Wakacje.pl S.A.

2.3 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wakacje.pl S.A.

ZMUSUNIEROBIE

Firma jest godna polecenia, dbają o nas dowodem są liczne akcje dla nas pizze owoce, konkursy wycieczki ogólnie mnie motywują, niektórzy jednak minęli sie z powołaniem siedzą biadolą co psuje atmosferę minus praca w godz22-24 brak urlopu w wakacje i błędy systemu

Lidia

@Fernando Alonzo a zgłaszałeś przełożonemu swoją sytuację? Powiedziałeś, że zależy Ci na zadaniach? Warto może porozmawiać z firmą Enovatis S.A.?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fernando Alonzo
@Lidia

Tak, rozmawiałem. Wytłumaczeniem był system, który przydzielał zadania tym co mają większego skilla czyli tym, którzy dłużej pracują. Podobno miała być wprowadzona zmiana i zadania miały wpadać każdemu. Niestety ja się nie doczekałem.... Czy ktoś jeszcze spróbuje się na ten temat wypowiedzieć ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tobik

weźcie pod uwage ze większość tych opinii to próba wylania żalu za niewyrabianie targetu czyli poprpstu słabą pracę. wypowiadajcie sie rzetelnie. nie jestes urodzonym sprzedawcą to nie zabieraj sie do takiej roboty, a nie potem płacz jest ze cie zwolnili (niby nie wiadomo czemu) ja pracuję z powodzeniem, umiem sprzedawać i nie narzekam. na premie trzeba zasłużyć jak wszędzie, to nie jest cos co nalezy sie każdemu

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fernando Alonzo
@Tobik

Ciekaw jestem jaki byś był mądry gdyby po 12 dniach (w których nie wpadają ci prawie w ogóle zadania albo jest ich nie dużo i nie ma szans na założenie rezerwacji) powiedzieli ci że nie wyrabiasz targetu i cie zwalniają ? Sądzisz że to jest normalne ?? Bo ja nie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
TiredOfThis

Przykro patrzeć jak porządna firma pogrąża się w chaosie organizacyjno zarządczym. Obiecanki, cacanki, promowanie siebie i zamiatanie pod dywan problemów jak choćby nowy crm...

wuwunio

Enovatis to cyrk na kółkach! Nikomu nie polecam pracy w tej firmie. Dlaczego?! Począwszy od tych matołów z kierownictwa po szwankujący system. Jakim trzeba być asem, żeby niesprawdzony , beta system wprowadzać w szczycie sezonu wycieczkowego, dzięki czemu notoryczne błędy utrudniały pracę a wręcz ją czasami uniemożliwiały. Wymagają od pracownika robienia targetu a przy tym utrudniają tak naprawdę wykonanie go. Dodatkowo w połowie miesiąca obcięli godziny ( zmniejszony ruch na linii) a target pozostał bez zmian. Na sam koniec przychodząc do pracy jak codzień zostajesz wezwany do pokoju zwierzeń łysego kierownika, który oznajmia, że rozwiązują z Tobą umowę ze skutkiem natychmiastowym. Na pytanie dlaczego , łysy nie potrafi sklecić nawet zdania złożonego, żeby wyjaśnić powody. Szkoda czasu zmarnowanego najpierw na tygodniowe bezsensowne szkolenie a potem wynudzeniu się przy stanowisku przez niewpadające zadania. Na plus to na pewno spoko ekipa z zespołu oraz koordynatorka. Kierownictwu środkowy palec , trzymajcie się cieplutko i bawcie się w "profesjonalną firmę". Życzę wam wszystkiego najgorszego :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
edward
@wuwunio

Po pierwsze...chyba trochę szacunku. Pewnie gdybyś nie był anonimowy to tak łatwo by Ci to nie przyszło...może przedstaw się? To co piszesz świadczy o Twojej osobie - jeżeli w ten sposób wypowiadasz się...bardzo dobrze, że już Cię nie ma. Ja realizuje swoje zadania. Jak mi nie wychodzi, mam wsparcie. Na wszystkie pytania, które zadaje Panu P - mam odpowiedzi. A Atmosfera jest super...chyba nie znasz życia. Pochwal się jak znajdziesz nową pracę...i powiedz jak jest:D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Anonimowa
@edward

