Wakacje.pl S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię
opinie o firmach | GoWork.plznak

Twój głos ma znaczenie,

podziel się swoją historią!

Chcę opowiedzieć o firmie

Opinie o Wakacje.pl S.A.

Pracodawca

 Aktualność
Dziękujemy za liczne opinie. Widząc duże zainteresowanie naszą firmą, postanowiliśmy zaznaczyć swoją obecność w serwisie GoWork.pl. Jesteśmy otwarci na Wasze opinie. Czytamy treści pojawiające się na naszym profilu. Bardzo cenimy, każdy merytoryczny wpis i konstruktywną krytykę, z której postaramy się wyciągnąć wnioski. Każda Wasza opinia jest dla nas cenną wskazówką.

Wierzymy, że dzięki rzetelnej komunikacji uda nam się zadbać o to, aby współpraca z nami była jeszcze bardziej satysfakcjonująca i procentowała rozwojem firmy.  Na tym szczególnie nam zależy.

Zachęcamy Was do śledzenia naszego profilu, przeglądania aktualnych ofert pracy i bycia tutaj z nami! Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie śmiało. Chętnie na wszystkie odpowiemy:) Gdyby pojawiły się tematy, których nie chcecie poruszać na forum, ale są dla Was ważne, to prosimy o opisanie ich i przesłanie na adres hr@wakacje.pl.

Pracodawca

@nikt

Transparentnie od samego ogłoszenia, poprzez kontakt z wirtualnym i prowadzącym proces rekruterem, informujemy o stawkach za każdą przepracowaną godzinę, o premiach oraz zakresie obowiązków. Podjęcie pracy w Wakacje.pl to suwerenna decyzja każdego z kandydatów. Oczywiście, że zagraniczne wyjazdy integracyjne to nie wszystko, zgadzamy się, dlatego oprócz nich: jako nieliczni płacimy za szkolenia wdrożeniowe, oferujemy bezpłatne wyjazdy studyjne, dwa gwarantowane eventy na rozpoczęcie i zakończenie sezonu, mnogość szkoleń (specjalistycznych i produktowych), dostęp do platformy wellbeingowej (gdzie można się rozwijać, skorzystać z pomocy psychologa rodzinnego, dziecięcego, zadbać o swój dobrostan i skorzystać z pomocy fizjoterapeutów, coachów, psychoterapeutów, ekspertów w różnych dziedzinach) dostęp do platformy benefitowej (wzrost dofinansowania o 100% vs ubiegły rok). Dodatkowo zawsze jest możliwość awansowania na wyższe poziomy eksperckie, co zwiększa wysokość podstawy. Można też awansować, lub zmienić stanowisko w ramach rekrutacji wewnętrznej. Co też poszerza horyzonty. Wystarczą chęci;) W każdej branży i na każdym stanowisku związanym ze sprzedażą, lwia część wynagrodzenia pochodzi właśnie z systemu premiowego. Średnie wartości premii są bardzo duże, co też chwalą inni byli/obecni pracownicy w opiniach dodanych poniżej. Oczywiście z pełnym zrozumieniem dla Twojej percepcji. Pozytywnego dnia.

HR
Pracownik
@X

Bardzo dziękuję Tobie za tą opinię . Teraz, kiedy Wakacje.pl tak bardzo dbają o wartości, kulturę organizacyjną, postawy i komfort pracy na wszystkich szczeblach, takie informacje są dla nas bardzo cenne. Przykro mi, że jeszcze będąc pracownikiem nie zgłosiłeś tego Rzecznikowi Etyki, który na bazie "Kompasu Etyki" dba o to, by wszystkim pracowało się według zasad fair play, w zaangażowanym i pełnym pozytywnych relacji środowisku pracy, lub nie skorzystałeś ze zgłoszenia przez skrzynkę wniosków, sugestii i opinii. Odpowiednio wcześniej zgłoszona sytuacja daje nam szansę reagować w tego typu sytuacjach. Dziękuję za to, że zechciałeś/aś się z nami podzielić swoim zdaniem.

4

Pracodawca

@a

Dziękujemy za opinię. Warto podkreślić fakt, że na pokładzie Wakacje.pl jest ogrom ludzi z wieloletnim stażem z czego jesteśmy bardzo dumni. Cieszymy się, że mimo tych wszystkich negatywnych opinii zechciał/aś do nas wrócić. To oznacza, że chyba nie jest aż tak źle. Pragniemy nadmienić, że otrzymaliśmy na początku zeszłego tygodnia wyniki badań przeprowadzonych przez niezależną, zewnętrzną firmę Kincentric, z których wynika, że zaledwie promil dzieli nas od otrzymania tytułu "Best Employers" co oznacza, że kadego roku wykonujemy dużo ciężkiej pracy, aby wszystkim pracownikom na naszym pokładzie było lepiej niż na niejednym pokładzie luksusowego samolotu. Twoja opinia również się do tego przyczyni. Dlatego raz jeszcze serdecznie za nią dziękujemy.

