Wakacje.pl S.A.

2.2 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wakacje.pl S.A.

Wojtek

Postanowiłem opisać jak naprawdę wyglada praca w wakacje.pl Wiec tak pracownicy pryciagani są atrakcyjnymi benefitami i zarobkami.. jak ktoś szuka pracy może zauważyć ze ogłoszenia wiszą na wszystkich forach bez przerwy... nie bez powodu Zaczynajac od szkolenia, jest beznadziejne zero przygotowania do pracy w praktyce . Gry zabawy opowiadania itp. Niektórzy przychodząc do pracy noe wiedza jak zacząć rozmowę z klientem. Masz na 3 dni pilota, rzadko trafi się ktoś kto fajnie chce ci coś wytłumaczyć. Przeważnie jest to nadęta osoba robiąca łaskę ze ci tłumaczy ... Kasa najniższa krajowa plus 300 zł premii frekwencyjne . Przez pierwszy miesiąc nie ma nic poza tym.. nowi pracownicy maja zablokowane inne kanały sprzedaży. Pracują tylko na zapytaniach co graniczy z cudem żeby coś sprzedać bo przeważnie klienci później już nie odbierają , albo zadają bzdurne pytania , tylko informacyjnie.. takie zapytania są do odwołania.. czyli ciagle zero premii . Zmuszanie do nachalnej sprzedaży przez tl .. cisnąć trzeba . Zero szacunku do klienta, liczy się sprzedaż.. są szkolenia jak odpowiednio zmanipulować klienta.. Przeważnie ludzie po drugim miesiącu rezygnują, bo wtedy weryfikuje się kasa... na szkoleniu jest mowa ze minimum 3 tysie na luzie a tutaj najniższa krajowa Nie polecam ani pracy, ani kupowania tutaj wycieczek. Pamiętaj kliencie ze lufie tutaj maja szkolenia jak zamanipulowac klienta. Szanujesz swoj czas i pieniądze ?? Polecam tui Wakacje pl mnie zrobiły w ch... z kasa wiec wyjawiłam prawdę o pracy tutaj.

klient123

18.04.2019 zakupiłam od wakacje.pl wycieczkę do Costa Brawa na majówkę. Wycieczka miała być na potwierdzenie, następnego dnia dostałam telefon od konsultanta, który poinformował mnie że zatwierdza wycieczkę i że organizator zmienia tylko termin ,i czy ja to akceptujące? O godzinie 11.00 wysłałam im szybkiego maila z potwierdzeniem. Następnego dnia zadzwoniła Pani konsultant o godzinie 16.00 z informacja ze musimy dopłacić 900 zł za bilet lotniczy, bo ceny im się zmieniają dynamicznie (odebraliśmy ten telefon jako próbę wyłudzenia pieniędzy) poinformowaliśmy WAKACJE.PL że się musimy zastanowić bo sytuacja jest trochę dziwna a były już święta Wielkanocne. We wtorek od godziny 10 rana zaczęliśmy z chłopakiem do nich dzwonić, z prośba o wyjaśnienie i nadaniem informacji a pro po naszej wycieczki. Cały czas musiałam od początku opowiadać cala historie każdemu z konsultantów, aż w końcu dostałam informacje ze za 10 min do mnie oddzwonią ale nic z tego. Dopóki nie wzięliśmy sytuacji w swoje ręce i nie zadzwoniliśmy do organizatora wycieczki dane, którego znalazłam w załączniku (tylko nazwa firmy była w dokumentach telefon był prze zemnie odnaleziony w Google) Nikt nie mógł nam pomóc poza biurem organizatora Ecco Holiday. Wiec na przyszłość polecam nie korzystać nigdy z usług pośrednika wakacje.pl i bezpośrednio załatwiać sprawę wycieczkowe z biurem podroży. Po tym jak w mailu opisałam swoje zniesmaczenie i wysłałam go do wakacje.pl żadnej odpowiedzi nie dostałam od nich chociaż wyraźnie opisałam, że potrzebuje poprawionych dokumentów. Wiec do tej pory nie wiem, czy polecimy gdziekolwiek. Chociaż 2 godziny temu dostałam telefon od organizatorki, a dokładnie od kierowniczki biura podroży z siedziba w Poznaniu która powiedziała ze wszystko jest dla nas już załatwione. Wiec zostało mi cierpliwie czekać na informacje od ludzi którzy niestety nie spełniają oczekiwań. Najprzykrzejsze jest to ze jestem kobieta w ciąży która przez nich straciła swój czas i nerwy (od 10 23.04.2019-w tej chwili mamy godzinę 13.00 nic nie wyjaśnione przez Wakacje.pl, do tej pory czekam na telefon od konsultanta. Straciłam swój czas na wykonanie ich roboty.)

Agnieszka
 Rekomendacja

Czy nie jest to zastanawiające, że firma, która oferuje tak bogaty pakiet benefitów pozapłacowych ciągle szuka pracowników? Przeglądam ogłoszenia od dłuższego czasu i ciągle widzę zapotrzebowanie na te same stanowiska. Na jakiś czas znikają i zaraz znowu się pojawiają... Wnioski... albo ktoś kto się tam zatrudni zaraz ucieka i znowu jest wolne stanowisko, albo tak naprawdę nikogo nie potrzebują a ogłoszenie zamieszczają tylko po to, żeby wyciągnąć dane osobowe...

