Wittchen S.A.

1.7 Dodaj merytoryczną opinię
opinie o firmach | GoWork.plznak

Twój głos ma znaczenie,

podziel się swoją historią!

Chcę opowiedzieć o firmie

Opinie o Wittchen S.A.

Sylvia
Pracownik

Hej ja pracuje od połowy lipca narazie wszystko jest wporzatku. Wymagania duże ale dziewczyny na zmianach pomagają. Kierowniczka powiedziała ze już za dwa tygodnie dostanę premie za sprzedaż. inne dziewczyny dostały jakaś nagrodę i mogą wziasc produkty z firmy. Chyba nie jest tak złe jak piszą.

3
Kasia
Były pracownik
@Nick

Na początku spodnie swoje buty swoje i koszulka swoja (wszystko czarne). Po kilku miesiącach tunika jest firmowa

2
Kamja
Pracownik

Zastanawiałam się nad pracą w tej firmie po tylu komentarzach, ostatecznie przyjelam ofertę pracuje 2 miesiąc i jest ok. Atmosfera jest super , ludzie są zgrani, kierowniczka również. Jest sporo pracy i dużo wymagań ale da się ogarnąć. Mam chyba szczęście co do sklepu patrząc na inne komentarze bo od kiedy jestem mamy premie i całkiem nieźle to wygląda kwotowo.

4
Ja
Kandydat
 Pytanie
@Lili

Na czym polega twoja praca? Co musisz robić?

1
Lili
Pracownik
@Kamja

czytając te wszystkie opinie faktycznie bałam się przyjść do tej firmy - jednak bardzo potrzebowałam pracy i zaryzykowałam. Przyznam, że na razie nie żałuje - mama wrażenie jakbym pracowała w innym miejscu niż te o którym tu piszą. Pracy dużo ale atmosfera u nas bardzo dobrze - wszyscy sa wyrozumiali i chętnie tłumaczą - szkolenia on-line super, bardzo mi się podobało - zupełnie inaczej niż na studiach :D.

5
Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Co wchodzi w socjal Wittchen S.A.?

Ccc Nowy wpis
Pracownik
@Pytanie

Nie ma socjalu

KV Nowy wpis
Inne
@Ccc

Cześć, jak rozumiecie socjal? możecie wyjaśnić? W ofertach dla doradców piszą przecież o karcie sportowej czy też ubezpieczeniu lub opiece. I co z tamtą kafeterią?

