Abra S.A.

2 Dodaj opinię
Abra S.A.
2 914 1106 5 1

Opinie o Abra S.A.

Pracodawca

 Aktualność
Niezmiernie miło nam, pokazać kilka świątecznych prac naszych Konkursowiczów- Pracowników wraz z Pociechami:) Każda praca wyjątkowa i oryginalna! 
Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Pomocna?
Tak6Nie19
Adiamos, Dąbrowa Górnicza Nowy wpis

Witam. Pracowałem na magazynie Abry od 2016 roku (koncówka) do stycznia 2019 i super mi się pracowało.Poznałem tam super, fajnych ludzi i chciałbym tam do nich wrócić. Fajna praca, w fajnym zespole ludzi - trzeba się nadźwigać to fakt, ale jak ktoś jest przyzwyczajony i lubi taką pracę, no i oczywiście ma dużo siły to polecam (kwestia przyzwyczajenia). Pozdrawiam ekipę z magazynu z Sosnowca :-).

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Renia

W słowniku ludzi kulturalnych nie ma słów którymi można określić postępowanie firmy ABRA w odniesieniu do KORONAWIRUSA . Otóż sklepy które zgodnie z decyzją rządu mają być zamknięte owszem są , tyle tylko że pracownicy i tak muszą przychodzić do pracy ! Tak więc ja 4,5 razy w tygodniu autobusem będę jechała do i z pracy ryzykując zetknięcie z osobą zarażoną . W pracy nie wiem co będę robiła bo sklep zamknięty ,klientów nie ma. Nic nie sprzedam a więc i nie zarobię a za bilet trzeba zapłacić . Czy naprawdę nie można było wprowadzić dyżurów ? Chociaż nie ! Biuro musi przecież pracować więc jakże na sklepach mogło by być inaczej ! Kpina !

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
Pracownik
@Renia

Przecież dla Firmy nie liczy się bezpieczeństwo pracownika tylko kasa.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Mack
@Renia

A to ciekawe co piszesz. Jak widać abra nie ma chyba prawników. Poniżej opinia z której jasno wynika że skoro sklep jest zamknięty to nie można nawet prowadzić w nim sprzedaży internetowej a więc i pracownicy nie mają prawa przebywać na terenie sklepu. Ewidentnie sprawa dla PiPu. "Czy w lokalu można nadal prowadzić punkt odbioru zamówień internetowych, o ile klienci nie będą wchodzić do sklepu? Nie. Ograniczenie wprowadzono po to, by ludzie nie gromadzili się w takich miejscach jak centra handlowe. Stąd kategoryczne brzmienie przepisów rozporządzenia, mówiące o całkowitym zakazie prowadzenia wymienionych w nim działalności (§6 ustęp 2 Rozporządzenia). (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Korona
@Mack

Jest to ciezka sytuacja dla wszystkich. Troche wyrozumialosci dla naszego pracodawcy. Miejmy nadzieje ze firma da sobie rade i bedziemy mieli gdzie wracac...

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Pracownik
@Korona

Wyrozumiałość dla pracodawcy?? A gdzie wyrozumiałość dla pracownika? Brak płynów do dezynfekcji gdzie w innych firmach są na każdym kroku, brak jakichkolwiek rozwiązań tylko kartka na drzwiach wejściowych gdzie dzwonić w sprawie zachorowania. Decyzja Waszmości - Magazyny czynne 10.00-18.00 a jak się nie podoba to piszcie wypowiedzenia, wypychanie na stare urlopy a nowych nie umiejących na płatne postojowe, Ci co potrafią pracować to mają pracować lub mogą się zwolnić. Takie podejście jest w porządku?

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
bardzo Nowy wpis
Nazwa działu: Handlowy
@Pracownik

Bardzo w porządku. Nie pasuje Ci ,że masz chodzić do pracy a wynagrodzenie aby dostać to pewnie pierwszy w kolejce jesteś? W sklepie jest po 1 osobie co zwieksza bezpieczenstwo nasze. Sklep wyczyszczony. Płyny do nas dojechały więc jest ok. Brak jedynie reczników.. ale nie bede pisać gorzkich żali,że brak mi ręczniczków że zaraz najgorszy pracodawca! To są tylko ręczniki...

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś
abra Nowy wpis
@Pracownik

Ciężki czas, jest możiwość wyboru tak jak pisałeś nie podoba zwolnij się nikt tam Cię nie trzyma na siłę. Jak się boisz koronawiirusa nie chodź do pracy przeczekaj kryzys i znajdź inną pracę a nie wylewasz żale. Rozumiem, że wypłaty może są za małe itp. ale pracodawca próbuje jakoś przetrwać ten okres. Kto nie prowadził firmy chyba nie zdaję sobie sprawy jakie koszta ponosi pracodawca za jednego pracownika. Koszt pracownika za najniższą krajową to 3 132,48 zł miesiecznie. Jeśli sytuacje w ciągu kilku tygodni się nie ustatkuje to pewnie zaczną się pierwsze zwolnienia a znalezc pracę w tym okresie nie będzie tak łatwo, ale Ty będziesz może zadowolony bo ułątwi Ci to decyzję jak Ci tam tak źle.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
anonim Nowy wpis
Nazwa działu: Produkcja

Witam. W tym sklepie kupiłam szafe meblościankę stołki kawowy każdy mebel był od innego producenta.. Wykonanie dramat i po jednej części z każdego mebla do reklamacji bo uszkodzone. Nie polecam absolutnie.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Dobrze poinformowany
Użytkownicy czekają na odpowiedź 11 dni.
Nazwa działu: Finanse
 Pytanie

Czy sklep w Częstochowianie zamykają

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zainteresowany
 Pytanie

Witam, jakie jest wynagrodzenie na stanowisku młodszego specjalisty ds zamówień???

