Opinie o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Big Star Limited Sp. z o.o.. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Big Star Limited Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Big Star Limited Sp. z o.o. w Kalisz

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Po 4 latach współpracy z firmą wreszcie miałam ogromną przyjemność ją zakończyć. Trwało to i tak zdecydowanie zbyt długo. Zarówno pracownicy "z góry" jak i kierownicy czy tzw. teraz 'koordynatorzy' nie mają za grosz szacunku do szeregowych pracowników, dzięki którym istnieją. Ogrom obowiązków, odpowiedzialność materialna, dbanie o wizerunek sklepu, obsługa klienta - wszystko za najniższą krajową. Ciągła gonitwa, plany i targety z kosmosu - nakładane zapewne specjalnie żeby nie wypłacać premii. Redukcja etatów, pojedyncze zmiany, kilka dużych kartonów dostawy towaru, z samego rana pełna lista zadań a w trakcie dnia i tak milion meili z przesunięciami, zmiana VM albo zmiana ceny kilka razy do roku na te same produkty - raz na niższa, miesiąc później znów na wyższa. Awans? Owszem, możliwy - zmiana stanowiska na papierze, wieksza lista zobowiązań, wyższa odpowiedzialność materialna a na umowie wziąć najniższa krajowa... Stworzenie aktualnie kierownika na dwa sklepy - totalna głupota. Jeden z dwóch sklepów zawsze na tym cierpi, wszystko spoczywa na barkach zastępcy kierownika którym właśnie byłam, później zero wdzięczności i zero odpowiedniego wynagrodzenia.A koordynator informowany o problemach na sklepie rozkłada ręce. Do pewnego czasu było względnie dobrze - niestety późniejsza zmiana RKS, kierowników i koordyntorow sklepów zaczęła prowadzić do totalnej destrukcji i chaosu. Wieczny stres, praca w 3 soboty miesiącu i czasem wypadająca niedziele. Dawniej sobotami można było pomoc sobie w wypracowaniu premii, teraz to zwykle marnowanie czasu na spędzenie 12h w pracy w sobotę bez większych korzyści. Naprawdę żałuje zmarnowanego czasu, jednak człowiek zawsze łudzi się ze może zaraz będzie lepiej, niestety nie w tym przypadku. Chyba ze zmieni się postawa z góry a na kierownictwo będa wybierane kompetentne i przede wszystkim pracowite osoby, a nie takie które posiadają dwie lewe ręce i boja się odrobiny cięższej pracy, której powinny mieć świadomość przyjmując dane stanowisko. Mimo żalów do HR i RKS kierownictwo nadal pozostaje na swoim miejscu a pracownicy odchodzą - u nas w jednym momencie posypała się cala ekipa, starzy pracownicy odchodzą, nowi popracują miesiąc bo od razu widza co się dzieje... Halo, dyrektorzy, kadry, osoby zarządzające gdzie jesteście? Dlatego każdemu kto ma szacunek do samego siebie odradzam - omijajcie firmę BS z daleka. Jest więcej uczciwych i doceniających pracownikow firm za godne pieniądze.