zniechęcona Nowy wpis
Pracownik

Pracuję w WITTCHEN ponad dwa lata, więc wydaje mi się, że mogę śmiało się wypowiedzieć na temat pracy w tej firmie. 1. Zaplecza są skandalicznie małe, nie ma miejsca, żeby spokojnie zjeść, czy odpocząć (o ile oczywiście jest na to czas :) ). Przy takiej ilości towaru, którą musimy posiadać na sklepie, na zapleczu jest nieustanny (usunięte przez administratora) wszędzie walają się kartony, ponieważ nie mamy miejsca na trzymanie tych rzeczy. 2. Owszem, dostaniesz tunikę pracowniczą, ale dopiero po 3 miesiącach. O ile te czarne tuniki były jeszcze fajne, tak te nowe granatowe to jest tragedia. Byle jaki materiał, od razu się prują. Spodnie i buty we własnym zakresie. 3. Premie są, niekiedy nawet całkiem dobre, jednak od jakiegoś czasu plany miesięczne są tak wysokie, że przy obecnej inflacji są one nie do zrealizowania. 4. Wskaźniki, tutaj wypowiem się dłużej. Konwersja - liczba wejść w stosunku do liczby paragonów. Najlepiej, jakby była na poziomie 14%, uważam, że to dużo. Często klienci wchodzą i od razu wychodzą po zobaczeniu cen. Nawet nie jesteśmy w stanie podejść do takiego klienta i poinformować o dodatkowych rabatach, czy promocjach. Sztuki na paragon, najlepiej 2, ale jak macie 1,7 to jesteście nawet niezłe. Raz regionalni mówią, że sztuki na paragon są najważniejsze, że jeżeli mamy tylko jedną sztukę na paragonie, to nie umiemy sprzedawać. Później się okazuje, że sztuki na paragon w ogóle nie są ważne, że mamy sprzedawać jak najdrożej. Ale uwaga! Torebka i preparat pielęgnacyjny to nie są 2 sztuki na paragon, dla regionalnych to się nie liczy. Do portfela koniecznie trzeba zaproponować, rękawiczki i wzbudzić w kliencie potrzebę posiadania tych rękawiczek (które są często po 300 złotych), a do torebki parasol, nie ważne, że klientka wcale go nie potrzebuje... Koszyk, czyli średnia wartość paragonu, przy obecnych cenach to chyba najgorszy wskaźnik. Jest masa torebek z ekoskóry w okolicach 150, 160 złotych, i klientki najchętniej kupują te tańsze rzeczy, nie oszukujmy się... Na jednym ze szkoleń było nawet zadanie, żeby wcisnąć klientce bardzo podobną torebkę, ale o 400 złotych droższą, śmiech na sali. Nieustanne wąty o wskaźniki, więcej, lepiej, drożej... Regionalni są w stanie dzwonić po salonach i mówić nam, że jesteśmy beznadziejnymi sprzedawcami bo nie umiemy sprzedać 2 sztuki, że się nie nadajemy i wiele wiele innych. 5. Wprowadzanie promocji i zmiana cen to chyba najgorsza rzecz w tej pracy. Nieustanne metkowanie, zmienianie cen, przed kiermaszem trzeba metkować w sobotę po zamknięciu do 23, 24 a w poniedziałek być już na 6 rano, żeby przemetkować cały sklep. Sprzęt jest w opłakanym stanie, firmę nigdy na nic nie stać, pracujcie na tym co jest. Zmienianie cen w trakcie dnia to norma. Nagłe promocje z resztą też. 6. Nękanie kierowników na dniu wolnym czy urlopie to normalka. Muszą być non stop pod telefonem, mailem, muszą wysyłać raporty i tabelki, chore. Oczywiście regionalni jak są na urlopie to są na urlopie i mają pretensje jak ktoś do nich pisze w tym okresie. 7. Jakość produktów to nieśmieszny żart. Torebka ze skóry za 800 złotych przychodzi w dostawie pomięta, brudna, albo w ogóle krzywa. Kurtki niesamowicie cuchną. I wmawiaj tu klientom, że produkt wysokiej jakości, który odmieni jego życie. 8. Inwentaryzacje raz na kwartał. Nowy program do inwentaryzacji pokazuje co chce i ewidentnie nie działa. Pracownicy zgłaszają do IT i regionalnych, że jest problem z tym programem i nie da się na nim pracować i pokazuje złe stany, ale oni to mają gdzieś i twierdzą, że my z tego nie umiemy korzystać - musiałyśmy się nauczyć same, bo oczywiście nie było żadnego szkolenia. 9. Sklepy w większych miastach są ewidentnie faworyzowane, wiadomo, bogatsi klienci, turyści. Na te sklepy idzie najwięcej kasy, a te sklepy w mniejszych miastach są zaniedbywane. 10. W dziale marketingu i promocji pracują jakieś imbecyle. Ceny są śmieszne, a promocje do (usunięte przez administratora) W porównaniu do konkurencji typu ochnik czy puccini totalnie wymiękamy. Nie dziwię się, że klienci chodzą do konkurencji, też bym chodziła. 11. Księgowy jest osobą tak niekulturalną i chamską, że szkoda słów. Potrafi zadzwonić na sklep i nas (usunięte przez administratora) że jesteśmy niekompetentne, bo nie dołączyłyśmy jakiegoś papierku do dokumentów, które się wysyła 2 razy w miesiącu. Dosłownie się wydziera przez telefon. 12. "Specjaliści" od vm to jacyś pomyleńcy, w życiu nie przyszło mi pracować z takimi niekompetentnymi ludźmi. 13. Dobre zniżki pracownicze, chociaż cennik cały czas wzrasta a premia nie :) 14. Jest kafeteria MyBenefit, firma wpłaca Wam na konto 40 złotych miesięcznie i można to sobie wykorzystać w różnych sklepach typu ikea, hm, zalando albo bonach na masaże, do energylandii itp.

