Ogłoszenie STANDARDPLUS
Ogłoszenia widoczne w wynikach wyszukiwaniado 90 dni
Indywidualna szata graficzna z logo
pracodawcy
Możliwość codziennego samodzielnego
podbicia ogłoszenia
Możliwość sprawdzenia statystyk ogłoszeń
Możliwość samodzielnego zamieszczania
ogłoszeń przez Pracodawcę
Wyższa pozycja w wynikach wyszukiwania
portalu GoWork.pl
Ogłoszenie widoczne w mailingu
Eksport na zewnętrzne portale
Możliwość dodania na 3 województwa
Możliwość zapisania CV na profilu
Kontakt

Zaufali nam

Przemysław Chlebowski

Wywiadu udzielił:
Przemysław Chlebowski
National Sales Director
Zepter International

Kto ma największe szanse na zostanie częścią Zepter International Poland? Na co zwracają Państwo szczególną uwagę podczas rekrutowania kandydatów?
Przemysław Chlebowski: Częścią ZIP może być w zasadzie każdy człowiek, który realizuje zasady zdrowego stylu życia i chce dzielić się swoją wiedzą z innymi. Nasza idea jest prosta: nieść wiedzę i oferować rozwiązania produktowe, które w jak najprostszy sposób poprawią jakość życ...

Czytaj więcej »

Grzegorz Pietraszewski

Wywiadu udzielił:
Grzegorz Pietraszewski
Prezes
Aureus S.A.

Aureus jest obecny na rynku finansowym już ponad 11 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma?
Przeszliśmy ogromną ewolucję. Wciąż pamiętam gdy rozpoczynaliśmy naszą pracę w garażu. Dosłownie w garażu, gdzie razem ze wspólnikiem założyliśmy pierwsze biuro. Na początku w firmie były trzy osoby, a w swojej ofercie mieliśmy tylko kredyty. Teraz w zespole pracuje już ponad 8...

Czytaj więcej »

Gabriela Ziółkowska-Coyne

Wywiadu udzieliła:
Gabriela Ziółkowska-Coyne
Współwłaścicielka i założycielka firmy (Queen Mamma)
OpsTalent Spółka z o.o. Sp. k.

OpsTalent rozpoczął swoją działalność w 2012 roku. Jak wyglądały Wasze początki? Z jakimi trudnościami musieliście się zmierzyć?
Gabriela Ziółkowska-Coyne: Rzeczywiście OpsTalent zaczął działać w 2012 roku. Jednak początki naszej firmy sięgają znacznie wcześniej. Pomysł na jej założenie zrodził się, gdy Trevor [Coyne] przyjechał do Polski i zafascynował się jej możliwościami. Z pochodzenia jest Irlandczykiem i w naszym...

Czytaj więcej »

Marcin Szularz

Wywiadu udzielił:
Marcin Szularz
Wiceprezes Zarządu
KAEFER SA

Czy mógłby Pan krótko przybliżyć nam spółkę KAEFER SA?
KAEFER SA to firma obecna na polskim rynku od 1947 roku jako bezpośredni spadkobierca firm TERMOIZOLACJA SA i IZOKOR Płock SA. Nasza firma działa w przemyśle, oferując bardzo szeroki wachlarz usług. Począwszy od usługi audytu energetycznego, termowizję i projektowanie, poprzez wykonanie izolacji cie...

Czytaj więcej »

Gabor Vasarhelyi

Wywiadu udzielił:
Gabor Vasarhelyi
Rzecznik Prasowy
Wizz Air

W 2004 roku odbyliście swój pierwszy lot, jednak już w 2003 powstał plan założenia Wizz Air. Skąd ten pomysł?
Plan stworzenia Wizz Air powstał w czerwcu 2003 roku, gdy sześciu ludzi posiadających obszerną wiedzę i doświadczenie w branży lotniczej oraz osiągnięcia w innych dziedzinach, postanowiło nawiązać współpracę z Józsefem Varadim, obecnym prezesem firmy. Po zaledwie trzech miesiącach zare...

Czytaj więcej »

Arkadiusz Gramenz

Wywiadu udzielił:
Arkadiusz Gramenz
wlasciciel
Graser Sp. z o.o.

