Abra S.A.

2 Dodaj merytoryczną opinię
Abra S.A.
counter
2 920 1168 5 1

Opinie o Abra S.A.

Pracodawca

 Aktualność
Porozmawiajmy o rekrutacji w naszej firmie!

Jeśli byłeś/aś Kandydatem w naszych procesach rekrutacyjnych - czekamy na Twoją opinią! 

Bacznie obserwujemy nasze działania, jednak w dalszym ciągu nasz Zespół pracuje, aby każda z osób, która chciałaby dołączyć do Nas - zawsze otrzymywała jak najbardziej pełną i otwartą informację o warunkach pracy i współpracy.

Aplikowałeś/aś na Sprzedawcę/Kierownika/Technicznego lub nie tylko?
Poświęć nam chwilę i oceń nas w ramach anonimowej ankiety!

Kliknij tutaj:  https://cutt.ly/REKRUTACJA_W_ABRA

Pozdrawiamy,
Zespół Abra S.A. 
Pomocna?
Tak1Nie5
Abra kadabra

Jestem pracownikiem sklepu meblowego Abra od kilku lat (z czego bardzo sie cieszę ☺) i nie mogę narzekać ani na warunki pracy, ani na jej atmosferę. Co prawda często bywaja problemy z dostępnością towaru na magazynie ale w miarę szybko problem ten znika.. Bardzo polecam, i zachęcam wszystkich niepewnych do dołączenia współpracy ???? Dla zaangażowanych sa nieograniczone możliwości zarobku :) Moje sugestie dla Abra S.A.: Praca Lubię atmosferę w Abra S.A. za: Możliwość rozwoju, oraz bore warunki płacy

Pomocna?
Tak7Nie16
Zgłoś
Adiamos, Dąbrowa Górnicza

Witam. Pracowałem na magazynie Abry od 2016 roku (koncówka) do stycznia 2019 i super mi się pracowało.Poznałem tam super, fajnych ludzi i chciałbym tam do nich wrócić. Fajna praca, w fajnym zespole ludzi - trzeba się nadźwigać to fakt, ale jak ktoś jest przyzwyczajony i lubi taką pracę, no i oczywiście ma dużo siły to polecam (kwestia przyzwyczajenia). Pozdrawiam ekipę z magazynu z Sosnowca :-).

Pomocna?
Tak11Nie3
Zgłoś
Kamila Nowy wpis

@zniesmaczony a gdzie tak usłyszałeś?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Znieszmaczony Nowy wpis
Pracownik

Doszły mnie słuchy, że firma zatrudnia pracowników tymczasowych. Miło z ich strony, dzięki temu ludzie mogą sobie dorobić i trochę odciążyć pracowników , ale kpiną jest, że taki pracownik ma więcej na godzinę niż ten zatrudniony na umowę o pracę. Nie jest to wiedza tajemna, że maja więcej . Nawet jeśli przeliczyć to na miesiąc w którym jest najmniej godzin do przepracowania to by zarobili w miesiącu wiecej niż ten zatrudniony. Kpina z pracowników.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Czy praktyki studenckie w Abrze są płatne?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Odpowiedz
Były pracownik
@zainteresowana

Nie sa

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
X Nowy wpis
Kandydat
@zainteresowana

Nie + Niewarto brak rozwoju robisz to czego innym się nie chce lub nie maja na to czasu nic więcej się nie nauczysz

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Abrababra Nowy wpis
Były pracownik

Kiedyś w biurze była fajna praca. Pensja jak wszyscy wiemy to śmiech na sali, wiec może darujmy sobie ten wątek. To co się dzieje od ostatnich 3-4 lat to prawdziwa masakra. Pewna pani kierowniczka po całości nie umie utrzymać swojego działu. Ciagle roszady i zmiany, brak stabilizacji dla swoich pracowników i ciagle węszenie spisków i sprawdzanie. Ze wszystkiego się tłumaczysz. Atmosfera jest grobowa. Szkoda nerwów, bo nawet wypłata nie da się pocieszyć

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś
Rozczarowanie
Pracownik

Praca w tej firmie no cóż... Z pojawieniem się towarów MR jest coraz gorzej. Wiarygodność nas sprzedawców jest zerowa. Pracownikiem Abry trzeba się chyba urodzić ???? mieć duży dystans, stalowe nerwy i ogromną wytrzymałość. Pomysły góry przelewać przez sitko i daje się jeszcze radę ???? Po pandemii czas mych zmagań wtej firmie chyba dobiegnie końca...

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
VooDoo
Były pracownik
 Pytanie

Chciałbym jako były już pracownik podzielić się z Wami opinią o firmie ABRA S.A. Pracowałem w sklepie na stanowsku kasjer- sprzedawca przez ponad 5 lat. Gdyby nie ekipa, z którą było mi dane pracować, to nie wytrzymałbym tam nawet jednego miesiąca. Do pracy miałem też blisko i tylko to mnie zatrzymało. Nie jestem wybredny, i uważam, że atmosfera w pracy jest najważniejsza. Ale żałuję, że nie odszedłem wcześniej. To co działo i pewnie nadal dzieje się w tej firmie jest dla mnie bardzo niezrozumiałe. Firma jako całość nie dbała o pracownika. Brak dodatku socjalnego, brak stażowego, wynagrodzenie na poziomie najniższej krajowej. Premia była indywidualna, była więc gonitwa szczurów, kto pierwszy obsłuży klienta. Oczywiście premia obliczana było z kwoty netto za towar wydany a nie sprzedany. Oczywiście były też progi premiowe. Góra nie interesowała się niczym, wszystko spadało na barki kierownika sklepu i sprzedawców. Przykład 1. Odwoływanie dostaw w ostatniej chwili, godzinę przed zamknięciem sklepu, kiedy 20-30 klientów było umowionych już na transport lub poinformowanych o odbiorze. Przy okazji często połowa mebli z listy nie przyjeżdżała w ogóle. Kto winny i musiał zbierać od wszystkich cięgi? Oczywiście, że obsługa sklepu. U nas w sklepie był też problem z autami dostawczymi, przyjeżdżały auta nie dostosowane do rozładunku takiego towaru (magazyn nie posiadał rampy, a rozładunek odbywał się tylną burtą). Bardzo często paczki były pakowane pod sam sufit, zdjęcia mam jako dowód, trzeba było towar rozładowywać zrzucając paczki z góry co jest niezgodne z przepisami BHP. Wielokrotnie zgłaszaliśmy to górze, nikt sobie z tego nic nie robił. Poza tym kierownik regionalny żeby wyrobić sobie premię zmuszał nas pracowników do wydawania towaru w soboty i niedzielę, a co jeśli komuś 100 kg narożnik Narvik spadł na nogi, kto by za to odpowiadał? Oczywiście pracownik, tak samo jak za towar w magazynie, z którym tak naprawdę pracownik sklepu styczność ma minimalną. Mnie obciążono po jednej z inwentaryzacji kwotą 600 zł. Pamiętajcie więc o tym kiedy będzie próbować swoich sił w tym sklepie. Przykład 2. Wszechobecne tabelki były ważniejsze niż sprzedaż czy obsługa klienta. Jeśli ktoś miał na sklepie pełne ręcę roboty i nie zdążył ma czas, to od razu był telefon od kierownika regionalnego. Zresztą nasza pani MRE wysługiwała się nami, jak nie było po jej myśli to kazała kierownikowi sklepu pisać na nas notatki do akt. Na szczęście kierownik sklepu murem stanął za swoimi pracownikami i zapłacił za to posadą. Ale chodzi o sam fakt. Ktoś kiedyś tutaj pisał, że kierownik sklepu nigdy nie był zmuszany do skręcania mebli na ekspozycję. U nas to było na porządku dziennyn, a w dodatku kierownikiem naszego sklepu była kobieta. Często zostawaliśmy po godzinach, bo trzeba było wykonać rozkazy MRE. Oczywiście nikt nam na to nie zapłacił. Był problem z rozliczeniem faktur zakupu. Znam osoby, które wyłożyły na coś pieniądze i nie otrzymały po dziś dzień zwrotu środków. Przez 5 lat pracy w tej firmie naoglądałem i nasłuchałem się tylu rzeczy, że już chyba w do końca życia w żadnej firmie już na pewno nie doświadczę. Ciągła rotacja, cięcia kosztów w postaci zmniejszanie liczby pracowników na sklepie (przez 5 lat z 5 pracowników na sklepie i 2 pracowników technicznych do 3 pracowników na sklepie i obsługę magazynu przez firmę transportową). A dodam, że powierzchnia sklepu zwiększyła się o około 2/5. Nawet największemu wrogowi nie życzę pracy w tej firmie. To jest post napisany ku przestrodze. Na koniec dodam tylko, że odszedłem sam, nie ja jedyny, znalazłem sobie pracę w podobnej branży o milion razy lepszą, lepiej płatną i szanującą pracownika i jego lojalność. Tutaj tego absolutnie nie było. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak27Nie
Zgłoś
Moo
Były pracownik
@VooDoo

Jestem byłym pracownikiem i zgadzam się z ta opinia tak właśnie jest w firmie Abra . Wszystko co jest tu napisane jest prawdą

Pomocna?
Tak21Nie
Zgłoś
DOBRZE POINFORMOWANY
Były pracownik
@VooDoo

Mogę dodać jaki pan taki kram .Nic dodać nic ująć.

Pomocna?
Tak4Nie3
Zgłoś
Magazynier Abry
Użytkownicy czekają na odpowiedź 28 dni.
Pracownik
 Pytanie

Praca jeśli chodzi o czynności dość łatwa ( nie prosta! ), wymaga spostrzegawczości. Jeśli chodzi o trudy pracy to wymaga dobrej kondycji fizycznej. Z boku wygląda może czasem, że nie jest tak ciężko. Jednak kilkaset razy schylać się po paczki i podnosić je czasem z dziwnych pozycji nie wpływa zbyt dobrze na zdrowie. Także wyciąganie mebli czasem załadowanych pod sam dach jest również zadaniem karkołomnym. Przydałaby się lepsza selekcja ubiegających sie o pracę, dłuższa rozmowa więcej pytań na rozmowie kwalifkacyjnej a nie przyjmowanie pochopnie każdego! Dlaczego? nowi ludzie pojawiaja się i znikają (pensje mają tą samą co stary pracownik i zero odpowiedzialności na okresie próbnym!) lub po prostu nie przykładają sie do pracy może to by pomogło choć trochę zredukować ten problem. Pensje za niskie (chociaż co rok podwyżka motywacyjna 200 zł brutto lub wprowadzić system premiowania, ciężki miesiąc duża sprzedaż premia dla pracowników!, tak działają duże firmy a taką jest Abra).Ktoś napisze, że premia jest, ale nie o taką chodzi. Ta premia plus podstawa daje nam kwote brutto która powinna być kwotą zapewnioną, jeśli sie rozchorujesz np 3 dni masz już znacznie mniejszą wypłatę ! Nowych sprawdzać i mieć na oku bo czasem przychodzą nieroby a za takich nikt nie chcę pracować, nie piszę tego złośliwie ale chętnie jego pieniądze podzielbym na całą zmianę :)

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Były pracownik
Były pracownik

Hej Pracowałam w Firmie Abra kilka lat, podam plusy i minusy : plusy: fajna atmosfera, super koledzy i koleżanki, luz w pracy, przerwy kiedy się chce,wychodzenie na zakupy w trakcie pracy,siedzenie na (usunięte przez administratora) jak nie ma ludzi. minusy: słaba płaca ( minimalna), małe premie , wkurzający klienci,ciągłe braki w dostawach z magazynu potem tłumacz klientowi dlaczego nie ma jego towaru,kierownik który nie nadaje się na to stanowisko. Ogólnie pracę oceniam ok . ale z tego co wiem po kontaktach z innymi pracownikami z ABRY to wszyscy narzekają i odchodzą do innych prac. To jest moja opinia mam do niej prawo bo po to jest ta strona żeby dzielić się opiniami.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
zainteresowana
Użytkownicy czekają na odpowiedź 51 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy praktyki w dziale HR w Abrze są płatne?

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
zainteresowana
Użytkownicy czekają na odpowiedź 51 dni.
Kandydat
 Pytanie

Czy praktyki w dziale HR są płante?

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
magazynier
Były pracownik

Witam, kilka słów: plusy: atmosfera. minusy: płaca, trochę wyższa od minimalnej krajowej i to z premią :) szkoda zdrowia. Zachorujesz to już po większości premii :D Szkoda, że wszyscy się nie zbiorą i nie postawią jakiś większych wymagań finansowych , bez tego podwyżek nie będzie.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Też magazynier
Pracownik
@magazynier

A ja pracuję już 3 rok. Kwestia zorganizowania sobie pracy i ogarnięcia swojego kwadratu czyli magazynu. Raz w tygodniu ciężka praca przy dostawie a potem już spokojne kręcenie mebli na sklep czy u ludzi za dodatkową kaskę. Potwierdzam że atmosfera jest ok. Kiero mam spoko, regio też. Może innym jest ciężko bo chcą miliony za darmo, ale takowych nie ma nigdzie.

Pomocna?
Tak2Nie7
Zgłoś
również magazynier
Pracownik
 Pytanie
@Też magazynier

Ja mam zawsze wszystko ogarnięte, poukładane i posprzątane i co z tego ? Nic. Pochwalą mnie jak jest inwentaryzacja i tyle.Zarabiam tyle samo co inni, którzy to olewają i mają taki nieład że często towar nie mieści się do magazynu albo nie można swobodnie przejść.Firma pokazuje, że nie warto się starać ale gdybym przestał to jedynym ukaranym będę ja bo musiałbym pracować w gorszych warunkach.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Ups
Pracownik
@również magazynier

Ci co olewaja magazyn i im sie towar nie miesci to wina kierownika sklepu ze nie goni do porzadku. Ki odpowiada za sklep i magazyn wiec powinno wszedzie byc czysto. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś
123
Pracownik
@Ups

Trzeba jeszcze mieć magazyn, który jest w stanie pomieścić przysyłany przez główny magazyn towar. I to nie jest kwestia "olewania" tylko m.in. braku powierzchni magazynowej. Spróbujcie przyjąć kilka dużych dostaw w tygodniu i zapewnić porządek na magazynie jak nie ma gdzie go zmieścić. A za zapewnienie bezpiecznych warunków pracy odpowiada pracodawca. Tylko niestety pracodawca chce osiągnąć maksymalny zysk minimalnym kosztem.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
123
Pracownik
 Pytanie
@Też magazynier

A może inni nie przyjmują raz w tygodniu dostawy? Tylko kilka razy w tygodniu.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Też magazynier
Pracownik
@123

U mnie raz a cały TIR, nie dwie po grosze

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
anonim
Klient

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kasia
Były pracownik

Widziału gały co brały... Ale szkoda było na droższe meble z Agaty...

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Abra kadabra

Jestem pracownikiem sklepu meblowego Abra od kilku lat (z czego bardzo sie cieszę ☺) i nie mogę narzekać ani na warunki pracy, ani na jej atmosferę. Co prawda często bywaja problemy z dostępnością towaru na magazynie ale w miarę szybko problem ten znika.. Bardzo polecam, i zachęcam wszystkich niepewnych do dołączenia współpracy ???? Dla zaangażowanych sa nieograniczone możliwości zarobku :) Moje sugestie dla Abra S.A.: Praca Lubię atmosferę w Abra S.A. za: Możliwość rozwoju, oraz bore warunki płacy

Pomocna?
Tak7Nie16
Zgłoś
1234567890
@Abra kadabra

Hahaha, oczekuj szybkiego awansu na kierownika reg czy tam innego koordynatora.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
haha
@1234567890

co by wtedy z nami było !! ,o masowe zwolnienia

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Słabe to
@1234567890

Komentarz o niczym...

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Jaki rozwój?
Pracownik
 Pytanie
@Abra kadabra

Jakiego rozwoju?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
sklep
Pracownik
 Pytanie
@Abra kadabra

serio? braki na magazynie i w dostawie tak szybko problem nie znika. Fajna praca ale to o czym piszesz byłoby tu marzeniem. Duzo stresu. Dużo awantur. Dużo niewyjaśnionych zaginionych paczek. Dużo uszkodzeń z magazynów. Dużo reklamacji...Niestety

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ja
Klient
 Pytanie

Chcę złożyć skargę jak mogę skontaktować się z kimś bardzo ważnym w tej firmie oprócz tych e-maili które są w Internecie

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Ty
Były pracownik
 Pytanie
@Ja

Pewnie zamówiłeś sobie jakiś mebel atrapę z Merkurego za grosze. Było napisane x dni a ty czekasz kilka razy tyle i masz bulwersa teraz ? Temat rzeka

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Klient
Klient

Nigdy więcej nic nie kupie czekalem. Na sofke 2 miesiące

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Zainteresowany
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda praca w centrali w Krakowie? Warto iść na rozmowę? Jak się pracuje? Co oferują?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Wiem
Były pracownik
 Pytanie
@Zainteresowany