Pracownik HR
Pracownik
@Pracownik

Cały Zespół Zarządzający przy współpracy ze specjalistami, podjęli szereg czynności ukierunkowanych na zatrzymanie jak największej ilości pracowników. Podczas trudnego dla wszystkich okresu, Zespół Zarządzający w ramach naszej sztandarowej wartości - szczerość i otwartość - komunikował się z pracownikami Wakacje.pl i informował o możliwych scenariuszach i decyzjach z jakimi musieli się zmierzyć. Patrząc na rynek, firmy konkurencyjne i branżę - dzięki sile jaka drzemie w Holdingu Wirtualnej Polski, którego częścią jesteśmy - NAM udało się przetrwać ten trudny okres. Mamy świadomość, że nie udało się uratować wszystkich miejsc pracy mimo potężnych starań. Obszar HR dedykował osobom, z którymi musieliśmy się rozstać, program Outplacementowy, który zawierał szereg szkoleń i warsztatów z zakresu odnalezienia się na rynku pracy, tworzenia aplikacji CV. Zaplanowaliśmy również kompleksową usługę wsparcia zapewniającą: - pozyskanie wiedzy na temat obecnego rynku pracy; - poznanie sposobów docierania do ofert pracy, poruszania się po rynku pracy; - opracowanie konkretnego planu działania zwiększający szanse na nowe zatrudnienie; - opracowanie CV i LM gwarantującego zainteresowanie rynku pracy; - umiejętność autoprezentacji podczas rozmów rekrutacyjnych; - umiejętność negocjacji korzystnego zatrudnienia. Dodatkowo części z tych osób, zostały zaproponowane alternatywne stanowiska pracy w ramach spółek Holdingowych lub inne rozwiązania. #teamwork Naszą największą wartością są ludzie, bez których Wakacje.pl nie istnieje. Dlatego prosimy o opinie oparte na faktach i dokładnej analizie sytuacji.

1
Magdalena Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Dzień dobry, mam pytanie o pracę w dziale marketingu. W jakich godzinach pracują? Czy rzeczywiście można dwa dni pracować zdalnie? Oraz czy pracownicy tego działu też są brani pod uwagę w ST? Dziękuję.

Nowy wpis

Pracodawca

@Magdalena

Standard to 8:00 - 16:00. Oczywiście zakres godzin pracy +/- oraz kwestie pracy zdalnej do ustalenia z bezpośrednim przełożonym. Pracownicy tego obszaru również są brani pod uwagę w przypadku przydziału wyjazdu ST zgodnie z regulaminem ich przyznawania. Natomiast warto podkreślić, że w pierwszej kolejności (Grupa I) to pracownicy Sprzedaży, którzy powinni mieć obszerną wiedzę w zakresie produktu jaki sprzedają.

HB Nowy wpis
Inne
@Wakacje.pl S.A.

Witam, jeszcze odnośnie tej (usunięte przez administratora) zdalnej widzę, że jedynie Account Manager ma taki przywilej w tych aktualnych ofertach, by pracować w ten sposób w 100 %. W tym przypadku jak dokładnie te godziny i ogólny czas (usunięte przez administratora) będzie regulowany?

Kasia
Pracownik

2 tygodnie szkolenia- później test i decyzja że cię nie zatrudnią bo zabrakło kilku procent... na słynne dopytki o których mówili pracownicy też nie było szans.. Uciekajcie stamtąd.

Angelka
Kandydat
@Kasia

Kilku procent? To znaczy? I to jest tak, że prócz jednej osoby tez inne podchodzą do testu? Wiadomo ile miejsc było wolnych? Po prostu byli lepsi? Zastanawiam się tez co dalej, czy taka kandydatura zostaje do kolejnych przyjęć czy trzeba jeszcze raz przechodzić cały proces? w ogóle można?

Były pracownik Nowy wpis
Były pracownik
@Kasia

Proszę nie wprowadzaj ludzi w błąd. Każdy uczestnik szkolenia wdrożeniowego podchodzi po 2 tygodniowym szkoleniu do testu, należy mieć 80% z takiego testu - jeżeli brakuje Ci do 5% do 80% to wówczas kwalifikujesz się na dopytkę, jeżeli masz poniżej tego progu to się nie kwalifikujesz, wystarczyłoby gdybyś dłużej się uczyła, ponieważ praca jest merytorycznie bardzo trudna i costumer satisfaction jest dla firmy bardzo ważny. Pracowałem w firmie jakoś od maja 2022 do września tego samego roku, rotacja jest ogromna, a stres związany z pracą niewyobrażalny, więc w sumie nie ma co żałować, że się nie dostałaś.

CB
Inne

Dzień dobry, czy mógłby mi ktoś przybliżyć kluczowe różnice pomiędzy warunkami zatrudnienia jako młodszy specjalistą ds. obsługi klienta a konsultantem ds. sprzedaży? widzę teraz te dwie oferty i w każdej wpisana jest kwota 31 zł / h. czy na którymś ze stanowisk pracuje się potencjalnie łatwiej?

2
UK
Pracownik

Niektóre bezczelne odpowiedzi pracodawcy prowokują do zajęcia odpowiedniego stanowiska w tej sprawie. Wyzysku oczywiście Plany nierealne, nawet jak uda się utrzymywać dobry wynik to może się okazać ,że ostatniego dnia team leader manualnie wrzuci nam zadania, które obniżą nam wynik. -80% z premii. Ciągłe obserwacje Prywatnych czatów, totalna inwigilacja Ocena uczciwości pracodawcy względem pracownika i klienta, bo takze klienci ponoszą kary pieniężne zajmie się odpowiedni organ. powodzenia

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

3 panie na rozmowie online. Wszystkie bardzo miłe,kulturalne. ALE! Podejście do feedbacku jest niepoważne. Mówią,że ok 2 tyg i odezwą się bez względu na to jaka będzie decyzja. Po 2 tygodniach przychodzi informacja,że potrzebują dodatkowego tygodniach żeby przemyśleć moją kandydaturę i na pewno za tydzień już dadzą ostateczny feedback. Minęło 1.5 tyg i cisza. Zawracanie głowy i marnowanie czasu kandydatom.