M.S.
Były pracownik

Jest to moja pierwsza i ostatnia opinia o tym pracodawcy i powiem tylko tyle - pierwszy i mam nadzieję, że ostatni raz spotkałam się z takim Zarządem w centrali. Brak słów i komentarza na reakcje, a w zasadzie ich brak, w stosunku do opinii i wielu próśb pracowników, którzy odwalają kawał dobrej roboty z poziomu sklepów. Mówię tu zarówno o sprzedawcach jak i kierownikach. Do końca października pracowałam jako kierownik w jednym ze sklepów w sieci w Zachodniopomorskim. Byłyśmy zespołem, który dość często plasował się na czołowych miejscach w rankingach odnośnie KPI, wykorzystywaniu promocji itp. Bardzo przykrym faktem jest to, że dopóki robiłyśmy kasę i nie prosiłyśmy o nic centralę/naszą "cudowną" RKS to wszystko było w porządku. Sytuacja zmieniła się, kiedy parę miesięcy po nowym roku zaczęłyśmy wnioskować o proste, przyziemne a zarazem ważne dla nas sprawy, wtedy to mam wrażenie zaczęłyśmy przeszkadzać naszej RKS, która poprzestała na wizytach czy odpowiadaniu na maile. Krótko mówiąc, wymagane od nas było wiele, wiele też było zabierane czy też ukrócane brakowało natomiast wsparcia i przychylności w stronę pracowników. Nie będę wspominać już o absurdach, o których pisane było we wcześniejszych postach, natomiast powiem tylko że w 100% się w nimi zgadzam, nie jest to w żaden sposób nadmuchane. Smutnym faktem jest również to, że firma nie jest elastyczna co do osób uczących się. Tak też było w moim przypadku. Jak można (mam na myśli tutaj osobę, której podlega kilkanaście jak nie kilkadziesiąt sklepów, która powinna brać pod uwagę wiele aspektów i próbować chociaż znaleźć wyjście z sytuacji) zasugerować komuś ultimatum, dając do zrozumienia, że albo szkoła wyższa wekendowa, albo praca - BO PRZECIEŻ WYMYŚLONE ZOSTAŁY MATRYCE. Uważam, że od takich osób powinno oczekiwać się odrobinę sensownej argumentacji, bo wydaje mi się, że wygospodarowanie w grafiku dwóch wolnych sobót w miesiącu na rozwój osobisty nie powinno być problemem. Opanujcie się, bo tracicie na prawdę wielu dobrych pracowników. Niestety, moim zdaniem są w tej firmie czarne owce, które psują całą atmosferę i cenzurują wiele rzeczy. Mam porównanie, ponieważ pracowałam w firmie jeszcze zanim cała struktura firmy się zmieniła i zanim pojawiły się nowe twarze w centrali i RKS. Serdecznie za to dziękuję Paniom z kadr, które zawsze udzielały pomocy w postaci merytorycznych odpowiedzi, bez pretensji, czego nie mogę powiedzieć o samych przełożonych. Jednym z niewielu plusów są dziewczyny z mojego zespołu, które okazały się cudownymi i sumiennymi współpracownikami. Jest wiele rzeczy o których mogłabym tutaj wspomnieć, ale daruję sobie wypominanie komuś braku kultury. Bez pozdrowień.

Luka
Pracownik
@M.S.

Też pracowałam w tej firmie kilka dobrych lat było super do pewnego czasu jest co wspominać(czasy Marty G., Dawida B i Kamili). Ale krótko mówiąc, gdy pojawili się koordynatorzy za dużo mieszali w zespołach i doprowadzili do rozpadu i nienawidzę się (gdzie było ok),ale nagrodę dostali od życia, że wrócili na salę sprzedaży. Hahahaha ???? ???? ????. My teraz wspominając, niektóre super czasy z BS śmiejemy się z ich. Pozdrawiam ???? ???? ????

Pracownik
Pracownik
 Pytanie

Kierownicy dostaliście już aneksy na maila nowe ?

Linda
Pracownik
@Monika

Opolskie, ślaskie,dolnośląskie większe miasta a czasem nawet i małe.

Clara
Pracownik

Polecam pracę w BS. Cudownie ludzie i super współpraca z centralą. Zarobki też niczego sobie:)

1
xd
Pracownik
@Clara

Chyba chodzi o bank spółdzielczy, bo na pewno nie o big stara. No chyba, że u poprzednich pracodawców miałaś poniżej minimalnej, a teraz minimalna i 100 zł na karcie lunchowej jest dla ciebie jak wniebowzięcie

Kiki Nowy wpis
Pracownik

U nas zatrudnili pół etatu na dwa miesiące! Po czym pod koniec drugiego kazali jej przekazać, że jednak nie jest już potrzebna. Dziewczyna straciła pracę z dnia na dzień choć naprawdę chciała pracować. Robiła co do niej należy,a nie jak niektórzy "starzy" pracownicy. Ta firma to porażka

Indi
Pracownik
 Pytanie

Macie aktualnie jakieś kontakty z działem hr? Jeżdżą gdzieś na wizyty? U nas nagle mega ciszs

Celina Nowy wpis
Pracownik
@Indi

Nie, ciezko zeby nawet na maile odpisywali

Maj matryca
Pracownik
 Pytanie

Co oni się tak do maja przyczepili? Ile u was jest osób na zmianie 2 a ile 4? I jeszcze ta ankieta..

Terry
Pracownik
@Maj matryca

Chyba myślą że na sklepie jest 5 etatów , z choinki się urwali !!!

Ja
Pracownik
@Terry

Zredukowali etaty , a teraz mamy się rozdwoić.

….
Pracownik
 Pytanie
@Ja

Czy u was też potraktowano czwartek 02.05 jako sobotę? I obstawa ma być taka sama co w weekend?

Vera
Pracownik
@….

To chyba logiczne w handlu, że taki dzień jest jak "sobota"

Pracownik
 Pytanie

A wynika to u was z matrycy, którą dostajecie przed tworzeniem grafiku?

Pracownik
 Pytanie

I przeszedł grafik akceptację bez problemu?

Ja Nowy wpis
Pracownik
@Vera

Niekoniecznie. Nasza galeria mieści się poza centum i u nas tłumów nigdy nie ma , nawet w sobotę

Celina Nowy wpis
Pracownik
@….

To chyba logiczne. Jesli sa zamkniete sklepy 1 i 3 maja to ludzie wpadna w szał wiec moze byc duzy natlok.

ja
Użytkownicy czekają na odpowiedź 4 dni.
Pracownik
 Pytanie

czy była u kogoś już kontrola IH ?

Sprzedawca
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Rekrutacja na zapleczu. Bardzo fajna pani kierownik, miła, sympatyczna.

Pytania

Ostatnie stanowisko pracy gdzie się pracowało , jakie były moje obowiązki, pytanie co zrobić jeśli klient chce oddać towar a zwroty tylko na kartę podatkową.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Konsultant medyczny w sklepie medycznym
Warszawa
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(39 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Serwisant rowerowy
Warszawa
Kross S.A.
(836 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Sprzedawca
Pracownik
 Pytanie

Czy u was też od 1.05 jest redukcja etatów na pół?

Vilga
Pracownik
 Pytanie
@Sprzedawca

Nie, a jak to ma wyglądać, z 3 etatów schodzą na niecałe 2?

Sylwia
Pracownik
 Pytanie
@Sprzedawca

Powiedz cos więcej na ten temat. Masz pracownika na okres próbny i z niego rezygnują?

TERRY C
Były pracownik
@Sprzedawca

Niestety teraz umowy zlecenie zostały potraktowane jak (usunięte przez administratora) w wielu sklepach, z dnia na dzień straciły prace „bo tak” - w celu zrobienia miejsca ludziom z umowami o prace z zamkniętych sklepów lub żeby mieli się gdzie podziać zdegradowani dekoratorzy, którzy teraz pracują w sklepie. Porażka. Takiego (usunięte przez administratora) dawno nie widziałem.

Ada
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni.
Pracownik
 Pytanie

Cześć, Big Star w Kępnie na Pasażu Kępińskim już zamknięty?

Magazyn
Użytkownicy czekają na odpowiedź 5 dni.
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w Kaliszu na magazynie, jest szansa na umowe o pracę, jak wyglądają zarobki ?

Grafik
Pracownik
 Pytanie

Czy wy też musicie robić grafiki według matryc 3 soboty w pracy 1 wolna?

Tuni
Pracownik
@Grafik

U nas tak było nawet jak nie było tych matryc, dla mnie to jest chore …. Ale nic z tym chyba nie zrobimy bo nie pozwolą być w tygodniu 3 osoby a na weekend 2

Basic
Pracownik
 Pytanie

To ile masz etatów u siebie i jak duży masz sklep??

Meg
Pracownik

U nas 3 etaty na 250 metrów. To jest niesprawiedliwe

Sklep
Pracownik
@Meg

Jedne sklepy mają 2,5 etatu inne 3 inne 4 normalne w naszej firmie. To samo jest ze stawkami.

Supi
Pracownik
 Pytanie
@Meg

Mega współczuję ,u nas tez masakra ,szukamy innej pracy wszystkie ,praca multum ,na sklepie jak w szmateksie poupychane ,jedna osoba na zmianie ,tysiąc mejli ankiet ,i jeszcze obsługa klienta...napewno ,za co ?za wyzysk .

Sylwia
Pracownik
@Supi

Za najniższą krajową.

Agata
Były pracownik
 Pytanie

Jedynym pozytywem pracy w BSL była zgrana, pomocna, kompetentna, doświadczona i pozytywnie nastawiona ekipa w sklepie. To dzięki nim i dla nich chciało się w tym cyrku tkwić z nadzieją na powrót lepszych czasów. I tak trwałam 4 lata z przerwą, ale czara goryczy się przelała. Kobiety w biurze - ja osobiście złego słowa na nie powiedzieć nie mogę i nie powiem. Katarzyna Janik jest królową-w dobrym tego słowa znaczeniu-bardzo dziękuję za każda rozmowę i za pomoc przy załatwianiu spraw. Zresztą wszystkie „biurowe” robią co mogą, zawsze serdeczne i starają się pomóc - tak samo informatycy, Pan od napraw w sklepach i dziewczyny na infolinii SI. Aleksandra ;) Mogłabym popsioczyć, ale wiem, że zawsze robiła to co jej zlecał przełożony, a do posłańców się nie strzela. Doceniam za ludzkie podejście, za pomoc na tyle ile mogła, za znoszenie moich telefonów i wysłuchiwanie mnie kiedy była przed HR.Życzę Ci sukcesów osobistych, zawodowych i możliwości rozwoju w pracy. Zdobywaj szczyty, bo wiem, że skończyłaś przygodę z BSL, BRAWO! Szanowny BSL jeśli myśleliście, że będzie słodko, bo nie anonimowo, to teraz polecam wypić melisę. W Waszych ogłoszeniach o prace zawsze piszecie: *Elastyczny czas pracy- Kiedyś, a i owszem. Teraz okłamujecie ludzi na starcie, bo przecież poucinane etataty i wasze cudowne matryce grafikowe nie umożliwiają elastycznego systemu pracy. *Premia- Jak sklep ma wyrobić plan jeśli nie ma czym handlować? Jak sprzedawać jeansy nie mając w sklepie jeansów? Gdzie podziały się modele spodni, po które klientki wracały, gdzie jest rozmiarówka spodni? A No tak w SI. Czy wy zatrudniliście ludzi do SI czy sklepów stacjonarnych? Nie każdy klient gotowy jest kupić w ciemno jeansy za prawie 400zł, kiedy w sklepie stacjonarnym nie ma możliwości przymierzenia z danego fasonu obojętnie w jakim kolorze swojego rozmiaru. W SI z nowych spodni macie zawsze pełną rozmiarówkę, a do sklepów stacjonarnych przysyłajcie okrojona rozmiarówkę i tak w każdym kolorze. No hit! Niby to co sprzedasz ze swoim kodem w SI dolicza się do twojego utargu, ale czy ktoś kiedykolwiek dostał rozliczenie swoich wykorzystanych kodów, tak byś mógł faktycznie doliczyć się ile tej premii powinieneś dostać?! Otrzymanie premii w firmie BSL za wyrobienie planów jest jak odnalezienie Złotego pociągu. *Stabilność pracy- Największym chamstwem ze strony BSL jest ucinanie etatów, później ich przywracanie, a po kilku miesiącach znowu ucinanie i tak w kółko. Aż stwierdzili, że utną tyle, że w sklepie zostanie 3 i 3/4 etatu. Największym hitem jest 2,5 etatu w sklepie. Podziwiam osoby, które tak pracują i szczerze mówiąc jak będziecie potrzebowały psychiatry w Trójmieście, to mogę polecić. I złote lekarstwo BSL na to wszystko to delegowanie pracowników do innych sklepów-sami powinniście jeździć na te sklepy, których często i gęsto jest taki bałaganierro, że nie wiesz w co w ręce włożyć, żeby się tam samotnie odnaleźć. Gratuluje tez polityki zostawiania nowych pracowników samych na sklepie na cały dzień. Później taki pracownik ładnie okłamuje klientów, że system mu nie działa i nie może zrobić zwrotu, reklamacji itd. O kradzieżach w wykonaniu takich pracowników już nie wspomnę, bo przecież później inni pracownicy przy inwentaryzacji oddadzą, wiec BSL ma to gdzieś. Kabaret i cyrk w jednym. Gratuluje, naprawdę szczerze gratuluje traktowania wieloletnich pracowników jak jednorazowe ścierki do kurzu. Broń borze zielony, żeby pracownik zachorował, bo zabiorą Ci wszystkie Twoje bonusy, które należą Ci się za stażowe. Ja rozumiem, ucięcie premii za obecność, ale stażowe to już jest buractwo z Waszej strony. Założenie monitoringu to był dobry ruch, naprawdę szczerze tak uważam, bo troszkę odstraszyło złodziei, ale to co wyprawiała nieobecna już Katarzyna Czerwińska, to był czysty mobbing. Przy podpisywaniu umowy pracownicy podpisują pismo dot. monitoringu, w którym jasno jest napisane do czego monitoring służy i ma służyć podczas twojej pracy. W kodeksie pracy również znajduje się jasno napisane do czego monitoring w miejscu pracy ma służyć, a do jakich celów nie można go wykorzystywać. Haniebne jest to, że BSL pozwalał na to (a z tego co wiem, to wręcz zachęca RKSów do przeglądania monitoringu by zobaczyć co robią pracownicy) RKS dzwonił do sklepu i żądał np. wyjaśnień czemu klient nic nie kupił, i co mu powiedziałaś. Słabe jest również to, że RKS jeżdżąc po sklepach opowiada co dzieje się w innych sklepach na podstawie monitoringu. Jeżu kolczasty, my-pracownicy z innych sklepów mamy ze sobą stałe kontakty. VM- Tu będzie krótko i na temat. Ogarnijcie się tam wszyscy, od głowy aż po same koniuszki kończyn tej struktury BSL. Raz tak, raz jednak nie tak, a na koniec może jednak tak. Ale co tam, ludzie w sklepie zarabiający na Wasze wypłaty to przecież maszyny.

CIĄG DALSZY…
Były pracownik
 Pytanie
@Agata

Zatowarowanie- Wiecie, że w sklepach nie pracują już na zmianie 3-4 osoby na raz, a wy dalej popełniacie to samo. Jak nie ma dostawy to nie ma, a jak jest to wszystko na raz i tu jeszcze wyskakuje VM z kapelusza, albo moje ulubione TŁUMACZENIE SIĘ ZE WSKAŹNIKÓW, albo drugie ulubione- (usunięte przez administratora) ANKIET: a to ilość klipsów, a to ocenianie rzeczy z kolekcji-oczywiście najczęściej tych, którmi klienci nie są nawet zainteresowani. Gratisy do zakupów. Jak chcecie dawać gratisy od jakiejś kwoty na paragonie, to warto zatowarować sklep w dany asortyment, a nie zostawić sklep z wybrakowanym towarem sprzed kilku sezonów i oczekiwać, że sklep wyda klientowi szmaciane serduszko. I tu apropo serduszek wchodzi kolekcja Young. Miało być pięknie, a wyszło jak wyszło, a doskonale wszyscy wiemy, że wyszła żenada już przy drugim sezonie kolekcji. Czy wy naprawdę bierzecie swoich klientów za niepełnosprytnych z zanikami pamięci, którzy nie widzą, że nową kolekcje tworzą ubranka z poprzednich sezonów chowane na zaplecze, a później wysyłane na zwrot?! A jaka bogata rozmiarówka przyszła przy trzeciej serii younga, no czapki z głów drogi BSL. Karty BSPC, czyli karta stałego klienta, a członkowie rodziny pracowników. Kpina, tu kłania się nic innego jak prawa konsumenta. Oszczędności. Wiecie gdzie ich poszukajcie? W wymienianiu ciągłym kolorze karteczek do drukowania, w upominkach dla influencerów, na bogato wyprawianych imprezach w Waszym showroomie, zagranicznych modelach w kampaniach reklamowych. Zacznijcie doceniać finansowo osoby funkcyjne w sklepach, bo to dzięki nim ten cyrk jedzie, a często macie na tych stanowiskach naprawdę ogarnięte, doświadczone osoby i przykro się patrzy kiedy zarabiają ciut więcej niż sprzedawca. Doceńcie WSZYSTKICH pracowników w sklepach, bo to dzięki nim macie największe przychody w firmie! (usunięte przez administratora) Przez kilka lat mojej zawodowej drogi miałam przyjemność pracować z kilkoma osobami na tym samym stanowisku co Pani, ale nigdy przenigdy nikt nie był tak bezczelny jak Pani. Myśle, że więcej nie trzeba pisać. Miłego i do zobaczenia gdzieś po drodze!

D.G.
Były pracownik
@CIĄG DALSZY…

Zgadzam się w stu procentach, szczególnie z mobbingiem ze strony byłej regionalnej. Boże chroń ludzi przed taką osobą. Wieczne pretensje o nic, poniżanie i zastraszanie na porządku dziennym. Wymogi jakby płacili co najmniej grube tysiące. Nie choruj, wciskaj wszystko wszystkim, jednocześnie sprzątaj i stój 12 godzin bez przerwy. Najlepiej to nie wychodz do kibla bo nie daj Boże odstraszysz klienta, który chce tylko pomacać koszulki, a i tak wyjdzie bez niczego bo za drogo. Premia tak jak napisane wyżej, złoty pociąg. Kierownicy kasują wszystko na siebie jak pazerne hieny. Szkoda nerwów i zdrowia na pracę w takiej firmie za takie grosze.

Melinda
Pracownik
 Pytanie

Dlaczego asystent kierownika będąc na stanowisku kierowniczym ma najniższą krajową ? Dlaczego kierownika mam 5 500 a asystent nawet nie może się starać o podwyżkę jak robi te same zadania co kierownik ? Czy wszyscy asystenci mają najniższą ?

Supi
Pracownik
@Melinda

Ja niestety mam najniższą i zapomnij o jakimkolwiek pisaniu o podwyżkę bo ci nic nie dadzą…

Rollo
Pracownik
@Melinda

Asystent to nie to samo co zastepca, stad jest dopiska doradca. Brak wyzszej podstawy wynika z tego ze maja dodatkowa premie. Za wskazniki czy za wyrobiony plan.

Kiki
Pracownik
@Rollo

Asystent kierownika to to samo co z- ca kierownika tylko zmienili nazwę Asystent dostaje dodatek za każdy wyrobiony wskaźnik typu cpt % spodni czy też wyrobione na 100% avb. W grafiku optymalnym nie ma asystenta lecz jest z- ca to to samo

Funi
Pracownik
@Kiki

Dokładnie tak. Robimy to samo co zastępca kierownika i to samo co kierownik jak go nie ma. I nadal nie rozumiem dlaczego mamy najniższą kraja… no coś czas coś zmienić w sowim życiu… :)

Lojalna
Użytkownicy czekają na odpowiedź 11 dni.
Pracownik
 Pytanie

A co myślicie o założeniu związków zawodowych, byłby ktoś chętny ? Mamy tu osoby odważne i chcące się zaangażować ? Wystarczy 10 osób…

Halina
Inne

Sprzedawca może pracować na część etatu tylko? Pasowałaby mi taka praca w związku z obowiązkami innymi, niestety jak wchodzę w ogłoszenia to pokazują się komunikaty, że są niedostępne i nie wiem, jest teraz jakaś rekrutacja czy nie ma?

Carola
Pracownik
 Pytanie

Cześć, jak współpraca z najnowszą ekspertką?

1
Deric
Pracownik
@Carola

"Wspolpraca" mailowa podczas otrzymania maila z KPI i wyslania innego maila do centrali, więc załączamy "ekspertke". Cała współpraca i komunikacja rozpisana w jednym zdaniu...

Praca dodatkowa
Pracownik
 Pytanie

Czy jeśli podejmę dodatkową pracę na umowę zlecenie w innym miejscu pracy muszę to zgłaszać u nas w firmie?

Maggie
Pracownik
@Praca dodatkowa

ja nie zgłaszałam, w tej drugiej pracy tylko wypełniasz druczki co chcesz żeby ci odprowadzali ze składek ;) T tego co wiem nie mamy w umowie zapisu o przeciwdziałaniu konkurencji, ale dopytaj w drugim miejscu pracy ;)

Celia
Pracownik
 Pytanie

Czy jeśli pracownik jest na L4 to blokowana jest tylko karta lunchowa ? Czy wyrobiona premia jest wtedy wypłacana ?

xyz
Pracownik
@Celia

Jest blokowana, premii nie dostajesz

KATE
Pracownik
@Celia

Jeśli wykonasz swój plan sprzedażowy to premię otrzymasz.

anonim
Inne

Chciałabym pracować w Kaliszu, więc sprawdziłam sobie jakie też warunki są w innych miastach bo na kalisz narazie cisza. Widzę że macie swoje standardy w obsłudze, czyli trzeba podchodzić do każdego klienta od razu jak wejdzie? I co ze zniżkami, trzeba sprzedawać po dwie rzeczy na paragonie i wtedy jest premia?

xyz
Pracownik
@anonim

Trzeba podchodzić do każdego

Ja
Pracownik

To są żarty , od rana walczymy z MSS, godzina 18 skończyłyśmy . Z rana mail, że wchodzi wszystko co przecenione nawet Basic a na wieczór mail, że jednak Basic nie i na nowo trzeba przekładać VM . Dramat

RIA
Pracownik
 Pytanie

Czy wy też jesteście zawaleni robotą przed świetami ? 12 kartonów w piętek gdzie w srode była podobna ilość i nie ma gdzie tego trzymać , miejsca 0 na wieszakach i na zapleczu pełno rzeczy w karonach zostają bo nikt nie przemyslał że sklepy nie maja aż tylu miejsc mimo zgłaszania tego EKSPERTOM żadnej rekacji nie ma a my zostałyśmy z tym same , mamy wrażenie że SKLEP żyje własnym życiem VM ani nie widac a nie nie słychać , WIELKIE PRZETOWAROWANIE !

Vilga
Pracownik
@RIA

Przecież eksperci nie mają żadnej sprawczości. Wszystko trzeba samemu pilnować, kontaktować się z AT i kombinować z vm. Zaplecza nie rościągniemy, więc jest zawalone, piszemy sobie na kartonach co jest w środku i jakoś to idzie.

Nicole
Pracownik
@RIA

Nie wszystko musisz mieć wystawione. Mało chodliwy towar sobie schowaj, napisz maila o odtowarowanie, i pochowaj sobie jakies rzeczy do kartonow.

Aaaaa
Pracownik
@RIA

Jak widać masz wystarczająco dużo czasu w tym „natłoku pracy” żeby siedzieć tu i umieszczać wpisy… wystarczyło go poświęcić na kontakt z at/ekspertem Przecież nikt w tej firmie nie czyta goworka w celu rozwiązania problemów.

Vilga
Pracownik
 Pytanie

Uwielbiam takie merytoryczne odpowiedzi. Na serio nie widzisz braku komunikacji i zaspokojenia jednej z podstawowych potrzeb pracowników?

@Zapytanie
Inne
 Pytanie

Jaka jest szansa że z 1/2 etatu dostanę umowę na pełny etat ?

Vilga
Pracownik
@@Zapytanie

Jak wprowadzą pracujące niedziele to tak. Albo jak się ktoś z pełnego etatu u Ciebie w sklepie zwolni. Inaczej nie ma szans na pełny etat.

Byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Zgubiłam świadectwo pracy z firmy big star. Do kogo mogę napisać meila z prośbą o duplikat?

X
Były pracownik
@Byly pracownik

Kadry@bigstar.pl

Zostaw merytoryczną opinię o Big Star Limited Sp. z o.o. - Kalisz

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy Big Star Limited Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 890.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 844, z czego 54 to opinie pozytywne, 266 to opinie negatywne, a 524 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Big Star Limited Sp. z o.o.?

    Kandydaci do pracy w Big Star Limited Sp. z o.o. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Big Star Limited Sp. z o.o.
1.8/5 Na podstawie 540 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Big Star Limited Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii