Przesłanie aplikacji i selekcja
Kandydaci mogą aplikować na aktualne oferty pracy, udzielając odpowiedzi w formularzu rekrutacyjnym i załączając CV. Następnie jest weryfikowane doświadczenie i kwalifikacje oraz dopasowanie do stanowiska.
Spotkanie z przedstawicielem działu HR
Podczas spotkania weryfikowane są informacje o doświadczeniu, które nie były zawarte w CV. Czas trwania to ok. 30-45 min. W przypadku rekrutacji do salonu sprzedaży i centrum logistycznego, kandydaci spotykają się bezpośrednio z przełożonymi. Rekrutacja na te stanowiska kończy się na 1 etapie.
Spotkanie z przełożonym
Na tym etapie kandydaci mogą dowiedzieć się o tym jakie są oczekiwania stawiane na danym stanowisku, jakie zadania będą do wykonania oraz poznać swojego bezpośredniego przełożonego.
Zatrudnienie i onboarding
Wybranym kandydatom są przedstawiane warunki zatrudnienia, po przyjęciu ich otrzymują dokumenty do wypełnienia oraz przewodnik firmowy, w którym znajdują niezbędne informacje o firmie. W pierwszych dniach pracy nowi pracownicy biorą udział w spotkaniu onboardingowym.