Niestety, ale w tej firmie zatrudnia się ludzi po znajomości, bez doświadczenia w handlu, a tym bardziej bez doświadczenia w branży odzieżowej. Słabe podejście do pracowników, wieczne pretensje, zero kontroli nad tym co się dzieje.
Kierownik regionalny Pani Ewelina to jest hit. Komuś zdecydowanie uderzyła sodówka chyba. Raczej nie pomaga salonom a przeszkadza. Wogole nie dziwi rotacja kierownikow i zastepcow na Krakowie, bo z takim przełożonym to szkoda zdrowia psychicznego. Nawet jeśli kierownik jest okej to widać po nim, że osoba Pani Eweliny wpływa bardzo demotywująco, gdzie często ktoś stara się i wkłada w prace aż nadto, przynajmniej moim zdaniem. Może ktoś w końcu pójdzie po romów do głowy i zobaczy co tam się dzieje w środku, bo to jest bardzo nie smaczne.
Cieszę się, że w końcu ktoś to głośno powiedział i naprawdę mam nadzieję, że niebawem ktoś się tym zajmie. Bo firma jest naprawdę super, ale Pani regionalna psuje wszystko co możliwe. Totalnie nie nadaje się na to stanowisko.
Hej, polecacie pracę na stanowisku VM?
Wszystko zależy od kierownika danego sklepu i tego jaki regionalny ci się trafi. Dodatkowo od metrażu salonu na którym chcesz pracować, z doświadczenia na takim średnim powierzchniowo salonie mogę powiedzieć, że nie warto. Dostawy są często, towaru jest masa, nie ma na niego miejsca ani na magazynie, ani na salonie. Zamiast zająć się atrakcyjną aranżacją sklepu martwisz się o to żeby wszystkie nowości były upchnięte na sali sprzedaży razem z hitowymi rzeczami z poprzednich setów, a do tego dochodzą jeszcze ubrania z przesunięć z innych salonów i narzekanie osób funkcyjnych że nie ma na to miejsca na magazynie. Przyjdzie kierownik i powie że wszystko jest ok, przyjedzie regionalny i powie że pół sklepu jest do zmiany, a później dojdzie mail z działu VM z jeszcze innymi wytycznymi i zaczynaj znowu od nowa. I tak w kółko.
Czytając te komentarze mam wrażenie, że pracuje w innej firmie. Patrząc z perspektywy pracownika zarządzanie jest na dobrym poziomie, ale tutaj komentarze piszą zazwyczaj osoby, które zostały zwolnione więc nie napiszą nic pozytywnego tylko wyleją wiadro pomyi.
Czytając Twój komentarz mam wrażenie, że pracujesz tutaj stosunkowo za krótko. Nikt tutaj nie pisze głównie na temat złego zarządzania, tylko na temat regionalnej. Zanim cokolwiek jeszcze skomentujesz, to pomyśl dwa razy albo chociaż przeczytaj ze zrozumieniem co kto próbował wnieść danym komentarzem. Dodam też, że również uważam, że bez sensu jest branie pod lupę to czy komentarze napisały osoby które się zwolniły, zostały zwolnione lub po prostu dalej tu pracują. Opinia, to jednak opinia - ona nie jest wyssana z palca (w większości przypadków). Nie bez powodu medicine ma tak niską opinię na tym portalu a Pani Ewelina (regionalna) jak widać dołożyła trochę cegiełek do całości. Życzę udanego dnia.
Czy w centrali są premie? Czy tylko stała stawka?
Wiecie, czy Medicine udostępnia laptop i telefon do pracy zdalnej?
Czytając te komentarze mam wrażenie, że pracuje w innej firmie. Patrząc z perspektywy pracownika zarządzanie jest na dobrym poziomie, ale tutaj komentarze piszą zazwyczaj osoby, które zostały zwolnione więc nie napiszą nic pozytywnego tylko wyleją wiadro pomyi.
Widać że krótko pracujesz w Medicine a po poza tym z tego co widzę to oceniana jest praca regionalnej a nie strikte samo zarządzanie. Ja sama dalej tutaj pracuje i z niektórymi komentarzami się zgadzam. Nie ma sensu porównywać czy ktoś napisał komentarz bo został zwolniony lub nie bo żadna opinia nie bierze się z powietrza.