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Zainteresowany

Dzień dobry, Szczegóły dotyczące wynagrodzenia, przekazujemy w trakcie rozmowy telefonicznej (1 etap rekrutacji) Zapraszamy zatem do aplikowania. https://kariera.abra-meble.pl/pl/jobs/detail/MTMzMDk1NC44/ Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak3Nie3
Hajs
@Zainteresowany

Najniższa krajowa niebawem

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ania

Nie polecam pracy w Abra. Nie wiesz w co rece włożyć ale odbierac telefony od tajemniczego 3 razy dziennie musisz. Przesada i zenada. Bo jest akcja promocyjna i trzeba sie upewnic czy ludzie malo rozumni co sa na sklepach wiedza o co chodzi. Albo zamowienie telefoniczne spisywać podajac numer abrowski albo ciagle ten sam od tygodnia. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak16Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Ania

ANIA, dziękujemy za komentarz. Jak w wielu firmach ankiety telefoniczne, tajemniczy klient etc. jest formą weryfikacji wiedzy Pracowników o bieżących akcjach i ofercie, są one również podstawą do podejmowania decyzji biznesowych. Jest wiele sklepów które w ankietach wychodzą wzorcowo- jest to dla nich jedynie formalność, a i pozytywny wynik świadczy o tym jak dobrymi Sprzedawcami i Kierowników są na co dzień. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak3Nie6
123
@Abra S.A.

Każdy z nas rozumie, czemu służą ankiety. Jednak w każdym sklepie obłożenie praca nie jest jednakowe, a tym samym w sklepach bardziej obciążonych pracą nie zawsze można zdążyć z odebraniem telefonu. I w ten sposób sklepy, które mają mniejsze obciążenie pracą /ilość zamówień, klientów, reklamacji itp/ są uznawane za wzorcowe.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Pracodawca

@123

123, dziękujemy za opinię. Przykro nam, że masz takie odczucia, jednak wzorowe w ankietach sklepy to także sklepy o największej sprzedaży i dużej ilości Klientów. Jeśli jednak uważasz, że coś w tym zakresie należy zmienić/usprawnić - przekaż uwagi KI lub MRE. Zapraszamy również do kontaktu poprzez skrzynkę gowork@abra-meble.pl. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak1Nie
Żenada
Nazwa działu: Handlowy

Na sklepach mydła nie ma a korona już szaleje. Gratulacje dla właściciela za dbanie o tych co na niego robią

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Żenada

Dziękujemy za komentarz. W chwili pojawienia się pierwszych zachorowań, do sklepów trafiła informacja o konieczności zamówienia mydła antybakteryjnego. Firma wdrożyła zalecane i wymagane do chwili obecnej rozwiązania, w przypadku niekorzystnego rozwoju sytuacji, podejmowane będą przez Zarząd kolejne działania i decyzje. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak1Nie1
Rozczarowanie
Nazwa działu: Finanse

Praca w firmie no cóż... ma swoje plusy i minusy, jak każda. Zmiany może nastąpią kiedy na spotkaniach z Prezesem będą prowadzone sensowne rozmowy, a nie mydlenie oczu i udawanie że jest super. Skoro nikt nic nie chce zmienić to znaczy że jest OK. Mamy naszych regionalnych którzy reprezentują nas szaraków robotników. Sprzedawca zgłasza swoje problemy kierownikowi, regionalnemu iii... Sami widzicie? (usunięte przez administratora) Cóż hit to limit na ręczniki papierowe (służą w znacznej ilości do mycia ekspozycji) papier toaletowy no i 3 op zszywek którymi zszywane są wszystkie dokumenty! Toner 1 najlepiej na 2mce! Liczba metek do druku w tygodniu bywa że ok 1200 wystarcza 3 akcje! Co tam stać firmę na papier pół ryzy ładuje w koszu po 3 dniach. Ekologia a jaka oszczędność! Różnica w zarobkach między nowym (zielonym) a wieloletnim pracownikiem żadna! Może to należałoby zmienić. Niech nikt nie oczekuje od tych ludzi że będą pracować na pełnych obrotach. Jaka płaca taka praca. 3 mce brak wyników sprzedażowych to kwalifikacja do zwolnienia... motywacja?! Za najniższą krajową można wszędzie pracować. Firma oczekuje że masz ją traktować jak swoją własną, no ok... będziesz. Znów źle tysiąc tłumaczeń dlaczego postąpiłeś w taki sposób?! Choć starałeś się żeby było jak najlepiej. Dwubiegunowość?? Wsparcie w problemach nooo... brak! Czekamy na zmiany!! Ileż można mydlić oczy ze będzie lepiej. Oczywiście czekamy na zmiany w systemie wynagradzania pracowników i traktowania po partnersku. Jeżeli są wymagania to i także profity powinny być. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak23Nie2
Zgłoś
maciek83
Nazwa działu: Handlowy
@Rozczarowanie

Nie ma już spotkań KI z prezesem... chyba już u nas nie pracujesz? (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Mietek

Skracanie godzin otwarcia sklepów i redukcja etatów do 3/4 oto najnowszy pomysł prezesa na poprawę sytuacji (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Sklep
Nazwa działu: Handlowy

Może biuro w końcu zaczęłoby odbierać telefony..... od kogo mamy dostać pomoc???! Od klientów którzy maja do nas pretensje, bo jak zwykle coś nie przyjechało??? Ciekawe jakby się role odwróciły to czy góra byłaby taka cwana

Pomocna?
Tak23Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Sklep

Witaj Sklep, Zwróć się proszę do Kierownika danego działu lub skontaktuj się z nami bezpośrednio pod adresem gowork@abra-meble.pl. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak3Nie13
Śmiech_na_sali
@Abra S.A.

