Abra S.A.

2 Dodaj opinię
Abra S.A.
2 908 1015 5 1

Opinie o Abra S.A.

Filtruj opinie po kryteriach:

sprzedawca
Nazwa działu: Handlowy

Pracodawca dba o pracowników. Za dobrą sprzedaż kredytową dostaniesz np. plecak w prezencie. Niestety mają tylko męskie. Może kiedyś doczekamy się damskich, albo po prostu bonów czy podwyżek. Pozdrawiam wszystkich pracujących ciężko.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś3
Tez sprzedawca
Nazwa działu: Handlowy
@sprzedawca

Dobra, dobra .. już nie gadaj.Moze nagroda nie lezy każdemu ( no mogli powiedziec że plecak taki bardziej meski) ale przecież za sprzedaż kredytową dostajesz kase ...więc takie gadanie. Na sklepie go widziałem, mnie taki plecak nie pasuje ale dziewczyny mówiły że jest ok.kazdemu nie dogodzi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pracownik

Pytanie do pracodawcy: Czy naszej firmy nie stać już na program 20+ ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Pracownik

@PRACOWNIK, zapraszamy do zadania pytania bezpośrednio osobie odpowiedzialnej za program, na pewno najtrafniej wyjaśni i odpowie na każde pytanie. Możesz zadać również pytanie za pośrednictwem skrzynki gowork@abra-meble.pl, zostanie przekazana właściwej osobie. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak1Nie
Końtech
@Abra S.A.

Przecież wy nie odpowiadacie na pytania tylko każecie wykonać pracę. A odpowiedź na pytanie kiedy wróci do normalności to że techniczny na jednym sklepie jest taka że sklep ma na siebie i na pracowników zarobić. (usunięte przez administratora) mnie to obchodzi jeśli nie zarabia to trzeba go zamknąć i jeśli nie zarabia to wina jest po stronie sprzedawcy a nie pracowników fizycznych jakimi są techniczni. Nieroby którzy siedzą za biurkiem przed komputerem nie potrafią żarówki wymienić nie mówiąc o złożeniu stołu. Więc kto tu pracuje ten co robi pracę fizyczną, bo meble same się sprzedają jak ktoś je chce kupić tylko trzeba je złożyć w całość bez tej całej szopki której uczycie sprzedawców. Pracowałem wcześniej w różnych firmach tego typu ale takiego (usunięte przez administratora) jak tu to niema nigdzie.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Stasiu
@Końtech

Teraz i tak się trochę poprawiło ( nie finansowo ) bo jest cały floor plan i wszyscy mają to samo w boksach.Z góry wiadomo gdzie nowe meble będą stać. Jest trochę spokojniej. Dawnej przyjezdzał pan regionalny i wymyślał przestawianie bez sensu z miejsca na miejsce bo się chciał wykazać przed prezesem jakie to fajne pomysły ma. Wykazac się na plecach biednego pracownika technicznego.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie

Czy to prawda że w firmie Abra na początek otrzymuje się (usunięte przez administratora)brutto na umowie plus premie regulaminowa.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Końtech

Kiedy waszmości zrozumieją że nie da się pracować jednym technicznym na dwóch sklepach, kiedy waszmości otworzycie swe oczenta? Kiedy waszmości zaczną myśleć głową a nie du...? Oby nie za późno bo będą musiały waszmości uczyć się ruskiego żeby znaleźć pracownika technicznego. Nie pozdrawiam.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Was
Nazwa działu: Handlowy
@Końtech

Przeciez gory to nie onteresuje. Skoro kierownicy maja prawoe najnizsza to techniczny mialby dostac wiecej? Nie licz na to. Zarobki sa zalosne. Wola placic jakims marketinga do (usunięte przez administratora) czy regionalnym ktorzy na dklepie tylko kawe popijaja albo poduszki sobie ukladaja.(usunięte przez administratora). Placi im sie za samochody itd... Szkoda pisac o bezsensownych kosztach.. Te wizyty MRE to pic na wode.. Zeby prezes tyllo wiedzial na co pieniadze sa wydawane.. Ale widocznie ma to gdzies..

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
456
Nazwa działu: Handlowy
@Końtech

Sami pracownicy pozwalają, żeby tak ich traktowano. Brak związków zawodowych , które w ramach firmy probówałyby wywalczyć normalne warunki zatrudnienia - to na początek. Pojedyncze komentarze NIC nie zmienią. A poza tym nikt nas nie zmusza do pracy na danym stanowisku.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Końtech
@Końtech

Nie chodzi o zarobki a o poniewieranie pracownikiem. Żeby dali technicznych na jeden sklep. To nawet klienci pukają się w głowę kiedy słyszą że sami muszą sobie wydać bo magazynier jest na innym sklepie. Jaki cymbał to wymyślił? I propozycja albo robisz na dwa sklepy albo wypier... Tak dostałem propozycję. Co to ma być? O to mi chodzi.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Emilia

Abra w Krakowie poszukuje Praktykanta/kę do Działu Księgowości. Kandydat powinien być dyspozycyjny minimum 20 godzin i powinien posiadać entuzjazm w stosunku do nowych doświadczeń. Więcej informacji znajdziecie tutaj: https://kariera.abra-meble.pl/pl/jobs/detail/MTE5OTkyMS4wNA==/ Czy ktoś z Was obecnych na forum brał udział w programie praktyk Abra i mógłby podzielić się swoimi wrażeniami?

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś
Film

Dokladnie tak... Zmiany ekspo od lat niczego nie wnosza. A mimo wszystko to "genialne pomysly by podniesc sprzedaz". Przez to sa obdrapane sciany, podloga ..nie wspominajac o kiepskiej jakosci mebli ktora uswiadamia klientom ze lepiej dolozyc kilka stowek i kupic cos lepszej jakosci w konkurencji bo meble kupuje sie na lata. A w sklepie po 2 miesiacach sa powyszczerbiane i nozki polamane... Nic tylko gratulowac

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś
Jan
@Film

Pracownicy pracujący w salonie meblowym Abra mają narzucone od pracodawcy ilości towarów, które muszą w danym miesiącu sprzedać? Zapytałem o to, ponieważ słyszałem, że w niektórych miejscach pracodawca narzuca minimalne ilości, które należy sprzedać, dlatego chętnie dowiem się, jak to w rzeczywistości wygląda. Potwierdzacie, że tak jest?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
LIMA
@Film

Pogratulować osób, które nie dbają o ściany, podłogi oraz przestawianą ekspozycję.

Pomocna?
Tak2Nie4
Zgłoś
Stasiu
@LIMA

Pakuje sprzedaną wyprzdaż na magazyn Zalepiam dziury Maluje całą ścianę Wstawiam nowo skrecone meble Po tygodniu informacja że dopiero co wystawione meble idą do wyprzedania.Ktoś na górze o tym wiedział sporo wcześniej ale i tak kazał to zamówić nie szanując w tym przypadku niepotrzebnej pracy pracownika technicznego. Potem te meble nie chcą się sprzedać a tu za chwilę przychodzi pytanie czy macie nowe meble x bo za chwile będą w gazetce mimo że nie ma ich jeszcze na magazynach... Idzie się zirytować ? A to wszystko musi zrobić sam techniczny za minimalną bez żadnej pomocy. Dlatego ściany tak wyglądają. Przez nieudolnych ludzi na górze

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Przemysław
@Stasiu

Zajmujesz się pracami magazynowymi w firmie Abra? Jeżeli dobrze zinterpretowałem Twoje stanowisko po wypowiedzi, którą dodałeś, to chciałbym Cię prosić, abyś napisał, jak wyglądają Twoje warunki zatrudnienia? Nie znalazłem żadnych informacji o stanowisku magazynowym, dlatego mam nadzieję, że Ty podzielisz się tymi informacjami na podstawie swoich doświadczeń.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abc
@Przemysław

Warunki są wszędzie jednakowe. Dostajesz minimalną krajową + premia od towaru wydanego /zgodnie z planem/. A sama praca zależy od sklepu, w którym chcesz pracować, a szczególnie od jego obrotów. W sklepach z mniejszymi obrotami oraz z normalnymi współpracownikami pewnie będziesz miał spokój. Przy większych narobisz się za dwóch a wynagrodzenie będziesz miał takie samo.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Dobrofirmy

Czuje sie jak przuglup pracujac w Abrze. Majac takich zarzadzajacych. Wprowadzaja meble ktore jak po miesiacu nie maja zainteresowania to na (usunięte przez administratora).. Ludzie ! W martwym sezonie inne rzeczy tez sie nie sprzedaja ! (usunięte przez administratora) sprzedaje sie super. Ale tez nie moze byc. Ekspozycja zmienia sie caly czas nie wazne czy sie sprzrdaje czy nie miala okazji. Zarzad nie wie jak dogadac sie z dostawcami. Nie potrafia przyznac sie do bledu. " wszystko przynosi pożytek firmie".(usunięte przez administratora)Sprzedaz maleje przez takie zarzadzanie. Oszczedzanie na kopercie zoltej a metek od jutra znowu 2 ryzy papieru i tusz do drukarki... No gdzie tu myslenie? Gdzie ten pozytek dla firmy? To jest dobro? Wszystkie sklepy uwazaja to inaczej. Ale oczywiscie nie mozna nic powiedziec bo "temat jest definitywnie zamkniety". Moze pooszczedzajcie pieniadze na swoich pomyslach? I nowych ekspozycjach ktore przed zlozeniem maja klase (usunięte przez administratora)? To zdecydowanie bedzie oszczedniejsze. Ale pokory trzeba do zrozumienia. I brak klapek na oczach.