2
VS
Inne

Opiszecie aktualna politykę firmy? ktoś stwierdził w jednym z wątków, że jest ona zła. Z jakich kluczowych przyczyn jeśli już? zastanawiam się czy od zawsze takie zdanie na jej temat występowało czy może coś się zmieniło w tym zakresie? kiedyś myślałam o zatrudnieniu się

Jeszcze pracownik
Pracownik

Ogólnie nie ma co dużo mówić - wszystkie opinie które się tu znajdują są jak najbardziej trafne. 1. Wittchen to firma, która nie patrzy na dobro pracowników : „super premie od sprzedaży” tak, jak wyrobisz plan, który w większości przypadków jest nie do wyrobienia, bo są one SPECJALNIE podwyższane, by firma mogła oszczędzać. 2. Jeśli macie możliwość pracy w regionie 2 czyt. Poznań, Łódź, Rzgów, Luboń, Gorzów Wlkp - uciekajcie póki się da. Pani MW, regionalna właśnie tego regionu, wysysa z pracownika wszystko, całą chęć do pracy, poprzez jej zachowanie, które jest naganne, a firma udaje, że tego nie widzi, bo kobieta oszczędza każdą grosz dla firmy. Dosłownie. Obliczy wam chociażby ile firma straci na tym, jak wyrzucicie jedną kartkę papieru do śmietnika, przekładając to na cały region, później na całą Polskę, a później na inne kraje. Ma też swoją asystentkę- nigdy bardziej fałszywej osoby nie znałam. Będzie dla Ciebie miła, powie Ci, że wszystko super, a na końcu raportując to Pani MW (regionalnej) i tak przedstawi wszystko inaczej. O tym, co Pani Regionalna kazała mi i moim koleżankom robić w salonie zostawię na inną opinię, bo tu nie starczy znaków do opisania tego wszystkiego. Rzeczy nie do opisania, których sobie nawet nie wyobrażacie, że przełożony może kazać zrobić. Oczywiście ciągle siedzenie na kamerach i wysyłanie screenów jak staniesz chociażby nie tak , jest na porządku dziennym. Jak lubicie być kontrolowanym 24/7 to praca idealna dla was. Do tego, zabiera możliwość premii kiedy tylko znajdzie okazję, żeby jej nie przyznać. 3. Co do firmy - ciągłe zmiany cen, ciągłe niby „promocje”, klienci też to zaczynają zauważać, a Ty przed nimi świecisz oczami jak nie powiem co. Zaplecze tak małe, że ledwo rozstawisz drabinę i już nie masz jak na nią wejść i zejść. Nigdy nie pracowałam w tak toksycznym miejscu i z taką regionalną.

1
OuDzig
Pracownik
@Jeszcze pracownik

Wydaje mi się, że w tej akurat opinii wina nie leży tylko po 1 stronie, MR patrzy i sprawdza pracowników którym nie ufa, którzy cwaniakują lub sa nie mili, pyskują. Jeżeli chodzi o premię, moj salon niejednokrotnie planu nie wyrobił, często daleko do tego mamy, ale kierownik składa wniosek do MR chwaląc nas i nasze starania i zawsze tą premię chociaż kwartalną dostaniemy. Do zaplecz się niestety zgodzę ale to również zależy od pracowników jaki porządek będą na nim trzymać, bo drabinę się rozstawić da, pytanie czy sprzątane było tam chociaż raz. Na każdą firmę BYŁY pracownik będzie narzekał, nie ukrywajmy tego. Ja gdybym się tych opinii tutaj słuchała to bym teraz nie miała najlepszej pracy na czas studiów z najlepszymi kolegami z pracy. Nikt i nic nie jest idealne to przecież logiczne ale to jaka atmosferę kierownik stworzy w salonie nie upoważnia do tego żeby obrażać wszystkich ludzi w firmie, którzy w większości są DO RANY PRZYŁÓŻ. Pozdrawiam :))

1
Doradca Klienta
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Bardzo przyjemna atmosfera oraz rozmowa. Zaprezentowanie warunków pracy i płacy.