Promocje wymyślają, a towaru nigdy nie ma. Dzwonisz a już o ile się dodzwonisz to usłyszysz że to wina wszystkich ale nie ich. Dobrze mówisz kolego klient potem na nas wiesza psy. a co my możemy? I po co coś zgłaszać skoro nawet z kierownikami z „góry” jest problem żeby chociaż oddzwonili... a ty człowieku się mencz i bądź cicho

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
Zamówienia569

to chyba niemożliwe....

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Pracodawca

CIEKAWI, Przypominamy, że portal Gowork nie jest oficjalnym kanałem komunikacji w firmie. Jeśli jest coś co wymaga poprawy albo zmiany - skontaktuj się z nami pod adresem gowork@abra-meble.pl lub możesz poprosić o pomoc/wsparcie/wyjaśnienia z zachowaniem drogi służbowej. Pomimo tego, że na różnych etapach pracy zdarzają się błędy i niedopatrzenia, większość Kierowników (zarówno w biurze jak i sklepach) dokłada wszelkich starań żeby wykonywać swoje obowiązki jak najlepiej. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak3Nie7
Abra-Abra
@Abra S.A.

Wlasnie kierownik tego działu tylko pracy nam dokłada a wkurzyć się jej udaje nas za każdym razem. Po rozmowie i tak wymyśli Że to wina nasza bo nie pilnowaliśmy zamówień i nic nie przyjeżdża przez 6 tygodni (czas oczekiwania 3 tygodnie) a ty sie tłumacz przed wkurzonym klientem :/

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
Mietek

To co firma zaczyna pozbywać się pracownika technicznego ? Źle było że robił sam nez pomocy tak wiele za takie wynagrodzenie ???

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Pracownik
Nazwa działu: Handlowy

(usunięte przez administratora)ciagle rotacje, kasa slaba

Pomocna?
Tak22Nie
Zgłoś
Bella
 Pytanie

Witam Co się stało ze sklepem Abra w Przemyślu? Od kilku dni jest zamknięty i zero informacji kiedy otwarcie a może już go zlikwidowali???

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś

Pracodawca

@Bella

Dzień dobry, Nasz sklep na ul.Lwowskiej 17 został zamknięty.Najbliższy sklep to Rzeszów, ul. Rejtana 67- tam też Klienci sklepu w Przemyślu mogą kierować zapytania. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak4Nie
Aaa

Nie polecam, niestety niska pensja, brak podwyżek, brak rozwoju, strasznie duża rotacja pracowników, bral benefitow, kursów szkoleń, obowiązków zbyt dużo w stosunku do wynagrodzenia. Atmosfera w moim dziale była fajna natomiast w innych działach bywa różnie.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Jakich pytań można się spodziewać na rozmowie rekrutacyjnej w firmie Abra S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ki
@Pytanie

To zalezy z kim masz rozmowe. (usunięte przez administratora) Mozesz spodziewac sie scenki sprzedażowej. Powodzenia

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Niezadowolona
Nazwa działu: Finanse

Rzadko kiedy spotykam się z czymś takim. Żeby pracownik nie dostawał premii na święta? Taka duża firma. Tylko wymagania.(usunięte przez administratora)Odpowiedzialna praca. Proszę dać coś od siebie panie Prezesie... Ludziom będzie się lepiej pracować....

Pomocna?
Tak21Nie
Zgłoś
PrAb
Nazwa działu: Handlowy
@Niezadowolona

otóż to, popieram w 100%

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Edek z fabryki kredek
@Niezadowolona

Ty chyba nowa.Przecież co roku nic nie dają na święta

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Zniesmaczona
@Edek z fabryki kredek

Ale co roku dzieci dostawały chociaż kartę na 100 zł na Mikołaja a w tym roku zero nic . Ale cóż podwyżka najniższej krajowej i i prezes policzył straty i Mikołaj dla dzieci się skończył.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Były pracownik

Dawno temu, gdy Abra wkraczała do pewnego dużego miasta byłem w ekipie. Regionalny dyrektor cisnął kierownika salonu co godzinę, kierownik nas, my szarpaliśmy się o klienta. Płaca kpina, premia iluzja, szefa magazynu aresztowała policja po pierwszej inwenturze. Na brak prania mózgu w Krakowie i lokalnego przez regionalnego nie można było narzekać. Tego nie brakowało.

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś4
średnio zadowolony
Nazwa działu: Handlowy

Ogólnie miła atmosfera, niskie płace (choć nie najniższa krajowa, wypłata plus premia którą dość łatwo stracić ), bywa czasami ciężko, a cały tydzień pracy jest odczuwalny w mięśniach, nic tylko czekać jak coś strzeli tu i ówdzie, trzeba uważać na zdrowie, szkoda pleców i innych części ciała za tak małe pieniądze. Są plusy i minusy jak w każdej pracy.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
świąteczny konkurs
Nazwa działu: Finanse

Pracodawca (usunięte przez administratora) Oto treść e-mail który dziś dostaliśmy: "Choć portfel Mikołaja po 6 grudnia już niezbyt majętny". Jak mamy to rozumieć? Ktoś dostał w tym roku coś na mikołaja? Czy chodzi o to 100zł na kartę z tamtego roku? Jeżeli z tamtego roku jeszcze się nie wyrównało po tak wstrząsającym wydatku to na co tu liczyć... Przykre,że są wyróżnienia. Część ludzi dostaje coś na mikołaja a reszta nic.