Paweł

Młodszy Specjalista ds. Monitoringu Rozmów Telefonicznych – obszar obsługi posprzedażowej Ile realnie można zarobić?

brak
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Ogólna ocena rekrutacji uważam za dobrą. Były dobrze dobrane pytania co do stanowiska, ale... Aż 3 rozmowy rekrutacyjne to za dużo. Na pierwszej rozmowie poczułem brak poszanowania do zdobytego doświadczenia od jednej osoby. To smutne jak ktoś zaczyna mówić "To niemożliwe, że w tak krótkim czasie...". Podobno własne biurka są zarezerwowane dla osób, którzy są min 3 razy w tygodniu w biurze (serio przy tak ważnym stanowisku?). Po otrzymaniu informacji o trzeciej rozmowie poczułem że trzeba to przerwać, ponieważ uważam to brak profesjonalizmu, ale jednak spróbowałem. Na spotkaniu byli wszyscy team leaderzy, którzy zadali po jednym pytaniu (z czego prawie wszystkie zdublowane z pierwszej rozmowy), jednocześnie odnosiłem wrażenie że bali się pytać. Brakowało jeszcze osób z przyszłego teamu... Po tym spotkaniu stwierdzili że nadaje się na "Tech Leadera" (z czego byłem 2 lata "Team Leaderem") i podziękowali mi. Uważam że ta trzecia rozmowa to była jedna z najgorszych rozmów jakie prowadziłem do tej pory, a również rekrutowałem inne osoby. Teraz już wiem dlaczego ogłoszenie jest już kilkanaście miesięcy na ich stronie.

Pytania

Pierwsza rozmowa dlaczego team leader, co cie motywuje do tej pracy, ogólne poznanie się, druga techniczna, na trzeciej to powtórka tego co było na pierwszej

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
były pracownik

Pracowałam 4 miesiące, w sezonie i było super. Faktycznie dużo się dzieje, ale nikt Nam nie płaci za siedzenie

Pracownik od 1,5 roku

Jest to najlepsza firma, w jakiej miałam okazję pracować. Elastyczne godziny pracy, możliwość pogodzenia studiów dziennych z pracą uważam za ogromną zaletę. Osoba układająca grafik pracy respektuje plany zajęć na uczelni. Uczciwy, wszystkim znany system premiowy, dobra stawka godzinowa i wypłaty przychodzące na konto (ZAWSZE) w terminie. Dodatkowo, w uznaniu za ciężką pracę i wyniki sprzedażowe, jest możliwość korzystania z wyjazdów zagranicznych, co daje możliwość dodatkowego kształcenia się (i oczywiście zwiedzania świata!). Firma dba o integrację całego zespołu organizując przeróżne wspólne wyjścia i eventy. Największą zaletą jest praca w fantastycznym zespole, pełnym kreatywnych, pomocnych i uczciwych ludzi. W firmie panują zasady ogromnego szacunku do wszystkich pracowników, niezależnie od zajmowanego stanowiska. Z czystym sumieniem polecam pracę w tej firmie.

Ciekawy
@Pracownik od 1,5 roku

Możesz powiedziec jak jest godzinami pracy jest problem z tym żeby pracować przykładowo 10-18-20

pracatam

Pracowałem w tej firmie NIE POLECAM! zgadzam sie z negatyanymi komentarzami o tej firmie! Praca tam to istny koszmar! Klienci są źle traktowani, powiedziałbym nawet, że przedmiotowo. Liczy się tylko zysk żeby jak najszybciej wcisnąć klientowi wycieczke. Czesto klienci dzwonia z reklamacjami bo nie zostali poinformowani albo sa jakies bledy ( wynika to z tego ze ludzie pracujacy tam sa pracownikami Bez wiedzy, z przypadku) czesto tworzą się afery wynikajace z bledow niekompetentnych pracownikow!!! Jezeli chodzi o traktowanie pracownikow przez wakacje.pl to przerwy na ktore praktycznie nie mozna wyjsc ( BO JEST KOLEJKA, wieczna kolejka..) wprowadzane sa limity przerw nikogo nie obchodzi ze jestes glodny i chcesz odejsc na chwile od stanowiska... kolejne slabe zagranie firmy to dodatkowe godziny ktore w srezonie przydzielane sa prawie codziennie np karza ci zostac 2 godziny dluzej. I musisz miec bardzo powazny powod by tego uniknac... inaczej siedzisz dluzej i nikogo nie obchodzisz!!!! Bo musisz rozladowac kolejke... Niewazne jak bardzo zmeczony jestes i od ktorej juz tam siedzisz! Masz zostac i koniec! Okropnosc zero szacunku do pracownika! Naprawde! Generalnie jestes tylko po to by robic target i kazdy ma cie gdzies... a kiedy masz jakis problem pytasz team lidera o pomoc- TO NAJCZESCIEJ ON SAM NIC NIE WIE... i musisz isc pytac sie innych pracownikow co jest dla mnie absurdem... stanowiska sa brudne panuje tam jeden wielki balagan...... najgorsze z najgorszych to chyba NĘKANIE tych klientow... bo jak juz raz zadzwonią to oj nie.. nie dostana od firmy spokoju... dopoki nie kupia wycieczki musisz do nich dzwonic pytac namawiac wrecz nekac!! A oni sami wyrazaja swoje niezadowolenie wrecz czasami krzyczac przez telefon zeby firma dala im juz spokoj... a nie wspomne juz o telefonach jakie system karze wykonywac nocą , kiedy klienci juz spia... wtedy sa okropnie zli. A pracownik nie moze nic zrobic... jezeli mialbym wybor nigdy nie zadzwonilbym kupic wycieczki przez infolinie (usunięte przez administratora) Wycieczki ktore sa na stronie sa praktycznie nieaktualne, klient dzwoni w sprawie wycieczki ktorej juz od kilku dni nie ma... porazka ze strony firmy... A atmosfera panujaca tam?? Jeden wielki WYSCIG SZCZUROW jeden drugiego by wrecz zabil za target!! To jest az smieszne!!!!! Klientow to jeden drugiemu zabiera! BADZCIE OSTROZNI BO FIRMA PRZYCIAGA PRACOWNIKOW ROZNYMI BENEFITAMI PISZE CZEGO TO PRACOWNIK NIE ZOSTANIE CO TO TAM NIE BEDZIE! a wchodzisz i jedna wielka tragedia!! Zupelnie co innego oferuja a zastajesz na miejscu! NIE POLECAM PRACY TAM Z CALEGO SERCA! Tylko nieprzyjemne doswiadczenia! A co do klientow idzcie lepiej do innych biur kupowac wycieczki!

Grzegorz

OSTRZEGAM WSZYSTKICH KTORZY CHCA KUPIC WYCIECZKĘ PRZEZ TEN PORTAL!!! Nie traćcie czasu na szukanie u nich wyjazdu. Nie wiem jacy kompetentni informatycy u nich pracuja, którzy zarządzają ich strona internetową, na której wisi przez kilka dni WIELE nieaktualnych ofert. Często jak zadzwoni się na ich infolinię w sprawie wycieczki okazuje się że ceny są też zupełnie inne niż te prezentowane. Dodatkowo nie wiem co za ludzie pracują po drugiej spodnie słuchawki, ale są strasznie niewyedukowani w zakresie turystyki, mam wrażenie , że siedza tam ludzie z przypadku, bez jakichkolwiek perspektyw na lepsze życie -typowe przegrywy. I jeszcze potrafią narobić błędów kiedy chce się coś u nich kupić- pomyla się z terminem albo co lepsze miastem wylotu, chodź w rozmowie to podsumowywane, a jak zaplacisz i sam się zorientujesz ze cos jest nie tak, to olaa boga nikt już nie chce z Tobą rozmawiać, pieniędzy nie odzyskasz. Dodatkowo kiedy kilka razy do nich dzwoniłem, zewszad słychać jakieś głośne rozmowy, nawet przekleństwa typu kur**. Jak to świadczy o firmie? Mojej koleżance zdążyła się sytuacja, kiedy W DNIU WYLOTU ZADZWONIONO DO NIEJ I POWIEDZIANO ZE NO JEDNAK NIE POLECI NA WAKACJE ZA KTORE ZAPLACILA JUZ TYDZIEN TEMU, BO JEDNAK NIE MA WOLNEGO POKOJU DLA NIEJ. Ten (usunięte przez administratora) już dawno powinni zamknąć, a sąd powinien zainteresować się tym jak notorycznie są łamane prawa konsumentów przez ta bandę idiotow !!!!

szejkTR

NAJWIĘKSZE JAJA JAKICH MIAŁEM OKAZJE DOŚWIADCZYĆ! 1. Oferta, która zadzwoniłem zarezerwować była nieaktualna. Pani przyznała, że większość tych które się wyświetlają jest nieaktualnych. 2. Zaproponowano mi inną ofertę, na którą przystałem. Wakacje miały kosztować ok. 3900zł. 3. Opłaciłem 3900zł, w międzyczasie oddzwonił do mnie Pan z biura podróży, którego wakacje.pl są pośrednikiem i od którego w rzeczywistości kupiłem wycieczkę. Wcześniej dzwoniłem do nich ale nie odbierali. Przedstawiłem mu sytuację informując, że nabyłem już ofertę przez pośrednika. Pan poinformował mnie -całe szczęście, o konieczności wykupu większego bagażu, gdyż w tej konkretnej ofercie przysługuje tylko najmniejszy bagaż podręczny typu "plecaczek" 40x20x20 oraz o tym, że w tym konkretnych regionie (Szardża, ZEA) mamy do czynienia z absolutnym zakazem picia alkoholu pod rygorem sankcji prawnych (!). 4. Ponieważ, po opłaceniu oferty nie dostałem, żadnych informacji na maila oraz chciałem dopytać o możliwość dokupienia bagażu zadzwoniłem na infolinie wakacje.pl - Czas oczekiwania na połączenie, kiedy wybiera się opcje numeryczną "wycieczka już zarezerwowana" zamiast "chcę zarezerwować wycieczkę" wynosił ok. 10 min. - Po połączeniu się z konsultantem prosiłem o przełączenie mnie do Pani, z którą poprzednio rozmawiałem. Okazało się, że nie ma jej już w pracy. Zapytałem Panią, z którą rozmawiałem czy zna szczegóły mojej oferty na co odpowiedziała twierdząco, ale tak nie było. - Pani zapewniała mnie, że bagaż jest cenie wycieczki i musiałem edukować ją dzięki wcześniej zdobytej przeze mnie wiedzy, że musimy wykupić opcję bagażu dodatkowego typu Wizzair Privilage/ Wizzair Go. Pani nie wiedziała nic o zakazie spożywania alkoholu na terenie hotelu i w całym Emiracie. 5. Po kilku godzinach dostaje telefon - aby zarezerwować Pana wycieczkę musi Pan dopłacić 250 zł. CZYLI WYCIECZKA ZA KTÓRĄ ZAPŁACIŁEM CIĄGLĘ NIE JEST ZAREZERWOWANA?! Dopłaciłem 250zł z hakiem i za dodatkowy bagaż 140zł. Wycieczka za 2 dni - zarezerwowałem parking na lotnisku w Katowicach, wymieniłem pieniądze. Dzień przed wyjazdem wyjechałem do znajomych do Krakowa aby mieć bliżej na lotnisko - od miejsca mojego zamieszkania to ok. 5,5h jazdy autem. 6. W Krakowie przejrzałem dokumenty, które przesłano mi na maila z Wakacje.pl - REZERWACJA HOTELU I LOTY ZAMIAST NA 17-22 TO NA 22.11-28.11.2018. DZWONIE - 10 MIN OCZEKIWANIA. OCZYWIŚĆIE, ŻE ZROBILI BŁĄD I NIE DA SIĘ ODKRĘCIĆ. Kto zrobił błąd - uprzejma Pani nie może powiedzieć bo 'RODO'. Ani przepraszam ani pocałuj mnie w ... 7. Powiedzieli, że nie zwrócą mi nawet za wykupiony parking przy lotnisku. TO NIE JEST FIRMA DO KORZYSTANIA Z JEJ USŁUG TYLKO DO ZGŁOSZENIA DO RZECZNIKA PRAW KONSUMENTA. Moje sugestie dla Wakacje.pl S.A.: zmienić branżę na mniej odpowiedzialną

siepracowalotam

Zdecydowanie odradzam prace w tej firmie. Przełożeni (Koordynatorzy) to osoby bez wykształcenia oraz jakiejkolwiek wiedzy ( nie wszyscy rzecz jasna, bo jest może z 3 mega spoko, ambitnych i mających mega wiedzę) . Są koordynatorzy, którzy potrafią dopisywać godziny bez Twojej wiedzy, np przychodzisz na 16:00 dowiadujesz się, że miałeś na 14, notorycznie dopisują godziny tego samego dnia, jesteś w pracy do 16, nakazują zostać do 18. Jeśli nie możesz, to wielka afera się robi, musisz przedstawić dowód, że na prawdę nie możesz. Np wizyta u lekarza -udokumentowana. To, że grafik jest ustalany miesiąc wcześniej nie ma znaczenia, a slogany w ogłoszeniach "elastyczny grafik" odnoszą się do elastyczności, ale na zasadzie "ustawimy Ci jak nam pasuje". Firma bazuje na kodeksie, mówiąc że w przypadku "awarii" jaką jest tutaj wzrost kolejki, musi pracownik zostać w pracy. Szkoda, że pomijają fakt, iż nie odnosi się to do umowy zlecenie, a takżę to że jest to stosowane NOTORYCZNIE. Z 3-4 razy w tygodniu, czasem w sezonie niemal w każdy dzień. "Nadgodziny", dodatkowo płatne na umowę zlecenie może kilka dni "specjalnych" podczas sezonu, reszte robisz za normalną stawkę. Praca w święta- call center działa CAŁY ROK. Nawet jak jesteś z daleka, masz obowiązek być w święta. Minimum 1 dzień. Tzn nie wszyscy, ale jest to loteria i oczywiście "sympatia", bo są osoby mające wolne. Jeśli tylko powiesz coś głośno na zasadzie, zwrócenia problemu, wyrazisz zdanie odnośnie błędów systemu, lub zwrocisz uwagę na minusy planu, któregoś z przełożonych -planu dotyczącego Twojej pracy. Masz już pozamiatane. Nie masz prawa do głosu, ba! możę Cię spotkać nawet rodzaj zemsty, jeśli podważysz zdanie swojego przełożonego. Bo jak można mieć racje. Nawet jeśli ją masz. Twoją pracę, system i obsługę klienta planują, wytyczają osoby nie mające o tym zielonego pojęcia. Nie liczy się pracownik, jego doświadczenie ani umiejętnośći, tylko wynik i kasa. Na umowę o pracę, po okresie próbnym, mogą liczyć nieliczni. Firma to ciągłe zmiany, jeden wielki chaos, brak szacunku do pracownika, gdzie na każdym kroku wszyscy zaznaczają jak bardzo jesteś tutaj nikim. Jeśli chcesz dorobić na sezon, śmiało, na dłużej to katorga dla osób mających ambicje. Polityka firmy zmusza do traktowania klienta jak mięso, które trzeba przemielić i opchać za wszelką cene cokolwiek. A i przerwy, nie licz, że wyjdziesz na przerwę spokojnie zjeść. Tutaj są kolejki - głownie na papierosa, a fakt, że 6 godzin nie miałeś przerwy, bo nie palisz, a chcesz zjeść nikogo nie obchodzi. Plus firmy, to kontakt z osobami które kochają podróże oraz współpracownicy, większość to na prawdę fajni i pozytywni ludzie, dzięki którym dzień w tym miejscu mijał w miarę ok. Wspólna niechęć do karykaturalnych i komicznych przełożonych umacniała tę wieź. Team lider i jego praca dosłownie polega na mówieniu "Rób target, albo żegnam" i tyle. Pomoc uzyskasz jedynie od kilku mających wiedzę o turystyce i systemie na którym pracujesz. Reszta wzrusza ramionami albo udaje, że nie słyszy. Pozdrawiam wielbicieli turystyki :) Moje sugestie dla Wakacje.pl S.A.: Zacznijcie doceniać ludzi, bo nie tak buduje się markę. Pracownik to nie niewolnik. Lubię atmosferę w Wakacje.pl S.A. za: Współpracownicy.

Siepracujetam:D
@siepracowalotam

Pracuje i nie potwierdzam może dlatego że robię wyniki i mam się świetnie za to nie lubię siedzieć obok takich jak ty roszczeniowych i przychodzących pogadac o byle czym i grać w telefonie dorosnij????

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Siepracowalota :)
@Siepracujetam:D

W moim przypadku na wynki też nie było co narzekać. Raz zrobisz, innym razem nie. PS: Telefonów nie wolno używać przecież w czasie pracy :O -Nie o tym był mój komentarz. Gdzie tu pojawiły się roszczenia? Szczera opinia na temat miejsca, w którym była wykonywana praca. Oczywiście subiektywna (w większości) opinia, za innych się nie wypowiadam, choć patrząc na ilość negatywnych komentarzy, to chyba jest zbędne. Co do dorosłości: Wakacje.pl -praca dla młodych studentów na chwile jest spoko (z podkreśleniem na chwile), ci co"dorośli", tak jak ja odeszli, do prawdziwej i rzetelnej turystyki. Firma ma swoje plusy, które również zostały wymienione. Lecz mimo plusów nie polecam i tyle, szkoda nerwów. Pozdrawiam i powodzenia w karierze :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
tylkoprawda

Bardzo slabe wynagordzenia, nie polecam zwlaszcza proces rekrutacji pozostawia wiele do zyczenia

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola
@tylkoprawda

To ile konkretnie można tam zarobić?Interesuje co najmniej 3000netto jest szansa?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Uop
@Ola

Nie sadze

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wakacje.pl
@Ola

Ola, o jakie stanowisko w jakim dziale pytasz? Jeśli chodzi o call center: Młodszy konsultant, bez doświadczenia w sprzedaży, otrzyma 14 zł brutto podstawy na początek, po dwóch miesiącach ta stawka wzrośnie do 15 złotych na umowę zlecenie lub 2500 zł brutto na umowie o pracę. Stawki te rosną wraz z doświadczeniem i wzrostem kompetencji. 2750 zł i 3000 zł brutto podstawy zarobią pracownicy z doświadczeniem i odpowiednimi umiejętnościami.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mat
@Wakacje.pl

Nie wzrośnie, bo wyrzucanie ludzi przed 2 miesiącem, żeby im więcej nie płacić. Nie polecam pracy. Było się tu i tam, i wiele się widziało, i mówię wam - nie warto. Nie szkolą z systemów, a później wywalają za jakieś błędy, które popełniłeś, nawet nie wiedząc, że są one błędem. Przemiał ludzi jak diabli, chaos i anarchia. Nikt nie jest odpowiedzialny za nic, ale CC ma wszystko wiedzieć i myśleć za pozostałe działy. (usunięte przez administratora) i prostactwo.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anna32
@Ola

oczywiście, ze jest szansa, już w pierwszym miesiącu dostałam 4 tys na rękę (fakt, był to miesiąc sezonowy)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
moznaznalezcfajniejszaprace

Pracowałam w te wakacje 2 miesiące na słuchawce i się zwolniłam. Ogólnie nie polecam wakacji.pl, pracowałam wcześniej w kilku miejsach i jest to najgorsze! Tak wiem,że mają fajną reklamę, że wiele osób widzi super firmę z wieloma benefitami, ale tak nie jest. Moim głównym powodem zwolnienia był BRAK SZACUNKU do PRACOWNIKÓW, bardzo często dostawałam maila, że SĄ WYDŁUŻONE GODZINY PRACY, gdy ktoś nie mógł zostać oczekiwali tłumaczenia, a najlepiej zaświadczenia od lekarza, bądź w przypadku drugiej pracy nawet zaświadczenia od pracodawcy, dlaczego nie można zostać, czasem zamiast wysyłania maila, kazali chodzić do managera sali, by sie wytłumaczyć. Przypominam, że podaje się dyspozycyjność, (na rozmowie kwalifikacyjnej tak pięknie było mówione,że można sobie podpasować grafik, ale tak kolorowo nie jest) potem mnóstwo zmian i właśnie próbowanie wydłużać po 2 godziny, skoro sobie zaznaczyłam daną ilość godzin to dlatego, gdyż więcej nie mogłam/nie chciałam. Choć na początku chciałąm sobie coś więcej zarobić to potem już nie zostawałam na tych nadgodzinach. Oczywiście osoby, które nie chciały zostawać mówiąc, że nie muszą się tłumaczyć nie były mile odbierane. Przypominam,że na zleceniu nie ma takiego czegoś jak obowiązek zostawania na nadgodzinach. Na rozmowie mówiłam,że mam zajęcia dodatkowe to oczywiście usłyszałam,że firmie zależy by pracownicy mieli swoje pasje i się rozwijali. NIE PRAWDA. Próbowali bardzo często wydłużać, gdyż było mnóstwo awarii systemowych codziennie lub po prostu nie mieli ludzi (rotacja jest non stop nic dziwnego). Klienci raczej też nie są tam super szanowani, owszem na początku, do czasu aż zapłaci to jeszcze w miarę miło jest, a potem to już często ciężko im było uzyskać informację/pomoc, ale w to zagłębiać się nie będę. Mnie irytowało dzwonienie o 23. TRAGEDIA! O 22 już mi było głupio, a co dopiero np. o 23.50. Okej jeśli kient sam dzwonił to nie było problemu, albo gdy nie dawno składał rezerwację. Ale dzwonienie, by spytać się czy zdecydował się na jakąś ofertę z wysłanych na maila, albo by przypomnieć o płatności, gdy ma rezerwacje do następnego dnia to naprawdę jest przykre. Nom i ludzie się denerwowali, przeklinali, zrażali i żadąli usunięcia z bazy, a byli i tacy co nom grozili sądami i wyzywali. Nic dziwnego kto lubi być budzony w nocy ?Oczywiście do wielu klientów dzwoni się po kilka razy dziennie... Przerwy ?? hmm koordynatorzy wyznaczają ile osób ma być na przerwie. Często np przez ileś godzin tylko 2 osoby mogły być, bo DUŻA KOLEJKA....jak ktoś szedł, gdy teoretycznie nie można było to grozili - 20% premii, nom i karali. Fakt jak nie było kolejki to więcej osób mogło, ale czasami przez awarie kilka dni tak było,że dużo się działo i było trzeba się denerwować i kombinować nawet, by iść się wysikać... Współpraca międzydziałami do łatwych nie należy. Pretensje z każdej strony, by uzyskać jakąś pomoc/informację od działu wsparcia czy innych jednostek było trzeba nastawić się na cierpliwość i niemiłe odpowiedzi, bądź wyśmianie. . . Niektórzy koordynatorzy/ Managerowie sali byli pomocni, ale większość nawet wprowadza w błąd, jak spytasz co masz zrobić w systemie, gdyż sami oni go nie znają. Najwięcej nauczysz się od koleżanek i kolegów ze swojej grupy. Dziękuję tym osobom, bo naprawdę tylko oni pomogli mi tam przetrwać te 2 miesiące. Jak widziałam jak nowej osobie koordynatorka tłumaczyła jak coś zrobić to aż żal mi jej było. Nowej koleżance oczywiście pomogłam, bo by się nie dowiedziała... Voucher na taxe - zgadza się mają, wzięłam kilka razy i zrezygnowałam, bo nie dość że voucher jest za 20 zł, a z tego oczywiście z pensji odchodzi Wam podatek, to same problemy miałąm z taksówkami, albo piszą Wam 10 min przed przyjazdem,że nie mają taksówki i tyle, albo się spóźniają. Może akurat ja tak trafiłam, ale szybciej wracałam do domu w swoim zakresie i taniej... Mówią Wam koordynatorzy, że to grosze (ten podatek) ale jak macie min połowę zmian wieczornych to też Wam pewna kwota wyjdzie. Lepiej znaleźć pracę bez tak późnych zmian (usunięte przez administratora) Konkursy hmmm wolałam nie brać udziału, bo jeden np odbył się w trakcie pracy, podczas rozmowy z klientami było trzeba śledzić konkurs i robić pewne czynności. Oczywiście od wygranych też trzeba zapłacić podatek, dla mnie nagrody atrakcyjne nie były, więc w przypadku wygranych nie chciałabym jeszcze za nie płacić jakiejkolwiek sumy. Study tour nie interesowałam się tym, ale jest dużo osób pracujących z dłuższym stażem z dobrymi wynikami i na study się nie załapały, więc nie jest tak, że KAŻDY POJEDZIE. Nom na pewno większe szanse, by miał pracownik, który zostaje na nadgodzinach i robi dużo ponad cały etat, wciska wszystko i słucha się wszystkich poleceń koordynatorów (oni bazują na niewiedzy pracowników i próbują nieźle wszystkich sobie ułożyć)...O premiach już mi się pisać nie chcę ale w tym sezonie nie było łatwo ich wyrobić. Koordynatorzy mogą ustawiać, że np ktoś dostaje rezerwacje, więc nie wszyscy mają równe szansę. NIE POLECAM.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anna32
@moznaznalezcfajniejszaprace