Czytając Twój komentarz mam wrażenie, że pracujesz tutaj stosunkowo za krótko. Nikt tutaj nie pisze głównie na temat złego zarządzania, tylko na temat regionalnej. Zanim cokolwiek jeszcze skomentujesz, to pomyśl dwa razy albo chociaż przeczytaj ze zrozumieniem co kto próbował wnieść danym komentarzem. Dodam też, że również uważam, że bez sensu jest branie pod lupę to czy komentarze napisały osoby które się zwolniły, zostały zwolnione lub po prostu dalej tu pracują. Opinia, to jednak opinia - ona nie jest wyssana z palca (w większości przypadków). Nie bez powodu medicine ma tak niską opinię na tym portalu a Pani Ewelina (regionalna) jak widać dołożyła trochę cegiełek do całości. Życzę udanego dnia.
Hej, polecacie pracę na stanowisku VM?
Jeśli trafisz na fajnego kierownika, który chce z Tobą współpracować i pomagać Ci w pracy na salonie to myślę że pracę można polecić :) Z plusów to na pewno praca 6/7-14 od poniedziałku do piątku, więc weekendy masz wolne i nie jesteś w pracy popołudniami w tygodniu. Również od podejścia kierownika zależy czy zajmujesz się tylko VM czy też innymi obowiązkami sprzedawcy, jeśli Twoje zadania to tylko VM, to można na spokojnie skupić się na swojej pracy bez konieczności zajmowania się czymś innym co powoduje brak czasu na własne obowiązki ;) Jeśli chodzi o kontrole to są jak w każdej firmie, kontrola „góry”, wytypowanie rzeczy do zmiany/poprawy i tak w kółko, dość powszechny proces, jednak fakt, mogłoby tu być więcej pochwał za dobrze wykonywaną pracę, oprócz zostawianych uwag. Kontakty z przełożonymi wyżej to już osobiste odczucia tak jak tu widać po komentarzach ;)
Ładnie napisane ale nie mylmy kierowników salonu którzy są często bardzo pomocni z kierownikiem regionalnym który w tym przypadku to zupełna odwrotność ;)
Absolutnie nie mylę kierownika regionalnego z kierownikiem salonowym, moja wypowiedź dotyczyła współpracy z kierownikiem salonu, a ostatni jej część dotyczyła kontroli wszelkich osób postawionych wyżej :)
Wszystko zależy od kierownika danego sklepu i tego jaki regionalny ci się trafi. Dodatkowo od metrażu salonu na którym chcesz pracować, z doświadczenia na takim średnim powierzchniowo salonie mogę powiedzieć, że nie warto. Dostawy są często, towaru jest masa, nie ma na niego miejsca ani na magazynie, ani na salonie. Zamiast zająć się atrakcyjną aranżacją sklepu martwisz się o to żeby wszystkie nowości były upchnięte na sali sprzedaży razem z hitowymi rzeczami z poprzednich setów, a do tego dochodzą jeszcze ubrania z przesunięć z innych salonów i narzekanie osób funkcyjnych że nie ma na to miejsca na magazynie. Przyjdzie kierownik i powie że wszystko jest ok, przyjedzie regionalny i powie że pół sklepu jest do zmiany, a później dojdzie mail z działu VM z jeszcze innymi wytycznymi i zaczynaj znowu od nowa. I tak w kółko.
Czy ktoś z was też ma zablokowaną możliwość wysyłania maili do Medicine ws pracy? Czy blokują wasz adres mailowy? Spotkałem się z taką właśnie dyskryminacją i szukam innych osób, które mogą np. być zainteresowane złożeniem pozwu ws dyskryminacji w procesie rekrutacji za którą można uzyskać odszkodowanie.
zdecydowanie nie polecam pracy na magazynie Branbq Medicine w Kokotowie. Jest tu zupełny wyzysk, niesprawiedliwe traktowanie pracowników, znajomości odgrywają tutaj najważniejszą rolę, w każdym dziale. Żal na to patrzeć i szkoda stresu i nerwów na pracę z tymi ludźmi.
(usunięte przez administratora)
Zgadzam się z tą opinią. Niestety to jest norma, nikogo o awansie można pomarzyć tylko zatrudnia swoje koleżanki na stanowisk kierownicze, które o handlu niewiele wiedzą. Mam nadzieję, że w końcu ktoś się weźmie za kontrolę i skończy się ta samowolka … Również nie pozdrawiam. Na szczęście były pracownik :)
Pachnie panią regionalną. Co do braku doświadczenia to handlu to jest kwestia indywidualna bo każdemu trzeba dać szansę na rozwój ale sama osoba pani Eweliny dużo pokazuje jakie ona ma podejście do pracy w Medicine. Trzeba umieć oddzielić życie codziennie od pracy czego ona nie potrafi. Niepoważna kobieta.