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś

Pracodawca

@świąteczny konkurs

Konkurs w którym przygotowaliśmy nagrody/ wyróżnienia dostępny jest dla każdego Pracownika. Mikołaj każdemu Uczestnikowi, podziękował za udział drobnym upominkiem. W przyszłym roku zapraszamy do udziału. Przypominamy również, że Gowork nie jest kanałem komunikacji firmowej – szczegółowo, na wszystkie pytania odnośnie konkursu, chętnie odpowiemy pod adresem konkursowypomysl@abra-meble.pl Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak4Nie2
No comments
@Abra S.A.

A jeśli ktoś nie ma dzieci albo ma noworodka to też się liczy?

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Pracodawca

@No comments

Konkurs był dostępny również w kategorii 18+ i także tu otrzymaliśmy wiele interesujących prac. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak2Nie2
Minimalne wynagrodzenie

Do firmy Abra Dlaczego nie płacicie dodatkowo za pracę w niedzielę ???

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Minimalne wynagrodzenie

Praca w niedziele rozliczana jest zgodnie z obowiązującym Kodeksem pracy. Jeżeli coś w tym zakresie jest dla Ciebie niejasne- skontaktuj się z nami pod adresem gowork@abra-meble.pl lub z Działem kadr i płac - udzieli on wszystkich wyjaśnień i informacji. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak2Nie3

Pracodawca

 Aktualność
Niezmiernie miło nam, pokazać kilka świątecznych prac naszych Konkursowiczów- Pracowników wraz z Pociechami:) Każda praca wyjątkowa i oryginalna! 
Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Pomocna?
Tak6Nie19
anonim
Nazwa działu: Handlowy

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Pan
Nazwa działu: Handlowy

Zajmowałem się marketingiem. Kiedy chciałem podzielić się trochę swoją wiedzą i podpowiedzieć oczywiste rzeczy- niestety nie miało to efektu. Dział ten jest zamknięty na pomoc. Przykre. Przykro się tu pracuje. Życzę wszystkim wszystkiego dobrego!

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
anonim
Nazwa działu: Handlowy
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś

Pracodawca

Przepraszamy, ale Gowork to miejsce do wymiany opinii na temat pracy/rekrutacji w Abra- jeśli masz pytania dotyczące sell- up- skontaktuj się z nami, proszę bezpośrednio pod adresem gowork@abra-meble.pl- przekażemy pytanie właściwej osobie. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak4Nie1
Patryk

Miałem przyjemność być na rozmowie kwalifikacyjnej na stanowisko kierownika sklepu. Po pozytywnej rozmowie przeszliśmy do kwestii wynagrodzenia. Oczywiście, poprzedzono ten temat sloganami o których mówiono 10-15 lat temu czyli "praca w rozwojowym zespole" i tak dalej. Gdy powiedziano mi kwotę którą powinienem zarabiać wraz z minimalną premią to.. spytałem się czy to kwota netto i czy na 100% jest to kwota za cały miesiąc ;) Szkoda sprzedawców i pracowników od montowania mebli, bo jak kierownik zarabia marne grosze to co jego podwładni..

Pomocna?
Tak13Nie1
Zgłoś
Z innej strony

System motywacyjny który powstawał miesiącami - prawie nikt się nie zaangażował, później połowa ludzi nawet nie wiedziała o co w nim chodzi, poprzedni - to samo.Spotkania kierowników - nikt słowa nie powie, a przecież Prezes pyta. Karty dla dzieci na Mikołaja - rok temu tu była dyskusja,że co za żenada. Konkursy - nagrody mniejsze czy większe, rzeczowe czy pieniądze - bez odzewu i komentarze że żałosne. Smutne to. Bo jak firma daje/dawała, często na tyle na ile ja stać (nie, nikt z tzw góry, nie zarabia milionów, nie jeździ super fura, i nie lata na Bora Bora 2 razy w roku) to też było źle. Wielu ludzi się stara, próbuję-i tylko hejt, i tylko że źle. Każdemu z nas często pracuje się ciężko, z różnych powodów, często ponizej tego co moglibyśmy gdzie indziej - ale staramy się. Nikt tu na nikogo nie krzyczy, nikim nie pomiata, można z fajnymi ludźmi pracować w spokoju. Ze stabilna umowa, jasnymi zasadami płacenia, z pensja zawsze na czas. Wiele też się zmienia, czasami różne błędy, czasami czegoś brak o chciałoby się lepiej, więcej. Wielu pracowników pracuje latami, a przecież pieniądze wieksze można dostać gdzie indziej. Szanujmy się więc. I moze mój komentarz wywoła hejt, moze ktoś się będzie nie zgadzał-ale może zamiast tracić parę, spróbujmy razem współpracować, proponujmy zmiany, szanujmy się. I na mnie też przyjdzie czas kiedy skończę pracę w firmie, ale nikt mnie tu nie (usunięte przez administratora) nie robił mi krzywdy, i nie mam potrzeby hejtowac, pomimo tego że czasami chce więcej albo inaczej. Poprostu jak przyjdzie czas powiem dziękuję i zacznę pracę gdzie indziej.

Pomocna?
Tak7Nie5
Zgłoś
Praciwnik techniczny
@Z innej strony

Od kiedy pisanie prawdy to hejt ? Skoro Abra płaci minimalną niech się wstydzi.