"i było trzeba się denerwować i kombinować nawet, by iść się wysikać.." no teraz przegięłaś, pojście do ubikacji nie odbywa się w ramach przerwy (miałaś to na szkoleniu BHP), mogłaś się wylogować lub pójśc na zadaniu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Oko

Nie warto pchać się w to miejsce. Kasa słaba, dużo nerwów to człowieka kosztuje. Szczególnie w sezonie, bardzo ciężko. Przerwy? Ograniczona ilość, przeważnie wychodzą te same osoby na fajkę. Osoba od ustalania grafików siedzi jak za karę, odpowiada z wielką łaską albo wcale. Koordynatorzy sa spoko ale nie wszyscy. Pare osób nie ogarnia albo poprostu nie chce pomóc. Żadnych benefitów nie ma, chyba ze zapłacisz. Taxi słabe, płacisz za nią i nie zawsze możesz na nia liczyć. Najgorsze jest dzwonienie do osób, które sobie tego nie życzą. Męczymy tych ludzi telefonami co kilka godzin, a jak nie odbierze to następnego dnia to samo. Tutaj wielki minus dla firmy, jest to mało profesjonalne. Większość klientów się zraża i firma na tym tylko traci. Niemiło tez się robi, kiedy masz trudna sytuacje i potrzebujesz szybko pomocy od osoby z innego działu. Klient musi czekac, bo mało osób jest które ogarniają trudne sytuacje. Nawiąże jeszcze do szkolenia, które nie przygotowało nas do pracy prawie wcale. Fajnie ze dowiedzieliśmy się o ubezpieczeniu, promesie itp, jakie są rodzaje wycieczek, organizatorzy... ale to za mało. System musieliśmy opanować sami, no chyba, ze ktoś z grupy pomógł. Ale nie każdy mówił dobrze. Bardzo dużo osób wprowadzało w błąd, bo byli „świeżakami”. Dodatkowo w sezonie straszny gwar. Pracownicy strasznie ściśnięci, a kiedy ze szkoleń przychodzili na odsłuchy no....porażka. Bardzo, bardzo głośno, słabo słychać co, kto mówi po drugiej stronie słuchawki, albo poprostu sprzęt słaby. Firma musi nad tym wszystkim popracować. Miejsce pracy oceniam 4/10. Pozdrawiam wszystkich wakacjuszy!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozczarowana

Wiele razy korzystalam z uslug biura wakacji.pl. I byłam zadowolona.. do momentu obsługi przez panią Joannę. W. Natarczywa, upierdliwa, i robiąc wszystko żeby dostać chyba tylko prowizję od sprzedaży. Hotel w Turcji był beznadziejny. Głośno. Bardziej dla ludzi młodszych. Chcieliśmy odpocząć . Nie dało się. Nie wiem czym kierowała się Pani proponując nam tam wypoczynek.. może sama lubi takie klimaty.. może teraz skorzystamy z usług innego biura. Dla porównania.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wakacje.pl

Szanowna Pani, przekazaliśmy Pani uwagi do obsługi do Działu Zapewnienia Jakości. Przykro nam, że nie spełniła ona Pani oczekiwań. Post musieliśmy zgłosić jednak do administratora, ponieważ zawiera nieprawdziwe informacje, jakoby Wakacje.pl miały inne ceny niż Organizator lub ingerowały w cenę wyjazdu. Zmiana ceny, zarówno wzrost jak i spadek, leży wyłącznie w kompetencji Organizatora wyjazdu. Agenci turystyczni, w tym również Wakacje.pl, nie dokonują żadnych modyfikacji ceny, a koszt wycieczki jest taki sam w biurze podróży i u agentów. Każdorazowo kwota pobierana jest z systemu, do którego dane wprowadza Organizator. Czasowe różnice na stronie i systemie mogą wynikać z interwałów czasowych, w jakich dane są odświeżane. Szczególnie w wysokim sezonie ceny są dynamiczne i mogą się zmieniać w ciągu dnia. Na stronie widnieje zapis, że "Opublikowane na stronach www.wakacje.pl informacje lub ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego. © 1999-2018 Wakacje.pl S.A". Post wskazuje na oszustwo i jest pomówieniem.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wakacje.pl