Firma Graser Sp. z o.o. to powstała w 2004 roku agencja pracy tymczasowej. Jak wygląda współpraca z Państwem z punktu widzenia pracownika?
Z punktu widzenia pracownika staramy się aby wszystko przebiegało szybko i bezproblemowo. Pracownik na początku musi przekazać osobiście bądź mailowo swoje CV żeby wziąć udział w procesie rekrutacji, który zazwyczaj odbywa się na bieżąco. Na nowe oferty pracy nie trzeba czekać długo, ponieważ...

Czytaj więcej »

Piotr Zwoliński

Wywiadu udzielił:
Piotr Zwoliński
Dyrektor zarządzający
Pepper House

Pepper House to stosunkowo młoda firma. Jak wyglądały Państwa początki?
Zaczynaliśmy w kwietniu 2013 roku od małego kilkuosobowego biura. Zależało nam na zbudowaniu nowej jakości wśród biur nieruchomości. Nasze innowacyjne podejście do usług pośrednictwa oraz agresywny marketing pozwoliły nam zrekrutować najlepszych pośredników. W niecałe 2 lata stali...

Czytaj więcej »

Agnieszka Sałamon

Wywiadu udzieliła:
Agnieszka Sałamon
Odpowiada za dział marketingu
Euroservices Polska Sp. z o.o.

Od jakiego czasu działacie na rynku? Jak przez te lata rozwinął się Euroservices?
Od  lat 90-tych zajmujemy się werbowaniem i selekcją pracowników na potrzeby firm polskich, jak i zagranicznych. Posiadamy przy tym liczne certyfikaty.  Z biegiem lat rozwinęliśmy swoją działalność z biura prowadzącego  jedynie nabór i selekcje personelu, staliśmy się or...

Czytaj więcej »

Sylwia Parys

Wywiadu udzieliła:
Sylwia Parys
Zastępca Dyrektora, Specjalista ds. PR i Komunikacji
Niepubliczny Żłobek i Przedszkole Bystrzaki

Jakie były początki firmy?
Sylwia Parys: Firma powstała w 2013 r., jej celem od samego początku było świadczenie wysokiej jakości usług opieki w połączeniu z bogatym wachlarzem zajęć dodatkowych. Swoją ofertę kierowaliśmy i nadal kierujemy przede wszystkim do rodziców którzy stawiają na wszechstronny rozwó...

Czytaj więcej »

Ewa Wrzoł

Wywiadu udzieliła:
Ewa Wrzoł
Dyrektor Handlowy
Niezależny Operator Finansowy Centrum 9

Jakie były początki Państwa firmy?
Na początki firmy złożyły się trzy osoby pełne pasji, mające ochotę na odniesienie sukcesu i przetarcie nowych szlaków czyli Rafał Blaut, Kamil Marszałek i ja. Pomysł wziął się z widocznego braku pośrednictw finansowych na rynku, dlatego uznaliśmy, że musimy ten brak zlikwidować dzięki n...

Czytaj więcej »

Urszula Gradowska

Wywiadu udzieliła:
Urszula Gradowska
Chief Business Development Officer
DBMS sp. z o.o.

Działają Państwo od 2013 roku. Jakie były początki DBMS?
Nasze początki, to chyba klasyka każdego start-upu czyli jeden pokój, dziewięć zaangażowanych i pełnych pomysłów osób, wiara, że „razem damy radę” oraz jasny plan, który konsekwentnie realizujemy do dziś. Obecnie zatrudniamy 35 osób, mamy dwa...

Czytaj więcej »

Aleksandra Guga Baca

Wywiadu udzieliła:
Aleksandra Guga Baca
Branch Manager
Clockwork Bemanning AS

Firma Clockwork działa w Norwegii od 2003 roku. Kiedy powstały oddziały w Polsce?
Pomysł pojawił się w 2014 roku, gdy cykliczne spotkania rekrutacyjne z kandydatami, które odbywały się w Polsce kilka razy w roku, przestały wystarczać. Ogromny potencjał, jaki klienci norwescy dostrzegli w naszych pracownikach z sektora budowlanego, zaczął wymagać systematycznej pracy. Stąd...

Czytaj więcej »