Pomocna?
Tak11Nie1
Zgłoś
Z innej strony
@Praciwnik techniczny

No widzisz, właśnie o to chodzi kiedy piszę hejt-taki komentarz. Przecież nikt Cie nie trzyma na siłę, nikt Cie nie (usunięte przez administratora) i warunki umowy wynagrodzenia znales. Pomimo "że" , to i tak jest źle. W 2019 roku 14 % społeczeństwa zarabia najniższa krajowa, w przyszłym roku cyfra ta będzie znacznie większa. Niech się wstydzi.

Pomocna?
Tak2Nie4
Zgłoś
sklep
Nazwa działu: Handlowy

super premia świąteczna! super bony mikołakowe! super rozpoczęcie nowego roku! Dziękujemy Abra! Super praca !

Pomocna?
Tak6Nie6
Zgłoś5
Sfrustrowana
@sklep

To co się w tej firmie dzieje to jakiś absurd. (usunięte przez administratora) pracownicy zarabiają marne pieniądze, o kierownikach już nie wspomnę. Brak socjalu, w tym roku już nawet 100 zł dla dziecka nie było na Mikołaja.(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Stracona nadzieja
Nazwa działu: Handlowy
@Sfrustrowana

Pamietam jak kiedyś kierownicy dostali obietnicę od Prezesa,że jak "wytrzymamy to wszystko" to ON nam to na pewno wynagrodzi... No i? Niestety jest coraz gorzej. Dziękujemy z taką nagrode! PS> Serio? Brak kawy? !!!

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
KI

Ktoś zaczął myśleć o nowych pracownikach.Czyzby w koncu zmiana na dobre? :)

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stasiu
@KI

A konkretniej ??

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ddd
@KI

??

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@KI

KI, dziękujemy za komentarz :) Zauważamy, jak trudne są początki w każdej pracy,wspieramy więc pracowników w łatwiejszym starcie-dając wsparcie merytoryczne i praktyczne, niezbędną wiedzę i kogoś kto zawsze pomoże:) Rozpoczęliśmy realizację programu Wsparcie na Starcie. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak7Nie9
kjlikkjubmm
@Abra S.A.

Moze kiedys osiagniecie zachodnie standardy. Powodzenia :) pozdrawiam

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abrowicz
@KI

(usunięte przez administratora)ć.

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@abrowicz

Program powstał w odpowiedzi na potrzeby wsparcia nowych Pracowników we wdrożeniu do pracy. Pracownicy Ci, bez odpowiedniego wsparcia na tym etapie odchodzą z pracy- przez natłok wiedzy czy procesów, nie wiedząc gdzie i u kogo szukać informacji. Kierownicy z wieloletnim doświadczeniem, z ogromnym zaangażowaniem, przez kilka tygodni, przygotowywali materiały i zakres wdrożenia- zebrali wiedzę w formie trwających kilka tygodni lekcji/ćwiczeń z interaktywnymi elementami. Celem Programu jest z jednej strony wsparcie dla nowych Pracowników, z drugiej weryfikacja czy nowy Pracownik jest już gotowy do samodzielnej pracy. Program zawiera kilkadziesiąt ćwiczeń w systemach i z produktami. Tak jak w każdej firmie, wdrożenie do pracy wymaga weryfikacji wiedzy i postępów nauki. Już kilkanaście osób objęliśmy Wsparciem na Starcie, oceniły one program dobrze. Ponieważ jak zawsze nowy projekt może zawierać błędy – od samego początku prosimy o opinie i uwagi, których do tej pory żadnej negatywnej nie otrzymaliśmy. @ABROWICZ ponieważ Gowork nie jest kanałem komunikacji firmowej, zapraszamy do komunikacji bezpośredniej - dostępni i otwarci jesteśmy na wszelkie uwagi i komentarze pod adresem wsparcienastarcie@abra-meble.pl Pozdrawiam Katarzyna oraz zespół Wsparcia na Starcie Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak6Nie7
Magda
@abrowicz

Program jest bardzo pomocny. Pierwszy raz szkolę osobę do sklepu i każdego dnia wiem co omawiać i co nowego uczyć. Z takim "wsparciem" szkoleniowym sprzedawca jest w pełni umiejętny i przydatny na sklepie. A na tym mi zależy. Dobry sprzedawca to dobra sprzedaż. Pomysł jak najbardziej trafiony!

Pomocna?
Tak7Nie4
Zgłoś
abrowicz
@Abra S.A.

Potrzeby są - owszem. Ale w miesiąc nie zrobicie ze sprzedawcy wszystkowiedzacej maszyny. Założę się że są w firmie osoby które duża część tej wiedzy pojely znacznie później i nie czuły, że były do tego wręcz zmuszane. Nie da się dobrze pracować jeśli się tej pracy nie polubi. Najlepiej uczyć się w praktyce i mieć taki podręcznik w ręku - sprzedawca zagląda, czyta, pracuje z instrukcją -wtedy będzie miało to sens.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@Abra S.A.