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
KI

Ktoś zaczął myśleć o nowych pracownikach.Czyzby w koncu zmiana na dobre? :)

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stasiu
@KI

A konkretniej ??

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ddd
@KI

??

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@KI

KI, dziękujemy za komentarz :) Zauważamy, jak trudne są początki w każdej pracy,wspieramy więc pracowników w łatwiejszym starcie-dając wsparcie merytoryczne i praktyczne, niezbędną wiedzę i kogoś kto zawsze pomoże:) Rozpoczęliśmy realizację programu Wsparcie na Starcie. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak3Nie5
kjlikkjubmm
@Abra S.A.

Moze kiedys osiagniecie zachodnie standardy. Powodzenia :) pozdrawiam

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abrowicz
@KI

Ten program jest śmiechu warty a przynajmniej sposób jego prowadzenia. Sucha teoria i wymagania żeby nowa osoba wszystko zapamiętała pierwszego dnia plus przepytywanie telefoniczne i na teamsie. Nie zdziwię się jak nowi sprzedawcy po takim "wsparciu" będą uciekać.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@abrowicz

Program powstał w odpowiedzi na potrzeby wsparcia nowych Pracowników we wdrożeniu do pracy. Pracownicy Ci, bez odpowiedniego wsparcia na tym etapie odchodzą z pracy- przez natłok wiedzy czy procesów, nie wiedząc gdzie i u kogo szukać informacji. Kierownicy z wieloletnim doświadczeniem, z ogromnym zaangażowaniem, przez kilka tygodni, przygotowywali materiały i zakres wdrożenia- zebrali wiedzę w formie trwających kilka tygodni lekcji/ćwiczeń z interaktywnymi elementami. Celem Programu jest z jednej strony wsparcie dla nowych Pracowników, z drugiej weryfikacja czy nowy Pracownik jest już gotowy do samodzielnej pracy. Program zawiera kilkadziesiąt ćwiczeń w systemach i z produktami. Tak jak w każdej firmie, wdrożenie do pracy wymaga weryfikacji wiedzy i postępów nauki. Już kilkanaście osób objęliśmy Wsparciem na Starcie, oceniły one program dobrze. Ponieważ jak zawsze nowy projekt może zawierać błędy – od samego początku prosimy o opinie i uwagi, których do tej pory żadnej negatywnej nie otrzymaliśmy. @ABROWICZ ponieważ Gowork nie jest kanałem komunikacji firmowej, zapraszamy do komunikacji bezpośredniej - dostępni i otwarci jesteśmy na wszelkie uwagi i komentarze pod adresem wsparcienastarcie@abra-meble.pl Pozdrawiam Katarzyna oraz zespół Wsparcia na Starcie Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak3Nie5
Magda
@abrowicz

Program jest bardzo pomocny. Pierwszy raz szkolę osobę do sklepu i każdego dnia wiem co omawiać i co nowego uczyć. Z takim "wsparciem" szkoleniowym sprzedawca jest w pełni umiejętny i przydatny na sklepie. A na tym mi zależy. Dobry sprzedawca to dobra sprzedaż. Pomysł jak najbardziej trafiony!

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abrowicz
@Abra S.A.

Potrzeby są - owszem. Ale w miesiąc nie zrobicie ze sprzedawcy wszystkowiedzacej maszyny. Założę się że są w firmie osoby które duża część tej wiedzy pojely znacznie później i nie czuły, że były do tego wręcz zmuszane. Nie da się dobrze pracować jeśli się tej pracy nie polubi. Najlepiej uczyć się w praktyce i mieć taki podręcznik w ręku - sprzedawca zagląda, czyta, pracuje z instrukcją -wtedy będzie miało to sens.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@Abra S.A.

"Kierownicy z ogromnym zaangazowaniem" DOBRE ????????????, a osobę która rzeczywiście pracowała nad tym programem, tworzyła procedurę, wszystkie skrypty, potrzenbe materiały kopneliscie prosto w(usunięte przez administratora) to pokazuje jak naprawdę potraficie docenić doświadczonych i naprawdę zaangażowanych, doswiadczonych pracowników. Dzięki temu do tej pory nie macie modułu do szkolenia kierowników, żenada. Jestem pracownikiem z wieloletnim stażem I mógłbym Wam wytknąć całą masę błędnych decyzji, bardzo często wręcz głupich i szkodzacych firmie, tylko po co? I tak nikt nie bierze tego pod uwagę. (usunięte przez administratora). mają tak wąskie pole widzenia że szkoda czasu i energii. Obydwoje, prawie całe zycie pracują tylko w Abrze i nie mają pojęcia jak funkcjonują nowoczesne przedsiębiorstwa, pamiętam jak kiedyś prezes wrócił z USA, zauroczony obsługą w firmie z "jabluszkiem", został wtedy wprowadzony nowy sposób obsługi klienta tzw Manual, mieliśmy być z klientami na TY, tak po amerykańsku ????,żenada !!! Do puki te dwie osoby będą zarządzały ta firmą to nic się nie zmieni, ABRA idzie na dno a my wszyscy razem z nią, i nie czuje tutaj z tego powodu zadnej satysfakcji, wrecz przeciwnie, bardzo mi żal ABRY. W biurze siedzi zbyt wiele zabetonowanych głów które nie chcą prawdziwych zmian. Kto może to już ucieka z tonącego statku ☹. To ludzie tworzą firmę, niestety w ABRZE tego nie wiedzą.

Pomocna?
Tak31Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Stary

Witaj, Dziękuję za Twój komentarz. Jako jeden z członków/koordynator zespołu Wsparcie na Starcie chciałbym gorąco podkreślić, iż odpowiedzialność nad programem wdrożenia leży/lezała zarówno po stronie Działu HR, jak i zespołu Kierowników, którzy w wolnym dla siebie czasie, oraz z nadzwyczajnym zaangażowaniem przygotowywali materiały. Jesteśmy tego bardziej niż pewni, że to ich praca stanowi fundament tego programu. Pozdrawiam, Daniel & Wsparcie na Starcie.

Pomocna?
Tak5Nie3
Stary
@Abra S.A.

Daniel, czy Ty się słyszysz? Przeczytaj to sobie jeszcze raz na głos bo chyba nie, fajny z Ciebie chłopak ale ochłoń, "z nadzwyczajnym zaangazowaniem" ????????????. Naprawdę nie będę Ci pisał na forum co o tym (kolejnym zresztą ) programie myślą ludzie na sklepach bo dopiero tobie zaangażowanie poleci. Ale rozumiem Cię, szefowa zleciła zadanie więc odpisujesz, do Ciebie osobiście nic nie mam ????, Pozdrawaiam.

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
STARY były juz pracownik
@Stary

(usunięte przez administratora) Wiesz...Gdyby w Tobie bylo chociaz 1% takiego zaangażowania jak osob ktorzy tworzyli Wsparcie na starcie pewnie ta współpraca nie zakończyła by się tak nagle dla Ciebie.Nikogo nie intersuje zdanie anonimowe.Kierownicy wypowiedzieli się na temat programu na spotkaniu.Te oponie sa wazne, nie anonimowe wylewanie zali...

