Wakacje.pl S.A.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wakacje.pl S.A.

kadrowa

Na rozmowie rekrutacyjnej byłam w lutym ubiegłego roku, gdyż wtedy także szukano specjalisty ds. kadr i płac. Zastanawiałam się czy opisać przebieg rekrutacji, ale odpuściłam. O firmie przypomniałam sobie wczoraj, gdy ponownie trafiłam na ofertę Postanowiłam więc podzielić się moimi odczuciami, być może przyda się to innym kandydatom. Zacznę od aplikacji - otworzono ją dopiero chyba po upływie miesiąca (zapewne czekali na wszystkie aplikacje i jak zakończył się termin ogłoszenia na pracuj.pl kontaktowali się z wybranymi kandydatami - koleżanki znajoma nie miała tyle szczęścia co ja;). Byłam bardzo zadowolona, że mnie zaprosili. Oferta pracy i branża bardzo ciekawa, ładnie opracowane ogłoszenie, nic tylko postarać się wywrzeć dobre wrażenie i zaimponować wiedzą. Niestety na tym zakończyła się moja fascynacja:) W dniu rekrutacji na holu ruch jednostajnie przyspieszony:). Byłam chwilkę przed czasem - ok 5 min. Schodząca po mnie Pani odprowadzała przy okazji inna kandydatkę:) Cóż za oszczędność czasu! Gdy odprowadzano mnie, na dole już stała kolejna osoba. Także bardzo "profesjonalne" podejście:) Może nie jestem HR-ówką, ale podstawowe zasady znam. Wychodziłam zdegustowana, ale na to miała wpływ także rozmowa kwalifikacyjna. Rozmowę przeprowadzały dwie panie, a właściwie jedna bo druga pełniła jedynie rolę przewodnika po korytarzu zaprowadzając i odprowadzając kandydatki - aczkolwiek wywarła na mnie dobre wrażenie, szczerze się uśmiechała i próbowała rozluzować atmosferę w drodze do meeting point - co uważam za najsympatyczniejszym elementem mojej wizyty w wakacje.pl. Pytania zadawała "Pani blondynka"- aparycja poniżej przeciętnej, w moim odczuciu bardzo niemiła osoba z przerośniętym ego. Takie odniosłam wrażenie po chwili rozmowy, ale może to tylko wrażenie?... grzecznie wytrwałam do końca. Pytania...hmmm ogólnikowe, standardowe dotyczące miękkiego HR. Dlaczego chce Pani zmienić pracę, co skłoniło Panią do wyboru naszej firmy i mój hit sezonu przy pytaniu o plany odpowiedziałam, że planuje podjąć dodatkowo studia podyplomowe z prawa pracy - odpowiedź "Pani blondynki" Po co? Co mi dadzą te studia?...serio? takie pytanie? Rozumiem wszystko, może intencja pytania nie była zła, ale forma w jakiej je zadano świadczy albo o niekompetencji, albo "Pani blondynka" chciała mi dosadnie dać do zrozumienia, że u nich nie liczy się doświadczenie poparte wiedzą:) Nie zadano mi żadnego, ale to żadnego pytania ściśle związanego z branżą i wiedzą z zakresu prawa pracy, Zus czy pit. Rozumiem, że niektóre firmy prowadzą wieloetapowe procesy rekrutacyjne, ale w takim wypadku należy powiadomić kandydatów jak wygląda cały proces rekrutacyjny i że wybrane osoby zostaną zaproszone na dalsze etapy. Niestety nic takiego nie usłyszałam. Z mojego doświadczenia wiem, że jeśli nie pada żadne pytanie branżowe to rozmowę przeprowadza osoba, która nie zna się na temacie. Odpowiedź zwrotną, negatywną otrzymałam kilka dni po umówionym terminie kontaktu - nie byłam zawiedziona:) DO PANI REKRUTERKI - proponuję zapoznać się ze standardami rozmów kwalifikacyjnych. DO KANDYDATÓW - oferta z pozoru bardzo ciekawa (przez sekundę przeszła mi myśl, żeby aplikować ponownie zwłaszcza, że firma ma podobno nową, dogodniejszą lokalizację), aczkolwiek po opiniach widzę, że jest tylko gorzej ...atmosfera.... mega rotacją... a co za tym idzie masą pracy w kadrach...Ja osobiście pracy się nie boję, ale za tym musi iść odpowiednie wynagrodzenie, a z opinii, które czytam wynika, że kasa też słaba. Nie dajcie się także zwieść pozorom - czasami w ogłoszeniu jest podana masa benefitów dodatkowych, ale to tzw. chwyt marketingowy, który ma na celu zwabić dużo kandydatów. W rzeczywistości trzeba bić się o jabłko, a i czasami o podstawowe przybory biurowe;) Ja osobiście znalazłam nową pracę, odpowiadając na pozornie ogólnikowe ogłoszenie bez obietnic typu banany w środę a rzodkiewka w piątek:) - Jest wszystko...kawy do wyboru, przekąski, słodycze, owoce, imprezy integracyjne średnio co kwartał... także koleżanki po fachu same zdecydujcie czy warto aplikować:) POWODZENIA;)