Pytania

Pytania standardowe: zaprezentowanie swojej osoby oraz zalet, dotychczasowego doświadczenia zawodowego, zakresu obowiązku w poprzedniej pracy, dlaczego zmieniłam pracę i dlaczego aplikowałam na to stanowisko. Następnie pytanie co wiem na temat firmy i produktów. Na co poświęcę pierwszy tydzień pracy.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Jeszcze pracownik
Pracownik

Ogólnie nie ma co dużo mówić - wszystkie opinie które się tu znajdują są jak najbardziej trafne. 1. Wittchen to firma, która nie patrzy na dobro pracowników : „super premie od sprzedaży” tak, jak wyrobisz plan, który w większości przypadków jest nie do wyrobienia, bo są one SPECJALNIE podwyższane, by firma mogła oszczędzać. 2. Jeśli macie możliwość pracy w regionie 2 czyt. Poznań, Łódź, Rzgów, Luboń, Gorzów Wlkp - uciekajcie póki się da. Pani MW, regionalna właśnie tego regionu, wysysa z pracownika wszystko, całą chęć do pracy, poprzez jej zachowanie, które jest naganne, a firma udaje, że tego nie widzi, bo kobieta oszczędza każdą grosz dla firmy. Dosłownie. Obliczy wam chociażby ile firma straci na tym, jak wyrzucicie jedną kartkę papieru do śmietnika, przekładając to na cały region, później na całą Polskę, a później na inne kraje. Ma też swoją asystentkę- nigdy bardziej fałszywej osoby nie znałam. Będzie dla Ciebie miła, powie Ci, że wszystko super, a na końcu raportując to Pani MW (regionalnej) i tak przedstawi wszystko inaczej. O tym, co Pani Regionalna kazała mi i moim koleżankom robić w salonie zostawię na inną opinię, bo tu nie starczy znaków do opisania tego wszystkiego. Rzeczy nie do opisania, których sobie nawet nie wyobrażacie, że przełożony może kazać zrobić. Oczywiście ciągle siedzenie na kamerach i wysyłanie screenów jak staniesz chociażby nie tak , jest na porządku dziennym. Jak lubicie być kontrolowanym 24/7 to praca idealna dla was. Do tego, zabiera możliwość premii kiedy tylko znajdzie okazję, żeby jej nie przyznać. 3. Co do firmy - ciągłe zmiany cen, ciągłe niby „promocje”, klienci też to zaczynają zauważać, a Ty przed nimi świecisz oczami jak nie powiem co. Zaplecze tak małe, że ledwo rozstawisz drabinę i już nie masz jak na nią wejść i zejść. Nigdy nie pracowałam w tak toksycznym miejscu i z taką regionalną.

AZ
Inne

Hej, a jest tu może ktoś kto mniej więcej śledzi ogłoszenia na bieżąco? Zastanawiam się nad poziomem rotacji względem tych ostatnich opinii. w tym momencie widzę ze 26 wystawionych ofert, wcześniej po ile tak na oko ich było? i zastanawiam się czy warunki pracy mogą się polepszać względem nowych osób jeśli nie znalazłby się nikt chętny?

Dk
Pracownik
@AZ

Rotacje są takie same jak zawsze. Z roku na rok jeśli chodzi o DSD jest coraz gorzej. Jeśli jesteś studentką, która chce dorobić i nie nastawiasz się na pracę w firmie, gdzie pracodawcy zależy na Tobie to okej. Musisz się też liczyć z najniższą krajową, gdzie na początku wydajesz trochę pieniędzy na elegancki strój (jeśli nie masz takowego w czarnym kolorze), a przy brakach z inw trzeba zapłacić z własnej kieszeni. Plusem jest jak trafisz na fajnego kierownika i zespół lub do salonu w którym realizujesz plany, ale w ostatnich miesiącach niewiele regionów osiąga 90%, czyli salony również.

