Opinie o Medicine (BrandBQ Sp. z o.o.) w Wrocław

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy BrandBQ Sp. z o.o.. Zobaczysz poniżej też opinie kandydatów do pracy w firmie BrandBQ Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o BrandBQ Sp. z o.o. w Wrocław

Były pracownik - WARSZAWA
Były pracownik

Jestem byłym pracownikiem Medicine w jednym z salonów w Warszawie, moja kariera zaczęła się w firmie przez pandemie i trwała ponad 2 lata. Na początku zapowiadała się w miarę ok, rozmowa kwalifikacyjna poszła bardzo gładko, kierownik wydawał się miły, wygadany i konkretny, w związku z sytuacja na świecie tj. pandemia przyjęłam/ posadę sprzedawcy. Zacznę od tego iż moje szkolenie polegało głównie na pokazaniu i omówieniu z grubsza co i jak, a potem idź pracuj, radź sobie. Co skutkowało potem moja niekompetencja i późniejszymi narzekaniami OPZ (Koordynatorzy zmiany) którzy to właśnie nie przeszkolili mnie tak jak powinni. Na szczęście praktycznie wszystkiego mnie nauczyli sprzedawcy, wytłumaczyli i pokazali dzięki czemu potem mogłem się tam odnaleźć i pracować tak jak powinienem. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, okazało się jednak że nie jest tak ładnie i kolorowo jak przedstawił to kierownik na rozmowie, a z dnia na dzień było coraz gorzej i coraz mniej chęci do pracy Poniżej tylko kilka punktów, które przyczyniły się do opuszczenia tej chorej firmy: - Po pierwsze mnóstwo chorych zasad, karcenie, za najmniejszy błąd pokroju "krzywy wieszak" czy nie równy stos z t-shirtami itp. - Poranna zmiana, robi za sprzątaczy, sprzedawcy są zmuszeni do wycierania kurzu na całym sklepie i odkurzenia go, gdzie w umowie nie było nic o robieniu za sprzątaczkę. - Nieadekwatna pensja do długości stażu i umiejętności i zbyt duże wymagania względem wynagrodzenia - Ciągłe zmiany grafiku nawet kilka razy w tyg, często bez zapytania pracownika czy wgl może mieć zmieniony w dany dzień. - Układanie grafiku pod kierownika, tak żeby on miał jak najlepiej i najwygodniej - Częste opuszczenie zmiany przez kierownika godzinę lub dwie przed zakończeniem swojej pracy. - Nacisk i ciągła kontrola OPZ, wystarczy zacząć rozmowę z kolega ciągle coś robiąc ( przy prawie pustym i praktycznie posprzątanym sklepie) a od razu OPZ robi aferę że ktoś zamiast pracować rozmawia. - Niedocenianie pracowników, awans pracowników którzy są krótko a pominięcie tych którzy zasługują na awans od dawna. - Chore tempo pracy, ciągłe pospieszanie i poganianie każdego pracownika przez kierownika i zastępcę. - Zakaz brania urlopu przez cały grudzień!, nie wyjedziesz sobie na narty bo nie dostaniesz urlopu !!! - Firma ciągle gada o ekologii, a przysyłają każda rzecz w foliowych opakowaniach- paranoja, dziennie wyrzucane było kilka worków samych plastikowych toreb. - Wiecznie nie działającą klimatyzacja, w lato można było się ugotować. - Straszenie wizytacją dyrektorów gdy kierownik jest np. na urlopie lub L4 żeby zespół się spiął i niby lepiej pracował. - Ciągła rotacja pracowników, przez 2 lata przewinęło się ich tyle, że większości nawet nie pamiętam. - Obrażanie pracowników wprost przez kierownika salonu. Kilka słów o RKS z regionu w którym pracowałem - Każda wizyta regionalnego wiąże się z totalnym stresem całego zespołu - Zazwyczaj każda wizyta wiąże się niezadowoleniem rks, często z błahych i wręcz totalnie głupich rzeczy. - Wiadomo mi o co najmniej 4 OPZ którzy nie wyrobili psychicznie przez RKS i zwolnili się bo nie wytrzymywali presji, doszło do sytuacji w jednym z salonów gdzie koordynator płakał przy RKS przez jej karygodne zachowanie, a to już jest zwykłe znęcanie psychiczne! - Podnoszenie głosu przez RKS na kierownika oraz OPZ było na porządku dziennym przy prawie każdej wizycie Wiadomo mi o kilku osobach u których ciągły stres wizytami i zachowaniem rks wywołał problemy zdrowotne - Rks odbierał premie za wyrobienie planu miesięcznego za totalnie błahe rzeczy co wiąże się z totalnym demobilizują pracowników, oraz coraz większą niechęcią do RKS zamiast mobilizować, poprawiać komfort fizyczny i psychiczny aby ludziom się chciało przychodzić do pracy Rks burzył każda radość z czegokolwiek. Jak to powiedziała koleżanka regionalny zwyczajnie mobbingował cały zespół ale my się do tego tak przyzwyczailiśmy że nikt z tym nic nie robił bo było to dla nas normalne. Tyle wydarzyło się przez te 2 lata że zapewne połowy zapomniałam, a jeszcze nie powiedziałam o tym co się działo w innych salonach, a w niektórych było grubo. TOTALNIE nie polecam pracy w jakimkolwiek salonie chyba że chcecie być traktowani jako (usunięte przez administratora) na smyczy, na rozmowie jest ładnie kolorowo i wgl, a po tygodniu większość po prostu spada stamtąd aż się kurzy. Wytrzymałam tam tak długo dzięki świetnej ekipie sprzedawców. Przepraszam za wszystkie błędy ale pisałam to w dużych emocjach.