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@STARY były juz pracownik

Dziękujemy za komentarze. Niestety forma takiej dyskusji nie wnosi przydatnych informacji na forum GoWork. Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat Programu (również tych negatywnych) za pośrednictwem dedykowanej skrzynki. Opinie zbieramy na bieżąco. Ich wynik jest satysfakcjonujący. Jeśli Program wymaga jakiś modyfikacji – jesteśmy otwarci na komentarze pod adresem wsparcienastarcie@abra-meble.pl. Zachęcamy do poszanowania wzajemnego zdania. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak1Nie1
abrowicz
@STARY były juz pracownik

Ta firma regularnie zwalnia pracownikow o odmiennym zdaniu, którym "coś" się nie podoba. Jak łatwo się domyślić, stąd też opinie są anonimowe na forum, a nie wyrażane w realu. Niestety też niektórzy lubią swoją pracę i nie chcą jej stracić, co nie oznacza, że powinni potulnie przyjmować wszystko co firma wymyśli. Jestem bardziej niż pewny że każda nowa osoba, która wyrazi jakieś zastrzezenia, po okresie probnym juz pracownikiem abry nie bedzie.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@STARY były juz pracownik

Po pierwsze nic się dla mnie nie zakończyło, chyba mnie z kimś pomyliłeś :-), po drugie byłem na spotkaniu w Katowicach i gdybyś miał lepszy kontakt z kierownikami wiedział byś zdecydowanie więcej na temat tego programu i prawdziwej atmosfery panującej na sklepach, ale najwyrazniej nikt ci nie ufa wiec zyjez w blogiej nieswiadomosci. I po trzecie, skoro tak bardzo drażnią Cię anonimowe wpisy to dlaczego sam sie nie podpisałeś? Śmiało, nie wstydź się.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
też abrowicz
@abrowicz

No właśnie, niby firma do (usunięte przez administratora) ale pracuję bo lubię, niby mało płacą a ludzie jednak zarabiają, niby każdy ma swoje zdanie i chce żeby było inaczej, a jednak jak ktoś pyta co zmienić, to wszyscy milczą ( bo lepiej jak ktoś zrobi i wymyśli i później tylko krytykować). Jak nie ma szkoleń to źle jak są to też źle. Ludzi zwalnia się bo niby tacy fajni i pracowici itp. Itd. Więcej komentarzy chyba nie potrzeba… Miłego dnia!

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abrowicz
@też abrowicz

Bo widzisz - są pracownicy, którzy np lubia pracę z klientami, lubią swoich współpracowników, odpowiadają im godziny pracy, odpowiadaja im miejsca pracy, a to już dużo. Czasami to wystarczy, żeby pracować za mniejsze pieniądze bo wynagradza Ci to cała reszta. Nie oznacza to jednak że pracownik nie może się już domagać uczciwego wynagrodzenia czy godnego traktowania. Chyba że Twoim zdaniem powinien się cieszyć że ma chociaż tyle bo mógł mieć gorzej.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dobrze ponformowny
@Stary

Święte słowa , jakieś książki sklepów z lat 50 kupa śmiechu .Masz racje Amerykanin w Polsce się znalazł haha

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dobrze ponformowny
@Abra S.A.

Nie ośmieszaj się chłopie robiła to jedna osoba i TY bardzo dobrze o tym wiesz wszystkie materiały zostały wzięte z rozwiązanego działu Ekspansji który to opracował .

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Do starego byłego juz pracowni
@Stary

Wątpię:) ale niech Ci będzie.Tym bardziej gratuluję jezeli byles na spotkaniu i oklaskiwales projekt, w ogole sie nie odezwałeś A po spotkaniu do domu i na gowork zeby wylać żale jak to firma jest nie udolna.Bylo duzo osob, które wyrażalo swoje zdanie na inne tematy, dyskutowali. I jakoś nikt ich nie zwalnia.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@Do starego byłego juz pracowni

Czyżby rozmawiamy z Mre? :-) Byłem na kilku spotkaniach z prezesem jak gasił kierowników którzy mieli nieco odmienne zdanie od niego, nie miało to nic wspólnego z otwartą i rzeczową dyskusją, ludzie od dawna albo boją się odzywać albo chcą mieć święty spokój i jak najszybciej wrócić do domu. Tak wyglądają te spotkania, ale co Ty możesz o tym wiedzieć??? W miarę dobrze zarabiasz i też chcesz to utrzymać jak najdłużej, lepiej napisz co tak naprawdę o tym myślisz i siej tu propagandy rodem z TVPIS.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@Do starego byłego juz pracowni

Czyżby rozmawiamy z Mre? :-) Byłem na kilku spotkaniach z (usunięte przez administratora)jak gasił kierowników którzy mieli nieco odmienne zdanie od niego, nie miało to nic wspólnego z otwartą i rzeczową dyskusją, ludzie od dawna albo boją się odzywać albo chcą mieć święty spokój i jak najszybciej wrócić do domu. Tak wyglądają te spotkania, ale co Ty możesz o tym wiedzieć??? W miarę dobrze zarabiasz i też chcesz to utrzymać jak najdłużej, lepiej napisz co tak naprawdę o tym myślisz i siej tu propagandy rodem z TVPIS.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BYŁY ,,,
@Stary

pracowałem w abra od 2008 roku przez 9 lat , byłem sprzedawcą, kasierem , szkoliłem , jeżdziłem na wsparciówki, lubiłem tą pracę , obecnie również jestem handlowcem, ale nie łapię klienta w " drzwiach ". (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BYŁY ,,,
@KI

Nikt na rynku pracy nie da ci tyle , ile obieca ci Abra ,przez lata pracy poznałem fajnych , rzeczowych ludzi , dobrych sprzedawców którzy 100wke robili do 20 dnia miesiąca ,(na sklepie typu A )wystarczyło żeby Ki i Mre nie przeszkadzali , a jak przyszło do rozmowy o realizacji to śmiech, plan wykonany , wydawka zrobiona, kredyt niezły ,ale średnia wartość tranzakcji niska , mało kart domatora, mało dukatów sprzedanych i podobne bzdury, na wszystkich w Krakowie pracuje sprzedawca wystarczy mu nie przeszkadzać, nie zawracać głowy tabelkami, zestawieniami, sprzątaniem działu, kartami domatora ,bzdurami (usunięte przez administratora) i bedzie ok, w firmie sie wiele nauczyłem ,teraz tą zaradnośc wykorzystuje w obecnej pracy , odszedłem bo (usunięte przez administratora) tylko premia była w głowie , (na własne potrzeby rozliczał wszystko zapłacone jak była potrzebna wydawka ,a tobie brakowało do 110 parę tysi to nie dał rozliczyć bo audyty itd ....)kierownik chciał robić tylko w pracy grafik , od reszty ludzie , już nie mogłem patrzeć jak ten klient wychodzi z dukatem, domatorem,kredytem,kartą kredytową , ,,,,,,,,,,,

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
iza
@abrowicz

sprzedawca jest "umiejętny" lol, jakże niegramatycznie to brzmi, (usunięte przez administratora) Ale tego nie pisał pracownik a jakiś opłacany troll- prawda? do tego gamoń :P

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Sklep

Praca jest przyjemna dopoki Cie po raz kolejny nie oszukuja. Z racji buntow o kolejne przestawianie mebli dostalismy obietnice , ze tylko 1 box bedzie "ruchomy". Oczywiscie klamstwo. Montujemy meble zeby nawet tydzien na sklepie nie staly. Marketing jest taki ze kolejny miesiac mija a system Monaco dalej nie ma plakatow.. Wszystko na odwal. Kaza nam dawac z siebie wszystko a sami takie olewajace decyzje - wylane we wszystko sklepy niech robia co im sie kaze. Serce boli bo przez to nie ma co sprzedawac i wydawka maleje.. Ale co to kogo.. Ty musisz sie tlumaczyc za ich bledy.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Aneta

Dzień dobry, czy oferują Państwo jakieś benefity?

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
hahah
@Aneta

my nic nie mamy i nie mieliśmy/... tylko zakazy i nakazy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
No nane

Co tam jeszcze ciekawego?wszyscy zadowoleni i koniec narzekania?

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stasiu
@No nane

(usunięte przez administratora) Nowych fajnych mebli tez nie ma co sie spodziewać.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Janek
@No nane

Resumując, nie wiem z kim rozmawiać, kogo znać,(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Marcin
@No nane

Dla wszystkich użytkowników portalu go work życzę Wesołych Świąt Wielkanocnych. Chciałbym podziękować mojemu pracodawcy firmie Abra za to ,że jak co roku nie zapomina o swoich pracownikach i daje możliwość zmarnowania kilku godzin w Wielką Sobotę w pustym sklepie podczas gdy wszyscy inni mają wolne,spędzają ten czas z rodziną i bliskimi. Następna taka okazja już w Wigilę oraz Sylwestra.Nawet sklepy spożywcze pracują krócej tylko Abra daje więcej godzin.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Tajemniczy klient
Nazwa działu: Handlowy

kolejna rzecz do spowiadania.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Kiero

a o podwyżkach cisza..

