brak logo

Big Star

Kalisz

Opinie o Big Star

Andrzejlika 2016-09-23 13:46:45
Podpinam się do pytania.
tak 2016-09-23 14:44:43
Masz napisane u góry co mi nie pasuje.
Ania 2016-09-23 19:59:46
To powiedz Rks w oczy bo teraz to ty obgadujesz, jak są mało profesjonalni to znaczy ze masz szanse, ja pracuje 9 lat i przeżyłam wiele, wszędzie jest podobnie ale tu mam umowę na nieokreślony. Nie traktują osób jak śmieci, nie robią problemu z urlopami czy L4, wylatuje sie z tej firmy tylko jak naprawdę coś złego zrobisz
Ania 2016-09-23 20:36:29
Z premia 2600 brutto, nowi maja 2300
hej 2016-09-24 21:36:44
Ania w jakim miescie macie takie stawki? Bo w pomorskim to sprzedawca ma 1900 brutto i jeszcze potrącane co miesiąc okolo 50 zl netto na inwentaryzacje.
Na premie nie ma co patrzeć raz jest raz nie ma no chyba ze wygrasz konkurs regionalnego i zrobisz plan na 150% to dostaniesz torbe jeansowa za 25 zl w nagrodzę hahahah
3
dno 2016-09-26 10:18:36
Dno
1
tak 2016-09-26 12:41:59
Nie masz racji
ehe 2016-09-27 16:23:46
Zabierają Ci po 50 zl miesięcznie na rzecz braków które wyjdą na inwentaryzacji
pracownik 2016-09-30 11:30:13
Wypłaty zawsze w terminie do 10 każdego miesiąca. Masz podstawę, premię od utargu oraz uznaniową od kierownika. Praca sprzedawcy to głównie SPRZEDAŻ, dotowarowanie, sprawdzenie dostawy i jej zaklipsowanie oraz dbanie o porządek na sklepie. Więc gdy przy takich obowiązkach dostajesz 1900 zł na rękę to chyba nie ma na co narzekać...
Inaczej wyglądają obowiązki kierownika, zastępcy czy starszego sprzedawcy i w związku z tym inaczej wygląda u nich podstawa wynagrodzenia.
I tak jak tutaj czytam to podstawa w zależności od regionu trochę się jednak różni.
Nie ma pracy idealnej gdzie wszystko będzie nam pasowało. Uważam jednak, że tutaj zarobki w stosunku do obowiązków są adekwatne. A jak komuś się nie podoba to przecież nikt nie trzyma siłą. Zawsze pracę można zmienić.
3
pracownik 2016-10-01 19:25:44
1900 na rękę dostaje sprzedawca????? ciekawe w którym sklepie! z moich informacji 1400-1500 na rękę - procownik
4
pracownik 2016-10-01 23:48:40
no to widocznie wszystko zależy od regionu :)
;) 2016-10-02 11:51:51
To idź i napisz ile dostałaś wypłaty bo powyżej 1500 to możesz pomarzyć
3
pracownik 2016-10-02 20:34:34
to nie jest chyba możliwe żeby w ramach jednej firmy były takie rozbieżności w wynagrodzeniach...
Z podstawy masz 1400 zł netto + masz premię od utargu (zależy od planu i % jego realizacji) + premia od kierownika. Więc jakim cudem wychodzi 1500 na rękę?? No chyba, że sklep nie wyrabia utargu i kierownik nic nie daje..
brak nicku 2016-10-07 22:16:17
Co do premiowania - mogę napisać coś więcej. Od kilku miesięcy w kilku sklepach testowany jest nowy sposób premiowania. Plan sklepowy dzielony jest na pracowników indywidualnie (wg wysokości etatu, planowanych urlopów, etc.) a premia zależna jest od wykonania tegoż planu. Reasumując - każdy pracuje "na siebie" i ma w dupie czy jego sklep jest w grupie A, B czy C, bo nie ma to wpływu na jego premię. Szczegółów nie podam, bo zanim to wejdzie do całej sieci to pewnie ulegną zmianie.
2
123 2016-10-08 09:54:26
A jak śląskie po podziale regionalnym?
BOŻENA 2016-10-11 14:40:35
NIE NIE SPRAWDZA SIĘ, MEGA KONFLIKTY NA SKLEPIE, BO KAŻDY CHCE WYROBIĆ PLAN- NAJLEPIEJ ŻADNYCH DODATKOWYCH ZADAŃ TYLKO OBSŁUGA. PRACOWNICY KŁÓCĄ SIĘ NA SKLEPIE KTO PIERWSZY PODSZEDŁ DO KLIENTA ... ŻENADA.
BTW ŚLĄSK MA NOWEGO REGIONALNEGO, PANI SABINA. JAK WRAŻENIA? WYPOWIE SIĘ KTOŚ?
2
śląsk 2016-10-12 21:01:16
Odpowiedzialność materialna 100 % więc cokolwiek zginie płacą pracownicy, premie są najniższe (co miesiąc jeszcze z tego odciąga firma na inwentaryzację)a jak ma wyjść lepsza ponieważ sklep wyrabia plan to zostaje mu obniżona przez audyt który nigdy nie jest 100 proc. mimo że wszystko ok to zawsze się czegoś doczepią. Pracownicy się kłócą ponieważ każdy ma plan indywidualny do wyrobienia więc nikogo nie interesuje plan sklepu do wyrobienia tylko swój plan!!! Jak firma może doprowadzać do takich rzeczy powinny być plany na sklep a nie na osoby!!! czy ktoś się obudzi i to zmieni????
4
brak nicku 2016-10-12 21:23:09
Wszystko zależy od załogi sklepu, u mnie ten nowy system premiowania nie powodował konfliktów w zespole, wręcz przeciwnie - jak pod koniec miesiąca komuś brakowało do realizacji to osoby, które już miały wykonanie pomagały im nabijając na nich. Ale jeśli w sklepie jest ciągle rotacja to wcale mnie nie dziwi, że pracownicy nie nawiązują więzi i pracują samolubnie.
1
prac 2016-10-12 21:34:13
to w jakim to sklepie BS jest plan ogolny sklepu a nie indywidualny?
1
nie 2016-10-12 22:22:26
dokładnie osoba co kasuje klienta wbija swój numer kasjera i widać kto ile wyrabia planu
pracownik 2016-10-13 11:40:35
śląsk - ale czekaj czekaj.. jak każdy wyrobi swój plan na 100% to i plan sklepu jest wyrobiony, więc dobrze jak każdy ciśnie żeby swój wyrobić na 100 % :)
a jak są kłótnie i problemy w tym temacie to tylko widać jak zgrana jest załoga.
oj 2016-10-13 13:05:20
no tylko ciekawe który sklep wyrabia 100% przecież plany są tak wysokie że szok a pracownicy się ścigają bo nie chcą pracy stracić
xxxx 2016-10-16 15:37:06
Z używanych spodni :-)
ol 2016-10-17 21:48:29
niestety prawda jest taka, że ilość poucinanych metek przy spodniach i dzianinie jest przesadą ;(
były pracownik 2016-10-19 12:13:19
Praca w big starze :
PLUSY - wypłata na czas
- w dobrym miesiącu ( grudzień ) dobra wypłata ( podstawa + premia )