Lisek
Były pracownik
@Były pracownik - WARSZAWA

Chyba wiem o który salon chodzi i potwierdzam wszystko jako były pracownik :) Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia, nie liczą się dla nich ludzie (pracownicy) dzięki którym Pan Bajołek i spółka trzepie miliony tylko kasa i durne zasady. Nawet na święta Bożonarodzeniowe pracownicy nic dostali, totalne NIC! (Wiem od obecnych pracowników) Przemyśl 10 razy zanim zechcesz złożyć CV do BRANDBQ :)

1233455
Były pracownik

Nie polecam pracy w medicine we wroclawiu w magnoli! Kierowniczka stosuje (usunięte przez administratora) na pracowników. W czasie mojej pracy, w ciagu miesiaca zwolnilo sie z 5 osob. Regionalna tak jak kierowniczka pracujaca na dwa etaty w jednej firmie, nie szanuja pracownikow i wrecz sie z nich wysmiewaja i obgaduja. Straszna praca.

1
anonim
Inne
@Ex pracownik

Nie wiem czy by mi wystarczyło kwalifikacji ale co wiecie o opcji zostania kierowniczką? :D tak czytam te komentarze i sama się zastanawiam czy bym podołała? Czy ktoś teraz był na rozmowie na to stanowisko i by zdradził mniej więcej jak to wygląda? warto byłoby się starać?

Domi Nowy wpis
Inne

Cześć, interesuje mnie praca jako koordynator ds. inwestycji. Jest teraz dostępne ogłoszenie z oznaczeniem pracy od zaraz. wiadomo co jest przyczyna naborów? liczę na stabilną pracę, chce się upewnić, że to nie jakaś rotacja po prostu

VM
Kandydat
 Pytanie

Hej! Mógłby ktoś wypowiedzieć się na temat tego jak wygląda praca na stanowisku Visual Merchandisera w Medicine? Czy to praca poniedziałek - piątek czy również weekendy? Czy VM pracuje również jako Sprzedawca czy zajmuje się wyłącznie aranżacją? Wynagrodzenie to czysta podstawa czy również jakieś premie i jeśli tak to jak przyznawane?

Fg Nowy wpis
Były pracownik
@VM

- praca od pon-pt, natomiast zdarzało się pracować w handlowe niedziele - VM również sprzedawał, obsługiwał kasę, wydawał paczki klientom, przyjmował towar, odsyłał towar do magazynu i na przesunięcia międzysalonowe, liczył towar, sprzątał w salonie i w pomieszczeniach socjalnych - praca po najniższej finansowej linii, premie w praktyce były nie do wyrobienia i nikt na nie nawet nie liczył

Iga Nowy wpis
Inne

Cześć. w ogłoszeniu dla Projektanta Akcesoriów było napisane, że wystarczy minimum rok doświadczenia w projektowaniu żeby się zakwalifikować. A co już dzieje się na samej rozmowie, jakie pytania mogą paść?

mick Nowy wpis
Pracownik

Jeden żarta pracuje w medicine ale nie we wrocławiu tylko w inny za kilka tygodni kończy mi się umowa po 2 latach teraz mi powiedzieli że będą mnie obserwować i dadzą znać co i jak dostałam informacje że nic nie robie żeby zostać tutaj a robiłam wszystko bo chce tu zostać i doszukiwanie się byle czego żeby było że dlatego cie zwolnili jak kierownik usłyszał że nowe osoby mnie chwalą jako najlepszy sprzedawca odrazu zaczął się doszukiwać wyczułam u osób opz że chyba się boją o swój stołek