Pomocna?
Tak19Nie2
Zgłoś
Abrowicz
@Kiero

I tu dla kierowników się nic nie zmieni :-(

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Trudno
@Abrowicz

To się kierownicy zmienia. Na jeszcze bardziej mających wszystko w czterech literach

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@Abrowicz

I jak tu można mówić dobrze o pracy w Abrze ? Nie można...

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
abrowicz
@Kiero

Przecież Można tyyyle premią zarobić, za sprzedaż, za robienie planów, za kredyty, za spivy... (usunięte przez administratora)kiedyś powiedział, że jak się nie podoba, to można zmienić pracę. Najwyraźniej nadal ma takie podejście.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Aaa
@Kiero

W tej firmie nie ma takiego słowa

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Trudno

I takie podejście go gubi. (usunięte przez administratora)Widać ze (usunięte przez administratora)chce by sprzedawca był perfekcyjny. Są projekty co robić by sprzedawać drożej. Niestety dobrych ludzi takie premie śmieszą. Dobrych sprzedawców jest pełno tam gdzie dobrze płaca. Po co szkolić nowych jak zaraz odejdą do konkurencji? (usunięte przez administratora) od lat nie widzi tego problemu ze ludzie odchodzą.. każe aby sami wymyślali jak siebie mogą zmotywować. W takim razie tez bardzo niski poziom z góry ciągnie się po sam dół. Wsparcie na start nie rozwiąże problemu ze ludzie odchodzą. To nie jest przyczyna szkolenia. Może zaskoczę (usunięte przez administratora)ale to kwestia Wynagrodzenia.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kolejny (już) były pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@Trudno

Mądre słowa! Jestem szczesliwym juz bylym pracownikiem, w nowej pracy jak zapytalem o premię i jej szczegółowy regulamin, to dyrektor wziął mnie na rozmowe do osobnego pokoju. Kiedy powiedziałem że to nie jest aż tak pilne, to on powiedział ze kwestia premii jest bardzo ważna bo to właśnie motywuje ludzi do działania. I jak bede wiedział netto za co i ile mogę zarobić, to będę się bardziej starał. Dodatkowo zobaczylem zrealizowane plany na 100% i wiecej za caly poprzedni rok, gdzie nawet 70% byloby premiowane, zeby mi pokazac ze to nie jest nierealne. To tak diametralnie różne podejscie od prezesa abry, ze z miejsca ten czlowiek zaskarbił sobie u mnie szacunek. Czy tak będzie - nie wiem, za krotko pracuję, ba, mam nawet szkolenie! Ale po abrze nie mam dużych wymagań :)

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wow
@kolejny (już) były pracownik

A można wiedzieć w jakiej firmie Dyrektor zaprasza do pokoju porozmawiać o premiach kazdego sprzedawce?

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
dobrze poinformowany
@Trudno

Bo ,,(usunięte przez administratora),, sam namawia regionalnych aby zwalniać ludzi a jak nie to on ich zwalnia haha

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolejny (juz) były pracownik
@Wow

W nowej pracy mam inne stanowisko. W abrze byłoby to nierealne chyba że takie rozmowy by prowadzili MRe ale najpierw musiały by być te premie. O czym mówić jeśli są to kwoty na poziomie minimalnym?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Artemida
@Kiero

a jaka podstawa dla kierownika jest ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BylaM
@Artemida

2600.. Tez jestem bylym ;) w nowej pracy, ten sam sektor to samo stanowisko 3400 na dzien dobry :)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KI
@Artemida

mniej niż sprzedawca w biedronce.. 2800zł

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wow
@Kolejny (juz) były pracownik

W jakiej? Jestem ciekawy w której firmie prezes przeprasza pracowników i gdzie jest tak dobrze.Tez szukam obecnie pracy ;)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kolejny (juz) były pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@Wow

A gdzie napisałem że prezes przeprasza ludzi? Mówiłem o dyrektorze a i tak tam nie uzyłem takiego sformułowania. Niestety miejsca nie podam, wolę być anonimowy dla mojego mre.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@BylaM

Spoko, w niektórych sklepach podstawa kierownika to 2400 brutto ????????????, takie jaja.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BELUS
@Kiero

Masz konkurs puzelki

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
GallACzy

Czy w Abrze kodeks pracy obowiązuje wszystkich pracowników ? Czy np. Pani (usunięte przez administratora) zna ten kodeks ? Jeżeli zna to jakim prawem żąda aby zaległy urlop z 2018 roku wykorzystać do końca czerwca podczas gdy zgodnie z KP można to zrobić do końca września ? Nie wspomnę już o możliwości wzięcia urlopu w okresie wakacji ! Owszem można ale tylko w pierwszym i ostatnim tygodniu miesiąca . Hahaha ! Co za firma !

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abrowicz12
Nazwa działu: Handlowy
@GallACzy

Ciekaw jestem czy samej pomysłodawczyni też dotyczą te śmieszne wytyczne na temat urlopów.

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@Abrowicz12

Spokojnie, ona zarabia zupełnie inne pieniądze i jeździ na urlop w ciepłe kraje, jej zdaniem to świetny pomysł i wszyscy tak powinniśmy robić a nie narzekać, przecież pracujemy w Abrze ????????????

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kamil
@GallACzy

Aż przewraca się w żołądku.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Degas

Gdyby ktoś chciał aplikować na kierownika sklepu Abra to w skrócie opowiem jak wyglada to stanowisko. Zarabiasz tyle co osoba zajmująca się reklamacjami bądź administracja. Czyli Twoje zarobki nie różnią się znacząco od sprzedawcy. Ale to Ty jesteś odpowiedzialny za cały sklep. Znowu nowa ekspozycja która każdy ma gdzieś ale to Ty siwiejesz by ja skończyć. Jeżeli nie skończysz na czas to się tłumaczysz. Jeżeli nie masz wyników sprzedażowych to się tlumaczysz. Jeżeli nie masz wydawki to się tlimaczysz. Jeżeli nie przejdziesz tajemniczego klienta to się tłumaczysz. Za wszystko TOBie się obrywa a zarabiasz tyle co sprzedawca. Odpowiedzialność teraz za audyt. Kolejny raz możesz mieć namieszane w dokumentach. Odpowiadasz za przetowarowany magazyn. Jeżeli pada deszcz to W ŻADNYM WYPADKU nie chowasz towaru na sklep aby go chronić bo namieszają Ci w dokumentach ze jako (usunięte przez administratora)masz na świadectwie pracy upomnienie. Chcesz dobrze - firma tak nie uważa. Nie masz nic do powiedzenia. Z wszystkim dzwonisz do Regio bo Ty nie możesz samodzielnie podjąć decyzji. Ty tylko jesteś do obrywania za sprzedaż ekspozycje i magazyn a podjąć decyzji nie możesz. Co 3 miesiące spotkanie regionu i na rozliczenie pieniędzy czekasz kilka miesięcy. Zarabiasz tak mało a każą Ci wydawać na pociągi. Za taksówkę już nie zwracają. Lepiej być sprzedawca o mieć wszystko w czterech loterach. W dodatku wieczne telefony od klientów. Od osób które są zainteresowane praca tez musisz tracić swój domowy czas bo w ogłoszeniu o prace maja dzwonić do (usunięte przez administratora). Nie możesz po swojemu ułożyć ekspozycji bo Ty nie podejmujesz decyzji. Pamiętaj. O wszystko musisz się pytać i z wszystkiego tłumaczyć. Aby spotkać się z Prezesem musisz wydać pieniążki osobiste. A (usunięte przez administratora)i tak się nie zgodzi by sklep mógł zamówić więcej papieru toaletowego i herbaty owocowej. Tak tu nas traktują. Nawet nie pomyślą aby przestawianie mebli było w martwe miesiące. Nie zawsze kiedy ruch jest a ty nie wiesz jak się rozerwać i jak w takiej sytuacji być miłym dla klienta..