MINUSY - wysokie targety, jeżeli nie wyrobisz planu nie dostajesz premii i wychodzisz z 1400zł - za cały miesiąc ciężkiej pracy ( najczęściej okres letni kiedy nie ma ludzi i nie masz na to wpływu )
- częste zostawanie po godzinach lub przychodzenie wcześniej do pracy ( nieodpłatne )
- grafik dostarczany w ostatnie dni miesiąca
- bardzo częste zmiany w grafiku ( brak możliwości planowania prywatnego czasu )
- "wyścig szczurów" prowadzony z pracownikami o zdobycie klienta , kłótnie, obrażanie - zachowanie jak w przedszkolu
- zmiany premiowania ( niekoniecznie korzystne dla pracownika )
- robienie rzeczy ponad swój obowiązek , szkolenie nowych pracowników, robienie dokumentacji kierowniczych
- asortyment i jego jakość daje wiele do życzenia ( produkcja azjatycka ), trzeba się kłócić z klientami którym spodnie rozpadły się po tygodniu/ miesiącu
- ściąganie pieniędzy z wypłaty za inwentaryzacje
- brak możliwości rozwoju i awansu
- jednego dnia stoisz 12 godzin i składasz ta sama kopkę z koszulkami a na drugi dzień dostajesz 20 kartonów z towarem i musisz to zrobić bo nie ma miejsca na kartony, bo nowa kolekcje trzeba wyłożyć itp. a w miedzy czasie jak nie znajdziesz chwili na obsłużenie klienta to ktoś szybciutko Ci go zwinie sprzed nosa ( najczęściej te osoby które nic nie robią przez cały dzień na sklepie tylko czekają aż klient zrobi krok poza bramkę i do niego wyrusza )
- brak profesjonalizmu i nierówne traktowanie pracowników , osoby które maja dobry kontakt z kierownikiem i są mu posłuszne maja się " dobrze "

