Poznaj Gowork.PL

  • 11 000współpracujacych firm
  • 90 000ogłoszeń o pracę
  • 3 000 000opinii o pracodawcach
  • 57 600przeszkolonych osób
  • 2 000pracowników

Nasze usługi

Przedstawiamy usługi, dzięki którym znajdziesz idealnego pracownika oraz zbudujesz pozycję wiarygodnego pracodawcy!

Ogłoszenia

  • Indywidualna szata graficzna
  • Dostęp do statystyk ogłoszeń
  • Ogłoszenia dodawane samodzielnie przez pracodawcę
  • Ogłoszenia widoczne w mailingach
  • Eksport do portali zewnętrznych
więcej

Wywiad reklamowy

  • Wzmocnij wizerunek firmy
  • Opowiedz o warunkach pracy
  • Zamieść galerię zdjęć
  • Poinformuj użytkowników o działaniach i planach firmy
więcej

Formularz kontaktowy

Zaufali nam

Sławomir Harazin

Wywiadu udzielił:
Sławomir Harazin
Wiceprezes Zarządu
Action

Gdzie osoby zainteresowane pracą w Państwa firmie mogą znaleźć aktualne oferty?
Wszyscy zainteresowani pracą w Action S.A. znajdą informacje o aktualnie prowadzonych rekrutacjach na naszej stronie internetowej w zakładce „Kariera” (www.action.pl/kariera) oraz na naszym profilu na Facebooku (https://www.facebook.com/GrupaAction/).

Czytaj więcej »

Tomasz Wudarzewski

Wywiadu udzielił:
Tomasz Wudarzewski
Prezes
Logintrade S.A.

Historia Logintrade ma początki w 2008 roku. Jak tego czasu rozwinęła się firma?
Firma Logintrade rzeczywiście powstała w 2008 r. natomiast sam pomysł pojawił się znacznie wcześniej w trakcie realizacji szkoleń oraz projektów konsultingowych w obszarze zakupów biznesowych. Zaczynaliśmy w dwie osoby z bardzo skromnym kapitałem, a na dzień dzisiejszy Logintrade to po...

Czytaj więcej »

Anna Muraszko

Wywiadu udzieliła:
Anna Muraszko
Kierownik Pionu Rekrutacji w Flexcraft Polska
Aldiver Flexcraft

Czym dokładnie zajmuje się Państwa firma? Co dokładnie wchodzi w zakres świadczonych przez Państwa usług?
FLEXCRAFT to firma, która kompleksowo wspiera swoich klientów w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi oraz procesów rekrutacyjnych. Za nami stoją lata doświadczeń, ogromnego zaangażowania i zgłębiania coraz to nowszych możliwości i rozwoju w tej dziedzinie. Właściwy dobó...

Czytaj więcej »

Gabriela Ziółkowska-Coyne

Wywiadu udzieliła:
Gabriela Ziółkowska-Coyne
Współwłaścicielka i założycielka firmy (Queen Mamma)
OpsTalent Spółka z o.o. Sp. k.

OpsTalent rozpoczął swoją działalność w 2012 roku. Jak wyglądały Wasze początki? Z jakimi trudnościami musieliście się zmierzyć?
Gabriela Ziółkowska-Coyne: Rzeczywiście OpsTalent zaczął działać w 2012 roku. Jednak początki naszej firmy sięgają znacznie wcześniej. Pomysł na jej założenie zrodził się, gdy Trevor [Coyne] przyjechał do Polski i zafascynował się jej możliwościami. Z pochodzenia jest Irlandczykiem i w naszym...

Czytaj więcej »

Aleksandra Guga Baca

Wywiadu udzieliła:
Aleksandra Guga Baca
Branch Manager
Clockwork Bemanning AS

Firma Clockwork działa w Norwegii od 2003 roku. Kiedy powstały oddziały w Polsce?
Pomysł pojawił się w 2014 roku, gdy cykliczne spotkania rekrutacyjne z kandydatami, które odbywały się w Polsce kilka razy w roku, przestały wystarczać. Ogromny potencjał, jaki klienci norwescy dostrzegli w naszych pracownikach z sektora budowlanego, zaczął wymagać systematycznej pracy. Stąd...

Czytaj więcej »

Arkadiusz Gramenz

Wywiadu udzielił:
Arkadiusz Gramenz
wlasciciel
Graser Sp. z o.o.

Firma Graser Sp. z o.o. to powstała w 2004 roku agencja pracy tymczasowej. Jak wygląda współpraca z Państwem z punktu widzenia pracownika?
Z punktu widzenia pracownika staramy się aby wszystko przebiegało szybko i bezproblemowo. Pracownik na początku musi przekazać osobiście bądź mailowo swoje CV żeby wziąć udział w procesie rekrutacji, który zazwyczaj odbywa się na bieżąco. Na nowe oferty pracy nie trzeba czekać długo, ponieważ...

Czytaj więcej »

Maciej Pokrzywiński

Wywiadu udzielił:
Maciej Pokrzywiński
Dyrektor Generalny
IT COMPANY Sp. z o.o.

Rynek IT obfituje w wiele firm. Co na tle konkurencji wyróżnia IT Company?
Dbamy o wysoką jakość usług – w naszym wypadku nie jest to tylko slogan. Zdajemy sobie sprawę z tego, że zadowolony klient to partner długofalowy, który poleci nasze usługi dalej. Wykorzystujemy m.in. metodologię Design Thinking, by jak najlepiej poznać potrzeby naszych klient&oacu...

Czytaj więcej »

Anna Bowtruczuk

Wywiadu udzielił:
Anna Bowtruczuk
Senior HR Manager
Lingaro

Początki Lingaro to 2005rok. Jak od tego czasu zmieniła się firma?
Lingaro zostało założone przez trzech kolegów jako typowy start-up. Od samego początku wyróżniało nas zwinne podejście w dostarczaniu projektów, jakiego nie mogły klientom zaproponować duże korporacje z tej samej branży. W tej chwili zatrudniamy już ponad 280 osób, mamy b...

Czytaj więcej »

DARIUSZ JAKUBOWSKI

Wywiadu udzielił:
DARIUSZ JAKUBOWSKI
Project Manager
NetLand Sp. z o.o.

Jak wygląda proces rekrutacji do Państwa firmy?
Kandydatów, przeważnie drogą mailową, dopytujemy wstępnie o brakujące najbardziej istotne informacje. Jeśli mieszczą się w skali naszych zainteresowań zapraszamy ich na rozmowę. Oprócz testu wiedzy z zakresu programowania i oceny samej osobowości, opowiadamy im o firmie, odpowiadamy na...

Czytaj więcej »

Natalia Gałczyńska

Wywiadu udzieliła:
Natalia Gałczyńska
Specjalista ds. Marketingu
Headhunters Sp. z o.o.

HeadHunters działa na rynku od 2011 roku. Jak prezentowały się Państwa początki?
Nasza firma została założona  w Szczecinie. Strategicznym celem było nawiązanie takiej współpracy z firmami, aby procesy rekrutacyjne odbywały się sprawnie, klarownie i fachowo ku zadowoleniu wszystkich zainteresowanych. Mając na uwadze tendencje spadającego bezrobocia, zdaliśmy sobie sp...

Czytaj więcej »

Grzegorz Pietraszewski

Wywiadu udzielił:
Grzegorz Pietraszewski
Prezes
Aureus S.A.

Aureus jest obecny na rynku finansowym już ponad 11 lat. Jak w tym czasie zmieniła się firma?
Przeszliśmy ogromną ewolucję. Wciąż pamiętam gdy rozpoczynaliśmy naszą pracę w garażu. Dosłownie w garażu, gdzie razem ze wspólnikiem założyliśmy pierwsze biuro. Na początku w firmie były trzy osoby, a w swojej ofercie mieliśmy tylko kredyty. Teraz w zespole pracuje już ponad 8...

Czytaj więcej »

Paweł Grzyb

Wywiadu udzielił:
Paweł Grzyb
Marketing Manager CEE
Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.

Początki Konica sięgają 1873 roku. A jak prezentuje się Państwa historia?
Grupa Konica Minolta powstała w 2003 roku w wyniku połączenia dwóch firm: Konica oraz Minolta. Obie marki mogą pochwalić się długą i ciekawą historią – powstały w końcu lat dwudziestych ubiegłego wieku i od tego czasu sukcesywnie się rozwijały w wielu dziedzinach. Fuzja obu koncern&oacu...

Czytaj więcej »