Pomocna?
Tak32Nie1
Zgłoś
Kierownik
@Degas

Święta Prawda, lepiej bym tego nie ujął

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Aaa
@Degas

Pracuje już kilka lat i jeszcze nigdy nie widziałem u siebie czy na delegacji aby jakiś kierownik robił cokolwiek z ekspozycją poza daniem kartek z nowymi genialnymi pomysłami z góry a potem weźcie i zróbcie.Sprzedawcy sprzedają stare meble,pracownik techniczny to pakuje a potem składa nowe jak sprzedawcy wrzucą na dostawę. Żalisz sie,że za wszystko się tłumaczysz - to przepraszam kto ma to robić jak nie kierownik ? Do twoich obowiązków należy aby każdy w zespole wiedział co ma robić i robił to dobrze. Widzę tutaj sami kierownicy,którzy chcieliby jeszcze podwyżki za układanie grafików,wypełnianie kosa i siedzenie na facebooku.

Pomocna?
Tak3Nie14
Zgłoś
Dgas
Nazwa działu: Handlowy
@Aaa

jest to ciężka praca i wykańczająca. Wykańczają klienci zbulwersowani, brak informacji o produktach, braki magazynowe, czepialska góra jak i ciągłe problemy z ludzmi na sklepie. Odchodzą bo za małe wynagrodzenie. Oczywiście,że za tyle obowiązków ki zarabia za mało.. dlatego taka rotacja jest. I nie chodzi tu o grafiki ani kosa prześmiewco..

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek
@Degas

Cała prawda

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik Techniczny
@Aaa

W tej firmie to wszyscy by tylko zarządzać chcieli a robić to nie ma komu.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
Nazwa działu: Handlowy
@Aaa

Pozdrawiamy Pana lub Panią Mre ????????????

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TrikyBis

Pracuje się ciężko. Ogromne wymagania. Sprzedajesz kartę kredytowa a nie masz za nią płacone. Ty nastawiasz karku przed klientem. Zabraniają mówić ze to karta kredytowa by wcisnąć klientowi. Później to Tobie się dostaje. A złamanego grosza nie masz za to...lepiej normalny kredyt dawać. Te same pieniądze a mniejsza odppwiedzialnosc

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
malami22222
Nazwa działu: Handlowy

Byłam na dniach na rozmowie na stanowisko kierownika Abra w (usunięte przez administratora) Zaproponowano mi podstawę porównywalną z pracą w call center na stanowisku konsultanta, właściwie nie porównywalną, a taką samą, bo dowiedziałam się jakie są stawki w typowym call center (nie sprzedażowym!) (usunięte przez administratora), gdzie nie masz odpowiedzialności za ludzi przede wszystkim, za sklep i presji wyniku, masz wolne weekendy i nie pracujesz w systemie równoważnym. Oczywiście wspomniano o dodatku w wysokości uwaga 300 zł, o ile sklep robi wynik oraz o wskaźnikach, dokładnie 5, które w całym systemie prowizyjnym są ujęte i jak się domyślam ich osiągnięcie graniczy z cudem, a nawet pomijając to, ich osiągnięcie koksów nie gwarantuje. Szczerzę wątpię czy ich osiągnięcie gwarantuje jakie kolwiek godziwe wynagrodzenie, oczywiście jak na polskie realia, ale na poziomie kierownika sklepu i odpowiedzialności, którą ta osoba ma. Ponadto gdy zapytałam o zespół, dowiedziałam się, że pracownik z najdłuższym stażem jest tam miesiąc. (usunięte przez administratora) Natomiast jeżeli będziemy się na takie warunki godzić, to nic się niestety nie zmieni na (usunięte przez administratora) rynku pracy. Piszę też ze złudną nadzieją, że może coś w tych warunkach się zmieni, ktoś przejrzy na oczy i jak już wy pójdziecie na rozmowę to dostaniecie lepszą propozycję. Powodzenia wszystkim aplikującym do Abry i szukającym pracy.

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kamyk

czy pracownicy otrzymują zniżki na zakupy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz

A ja w imieniu swojego dziecka dziękuję za kartę podarunkową na Mikołaja. Stówka na prezent dla dziecka na pewno się przyda.

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
żenada
@xyz

A ja nie dziękuję, ponieważ moje dziecko kończąc 14 lat w firmie Abra nie jest już dzieckiem i nic mu już nie przysługuje tak jak wszystkim pracownikom... :D

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
48660
@xyz

Raz w roku jałmużnę sypną dla dzieci tych co im za miskę ryżu (jak to powiedział PMM) ;) płakać ze szczęścia czy śmiechu ??

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była
@żenada

To może odprawę dostanie :)

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozczarowana
@xyz

Dziecko kartę może i dostało, ale to z Twojej pensji ta stówka zostanie odciągnięta... ot taki "socjal"

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Rozczarowana

@ROZCZAROWANA, dziękujemy za komentarz. Karta przekazywana jest w formie upominku, nie jest ona "odciągnięta" z pensji. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A.

Pomocna?
Tak4Nie2

Pracodawca

@xyz

XYZ, dziękujemy za komentarz. Mamy nadzieję, że mikołajowy upominek przyczyni się do pojawienia uśmiechu na twarzach najmłodszych : ) Pozdrawiamy Zespół Abra S.A.

Pomocna?
Tak1Nie
Pracownik
@Abra S.A.

Na twarzy mojego dziecka się pojawił????. Córka była przeszczęśliwa???? Dziękuję

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
xyz
@xyz

Czytam komentarze i ręce opadają. Ludzie opamiętajcie się. Jaka jałmużna i jaka miska ryżu. Po prostu fajny gest i tyle. Też chciałbym by było to np. 500 zł albo żeby premie za wydawkę rozpoczynały się od 3%, był jasno określony fundusz socjalny i tzw. wczasy pod gruszą. Chciałbym by każdy sprzedawca i techniczny miał 2500 zł pensji netto podstawy a kierownicy po co najmniej 3500 zł. Chciałbym i tego wszystkiego obecnym i przyszłym pracownikom życzę.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Słabe to
@48660

Zawsze możesz płakać z różnych powodów gdzie indziej za więcej- i tak będzie źle.taki typ tak ma

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
48660
@Słabe to

Wlasnie głośno bede sie śmiał jak bede zgarnial minimum 1.5 raza tyle co Ty w innej firmie. Nuebawem.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rafal
@48660

Przykre, ze dla niektorych liczy sie tylko kasa...co za plytkie podejescie.Pewnie niebawem bedziesz hejtowal innego pracodawce na goworku bo nie spelni twoich oczekiwan.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Beti
@Abra S.A.

A podatek kto płaci? Pracownik, i że stówki robi się 80, brawo Abra.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Andrzej
@Beti

Brawo Ty.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jo

Nie polecam pracy w Abra. Paca najniższa a wymagania maja jakby w milionach płacili. Jak sprzedaż to zarobisz. Wiele lat Abra nie radzi sobie najlepiej. I to wina zawsze sprzedawcy. Nie kogoś kto wprowadza brzydkie systemy. Meble które nie są już w modzie. Najtańsza cena to nie wszystko. Sami mówią ze klienci kupują meble na lata. To będą chciało kupić meble które im się podobają. A nie jakieś kwadratowe kartony. Moda się zmienia. Lidzie w Polsce coraz bogatsi i coraz bardziej kapryśni. Musisz tłumaczyć się ze swoich wyników sprzedażowych ale wprowadzić do sklepu mebli o które Twoi klienci się pytają nie możesz. Tak naprawdę tłumaczysz się za ich wymysły. Robisz kredyty za które oni kasę maja. Za założenie karty nie masz żadnego dodatku. Firma za karty Abra dostaje fajne pieniądze. Ty się narobisz i masz to samo co zwykły kredyt. Wymagania rosną a (usunięte przez administratora) stwierdzi ze on nie wie jak ma nas motywować do pracy i ze sami mamy sobie wymyślić. Z czego nasze pomysły odsunięte na bok. Kwestia podwyżek nawet nie poruszona. Tylko nowe wymagania a coś z siebie dać to nie pomyślą. Ty masz zarabiać i tylko Teoja wina ze (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abrowicz
@Jo

Serio nie odpowiada Ci najniższa krajowa plus "wysoka" premia? :) Zawsze byłem ciekaw czy taki MRe chciałby zarabiać taka średnia pensję sprzedawcy... na pewno nie. U nas zawsze popisuje się że wszystko umie sprzedać, opowiada historyjki, jak to na sklepie x w godzinę sprzedał to i to, a na naszym sklepie potulnie odchodzi z kwitkiem od każdego klienta, który mówi że tylko ogląda. Nigdy nie widziałem go w dobrej akcji mimo, ze przecież powinien nam świecić przykładem. Kiero będzie musiał teraz znowu wymyślać sposoby na zmianę ekspozycji bez obnizek, a magazynier będzie to musiał fizycznie zrobić. Jakby dopiero co nie przestawił całego sklepu. Czasami cieszę się że jestem zwykłym sprzedawca, ale tylko czasami. W pozostałym czasie żal mi jak ta firma przez lata sama siebie niszczy. Na prawdę wymiana pracowników co 2mce na sklepie ma się przysluzyc firmie? A co taki sprzedawca wie po takim czasie? nic, bo brakuje mu doświadczenia. Ale liczy się dobra gadka i dobra ściema, a nie uczciwość i fachowa wiedza.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wó£
@abrowicz