"Kierownicy z ogromnym zaangazowaniem" DOBRE ????????????, a osobę która rzeczywiście pracowała nad tym programem, tworzyła procedurę, wszystkie skrypty, potrzenbe materiały kopneliscie prosto w(usunięte przez administratora) to pokazuje jak naprawdę potraficie docenić doświadczonych i naprawdę zaangażowanych, doswiadczonych pracowników. Dzięki temu do tej pory nie macie modułu do szkolenia kierowników, żenada. Jestem pracownikiem z wieloletnim stażem I mógłbym Wam wytknąć całą masę błędnych decyzji, bardzo często wręcz głupich i szkodzacych firmie, tylko po co? I tak nikt nie bierze tego pod uwagę. (usunięte przez administratora). mają tak wąskie pole widzenia że szkoda czasu i energii. Obydwoje, prawie całe zycie pracują tylko w Abrze i nie mają pojęcia jak funkcjonują nowoczesne przedsiębiorstwa, pamiętam jak kiedyś prezes wrócił z USA, zauroczony obsługą w firmie z "jabluszkiem", został wtedy wprowadzony nowy sposób obsługi klienta tzw Manual, mieliśmy być z klientami na TY, tak po amerykańsku ????,żenada !!! Do puki te dwie osoby będą zarządzały ta firmą to nic się nie zmieni, ABRA idzie na dno a my wszyscy razem z nią, i nie czuje tutaj z tego powodu zadnej satysfakcji, wrecz przeciwnie, bardzo mi żal ABRY. W biurze siedzi zbyt wiele zabetonowanych głów które nie chcą prawdziwych zmian. Kto może to już ucieka z tonącego statku ☹. To ludzie tworzą firmę, niestety w ABRZE tego nie wiedzą.

Pomocna?
Tak37Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Stary

Witaj, Dziękuję za Twój komentarz. Jako jeden z członków/koordynator zespołu Wsparcie na Starcie chciałbym gorąco podkreślić, iż odpowiedzialność nad programem wdrożenia leży/lezała zarówno po stronie Działu HR, jak i zespołu Kierowników, którzy w wolnym dla siebie czasie, oraz z nadzwyczajnym zaangażowaniem przygotowywali materiały. Jesteśmy tego bardziej niż pewni, że to ich praca stanowi fundament tego programu. Pozdrawiam, Daniel & Wsparcie na Starcie.

Pomocna?
Tak7Nie4
Stary
@Abra S.A.

(usunięte przez administratora) ????, Pozdrawaiam.

Pomocna?
Tak23Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
STARY były juz pracownik
@Stary

(usunięte przez administratora) Wiesz...Gdyby w Tobie bylo chociaz 1% takiego zaangażowania jak osob ktorzy tworzyli Wsparcie na starcie pewnie ta współpraca nie zakończyła by się tak nagle dla Ciebie.Nikogo nie intersuje zdanie anonimowe.Kierownicy wypowiedzieli się na temat programu na spotkaniu.Te oponie sa wazne, nie anonimowe wylewanie zali...

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś

Pracodawca

@STARY były juz pracownik

Dziękujemy za komentarze. Niestety forma takiej dyskusji nie wnosi przydatnych informacji na forum GoWork. Zapraszamy do wyrażenia opinii na temat Programu (również tych negatywnych) za pośrednictwem dedykowanej skrzynki. Opinie zbieramy na bieżąco. Ich wynik jest satysfakcjonujący. Jeśli Program wymaga jakiś modyfikacji – jesteśmy otwarci na komentarze pod adresem wsparcienastarcie@abra-meble.pl. Zachęcamy do poszanowania wzajemnego zdania. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
Tak2Nie1
abrowicz
@STARY były juz pracownik

Ta firma regularnie zwalnia pracownikow o odmiennym zdaniu, którym "coś" się nie podoba. Jak łatwo się domyślić, stąd też opinie są anonimowe na forum, a nie wyrażane w realu. Niestety też niektórzy lubią swoją pracę i nie chcą jej stracić, co nie oznacza, że powinni potulnie przyjmować wszystko co firma wymyśli. Jestem bardziej niż pewny że każda nowa osoba, która wyrazi jakieś zastrzezenia, po okresie probnym juz pracownikiem abry nie bedzie.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Stary
@STARY były juz pracownik

Po pierwsze nic się dla mnie nie zakończyło, chyba mnie z kimś pomyliłeś :-), po drugie byłem na spotkaniu w Katowicach i gdybyś miał lepszy kontakt z kierownikami wiedział byś zdecydowanie więcej na temat tego programu i prawdziwej atmosfery panującej na sklepach, ale najwyrazniej nikt ci nie ufa wiec zyjez w blogiej nieswiadomosci. I po trzecie, skoro tak bardzo drażnią Cię anonimowe wpisy to dlaczego sam sie nie podpisałeś? Śmiało, nie wstydź się.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
też abrowicz
@abrowicz

No właśnie, niby firma do (usunięte przez administratora) ale pracuję bo lubię, niby mało płacą a ludzie jednak zarabiają, niby każdy ma swoje zdanie i chce żeby było inaczej, a jednak jak ktoś pyta co zmienić, to wszyscy milczą ( bo lepiej jak ktoś zrobi i wymyśli i później tylko krytykować). Jak nie ma szkoleń to źle jak są to też źle. Ludzi zwalnia się bo niby tacy fajni i pracowici itp. Itd. Więcej komentarzy chyba nie potrzeba… Miłego dnia!

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
abrowicz
@też abrowicz

Bo widzisz - są pracownicy, którzy np lubia pracę z klientami, lubią swoich współpracowników, odpowiadają im godziny pracy, odpowiadaja im miejsca pracy, a to już dużo. Czasami to wystarczy, żeby pracować za mniejsze pieniądze bo wynagradza Ci to cała reszta. Nie oznacza to jednak że pracownik nie może się już domagać uczciwego wynagrodzenia czy godnego traktowania. Chyba że Twoim zdaniem powinien się cieszyć że ma chociaż tyle bo mógł mieć gorzej.

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś1

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dobrze ponformowny
@Stary

Święte słowa , jakieś książki sklepów z lat 50 kupa śmiechu .Masz racje Amerykanin w Polsce się znalazł haha

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dobrze ponformowny
@Abra S.A.

Nie ośmieszaj się chłopie robiła to jedna osoba i TY bardzo dobrze o tym wiesz wszystkie materiały zostały wzięte z rozwiązanego działu Ekspansji który to opracował .

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Do starego byłego juz pracowni
@Stary

Wątpię:) ale niech Ci będzie.Tym bardziej gratuluję jezeli byles na spotkaniu i oklaskiwales projekt, w ogole sie nie odezwałeś A po spotkaniu do domu i na gowork zeby wylać żale jak to firma jest nie udolna.Bylo duzo osob, które wyrażalo swoje zdanie na inne tematy, dyskutowali. I jakoś nikt ich nie zwalnia.

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@Do starego byłego juz pracowni

Czyżby rozmawiamy z Mre? :-) Byłem na kilku spotkaniach z prezesem jak gasił kierowników którzy mieli nieco odmienne zdanie od niego, nie miało to nic wspólnego z otwartą i rzeczową dyskusją, ludzie od dawna albo boją się odzywać albo chcą mieć święty spokój i jak najszybciej wrócić do domu. Tak wyglądają te spotkania, ale co Ty możesz o tym wiedzieć??? W miarę dobrze zarabiasz i też chcesz to utrzymać jak najdłużej, lepiej napisz co tak naprawdę o tym myślisz i siej tu propagandy rodem z TVPIS.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Stary
@Do starego byłego juz pracowni

Czyżby rozmawiamy z Mre? :-) Byłem na kilku spotkaniach z (usunięte przez administratora)jak gasił kierowników którzy mieli nieco odmienne zdanie od niego, nie miało to nic wspólnego z otwartą i rzeczową dyskusją, ludzie od dawna albo boją się odzywać albo chcą mieć święty spokój i jak najszybciej wrócić do domu. Tak wyglądają te spotkania, ale co Ty możesz o tym wiedzieć??? W miarę dobrze zarabiasz i też chcesz to utrzymać jak najdłużej, lepiej napisz co tak naprawdę o tym myślisz i siej tu propagandy rodem z TVPIS.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BYŁY ,,,
@Stary

pracowałem w abra od 2008 roku przez 9 lat , byłem sprzedawcą, kasierem , szkoliłem , jeżdziłem na wsparciówki, lubiłem tą pracę , obecnie również jestem handlowcem, ale nie łapię klienta w " drzwiach ". (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
BYŁY ,,,
@KI

Nikt na rynku pracy nie da ci tyle , ile obieca ci Abra ,przez lata pracy poznałem fajnych , rzeczowych ludzi , dobrych sprzedawców którzy 100wke robili do 20 dnia miesiąca ,(na sklepie typu A )wystarczyło żeby Ki i Mre nie przeszkadzali , a jak przyszło do rozmowy o realizacji to śmiech, plan wykonany , wydawka zrobiona, kredyt niezły ,ale średnia wartość tranzakcji niska , mało kart domatora, mało dukatów sprzedanych i podobne bzdury, na wszystkich w Krakowie pracuje sprzedawca wystarczy mu nie przeszkadzać, nie zawracać głowy tabelkami, zestawieniami, sprzątaniem działu, kartami domatora ,bzdurami (usunięte przez administratora) i bedzie ok, w firmie sie wiele nauczyłem ,teraz tą zaradnośc wykorzystuje w obecnej pracy , odszedłem bo (usunięte przez administratora) tylko premia była w głowie , (na własne potrzeby rozliczał wszystko zapłacone jak była potrzebna wydawka ,a tobie brakowało do 110 parę tysi to nie dał rozliczyć bo audyty itd ....)kierownik chciał robić tylko w pracy grafik , od reszty ludzie , już nie mogłem patrzeć jak ten klient wychodzi z dukatem, domatorem,kredytem,kartą kredytową , ,,,,,,,,,,,

Pomocna?
Tak8Nie
Zgłoś
iza
@abrowicz

sprzedawca jest "umiejętny" lol, jakże niegramatycznie to brzmi, (usunięte przez administratora) Ale tego nie pisał pracownik a jakiś opłacany troll- prawda? do tego gamoń :P

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
@
@Stary

Już ja wiem.jak.sie traktuje doświadczonych pracowników po.10 latach wyzwalają Cię jak psa bo komuś na górze nie pasuje albo ma taki kaprys żenada.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Końtech

Kiedy waszmości zrozumieją że nie da się pracować jednym technicznym na dwóch sklepach, kiedy waszmości otworzycie swe oczenta? Kiedy waszmości zaczną myśleć głową a nie du...? Oby nie za późno bo będą musiały waszmości uczyć się ruskiego żeby znaleźć pracownika technicznego. Nie pozdrawiam.

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś
Was
Nazwa działu: Handlowy
@Końtech

Przeciez gory to nie onteresuje. Skoro kierownicy maja prawoe najnizsza to techniczny mialby dostac wiecej? Nie licz na to. Zarobki sa zalosne. Wola placic jakims marketinga do (usunięte przez administratora) czy regionalnym ktorzy na dklepie tylko kawe popijaja albo poduszki sobie ukladaja.(usunięte przez administratora). Placi im sie za samochody itd... Szkoda pisac o bezsensownych kosztach.. Te wizyty MRE to pic na wode.. Zeby prezes tyllo wiedzial na co pieniadze sa wydawane.. Ale widocznie ma to gdzies..