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie BrandBQ Sp. z o.o., daj nam znać, co sądzisz o jej przebiegu. Jakie warunki Ci zaproponowano? Jakie wymagania ma pracodawca na stanowisko Referent ds. księgowych? Podziel się swoimi wrażeniami!
logo firmy Magazynier
Opacz-Kolonia
Diabetyk24 Sp. z o.o.
(42 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Doradca Techniczny z językiem włoskim lub francuskim
Ochmanów
Iview Recruitment Sp. z o.o. sp.k.
(49 opinii)
Wyślij CV
logo firmy International Trade Specialist with Polish
Katowice
Veo Worldwide Services
(403 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
anonim
Inne

Podobnie chce poznać aktualne warunki ale dla junior IT Admina. Właśnie go poszukują i w benefitach też coś wspominają o atrakcyjnym systemie premiowym, na jakim zasadzie może być ona przyznawana na tym konkretnym stanowisku? za jaki zakres zadań? Jak to liczyć?

Kasia
Inne

Zza biurka praca może nieco inaczej wyglądać? zastanawiam się nad ostatnimi komentarzami i ta oferta z internetu dla specjalisty ds. planowania. Po benefitach widzę, że troszkę jest ich wypisanych. Co wpływa na te super atmosferę, którą podkreślali? I ta realna możliwość rozwoju w jaki sposób się przejawia? Jakiś awans?

Inne

I co z takim asystentem kupca? Teraz ostatnio nie pisano o tej funkcji, skupiano się raczej na poszczególnych Salonach, w tym momencie na Fabryczną jest właśnie oferta i biorę ją pod uwagę. Dobrze jest jednak moc znać zarobki oraz ogólna atmosfera, kojarzycie je aby moc mi je wskazać?