Witam Zastanawia mnie to ze firma Medicine tak się chwali ze są Polska firma a nie przypominam sobie żeby w jakiej kolwiek innej firmie której pracowałam nie było paczek lub nagrody na święta to jest żałosne ze strony firmy ze nawet raz w roku nie docenia ludzi którzy pracują na nią! Kompletny brak poszanowania dla pracownika, ale kolejne bzdury która firma wprowadza i nie dla komfortu pracy tylko wręcz przeciwnie, bo komuś na gorze się nudzi i wymyśla bzdury które nie maja żadnego sensu,czasmi się zastanawiamy jakie jest racjonalne wytłumaczenie wyprowadzania pewnych zmian? Bo niczemu one nie służą. A skoro dochodzą nam pewne obowiązki to tak na logikę idzie za tym podniesienie pensji. WSTYD POLSKA FIRMO…
Kierownik regionalny Pani Ewelina to jest hit. Komuś zdecydowanie uderzyła sodówka chyba. Raczej nie pomaga salonom a przeszkadza. Wogole nie dziwi rotacja kierownikow i zastepcow na Krakowie, bo z takim przełożonym to szkoda zdrowia psychicznego. Nawet jeśli kierownik jest okej to widać po nim, że osoba Pani Eweliny wpływa bardzo demotywująco, gdzie często ktoś stara się i wkłada w prace aż nadto, przynajmniej moim zdaniem. Może ktoś w końcu pójdzie po romów do głowy i zobaczy co tam się dzieje w środku, bo to jest bardzo nie smaczne.
Niestety jako (jeszcze) obecny pracownik muszę zgodzić się z powyższym komentarzem. Pani Ewelina (chociaż do "Pani" jej daleko), to wyjątkowo odpychająca osoba. Ja rozumiem że ktoś z góry może na nią naciskać, bo taka jest kolej rzeczy, ale czy ona nie umie tego przekazywać pracownikom w sposób godny i kulturalny? Dorosła kobieta a zachowanie godne nastolatki. W mojej ocenie (w sumie nie tylko mojej) jest to nieodpowiednia osoba na danym stanowisku i oczywiście nie piszę tego w złości tylko oceniam jej pracę jako osoba mająca podobne doświadczenie w tej samej branży jak i stanowisku. Niestety tej Pani nie wyszło w życiu więc postanowiła się wyżywać na pracownikach co za każdym razem widać gdy się pojawia w danym salonie. Jeżeli szefostwo firmy to czyta, to polecam przyjrzeć się jej pracy lub po prostu wymienić ją na kogoś kto ma lepsze doświadczenie i potrafi mieć profesjonalne podejście do pracownika jak na kierownicze stanowisko przystało. pani (specjalnie z małej, bo na nic więcej nie zasługuje) Ewelina nie umie oddzielić pracy od życia codziennego dlatego moim zdaniem nie nadaje się do pracy na tym stanowisku. Zamiast pomagać firmie by miała ona zyski i dobrą opinię, to robi wszystko zupełnie na odwrót. Wcześniejsze komentarze które tutaj były zostały usunięte na jej zlecenie, to również świadczy o "profesjonalizmie" tej osoby.(usunięte przez administratora) Taka fajna firma a zatrudniła tak niepoważną osobę.
Jako już były pracownik również zgadzam się z powyższą opinią. Oczywiście nie piszę tego bo nie została przedłużona mi umowa w medicine i chcę się zemścić ale mam na uwadzę jaką osobą jest Pani Ewelina K. Samą firmę wspominam naprawdę fajnie mimo dużego natłoku pracy i szczerze mogę polecić tam pracę jeżeli ktoś lubi pracę na salonie ale nie z taką osobą jak z Panią Eweliną. Za każdym razem gdy pojawiała się ona u nas na salonie to każda z dziewczyn już wiedziała co się będzie działo i jak będzie zachowywać się Pani Ewelina. Totalnie nieprofesjonalne podejście do stanowiska które rezprezentowała. Przez caly okres mojej kariery w medicine dziwiłam się jakim cudem tak nieodpowiedzialna i niepoważna osoba jest na takim stanowisku w tak fajnej firmie...........
Cieszę się, że w końcu ktoś to głośno powiedział i naprawdę mam nadzieję, że niebawem ktoś się tym zajmie. Bo firma jest naprawdę super, ale Pani regionalna psuje wszystko co możliwe. Totalnie nie nadaje się na to stanowisko.