Xyz
Pracownik
@AZ

W tej firmie się nic nie poprawi. Zła jest polityka firmy. Patrzą żeby tylko sobie do koryta napchać, a pracownikowi nic nie dać. W tej Firmie najmniej zarabiają doradcy oraz kierownicy. Rotacja jest cały czas. Pracownik przychodzi i po miesiącu odchodzi tak było, jest i będzie...

anonimowa
Pracownik

Pracuję w firmie kilka lat i powiem tak - moim zdaniem firma żeruje na osobach, które boją się zmian, mają w głowie przeświadczenie „słabo, ale stabilnie” itp. Jeśli ktoś ma doświadczenie w nietoksycznych środowiskach pracy od razu się zwalnia (bardzo duża rotacja, w ostatnim czasie awanse na kierownika tylko wewnętrzne, bo jeśli ktoś jest zatrudniany z zewnątrz to zaraz się zwalnia - wypowiadam się o regionie 2 (wielkopolska, łódzkie, lubuskie + Lubin, Legnica). Regionalna jest MW. Częsty (usunięte przez administratora) wypowiedzi nie na miejscu na telekonferencjach kierowniczych o innych kierownikach, co rodzi plotki i pomówienia za plecami, ewidentnie faworyzowanie konkretnych osób, zmuszanie do odbierania telefonów oraz poczty na l4 czy urlopie to norma. Firma powinna się temu w końcu przyjrzeć. Również postawa jej asystentki pozostawia wiele do życzenia. Wielu kierowników, zwłaszcza z jednego miejsca, chciało zgłosić sprawę do dyrektorki sprzedaży - Pani Katarzyny, ale regionalna zamiotła sprawę pod dywan i nastąpiła cisza. Dwóch kierowników się zwolniło i zapewne będą dalsze zwolnienia, bo Pani Małgorzata (regionalna) uważa, że „nie ma ludzi nie zastąpionych” - takie wypowiedzi słyszą kierownicy. Zarobki - najniższa krajowa + dodatek funkcyjny, który od zarania dziejów jest taki sam (w 2015 stanowił netto 1/3 pensji, ale na 2024 nie zostało to nawet podniesione o 1 zł…, wciąż wynosi tyle samo). Podwyżki oczywiście są, jeśli ktoś pracuje już jakiś czas, ale są bardzo marne. Nie zrobisz nawet za to paznokci czy zakupów na kilka dni. Co więcej jak najniższa krajowa idzie w górę to nie myśl sobie, że podniosą ci ją. Może za 3-5 miesięcy. Plany sprzedażowe - tak jak mówili poprzednicy, nie są realne. Raz masz zrobić wzrost 5%, raz 40%(!) względem realizacji roku poprzedniego. Ale plany są przecież wzrostem nie do realizacji roku poprzedniego, a planu :) więc jeśli rok wcześniej zrobił salon plan na 65% to w przyszłym roku będzie plan miał podwyższony tak, że nawet jeśli będzie miał 20% wzrostu do realizacji to planu nie zrealizuje. Ale jeśli plan został zrealizowany w poprzednim roku to o wiele łatwiej jest wyrobić w roku bieżącym (nie zawsze, bo są różne składowe jak zmotywowany zespół, promocje, ruch w galerii itp. - są rzeczy zależne od sprzedawców i nie). Od pracowników wymaga się rzeczy niemożliwych jak za taką pensję (podkreślam - jak za taką pensję) dlatego jest taka duża rotacja. Są zespoły (ALE BARDZO RZADKO), które jako tako się utrzymują w podobnych składach, ale w nich dużo robi atmosfera stworzona przez kierownika. Jeśli traficie na taki zespół to super, bo w tej firmie jedyne, co dobrego może was spotkać to myślący kierownik, który zdaje sobie sprawę z tego, że firma to (usunięte przez administratora) nikomu nie chce się pracować za najniższą jakby płacili tu wielkie kokosy… Jako kierownik musisz się tłumaczyć ze wszystkiego. Regionalna wysyła screeny z kamer. Jeśli nie ma ruchu to każe robić „sztuczny tłum”. Oceny salonu często nie są do wglądu (chociaż powinny być wysyłane i w sumie omawiane), a w ocenach kwartalnych opis nie zgadza się z rzeczywistością (rozmawiałam z wieloma kierownikami na ten temat). Swojego doświadczenia z firma nie zgłaszam do góry, ponieważ wiem, że skończyłoby się to nękaniem ze strony regionalnej, ale mam nadzieję, że ktoś to tu czyta i zgłosi sprawę do Pani Katarzyny… Chyba że firma uważa takie zachowanie za normalne i jest aprobata na to. Jeśli w firmie nic się nie zmieni to niestety, ale czas zmądrzeć i przestać być ślepo lojalnym. Ostatnie zwolnienia oraz opinie tutaj daly i mi również odwagę, by zacząć rozglądać się za czymś innym.