Dobra gadka i ściema to filar pracy szczególnie jednego mre. Usmiecham sie bardzo bo mam takie same odczucia w stosunku do swojego. Gada jaki to on super bohater jaki sprzedawca i ile sklepów "uratowal". Swoja drogą moze to ten sam typ. Bardzo trafna opinia. Popieram

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
SPRZEDAWCA

PRACUJE W TEJ FIRMIE JUZ JAKIŚ CZAS I NIE POLECAM INNYM. OGÓLNIE SZUKAM NOWEJ PRACY. WYROBIENIE TARGETÓW PRZY TAKIM ZARZĄDZANIU POWYŻEJ KIEROWNIKA SKLEPU - NIEREALNE A CO ZA TYM IDZIE NIEREALNA PREMIA. STRES, IRYTACJA GŁUPIMI NIEPRZEMYŚLANYMI POLECENIAMI. KIEROWNIK SKLEPU NIE MA NIC DO POWIEDZENIA DOSTAJE CEGŁY OCHRZAN ZA KWEST JE NIEZALEŻNE OD NIEGO MIMO ZE WYKONUJE PUNKT PO PUNKCIE TO CO DOSTAJE NA E-MAIL. JEGO POMYSŁY SĄ NIE MAJĄ PRAWA BYTU. MÓGŁBYM TAK PISAĆ I PODAWAĆ PRZYKŁADY ALE TO NIE MA ŻADNEGO SENSU. JAK LUBISZ BYĆ OLEWANY, LEKCEWAŻONY, OBWINIANY ITP TO ABRA ZAPRASZA JA JUŻ DZIĘKUJĘ. ALBO JESTEM SPRZEDAWCĄ ALBO NIE, TU SIE NIE DA BYĆ SPRZEDAWCĄ. Z NIECIERPLIWOŚCIĄ CZEKAM NA KOMENTARZE TYCH (usunięte przez administratora) NIE POLECAM PRACY W TEJ FIRMIE.

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Może pracownik
@SPRZEDAWCA

W którym sklepie pracujesz?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pytanie do Abry

Kupujecie w pakietach i płacicie już za pozytywne opinie czy jeszcze jesteście na etapie angażowania PRACOWNIKÓW tzw. ZAUFANYCH?

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Abra
@Pytanie do Abry

Konkurencja placi Ci za nagatywne opinie czy zwyczajnie taki juz hejtowy charakter masz?

Pomocna?
Tak12Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
haha
@Kierownik Abra

premie z tego jakąś masz? ;D

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Pytanie do Abry

@PYTANIE DO ABRY, ustosunkowując się do komentarza: Każdy, nawet zadowolony pracownik ma prawo wypowiedzieć się na forum. Tak, wielu takich zadowolonych pracowników, którzy pracują z nami od lat mamy. Oni także mają swój głos. „Kupujecie w pakietach i płacicie już za pozytywne opinie” – nie musimy, nie tylko niezadowoleni pracownicy czytają to forum. Za pozytywne i negatywne, merytoryczne komentarze wszystkim dziękujemy. Dla nas Gowork to miejsce wymiany opinii o pracy, warunkach zatrudnienia, rekrutacji i wielu innych aspektów związanych z pracą w Abra S.A. Tych lepszych i gorszych. Nie jest to dla nas miejsce dyskusji firmowej, hejtowania, przekazywania nieprawdziwych informacji czy ujawniania strzeżonych prawnie tajemnic przedsiębiorstwa. Chcemy by Gowork był miejscem wzajemnej wymiany opinii, merytorycznych i z szacunkiem, zgodnych z regulaminem. Anonimowe wpisy są dla nas nie możliwe do zweryfikowania, na ich podstawie nie możemy podejmować działań. By móc reagować na nieprawidłowości, dla Pracowników dostępna jest skrzynka gowork@abra-meble.pl dla Kandydatów rekrutacja@abra-meble.pl. Pozdrawiamy wszystkich Użytkowników serwisu Gowork, Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak11Nie1
Kierownik Abra
@haha

A Ty masz cos z ciaglego hejtowania wpisow? Wyobraz sobie, ze sa ludzie, ktorzy sa zadowoleni z pracy w abrze.Gdy widze zlosliwe, bzdurne komentarze, ktore nie maja zadnego pokrycia w rzeczywistosci to zastanawiam sie ile zlosci i zawisci trzeba miec w sobie zeby na kazdy pojawiajacy sie pozytyw odpowiadac hejtem.Kazdy logicznie myslacy uzytkownik portalu widzi ze jest tu osoba, ktorej jedynym zajeciem jest wpisywanie negatywnych komentarzy. Gdyby rzeczywiscie w firmie bylo tak zle myslicie ze nadal tyle osob by tu pracowalo?

Pomocna?
Tak11Nie2
Zgłoś
Krzysztof
@Kierownik Abra

Swietnie! Badz sobie zadowolony za 1600 czy maks 2500 i pozwol mi byc zadowolonym w innym miejscu za wiele lepsze pieniądze.. Pracowalem na tyle dlugo w Abrze, ze mam prawo do merytorycznej dyskusji i swojego zdania. To co czytam ma spore pokrycie w rzeczywistości kolezko. Nie oszukuj sie. Ja sie dusilem tam od poczatku i od poczatku zalowalem ze wybrałem ta ofertę. Sam zaobserwowalem olewcze podejscie kolegów do pracy, wciaz zmiany regionów, ekspozycji, wymagań, sokow itp. Nikt w moim sklepie nie zarobil wiecej niz 2500 na reke. Atmosfera strachu. Boj sie kiera, boj sie regio, boj koordynatora, a najbardziej operacyjnych. O polityce kadrowej AS krążą w firmie legendy. Wygrywa cwaniactwo i manipulatorstwo. Mimo wszystko najpierw sie staralem. Potem zaczalem szukac pracy. Dzis jestem usatysfakcjonowany, mam nowa prace. Praca ciezka ale dobrze wynagradzana. Co do pracy w Abrze. Nie kazdy ma inne wyjscie. Czasem brak wylsztalcenia, perspektyw. Zbyt maly rynek pracy aby przebierac w ofertach. Moze dlatego wielu wciaz tam pracuje. Jak w biedronce.. Mysle ze wielu roznych ludzi tu pisze. Kierownicy, techniczni, byli i aktualni pracownicy, hejterzy i (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Też kierownik
@Krzysztof

Bądź,każdy ma wolną wolę.Ja pracuje w abrze bo chcę,nie bo musze i więcej niż 2500 na rękę zarabiam. (usunięte przez administratora) juz w firmie nie ma,a regio też człowiek- lepiej gorzej ale ja ogólnie nie narzekam.Wiec ile sklepow, ile ludzi-tyle opinii. I widzisz, albo jestes ten fajny co hejtuje albo (usunięte przez administratora),więc zasada jest taka- jechać na firmę ile wlezie,to wtedy jesteś fajny.

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Też kierownik
@Krzysztof

A rynek pracy wcale nie jest mały,więc to że tyle osób w abrze pracuje od lat-ciężko przyznać a może to kwestia wyboru?nie,lepiej mówić że brak wykształcenia albo perspektyw,bo wszyscy idioci...