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Końtech
@Końtech

Nie chodzi o zarobki a o poniewieranie pracownikiem. Żeby dali technicznych na jeden sklep. To nawet klienci pukają się w głowę kiedy słyszą że sami muszą sobie wydać bo magazynier jest na innym sklepie. Jaki cymbał to wymyślił? I propozycja albo robisz na dwa sklepy albo wypier... Tak dostałem propozycję. Co to ma być? O to mi chodzi.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
Marcin
@Was

Bez kierownika sklep normalnie funkcjonuje. Bez technicznego jest sparaliżowany.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
xyz
@Marcin

Chłopie puknij się w głowę. Zamień się z kierownikiem na miesiąc a zobaczysz czy dalej będziesz taki cwany, Ja meble skręcę, tira rozładuję i towar wydam. Ty natomiast w kwitach, mailach i sprzedaży się zagubisz.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Afhbjnhjmkll
@xyz

Dobry żart.W tej firmie kierownicy sobie rąk nie brudzą tylko wypełniają tabelki i siedzą na facebooku. A tak w ogóle co to za poroniony pomysł żeby Abra zabierała firmom transportowym 5zł od każdego kursu ? Nie ma kasy to szukajcie jej gdzie indziej np pozwalniając wszystkich menedzerów regionalnych.Po co oni w ogóle potrzebni jak i tak nic nie robią ? I tak wszystko trzyma pani R

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Końtech
@xyz

Pracuję już prawie 10, byłem na wielu sklepach do pomocy i jeszcze nigdy nie widziałem aby jakiś kierownik skręcał meble czy towar zdejmował.

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś
xyz
@Końtech

Są jednak wyjątki. Znam szefową, która przyjmuje dostawy /weryfikuje dostawy/ oraz jak najbardziej pomaga przy przestawianiu ekspozycji. Jednak to do obowiązku pracowników technicznych należy montaż ekspozycji jak również. przyjmowanie dostaw

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
spotkania KI
Nazwa działu: Handlowy
@Afhbjnhjmkll

To prawda ze MRE nic nie wnoszą do firmy. Spotkania KI to pokazuje. Wszyscy muszą rezygnować z dnia pracy ,aby przypominać sobie jak się tworzy grafik i wiele innych pierdół które można napisać mailowo. Aby każdy KI dojechał to są przeogromne koszty transportu, wynajęcia sal, wykarmienia... tylko dlatego ,że MRE nic nowego nie wymyślą i nie poprawiają stanu firmy tylko narażają na dodatkowe koszty.. Gazetki notorycznie takie same. Marketing też +50 lat ,aby nie było powiewu nowoczesności i jakieś nowości.. Bardzo niski poziom

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Aaa Ki
@Końtech

A to wielka szkoda, bo ja jako Ki takie rzeczy robię, mimo iż jestem kobietą. Techniczny nie zawsze jest obecny na sklepie, A radzić sobie jakoś trzeba, więc zakasa się rękawy i robi.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Dobrze poinformowany
@Końtech

Jak pracujesz jako regionalny.To trudno żebyś co cokolwiek widział .

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Eve
@xyz

W kwotach i papierach jakiś Ty mądry i ogarnięty za te pieniądze które płacą to tylko to co trzeba zero starania. Oszczędzanie na wszystkim niedługo dojdzie do tego że pracownicy będą płacić za to że w ogóle tam mogą pracować a znając życie i tak byłoby źle ????

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

 Aktualność
Pomimo tego, że chcielibyśmy odpowiedzieć na wiele pytań i zastrzeżeń - nie zawsze mamy taką natychmiastową możliwość. Dlatego też, jeśli chciałbyś się podzielić jakąś uwagą (która wymaga bardziej szczegółowego, indywidualnego wyjaśnienia), spotkałeś się z jakąś nieprawidłowością lub chcesz uzyskać informacje odnośnie rekrutacji- skontaktuj się z nami pod adresem gowork@abra-meble.pl.Postaramy się odpowiedzieć na każde pytanie.
Pozdrawiamy Zespół Abra S.A
Pomocna?
Tak1Nie1
Joker

Kiedy się wreszcie opamiętacie i zrozumiecie że w takie dni jak Wielka Sobota , Wigilia oraz Sylwester ludzie nie chodzą za meblami ? To są święta i wszyscy są zajęci czym innym. Inne normalne firmy jakoś potrafią zamknąć swoje sklepy tylko jedna Abra otwarta do 14. Jeszcze jakby to było płacone dodatkowo ale nie! Takie atrakcje za minimalne wynagrodzenie. Znajomi i rodzina śmieją sie ze mnie, że nic nie zarabiam a muszę być dyspozycyjny jakbym chirurgiem był i w te dni musiał ratować komuś życie.

Pomocna?
Tak17Nie2
Zgłoś1
Gość
@Joker

Zapewne w dni które wymieniłeś w sklepach meblowych niewiele się będzie działo, ale oprócz Abry czynne będą także Agata, BRW, Ikea i wiele innych małych sklepów. O ile mi wiadomo żaden z tych dni nie jest świętem zaznaczonym w kalendarzu na czerwono, co oznacza że jest normalnym dniem pracującym. Więc w czym problem?

Pomocna?
Tak3Nie4
Zgłoś

Pracodawca

@Gość

Dziękujemy za komentarz. Zgodnie z obowiązującym prawem, dni te to dni pracujące. Podobnie jak nasza konkurencja, inne sieci handlowe i banki - jesteśmy w tych dniach dla naszych Klientów. Często też dostosowujemy godziny pracy sklepu do ustaleń z najemcą lokalu. Pozdrawiamy Zespół Abra S.A

Pomocna?
TakNie2

Zostaw opinię o Abra S.A. - Kraków

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Abra S.A.