RK
Inne

Cześć, jak się u nich teraz na BOKu pracuje? generalnie to widzę ze tu odnosili się głównie do stanowisk doradców w ostatnim czasie. Na takim portalu faktycznie głównie takie oferty wiszą ale na głównej stronie jest całkowita pustka. W biurze jakoś się układa? Tu współpraca zdalna jest teraz możliwa?

nie polecam
Były pracownik

Nie polecam pracy w tej firmie. Zatrudniając się do sklepu Wittchen bardzo obawiałam się pracy po przeczytaniu tych wszystkich opinii, ale pomyślałam że może akurat będzie inaczej. Niestety szybko okazało się że wszystko co tutaj jest napisane to prawda. Miałam bardzo fajny zespół więc na atmosfere w pracy narzekać nie mogłam no ale..... pracy jest bardzo dużo. Już pierwszego dnia przeraziła mnie ogromna dostawa. Kierowniczka zapewniła mnie że nie będzie to takie częste, ale w ciągu 3 mc miałam prawie codziennie takie dostawy. Sam fakt wielu obowiązków jeszcze bym mogła zaakceptować ale nie za takie wynagrodzenie. Przez 3 miesiące mojej ciężkiej pracy nie otrzymałam ani razu premii ponieważ nie wyrobiliśmy planu. Marka Wittchen promuje się na marke exclusive ale to jak wyglądają pracownicy mówi samo za siebie. Niestety nie otrzymałam żadnej odzieży od firmy ( miała być po okresie próbnym) ale powiem szczerze że nawet bym jej nie chciała. Wiele razy jak przyszłam "wystrojona" do pracy np w czarny golfik i marynarkę to kierowniczka powiedziała że niestety nie mogę tak wyglądać. Co prawda powiedziała, że ladnie wyglądam i tak powinien wyglądać każdy pracownik, ale nie możemy. W firmie bardzo często zmieniają się ceny, zmiana aranżacji i ciągłe odtowarowania na sklep internetowy . Sklepy są niefunkcjonalne, zaplecza również. nawet nie ma jak drabiny rozstawić. Pracownik odpowiada za wszystko. Tak jak ktoś niżej napisał nawet musi być ochroniarzem bo jak coś wyniesie klient to pracownik za to płaci. W mojej poprzedniej pracy zawsze braki szły w koszta a tutaj płaci pracownik. @wittchen byś się wstydził

2
Glad
Były pracownik

Całe szczęście już nie pracuje w tej firmie, która uważa się za markę premium ???? jakoś produktów jest naprawdę niska, ceny z kosmosu, a traktowanie pracowników - nie urażając pracowników Biedronek - już tam się lepiej ludzi traktuje. Zadań mnóstwo, wymagań, premii brak, zarobki - najniższa krajowa, kombinowanie co by tu zrobić, żeby pracownik musiał zapłacić - w tej firmie pracownik nie ma prawa popełnić błędu, pomylić się, bo musi za to zapłacić. Inwentaryzacja 4 razy w roku, jeśli wychodzi na minus - oddawaj kasę, bo to z Twojej winy, Ty nie dopilnowałeś, Ty nie sprawdziłeś, Ty się pomyliłeś, a nie masz do tego prawa. Nie jesteś tam doradcą klienta - jesteś też serwisem sprzątającym, ochrona, fotografem, dekoratorem i nie wiadomo kim jeszcze…zdecydowanie odradzam. Jesli chcesz sprzedawać produkty Wittchen - zatrudnij się w Lidlu, tam będzie zdecydowanie lepiej, a i tymi produktami kilka razy w roku pohandlujesz. Wittchen to typowa polska firma, gdzie gdyby mogli to by kazali płacić pracownikowi za „zaszczyt” pracy w tej firmie…

Natalka
Inne

Hejka, jak się pracuje przy reklamacjach? Jest teraz oferta dla specjalisty a nie widzę żeby ostatnio ktoś na ten temat pisał. W tym przypadku poszukiwany jest młodszy specjalista od niej „od zaraz” zastanawiam się czemu? jest więcej zleceń do ogarnięcia? Czy może ktoś awansował? O ile większe wtedy mogą być stawki?