Informujemy, że Klienci dokonują zapłaty po otrzymaniu pełnej informacji o parametrach rezerwowanej wycieczki, w tym o rodzaju wyjazdu. Płatność jest kolejnym krokiem w ścieżce zakupowej, poprzedzonym wysłaniem do Klienta umowy, z której jasno wynika, jaki rodzaj dojazdu dana impreza turystyczna obejmuje. Klient przed zapłatą potwierdza, że zapoznał się z umową i akceptuje jej zapis. W opisanej sytuacji Klient sam przyznaje, że nie zwrócił na to uwagi. Zaakceptował jednak warunki umowy. Nie ma tu znamiom nieuczciwych praktyk ze strony Wakacje.pl. Załącznikiem do umowy są Ogólne Warunki Uczestnictwa, które określają warunki rezygnacji z wyjazdu. Potrącenie 40% wpłaconej kwoty wynika z zapisów OWU, ustanowionych przez Organizatora wyjazdy (biuro podróży). Post został zgłoszony do administratora serwisu.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pisarz Lekkoduch

Pozwólcie mi zacząć od początku. W II wieku ery Jaszczura nastał kres imperialistycznej wizji Wertemów, nieludzie rozeszli się po całym terenie wschodniej i zachodniej Vortelli, od północy i południa drogę komplikowały góry i oddziały bandy Dramen, najbardziej nieokrzesani barbarzyńcy polujący na wszystko co się rusza w całej Vortelli i nie tylko. To wszystko działo się po śmierci imperatora Wertemów, Allora Bambderow. A co do firmy to nie pracowałem i nie będę się wypowiadał. Trochę beletrystyki i kultury w tym chamstwie się przyda.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pan P

Generalnie nie polecam, szkoda czasu. Szukają teraz ludzi na sezon, a po sezonie zwalniają. Targety w większości nie do wyrobienia. Kadra trenerska to śmiech na sali, niczego nowego nie nauczyli. Koordynatorzy są w miarę okej, lecz tylko kilku, bo od większości prosząc o pomoc z trudnym klientem usłyszysz 'wyślij mi maila'. Na większość pytań nie potrafią odpowiedzieć. Konsultanci mają dużo większą wiedzę od nich. Kierownik łysy to dramat, jedyne co robi to podpisuje rozwiązanie umowy. Praca 365 dni w roku, w tej pracy nie ma świąt. Telefony wykonujecie od 8 rano (wyobraźcie sobie słowa ludzi kiedy o tej porze w sobotę, niedzielę dostaja telefon) aż do 24. Klient dostaje 10 telefonów dziennie, ma prawo się denerwować i to robi. A sam system, na którym pracujecie jest tak niedopracowany, że jest to porażka, ciągle wyskakują jakieś błędy, zamula po kilka minut, a pamiętajcie, że w tym momencie macie klienta na linii, którego trzeba jakoś zagadywać, ale w końcu czuć, że zaczyna się irytować. Generalnie nie polecam

ciekawski
@Pan P

... może opisz siebie? Nie bądź anonimowy Panie P.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Do ciekawskiego
@ciekawski

To nie miejsce na to żebym miał opisywać siebie. Jest to miejsce gdzie opisuje się daną firmę i to też zrobiłem. Nie zgodzisz się z czymś co tam zawarłem to słucham?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Prorok
@ciekawski

...skoro jesteś wszechwiedzacy i wiesz więcej od wszystkiech to co ty, żeś tam robił...idz do Sejmu. Jest tu może jakiś pracownik i się wypowie? Na fejsie mają dobre opinie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa

Czy ktoś może opisać jak wygląda tam praca w księgowości? Atmosfera, zarobki?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Misia

Hejka, pisze z zapytaniem ponieważ dostałam propozycje i zastanawiam się nad tą praca, a mianowicie, ile tak średnio można zarobić? Jakiej wysokości są premie? Ile minimalnie i maksymalnie? Czy są duże cele? Czy są możliwości prasowania na połączeniach przechodzących czy wychodzących? Jaka umowa czy od razu umowa o pracę?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wakacje.pl
@Misia

@Misia, stawka na umowę zlecenie wynosi 14 zł brutto. Zapraszamy osoby, które mogą pracować min. 130 godzin w miesiącu. Po 2 miesiącach pracy jest możliwość przejścia na umowę o pracę lub pozostania dla osób na umowie zlecenie, jeśli ktoś taką preferuje. Umowę o pracę od razu mogą otrzymać kandydaci z dużym doświadczeniem aplikujący na stanowiska konsultanta /starszego konsultanta.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jennefer843
@Wakacje.pl

Najniższa krajowa na rękę bez UoP. Jesteście żałośni. Oczywiście po 2 miesiącach nawet nikt tej umowy o pracę na oczy nie zobaczy. Co więcej jak już nie będziecie potrzebować ludzi to ich zwolnicie z dnia na dzień. Radzę uważać. Szkoda czasu na Wakacje.pl.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wakacje.pl
@jennefer843

Jennefer843, przy podpisaniu umowy obie strony znają warunki, część osób dostaje możliwość zostania na dłużej, część szuka pracy na sezon i obie strony to wiedzą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 80.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 58, z czego 13 to opinie pozytywne, 31 to opinie negatywne, a 14 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wakacje.pl S.A.
Przejdź do nowych opinii