brak logo

Big Star

Kalisz

Opinie o Big Star

Zośka 2017-02-27 21:06
Bezmózgi chcą wiedzieć ile zarabia się na wyższych stanowiskach. Nikt mądry wam tego nie powie a już bynajmniej nie mądry kierownik czy zastępca. W BS nie mówi się o wynagrodzeniach czy premiach. Jak wyjdzie to że gadacie to pozamiatane☺Dziękujei wsio i tyle w tym temacie.
Lipa 2017-02-27 22:15
Marna kasa , co z tego ze grupa A skoro nawet sklep nie wyrabia , a Ty dostajesz podstawę... po co sie produkować
ruda helena 2017-02-28 22:40
w tej firmie nie jesteś człowiekiem
(usunięte przez administratora) na szczęście karma wraca :D
1
Zuzanna 2017-03-01 12:45
Pracujesz w firmie Big Star? Pamiętasz swoją rozmowę o pracę? Co możesz doradzić osobom, które teraz się będą przygotowywać do rozmowy kwalifikacyjnej?
1
66 2017-03-01 18:44
No to idź do pracy w Biedronce albo Lidlu...
1
Zkiero 2017-03-02 13:52
Co powiecie na temat nowego budżetu na art.chemiczne i biurowe? Mi po odjeciu samych długopisów zostaje marne nic...
Big 2017-03-02 16:44
Sa większe problemy na sklepach jak brak wsparcia rk
3
Megi 2017-03-03 18:58
Ta firma to jakaś porażka... Walczysz, starasz się cały miesiąc, w sumie nawet się cieszysz, że plan zrobiony :-) Przychodzi czas wypłaty za włożony trud i wysiłek,za stawanie na ch....żeby klient nie wyszedł z niczym - i dzień wypłaty = dzień porażki. Ja się kur*** pytam dlaczego?! A firma wygląda na solidną i konkretną.... Ale jeśli chodzi o stawki dla sprzedawców to jest jakieś nieporozumienie!
7
Stara ale jara 2017-03-03 22:16
Jak ci nie pasi to wypad!!! Kurde, mi jakby cos nie pasowalo to bym sie zwolniła. Zawsze cos komuś nie pasuje, a to grafik zly, a to premie male, a to zrobic cos trzeba...Kurde, jestemy sprzedawcami, to co wy chcecie robic? Nic? Dostalismy podwyzke, a co dostali zastepcy i kierownicy? Nic!!! A to na ich glowie jest wszystko. Jak cos sie stanie to oni odpowiadaja bo my jestesmy "tylko sprzedawcami". Stoimy i gadamy, o pierdolach! a kierownik zapiernicza to raporty, analiza, grafiki, vm.Wszystko!!! Podziwiam moja kierowniczke. Zastanowcie sie Ci co obłudnie plotą fałsz tutaj, czy wy jestesci wsporzadku?
10
kiero 2017-03-04 10:04
o Panie! daj mi takich pracowników!

Niestety mało kto to rozumie. Zdziwienie, że do godziny 13 non stop stoję przy kompie - a to analiza skróconych spodni, zestawienie do biura, analiza do RKSa.. a jak koniec miesiąca to dekada, miesięczne, grafik do SMP itd. No ale ja przecież stoję przy kompie zamiast sprzedawać..
Czasem też chciałabym po prostu przyjść do pracy, pałętać się przez 12h i mając wszystko w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] wyjść do domu. I ciągle narzekać, że znowu musiałam składać spodnie..
6
Basia 2017-03-04 12:28
Owszem kierownik ma dużo na głowie. Ale czy normalnym zachowaniem jest robienie grafiku pod siebie i swojego zastępcę? Jako sprzedawcy w niczym nie jesteśmy gorsi i też mamy swoje życie prywatne. Czy RKS akceptując grafik nie widzi, że wszystkie weekendy pracują sprzedawcy, a funkcyjni maksymalnie dwa w miesiącu? Na rozmowie o pracę obiecywano zupełnie, co innego. Poprzez takie zachowanie i żadnej reakcji ze strony osób wyżej chyba czas będzie rozstać się z tą firmą.