Były pracownik - WARSZAWA
Były pracownik

Jestem byłym pracownikiem Medicine w jednym z salonów w Warszawie, moja kariera zaczęła się w firmie przez pandemie i trwała ponad 2 lata. Na początku zapowiadała się w miarę ok, rozmowa kwalifikacyjna poszła bardzo gładko, kierownik wydawał się miły, wygadany i konkretny, w związku z sytuacja na świecie tj. pandemia przyjęłam/ posadę sprzedawcy. Zacznę od tego iż moje szkolenie polegało głównie na pokazaniu i omówieniu z grubsza co i jak, a potem idź pracuj, radź sobie. Co skutkowało potem moja niekompetencja i późniejszymi narzekaniami OPZ (Koordynatorzy zmiany) którzy to właśnie nie przeszkolili mnie tak jak powinni. Na szczęście praktycznie wszystkiego mnie nauczyli sprzedawcy, wytłumaczyli i pokazali dzięki czemu potem mogłem się tam odnaleźć i pracować tak jak powinienem. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy, okazało się jednak że nie jest tak ładnie i kolorowo jak przedstawił to kierownik na rozmowie, a z dnia na dzień było coraz gorzej i coraz mniej chęci do pracy Poniżej tylko kilka punktów, które przyczyniły się do opuszczenia tej chorej firmy: - Po pierwsze mnóstwo chorych zasad, karcenie, za najmniejszy błąd pokroju "krzywy wieszak" czy nie równy stos z t-shirtami itp. - Poranna zmiana, robi za sprzątaczy, sprzedawcy są zmuszeni do wycierania kurzu na całym sklepie i odkurzenia go, gdzie w umowie nie było nic o robieniu za sprzątaczkę. - Nieadekwatna pensja do długości stażu i umiejętności i zbyt duże wymagania względem wynagrodzenia - Ciągłe zmiany grafiku nawet kilka razy w tyg, często bez zapytania pracownika czy wgl może mieć zmieniony w dany dzień. - Układanie grafiku pod kierownika, tak żeby on miał jak najlepiej i najwygodniej - Częste opuszczenie zmiany przez kierownika godzinę lub dwie przed zakończeniem swojej pracy. - Nacisk i ciągła kontrola OPZ, wystarczy zacząć rozmowę z kolega ciągle coś robiąc ( przy prawie pustym i praktycznie posprzątanym sklepie) a od razu OPZ robi aferę że ktoś zamiast pracować rozmawia. - Niedocenianie pracowników, awans pracowników którzy są krótko a pominięcie tych którzy zasługują na awans od dawna. - Chore tempo pracy, ciągłe pospieszanie i poganianie każdego pracownika przez kierownika i zastępcę. - Zakaz brania urlopu przez cały grudzień!, nie wyjedziesz sobie na narty bo nie dostaniesz urlopu !!! - Firma ciągle gada o ekologii, a przysyłają każda rzecz w foliowych opakowaniach- paranoja, dziennie wyrzucane było kilka worków samych plastikowych toreb. - Wiecznie nie działającą klimatyzacja, w lato można było się ugotować. - Straszenie wizytacją dyrektorów gdy kierownik jest np. na urlopie lub L4 żeby zespół się spiął i niby lepiej pracował. - Ciągła rotacja pracowników, przez 2 lata przewinęło się ich tyle, że większości nawet nie pamiętam. - Obrażanie pracowników wprost przez kierownika salonu. Kilka słów o RKS z regionu w którym pracowałem - Każda wizyta regionalnego wiąże się z totalnym stresem całego zespołu - Zazwyczaj każda wizyta wiąże się niezadowoleniem rks, często z błahych i wręcz totalnie głupich rzeczy. - Wiadomo mi o co najmniej 4 OPZ którzy nie wyrobili psychicznie przez RKS i zwolnili się bo nie wytrzymywali presji, doszło do sytuacji w jednym z salonów gdzie koordynator płakał przy RKS przez jej karygodne zachowanie, a to już jest zwykłe znęcanie psychiczne! - Podnoszenie głosu przez RKS na kierownika oraz OPZ było na porządku dziennym przy prawie każdej wizycie Wiadomo mi o kilku osobach u których ciągły stres wizytami i zachowaniem rks wywołał problemy zdrowotne - Rks odbierał premie za wyrobienie planu miesięcznego za totalnie błahe rzeczy co wiąże się z totalnym demobilizują pracowników, oraz coraz większą niechęcią do RKS zamiast mobilizować, poprawiać komfort fizyczny i psychiczny aby ludziom się chciało przychodzić do pracy Rks burzył każda radość z czegokolwiek. Jak to powiedziała koleżanka regionalny zwyczajnie mobbingował cały zespół ale my się do tego tak przyzwyczailiśmy że nikt z tym nic nie robił bo było to dla nas normalne. Tyle wydarzyło się przez te 2 lata że zapewne połowy zapomniałam, a jeszcze nie powiedziałam o tym co się działo w innych salonach, a w niektórych było grubo. TOTALNIE nie polecam pracy w jakimkolwiek salonie chyba że chcecie być traktowani jako (usunięte przez administratora) na smyczy, na rozmowie jest ładnie kolorowo i wgl, a po tygodniu większość po prostu spada stamtąd aż się kurzy. Wytrzymałam tam tak długo dzięki świetnej ekipie sprzedawców. Przepraszam za wszystkie błędy ale pisałam to w dużych emocjach.

Przyszly pracownik
Kandydat
 Pytanie
@Były pracownik - WARSZAWA

Można wiedzieć w którym salonie w Warszawie? Wlasnie dostałam propozycje w jednym z salonów w Warszawie i zaczęłam się obawiać.

Emma
Inne
@Przyszly pracownik

Można ponowić zapytanie? Ciekawi mnie to czy jednak doszło do przyjęcia wspomnianej propozycji? Są także na takim portalu dostępne oferty, może to właśnie do was? Co do wspominanego stanowiska kierowniczego, to czy istnieje opcja na awans?

Lisek
Były pracownik
@Były pracownik - WARSZAWA

Chyba wiem o który salon chodzi i potwierdzam wszystko jako były pracownik :) Najgorsza firma z jaką miałam do czynienia, nie liczą się dla nich ludzie (pracownicy) dzięki którym Pan Bajołek i spółka trzepie miliony tylko kasa i durne zasady. Nawet na święta Bożonarodzeniowe pracownicy nic dostali, totalne NIC! (Wiem od obecnych pracowników) Przemyśl 10 razy zanim zechcesz złożyć CV do BRANDBQ :)

anonim
Inne

Dziewczyny, jak jest teraz we Wroclavii? Sprzedawca ma mieć ponoć pakiet medyczny. Co w niego wchodzi, tzn. czy duża pula specjalistów? To prawdą, że jest umowa o pracę? Nie mam już 26 lat, zależy mi na stałej umowie:)

