym port...
Tychy
93
17 minut temu
Dronten
225
18 minut temu
Kraków
4
19 minut temu
Warszawa
103
19 minut temu
Wędkowy
244
20 minut temu
Ruda Śląska
2
24 minuty temu
Pulheim
395
24 minuty temu
Łódź
72
25 minut temu
Warszawa
71
26 minut temu
Warszawa
167
32 minuty temu
Mars Polska
Mars Polska
"Wywiad z Katarzyna Prządka;Joanna Turek - Employer Branding Specialist;Learning & Development Manager w firmie Mars Polska"
  Katarzyna Prządka, Employer Branding Specialist, MARS Polska Praktyk w dziedzinie EB, rekrutacji i rozwoju pracowników - od początku  związana z obszarem HR w międzynarodowych korporacjach w branży FMCG i finansów. Obecnie w  Mars Polska odpowiada między innymi za tworzenie strategii wizerunkowej i za działania mające na celu promowanie wizerunku firmy jako dobrego pracodawcy. Jest także odpowiedzialna za rekrutację na program stażowy Mars Business Experience i organizację Akademii Wiedzy Praktycznej Mars. Absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego oraz studiów podyplomowych SWPS na kierunku Zarządzanie Zasobami Ludzkimi. Joanna Turek, Learning & Development Manager, MARS Polska Od 11 lat związana jest z obszarem HR. Posiada wiedzę i praktyczne umiejętności w obszarach komunikacji wewnętrznej, rekrutacji, oceny wyników oraz rozwoju organizacji i jej współpracowników. W przeszłości pełniła funkcję HR business partnera. Jako kierownik projektu była odpowiedzialna za wdrożenie w firmie nowego, globalnego systemu klasyfikacji stanowisk i uspójnienie systemów wynagrodzeń w jednostkach Mars w Polsce. ...
Katowice
70
32 minuty temu
Bielany Wrocławskie
392
33 minuty temu
Rybnik
372
36 minut temu
Wrocław
384
37 minut temu
Bydgoszcz
911
39 minut temu
Dąbrowa Górnicza
2
40 minut temu
Kielce
504
43 minuty temu
Poznań
676
44 minuty temu
Sochaczew
1993
47 minut temu
Worksop
1517
48 minut temu
Bielsko-Biała
99
50 minut temu
Biskupice
2825
51 minut temu
Brwinów
67
54 minuty temu
Poznań
16
55 minut temu
Warszawa
266
58 minut temu
Open Finance
Open Finance
"Wywiad z Joanna Skonieczko - Kierownik Departamentu Rekrutacji i Szkoleń w firmie Open Finance"
Z jakich kanałów rekrutacyjnych najczęściej Państwo korzystacie?  Trzy główne kanały rekrutacji to internet, rekrutacja wewnętrzna i polecenia. Najczęściej korzystamy z Internetu, ogłaszając się na dużych portalach rekrutacyjnych, a także wybierając Kandydatów na portalach społecznościowych. Nowoczesne media sprawdzają się bardzo dobrze. Drugim ważnym kanałem zatrudniania jest rekrutacja wewnętrzna. Mocno stawiamy na rozwój zawodowy naszych pracowników, dlatego przy wielu stanowiskach najpierw bierzemy pod uwagę osoby z naszej organizacji, a dopiero potem szukamy kandydatów poza strukturą firmy. Dla pracowników sieci sprzedaży mamy zbudowaną bardzo jasną i precyzyjną ścieżkę kariery zawodowej. Stawiamy na profesjonalizm i wysoki standard obsługi Klienta dlatego zdecydowaliśmy się na wdrożenie tzw. systemu poleceń do pracy. System ten polega na rekomendowaniu sprawdzonych osób z branży, z doświadczeniem i odpowiednimi kwalifikacjami. Kandydat taki odbywa oczywiście standardowy proces rekrutacyjny. O tym, czy ostatecznie zajmie stanowisko, decydują jego umiejętności.   Jak się jeszcze Państwo wspomagacie...
Tczew
2
1h 3min. temu
Warszawa
199
1h 4min. temu
Lublin
20
1h 4min. temu
Warszawa
23
1h 7min. temu
Złotoryja
49
1h 10min. temu
Oleśnica
365
1h 10min. temu
Poznań
439
1h 12min. temu
Warszawa
236
1h 13min. temu
Bydgoszcz
319
1h 16min. temu
Chorzów
58
1h 16min. temu
Swarożyn
193
1h 16min. temu
Kaźmierz
190
1h 18min. temu
Warszawa
151
1h 22min. temu
Kłodawa
18
1h 24min. temu
Tychy
80
1h 25min. temu
Poznań
102
1h 27min. temu
Warszawa
51
1h 34min. temu
Kwidzyn
39
1h 34min. temu
Jaśki
43
1h 41min. temu
Nuremberg
158
1h 42min. temu
Carlsberg Polska
Carlsberg Polska
"Wywiad z Agnieszka Spyt-Powroźnik - HR Biznes Partner/ HR Business Partner w firmie Carlsberg Polska"
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego w Katowicach oraz studiów podyplomowych na Uniwersytecie Ekonomicznym w Krakowie – Akademii Coachingu. Od 2005 do 2013 roku brała udział w wielu projektach związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi w strukturach międzynarodowych z ramienia Saint-Gobain Glass Polska. W Carlsberg Polska od 2013 odpowiada za wsparcie regionów sprzedażowych z zakresu procesów rekrutacyjnych, wzmacniania przywództwa managerów oraz rozwoju pracowników i systemów wynagrodzeń.     Carlsberga w Polsce można smakować już prawie 20 lat! Co leży u podstaw Państwa sukcesu? Historia Grupy Carlsberg rozpoczyna się jesienią 1847 od browaru zbudowanego na wzgórzu na ówczesnych przedmieściach Kopenhagi. Jego założyciel Jacob Christian Jacobsen nadał mu nazwę Carlsberg, czyli Góra Carla - na cześć swojego syna. Nie jest to zwykły browar, ponieważ wykorzystuje się w nim nową, jak na owe czasy, technologię dolnej fermentacji. W 1868 roku piwo trafia do szkockiego Edynburga. Sukcesywnie kolejne kraje poznają duński specjał. W konsekwencji Carlsberg staje się pierwszym w historii piw...
Ostrzeszów
269
1h 42min. temu
Olecko
172
1h 43min. temu
Piotrków Trybunalski
22
1h 44min. temu
Łódź
174
1h 47min. temu
Płock
38
1h 48min. temu
Lublin
555
1h 49min. temu
Chorula
146
1h 50min. temu
Kąty Wrocławskie
149
1h 52min. temu
Legnica
1379
1h 53min. temu
Pszczyna
272
1h 57min. temu
Piła
2036
2h 1min. temu
Jarocin
318
2h 2min. temu
Wrocław
3
2h 3min. temu
Radymno
9
2h 5min. temu
Goleniów
709
2h 6min. temu
Wołomin
42
2h 7min. temu
Pardubice
50
2h 8min. temu
Worms
810
2h 10min. temu
Warszawa
78
2h 10min. temu
Grudziądz
63
2h 12min. temu
PLAY
PLAY
"Wywiad z Marcin Gruszka - Rzecznik Prasowy w firmie PLAY"
Rzecznik Prasowy sieci PLAY, który dzięki niekonwencjonalnym i innowacyjnym działaniom komunikacyjnym zasłużył na miano „enfant terrible” polskiego PR, a jednocześnie wariata i medialnej harpii, anty-specjalisty od PR oraz szatańskiego pomiotu. Tak opisują go użytkownicy forów dyskusyjnych i blogów. Marcin Gruszka, który sam jest popularnym blogerem, udowadnia, jak potężną bronią w walce o klientów jest Internet, media społecznościowe i blogi – dzięki nim wiadomo, co tak naprawdę myślą konsumenci i czego potrzebują - w ten sposób można również nawiązać szczery dialog z klientami. Po słynnej akcji na Faceboku w listopadzie 2012 roku Marcin Gruszka jest określany także kolejnym prestiżowym określeniem – „człowieka z tekturą”. Kiedy jeden z klientów miał problem z przeniesieniem numeru do sieci Play -  telefon milczał już kolejny dzień, a infolinia była bezradna - wyraził swą frustrację, robiąc zdjęcie przed salonem firmowym i umieszczając je na swoim profilu na portalu Facebook. Wypisał swą skargę markerem na kawałku tektury. Sytuację uratował Rzecznik Prasowy Play. Numer szybko włączo...
Wrocław
64
2h 12min. temu
Żywiec
1133
2h 14min. temu
Pietrzykowice
11
2h 15min. temu
Mysłowice
30
2h 19min. temu
Rotterdam
167
2h 19min. temu
Poznań
43
2h 21min. temu
Radom
10
2h 22min. temu
Praha
45
2h 22min. temu
Warszawa
64
2h 23min. temu
Elbląg
83
2h 24min. temu
Zbrudzewo
184
2h 25min. temu
Żyrardów
71
2h 26min. temu
Tarnów
45
2h 26min. temu
Nowy Sącz
14
2h 27min. temu
Poznań
12
2h 31min. temu
Brzeg Dolny
59
2h 31min. temu
Gdynia
7
2h 32min. temu
Wrocław
83
2h 33min. temu
Kielce
41
2h 34min. temu
Czeladź
36
2h 34min. temu
TNS Polska S.A.
TNS Polska S.A.
"Wywiad z Marlena Huszczak - HR Director, członek zarządu w firmie TNS Polska S.A."
Z branżą badawczą i TNS (wcześniej Pentor) związana od początku swojej kariery zawodowej, początkowo jako badacz rynku specjalizujący się w badaniach jakościowych, następnie jako Marketing Manager i Business Development Director. Od 2008 roku HR Director; od trzech lat również członek zarządu. Absolwentka AWF w Poznaniu, studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Zarządzania Personelem oraz programu Executive MBA Uniwersytetu Warszawskiego i University of Illinois. Uważa, że ma szczęście ponieważ w życiu zawodowym robi to co kocha.   TNS jest firmą rozpoznawalną w całej Polsce. Jaki był kluczowy moment w Państwa rozwoju? Myślę, że połączenie dwóch znanych marek czyli OBOP i Pentora. To były dwie firmy, które przez lata konkurowały ze sobą, więc fuzja była bardzo dużym wyzwaniem. Udało się. Z dwóch zespołów, które miały silną identyfikację z własną marką stworzyliśmy spójną całość i nową, silną markę. Zatrudniamy ponad dwieście osób i stale się rozwijamy. Co stanowi o sile TNS Polska? Specjalizujemy się w badaniach rynku. Nasze mocną stroną jest komplementarność. Staliśmy się silni w większej liczbie ...
Krosno
2
2h 36min. temu
Lubasz
739
2h 36min. temu
Lublin
104
2h 37min. temu
Bielsko-Biała
1
2h 37min. temu
Sosnowiec
76
2h 37min. temu
Warszawa
205
2h 41min. temu
Lublin
99
2h 41min. temu
Brzeziny
1
2h 42min. temu
Kraków
37
2h 42min. temu
Toruń
222
2h 43min. temu
alert