1
kiero 2017-03-04 14:53
a nie można po prostu o tym porozmawiać?
Są zebrania to można poruszyć ten temat, a nawet normalnie w pracy zapytać o co chodzi? Kierownik chyba nie zje..
I od tego też masz RKSa żeby można było zapytać.

Jak dla mnie to dziwne, że są dni gdzie nie ma funkcyjnych. Takie przypadki zdarzają się wyłącznie w nagłych sytuacjach typu zwolnienie czy na żądanie..
3
Soplica 2017-03-05 21:37
Rozstań się z firmą jak Ci nie pasuje. Myślę, że na Twoje miejsce jest dużo chętnych...
2
Ktos 2017-03-05 22:25
I tu Cię zaskoczę pracuje w jednym ze sklepów i chętnych nie ma, a większość zaczęła uciekać bo okazuje się że biedronka i Lidl dają dużo lepsze warunki :)
2
Soplica 2017-03-05 23:27
No to zmykaj do biedry, podobno mają świetny socjal i zarobki. Z pewnością jest tam lepiej. Jak Ci źle w Bigu. Jak myślisz że nie ma chętnych do pracy to się zwalniaj, ździwisz się jak szybko znajdą kogoś na Twoje miejsce ...!!!Nie piernicz tylko działaj!!!
2
Star 2017-03-07 12:37
Dlaczego rekrutując rks nie wybiera się go z doświadczonych pracowników big star , którzy znają wszystkie sprawy jak mają funkcjonować sklepy?

Na szczęście większość rk jest na swoim miejscu tylko szkoda że nie wszyscy.
4
Zuzanna 2017-03-07 14:49
@Star długo już pracujesz w firmie? Chętnie usłyszymy więcej na temat warunków pracy oferowanych przez Big Star.
Ktos 2017-03-10 11:13
Właśnie widzę jak szybko znajdują kogoś w moim sklepie jak się ktoś zwolni tak szybko że musimy pracować za 3 bo nie ma kto. Parę rekrutacji już przeżyłamw w sklepie w którym pracuje
Zuzanna 2017-03-10 11:56
@Ktos długo już pracujesz w firmie? Chętnie usłyszymy więcej na temat warunków zatrudnienia w Big Star.
pani asia 2017-03-12 14:35
Hej widziałam ofertę pracy na czeladź, jak wygląda praca? jak rks?
beti 2017-03-12 15:31
Dziewczyny zatrudniajac sie w tej firmie macie najnizsza krajowa umowe o prace + premie ?zalezy mi na informacji bo chcialabtm zmienic prace jak mozecie to napiszcie
Notak 2017-03-12 18:38
Tczew i Elbląg są chyba na pierwszym miejscu zwalniających sie osób. Rekrutacja trwa tam wiecznie....
2
odpowiedź: beti 2017-03-12 23:06
dają od razu umowę o pracę, najniższa krajowa + premia. dokładnie jak z zarobkami, to jeszcze nie wiem. dopiero byłam na rozmowie rekrutacyjnej i będę zaczynać pracę.
Zuzanna 2017-03-13 11:33
@odpowiedź: beti dziękujemy za informacje. A możesz powiedzieć coś więcej o oferowanych benefitach?
aldona 2017-03-14 15:49
Dziewczyny a w jakiej wysokosci sa premie?
Wer 2017-03-15 06:29
Zarobki to sprzedawca najnizsza krajowa 1460zl i smieszna premia polowa pierwszego progu premi to 150zl.ok hahah zenada , starszy sprzedawaca bierze 1560 zl albo nawet nie a kierownik bierze 1900zl haha to jest opis malego miasta ale to jest najnizsza woec.kazede miasto ma to samo, w pracy mamy maratony po 4czy5 dni po12,8,7h zero zycia prywatnego do tego jeden weekend wolny, zakupy pracownicze to cos trudnego dla tego kierownika i tylko to zglosic tak obecnie to rozwazamy mamy dosc !
3
Wer 2017-03-15 06:37
Nie da się okreslic premii jest na to wiele czynnikow mozesz wziasc 100zl.jak i 400ale na drugie się nie nastawiaj, ubrania sa drogie jakos kiepska , buty reklamuja non stop , spodnie się rwia , albo sa zle przeszyte krzywe nogawki, roznej dlugosci lub inne ubrania ktore sa zle skrojone a ty swiecisz oczami przy kasie i zal az mowic jak ktos pyta czemu taka cena ze to pierwsza jakos jak przy skladaniu klinet znajduje mnkament , wystajace nitki , byle jakie wykonczenie naprawde cena nie adekwatna do jakisci
2
Gotard 2017-03-16 08:59
Dziwie się że jeszcze pracujesz w big starze. Jak jest Ci tak zle, to idz tam gdzie bedzie ci lepiej! Chyba ze jestes nieudaczna życiowo i boisz sie zmian...
pRACOWNIK 2017-03-16 13:12
-1
beti 2017-03-16 15:12
Dzieki za odpowiedz slyszalam ze premie macie wieksze dlatego sie zainteresowalam ale jak zawsze ludzie dodaja
kiero 2017-03-17 12:13
po raz kolejny dziwi mnie taka rozbieżność w zarobkach w ramach jednej firmy..
Zdecydowanie nie jest to najniższa krajowa.
Szczerze to się dziwię, że ktoś podejmuje się kierowania sklepem za 1900 zł.. Wtedy nie ma co się dziwić, że jakość jego pracy jest marna.
Jeżeli chodzi o system pracy - 12,5h maksymalnie 2 dni pod rząd. Jeżeli 3 dni to wtedy po 8-9h dziennie. 2 wolne weekendy w miesiącu. Wiadomo, jak zdarzają się zwolnienia lekarskie czy urlop na żądanie to ktoś musi przyjść dodatkowo ale to za inny wolny dzień.
Jeżeli macie jeden weekend wolny i pracujecie po 4 dni pod rząd to gratuluję, że tak dajecie się dymać kierownikowi.
5
Pola Lola 2017-03-18 14:36
A to ja podzielę się opinią jak wygląda rekrutacja na stanowisko kierownika salonu.
Forma assessment center zadania grupowe i indywidualne. Pani przez telefon poinformowała żeby zarezerwować sobie czas 3 h. Na plus na pewno atmosfera spotkania, zero stresu, herbata, kawa. Natomiast samo spotkanie dla mnie trochę chaotyczne . Zadania indywidualne np. dotyczące analizy wskaźników KPI pisałyśmy na kartce po czym na koniec nie zostało to omówione. Ja akurat piszę sporo, ale jak ktoś tylko sobie punktuje to czytająca osoba nie wiele zrozumie- nie zostałyśmy poinformowane, że to tylko pisemnie. Zadania ogółem proste typowe dla kierownika. Niestety zamiast trwać 3h trwało ponad 4h. Na koniec pytanie o zarobkach no i tu od razu każda z Nas, a było nas 5 wyczuła, że są słabe jak na to stanowisko. Po spotkaniu rozmawiałyśmy wszystkie i każda podała wyższą kasę. Tak więc zapomnijcie, że zrobicie 2400 czy więcej podstawy.Informacja, że skontaktują się za 2 dni ze wszystkim z jakąkolwiek odpowiedzią. Oczywiście kontaktu brak. Telefon był za 1,5 tyg oczywiście z podziękowaniem za udział i na nie z czym już liczyłam się i zapomniałam, że mają dzwonić. I najprawdopodobniej nikt nie został wybrany, a ten wydłużony czas na kontakt to nic innego jak kolejna porcja rekrutacji :) Praca podejrzewam, że w fajnym środowisku, choć brak dotrzymania słowa na początku już daje do myślenia. Dobra dla osoby z krótkim doświadczeniem która nie ma wyższych oczekiwań finansowych. Pozdrawiam :)
3
Jaakto 2017-03-19 19:01
najgorsze jest to, że osoby, które Cię zatrudniają KŁAMIĄ odnośnie zarobków... po trzech miesiącach próbnych dowiadujesz się , że docelowo podstawę jaka miałeś mieć - nie masz Najgorsze w tym wszystkim jest to, że zrezygnowało się wcześniej z lepiej opłacanej pracy Oczywiście dotyczy to stanowiska kierownika. Pani Joanna i Emilia właśnie tak robią ja zostałam przez nie w ten sposób oszukana ...
4
Wer 2017-03-20 07:42
Nikt kto pracuje nie jest nieudaczny zyciowo , to kolejne doswiadczenie praca jest sama w sobie fajna jesli ktos lubi prace z ludzmi klientem vm robic to super tak natomiast ryba psuje.sie od glowy tak ?+? Beznadziejna kierowniczka na nia wplywu sie nie ma tak?! Sa czasy jakie sa jest umowa o prace wiec trzeba sobie szukac pracy.innej ale roeniez na umowe przeciez zadna z dzoewczyn nie zwolni się o nia bo kazdy ma.zobowiazania zyciowe i trzeba miec ciaglosc pracy, pracownik nie ma obowiazku przychodzic.na czyjes l4 czy uz wiec u nas swym podlym zachwaniem kierwonik.robi sam nadgodziny , zespol dziewczyn mamy fajny , a firma daje sprzeczne informacje regionalny kazal dawac jeden weekend wolny lub co 4 niedziele.a grafik 12,12,8,7,,6 maratony i wszyatko sie zgadza . Troche odpowiedzialnosci to male miasto ludzie robia na zleceniach umowy o prace na dzien dobry Ci nikt nie da woec trzeba rozsadnie prace zmieniac nas rodzice nie utrzymuja kazdy sam sie dorabia . Padaja pytania o prace itp to odpowiadam.jak u nas , kierownik zarabia 1900zl na reke ja za takie pieniadze bym nie chciala takiego stanowiska
2
Wer 2017-03-20 07:49
Jest to forum gdzie ludzie zadaja pytania draza temat wiec chyba ty tu nie pasujesz bo Ci wadzi tak omawia sie zarobki ktore firma tak ukrywa miedzy miastami :) a zgloszebie do formy smoech ich guwno obchodzi co sie dzieje chyba ze wejdzie pip :) to juz ich obchodzi takze daj sie wypowiadac innym i albo to czytaj albo nie zagladaj , kazdt pracuje do momentu az zbajdzie cos lepszego ciaglosc.pracy i finansow.jest wazna lepiej miec.najnizsza jak nie a chodzi o traktowanie ludzi na sklepach gdyby bylo inne ludzie by z usmiechem na twarzy do pracy szli
Zuzanna 2017-03-20 10:16
@Pola Lola to że rekrutacja przyjmuje formę assessment center jest ważną informacją. Rozumiem, że warto sobie jednak zarezerwować więcej czasu na rozmowę.
Przykre 2017-03-20 13:42
Prawda taka że osoby rekrutujace kierowników nie mają pojęcia jak firma działa:(
2
SABA 2017-03-24 09:21
MOŻE ZAMIAST WYPOWIADAĆ SIĘ NA TYM FORUM IDŹ POSTUDIUJ SŁOWNIK ! Matko, aż w oczy koli!
1
Pracownik 2017-03-24 23:22
Witam,
Pracowałam w sklepie big star w pewnej galerii. Współpracę po wielu udrekach zakończyłem w grudniu. Jakie jest moje wielkie zdziwienie gdy trzy miesiące po zamknięciu sklepu dostaje list ze winnam zapłacić firmie za wyrządzone szkody w postaci strat 290 zł. Dodam że list dostałam kilka dni temu. Mam więc oddać pieniądze za czas kiedy pracowałam tylko miesiąc. Na jakiej podstawie stwierdzono zaistniały fakt? Tego nikt nie wie. Gdzie protokoły inwentaryzacji przy zamykaniu sklepu? Nie ma takiej informacji. Jak wyłączono kwotę którą powinnam zwrócić? Nie ma informacji. Za to informacja która podano przy ostatniej inwentaryzacji brzmiała "spokojnie nie przekroczyliscie strat na tyle na ile nie miałby pokryć tego fundusz inwentaryzacyjny". A w liście " jeśli nie uzyskamy wpłaty w ciągu 7 dni wszczęte zostanie postępowanie sądowe". Gratuluję firmie big star za poprawność polityczna oraz za zainteresowanie. Otóż gdy zgłaszania była awaria kraty nikt się tym nie zainteresował do czasu aż doszło do wypadku. Jak twierdził Pan który był bhp'owcem "dziękujemy że jest Pani taka prospoleczna i martwi się Pani o klientów, ale dobrze ze pani tutaj na głowę nie spadło, powinna się pani cieszyć" bezcenne. Pozdrawiam cały zarząd Kalisza. Firma big star? najgorszym wrogom bym nie poleciła. Polecam zainteresować się w końcu pracownikami bo to oni tyraja na wasze premię szanowny zarządzie. To oni świecą oczami przy każdym waszym błędzie. To oni są wykorzystywani. dobrze, że prawo pracy działa na rzecz pracownika. ;) pamiętajcie ttlko państwo, że nie zawsze trafiacie na skończonych imbecyli nie umiejacych dbać o swoje prawa. :) ludzie nie dajcie się oszukać, bo to domena tej firmy.
6
Pracownik 2017-03-24 23:28
Gratuluję że masz taką kierowniczke :)
Wer 2017-03-27 16:57
Nowe zasady kara dla pracownikow , np za ostatnie miejsce w sprzedazy bd trzeba zostac po pracy i myc cos witryne sklep itp chyba nie odplatnie nawet mnie to smieszy i cieszy odrazu poprosze o kontrole z PIP Zostac moge nawet nie za kare !!!!! zanujcie ludzi!!!!!! I wykonac ta prace ale odplatnie :) wrescie bd mozna ich zglosic !!!!!
Kasia 2017-03-28 11:06
O co chodzi z tymi karami bo chyba nie jestem w temacie?
Wer 2017-03-28 19:36
U nas sa kary tak nam kierownik przekazal ze jest jakis wyscig szczurow najlepszy sprzedawca w ciagu tygodnia i w ciagu miesiaca ta osoba ktora w skali miesiaca zajmie ostatnie miejsce czyli bedzie miala najmniekszy utarg to ma kare , sprzatnie po godzinach pracy szok !!! Nie moge sie doczekac tak jak pisalam zadzwonie do PIP i czuje ze nie tyle co firma odpowie za wykorzystywanie co kierownik !
Kiero 2017-03-28 21:53
A jaki to region /miasto z tymi karami?
kiero 2017-03-28 23:55
chyba jakiś żart. A kierownik też bierze udział w "zabawie"?
Wer 2017-03-29 10:52
Nie- kierownik ma wyznaczac kary ale nie dla siebie :) , jak się w kwietniu u nas to faktycznie na koniec mc pojawi kto najlepszy ,kto najslabszy to wam napisze i napewno bedzie kontrola takiego podejscia do nas
kiero 2017-03-29 12:14
nikt nie może kazać zostać Ci po godzinach. No chyba, że potem to sobie odbierzesz albo Ci za to zapłacą.
Śmiech na sali. Jestem kierownikiem i w głowie mi się to nie mieści..
1
TK 2017-03-30 10:40
Lepszą ofertę pracy dla swoich pracowników ma Biedronka niż Big Star..
Każda inna firma daje coś swoim pracownikom na święta niestety Big Star oczywiście nie..
Karta multisport: Big Star 90zł a inne firmy 30-50 zł.
Brak szacunku do pracowników gdyż tak naprawdę oni odwalają całą robotę.
Ciągle cięcia etatów..
Śmieszne pieniądze,zazwyczaj bez żadnej premii.
Taka właśnie jest firma BIG STAR
3
aga 2017-03-30 15:50
A czy te kary to wszedzie obowiazuja?w kazdym big starze?
Agnieszka 2017-03-30 17:08
@aga
Ja jestem kierownikiem i pierwsze słysze o czymś takim, jestem zdziwiona, że coś takiego ma miejsce :0
Zostaw swoją opinię o Big Star - Kalisz
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Big Star