Pracownik HR
Pracownik
@kadrowa

@kadrowa Dziękujemy za wszystkie cenne sugestie i opinie. Z uwagą zapoznajemy się ze wszystkimi opisami, komentarzami i ocenami. Jeżeli nie są anonimowe, to kontaktujemy się z ich autorami, aby doprecyzować informacje i wdrożyć rozwiązania, które usprawnią działania i procesy wewnętrzne. Manager HR, która rekrutowała w tym okresie opuściła pokład "wakacyjnego" pociągu, a my nieustannie pracujemy nad satysfakcją i zadowoleniem wszystkich osób biorących udział w rekrutacji. Serdeczne dzięki za ten wpis. Potwierdza on tylko to, jak wiele się u nas zmieniło i jak wiele procesów udało nam się usprawnić. Zapraszamy do aplikowania, aby przekonać się na własne oczy. Pozytywnego dnia.

awa
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w Wakacje.pl juz ponad 2 lata, może to krotko, ale biorąc pod uwagę zarzuty o ciąglej rotacji to chyba niezły wynik. Smieszą mnie komentarze typu "ciężko załapać się na jabłko", pokażcie mi w jakiej firmie to jabłko w ogóle jest:) Uwielbiam tę pracę, wiec pewnie nie bede obiektywna, ale gdyby nie była ok, to czy można by było ją uwielbiać? Oczywiscie, ze są ludzie nie do końca niekompetentni-jak wszedzie, oczywiscie, ze są zwolnienia-jak wszędzie. Zarzucono firmie, ze w trakcie pandemii częśc pracownikow zostala zawieszona, rzeczywiscie tak bylo, ale rozmawialam z wieloma znajomymi i chyba nigdzie nie obylo sie bez zwolnien, częsc z nas pracowala zdalnie (rewelacyjne rozwiązanie), czesc zostala "rzucona" na inne akcje, częsc zawieszona, a częsc zwolniona. Znam firmy, gdzie rozwiązaniem bylo tylko zwolnienie. Dowództwo robilo wszystko, by uratować jak najwięcej ludzi, szkoda, ze wypowiadają sie tylko ci zwolnieni lub zawieszeni. Cudowna atmosfera, cudowni ludzie, mogę pojsc z kazdym problemem i otrzymam pomoc. Czepiano się tez grafiku, sprobujcie stworzyc grafik dla takiej masy ludzi, zeby wszyscy byli zadowoleni, nie da się. Ale w ciągu 2 lat nigdy nie zdarzylo się, by nie udalo mi się otrzymać wolnego w potrzebnym mi terminie, czasem trzeba bylo po prostu poszukać zamiennika. Reasumując, nie ma firmy idealnej, opuszczając poprzednią pracę (tez call center) myslalam, ze juz nigdy nie znajde takiej ekipy, takiej atmosfery, a jednak znalazlam i ciesze się, ze jestem częścią tego zespołu.

Siła i moc

Piszecie nieprawdę. Wakacje są super. W głowach wam sie pokiełbasiło. Ciekawe ilu z Was było takimi super dajacym z sibie wiele pracownikami? Ilu z was nieslusznie zostało pożegnanych? Nikt nie wylatuje za widzimisie

taka tam szukająca pracy
 Pytanie

Jak jest na stanowisku specjalisty ds. komunikacji? Duża rotacja, jedna taka osoba w zespole? Jaki poziom zarobków, można przekroczyć 3500 netto?