Wiktoria
Były pracownik

Moją pierwszą pracą była ta w Medicine we Wrocławiu. Zaczynając od początku to rozmowa kwalifikacyjna była szybka ale konkretna. Zaczęłam pracę po podpisaniu umowy (zlecenie). Atmosfera między pracownikami była świetna każdy sobie pomagał nie było spięć między dziewczynami. Ale po pewnym czasie znalazły się problemy takie jak: ustawienie grafiku pod konkretne osoby, zmienianie z dnia na dzień godzin pracy, nowym pracownikom wszystkie soboty były ustalane po 12h, ulubienicę często miały zmiany poranne po 8h maksymalnie, jeden dzień się pracowało 10h do 21 a na następny trzeba było być o 8, problem był jak się zachorowało (chyba, że się było ulubienica kierowniczki to nie), pomimo tego, że raz się zamieniłam z dziewczyną na zmianę jak mnie poprosiła, to w drugą stronę o tym zapomnij, jak byłam w 3 osoby na zmianie to 2 sobie siedziały na zapleczu i gadały, a ja ogarnialam sama sklep i klientów, jak brakowało w kasie pieniędzy to nowe osoby musiały oddać (no bo oczywiście te co długo pracują to nie mogą się pomylić przy wydawaniu), przymierzalnie dziewczyny traktowały jako zło najgorsze i to nowi pracownicy robili porządek (można bylo ustalić np kolejność kto kiedy tak jak było z prasowaniem ale nie bo po co), premia i zniżki jedynie dla osób na umowie o pracę, wypłata na umowie zlecenie przychodziła do 17, często osoby, których nie było akurat na zmianie zostawały obgadywane przez innych, a potem wielkie udawanie koleżanek. Zaplecze i magazyn były bardzo małe, często zawalone kartonami. Regionalna miała nierealne wymagania co do zmian wizualnych w salonie. Podsumowując nie polecam tego miejsca pracy.

1233455
Były pracownik

Nie polecam pracy w medicine we wroclawiu w magnoli! Kierowniczka stosuje (usunięte przez administratora) na pracowników. W czasie mojej pracy, w ciagu miesiaca zwolnilo sie z 5 osob. Regionalna tak jak kierowniczka pracujaca na dwa etaty w jednej firmie, nie szanuja pracownikow i wrecz sie z nich wysmiewaja i obgaduja. Straszna praca.

1
Andrzej
Inne
@1233455

Taka atmosfera w pracy jak opisujesz to faktycznie nic dobrego. Ja sam bym się źle czuł. Nie można się dogadać z kierowniczką? Żeby te relacje się poprawiły, bo taka rotacja pracowników przecież nie wpływa dobrze na firmę.

Małgorzata
Inne
@1233455

5 osób w ciągu miesiąca?? To kto w ogóle tam pracuje? Trzeba zgłosić takie zachowanie.

Demi
Kandydat
@Małgorzata

5 osób, w takim razie musi być tam strasznie ciężka atmosfera, pracowałam kiedyś w takiej firmie, można zniszczyć zdrowie i nabawić się nerwicy. Fakty mówią same za siebie. Nie zaaplikuje tam po tych wszystkich wpisach.

były pracownik
Były pracownik
@1233455

Hej, ta kierowniczka teraz pracuje we Wroclavi jak coś. Wiem o kim mowa niestety. Na Magnolii jest teraz inna ekipa

anonim
Inne
@były pracownik

Tym samym czy polecasz magnolie? Druga sprawa to czemu doszło do jakiegoś przeniesienia? kto ostatecznie wydaje takie decyzje? Czy osoba na stanowisku kierownika ma w ogóle cos do gadania w tej kwestii czy nie bardzo?

Ex pracownik
Były pracownik
@anonim

Nie miałam okazji pracować z aktualnym zespołem z Magnolii, ale parę osób, które przeniosły się spod aktualnej kierowniczki Wroclavii do innych salonów zostały tam na dłużej lub nadal pracują. Mnie doszły słuchy, że regionalna chciała, żeby Wroclavia była prowadzona przez aktualną tam kierowniczkę. Jak to wyglądało w rzeczywistości nie jestem pewna.

anonim
Inne
@Ex pracownik

Nie wiem czy by mi wystarczyło kwalifikacji ale co wiecie o opcji zostania kierowniczką? :D tak czytam te komentarze i sama się zastanawiam czy bym podołała? Czy ktoś teraz był na rozmowie na to stanowisko i by zdradził mniej więcej jak to wygląda? warto byłoby się starać?