2
luiza37
Inne

w związku ze sprzedażą tak niskiej jakości produktów firma zablokowała możliwość pisania opini. Niepolecam!!

Klient
Inne
@luiza37

A, to o to chodzi. Wszystko się zgadza. Zakupione produkty po kilkaset złotych od sztuki okazały się najgorszą chińszczyzną. Niestarannie szycie, pękająca skóra, prujące się szwy. Po MIESIĄCU kilka produktów do wyrzucenia. A ubrane tylko góra kilka razy w tym czasie. Ja już jestem na etapie zamawiania galanterii ponownie ale już u innego producenta. Tej marki nie polecam nikomu.

Jako klient
Inne
@luiza37

zdecydowanie to potwierdzam. Jakość wyrobów galanteryjnych jest na poziomie bardzo niskim. Kraj pochodzenia i zniżki cenowe przykładowo z 560,00zł na 239,00zł lekką rączką mówią wszystko. Tani wyrób, tani zakup, jest więc z czego ujmować bo przecież firma nie będzie dopłacać do interesu.

Pytanie
 Pytanie

Jaka jest kultura pracy w Wittchen S.A.?

Zxy
Inne
@Pytanie

Firma nie ma kultury za grosz. W takiej formie jeszcze nie pracowałam. Dosłownie uciekłam po kilku miesiącach....

XF
Inne
@Zxy

Po kilku miesiącach? Czy to oznacza, że warunki zaczęły Ci przeszkadzać w zasadzie po pewnym czasie pracy? Z jakich przyczyn i co tam się działo? Można tego uniknąć?

Xyz
Były pracownik

Nie polecam. 50 zadań dla zwykłego sprzedawcy, wpychanie wszystkiego, ktoś o zdrowych zmysłach je tam potraci a niby taka ekskluzywna marka. Ciekawe

były pracownik
Inne
@Xyz

Zgadzam się! Masa zadań za najniższą krajową.... Do tego rywalizacja między współpracownikami....

1
Jaga
Kandydat
 Pytanie

Czy dużo się płaci w inwentaryzacjach ? Bo wiem, że jest odpowiedzialność za produkty

VB
Inne
@Jaga

W jakim sensie występuje ta wspomniana odpowiedzialność? Wszystko to masz już na umowie, tak? zastanawiam się czy to zerojedynkowe, że jest brak i płacisz całość czy jakoś dzielisz? Cały zespół ponosi konsekwencje?

Gość
Były pracownik
@Jaga

Zależy na ile jest braków. Płacą wszyscy pracownicy po równo. Raz jest 100 zł na osobę raz 200 a raz nie ma nic..

OF
Inne
@Gość

Na te braki masz w ogóle jakiś wpływ czy nie? w sensie jak pilnujesz wszystkiego jak „oka w głowie” to i tak te braki się zdarzają? Nie zabezpieczają tego jakkolwiek? Chyba ze więcej z błędów samych pracowników wychodzi przy naliczaniu? Nie da się zweryfikować kto zawinił?

Xyz
Były pracownik
 Pytanie
@OF

A jak masz pilnować skoro w tym czasie musisz robić tez dostawę, pbslugiwacz inne osoby i wychodzić na zaplecze?

Grazia
Inne
@Xyz

Poważnie tak jest? ja jeszcze doświadczenia nie mam to nie wiem jak prace trzeba sobie w takim przypadku organizować. Czy bardziej doświadczeni koledzy jakoś to wyjaśniają? Są zazwyczaj jakieś porady? obowiązkami można się rożnie dzielić żeby każdy jednak jedna rzeczą się zajmował?