I po tym wszystkim nie trzeba się dziwić się ze rotacja pracowników w BS jest tak gigantyczna.
11
jasia 2016-10-19 22:23:25
a co niby kierownik daje? skąd? premia jest tylko i wyłącznie za realizacje planu...
1
pracownik 2016-10-20 12:06:18
Premia zależy od regionalnego.
pracownik 2016-10-20 22:20:16
to ja chyba w jakimś innym Big Starze pracuję :P
1
Pracuję w BIG STAR 2016-10-21 17:18:14
Hej. Pracuję w tej Firmie już ponad dwa lata, zdążyłam awansować :P Regionalny dużo obiecuje, a mało robi. Co do wypłaty... hm... no bywa całkiem spoko, da się wyżyć ale gdy awansowałam, to dostałam ok 60zł na rękę, a roboty mam multum, więcej stresu i presji, przez co nie wyrabiam celów indywidualnych, a co za tym idzie? Mniejsza premia. Zastanawia mnie jeden fakt... Koleżanka z pracy dostaje wypłatę ode mnie WIĘKSZĄ, choć jest na niższym stanowisku. Pytając jej dlaczego, co robi, może znajomości? Twierdzi,,ej no nie wiem,, . Pytając kierownika twierdzi, że nie mam prawa do wglądu jej wypłaty bo podobno podpisywałam jakiś świstek ( o którym nie pamiętam). Teraz zaczęło Szefostwo mówić, że jeśli się nie zaliczy tzw. TAJEMNICZEGO KLIENTA, to będzie redukcja etatów. Ha ha ha. Tak jak ktoś wspominał, targety są niewyobrażalnie duże (chyba robią to dlatego, abyśmy nie otrzymali premii-kto inny może za to dostaje podwójnie, nie wiem). To tak w skrócie.
10
kapitan bomba 2016-10-27 20:14:13
news dnia! zakupy pracownicze Nam zabrali.. Co to jest 1szt miesięcznie? Brawo dla firmy i pomysłodawcy za genialną zmianę. Motywacja pracowników dzięki temu będzie jeszcze większa! Premie beznadziejne, żadnych bonów, żadnych ciuchów za które i tak pokrywaliśmy część kosztów a wymogi co raz większe! Przepraszam w tym roku raz dostaliśmy do wykorzystania 350 zl na zakupy u nas- na święta też nic nie dostaliśmy :/ SŁABE! o zarobkach też nie wspomnę- ŻENADA! Trzeba uciekać z tej firmy- co raz gorzej tu się dzieje!!!
21
pracownik 2016-10-29 20:19:53
tu racja..
i co to jest 30%?! zawsze człowiek czekał na promocję -50% ale teraz to nawet na półce nic nie można sobie odłożyć..
1
adri 2016-11-06 20:03:00
co tu taka cisza? :) jak tam plany na listopad? realne?
ona 2016-11-11 19:32:12
realne jak zawsze...
adri 2016-11-16 21:02:56
co taka cisza? nikt nic nie pisze? coś się zmieniło? jakieś pozytywy? :)
Tola 2016-11-17 12:42:17
1. Zabrali nam znizki pracownicze,
2. Targety sa z kosmosu, a nie wyrobienie = brak premii
3. Regionalny jest falszywy, wiele obiecuje a nic nie robi. Najgorsze jak obgaduje za plecami.
4. Zakaz odkladania towaru.NAWET DLA KLIENTA ???
5. Karta stalego klienta to naciaganie na dodatkowy zakup. Tak naprawde nic nie daje
6. Kierowniczka nawet spoko, zalezy od dnia. Po wizycie regionalnego caly dzien w stresie
7. Kierowniczka moze sie spozniac do pracy a jak ja stoje w korku to jest klopot I awantura
8. Ciuchy sa slabej jakosci, buty rozpadaja sie po kilku ubraniach.
9. Odwiedzili mnie rodzice mieszkajacy w innym miescie I kierowniczka wiedzac o tym wyslala mnie do pracy w magazynie.
10. Przerwy z zegarkiem w reku.
11. Obiecywana umowa o prace bardzo dlugo szla, juz myslalam ze jej nie dostane.
12. Wyplaty 10go chyba ze jestes na zleceniu to niewiadomo kiedy...
13. Bedac sprzedawca masz pelno innych obiwiazkow ktore powinna wykonywac kierowniczka I nikt za to nie zaplaci
14. Muzyka w sklepie jest TRAGICZNA! na prosbe o zmiane nagran uslyszalysmy ze muzyka jest dla klientow a nie dla nas... fajnie ze maja mnie gdzies
15. Ludzie spoko, ale niestety brak ze strony firmy organizacji spotkan dla pracownikow.
Szukam czegos lepszego I nie polecam
8
pracownik 2016-11-17 17:39:35
zgadzam się z wypowiedzią a do tego brak wiedzy RKS
3
adri 2016-11-17 19:19:42
zgadzam się Tola! wszystko na wariackich papierach. A jaki region?
1
Ona 2016-11-18 20:28:25
Regionalni nie cieszą się za dobrą opinią z tego co widać :p nie ma co sie dziwić się jak w pomorskim regionalny - przepraszam koordynator przyjeżdża na pogaduchy a nie na " wizytacje" sklepu. Nic nie sprawdza, dosłownie nic! rzuci tylko okiem na sklep i tyle... Czasem nawet nie wejdzie na zaplecze. Narzekanie tylko na inne sklepy i osoby pracujace w firmie... Co to ma być i ile można tego w kolko słychać? Pracownikom ciągle tylko mydli oczy jaakich to oni nie będą zarabiać pieniędzy i jakich premii otrzymywać... a na pytanie kiedy to nastapi co miesiac odpowiada " od nastepnego miesiąca". Czy oni na prawdę uważają że ludzie to lykaja?
Ilość tych negatywnych komentarzy mówi sama za siebie. Uciekajcie stamtąd jaknajszybciej bo praca w tym miejscu to tylko stara czasu.
5
Ona 2016-11-20 11:14:04
Ciągłe gadanie regionalnego przepraszam koordynatora :p na temat podwyżek i wyższych premii jest już tak żałosne ze szkoda gadać. Ile można w kółko słychać tych bredni? Od kilkimastu miesiący ta sama gadka i mydlenie oczu. Jak już przyjedzie to mógłby chociaż raz konkretnie sklep sprawdzić a nie jedyne co bo intetesuje to co rusz to nowe opowieści na temat firmy. Nie chce sie już tego słychać.
4
kb:) 2016-11-20 21:54:45
ja sądzę, że to nie w RKS-ach jest problem.. Oni są jedynie pracownikami i podwładnymi tych co siedzą "tam w Kaliszu" i to w nich należy dopatrywać się braku profesjonalizmu i mydlenia oczu.. nie wiedzą co tak naprawdę dzieje się na sklepach, nie słuchają co do powiedzenia mają pracownicy niższego szczebla..a chyba zapomnieli, że to dzięki Nam- "sprzedawcom" co miesiąc mają wypłaty na koncie.. tak przy okazji- to im na górze też przydałby się jakiś "standard obsługi PRACOWNIKA" bo ten wiecznie pretensjonalny ton jest po prostu słaby (i przez telefon i w @) My na sklepach mamy być zawsze profesjonalni i na pierwszym miejscu mamy stawiać Klienta- bo to dzięki Nim robimy wyniki i mamy utargi- ale czemu ktoś na Nas sprzedawców tak nie patrzy pod tym kątem z Centrali??
Zamiast Nas motywować to mam wrażenie, że czym więcej z siebie dajemy tym mniej otrzymujemy w zamian- gdzie mam szukać motywacji?? Ratuje mnie jedynie to, że pracuję wśród fajnych ludzi; a jeżeli chodzi o RKS-a/ Koordynatora to złego słowa nie powiem- absolutnie! Wiem jedno, w sytuacjach kiedy Go potrzebuję, to zawsze ma czas by pomóc. Jedna z nielicznych osób, które mają coś mądrego do powiedzenia w tej firmie.

11
pracownik 2016-11-20 23:34:58
też czasem mam wrażenie, że Kalisz nie ma pojęcia o tym co się dzieje i jak się pracuje w sklepie...
Fajnie jest wymyślać kolejne tabelki, zestawienia, ustalać nieosiągalne targety a teraz jeszcze reklamacje na głowie. A kiedy sprzedawać skoro coraz więcej papierów do zrobienia? A spóźnij się z czymś albo się pomyl to wtedy dopiero bieda.
4
Paula 2016-11-21 23:35:16
Nie zgadzam sie z tobą. Robiszto złośliwie, bo to jest człowiek, który jako jedyny pokazał jak możemy pracować. Traktuje wszystkich z szacunkiem, skupia sie na tym co ważne czyli sprzedaż, nie obchodzi go kurz w gniazdku a sprzedawca który zarabia pieniądze dla firmy. Robi dużo i nie lubi leni, ma duża wiedzę która przekazuje. Kłamiesz bo zawsze pomaga na ile może. Podwyżki owszem pod warunkiem lepszych wynikow. Szkoda ze już nie ma naszego regionu, ale to co piszesz to kłamstwo, wszyscy wiemy ze jeżeli chodzi o podwyżki to Kalisz decyduje, wiec nie pisz głupich rzeczy. Zasłużył swoją praca na awans. Zal [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ciska.
9
ola 2016-12-02 19:05:24
Plany grudniowe - wysokie?
5
pracownik 2016-12-04 12:22:32
kogoś fantazja chyba za bardzo poniosła :P


A jak Wam się podoba zmiana z reklamówkami?
U nas Klienci po reklamacji i skracaniu wynoszą towar w rękach. Przy większych zakupach proszą o upchanie wszystkiego w jedną reklamówkę.. Ktoś i tutaj się popisał.
8
Zniesmaczony 2016-12-04 19:01:53
Klient robi zakupy za 700 zł trzy siatki potrzebne. I glupio robi sie człowiekowi, mówiąc dwie siatki płatne.....masakra kiedyś torby piękne papierowe czerwone były
... klienci bardzo zadoloweni... towar na wartości zyskał przez to w jaki sposob i w co zapakowany..
Osoby decyzyjne czytajace to w centrali niech oszczędności szukają
6
no ja, a kto 2016-12-07 10:43:15
TAAAA oszczędności w CENTRALI... pewnie powstał osobny dział- ds. reklamówek :D, który zatrudni min 6 osób... :D
4
pracownik BSF 2016-12-09 13:07:31
firma szuka zmian tam gdzie nie trzeba... ludzie znowu mało zarobili.. plany na grudzień olbrzymie i znowu kicha z zarobkami będzie.. rozumiem zmiany związane z reklamacjami itp.. ale te reklamówki- skoro chcemy by firma była postrzegana za tą lepszą to nigdzie się nie płaci za "dodatkową reklamówkę"- wstyd!! ale tak to jest jak w centrali sami doświadczeni ludzie siedzą co w innych sieciówkach pracowali:) haha brawo.. wymagajcie od Nas więcej a płaćcie co raz mniej! ciekawe czy tam u góry też taka zależność występuje??!! tylko do czego to prowadzi?? lubię swoją pracę ale polityka firmy jest całkowicie niezrozumiała.. zrozumcie że wizerunek, zarobki całej sieci, postrzeganie marki, zadowolenie klientów jest zależne w 99% od jakości pracy- Nas sprzedawców!!! a jaką my mamy motywację.. brak słów!
6
M 2016-12-09 19:36:50
Narzekacie na koordynatora a to właściwy człowiek na właściwym miejscu...zaplecze jest dla pracownika a nie KRSA i to Ty tam rządzisz - jak sobie pościelesz , tak się wyśpisz.
Fajnie było , jak przed wizytą RKSA biegaliście 4 dni po sklepie aby wylizać każdy kąt? A klient był ...w d...pie bo ktoś przyjedzie znajdzie uszczerbioną cenówkę i po audycie albo 2 rzeczy na półce bo przy ,,lizaniu,, nie zauważysz.
Popracujecie w handlu 10 lat to będziecie wiedzieli na czym on polega ... nie na spinaniu się całymi dniami a o normalnym , luźnym nastawieniu , rozmowie , kontakcie z klientem i ogólnie fajnie spędzonym dniu .
Co do zmian to myślę , że nie ,,od razu Kraków zbudowano,, i firma zaczęła myśleć , wprowadzać zmiany , myślę , że będą pozytywne.
BSF 2016-12-09 20:05:59
potwierdzam!

Mój sklep też jest zdemotywowany:plany na grudzień są tak wysokie że nie jesteśmy w stanie nawet 80% zrobić aby dostać premie, @ z informacjami że wszyscy bijemy do jednej bramki są śmieszne ponieważ każdy sklep ma swój plan i swoje premie więc jaka jedna bramka!-może i tak ale to jest tylko bramka dla rks a nie pracowników sklepu, premie które jeżeli się wyrobi są obcięte przez rks.
0 motywacji

SZKODA
śląsk
2
pracownik B 2016-12-09 20:45:13
chyba sam koordynator się wypowiada.. żałosne.. prawdziwy handlowiec pójdzie pracować tam gdzie zarobi więcej, bo wie że jest wart więcej!! wymagacie a nic w zamian nie dajecie! przy takich zarobkach to jakich ludzi chcecie zatrudniać?? Na prawdziwego sprzedawcę/handlowca to firmy nie stać!? a gdzie te premie nowe, czemu tylko na niektórych sklepach to weszło?
1
Zostaw swoją opinię o Big Star - Kalisz
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Big Star