Pytania

Pytania były techniczne jak i bardzo ogólne z życia codziennego

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
uciekinierka
Były pracownik

Jeśli jesteś studentem i interesuje cię praca na 2-3 miesiące, to można spokojnie popracować w wakacje.pl, ale licz się z tym, że będą BARDZO naciskać byś pracował 180-200h miesięcznie. Benefity to pic na wodę. Kumoterstwo, ulubieńcy, podlizywanie się - wszystko prawda! Tylko tak będziesz mógł skorzystać ze study lub mieć w miarę normalne stosunki z szefostwem. Pracowałam tam dwa lata. Jeśli szukasz pracy na stałe - zapomnij o pracy w wakacje.pl! Wycisną z ciebie zdrowie psychiczne, fizyczne, każdą twoją wolną chwilę. Będziesz wracać do domu i non stop myśleć o pracy; w dzień wolny również musisz myśleć o pracy - musisz mieć stały kontakt ze swoją grupą na msgr, by ktoś ci nie ukradł po prostu klienta. Totalny wyścig szczurów! TL zwyczajnie kłamią ci w żywe oczy, naginają prawo pracy i łamią twojego ducha. Jeśli nie przeszkadza ci okłamywanie klientów i cechujesz się brakiem moralności, to jesteś w stanie coś tam zarobić. O rozwoju nawet nie myśl. Na podwyżkę również nie licz. Większość poznanych tam osób jest bardzo sympatyczna, więc razem możecie siedzieć w tym bagnie. Na elastyczny grafik nie masz, co liczyć. Urodziny mamy, egzamin, operacja, pogrzeb chomika - zaznaczysz w dyspozycyjności 2-3 dni, które chcesz mieć wolne - raczej ich nie dostaniesz. A potem biegasz po całej sali i błagasz ludzi, by ktoś się z tobą zamienił na zmiany. Pracujesz w święta, mimo że nikt na infolinię nie dzwoni. Jak w sezonie jesienno-zimowym zachorowałam 2 razy, to dostałam od szefa ostrzeżenie, że za często choruję. Stres wyniszczający. Przerwy na potrzeby fizjologiczne i jedzenie w pośpiechu rozstrajające ci organizm na miesiące. W sezonie wydłużone zmiany nawet do 23.30 i jeśli nie masz już nawet autobusu, by wrócić do domu, to nie licz na to, że dostaniesz same zmiany na rano. Większość dostaniesz na popołudnie, bo muszą zapchać dziury pracownikom, którzy mają dzieci, i którzy faktycznie mają większość zmian porannych. Projekty-projekciki, które mają ratować stanowiska poza sezonem to koszmar - oddelegują cię na pół roku do sprzedaży garnków, paneli fotowoltaicznych lub tzw gnębiących telefonów do ludzi, a tam to już praktycznie w ogóle nie zarobisz żadnej premii. Wymagania odnośnie targetów wygórowane jak Himalaje - pierwsze 2-3 wypłaty zarobisz dla picu więcej, ale potem już nie licz na jakąś godną premię, bo jak zrobisz target, to ci go podwyższą i tak już do końca (nawet jak nie wyrobisz targetu, to ci podwyższą te swoje wyimaginowane wymagania).

Too GOOD to go :)
Były pracownik
@uciekinierka

Wreszcie ktoś napisał całą prawdę o tej pracy. Ja również podzielę się swoimi przemyśleniami. Pracowałam tam niecały rok. Odnosiłam bardzo dobre wyniki sprzedażowe, wielokrotnie jednak miałam ucinane premie, a to za czas, a to za tamto. Zachęcona na spotkaniu rekrutacyjnym wizją wyjazdów, tkwiłam w tym miejscu zdecydowanie zbyt długo. Żaden study tour, żadna wycieczka na którą się zgłaszałam nie została wzięta pod uwagę. Pracując w tej firmie prawie rok, nigdy nie miałam możliwości, żeby gdziekolwiek wyjechać (a tak hucznie obiecywano wyjazdy, integracyjne wycieczki zagraniczne).... taaaa. Za to stresu miałam co niemiara w tej pracy. Dodam tylko że obiecywano mi umowę o pracę, będąc parę miesiecy na śmieciówce i finalnie zwolnili mnie, gdy upomniałam się o umowę o pracę. Nikt sie moją sytuacją nie przejął. Niech każdy sam sobie wyrobi zdanie na temat wakacje.pl

expert
Były pracownik
@uciekinierka

Podpisuję się pod tą opinią. Zero szacunku do człowieka. Z fajnej przyjaznej firmy zrobiło się typowe korpo a szkoda bo kochałam tą pracę przed zmianą szefostwa

Wciąż pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Too GOOD to go :)

Może jednak miałaś za słabe wyniki? Pracuję niecały rok, byłam na dwóch wyjazdach. Umowę o pracę dostałam po kilku miesiącach. Z wieloma zarzutami się zgadzam ale nie przesadzajmy. Premię też otrzymuję prawie co miesiąc nie oszukując klientów i nie wciskając im niczego. Wystarczy podchodzić poważnie do swojej pracy. Powodzenia w kolejnym miejscu.

NF
Inne
@Wciąż pracownik

Samo podeście wystarczy przy tej całej premii czy jednak trzeba do tego dorzucić jeszcze jakieś odpowiednie kwalifikacje i umiejętności? W jaki sposób są mierzone te wyniki, że ta premia jest stale przyznawana? Jak to liczyć?

Pracodawca

 Pytanie

Polityka GoWork umożliwia kasowanie komentarzy tylko w 5 przypadkach naruszających regulamin. Zapewne akceptowałeś/aś go dodając wpis. O dziwo na pokładzie mamy 650 osób, dobre wyniki badań zewnętrznych realizowanych przez firmy zewnętrzne. Może nie jest u nas tak źle?

XK
Inne

A ustosunkujesz się przy tym do tematu tego zdrowa psychicznego? Ciekawi mnie szersze zdanie każdej ze stron. Co ostatecznie najbardziej Ci nie odpowiadało w podejmowanej współpracy? trzeba mieć odpowiednie predyspozycje żeby się w niej odnaleźć?

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Wakacje.pl S.A.