Skoro firma nie ma szacunku dla pracownika to również działa to w drugą stronę. No i skoro jest tak super to negatywne komentarze powyżej, pewnie konkurencja pisze :D Popieram zdanie moich poprzedników w 100% , nie polecam nikomu tam pracy..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Miesiąc przepracowany w firmie wakacje.pl uważam za kompletnie stracony. Pierwszą rzeczą, która bardzo przeszkadza jest chaos w strukturze firmy. Atmosfera również pozostawia wiele do życzenia. Firma ma bardzo duże wymagania do pracowników, dając bardzo mało od siebie- począwszy od słabego wyszkolenia jeśli chodzi o system a skończywszy na braku chęci udzielenia nawet drobnej pomocy. Nie wspominając juz o zadaniach, które jak juz zauważyli moi poprzednicy nie wpadają losowo przez co bardzo cieżko jest wyrobić premie od sprzedaży. W firmie jest pełna inwigilacja przez co pracownik czuje sie jak przestępca. Uważam ze zwalnianie ludzi po miesiącu bez szczególnej przyczyny jest mocno nie w porzadku. Nie polecam nikomu- szkoda czasu i nerwów.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Fernando Alonzo

Jeśli szukasz pracy na wakacje lub na stałe to na pewno nie są to WAKACJE.PL Dlaczego ??? Ponieważ zatrudniają monstrualną ilość osób następnie przez 7 dni szkolą tylko z technik sprzedażowych zapominając o szkoleniach systemowych (patrzenie przez 3 lub 4 dni na to jak gościu sobie klika zakładając przykładową rezerwacje nie nazwę szkoleniem systemowym). W sumie po co szkolenie 7 dniowe skoro po 7 lub 14 dniach pracy stwierdzając że robisz słabe wyniki po prostu zwalniają ludzi. Strata czasu i pieniędzy zarówno pracownika jak i pracodawcy. W takiej sytuacji byłem nie tylko ja ale także paru innych moich znajomych.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Poległa

Praca zapowiadała sie w porządku gdyby nie fakt, że zatrudnili za dużo osób a pózniej szukali pretekstu zeby cześć osób wywalić . Jak ktoś szuka stabilnej pracy to nie polecam. Można sie starać i być w tym dobrym a mimo tego mogą ciebie bez powodu wywalić... Najpierw przygotowują Ciebie 6 dni na szkoleniu a potem po kilku-kilkunastu dniach wywalają bez powodu ..

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Najgorsza moja praca wakacyjna!!! Podczas rekrutacji obiecują Ci prace na minimum 3 miesiące, a potem zwalniają Cię po miesiącu, bo zatrudnili za dużo osób i zwalniają jak popadnie. Podczas pracy panuje totalny chaos brak pomocy, ze strony koordynatorów. System co chwilę się zawiesza, zlecenia dostają jedynie Ci, których lubią koordynatorzy, którzy udają miłych i współczujących jak Cię zwalniają, łamiąc jednocześnie przy tym umowę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
XXX

Stres? Jaki stres? Pracuję już któryś miesiąc z rzędu i nie rozumiem o jakim stresie jest tu mowa. Bo trzeba robić wynik? Tak! Trzeba, bo na tym polega każda praca wynikowa. Pensja podstawowa to jedno, a premia to drugie. Trzeba na nią zapracować. Trzeba mieć też wiedzę, by móc ją wykorzystać. Jak praca może nie być stresująca skoro niektórzy nie wiedzą gdzie leżą Malediwy? Klient musi rozmawiać ze specjalistą, kimś kto bardzo dobrze zna się na rzeczy. To nie jest praca dla szarych myszek, tylko dla ludzi ogarniętych, wyszczekanych i pełnych wiedzy. Nie ma co narzekać na trenerów. Pokazują z grubsza co trzeba robić, a największym szkoleniem i egzaminem jest sama praca. Koordynatorzy są w porządku, atmosfera jest spoko, jak trzeba pomóc, to zawsze ktoś pomoże... Trzeba sobie zapracować na dobry wizerunek, trzeba umieć odnaleźć się w różnych sytuacjach, trzeba umieć komunikować się między sobą. Postawa roszczeniowa w niczym nie pomoże. Tu ceni się elastyczność. Każdy jest inny i nie musimy siebie wszyscy lubić i kochać, ale trzeba umieć załatwiać między sobą pewne sprawy. Tak to wygląda w pracy zespołowej. Jak ktoś nie potrafi się w tym znaleźć, to niech nie zabiera się za coś, z czym i tak sobie nie poradzi. Do tej pracy trzeba mieć odpowiedni temperament, bo jak się go nie ma, to pojawia się właśnie presja, stres, płacz i lament, a na końcu jest się podeptanym przez resztę ogarniętych. Ja nie narzekam. Jestem na sprzedaży i mam się dobrze, bo załapałam szybko o co chodzi. Nie ma się czym stresować, trzeba robić swoje i przede wszystkim robić to dobrze. Wiadomo, że są lepsze i gorsze dni, czasem coś wkurza mniej lub bardziej, ale takie życie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Utilitaris

Trenerzy wysoce niekompetentni do wykonywania swojej pracy, nie znają odpowiedzi na pytania im zadawane, zawsze dopytują konsultantów, nie znają systemu, na którym przyszły pracownik ma pracować, w ich zakresie umiejętności widnieje jedynie "przeklikanie się" przez kolejne kroki, które obsłuży każda osoba umiejąca obsługiwać komputer. Atmosfera jest przyjemna dopóki nie wychylisz się z własnym problemem, ponieważ nikt nie potrafi i nie wykazuje najmniejszej ochoty pomocy. Ogółem na minus, firma nastawia się jedynie na zysk ignorując potrzeby pracownika, mała możliwość rozwoju chyba że ma się kontakty wyżej lub posiada się umiejętność kolokwialnie mówiąc "podlizywania się". Jest nieprzyjemnie, przełożeni naciskają na pracowników, są agresywni, gdy chodzi o sprawę sprzedanych wycieczek, każdy chce wyrwać jak najwięcej dla siebie. Odeszłam i nie żałuję, czekają mnie inne prace, wolę sprzątać bądź sprzedawać bilety w okienku niż być pod presją wiecznego stresu, którzy wywołują sami pracownicy, przełożeni bądź trenerzy będący ludźmi nieuprzejmymi, niekulturalnymi i potrafiącymi jedynie atakować.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Migotka

Czy może ktoś napisać jak wyglądają stawki wynagrodzenia podstawowego na początek, stanowisko doradcy? Jak wygląda system premiowy? Są progi prowizyjne czy może premia jest za każdą sprzedana wycieczkę? Jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gotowy

Poczatki spoko, taka czarna Pani miala z nami zajecia...ufff wiecej zycia. Pierwszy dzien nerwy...jak to perwszego dnia w nowej pracy:) mam wrazenie, ze niektorzy szefowie sali mają w nosie robotę. Nie pomagają. Natomiast mozna liczyc na doswiadczonych konsultantów. Praca ok, zarobki ok (podobno po zmianach) nie mam jeszcze wyplaty:) mam nadzieje, ze bedzie ok. P.S. mialem rozmowe rekrutacyjna o godzinie, na ktora zostalem zaproszony...grupową.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kami
@gotowy

Zamiast liczyć na wszystkich do okoła doszkalaj się i ucz , bo to jest praca a nie podstawówka.. koledzy mają własną robote

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Monika

Mialam miec dzisiaj rozmowe na 11. Przyszlam o 10:55 i czekałam w recepcji do godziny 11:25. Po czym powiedziałam, ze dziękuję i poszlam. Kurcze, jesli jux na etapie rekrutacji firma nie ma szacunku do czyjegos czasu to w oparciu o opinie wyżej obawiam sie o szacunek do zatrudnionej juz osoby. Kiepskie zrobilo to na mnie wrażenie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alexis

Wiele się dzieje...czasami nie ogarniałam ilości pracy. Natomiast jest szansa na zdobycie dobrego doświadczenia. Kontakt z dużą ilością klientów uczy. Szkolenie spoko, fajne gry i zabawy...ciekawe przykłady z życia wzięte...mogłoby trwać dłużej. Fajne szkolenie z aplikacji. Natomiast trochę za szybko wprowadzają usprawnienia. Dużo tego. Koordynatorzy mogą być...jest tylko jedna taka z dopu. Wiecznie smutna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Lila
@Alexis

A jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zawiedziona taką TURYSTYKĄ

Branża marzeniem ale pracujący tam ludzie na stołkach chyba nigdy nie mieli nic wspólnego z turystą! Przez 3 tygodnie pracy, nie miałam odblokowanych rozmów przychodzących (koordynatorzy sprytnie kierują tymi połączeniami dając prawo pierwszeństwa ulubieńcom - bujdą jest fakt, że jest to losowe!!!) co oznacza, że wyłącznie obdzwaniałam ludzi od 8 do 24 czy zapoznali się z wysłanymi przez nas ofertami hotelowymi. Ludzie na nas się darli a jak poprosiłam koordynatorkę, żeby zablokowała gościa bo właśnie poinformował mnie, że zawiózł swoja matkę do hospicjum i że nie wypada już nam dzwonić (dzwoniliśmy do ludzi po kilkanaście razy na dobę!), powiedziała: MASZ DZWONIĆ! Tandeta, znieczulica i zezwierzęcenie, tyle o tej firmie! Trener PP do bani ale najważniejsze, że WYSOKO W RANKINGU! :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wstyd

taaa... kultura pracy... Byłem na rozmowie, wysłałem im zadanie rekrutacyjne i nawet głupiego maila z odpowiedzią nie dostałem. Kolejna firma, która wykorzystuje pomysły i ma się za nie wiadomo kogo. nie pozdrawiam