Gość
Były pracownik

Nie polecam. Pracy jest bardzo dużo. Ceny zmieniają się niemalże codziennie... plik do cenowek się zawiesza bo inne salony też na nim pracują więc przecenianie cen trwa cały dzień a nie raz nawet i dwa. Zaplecza są strasznie małe, nawet nie ma jak zjeść obiadu bo nie ma gdzie usiąść. Pełno butów, torebek i zamówień klientów. Ogólnie pracy dużo za najniższą krajową. Premii nie ma bo ciężko plan wyrobić. Zmiany po 12 h czasami nie da się wytrzymać tych 12 godzin.Zero docenienia.

magdak
Były pracownik

Niestety, nie polecam współpracy z firmą Wittchen. Otrzymałam posadę zastępcy kierownika i dosłownie uciekłam po dwóch miesiącach. Plany sprzedażowe są nie do zrealizowania, konkurencja gigantyczna i z ciekawszą ofertą, wymagania niemożliwe do spełnienia. Wyścig pomiędzy sprzedawcami generuje chamskie i żałosne sytuacje - każdy chce wyrobić swój plan i depcze po współpracownikach. System pracy tylko 12h, klaustrofobiczne zaplecza/magazyny, firmowe tuniki to najtańsze szmatki. Wymagają dress codu - np. czarnych półbutów i spodni, które oczywiście trzeba zakupić we własnym zakresie mimo, że firma sprzedaje obuwie. Szkolenia online są prowadzone przez bardziej doświadczone kierowniczki, materiały ściągnięte z internetu, prawdopodobnie bez wiedzy autentycznych autorów. Załapałam się na jedną inwentaryzację, która pokazała gigantyczne niezgodności - a jest w umowie odpowiedzialność finansowa. Przełożeni oczekują pomysłów na poprawienie wyników i strategii sprzedażowych za prawie najniższą krajową. Typowy „Polski pracodawca” udający korpo. Januszex oczekujący od sprzedawców bycia przedstawicielami handlowymi, sprzątaczkami, magazynierami, technikami - informatykami w jednej osobie. Tragiczne doświadczenie.

Ktoś
Inne
@magdak

Dokładnie tak jest, plany nie są adekwatne do obecnego ruchu, opracowanie planu sprzedaży grup asortymentowych, cały czas tabelki i praca na nich. Kierowni zarabia nieco ponad najniższa krajowa, a musi być dobry w każdej dziedzinie, tak jak jest to opisane powyżej. Niestety pracownik nie jest szanowny i to jest przykre , bi dzięki nam , zwykłym szaraczkom ze sklepów firma odnosi sukces i zarabia. Dzięki nam Góra ma to co ma i zapewniamy pracę wyższym działom . Brak premii , socjalu i zachęty pracownika. Dlatego rotacja pracowników jest bardzo duża. Szkoda , że nikomu nie daje to do myślenia... strój służbowy wymagany , a dostaje się tylko tuniki.

Elizka
Kandydat

Koordynator ds. Sprawozdawczości jaką ma odpowiedzialność? Widziałam niżej komentarz sugerujący, że jest odpowiedzialność finansowa, a weszłam tu bo znalazłam ogłoszenie, które mnie interesuje. Czy można tu stracić czy nie odciągają nic z pensji? A jak tak to za co?

Pytanie
 Pytanie

Czy firma Wittchen S.A. udziela pożyczek pracowniczych? Na jakie dodatkowe wsparcie może liczyć pracownik?

Nowa
Pracownik

Bardzo dużo pracy, duże dostawy ,trzeba dźwigać ciężkie walizki i wychodzić bardzo wysoki po drabinie. Nie zapłacona praca! Dajemy z siebie wszystko ,a i tak nie dostajemy ani złotówki premii , plany są nierealne . Kamery ,liczniki wejść ,tajemniczy klient ....stres , nerwy i to wszystko za najniższą krajową . Wstyd ! Że firma Wittchen tak traktuje pracowników i płaci takie marne grosze za tak duży wkład i zaangażowanie .

Zostaw merytoryczną opinię o Wittchen S.A. - Czosnów

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wittchen S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wittchen S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 76.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wittchen S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 57, z czego 2 to opinie pozytywne, 47 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wittchen S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wittchen S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wittchen S.A.
Przejdź do nowych opinii