Napisze swojej zdanie, bo znam ta firmę z czasów kiedy było inaczej. W biurze pracuje sie od dawna nijak. Przychodzisz, robisz swoje i wychodzisz. Zresztą taka postawę promuje sie w firmie. Praca najczęściej za stawki magazyniera albo sprzedawcy w Krakowie, uop i nic więcej. Żadnych premii, rozwoju, awansu, szkolenia, benefitow, ubezpieczenia, karty sportowej, bez żadnych integracji, bonu, bez żadnego gestu ze strony firmy, nawet życzen na święta nikt nie wysyla- a to nic nie kosztuje. Zupełne nic. Biuro zostało już całkowicie okrojone, nie ma kilku działow, obcięto wiele etatów, nawet sama powierzchnia została zmniejszona.Kiedyś było inaczej. Wszystko po taniości, brak systemów nowoczesnych, nowych pomysłów, rozwiązań, archaiczne pomysły i managerowie. Wszędzie bałagan, sklepy kombinują po swojemu i rekrutuje sie juz kogokolwiek. Dlatego jeśli chcesz nie czuć żadnej satysfakcji z pracy - Abra jest dla Ciebie. Taka obecna polityka firmy. Pracownik nie ma wartości. Kiedyś Prezes pytał jak się ludziom pracuje, coś było dla pracowników, dlaczego taka niegdyś fajna firma tak sie zmieniła? Jeśli sie nie ma sie kasy o czym ciagle mowa, to wystarczyloby ludzi doceniać, pochwalić, dbać, szanować.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Pytający
Kandydat
 Pytanie

Jak wygląda staż w dziale HR?

Pomocna?
TakNie4
Zgłoś

Pracodawca

 Pytanie
@Pytający

Drogi PYTAJĄCY, w ramach naszego Działu HR zachęcamy wszystkich młodych adeptów, którzy swoją zawodową przyszłość widzą się w pracy z ludźmi, na rzecz ludzi ;) Nasz Zespół chce pokazać najważniejsze procesy, w ramach trzech istotnych modułów: rekrutacji, employer-brandingu oraz szkoleń pracowników. Każdy moduł kończymy „wielkim” projektem, tak aby podsumować ogólną wiedzę z „HR-u”. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o praktykach w Abrze, tym także w Dziale HR - zachęcamy Cię serdecznie do kontaktu z naszym Zespołem za pośrednictwem: rekrutacja@abra-meble.pl Chcesz być jednym z nas? Czekamy na Ciebie! Pozdrawiamy, Zespół Abra S.A.

Pomocna?
Tak3Nie6
Wiem
Były pracownik
@Abra S.A.

Nie ma już działu HR, wszyscy odeszli

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Smutny
Pracownik
 Pytanie

Witam. Ostatnimi czasy praca przebiega bardzo ciężko ze względu na opóźnienia w dostawach. Myślę, że każdy wie o których producentów mowa. Na stronie internetowej czas oczekiwania od 5 do 10 dni. W rzeczywistości kilka ładnych tygodni. A klienci nie bywają zbyt wyrozumiali. Ciągłe telefonu, krzyki, prośby, groźby, skargi. A co biedny sprzedawca może? Jedynie przeprosić. Oczywiście nie można zrobić aktualizacji na stronie internetowej, bo po co? Tak samo kiedy pojawia się długo wyczekiwana dostawa od producenta. Zamówionych mebli np 8, a przyjeżdżają 3... Na resztę znów czekamy. Jeden numer PO na całe zamówienie, więc naprawdę tak ciężko jest wysłać wszystko za jednym razem? My sprzedawcy naprawdę mamy już dość. Jak długo to jeszcze potrwa? Tak jak pisałem wcześniej, klienci nie zawsze są wyrozumiali jeśli widzą na stronie kilka dni, a czekać muszą jednak 5 tygodni. A nam Bogu ducha winnym się obrywa za to wszystko. Smutne.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Sklep
Pracownik
@Smutny

Każdy sklep ma dosyc. Z kimkolwiek sie nie rozmawia. Nikt nie da rady w takich warunkach pracowac. Jest coraz gorzej. 6 lat temu narzeklali tylko na wypłaty.. teraz narzekają NA WSZYSTKO. Tak sie nie da pracowac.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Julia

Dzień dobry, czy obecnie rekrutują Państwo?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Pracodawca

@Julia

Droga @Julia, wszystkie rekrutacje dostępne są na naszej stronie internetowej dostępnej pod linkiem: www.kariera.abra-meble.pl Jeśli w tym momencie nie odnalazłaś odpowiedniego dla siebie stanowiska w swojej lokalizacji - zachęcamy Cię do złożenia swojego CV w ramach naszej „Aplikacji Spontanicznej”. Życzymy powodzenia! Serdecznie pozdrawiamy, Zespół Abra S.A.

Pomocna?
Tak1Nie5
?
Kandydat
 Pytanie
@Abra S.A.

Czego?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
AA
Pracownik

Pracuje tu prawie dwa lata i nie powinnam narzekac. Wiadomo trzeba pracować , trzeba walczyć o klienta by miec premie , ale gdzie tego nie ma. U mojego męża byly większe ciecia przez koronawirusa, ale dobrze że obydwoje pracujemy.

Pomocna?
Tak2Nie5
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Abra S.A. - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Abra S.A.