Żabka

Ja wspominam pozytywnie, jak na call center nie ma, co narzekać, a mam doświadczenie z kilkoma :), a trener dla mnie wykonuje swoje zadania i tyle, a że obłozenie pracą jest czasami zbyt duże w stosunku do ilości osób zatrudnionych powoduje czasami zamieszanie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Opiniodawca

Ludzie w firmie są spoko . Praca wymaga umiejętności rozmowy, jesli ktoś nie potrafi rozmawiać to nie ma sensu składać papierów do tej firmy . Tak sie pracuje na cc i to norma . Co do trenera w formie który "szkoli" ludzi to rzeczywiście gość minął sie z powołaniem . To jest totalna porażka ,bo gość żyje jeszcze nie wiadomo jakim systemem . Kadra zarządzająca to buractwo , z kilkoma wyjątkami ( dyrektorem operacyjnym czy jedynym koordynatorem płci męskiej i koordynatorką z pewnej grupy) którzy maja tam jakiś szacunek u ludzi . Reszta to porażka, bez wiedzy .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były Wakacjusz

Praca dla osoby która wchodzi na rynek pracy i chce gdzieś się złapać. Dla ludzi których zmylą nędzne ogłoszenia pracy opiszę jak wygląda sytuacja w firmie. Konsultanci są jak kury z chowu klatkowego- mają sr*ć złotymi jajkami dla firmy, chociaż sami są niewiele warci. Typowe korpo, a raczej niespełnione marzenia prezesa( tatuś który nie potafi wyprasować koszuli i robi wstyd przed nowym właścicielem, czyli WP- WTYD!) i zarządu. Atmosfera na sali mocno śmierdzi zeszłoroczną cebulą. Starają się o to koordynatorzy. Ci dobrzy którzy mają rozum już odeszli, a koordynatorzy których nikt inny nie zatrudni dalej pierdzą w stołki w tym ciepłym k*rwidołku. Teraz napiszę coś dla osób które uznają mnie i moją opinię za niespełnionego cebulaka, który nie poradził sobie w fajnej pracy dzięki której za darmo można polecieć sobie ZA GRANICE I MIEĆ OL EKSJUZMI. Na wstępie poznacie TRENERa Trener w firmie to osoba która.... nie mam pojęcia co tam robi. Prowadzi szkolenie na początku Waszej kariery. Moi Drodzy, jest to gość którego szczerze znienawidzicie za to jaką jest szują. Na szkoleniu nie nauczycie się niczego co przyda Wam się w pracy. Nie wiem w sumie czego jest trenerem, bo na pewno nie sprzedaży, na systemie też zna się kiepsko, bo musi dopytywać konsultantów, ale pozycję ma bezpieczną bo nie puszcza rączki swojej Julii, czyli zastępcy kierownika. Obaj to pomioty z czeluści zwanej Orange. Brak kultury, wiedzy i empatii to ich wizytówka - prędko przekonacie się o tym. Koordynatorzy-brak słów, uważajcie na tych ludzi. Ich niespełnione marzenia i brak perspektyw na rynku pracy mogą niestety zaboleć Was. Robić im się nie chce, a Wy niestety istniejecie. Nowy kierownik CC to człowiek, który z mydłem niewiele ma do czynienia- nie chodzi o to, że będzie na sucho, ale raczej o higienę. Tu pomarańczowi(Orange) postanowili wpuścić trochę fioletu. Czyli Enovatis czerpie ze wszystkich sieci telekomunikacyjnych. Niestety każdy kto tam pracował wie jaki jest poziom wiedzy i pustostanu intelektualnego. Na końcu dyrektor. Człowiek który odwleka wszystko. Kiedy już dotrzecie trochę wyżej, przekonacie się.....w sumie pewnie tak to odwlecze, że się nie przekonacie :D Mówiąc krótko musi pieścić ja*a prezesa i nie narazić się na gniew ludu. Techniki rodem z polityki-obiecać i nie spełnić, odwlekać aż zapomną, albo stracą nadzieję. Kiedy w końcu ockniesz się i przypomnisz sobie, że masz jakieś ambicje, a otaczająca Cię zewsząd głupota przełożonych, tych niżej i wyżej, przekroczyła poziom Twojej tolerancji- nie zwelkaj, tam nie będzie już lepiej.

gdgdgdg
@Były Wakacjusz

Typowe Janusze Biznesu. Ja naprawde niebawem lece Do Niemiec tam jest kultura pracy

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 28, z czego 12 to opinie pozytywne, 10 to opinie negatywne, a 6 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie Wakacje.pl S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy Wakacje.pl S.A., to 10, z czego 1 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a, 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?

    Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

Wakacje.pl S.A.