Mariusz
@taka tam szukająca pracy

Niestety nie odpowiem Ci na te pytania, ale może aplikowałaś i zaproszono Cię na rozmowę kwalifikacyjną? Jeśli tak się stało, to opowiedz proszę krótko jak wyglądał przebieg rekrutacji, tj. na jakie pytania się przygotować i czy jest podział na etapy. Dzięki.

Uwaga

Chciałam was ostrzec przed oferta pracy na konsultanta połączeń przychodzących,które widzę są coraz częściej wrzucane Firma co roku na przełomie luty marzec zatrudnia masę ludzi na sezon ,niestety nie są w stanie obliczyć ile ludzi będzie potrzebnych .Po miesiącu dwóch zwalniają masę ludzi poniewAz okazuje się ze zapotrzebowanie było dużo mniejsze niż sadzili,(usunięte przez administratora)polecam poczytać komentarze z przed roku.

P

Pracuje w Wakacje.pl już od 3 lat. Początkowo miała to być praca na chwilę ale zostałam na dłużej i nie żałuje. Praca na Call Center nie nadaje się dla wszystkich trzeba po prostu to lubić. Pieniądze same nie spadają z nieba i trzeba się z tym liczyć, że jak się nie zrobi swojego targetu to premii niestety nie będzie. Każdy ma lepsze i gorsze dni ale to czy ktoś wyrobi premię jest zależne tylko i wyłącznie od niego samego. Produkt, który sprzedajemy jest fantastyczny, ludzie którzy tu pracują tworzą niesamowitą atmosferę. Wyjazdy zagraniczne, integracje wiele konkursów i akcji, które toczą się w firmie to wszystko sprawia, że chce się tu pracować. Firma daje wiele możliwości jeżeli chodzi o rozwój. Można brać udział m.in w rekrutacjach wewnętrznych z możliwością awansu na inne stanowiska. Jeżeli ktoś ma dobre wyniki to nawet po dwóch miesiącach pracy otrzymuje study czyli wyjazd zagraniczny w ramach delegacji. Nikt nigdy z marszu nie zostaje zwolniony bez przyczyny no chyba, że jest to kwestia związana z dyscypliną pracy. Każdy pracownik ma prawo anonimowo wypowiedzieć się na temat tego co mu się w firmie podoba i co chciałby zmienić poprzez badanie satysfakcji. Z czystym sumieniem polecam pracę w tym miejscu, jeżeli ktoś ma chęci i duże ambicję to na pewno się nie zawiedzie.

9
Bzbab
@P

Nie chodzi tutaj o garść osób, które pracują kilka lat , tylko o masowe zatrudnianie i zwalnianie osób ! I zabieranie premii frekwencyjnej bo zwalniają dzień przed końcem miesiąca.

Asiula
@P

Witam bardzo podobałaby mi sie praca o ktorej panstwo piszecie prosze podac adres gdzie bym mogla zlozyc cv pozdrawiam

Pracodawca

@Asiula

ASIULA Zapraszamy do aplikowania na stronie http://karierawakacje.pl/. Proszę wybrać interesującą dla siebie ofertę pracy i przesłać nam swoje CV.

Potencjalny pracownik
 Pytanie

Witam, Chcialabym dowiedzieć się wiecej na temat struktury działów - stanowisk w obsłudze klienta. Na stronie kariery nie ma na ten temat konkretnych informacji. Interesuje mnie czy istnieje podzial na działy sprzedażowe, sprzedażowe i operacyjne? Obecnie pracuję w firmie konkurencyjnej od wielu lat, gdzie udało mi się zdobyć ogromne doświadczenie w branży turystycznej, zaczynając od sprzedaży poprzez dzial posprzedażowy jak i operacyjny ze świetną znajomością systemów i procedur. W zwiazku z planowaną przeprowadzką do trojmiasta, szukam firmy gdzie moglabym wykorzystac zdobytą wiedzę. Chcialabym dowiedzieć sie czy istnieje możliwość aplikowania na inne stanowisko niż konsultant czy straszy konsultant w strukturze obsługi klienta? Czy takie stanowiska istnieją i czy odbywaja sie na nie rekrutację zewnetrzne? Będę wdzieczna za odpowiedź. Pozdrawiam