Niestety, ale w tej firmie zatrudnia się ludzi po znajomości, bez doświadczenia w handlu, a tym bardziej bez doświadczenia w branży odzieżowej. Słabe podejście do pracowników, wieczne pretensje, zero kontroli nad tym co się dzieje.
Widzę że komentarze na temat Pani Eweliny K. są skutecznie usuwane na jej zlecenie. Prawda w oczy kole. Zgadzam się ze wszystkimi opiniami na jej temat nadal tu pracując. Mam jednak nadzieję że ktoś w końcu przyjrzy się pracy tej oto Pani i wyciągnie konsekwencje.
Czy Medicine zatrudnia studentów?
Hej! W jakich godzinach pracuje VM? Nie mogę nigdzie znaleźć tej informacji. Zazwyczaj VM w innych sklepach pracuje 6-14, 8-16, 9-17 poniedziałek - piątek, tutaj tez tak jest?
Teoretycznie powinien od poniedziałku do piątku w godzinach porannych, ale mogą się też zdarzyć zmiany w soboty i na popołudnie, wszystko zależy od kierownika danego sklepu.
Nie ma reguły, zależy od miejsca i kierownika plus aktualnych zapotrzebowań, w tym łatania grafiku wynikającego z braku odpowiedniej liczby sprzedawców w aktualnym momencie na sklepie. Zdarzała się praca w weekend plus często ogarnianie czynności zupełnie niezwiązanych z VMem.
Czy ma ktoś opinie o pracy w Serenadzie?
Ja bym proponowała posiedzieć sobie trochę na kamerach i zacząć od kierowników tych salonów którym się w głowach poprzewracało trochę i zerknąć trochę na nich na niesprawiedliwość grafików , pracujących weekendów . Ta firma to ruina zdrowia . A grafiki zmieniają panie kierowniczki pod siebie jak im wygodniej bo nikt ich nie kontroluje .
podasz jakiś przykład kiedy grafik był niesprawiedliwie ułożony ? Często tak jest czy tylko czasem?
Potwierdzam! Albo pracowaliśmy w tym samym miejscu, albo wszędzie jest tak samo. Rozumiem przywileje z bycia kierownikiem-ale jeśli zostajesz kierownikiem w sklepie w galerii handlowej to chyba liczysz się z tym ze wypadałoby wziąć pracujące weekendy lub zmiany popołudniowe.
a kto powinien to kontrolować tak właściwie? kierownik regionalny? jak często tak w sumie przyjeżdża, bo chyba nikt o tym nie wspominał?
Kierowniczka regionalna małopolski to chodząca kpina. Nieempatyczna, nieludzka, robi karierę kosztem zwykłych pracowników więc nie sądzę żeby była pomocna w takich sytuacjach
No to kto niby powinien sprawować kontrolę twoim zdaniem? Skoro nie kierowniczka, to jest jeszcze ktoś, z kim można się dogadać i zgłosić tego typu uwagi?
Czy w tym roku również pracownicy medicine nie dostaną żadnych paczek na święta? Czy znowu tylko centrala otrzyma...
:( A to co takiego centrali się trafiło? I czemu takie rozwarstwienie ludzi tutaj występuje? :/
Nawet skarpetek firmowych? Co jak co ale akurat fajne mają. Dziwne to w każdym sklepie tak jest jak opisujesz czy jednak to zależy?
Nawet z okazji urodzin firmy pracownicy sklepów nic nie dostali. Bardzo słabo, inne sklepy na święta zawsze dają paczki a w MEDICINE więcej sztuk rabatu pracowniczego.... Medicine nie ma szacunku do swoich pracowników. Tylko pracownicy centrali mają bardzo dobre warunki nli pracy.
Może dziwnie to zabrzmi ale czy ktoś poruszał może ten problem tu w firmie? Zastanawiam się czy osoba przyznająca te różne benefity słyszała bezpośrednio od zatrudnionych co sądzą na ten temat.
Mało, że paczek nie ma to i zniżek na online, w tym roku trzeba iść na zakupy świąteczne do konkurencji, wyjdzie taniej....
Za to centrala się bawiła w kubańskim stylu i wręczali sobie nagrody. Ps. Ciekawe za co. To naprawdę przykre i niesmaczne. Ucięte rabaty na zakupy internetowe, rosnace wymagania, cięte etaty. Podwyżki od nowego roku znów dostaniemy w wakacje albo i później.