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof
@Też kierownik

Ja nie bylem kierownikiem ;) nie mowie o pensji kierownika hah.Nie wyskakuj bo nie masz z czym. Tym bardziej jesli mieszkasz w dużym miescie. Skad twoje rozumowanie ze jak hejt to fajny? Zacznijmy od tego ze moj post to nie hejt a opinia. Nie spinaj sie kolezko jakbys walczyl o jakies wielkie idee a tak brzmisz. Nie powiedzialem w czasie terazniejszym o AS. Mowie o atmosferze pracy. Mialem przyjemnosc pracowac (przed Abra) z regionalnym, ktory dzis jest dyrektorem wielkiej sieci. Do dzis podaje mi reke i zagada. Zawsze szanowal ludzi. Czego nie moge powiedzieć o swoich przelozonych w Abrze. Nie generalizuje ale wiekszosc to .. No moj kiero Super gosc. Mozemy sie wymieniac na argumenty 3 doby. Ale po co. Siedz sobie w Abrze. Powodzenia ci zycze. Wyluzuj

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof
@Też kierownik

Jak idzie o hejt to jeden użytkownik nie jest w stanie ocenic "hejtu" 6, 9, 7 razy. Oceniaja to inni. No chyba ze tu sami hejterzy i tylko jeden milosnik Abry

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tez kierownik abra
@Krzysztof

Bardzo mocno wlasnie generalizujesz.Atmosfera strachu? Nigdy nie balam sie zadanego z moich kierownikow regionalnych ani operacyjnych.Czego sie bales? Skoro nie zalezalo Ci na pracy? Pisanie o niewyksztalconych ludziach...to tez generalizacja. Abra to nie insytucja chatytatywna to firma, ktora zeby wyplacic pieniadze musi je zarobic.Jezeli wasze wyplaty byly rzedu 1600zl znaczy ze nie robiliscie planow.Wiec z czego premie? Nie wiem z jakiego miasta piszesz, ale 2500tys na reke jak na sprzedawce, moim zdaniem to dobra stawka.A pisanie o "tylu tabelkach i zadaniach" jest bzdurne.Jakie tabelki? Taka polityka skonczyla sie po zwolneniu Pani X.Krazace legendy to tez generalizowane.Firma sie zmienia, szkoda, ze tego nie dostrzegasz i nie napiszesz uczuciwie.Wlasnie to zwolnenie bylo najlepszym przykladem zmian. Zycze sukcesow w nowej firmie.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tez kierownik abra
@Krzysztof

SOK nie zmienil sie od conajmniej trzech lat.To ze plany sa na kazdy miesiac inne czy, ze przestawianie ekspozycji jest wdrazane to zadna nowosc.Nawet w hipermarketach produkty sa przestawiane z polek, zmieniane uklady, odswiezanie asortymentu.Moze u ciebie w sklepie nie bylo kolorowo, ale nie rozumiem czego sie baliscie? I skad pogladu, ze reszta pracuje bo brak perspektyw.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ff
@Tez kierownik abra

tylko jak sie przeniesie warzywa to im nic nie bedzie.. a jak przesuwa się meble to one się niszcza. Pozniej to sklep ma sprzedac z ekspo i MRE czepiaja sie dlaczego nie sprzedajemy tego i dlaczego nie wciskamy uskodzonych rzeczy przeciez ona dała rabat 100zł i to super cena!! -50% bym nie chciała kupic tak uszkodzonych powyrywanych rzeczy. To są cieżkie rzeczy. Które się niszczą i które będzie trzeba sprzedać. Na sklepie są zazwyczaj same dziewczyny i one to robią. Za takie rzeczy 1600 brutto i te reklamacje.. Klienci z każdej strony atakują. Kierownicy atakują itd..

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
@Kierownik Abra

a Ty wojownik i wielki obrońca? Nie można opini negatywnych dawac bo TOBIE dobrze sie pacuje to znaczy ze nam też musi? My może się szanujemy i mamy inne wymagania niż Ty.. i niestety musisz to uszanować tak jak my szanujemy to,że dobrze Ci się pracuje. Nie neguj negatywnych komentarzy bo każdy ma prawo je wystawić. Zastanów się po co jest ta strona... nie przekonasz każdego do pracy tylko uświadamiasz ,że ta firma jest przez takich jak Ty jeszcze bardziej chora bo nawet nie akceptuje negatywnych komentarzy które są w każdej firmie. Nie zmienisz tego.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof
@Tez kierownik abra

Jak podkreslilem nie pracuje w Abrze od jakiegoś czasu. Zmienia sie odkad powstala, zapewne. Dziękuję bardzo. Na to liczę. Pozdrawiam pania kierownik

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Abra
@anonim

Przez takich jak ja jest bardziej chora? A co twoim zdaniem ja uzdrowi? Negatywne komentarze, obrazanie ludzi, ktorym sie dobrze pracuje? Dlaczego uwazasz, ze moje wypowiedzi sa chore? Bo pisze, ze mnie sie dobrze pracuje? Bo popieram zglaszanie naruszen i ewentualnych oszust, o ktorych pisza ludzie? To jest dla ciebie chore? Dla mnie chore jest wylewanie anonimowych zali na portalu a siedzenie w ciszy na kazdym spotkaniu.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof
@Kierownik Abra

Glupoty piszesz dziewczyno az mi Cie żal. Nie wiem w jakiej firmie Ty pracujesz. A o zgłaszaniu czegokolwiek wogole nie mow. Wnioskuje z Twoich wypowiedzi, ze malo wiesz jak naprawdę, fizycznie, realnie funkcjonuje ta firma. Tak, Twoje komentarze sa chore, czuc fanatyzm. Nie akceptujesz, ze ktos moze miec inne poglady, odczucia i wyciąga zupelnie inne wnioski.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim
@Kierownik Abra

(usunięte przez administratora)Przecież jak byk wyjaśnione jest. I to kolejny dowód dlaczego firma jest chora- na tak wysokich stanowiskach ma osoby niedouczone które nawet czytać ze zrozumieniem nie potrafią. Nie chce Cie obrażać ,ale sama widzisz ,że to FAKT. Zaraz pewnie go też znegujesz dlatego serdecznie pozdrawiam ;)))

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
haha
@Kierownik Abra

"Dla mnie chore jest wylewanie anonimowych zali na portalu" - podpisując się 'kiewonik abra' a 'anonim' - w obu przypadkach odbiorca nie wie kto pisał komentarz. A wiec wszyscy są anonimowi. Potwierdzasz tą wypwiedzia ,ze jestes chora bo rówież jestes anonimowa. Sama się do tego przyznałaś. I to takie zabawne ;D:D:D:D

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Abra
@Krzysztof

Ta dyskusja zrobila sie malo merytoryczna i zupelnie nic nie wnosi do tego portalu.Pisales ze nie jestes juz pracownikiem firmy, wiec mysle, ze nie jestes osoba, ktora zna jej obecne realia.To Ty nie akceptujesz, ze ktos moze miec inne zdanie, negujac moje wypowiedzi.Zle Ci sie pracowalo, zwolniles sie, rozumiem.Po co teraz obrazac mnie za moje poglady, nawywac je fanatycznymi i zaprzeczac wszystkiemu? Dziekuje, zalu nie potrzebuje.Pozdrawiam mimo wszystko :) nie bede wdawac sie wiecej w jalowe dyskusje.Mysle ze kazdy sam powinen wyrobic sobie zdanie.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Abra
@haha

Czyli każdy, kto jest anonimowy na forum jest chory? Zgodnie z tym co piszesz...nie wiem jaki to rodzaj choroby, widzę, że każdy kto chce napisać coś innego niż "jest źle" jest przez jedną osobę wyśmiewany i negowany. Jeżeli odpowiada Wam taka zabawa bardzo proszę.Tym razem ja nie będę negować w dajej bawić się w dyskusje.Moje komentarze nikogo nie obrażały, nie wyśmiewały. Więc pozdrawiam forumowiczów, kórzy tak zapaczywie czekają na każdy pozytywny komentarz, aby go tylko wyśmiać

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
haha
@Kierownik Abra

Ty naprawdę nie rozumiesz co czytasz. Zacytowane było Twoje zdanie "dla mnie chore jest wylewanie anonimowych żali na portalu" więc nie rozumiem.. ja nie stwierdziłem ,że dla mnie to jest chore. To Ty tak stwierdziłaś i teraz co próbujesz? Nie potrafisz przyznać się do tego? Nie obrażamy Ciebie to Ty nas obrażasz próbując odwrócić kota ogonem. Ja nie twierdze że "dla mnie chore jest wylewanie anonimowych żali na portalu" - to Ty tak twierdzisz. Rozumiem,że dobrze Ci się pracuje. Mi też. Ale szanuj innych wypowiedzi. Ja nie neguje pracy. Tylko nie rozumiem dlaczego Ty innych negujesz i wmawiasz im ,że to oni Ciebie obrażają.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof
@Kierownik Abra

Ups. Niechcacy polubilem Twój komentarz kierowniczko ;) ja nic nie neguje. Wyrazam swoje opinie. Mowie o tym co przezylem i znam z autopsji. Podkreślam to wielokrotnie.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolony
@Krzysztof

A ja jestem zadowolony ze swojej pracy.i nie wiem co Ty takie ciśnienie masz że aż tak się zaangażowałes. Tak samo w fimie pracuje wiele zadowolonych jak i niezadowolonych ludzi.sa sklepy które latami nie zmieniły składu nawet o osobę.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolony
@Tez kierownik abra

Prawda

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Zadowolony
@anonim

Co to znaczy nie akceptuje? To właśnie o to chodzi że jak kierownikowi dobrze się pracuje,mi i innym też,a Tobie nie to my mamy milczeć,ciekawe czy z Ciebie taki dobry pracownik? Ja pracuje od ponad 8 lat.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Spostrzegawczy
@Kierownik Abra

Uderz w stół a nożyce się odezwą, nieprawdaż?