1
Lisek
@Potencjalny pracownik

Hej, tak czytam i sądzę, że jesteś bardzo doświadczona. W wakacjach doświadczenie nic nie da. Nie działający system do wysyłki dokumentów, nerwy, brak współpracy pomiędzy działami... Tylko będziesz się denerwować. Poszukaj lepiej stacjonarnie. Jak masz doświadczenie, to sama się obronisz wiedzą :)

kennygda

Co najlepiej oddaje sytuację i podejście firmy do ludzi? Fakt, że z pięciu osób widocznych na zdjęciu karierawakacje.pl trzy już tam nie pracują, a nie były to stanowiska sezonowe :) Jeżeli masz czas pracować na pełny etat i jakikolwiek potencjał, nie warto tracić tutaj czasu. W oliwskich korpo więcej Ci zapłacą, praca dużo pewniejsza, a warunki dużo bardziej komfortowe. Podejrzewam zresztą, że nie tylko tam. Chcesz tylko na sezon - spoko, ale licz się z tym, że prawdopodobnie zwolnią Cię w połowie wakacji, a dowiesz się o tym na 10 minut przed końcem Twojego ostatniego dnia :)

Olo
@kennygda

Zgadzam się - co do całości wpisu. W Olivii płacą lepiej a i czesto um o prace dają od razu, plus pakiet medyczny i siłownię za pół ceny.

Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Wakacje.pl S.A.?

Olo
@Pytanie

wspólnie użytkowane słuchawki przy komputerach, do ktorych w godzinach wymiany zmian ciężko się dostać, bo jedna zmiana jeszcze musi do równej godziny pracować (czasami nawet po - jak tak wyjdzie z klientem) a druga zmiana juz musi byc o rownej godzinie zalogowana :)

Księgowa

Dzień dobry, chciałabym zapytać pracodawcy dlaczego ciągle szukają Państwo księgowych?

Pracodawca

@Księgowa

W związku z rozwojem naszej firmy w dziale księgowości szukaliśmy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Księgowości. Obecnie zakończyliśmy proces rekrutacyjny z wynikiem pozytywnym i zatrudniliśmy pracownika.

Rysiek

Dzień dobry, to ja Rysiek. Na początku odniosę się do tekstu, że postu pisze jedna osoba. Otóż jest to nieaktualne, gdyż ja jestem druga. Długo wahalem się, czy napisać, czy też nie, ponieważ nie jestem pracownikiem firmy, ale postanowiłem, że napiszę i pomogę osoba, które chciałyby być pracownikami. Jestem osobą z długoletnim stażem pracy w sprzedaży, obsłudze klienta, czy też w turystyce. Na początku roku 2019 postanowiłem odpowiedzieć na ogłoszenie w sprawie pracy na starszego specjalistę. Podczas rozmowy zaproponowałem stawkę, warunki pracy i otrzymałem odpowiedź na tak, ale niestety odmowilem z powodów powiedzmy, że osobistych, życiowych. Pod koniec około października roku 2019 ponownie w związku ze zmianą mojej sytuacji życiowej postanowiłem ponownie wziąć udział w rekrutacji. Oczywiście przeczytałem tekst skontaktujemy i się z wybranymi osobami, ale płacz nie płacz rób co chcesz do mnie się odezwą o, więc poszedłem na spotkanie, które wyglądało identycznie jak to z początku roku również stawka była taka sama. Na spotkaniu otrzymałem jasna informacje SKONTAKTUJE SIĘ Z PANEM POD KONIEC MIESIĄCA, BO IDE NA Urlop, zaakceptował to 8 czekam do dziś. Znajomi, którzy bardzo mnie wspierali w tym, abym zmienił pracy nie mogą uwierzyć, że do tej pory mimo deklaracji nikt nie zadzwonił z tekstem "panie nie". Wszelkie spotkania traktuje biznesowo. Na tym mogłem w oczach rekruterki nie wypaść dobrze, ale czy jak doradcy nie oddzwaniaja w umówiony j terminach to wygląda to mało profesjonalnie i olewczo dla co do osoby, która może nam coś zaoferować. Szczęście w nieszczęściu do mojej firmy, której jestem wieloletnim pracownikiem zatrudnił się kilka osób właśnie z wakacji, którzy z kolei pogratulować mi, że jestem tu gdzie jestem, a nie na Traugutta, bo jak to mówią "od kas przyszła władza z CC na kolobrzezkiej jest syfik". Może, że dobrze, że niepoznalem tej osoby i zasad panujących w Królewskiej Dolinie, ale każdego kto chce się tam zatrudnić proszę pytajcie o opinię znajomych, gdyż ostatnio są mało pochlebne.