Oczywiście, zgadzamy się, wyniki badań organizowanych przez was są zazwyczaj dobre, ale głównie dlatego, że sam dział ds, który zazwyczaj wydaje najniższe opinie, jest tylko dwudziestoma % badaniach, jeśli nie mniej. Ponieważ trzeba mieć przepracowane co najmniej 6 miesięcy, aby wziąć udział w tych badaniach, niewiele osób może oddać swój głos, ponieważ do następnej ankiety już odchodzą. Dowodem na to jest ciągła rekrutacja na dział sprzedaży, podczas gdy pozostałe 80% wyniku zazwyczaj pozytywnego dotyczy innych działów, takich jak HR, IT, marketing, itp., które zazwyczaj mają większy luz w firmie. Na przykład, ostatni wyjazd do Egiptu, gdzie były przygotowane atrakcje dla pracowników, z których głównie korzystali pracownicy innych działów, a nie ds. Kto z ds ma czas, żeby podejść i pograć w planszówki, albo ma czas na jogę, bo jeśli przekroczysz przerwę o 1 minutę, dostajesz pytanie: "Ile dzisiaj jesteś godzin w pracy?" "8h" "Wiesz ile ci przerwy przysługują, bo przekroczyłeś przerwę"

1

Pracodawca

 Pytanie
@Pracownik

Dane, które podajesz nie są prawdzie. Dział Sprzedaży jest największym działem w firmie i ten głos waży najwięcej. Nie trzeba czekać rok do badania, aby się wypowiedzieć czy zgłosić nieprawidłowość. Jest Rzecznik Etyki, jest HR, są HR BP. Mamy spotkania z Zespołem Zarządzającym gdzie jest sesja Q&A. Warto rozmawiać. Skąd pracodawca ma wiedzieć o nieprawidłowościach skoro się o nich nie mówi? Jedna z naszych wartości to szczerość i otwartość, do czego zachęcamy. Nie ma obszaru, który ma "większy luz". Wszyscy ciężko pracują niezależnie od stanowiska. Jeżeli zauważalne są wątki dyskryminacyjne - obowiązkiem pracownika jest zgłosić to w odpowiednie (w/w) miejsce, abyśmy mogli reagować.

brawo
Pracownik
 Pytanie
@Wakacje.pl S.A.

jesli tak bezczelnie piszecie, podprowadzimy do Was UKOIK I Inspekcje pracy. Przejrza dokumenty, nie znajdzie sie nic? Uczciwie rozliczacie klientow, pracownikow? Firma wyzyskuje ludzi, progi nierelane do osiagniecia, niektore osoby leca na psychotropach. uczciwie sie pracuje przez caly miesiac, a ostatniego dnia ktos manualnie przypisuje zadania, ktore psuja caly wynik. Ciagle obserwacje prywatnych czatow. powodzenia

duckies
Były pracownik

Wakacje.pl były z pewnością przygodą wartą zapamiętania pod różnymi względami. Jeżeli szukasz fajnej pracy na okres wakacyjny lub kilka miesięcy to śmiało. Świetni współpracownicy, luźny vibe panujący w siedzibie, niskie progi, aby dostać super premię na początku z obniżonymi progami. Niestety z czasem jest coraz gorzej. Jako konsultant ds. sprzedaży dostajesz najniższą krajowa + wypracowana premia, którą można stracić na każdym kroku. Wyrabianie targetów, odsłuchy rozmów, średni czas rozmowy z klientem, oferty dedykowane, skuteczności itp. więc mimo że zarobisz dla firmy super pieniądze i wyrobisz target głowny to pod koniec miesiąca może się okazać że premia została pomniejszona o 80%, mimo że zarobiłeś dla firmy kilka lub kilkanaście tyś złotych to zostajesz z najniższą krajową. Jeżeli chcesz zostać na słuchawce dłużej niż kilka miesięcy można zapomnieć o wolnych weekendach z rodziną, świętach itd. ponieważ firma pracuje codziennie 8-23 co na dłuższą metę staje się uciążliwe, kiedy musisz wybrać czy lepiej spędzić Wielkanoc z rodziną czy Boże Narodzenia, bo obie wersje nie wchodzą w grę. Praca w święta nie jest płatna dodatkowo. Team liderzy codziennie bombardują w czasie prywatnym "motywującymi" wiadomościami o więcej, lepiej oraz błagają do brania nadgodzin. Z miesiąca na miesiąc coraz krótsze czasy na rozmowę z klientem, większe targety, utrudnienia w pracy jak chociazby brak możliwości wbicia się na przerwę aby załatwić potrzeby fizjologicznej bo grupa "wybrańców" wraz z tl i supervisorami musi iść na wspólnego fajka. Jeżeli powiedzieli ci na rozmowie o pracę, że są organizowane wyjazdy studyjne to nie ma co się nastawiać. Takie wyjazdy dostają osoby z działu HR, team liderzy ,którzy nawet nie mają do czynienia ze sprzedażą. Zdarzy się że konsultant pojedzie na study jednokrotnie, kilkukrotnie jeżdżą te same osoby na okrągło. Na bieżąco są zwalniani doświadczeni pracownicy a dochodzą nowi. Podsumowując - jeżeli szukasz fajnej pracy wakacyjnej, go for it. Na dłuższą metę warto odpuścić.

Pracodawca

@duckies

Każdą opinię bierzemy sobie do serca, analizujemy i wyciągamy wnioski. System premiowy jest transparentny, komunikowany od pierwszego dnia pracy. Każdy z pracownikow wie, za realizację jakich wskaźników przyznawana premia. Stawki podstawowe są komunikowane już na etapie oferty pracy w ogłoszeniu. Podobnie jest z informacją o systemie zmianowym i godzinach pracy. Grafiki są planowane sprawiedliwie. Zdajemy sobie sprawę, że czasami są to niełatwe wybory, ale godzisz się na nie, podejmując pracę w Wakacje.pl. Rekruterki informują o pracy siedem dni w tygodniu, w niedzielę i święta już od pierwszych spotkań z kandydatami. Jeżeli chodzi o wyjazdy ST, to obowiązuje tabela kwalifikacyjna. Odrębny regulamin przydzielania wyjazdów i zasad kwalifikacji. Na tej podstawie przydzielane są miejsca. Na wyjazd ST w 2022 roku wysłano ponad 350 osób ze sprzedaży. Co do przerw - przyjrzymy się temu. Choć żadne takie zgłoszenie nie trafiło do Komisji Etyki/Rady Pracowników, HR czy do innych osób decyzyjnych, które mogą zadziałać w tego typu sytuacjach. Nie ma zgody w Wakacje.pl na łamanie przepisów BHP, zasad współżycia społecznego, zasad etycznych i innych kwestii narażających pracownika na dyskomfort w miejscu pracy. Dziękujemy za Twoją opinię. Cieszymy się, że mimo wszystko polecasz Wakacje.pl jako fajnego i dobrego pracodawcę.

Jacek
Inne
@duckies

Stawki inne niż podane w ogłoszeniu (niestety niższe) i to się dowiedziałem od automatycznego tektura co z rana zadzwonił. Praca zmianowa od 8 do 24 albo od 7 do 23 i to również w weekendy bez dodatkowych opłat.

YH
Inne
@Jacek

Jaka przy tym mogła zostać przedstawiona argumentacja? Zastanawia mnie także to o ile mniejsza stawka została zaproponowana? Z kim można było się skontaktować w tej sprawie?

Pracodawca

@YH

Wynikało to z błędu zewnętrznego dostawcy, który po uprzednim zawiadomieniu - nie dokonał aktualizacji treści wirtualnego rekrutera. Stawki są transparentne, podane w ogłoszeniu i obowiązują.

Xy
Inne
@duckies

Zgadzam się co do "obiecywanek" i do tego że czym dłużej pracujesz tym masz gorzej....a jak zdarzy iść Ci się do tej pracy z wcześniejszym doświadczeniem to już od początku wymogi są z kosmosu....nie polecam, nie proponuję bo szkoda czasu i zaangażowania!!!!

Pracodawca

@Xy

Zgadzamy się! Jednak małe sprostowanie: Nie gorzej, ale ambitniej. Oczywiste jest to, że w biznesie stawia się cele i podnosi poprzeczki. Dzięki temu ten właśnie się rozwija. A jak się rozwija jest budżet na podwyżki, wyjazdy, benefity, zwiększanie doładowań w platformie kafeteryjnej itp. Prawdą jest też to, że jak przychodzi człowiek z doświadczeniem to raczej trudno, aby znowu zaczynał z poziomu juniora. Dziękujemy za podzielenie się z nami Twoją opinią.

HW
Inne

Widzę tu przewagę opinii ludzi ze sprzedaży, które swoją drogą są ciekawe. Mnie interesuje pozycja Data Science & Business Analyst, dająca spore pole do popisu, samodzielna i umożliwiająca jak rozumiem wpływ na kierunki, obrane przez firmę. Brak mi w ofercie widełek na to stanowisko oraz deklaracji o pełnym home office. Sądzicie, że możliwe jest wynegocjowanie tego?

Domi
Inne

Zauważyłam ze wczoraj ktoś pytał o prace w Centrali, sama w sumie byłabym jej ciekawa. znacie to biuro? Jak wygląda od środka? Jak jest wyposażone i tym podobne? występują w ogóle jakieś częste rotacje? I jak obchodzi się teraz święta?

ex pracownik
Były pracownik
@Domi

Rotacja straszna, starej ekipy praktycznie nie ma co mnie nie dziwi

Kandydatka
Kandydat
 Pytanie

Hej, interesuje mnie praca w stacjonarnym biurze wakacje.pl, ktoś ma jakieś doświadczenie? Jest inna atmosfera niż w centrali?

1
Pytanie odnośnie rekrutacji
Kandydat
 Pytanie

Chcę dopytać o pracę w Gdańsku. Interesuje mnie oferta Specjalistki ds. Sprzedaży. Uwielbiam rozmawiać na temat podróży i uważam, że to oferta pracy w której mogę się świetnie sprawdzić. Jednak chcę się dopytać o błędy obsługowe, o których jest mowa w innych wiadomościach. Co to znaczy? Czy są z tego tytułu jakieś konsekwencje finansowe? Czy jest mi ktoś w stanie szczerze na to pytanie odpowiedzieć? Nie chcę wejść w coś, czego będę potem żałować. Czy premie rzeczywiście są na poziomie 1500-2000 zł?

G
Inne
 Pytanie
@Pytanie odnośnie rekrutacji

Szukałam i nie znalazłam wpisu o błędach, który wspominasz. Rozumiem, że skoro pytasz forumowiczów, to też nie znasz szczegołów, ale coś jednak znalazłaś o nich, a ja nie mogę:) Co tam było napisane? No i oczywiście liczę, że ktoś z pracowników pogłębi temat. Także premii :)

PB
Inne

Widzę opinie z rozmowy, jednak nie na stanowisko na które chce kandydować. opiszecie mi warunki dla e-commerce content managera? W jaki sposób mogą zostać sprawdzone moje umiejętności w jej trakcie? Chyba, że to będzie formalność i na okresie próbnym się wykażę? Ciekawią mnie zarobki. czy widełki są możliwe do wskazania?

PiotrSzulc
Kandydat

Witam serdecznie Aplikowałem na stanowisko trenera do spraw sprzedaży w Warszawie. Finalnie nie otrzymałem pracy, jednak mój Feedback, co do samego procesu jest pozytywny. Rekrutacje przeprowadzała Pani Kamila Nowacka-Kużba. Pierwsza rozmowa online i wzajemne poznanie na przyjemnym poziomie, dużo szacunku i możliwości opowiedzenia o sobie. Kolejnym etapem było przygotowanie szkolenia. Przed szkoleniem otrzymałem pomoc w organizacji sali oraz czas dla siebie. Zadaniem było przeprowadzenie szkolenia z wcześniej wybranego tematu. Temat był jasny i zrozumiały. Po 2 tygodniach otrzymałem wartościowy Feedback z elementami do poprawy z którymi absolutnie się zgadzam. Dostałem od Pani Kamili bukiet elementów do poprawy, które pomogą mi w dalszym rozwoju jako trener. Pracy nie dostałem, jednak jestem ukontentowany z samego procesu rekrutacji. Bardzo miła przygoda.

Mira
Kandydat

witam, jestem z okolic Gdańska i widziałam ofertę pracy dla Digital Content Managera na pewnym portalu. Z opisu wynika, że praca może być wykonywana hybrydowo. Co z opcją na tryb 100% zdalny? Czy byłoby to możliwe? Taka opcja byłaby dla mnie zdecydowanie najwygodniejsza i nie wiem czy aplikować. Był ktoś może teraz na rozmowie i podzieliby się opinia?

anonim
Inne
 Pytanie

Reklamacja - Wycieczka z tą firmą to koszmar! Zdecydowanie odradzam korzystanie z usług tej firmy. Zarezerwowaliśmy i opłaciliśmy wycieczkę dla 6 osób z miesięcznym wyprzedzeniem. Przesłaliśmy wszystkie niezbędne dokumenty na ich adres e-mailowy. Jednak tydzień przed planowanym wylotem, gdy otworzyliśmy załączniki, okazało się, że są puste. Dlaczego? Ponieważ z grupy 6 osób firma wakacje.pl anulowała dwie rezerwacje bez naszej zgody. Niestety, nie mieliśmy możliwości ani anulacji, ani przeniesienia pozostałych rezerwacji. Jedyne, co firma nam zaproponowała, to podzielenie naszej grupy na dwa hotele - w jednym mieliśmy być w czwórkę, a w drugim dwie samotne dziewczyny. To absolutnie niedopuszczalne podejście do klientów. To nie sposób prowadzić uczciwe biznesy! Apeluję do innych ludzi, aby ostrożnie podchodzili do tej firmy i przemyśleli swoje wybory. Gorąco zachęcam do czytania opinii innych klientów. Nasza sprawa została zgłoszona mediom i prawnikom. Unikajcie tej pseudo organizacji jak ognia!

Pracodawca

@anonim

Dzień dobry, dziękujemy za przesłanie opinii. Bardzo nam przykro z powodu tej sytuacji. Będziemy ją wyjaśniać w bezpośredniej korespondencji z Państwem, by poszukać jak najgodniejszego rozwiązania. W tym miejscu chcielibyśmy jednak wyjaśnić rolę Wakacje.pl w procesie zakupu wyjazdu. Nasz serwis pełni rolę pośrednika pomiędzy stronami zawierającymi umowę, czyli klientem i organizatorem wycieczki. Podmiotem zobowiązanym do dostarczenia usługi jest więc biuro podróży wskazane na zawartej umowie. Do obowiązków agenta turystycznego, czyli naszego portalu, należy m.in. poprawne przedstawienie oferty i doradztwo klientom w zakresie wyboru wycieczki i usług dodatkowych, rozliczenie z organizatorem czy przekazywanie informacji i komunikatów pomiędzy stronami umowy. Jeżeli otrzymali Państwo informację o anulowaniu wyjazdu, najprawdopodobniej została wskazana przez stronę Umowy, a więc jego organizatora. Jako agent turystyczny nie możemy zmieniać parametrów wycieczek ani ich anulować bez zgody i wiedzy naszych klientów oraz organizatora wyjazdu. Jeśli z niezależnych od nas przyczyn strona Umowy rezygnuje z realizacji wyjazdu, zawsze staramy się znaleźć alternatywne rozwiązania, tak by nasi klienci mogli udać się na wakacje. W Państwa przypadku jednym z nich mogła być propozycja umieszczenia w dwóch hotelach. Pozostajemy w kontakcie.

Songo
Inne
 Pytanie

Czy opłaca się otwierać punkt stacjonarny Wakacje pl ? Czy franczyza jest opłacalna ? I czy wakacje pl daj warunki by odnieść sukces ?

Gosia
Kandydat
@Songo

Czy to nie jest znacznie bardziej skomplikowana sprawa niż samo stwierdzenie czy opłaca się otwierać taki punkt czy też nie? Jakie czynniki mają na to bezpośredni wpływ? Lokalizacja? Czy ma ktoś wobec tego więcej porad?

Pytanie
 Pytanie

Obecnie Wakacje.pl S.A. do swojego zespołu szuka osoby do pracy jako Product Manager. Na GoWork.pl dodano ogłoszenie 10 stycznia.

Indie
Były pracownik

2 tygodnie bezpłatnego przyjeżdżania do biura - później test a po nim informacja że cię nie zatrudnią i nie zapłacą za czas poświęcony na szkolenie. Bo zabrakło 4% Scam w najczystszej postaci

Pracodawca

@Indie

Bardzo nam przykro, że nie udało się zaliczyć testu. Od samego początku w procesie rekrutacji (od ogłoszenia, po informacje przekazywane na szkoleniu) informujemy przyszłych pracowników, że za czas poświęcony na uczestnictwo w szkoleniu płacimy po przepracowaniu 150h. Taką zasadę wprowadziliśmy zaraz po tym, jak uczestnicy szkoleń rezygnowali w jego trakcie na poczet innej oferty pracy lub innych czynników zewnętrznych, przez co firma ponosiła koszty z tym związane (materiałów, welcome pack'ów w innych składowych szkolenia). Kandydat zna te warunki, pojawiając się na szkoleniu, akceptuje je. Zdawalność testów końcowych na każdym szkoleniu jest na poziomie 90%, w sytuacjach wyjątkowych jest możliwe pisani testu poprawkowego. Pytania dotyczą tylko i wyłącznie zakresu omawianego na szkoleniu. Jakość świadczonych przez nas usług ma dla nas duże znaczenie. Musimy mieć pewność, że pracownik posiadł minimalną ilość wiedzy, niezbędną do rozpoczęcia pracy z Klientem.

Pracodawca

Wszystkie nasze dokumenty i umowy zatwierdzane są przez Dział Prawny i Dział Bezpieczeństwa. Zapewniamy, że wszystko zgodnie z prawem i obowiązującymi przepisami.

Niestety były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Zaczynajac prace w wakacje.pl było we mnie podekscytowanie. Wszyscy byli sympatyczni, mili i pomocni. I fakt, ze większość osób faktycznie taka była. Po szkoleniu i egzaminie na dział DS. Osoby z teamu były bardzo pomocne i świetne, po za team leaderką i jedna z pracownic, która wkupiła się w jej łaski. Pomimo zgłaszanych problemów nic z tym nie robiono, sprawa niejednokrotnie była zamiatana pod dywan. Team leaderka tylko cisnęła na sprzedaże, potrafiła w chamski sposób odzywać się do nas, bo „nie finalizujecie wszystkiego podczas trwania rozmowy”. Argumenty takie jak to, ze ktoś potrzebuje czasu by skonsultować się z osoba towarzyszącą bądź czeka na zatwierdzenie urlopu nie wchodziła w gre „bo każdy sobie może tak powiedzieć”. Nie ważne czy zrobiłeś swój utarg, czy miałeś lepszą sprzedaż danego dnia to na pochwale z jej strony liczyć nie można było. No chyba, ze ulubienica, ona była wyrzucana na podium za wszystko. A prawda była taka, ze przesiadywała na taskach żeby „śmieciowe” zadania wpadały innym, a gdy dostawała cynk od chłopaka to wchodziła na ruch i zawsze miała super utargi. Nadmienić tez trzeba w jaki sposób zachowywała się do nas: wywyższała się, podkradała sprzedaże, była chamska, obrażała i obgadywała wszystkich, pokazywała filmiki lub opowiadała pikantne historie ze studytour (na których była Ona lub jej partner). Każdemu przysługiwała przerwa 50 minut, ale dostać się na nią? Często trzeba było wstrzymywać potrzebę, a gdy ulubienica chciała, to przerwę miała i co chwila wychodziła z TL na papieroska (przesiadywała na przerwach co najmniej ponad godzinę). Brak sprawiedliwości i siejącą ferment koleżanka spowodowała, ze odszedłem. Ile można pracować w tak toksycznym środowisku? Praca sama w sobie jest świetna, choć faktycznie przepisy odnośnie premii zmieniały się często i końcowo otrzymanie fajnej premii było ciężkie. Choć wiele osób zdobyło moja sympatie i tęsknie za nimi, to trzeba było odejść by TL i jej faworytka dalej mogły robić swoje.

Pracodawca

@Niestety były pracownik

Dobrze, że dzielisz się z nami tą opinią. Zwracamy szczególną uwagę na atmosferę w pracy i relacje. Szkoda, że podczas zatrudnienia nie skorzystałeś z możliwości zgłoszenia sprawy do HR i Rzecznika Etyki. Może moglibyśmy zareagować i udzielić wsparcia. Cieszy fakt, że mimo wszystko dobrze wspominasz pracę w Wakacje.pl i poznałeś wielu, mamy nadzieję, że na długie lata, znajomych. Każda taka opinia jest dla nas bardzo cenna i pomaga pracować nad kulturą organizacyjną i jej dysfunkcjami, które pojawiają się nawet w najlepszych środowiskach pracy. Dzięki!

obecny pracownik
Pracownik
@Niestety były pracownik

Większych bzdur nie słyszałam, nie znam nikogo kto siedziałby ponad godzinę na papierosku, kto w sposób chamski by się wyrażał, bo po prostu grupa na to by nie pozwoliła, akurat siedzenie na zadaniach doskonale widac po czasie rozmowy, który jest najwyższy u osob, które nie są posądzane o kumoterstwo, kazdemu przysluguje przerwa 50 minut, ale wiele osób źle ją interpretuje, ta przerwa to suma przerw od komputera za każdą godzinę jest 5 minut, firma nie ma obowiązku dawania kazdemu przerwy nawet 10 minutowej, poza 1 przerwą ustawową, ma obowiązek po kazdej godzinie dać przerwę OD KOMPUTERA, teamleaderki i supervisorzy są miedzy młotem a kowadłem, muszą pilnowac kolejki zadań i nie wszystkim mogą dać status od razu, ale najlepiej roszczeniowo żądać, bo mi się należy.

Niestety były pracownik
Były pracownik
 Pytanie
@obecny pracownik

To proszę mi powiedzieć czy to, ze wybrani pracownicy chodzą sobie na papierosa z TL (będąc na administracji) jest fair w stosunku do innych? Bo jakoś mi się nie wydaje. To co Pani pisze, ze ma się 50 minut przerwy wliczając w to 5 minut (na każda godzinę pracy) to jest prawda. Ale wykorzystanie tego jest trudne właśnie przez takie układy co niektórych osób.

poirytowan*
Inne
 Pytanie
@obecny pracownik

"kto w sposób chamski by się wyrażał" Może nie jestem w grupie wraz z "tą osobą", jednak wielokrotnie słyszał*m, wyrażenia typu "on jest (usunięte przez administratora)" " lub "Czy jego (usunięte przez administratora)" Gdy coś poszło, nie po jej myśli. I podejrzewam, że nie jestem jedyną osobą, bo dźwięki niestety niosą się po sali i pół DS musi tego słuchać...nie słyszą tylko Ci, którzy nie chcą słyszeć. Pojawiały się również określenia typu (usunięte przez administratora) w odniesieniu do współpracowników, także pomijając temat przerwy, o której niestety nie mogę się wypowiedzieć, bronienie tej osoby przed ewentualnymi konsekwencjami jej działań jest równoznaczne z daniem jej zgody na tego typu chamskie teksty i zachowania.

Były pracownik…
Były pracownik
 Pytanie

Ta firma nawet nie zasługuje na podzielenie się opinią „współpracy” z Nimi. Otoczka jaką robią jak to u Nich jest super praca, zderza się z rzeczywistością już w pierwszych dniach pracy. Chcesz iść na przerwę? Poczekaj, tylko wyliczą 20% obsady i ustawią odpowiedni limit… Czasami jak się nic nie dzieje to go podniosą do 1 os. więcej, ale nie daj Boże wisi połączenie to już zapomnij (nawet jak 10 os. czeka łaskawie na zadanie). Myślisz sobie „skocze szybko na zadaniu”, proszę Cię, zanim wyjdziesz z sali już dostaniesz reprymendę, że masz czelność opuścić stanowisko pracy na swoją potrzebę fizjologiczną… Oczywiście ulubiony zwrot od mistrza gry w FIFE na konsoli „ja tu jestem od ustawiania limitów”. Na palcach jednej ręki można policzyć kto z aktualnej Kadry Działu Obsługi Posprzedażowej, nadaje się na swoje stanowisko (reszta to nawet nie ma wiedzy, żeby zostać konsultantem w tym dziale). Nie wspomnę o bezczelności osób postawionych wyżej niż konsultant (plotkowanie i wyśmiewanie konsultanta to rzecz codzienna, którą śmiało mogą Sobie wpisać w doświadczenie). Wymagania są conajmniej śmieszne patrząc na zarobki, które są (firma uważa, ze są adekwatne do wykonywanej pracy. Tak? To zapraszamy na obsługę Klienta, ciekawe jak się uwiną w 6 minut i 20 sekund, wciskając Klientowi jeszcze dodatkowe produkty, które kończą się reklamacja, bo myślą, ze to mają w cenie…). Chcesz z dzieckiem pojechać na wakacje? Poczekaj na ferie zimowe, wtedy możesz wziąć urlop, kiedy dziecko tez będzie miało wolne. Praca sezonowa, w tym przypadku nie oznacza premii sezonowej (firma musiała dać zatrważające podwyżki, dzięki którym w końcu nie martwisz się o bilet miesięczny, bo tylko na to będzie Cię stać). Jedyne co tej firmie się udało, to tylko ludzie. To oni Cię wspierają i motywują każdego dnia, żeby chciało Ci się tam pracować. To jest prawdziwy zespół, z którym tkwisz w tym bagnie. Podsumowując… najgorszemu wrogowi nie poleciłbym tej firmy. Nie przyjmują żadnych uwag do siebie, jeżeli masz coś do powiedzenia i niewyparzony język, pożegnają się z Tobą szybciej, niż Ci się wydaje. Utrzymać dobrego pracownika? Po co, skoro przy kolejnej rekrutacji zatrudnią nowych…

pozytywista
Były pracownik
 Pytanie

Praca w WAKACJE.PL daje tyle świetnych możliwości samorozwoju... -Można wyćwiczyć "stalowy pęcherz" dzięki temu, że narzucane są limity osób na przerwie, nie wspominając już o tym, że nawet jeśli uda Ci się już wbić na przerwę, poprzez "błąd systemu" możesz zostać z niej zrzucony. -Praca ta uczy również bycia bardzo "plastycznym" ponieważ oddając grafik, marne są szanse na to, że otrzyma się go zgodnie z prośbą, mimo zgłaszania np. egzaminu zaliczeniowego na studia. - W odniesieniu do powyższego podpunktu, po zgłoszeniu niemożności pojawienia się do pracy w danym terminie, możemy spodziewać się tego, że zamiast odrobić stracone 8h pracy w inny dzień, zmuszą Cię do przyjścia np. na 12h. I dopiszą dodatkowe godziny bez wcześniejszego zatwierdzenia tego z pracownikiem, tłumacząc przy tym, że jest to dla Twojego dobra, bo przynajmniej nadrobisz narzucony na Ciebie, niemożliwy do wyrobienia cel sprzedażowy. -Dzięki tej pracy nauczysz się oszczędności, bo zarabia się tu dobrze niestety tylko na samym początku. W późniejszych miesiącach pracy ciężko jest sprostać narzuconym oczekiwaniom. A jeśli firma zauważy, że pod koniec miesiąca spora część osób wyrobiła target, w kolejnym miesiącu jest podwyższany, byleby nie płacić premii. - W zależności od tego, do jakiej grupy sprzedażowej zostaniesz przydzielony, możesz spotkać się również ze srogą niesprawiedliwością, ponieważ są osoby, które mają więcej przywilejów i mogą więcej, ponieważ wiedzą, jak i komu się podlizać oraz są takie, które nawet nie zostaną pochwalone za dobry wynik, bo nie biegają do biurka swojego TL z każdą drobnostką, nawet taką, która nie dotyczy pracy. -A może miewasz też tak, że siedzisz w domu w dzień wolny i nie wiesz, co ze sobą zrobić? Na to również nasza kochana firma ma rozwiązanie, Twoi TL obrzucą Cię "motywującymi" tekstami i poradami, jak lepiej sprzedawać, bądź poproszą Cię o przyjście do pracy, mimo że np. to twój jedyny dzień wolny. -W każdej pracy zdarzy się dzień, gdy będzie "nudno" ale nie tutaj! Wiecznie psujący się system i niemalże codziennie występujące awarie sprawią, że masa poirytowanych klientów urozmaici Twój dzień oraz słownik o kilka "ciepłych" słów. -Nie będziesz musiał się również wysilać, aby sprostać oczekiwaniom klienta i znaleźć ofertę dopasowaną do jego potrzeb, ponieważ w pierwszej kolejności będziesz proponował "oferty dnia" które jak się okazuje, mogą być nieaktualne oraz "oferty dedykowane" które są droższe nawet o 2k w porównaniu do pozostałych. Jednak są to oferty podane na tacy! Bez głębszego szukania. Także, jak najbardziej chciałbym polecić pracę w WAKACJE.PL, wszystkim osobom, które chciałyby nauczyć się prawdziwego życia w ciągłym stresie, biedzie i niesprawiedliwości

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 80.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 13 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 6 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wakacje.pl S.A.
Przejdź do nowych opinii