A nie można tych zastrzeżeń przedstawić komuś decyzyjnemu w firmie, jak w ogóle wygląda komunikacja na linii pracownik-przełożony? Pytam, bo zainteresowało mnie aktualne ogłoszenie, choć zabrakło w nim kluczowej informacji. Orientujesz się, ile mógłbym zarobić, jako starszy specjalista ds. eksportu?
Temat nie istnieje i znika w trakcie przekazywania. Komunikacja to pojęcie obce tutaj chyba że trzeba znaleźć jakiegoś kozła ofiarnego to zawsze obrywa się pracownikom sklepów. System pracy i stawki pracowników nie są jawne, więc nie pomogę. Sama praca w danej jednosce zależy od ludzi z którymi współpracujesz, może być bajecznie albo super. Co do rabatów, imprez firmowych, paczek siwyaecznych to wszystko prawda z punktu widzenia pracownika sklepu. Jak to wygląda z punktu widzenia centrali nie wiem.
Impreza firmowa dla pracowników Centrali z rozdaniem nagród pracowniczych (usunięte przez administratora) Pozdrowienia dla pracowników magazynu i sprzedawców na sklepach
Czy ktoś weźmie się za tą firmę w końcu? Pracownicy sklepów są tak szydzeni i traktowani jak jacyś najgorsi a to oni właśnie zarabiają na tych (usunięte przez administratora) w centrali.
A pracował ktoś może na magazynie w kokotowie? Wiecie jak wyglada tam praca? Ludzie mili?
Ja pracuje na magazynie w Kokotowie. Nawet są posadzenia o (usunięte przez administratora) to możesz sobie wyobrazić czy mili :) wszyscy udają ze jest ok bo boja się odezwać. Wykorzystywanie na porządku dziennym. Nie ma pracownika który lubi i szanuje głównego kierownika ale co zrobić jak jest nie do ruszenia. A szkoda bo taki to byłby fajny magazyn.
Pracowałam tam do wczoraj Zwolnili mnie zupełnie beż powodu.Jal robisz dobrze swoją pracę i dajesz z soebie 100% jesteś nikim.Jesli sie podlizujesz i włazisz beż wazeliny masz awans... Niektórzy kierownicy nie maja nawwt matury i wySzego wykształcenia.. Totalna porażka..
tak z dnia na dzień zwolnienie? nie było jakichś ostrzeżeń wcześniej że tak może być, a co z okresem wypowiedzenia ?
Polecam omijać szerokim łukiem. Atmosfera w pracy pozostawia wiele do życzenia oraz zachowanie kierownika jest absurdalne. Stosunek kierownika salonu do pracownika to nic innego jak mobbing. Oczekiwania względem pracownika są nieco zbyt wygórowane jak na pierwsze tygodnie pracy.Najwidoczniej niektórzy nie zdają sobie sprawy co jest wykroczeniem w zarządzaniu zespołem. Praca w tym salonie mimo wieloletniego doświadczenia wywołała u mnie maksymalny poziom stresu ,który spowodował problemy zdrowotne. Jestem rozczarowana i bardzo żałuję podjęcia pracy w tej firmie. Gdybym wiedziała jak wiele będzie kosztowała mnie praca w tym salonie na pewno nie poszłabym na rozmowę kwalifikacyjną.
…w daszym ciągu dopominają się od VM-ów prasowania każdego ciucha (wiecznie popsute parownice) i robienia szczegółowej kontroli jakości w postaci szukania zwisających nitek? :))
Zgadzam się w 100%. Okropne podejście do pracownika. Mam nadzieję , że trafi to kiedyś do PIP
Jeśli serio jest źle to nie rozumiem tego myślenia. Czemu zamiast mieć nadzieję tego nie zgłosisz?
Ma ktoś opinie o pracy w Medicine w Bonarce?
Według mnie dla zdrowia psychicznego lepiej nie podejmować pracy w Medicine w Bonarce. Jeśli zależy Ci na pracy lub rozwoju w sklepie odzieżowym zdecydowanie więcej uzyskasz w innych brendach. Atmosfera wiele pozostawia do życzenia, ciągły stres wywoływany nawet blachostkami. Szkoda zdrowia psychicznego. Zwłaszcza jeśli jest się studentem i ma być to praca dodatkowa - to niepotrzebnie sobie dokładać. Miałam okazję usłyszeć kilka historii na temat tego sklepu i to co się tam wyprawia to istna masakra. Zdecydowanie w innych sklepach jest lepsza atmosfera.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Medicine?
Zobacz opinie na temat firmy Medicine tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 22.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Medicine?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 15, z czego 1 to opinie pozytywne, 12 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!