Bartek
@Rysiek

Rysiek wybacz, ale mniej wiecej od połowy Twój tekst jest niezrozumiały.

Rysiek

Widzę, że nikomu nie pomogę, bo(usunięte przez administratora)dzięki osobie, która przyszła z CC na kolobrzeskiej również cenzura. Ja gdybym zarządzał jakąkolwiek firma próbował bym rozmawiać, a nie usowac, czy ignorować osobę, która chciała pomoc firmie zarobić ogromne pieniądze.

Hamut

Na początku niby fajnie opowiadają Ci historię, które potem możesz między bajki schować. Nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością. (usunięte przez administratora)

Michał
 Rekomendacja

Cieszę się,że tu pracuję. Jestem bogatszy w nowe doświadczenia...sprzedaż to coś co mnie nakręca. Uwielbiam sprzedawać wycieki. Najważniejsze że są tu ciekawi ludzie ,panuje miła atmosfera i współpraca. Dla mnie jest spoko.

Pozytywnie

Dajcie spokój z ta falą hejtu...nic tylko żalicie się.SŁABO... Jeśli lubisz swoją pracę to jesteś dobrym sprzedawcą A jak masz wszystko w nosie to masz żal o wszystko i do wszystkich. Ja polecam ta firmę, pracuje już rok i cieszę się że jest nabywam cennego doświadczenia.

1
Grażyna
@Pozytywnie

@Pozytywnie Cieszę się, że jesteś zadowolony ze swojej pracy w Wakacje.pl S.A.. A co możesz napisać na temat benefitow pozapłacowych w tej firmie? Czy możesz liczyć na kartę Multisport itp? Z góry dziękuję.

Lipak
@Grażyna

masz kartę multi, entelmed, owocowe czwartki, ale sukcesem jest załapać się na jabłko.

Kaszub
@Pozytywnie

Hahah ... dobry sprzedawca to ten co wciska czy ma zadowolonych klientów???? Na wakacjach jest tylu niezadowolonych klientów, reklamacji to świadczy o twojej jakości??? Słaba firma, ze słabymi wzorcami tzn. bez kultury organizacji.

Pracodawca

@Kaszub

@KASZUB Zadaniem Konsultantów jest profesjonalna sprzedaż oferty turystycznej, ale też realizowanie celów sprzedażowych. Jest to rynkowa norma – działy sprzedaży mają określoną funkcję w organizacji. Zwróć uwagę, że pracujemy z kontaktami przychodzącymi, naszą praktyką nie jest obdzwonka przypadkowych klientów i namawianie ich na usługę, ale odpowiedź na potrzebę klienta. Monitorujemy poziom reklamacji bardzo dokładnie i dane liczbowe wyraźnie wskazują na znaczne zmniejszenie poziomu zgłoszeń od niezadowolonych klientów, a znaczna część reklamacji dotyczy produktu. Niemniej widzimy pojawiąjące się błędy pracowników na różnych szczeblach, dlatego już realizujemy i planujemy kolejne szkolenia i zmiany systemowe. Nie pozostajemy obojętni na zgłaszane nam uwagi, które są mimo wszystko nieuniknione przy tak dużej skali sprzedaży. Nie oznacza to jednak, że nie pracujemy nad ich wyeliminowaniem w maksymalnie możliwym stopniu. To również element kultury organizacyjnej, której brak nam zarzucasz.

Pozytywnie
@Kaszub

tu akurat może się wypowiedzieć nasz dział reklamacji. Zdziwiłbyś się

Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Wakacje.pl S.A.?