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Kierownik Abra
@Krzysztof

W ramach rewanżu polubię wszystkie twoje. A ten wpis to mój ostatni na formu, ponieważ nie chcę, aby moje komentarze zostały niepotrzebnie rozdmuchiwane. Zostałam posądzona o fanatyzm, brak wykształcenia i brak czytania ze zrozumieniem, a chyba nie to jest celem tego portalu. Moje wypowiedzi są cytowane i wyrwane z kontektu. Nigdy nikogo na tym formu nie obraziłam. Moja wypowiedź: "dla mnie chore jest wylewanie anonimowych żali na portalu" była odpowiedzią na wypowiedź anonima: "ta firma jest przez takich jak Ty jeszcze bardziej chora". Proszę przyczytaj kolejnośc komentarzy. Pisanie "żal mi Ciebie dziewczyno", "Nie kazdy ma inne wyjscie. Czasem brak wylsztalcenia, perspektyw" to jest obrażanie ludzi. Podpisuje się obiema rękoma za swobodą wypowiedzią, która ma merytoryczne uzasadnienie. Tu więszkość komenatrzy jest pisana zewzględu na ilość a nie jakość. Pisanie "Atmosfera strachu. Boj sie kiera, boj sie regio, boj koordynatora, a najbardziej operacyjnych " nie jest żadnym konkretem. Jaka atmosfera strachu? Chyba taka o której krążyły plotki i domysły. Jeżeli byliście świadkiem lub dotknęło was oszustwo, kłamstwo czy mobing dlaczego nie jest to zgłaszane?Pisanie, że firma nic z tym nie robi jest zwycajnym kłamstwem. Firma stworzył specjalną skrzynkę, na której można wszytsko opisać, zgłosić. Mamy portale do swobodnego wyrażania opinii. "Przeszlam rozmowę i oferta brzmiala obiecująco natomiast w praktyce wyszlo strasznie". Znaczy to, żekierownik na rozmowie poinformował o wyzszym wynagordzeniu, innym zakresie obowiązków? Dlaczego jeżeli taka sytacja miała miejsce nie była zgłoszona, a wypomniana tu? Nie jestem obrońcą, fanatykiem...chciała bym, aby pracownik, który wchodzi na forum dowiedział się czegoś konkretnego o firmie. A każda pracująca osoba zgłaszała pomysły do zmian lub jeżeli spotka się z naruszeniem zgłaszała ten fakt. A na portalu widać jedynie gorzkie żale jednej osoby za każdym pozytywnym komentarzem. To tyle :) zbliża się czas, gdzie należy skupić się na rodzinie i najbliższych, więc życzę wszystkim forumowiczą pogody ducha i zadowolenia z własnej pracy lub szybkiego znalezienia nowej, takiej, która was uszczęśliwi i nie będzie konieczności rozpaiętywania poprzedniej ;)

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracodawca
@Krzysztof

@ Krzysztof, z tego co piszesz, można wywnioskować że nie byłeś zadowolony z pracy w Abra. W firmie są osoby, działy które mogą pomóc rozwiązać wiele problemów. Z tej strony sporo "wiemy, jak naprawdę, fizycznie, realnie funkcjonuje ta firma." Zapraszamy do merytorycznej dyskusji, jesteśmy dostępni także pod mailem gowork@abra-meble.pl Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Krzysztof
@Pracodawca

No nie zgodzę sie z Wami dziewczyny.. Nie mogę. Akurat byłem w trudnej sytuacji nie ze swojej winy. Nikt mi nie pomógł. Nawet MO chociaz wiedziala. A w Abrze byłem traktowany jak śmierdzące jajo- aby szybko sam odszedl.. Wesolych Swiat życzę Waszemu zespolowi :)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kwiatek
@Abra S.A.

Witam. czy zatrudniacie ludzi z orzeczeniem o niepełnosprawności??/ taka osoba ma wiele przywileji i nie kazdy pracodawca chce. Ale ma za to kozysc bo dostaje za takiego pracownika kase od panstwa...

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były
@Tez kierownik abra

Powiedz gdzie sprzedawca w abrze na rękę dostał 2,5 tyś???!!!!

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@kwiatek

@KWIATEK, do każdej kandydatury podchodzimy indywidualnie. Zapraszamy do aplikowania. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A.

Pomocna?
TakNie
Aaaa
@Zadowolony

Wymień te sklepy proszę.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak24Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BylyAbrowicz

Miałam takie same odczucia pomimo, ze nigdy nie pracowałam w Krk. Dzwoniąc jedynie lub pisząc maile musialam uzbroic sie w cierpliwość i trzymac nerwy na wodzy. Popieram Twoją opinię.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Teresa

oj taaak! Człowiek dzwoni chce się czegoś dowiedziec to kpią z nas i traktują jak ... szkoda gadać. Jak muszą w taki sposób się dowartościowach to ich problem i wieczny problem z pracownikami! Jeżeli gdzieś czy to na sklepie ciągle poszukują ludzi do pracy to czas najwyższy zmienić kierownika! Takie sytuacje dają do zrozumienia. To kierownik stara się by ludzie jak najdłuzej pracowali by nie trzeba było szkolić następnych..

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pepe
@Teresa

Dobrze powiedziane, niektórzy kierownicy uważają się za święte krowy i że są nie do ruszenia . Uważają się za lepszych a niepotrafią po angielsku mówić i ludzie się śmieją. Wymagają od pracowników kreatywności a sami są tempakami.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abrakadabra
@Pepe

Śmiało którzy?? Co zabrakło odwagi? Co ma angielski do kierowania sklepem meblowym?? Kierownicy są lepsi i gorsi... tak samo jak pracownicy ????

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
aaaa
@Abrakadabra

Kielce

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Liroy
@aaaa

Kielce są potęgą i Ty to wiesz.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
@Liroy

Dla Liroya. Kielce są potegą. A wiesz czemu - bo do tej pory pracowali i nadal częściowo pracują tam świetni ludzie. Magazynier Krz... który świetnie daje sobie radę( i krótszy stażem To.... tez daje radę), dziewczyny ze starego składu które ciągną tą całą machinę( A, I, K, A) . Sklep funkcjonuje sprawnie dzięki tym ludziom i dzięki tym którzy odeszli( szkoda świetnych sprzedawców którzy pracowali tam naprawdę długo i tylko dzięki swojej wiedzy i chęci samodoskonalenia wszystko dobrze działało, szkoda kasjerów którzy mieli bardzo długi staż pracy i niestety firma wpadła na pomysł aby polikwidować ich stanowiska). I nie mam tu na myśli kierownika , ani zastępcy( zastępca też został zdegradowany i odszedł)- którzy tak naprawdę nie robili nic , tylko przeszkadzali.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aaa
@Liroy

W Kielcach powstaje Agata,druga co do wielkości w Polsce więc twoja potęga może się zwijać powoli...

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek

@Abra SA Witam.Interesuje mnie praca na stanowisku pracownik techniczny.Mam pytanie czy w waszej firmie pensja wzrasta wraz ze stażem pracy ? Czy ktoś pracujący 5 lat dostaje więcej od kogoś kto dopiero zaczyna karierę w Abrze ??

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dobrze poinformowany
@Tomek

Nie ma podwyżek pensja stała czyli najniższa krajowa staż się nie liczy.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@Tomek

Zaskoczę Cie Tomek. Nie nie wzrasta. Wzrastaja wymagania.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Tomek

@TOMEK, Wynagrodzenie podstawowe w Abra S.A jest ustandaryzowane dla stanowisk, zależne od lokalizacji. Zapraszamy do aplikowania, o szczegółach opowiemy na rozmowie. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
TakNie1
sklep

"W Twoim magicznym domu" .. hasło jak z PRLu.. dział marketingu ma po 80 lat? czy też wylane w pracę? byleby coś stworzyć i spokój..