Była
Były pracownik

Jestem byłą pracowniczką jednego z wrocławskich salonów. Początki w tej pracy wydawały się naprawdę piękne, miła atmosfera, uśmiechnięte współpracowniczki, przyjemny grafik. Niestety bardzo szybko wyszło na jaw jak to wszystko jest na pokaz. Osoby na stanowiskach kierowniczych są zakłamane i dwulicowe. (usunięte przez administratora) na porządku dziennym. Kierowniczka ma takie podejście, że zastraszonymi pracownikami łatwiej zarządzać. Przy konfliktach w zespole popierała tylko jedną stronę, choć udawała, że tak nie jest. Za to strona, którą popierała, za jej plecami nie raz ją obgadywała. Zmuszanie do spotkań pracowniczych po godzinach pracy (po 21), nawet jeśli tego dnia miało się wolne lub przychodziło się na poranną zmianę. Grafik i karty czasu pracy niekontrolowane w żaden sposób względem nagrań z kamer. Kończysz zmianę o 21, na drugi dzień w grafiku i kcp jesteś na 9, a fizycznie masz być na 7 lub nawet 6. Zostawanie bezpłatnie po godzinach by dokończyć dużą dostawę, bo "nikogo ci nie dam do pomocy, zostaniesz tak długo, aż nie skończysz". Żadnej wdzięczności za pracę ponad wymaganiami stanowiska. Szkolenia na szybko, a spróbuj o coś zapytać to dostaniesz informację, że już powinieneś to wiedzieć. Pracownicy zgłaszali (usunięte przez administratora) lub dziwne sytuacje to kieowniczka mówiła, że ci nowi to są za bardzo wrażliwi i już nic nie można im powiedzieć. Kierowniczka nastawiała przeciwko nowym pracownikom, ktoś ledwo zaczynał, a już był obgadywany. Przez długi czas za bardzo próbowałam się jej przypodobać, bo miałam świadomość, że to ona wydaje uznaniowe premie i przyznaje awanse. Starałam się więc mieć z nią dobre relacje, dopiero prawie pod koniec się otrząsnęłam i bardzo tego żałuję, bo zdaję sobie sprawę, że przez to, że byłam pod jej wpływem mogłam sprawiać wrażenie wywyższającej się, gdzie nie jestem taką osobą. Uczyła funkcyjnych, że nie życzy sobie zawierania przyjaznych relacji z pracownikami na niższych stanowiskach i okazywania empatii. Jest mi wstyd, że dałam się tak zmanipulować. Robienie za osobę do sprzątania, to już chyba norma w większości medicine, ale na tym salonie przekraczało to wszelkie pojęcie. Do obowiązków należało dokładne wytarcie z kurzy każdej kabiny w przymierzalni - od luster po najmniejsze listwy. Lady kasowe, wszystkie półki i meble na salonie. Oraz odkurzenie całego salonu. Gdy coś się ominęło lub źle doczyściło, można było liczyć się ze złością kierowniczki. A zazwyczaj prace te wykonywała jedna osoba i miała na to około 2 godzin. Oczywiście na rozmowie o pracę nikt o tym nie wspomina. O tym co się działo i dzieje można by było pisać i pisać, ale kierowniczka zawsze pokazywała siebie w jak najlepszym świetle, twierdzi, że i tak jest za dobra. Ma ciągłe poparcie regionalnej. Uchodzi jej i innym funkcyjnym "na sucho" to co robią. Jestem w szoku, że jeszcze nikt się za to nie zabrał i tego nie ukrócił. Ale pewnie nic z tym nie zrobią, bo jej salon wyrabia plany i firma pomimo zgłoszeń kryje ją i innych. A bez wystarczających dowodów nic się nie jest w stanie zrobić. Po pracy w tym zespole cieżko nauczyć się funkcjonowania w normalnym środowisku pracy, bo na każdym kroku się boisz czy nie robisz czegoś źle.