Kaszub
@Pytanie

Utylitarne:) Każą sprzedawać za wszelką cenę, nie liczy się klient ... a triki

Programista

Muzealne wersje PHP, dużo starego i słabego kodu. Gdy jakiś znawca wprowadzi swoje wzorce i praktyki to już do końca życia trzeba się tego trzymać. Zdecydowanie jest to fabryka kodu i realizacji zadań zazwyczaj średnio rozpisanych przez PMa. Komentarze piszemy oczywiście po polsku bo angielski w branży IT zbyt trudny. Komentarzy oczywiście musi być dużo i to często po prostu komentarze generowane przez IDE, mordęgą jest wtedy aktualizacja komentarzy przy zmianach w kodzie. Testy niby są ale to mocno zależy od zespołu. Często zwyczajnie po prostu brakuje budżetu na testy(lub wiedzy). Jakiekolwiek propozycje usprawnień w projekcie oczywiście lądują w koszu bo przyzwyczajenia robią swoje. Na szczęście ostatnio firma ruszyła ze szkoleniami zewnętrznymi za co wielkie ukłony! Rozmowa rekrutacyjna bez kodu, po prostu rozmowa. Pytają o co popadnie byleby obniżać wartość kandydata. Ale ogółem w przyjemnej atmosferze. Brak niestety prawdziwych team leaderów, są jedynie znajomości na stołkach wyżej. Zero budowania zespołu, najważniejsze osiąganie własnych ambicji. Można awansować na seniora jak najbardziej, ale zapewniam, że w innych firmach dobry junior będzie na podobnym poziomie wiedzy i doświadczenia. Zarobki dużo poniżej średniej w branży, jednak na duży plus płatny urlop na B2B - 30 dni. Formalnie to właściwie nie urlop ale wiadomo o co chodzi. B2B jedynie w celach oszczędności bo nie idą za tym żadne korzyści dla pracownika. 10k netto za seniora na B2B to niestety nie tutaj takie zarobki. Zresztą widać po ogłoszeniach, że brak widełek. Od dłuższego czasu widać tendencje wzrostową juniorów. Brak doświadczonych nowych programistów bo niestety nie są to atrakcyjne warunki pracy dla dobrych kandydatów. A rynek dziś jest dla programisty szeroki i bogaty. Praca w hałasie na open space. Jedna konsola na całą firmę. Piłkarzyki. Owoce w czwartek. Tyle atrakcji. Karta multisport droga. Polecam jedynie dla początkujących programistów aby nabrać komercyjnego doświadczenia. Ale proszę nie zgadzajcie się na gorsze warunki finansowe od kasjerki w dyskoncie! (tak, junior 2k)... Największym minusem jest rzeczowe traktowanie pracownika. Co w sumie widać teraz po opiniach w innym dziale. Wywalić człowieka można bardzo szybko bez powodu zawodowego. Wystarczy po prostu mieć swój charakter i niepodpasować się liderowi. Zwolnienie z dnia na dzień gwarantowane. Pracodawca zupełnie nie rozumie realiów rynku IT 2019 roku. Pozdrawia aktualny pracownik szukający nowej pracy za godziwe pieniądze :)

NowaIT
@Programista

Hej. Chcę tam wystartować na testera możemy się złapać na priv?

Programista
@NowaIT

Hej, dla początkujących testerów jest to dobra okazja aby zdobyć doświadczenie. Jako że większość projektów nie ma testów automatyczncyh pisanych przez programistów będziesz miała sporo klikania i sprawdzania wielu tematów ale to w sumie taka praca. Zaczęło się od kilku juniorów którzy sami się uczyli, więc brakowało kogoś kto rzeczywiście mógłby kształtować zespół w dobrym kierunku, chociaż kierownik it pewnie twierdzi inaczej. Gdy ktoś zdobył nieco więcej doświadczenia to zmieniał firmę aby wskoczyć na wyższy poziom wiedzy i zarobków. Programista jak i tester w wakacjach ma dobry start aby zebrać lata pracy do CV. Spróbuj, porozmawiaj już z zespołem z którym miałabyś pracować tam, popytaj ich jak pracują. Jeśli hr nie zezwoli na kontakt z aktualnymi pracownikami to już sama zdecyduj czy warto...

Ziomuś
@Programista

Oferta była na technologię X, dostałem zadanie na technologię Y - powinienem już wtedy machnąć ręką, ale coś tam zrobiłem i odesłałem po czym kontakt się urwał. Od tamtej pory nie polecam nikomu pracy tam, bo po co pracować dla firm, które nie szanują ludzi? Mam też znajomych co tam pracowali i nikt nie poleca. Niestety w 3mieście co drugi to programista i firmy to wykorzystują - ale wszystko do czasu :)

XYZ

Przyszłam tutaj około 4 mies. temu. Na rekrutacji opowiadano mi bajki o częstych imprezach i wyjazdach za granicę.Odkąd tu jestem nie było żadnej imprezy ani możliwości wyjazdu. Z tego co mówią w dziale jak teraz nic nie było to już napewno później nie będzie. Sytuacja w firmie teraz jest kiepska zwalniają dużo ludzi. Jak się zastanawiasz nad pracą tutaj to jest to zły moment.

Grażyna
@XYZ

Może warto zapytać o imprezy i wyjazdy bezpośrednio u przełożonego? A jak oceniasz atmosferę w firmie Wakacje.pl S.A.? Czy jest szansa na elastyczny grafik ,aby móc połączyć prace ze studiami?

Żal
@Grażyna

Dawało się połączyć grafik ze studiami, jeśli chcesz pracować tylko poza sezonem. Jak przychodzi sezon wakacyjny, to cała otoczka fajnej pracy znika. Nagle WYMAGAJĄ od Ciebie ilości zagrafikowanych godzin sporo ponad to co masz w umowie, bo tak. "Takie jest zapotrzebowanie" żeby potem ludzi masowo zwalniać, albo w ciągu dnia puszczać do domu, bo jednak nie ma ruchu, jaki był zakładany. Nie warto marnować na nich czasu i nerwów, szczególnie jeśli ma się jeszcze studia w toku.

OMG

"Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamień" ślamazary życiowe bez perspektyw piszą te komentarze. Tim Liderzy są bo są, kierowniczki glownej nie znam. Nie mam potrzeby. Ale jestem tu w pracy, robie swoje. Wy zamiast rozliczać innych sami się rozliczcie. Pilnujcie swoich (usunięte przez administratora)

1
Kolejny były pracownik CC

Pracowałam w wakacje.pl półtora roku temu, moja współpraca zakończyła się w momencie kiedy chciałam przed sezonem zmienić dział na posprzedażowy aby odpocząć od TL ciągle dyszącego mi w kark żeby "cisnąć na linii" - zostałam zwolniona bo jak to tak można nie chcieć na (usunięte przez administratora) robić tego co ci każą? Dzięki Ci mój były TL za to błogosławieństwo w formie wypowiedzenia :) Odchodząc śmiałam się że jeszcze z tej firmy zrobi się drugi Transcom (usunięte przez administratora) z mobbingiem kierownictwa i TL)... jak widać nie pomyliłam się wcale... Wszystkie negatywne opinie o tej firmie są 100% prawdą, praca "sprzedawcy marzeń" polega na wydzwanianiu do klienta po milion razy na dobę, nawet przed samą północą! zasypywaniem spamem na meila z ofertami wycieczek, których klient nie chce, często klient słyszy jak twój TL każe ci sprzedać klientowi wycieczkę bo inaczej dostaniesz plan naprawczy (tak, słuchawki są bardzo czułe i ściągają cały dźwięk z otoczenia), wciskanie ubezpieczenia (każe się dzwonić do ludzi do skutku do samego wyjazdu i przekonywać do dodatkowego ubezpieczenia), co jakiś czas są organizowane jakieś śmieszne testy sprawdzające twoją wiedzę odnośnie preferowanych przez firmę destynacji, ciągłe zmuszanie do nadgodzin (bo przecież konsultant nie ma prywatnego życia i rodziny), przekroczysz przerwę, bądź wyjdziesz bez zgody TL - lądujesz na dywaniku i dostajesz reprymendę jak dziecko w przedszkolu. Kolejną sprawą jest to że kierownictwo nie słucha konsultantów kiedy ci zgłaszają problemy systemowe i tak masz pracować w oparciu o stronę www na której oferty są nie aktualne a to że nagle się okaże że sprzedałeś coś czego nie ma - też twoja wina trzeba było sprawdzić w niedziałającym INO albo w systemie do którego nie masz dostępu (można było zapytać TL - gdyby nie to że go nie było bo siedział na 10 odprawie w tym tygodniu). A zarobki? na ten temat napisane już zostało wszystko - nie warto za takie pieniądze dać się tak poniżać. Firma nie ma szacunku do konsultantów i taktuje ich jak tanią siłę roboczą.

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 12 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy Wakacje.pl S.A., to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a, 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wakacje.pl S.A.