były pracownik
Były pracownik

(usunięte przez administratora) Jestem byłym pracownikiem jednego z salonów w Medicine we Wrocławiu. Piszę tę opinię po tak długim okresie, ponieważ dopiero teraz jestem w stanie przełamać się i wyrazić opinię na temat kierownictwa, standardów pracy w tejże firmie. Myślę, iż warto poruszyć kwestię zarobków - jest to najniższa krajowa dla zwykłego sprzedawcy. Na UZ nie należały mi się żadne zniżki pracownicze, musiałam się o taką prosić osoby, które były na UOP. Ogólnie rabat był atrakcyjny i z wyższym się nie spotkałam jeszcze w środowisku handlowym. Premie również obowiązują wyłącznie osoby na UOP. Przejdźmy do najgorszego, czyli kierownictwo. W salonie, w którym ja pracowałam panował(usunięte przez administratora) Nazywajmy rzeczy po imieniu. Myślę, iż kierownik tego sklepu również była w pełni świadoma tego, (usunięte przez administratora) oraz jest nastawiona pasywno-agresywnie wobec swoich podopiecznych jak tylko jej coś nie pasowało. Notoryczne szpileczki, niesamowicie długie wiadomości ze swoimi zażaleniami dobre raz w tygodniu (często to były rzeczy, które naprawdę ciężko zmienić,(usunięte przez administratora) branie na jakieś rozmowy, gdzie nawet nie było szans się wybronić. Zarzucała ci rzeczy, których na przykład nie zrobiłeś albo zostały perfidnie przeinaczone przez inną osobę i nie było jakichkolwiek szans na oczyszczenie się z zarzutów, ponieważ kierowniczka brała stronę osoby, którą bardziej lubiła. Jakakolwiek próba kończyła się wyśmianiem i mówieniem, że "tak nie było", mimo że jej nawet tam nie było!!!!! uważam, że jest to osoba, która nie powinna pracować na stanowisku, gdzie musi wykazać się też trochę empatią i byciem niestronniczym. Jest to najgorsza kierowniczka, z jaką miałam kiedykolwiek do czynienia. Nigdy mnie nikt tak nie upokorzył i nie zmieszał z błotem jak ona. Strasznie traktuje swoich pracowników. Sama również nie była sprawiedliwa, ponieważ gdy kulturalnie się coś poprosiło to gdy kogoś mniej lubiła to go olewała i nie wykonywała próśb pracownika, do czego miał pełne prawo. Niejedna osoba się zwolniła przez tę dziewczynę. Bardzo ciężko pracować z osobą, która wymaga od ciebie nie wiadomo czego, a na koniec tygodnia i tak zostaniesz zmieszany/a z błotem, że źle pracujesz. Bo ktoś jej tak powiedział. Kierownik sklepu nie był jedynym problemem. Byli również koordynatorzy zmiany. Osoby, które miały bardzo wysokie mniemanie o sobie,(usunięte przez administratora) że jak przez 8h prowadzą zmianę to mogą sobie pozwolić na wszystko i również upokarzać cię. Osoby te nagadywały na kierowniczkę, mówiły o jej życiu prywatnym JAK JEJ NIE BYŁO W MIEJSCU, GDZIE PRACUJE!!! po czym jak miały z nią zmianę to były niesamowicie uprzejme i miłe dla niej. (usunięte przez administratora) przez których również trzeba było uciekać z tego okropnego miejsca pracy. Plotkowanie publicznie o współpracownikach jest obrzydliwe. Naprawdę zastanówcie się nad sobą, czy aby na pewno robicie dobrze. Każdy dzień w tej pracy był zwyczajnym stresem, ponieważ to było czekanie, kiedy tym razem coś się odwali, ktoś nie wytrzyma i się zwolni. Również w tym sklepie było za mało pracowników na zmianie. W ciągu 8h zmiany trzeba było robić za ochroniarza, sprzątaczkę, kasjera, pilnować przymkę przed złodziejami, dotowarowywać sklep, roznosić dostawę, klipsować ciuchy i jeszcze dbać o porządek na sklepie i układać wszystko rozmiarówką i zostawić sklep jak najczystszy, bo inaczej dostawało się wiadomość "no nieładnie wygląda ten sklep po sobocie...", mimo iż wyrobiliśmy utarg. A no i jeszcze obsługa klienta, informowanie o promocji i powiedzienie KAŻDEMU klientowi dzień dobry :) to nie butik. to zwykła sieciówa z ubraniami taka jak zara czy cropp.... LUDZIE.. Osoby te pracują w jednej z największych galerii w centrum Wrocławia. Może ta wiadomość będzie przestrogą dla innych ludzi, aby tam zwyczajnie nie iść pracować. Uwierzcie mi, nie warto. Jest mnóstwo miejsc do pracy dla studentów i zdecydowanie praca tam nie ma sensu. Na pewno nie w galerii W. i z tymi ludźmi. Chcę też napomknąć, iż nie miałam nigdy wygórowanych oczekiwań. Chciałam zwykłego szacunku w moją stronę.

Była
Były pracownik
 Pytanie
@były pracownik

Czy masz na myśli zespół, który początkowo pracował na salonie w Magnolii i przeniósł się na Wroclavię? Jeśli tak, to jakk najbardziej potwierdzam tę opinię.

Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Ile zarabia sprzedawca na pełen etat? Chodzi mi o kwotę brutto

Pracownik
Pracownik
@Zainteresowana

Jest to najniższa krajowa, ale przy wyrobie oj planu miesięcznego są przewidywane premie. Nie są one najmniejsze jak na sklep odzieżowy.

Oluś
Inne
@Pracownik

@Były pracownik - WARSZAWA pisał o tym, że nowicjusza wszystkiego uczą praktycznie sprzedawcy. Czy za to też są przewidziane premie, że ktoś podejmie się roli mentora wobec młodszej stażem osoby? Czy to na zasadzie: nie masz wyjścia, masz nauczyć i już?

K.
Były pracownik
@Oluś

Oczywiście że nie ma za to żadnej premii. To nie jest żadna rola mentora tylko ludzka pomoc żeby się lepiej pracowało w zespole. Moje "szkolenie" trwało może pół godziny i polegało na oprowadzeniu po sklepie i magazynue, pokazaniu podstawowej obsługi kasy. I to tyle. A potem pretensje że człowiek nie umie zrobić reklamacji, wymiany towaru, zwrotu online czy braku formularza. A premię za wyrobiony target może udało nam się mieć 2 razy przez 2 lata mojej pracy w medi.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie benefity można liczyć w BrandBQ Sp. z o.o.?

Tomek
Pracownik
@Pytanie

Zniżki na zakupy, multisport, luxmed, ubezpieczenia grupowe

Pytanie
 Pytanie

Jak dużo osób pracuje na stanowisku Sprzedawca w firmie BrandBQ Sp. z o.o.?

Nick
Były pracownik
@Pytanie

Przede wszystkkm to za mało.

@anonim
Kandydat

Jeśli chcecie pracować na umowie o prace za 2700 na rękę to zapraszam do współpracy z tą firmą. Rozumiem ,ze jest to sieciówka i nie można wymagać zbyt wiele ale nawet w gastronomii za cały etat dostałam minimum tysiąc więcej również na Uop.

rzeszua
Były pracownik

Nie polecam, zawyżone wymagania wzgledem pracowników a poziom jaki reprezentuje firma bardzo niski

Były pracownik
Były pracownik

Cześć, W medicine nie przepracowałam za długo, ale jest to spowodowane tylko i wyłącznie zmiana miejsca zamieszkania. Prace na stanowisku sprzedawcy wspominam bardzo dobrze! Początkowo pracowałam na Magnolii, ale po miesiącu mojej pracy tam cały zespół przeniósł się na wroclavie. Zespół zgrany, kierowniczka oraz zastępca wyrozumiałe i pomocne. Widać ze zależy im na zgranym zespole bo wszystkie ewentualnie występujące konflikty starały się od razu rozwiązywać. W miesiącach których pracowałam udawało się wyrobić premie która była naprawdę zadowalająca! ???? dodatkowo pomimo dużej ilości próśb grafikowych kierowniczka robiła co mogła by kazdy miał wolne wtedy kiedy tego potrzebował ???? w tej pracy na pewno nikt nie będzie się nudził, chyba ze szukacie czegoś byle odbębnić godziny i się nie narobić, wtedy szukajcie dalej ☺️

Były pracownik
Były pracownik

Serdecznie odradzam ZATRUDNIANIA SIĘ w tej firmie, bynajmniej we wrocławiu!!! Regionalna kierowniczka swoim zachowaniem sprawia, że cały zespół wraz z kierownikiem sklepu chcą się zwolnić. Chore oczekiwania względem pracowników, np: przyjęcie dostawy 12 kartonów i jednocześnie wykonanie dotowarowania w 1 GODZINĘ! bo jej zdaniem jest to wykonalne ???? zero pozytywnego feedbacku z jej strony, nawet jak robisz nadgodziny i pracujesz jak (usunięte przez administratora) to zawsze będzie uważała, że robisz coś nie tak. Dziwne, że nikt z góry jeszcze tego nie zauważył. NIE POLECAM.

Zostaw merytoryczną opinię o BrandBQ Sp. z o.o. - Wrocław

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w BrandBQ Sp. z o.o.?

    Zobacz opinie na temat firmy BrandBQ Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w BrandBQ Sp. z o.o.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 16, z czego 1 to opinie pozytywne, 13 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

BrandBQ Sp. z o.o.
1.4/5 Na podstawie 107 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
BrandBQ Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii