Wierzymy, że dzięki rzetelnej komunikacji uda nam się zadbać o to, aby współpraca z nami była jeszcze bardziej satysfakcjonująca i procentowała rozwojem firmy. Na tym szczególnie nam zależy.
Zachęcamy Was do śledzenia naszego profilu, przeglądania aktualnych ofert pracy i bycia tutaj z nami! Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie śmiało. Chętnie na wszystkie odpowiemy:) Gdyby pojawiły się tematy, których nie chcecie poruszać na forum, ale są dla Was ważne, to prosimy o opisanie ich i przesłanie na adres hr@wakacje.pl.
Transparentnie od samego ogłoszenia, poprzez kontakt z wirtualnym i prowadzącym proces rekruterem, informujemy o stawkach za każdą przepracowaną godzinę, o premiach oraz zakresie obowiązków. Podjęcie pracy w Wakacje.pl to suwerenna decyzja każdego z kandydatów. Oczywiście, że zagraniczne wyjazdy integracyjne to nie wszystko, zgadzamy się, dlatego oprócz nich: jako nieliczni płacimy za szkolenia wdrożeniowe, oferujemy bezpłatne wyjazdy studyjne, dwa gwarantowane eventy na rozpoczęcie i zakończenie sezonu, mnogość szkoleń (specjalistycznych i produktowych), dostęp do platformy wellbeingowej (gdzie można się rozwijać, skorzystać z pomocy psychologa rodzinnego, dziecięcego, zadbać o swój dobrostan i skorzystać z pomocy fizjoterapeutów, coachów, psychoterapeutów, ekspertów w różnych dziedzinach) dostęp do platformy benefitowej (wzrost dofinansowania o 100% vs ubiegły rok). Dodatkowo zawsze jest możliwość awansowania na wyższe poziomy eksperckie, co zwiększa wysokość podstawy. Można też awansować, lub zmienić stanowisko w ramach rekrutacji wewnętrznej. Co też poszerza horyzonty. Wystarczą chęci;) W każdej branży i na każdym stanowisku związanym ze sprzedażą, lwia część wynagrodzenia pochodzi właśnie z systemu premiowego. Średnie wartości premii są bardzo duże, co też chwalą inni byli/obecni pracownicy w opiniach dodanych poniżej. Oczywiście z pełnym zrozumieniem dla Twojej percepcji. Pozytywnego dnia.
Bardzo dziękuję Tobie za tą opinię . Teraz, kiedy Wakacje.pl tak bardzo dbają o wartości, kulturę organizacyjną, postawy i komfort pracy na wszystkich szczeblach, takie informacje są dla nas bardzo cenne. Przykro mi, że jeszcze będąc pracownikiem nie zgłosiłeś tego Rzecznikowi Etyki, który na bazie "Kompasu Etyki" dba o to, by wszystkim pracowało się według zasad fair play, w zaangażowanym i pełnym pozytywnych relacji środowisku pracy, lub nie skorzystałeś ze zgłoszenia przez skrzynkę wniosków, sugestii i opinii. Odpowiednio wcześniej zgłoszona sytuacja daje nam szansę reagować w tego typu sytuacjach. Dziękuję za to, że zechciałeś/aś się z nami podzielić swoim zdaniem.
Dziękujemy za opinię. Warto podkreślić fakt, że na pokładzie Wakacje.pl jest ogrom ludzi z wieloletnim stażem z czego jesteśmy bardzo dumni. Cieszymy się, że mimo tych wszystkich negatywnych opinii zechciał/aś do nas wrócić. To oznacza, że chyba nie jest aż tak źle. Pragniemy nadmienić, że otrzymaliśmy na początku zeszłego tygodnia wyniki badań przeprowadzonych przez niezależną, zewnętrzną firmę Kincentric, z których wynika, że zaledwie promil dzieli nas od otrzymania tytułu "Best Employers" co oznacza, że kadego roku wykonujemy dużo ciężkiej pracy, aby wszystkim pracownikom na naszym pokładzie było lepiej niż na niejednym pokładzie luksusowego samolotu. Twoja opinia również się do tego przyczyni. Dlatego raz jeszcze serdecznie za nią dziękujemy.
Cały Zespół Zarządzający przy współpracy ze specjalistami, podjęli szereg czynności ukierunkowanych na zatrzymanie jak największej ilości pracowników. Podczas trudnego dla wszystkich okresu, Zespół Zarządzający w ramach naszej sztandarowej wartości - szczerość i otwartość - komunikował się z pracownikami Wakacje.pl i informował o możliwych scenariuszach i decyzjach z jakimi musieli się zmierzyć. Patrząc na rynek, firmy konkurencyjne i branżę - dzięki sile jaka drzemie w Holdingu Wirtualnej Polski, którego częścią jesteśmy - NAM udało się przetrwać ten trudny okres. Mamy świadomość, że nie udało się uratować wszystkich miejsc pracy mimo potężnych starań. Obszar HR dedykował osobom, z którymi musieliśmy się rozstać, program Outplacementowy, który zawierał szereg szkoleń i warsztatów z zakresu odnalezienia się na rynku pracy, tworzenia aplikacji CV. Zaplanowaliśmy również kompleksową usługę wsparcia zapewniającą: - pozyskanie wiedzy na temat obecnego rynku pracy; - poznanie sposobów docierania do ofert pracy, poruszania się po rynku pracy; - opracowanie konkretnego planu działania zwiększający szanse na nowe zatrudnienie; - opracowanie CV i LM gwarantującego zainteresowanie rynku pracy; - umiejętność autoprezentacji podczas rozmów rekrutacyjnych; - umiejętność negocjacji korzystnego zatrudnienia. Dodatkowo części z tych osób, zostały zaproponowane alternatywne stanowiska pracy w ramach spółek Holdingowych lub inne rozwiązania. #teamwork Naszą największą wartością są ludzie, bez których Wakacje.pl nie istnieje. Dlatego prosimy o opinie oparte na faktach i dokładnej analizie sytuacji.
Czy pracownicy Wakacje.pl S.A. mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Zdecydowanie odradzam korzystanie z portalu wakacje.pl. Oferta wycieczek jest nieaktualna, na stronie widnieją oferty hoteli, w których nie ma już od dawna miejsc, ale żeby się o tym przekonać, należy dokonać rezerwacji i wpłacić pełną kwotę wycieczki. 4 maja wybrałam hotel z oferty wakacje.pl, a w związku z tym, iż rezerwacja była z koniecznością natychmiastowej zapłaty, a przy hotelu widniał dopisek "na zapytanie" zadzwoniłam z pytaniem, czy mogą sprawdzić dostępność w hotelu przed wpłaceniem przeze mnie pieniędzy. NIE! NAJPIERW NALEZY WYCIECZKĘ OPŁACIĆ! Po wpłaceniu całej kwoty wycieczki dostałam informację, że w hotelu nie ma wolnych pokoi, po czym skontaktował się ze mną pracownik działu sprzedaży oferując pomoc w wybraniu innego hotelu. Wskazałam więc inny hotel, który wg pracownika był dostępny (ale tylko się upewni) i kiedy po następnych 30 minutach oddzwonił z informacją, że również w tym hotelu nie ma miejsc, nie zgodziłam się na dalsze "przedstawianie ofert", tylko poprosiłam o zwrot wpłaconej kwoty. Co ciekawe, następnego dnia bez problemu dokonaliśmy rezerwacji interesującej nas wycieczki w biurze organizatora; Niestety, nie możemy opłacić wycieczki, gdyż nasz pieniądze od pięciu dni są w posiadaniu wakacji.pl. Cztery lata temu wakcje.pl nie założyło nam rezerwacji wycieczki do Tunezji (pomimo przyjętej zaliczki) przez co nie polecieliśmy na wczasy i od tamtej pory unikaliśmy kontaktu z nimi, niestety BP Orex Travel, które miało w ofercie interesująca nas wycieczkę ma bardzo nieczytelną stronę, stąd próba rezerwacji na wakacje.pl. Ostatnia. Brak aktualizacji nie tylko cen, ale nawet dostępności, wygląda na chwyt mający na celu złapanie klienta, który po wpłaceniu pieniędzy dla świętego spokoju wybierze inną wycieczkę, która słabo się sprzedaje. Teraz czekam tylko na swoje pieniądze, a jeśli nie odzyskam ich w terminie w jakim muszę zapłacić za wycieczkę w orex travel i wycieczka znowu mi przepadnie, zgłoszę wyłudzenie.
Cześć, może ktoś się wypowiedzieć o zarobkach jako franczyzobiorca?
Jedne z niższych -dla franczyzbiorocow- zarobków prowizyjnych w sieciach franczyzowych biur podróży, ale jednak najbardziej rozpoznawalna marka w Polsce która przyciąga więcej klientów niż inne sieci.
1 - nieprawda, jeżeli masz jakiś benchmark rynkowy, chętnie się zapoznam. 2 - potwierdzam!
Na rozmowie wstępnej obiecywano takie profity, że bez namysłu zgłosiłam się na szkolenie (płatne dopiero po przepracowaniu ponad 150 h - o czym nie wspomniano). Szkolenie przeszłam celująco. Czar prysł gdy zaczęłam pracę. Ciśnienie na sprzedaż jest tak duże, że już po pierwszym tygodniu byłam zrezygnowana. Menagerka wysyłała 10 razy dziennie listę kto ile sprzedał , ile czego brakuje i ciągle była niezadowolona. Premia ucinana jest za wszystko. Klimat beznadziejny, starzy pracownicy stażem nie chcą pomagać młodym. Najgorsza firma i praca w jakiej miałam okazję pracować. Umiejętnie zniechęcili mnie i odeszłam bo szkoda zdrowia i nerwów. Praca w każde święto (czy to Wigilia, Wielkanoc czy Święto pracy). Nikomu nie polecam firmy wakacje.pl
Pani, która dzwoniła, aby umówić rozmowę nie przedstawiła żadnych szczegółów. Rozmowa online z dwoma osobami, bardzo niemili panowie, warunki pracy również przedstawione pobieżnie. Swoje dosłownie chamstwo argumentowali ‚bezpośredniością’. Obiecany Feedback nigdy się nie pojawił. Bardzo złe wrażenie.
Co w ciągu ostatnich 4 tygodni zrobiłam w kierunku rozwoju zawodowego.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Jestem byłym pracownikiem działu posprzedażowego w wakacjach. Praca sama w sobie jest w porządku, zarobki może nie są najwyższe, atmosfera panująca w większości działu rekompensuje wszystko. Atmosferę i prace zaburza jeden TL, zarządzający grupa (usunięte przez administratora) Jeśli zamierzacie podjąć się pracy na posprzedaży zróbcie co w waszej mocy, aby tam nie trafić. TL albo przesiaduje i słucha muzyki na słuchawkach lub gra w Fife (tak w firmie jest ps i gry, w które można grać na przerwie) dla tego menagera przerwa to praktycznie 8 godzin pracy. Do tego jest niesympatyczny, nie ma żadnej wiedzy dotyczącej pracy, a także bywa chamski w stosunku do innych osób. Osobiście słyszałem na sali jak podnosi ton do innego TL. Jeśli chcecie trafić pod dobre skrzydła to warto trafić (usunięte przez administratora), pozostałe zespoły również maja dobrych przełożonych ale ta dwójkę wspominam najmilej.
Z moją partnerką kupiliśmy wakacje na 21 maja, 18 marca wpłaciliśmy 1447 zł zaliczki. Niestety musieliśmy zrezygnować z przyczyn prywatnych więc nawet zmiana terminu nie wchodziła w grę. Pracownik wydzwaniał że koniecznie musimy już zapłacić całość albo wybrać termin inny więc zdecydowaliśmy że rezygnujemy wiedząc że do wycieczki jeszcze mnóstwo czasu ponad półtora miesiąca to na pewno część zaliczki zostanie zwrócona. Niestety myliliśmy się, nie informując nic zaakceptowali nasza rezygnację i oddali tylko 37 zł więc jeśli myślicie że zaliczka zgodnie z prawem jest zwrotną to nie tam. Pani Martyna (usunięte przez administratora) na lini najwidoczniej się cieszyła że zarobili sobie 1400 zł i szukają następnego jelenia.
Pracowałam prawie rok czasu na CC. Były lepsze i gorsze chwile, ale więcej było tych lepszych. Firma regularnie prowadzi szkolenia, które bardzo dobrze wspominam. Szkolenia są prowadzone przed bardzo sympatyczne, otwarte osoby i są interesujące. Oczywiście wyjazdy i imprezy integracyjne tez na plus. Wyjazd na Dominikanę w zeszłym roku był idealnie zorganizowany, minusem był standard hotelu, ale mysle, ze jak za praktycznie darmowy wyjazd nie można było narzekać. Było naprawdę świetnie. Firma w nowoczesnym budynku, pyszna kawka czy herbatka, ładna kuchnia. Często były organizowane obiadki, śniadania, kiermasze i td. Minusem przy pracy był spory hałas, ale zawsze mozna zainwestować w swoje słuchawki wyciszające. Wszystko byłoby naprawdę okej gdyby nie kwoty na koncie. Pracodawca ciagle podnosil poprzeczkę jak chodzi o targety i td, przez co coraz trudniej było o premie. Finalnie sporo stresu, zaangażowania, walki cały miesiąc i troski o klientów za najniższa krajową. Ostatnie miesiące były takie, ze na grupę powiedzmy 20-osobową 3-4 osobom udało się dostać premie. Minusem były również regułki, które trzeba było klepać klientom za każdym razem na przywitanie i obowiązek naciskania na zakup dodatkowych usług nawet jak wiedzieliśmy, ze klient nawet nie chce tego słuchać. Pozdrawiam!
Wiecie, gdzieś trzeba pracować - jakieś doświadczenie się przyda potem w życiu (i CV), rachunki trzeba płacić, zakupy robić i takie historie. Jeżeli chodzi o linię wsparcia (czy jak to się nazywa, już nie pamiętam) - to ogrom pracy i najniższą krajowa. Jedyny plus - wszystko w miarę transparentne (stawka, warunki), przejść rozmowę też nie jakoś ciężko - biorą wszystkich. Summa summarum - jako pierwsza praca dla raczej odpornych młodych. czy czegoś się nauczysz? Bezmyślnie klepać regułki, no i będziesz mógł wpisać do CV -.praca w obsłudze klienta. Typowa praca na słuchawkach, typowe klepanie regułek. Jak nigdzie więcej nie biorą - to można się przebujać do następnej lepszej okazji.
Od czego by tu zacząć... sam początek pracy jak i szkolenie jest super :) dowiadujesz się dużo ciekawych rzeczy, trenerzy opowiadają o studies; no praca marzenie ;) niestety im dalej w las tym prawda wychodzi na jaw xD pracuje na DOPie - zakres obowiązków i ogromnego stesu jakiego mozesz zaznac podczas obsługi klienta kompletnie nie adekwatny do wyplaty w wysokosci najnizszej krajowej. Gdy prosisz lidera o pomoc to albo wgl nie otrzymujesz pomocy albo dostajesz od niego polecenia poza droga oficjalna, najczesciej konczy sie to bledem obslugi i wpada ci reklamacja bo nie masz potwierdzenia ze robisz cos za zgoda lidera. Jeśli szukasz pracy na 3 msc to super, ale zastanów się czy warto ;)
Dobrze że z tego szkolenia chociaż coś wyniosłeś. Co za obowiązki dokładnie tam miałeś, jeśli mogę się dowiedzieć? Klienci zdarzali się problematyczni? No i jeszcze co do tej kasy to nie ma tak, że po przepracowaniu określonego czasu pensja rośnie? Bo tego nie napisałeś. Muszę pomyśleć, czy tu aplikować.
A w którym miejscu on napisał ze wyniosl cos ze szkolenia? chyba drobna aberracja sie wkradła :) raczej calosc jego wypowiedzi sugeruje zgoła odmienny stan rzeczy, co prowadzi nas do wprost przeciwnej konkluzji :) pytanie o problematycznych klientow - wisienka na torcie :)
Jak szefostwo w Wakacje.pl S.A. traktuje ludzi?
Z szacunkiem i troską o pracownikow, takiego prezesa jak Dariusz Górzny, nie mialam nigdy, na wszystkich spotkaniach przedstawione są czytelnie kierunki rozwoju firmy, nieraz byly sytuacje stresogenne (pandemia, wojna), jednak szefostwo robi wszystko, by pozostawić jak najwiecej pracownikow (dodatkowe projekty). Warto wspomnieć o integracjach, są zawsze ciekawe, a tegoroczna odbedzie sie na Dominikanie, nie kazdego byloby stać na taką wycieczkę, wiec ma okazję spelnic swoje marzenie i zobaczyć ten piekny kraj,
Dokładnie takie same mam odczucia po pracy w tym miejscu. Pracowałam prawie rok w wakacjach i uważam że był to czas stracony zarówno pod kątem rozwoju zawodowego (te same powtarzalne zadania). Do tej pory z powodu stresu poniesionego w tej pracy korzystam z pomocy psychologicznej. Opowiedziała bym chętnie więcej, ale niestety nie na forum publicznym.
Szkoda tylko że ten wpis-odpowiedź strasznie trąci autoreklamą. Osoba zapytała się o to, w jaki sposób są traktowani pracownicy w Waszej firmie, a dostała od Was odpowiedź że można jechać na wycieczkę na Dominikanę... To już nawet nie jest zabawne.
odpowiedziala zgodnie z zapytaniem, tak są traktowani wlasnie, nagradzani wyjazdem integracyjnym
I ta nagroda dotyczy wszystkich zatrudnionych, czy trzeba spełnić jakieś określone przez firmę cele? Jak często takie integracje się odbywają?
Bardzo dziękujemy za opinię. Czy możesz nam wskazać proces rekrutacyjny, w którym brałeś/aś udział? Codziennie dbamy o pozytywne doświadczenia kandydatów biorących udział w rekrutacji. Zależy nam na tym, aby dokładniej zweryfikować ten temat. Z góry bardzo dziekujemy.
Hej! Na jakie zarobki mozna liczyc na stanowisku Specjalista ds. Contentu? Więcej od średniej krajowej jest realne w tej firmie?
Sama praca nie jest najgorsza. Niestety zarobki są na tragicznym poziomie. Już sam fakt, że przy obecnych rekrutacjach na konsultanta oferują najniższą możliwą (zgodnie z prawem) stawkę godzinową daje wiele do myślenia. Wyjazdy integracyjne to nie wszystko, jeżeli w ciągu roku ludzie zastanawiają się czy zrobić zakupy na obiad, czy zapłacić rachunki :)
Transparentnie od samego ogłoszenia, poprzez kontakt z wirtualnym i prowadzącym proces rekruterem, informujemy o stawkach za każdą przepracowaną godzinę, o premiach oraz zakresie obowiązków. Podjęcie pracy w Wakacje.pl to suwerenna decyzja każdego z kandydatów. Oczywiście, że zagraniczne wyjazdy integracyjne to nie wszystko, zgadzamy się, dlatego oprócz nich: jako nieliczni płacimy za szkolenia wdrożeniowe, oferujemy bezpłatne wyjazdy studyjne, dwa gwarantowane eventy na rozpoczęcie i zakończenie sezonu, mnogość szkoleń (specjalistycznych i produktowych), dostęp do platformy wellbeingowej (gdzie można się rozwijać, skorzystać z pomocy psychologa rodzinnego, dziecięcego, zadbać o swój dobrostan i skorzystać z pomocy fizjoterapeutów, coachów, psychoterapeutów, ekspertów w różnych dziedzinach) dostęp do platformy benefitowej (wzrost dofinansowania o 100% vs ubiegły rok). Dodatkowo zawsze jest możliwość awansowania na wyższe poziomy eksperckie, co zwiększa wysokość podstawy. Można też awansować, lub zmienić stanowisko w ramach rekrutacji wewnętrznej. Co też poszerza horyzonty. Wystarczą chęci;) W każdej branży i na każdym stanowisku związanym ze sprzedażą, lwia część wynagrodzenia pochodzi właśnie z systemu premiowego. Średnie wartości premii są bardzo duże, co też chwalą inni byli/obecni pracownicy w opiniach dodanych poniżej. Oczywiście z pełnym zrozumieniem dla Twojej percepcji. Pozytywnego dnia.
Przy awansie o którym wspominasz jest dość znaczna podwyżka? Czy obowiązków więcej a pensja zostaje taka sama tylko można dorobić z premii?
Cześć ???? Czy ktoś mógłby się wypowiedziedzieć na temat zarobków na stanowisku project managera?
Wierzymy, że dzięki rzetelnej komunikacji uda nam się zadbać o to, aby współpraca z nami była jeszcze bardziej satysfakcjonująca i procentowała rozwojem firmy. Na tym szczególnie nam zależy.
Zachęcamy Was do śledzenia naszego profilu, przeglądania aktualnych ofert pracy i bycia tutaj z nami! Jeśli macie jakiekolwiek pytania, piszcie śmiało. Chętnie na wszystkie odpowiemy:) Gdyby pojawiły się tematy, których nie chcecie poruszać na forum, ale są dla Was ważne, to prosimy o opisanie ich i przesłanie na adres hr@wakacje.pl.
Niepoważna firma. Zero zainteresowania starymi pracownikami. Firma nie ma predyspozycji do utrzymania pracownika. Wolą zatrudniać nowe osoby na 3msc i potem nie przedłużyć umowy i znaleść nowych (i tak w kółko) bardzo problematycznie zaczyna robić sie poza sezonem gdy wmawiając ludziom że dadzą ich na projekty ,,żeby nie wręczać wypowiedzeń” wciagają nieswiadomych ludzi w projekt chociazby C+ (to (usunięte przez administratora) nie projekt). Nie można wyjść na przerwe jak nie wybłagasz takiej potrzeby i nie będziesz sie płaszczył. W sezonie na wakacjach jest tak samo. Ograniczenia osób na przerwie, wyłączona możliwość wbicia sie na przerwe. Cyrk na kółkach. Jako pracownik z ponad 2 letnim stażem, ciesze sie ze nie musze juz w tym uczestniczyć. Wykazując chęć powrotu (co do swego czasu uwazac mozna bylo za sluszne) odsyłają z kwitkiem twierdząc ze czuja presje i nacisk wywierany ze strony bylego pracownika na powrot. Wygodniej zatrudnic kogos kto nie ma zielonego pojecia jak dziala ta firma i ewentualnie podmienić go nowym jak ktoś zrezygnuje. TL zakłamani, mówią jedno, a robią drugie. Informacje podane na stronie to tylko połowiczna prawda. Mialy byc premie, awansy i duzo lepsza atmosfera po czym okazuje sie ze tylko pozmieniali nazwy stanowisk a premii nie ma. Panuje tu duze faworyzowanie niektorych pracownikow ktorzy po kilka razy do roku wyjezdzaja na study toury a pracownik ktory ciezko walczy o dobre wyniki dostaje pochwale w formie maila.. To ma byc przyjazna atmosfera? To jest bycie propracowniczym? Sama praca jest bardzo fajna i na dziale sprzedazowym i posprzedazowym jak i ba innym szczeblu w tej firmie. Jest bardzo prokliencka. Szkoda ze wobec pracowników nie są tak wyrozumiali i zwolnią wszystkich ktorzy w jakis sposob zagrażają ich cieplej posadce. Szkolenie i poczatek pracy jest fajny, sama praca jak juz bylo wymienione tez okej ale nie za tyle nerwow i za taka kase. Zastanowcie sie 2 razy zanim pomyslicie o tej pracy. Chyba ze szukacie czegoś na 2/3msc to idealnie. Pozniej i tak was wykopią jak polowe ludzi z firmy.
Dziękujemy za opinię. Warto podkreślić fakt, że na pokładzie Wakacje.pl jest ogrom ludzi z wieloletnim stażem z czego jesteśmy bardzo dumni. Cieszymy się, że mimo tych wszystkich negatywnych opinii zechciał/aś do nas wrócić. To oznacza, że chyba nie jest aż tak źle. Pragniemy nadmienić, że otrzymaliśmy na początku zeszłego tygodnia wyniki badań przeprowadzonych przez niezależną, zewnętrzną firmę Kincentric, z których wynika, że zaledwie promil dzieli nas od otrzymania tytułu "Best Employers" co oznacza, że kadego roku wykonujemy dużo ciężkiej pracy, aby wszystkim pracownikom na naszym pokładzie było lepiej niż na niejednym pokładzie luksusowego samolotu. Twoja opinia również się do tego przyczyni. Dlatego raz jeszcze serdecznie za nią dziękujemy.
Jako były pracownik DOPu, nie potrafię się nie zgodzić. Pieniądze absolutnie nie adekwatne do ilości obowiązków oraz notorycznych szkoleń poszerzających wiedzę. Jeżeli ktoś myśli, że praca na obsłudze klienta, to praca dla małpy - nie widział obsługi w wakacje.pl. Zakres wiedzy, której menagerowie, nie potrafią udźwignąć, a zwykły konsultant zarabiający 2500 na rękę. Nie raz prosiłem Team Leadera oraz SV o pomoc przy obsłudze jakiejś rezerwacji i albo kończyło się to błędem obsługowym, albo odesłaniem do innego konsultanta. Atmosfera? Wybrane osoby - spoko ziomale, pozostali - tyrani. Jeżeli nie palisz, to zacznij, bo papierosek z przełożonym to jedyny sposób na jakąkolwiek interakcje z nim oraz możliwość dostania Study spod stołu. Jeżeli prywatnie nie masz styczności ze swoim TL - nie będziesz zadowolony. Lubisz czuć się obserwowany i podsłuchiwany? Świetnie się składa - (usunięte przez administratora) zapewni Ci wszystko czego potrzebujesz. Jeżeli jesteś fanem sprzecznych informacji oraz braku komunikacji - każda (usunięte przez administratora)(nie) służy pomocą. (usunięte przez administratora) Chcesz zarabiać normalne pieniądze i czuć się docenionym pracownikiem? - Omijaj tę firmę. Tutaj każdy wmawia Ci, że jesteś potrzebny, ale nie da chleb. Tylko tutaj poczujesz się jak robol - najniższa krajowa przy największym wkładzie i ilości obowiązków.
Na dziale sprzedaży bardzo podobnie! Prawda jest taka ze to konsultanci callcenter są podpora tej firmy, pracują 8-23 7 dni w tygodniu, a konkursy kahoota gdzie można zdobyć kase wygrywa back office :p
Dziękujemy za opinię. W firmie działa komisja etyki (etyka@wakacje.pl) wszelkie nieprawidłowości należy zgłaszać właśnie w tym miejscu. Team Leaderzy nie są jedynym punktem styku decydującym o przydzieleniu wyjazdu. Odsyłamy do procedury wyjazdów studyjnych w #mm gdzie znajdują się szczegółowe informacje w tym zakresie. Wyjazdy przydzielane są sprawiedliwie i transparentnie. Jeżeli ktoś czuje się poszkodowany, może to zgłosić do HR, do komisji etyki lub Rady Pracowników. Trudno nam zadziałać po fakcie. Dodatkowo, w niedalekiej przyszłości pojawi się nowa procedura wyjazdów, która oparta będzie o tabelę kwalifikacyjną.
Czy mniejszy staż zawodowy, niż ten zakładany w ogłoszeniu na samodzielnego księgowego jest przeszkodą w zatrudnieniu na to stanowisko? Chętnie też dowiem się, jak się kształtuje wynagrodzenie?
Czy pracodawca może się wypowiedzieć w jaki sposób przyznaje swoim pracownikom wyjazdy study? Warto od razu powiedzieć wszystkim osobom które myślą o pracy w wakacjach że na taki wyjazd nie mają szans. Stadi dostają głównie liderzy sprzedaży w postaci braci K. Norma to kilka razy w roku kiedy zwykły konsultant czeka kilka lat. To chyba nie jest normalne?
No to w jaki sposób można sobie na tę nagrodę zasłużyć tak dla jasności? Bo zdaje się, że on w pewnym sensie tego chciał się dowiedzieć
To jest nagroda chociażby za wyniki sprzedażowe. Jeśli wyniki nie są robione, to za co nagradzać? Nie każdy jeździ na study :)
Rozumiem. A odnośnie specyfiki tych wyników można się czegoś więcej dowiedzieć? Jakich zazwyczaj oczekują i jak wygląda sprawa z ich osiągalnością
Study Tour - nagrodą? :) Z tego co wiem, to oddzielnie organizowane są wyjazdy dla zasłużonych pracowników. Study Tour jest formą szkolenia dla pracownika i powinna być obowiązkiem dla wszystkich sprzedawców. Dzięki temu jesteśmy w stanie poznać dany kierunek, aby dobrze poprowadzić rozmowę z klientem. Co do braci K, w porównaniu do pozostałych TL, faktycznie mają przyznawane częściej wyjazdy. A nie sądzę, żeby byli zasłużonymi TL. Tak samo TL przyznając study swoim podpiecznym, biorą pod uwagę w pierwszej kolejności, tych, z którymi się trzymają. Kolesiostwo na całego. Współpracowałam z konsultantami, którzy mieli świetne wyniki sprzedażowe a w ciągu kilku lat byli max raz lub nawet wcale na wyjeździe, a są osoby "średniaki", które latają kilka razy w roku nawet na egzotykę dzięki swoim kontaktom.
Potwierdzam :) w mojej grupie była osoba, która nie była nigdy na study a pracowała 3lata w firmie… Tymczasem jadąc na Study okazuje się ze w innych firmach wyjazdy study są „obowiązkowe raz na kwartał” i finalnie wychodzi na to, ze pracownicy nie wiedza co sprzedają i są reklamacje. Zdecydowanie polecam pójść do biura obsługi klienta. Koszt takich wakacji to teraz często 10 tys w gore dla rodziny a warto wydać je w miejscu gdzie sprzedawca jest fachowcem w swojej dziedzinie a nie osobom która tydzień temu zeszła ze szkolenia i nawet nie wie jakie sa standardy hotelarstwa za granica.
a szczegóły odnośnie wpływu tego stażu to jakie by były? wyniki też mnie ciekawią tak naprawdę są pewnie jakieś średnie do przytoczenia?
żeby jechać na Study trzeba najpierw się na nie zgłosić. Nikt nikogo na siłę nie wysyła. Znam konsultantów, którzy nigdy nie byli na study a pracują tu (usunięte przez administratora) czasu - ale nikt na siłę ich nie wysyła jeśli nie chcą.
Śpieszymy z informacją. Procedura przydzielania wyjazdów dostępna jest w intranecie. W roku 2022 było ponad 200 wyjazdów studyjnych. To ogromna ilość. Niesprawiedliwe i niezgodne z prawdą jest pisanie, że pracownicy nie mają możliwości skorzystania z tego rozwiązania. Lecą zarówno nowi jak i długoletni pracownicy Wakacje.pl. Wiele z tych relacji publikowanych jest w naszych Social Mediach, do których serdecznie odsyłamy.
Wyjazd ST co do zasady jest wyjazdem rozwojowym/edukacyjnym. Oczywiście wpływ na przydział ma również postawa pracownika. Zasady kwalifikacji opisane są w procedurze. W Dziale Rekrutacji i Rozwoju możesz również uzyskać odpowiedzi na wszelkie pytania w tym zakresie.
Oczywiście zgadzamy się, że ST jest formą szkolenia, ale nie jedyną. Dla pracowników realizowane są ścieżki rozwojowe, szkolenie z Trenerami, Tour Operatorami i cała gama różnych webinarów produktowych.
Dzięki za Twoją opinię. Klientów mamy różnych. Takich, którzy zamawiają wakacje przez internet, oraz takich, którzy wolą udać się do salonu osobiście. Wszelkie badania pokazują, że wskaźniki zadowolenia Klienta z obsługi Wakacje.pl rośnie z miesiąca na miesiąc. To świadczy o ogromnej wiedzy konsultantów, dużego zaangażowania zespołu trenerskiego i wszystkich osób. biorących udział w procesie rozwojowym pracowników. Każdego dnia, dziesiątki pracowników dbają o najwyższe standardy jakości. Wyjazd ST jest jednym z elementów pozwalającym na przyswojenie wiedzy o kierunkach.
Dokładnie. Każdy wyjazd jest komunikowany i opisywany w intranecie. Zgłoszenia przyjmowane są przez formularz. Bywa, że na wyjazd do Bułgarii Grecji czy Turcji - zgłaszają się tylko dwie lub trzy osoby. Jeżeli któraś z tych osób już była - to lepiej wysłać ją drugi raz czy lepiej, aby miejsce przepadło? Mamy świadomość, że to atrakcyjny temat dla każdego i generuje sporo emocji..ale wiele osób pracuje nad tym, aby wyjazdy zawsze były przydzielanie sprawiedliwe. Przykro jest czytać opinie, które są niesprawiedliwe, jednak rozumiemy i pochylimy się nad tym tematem jeszcze bardziej, aby każdy miał przeświadczenie o pełnej transparentności w tym zakresie.
Wakacje.pl muszą się naprawdę ostro zastanowić nad tym co robią, jak traktują pracowników i kogo mają na stanowisku menadżerskim. Kto pracował na DOPie ten wie. Wymagania, wymagania i jeszcze raz wymagania, ale zero wsparcia w tym kierunku. Pieniądze może nawet i spoko, ale tylko w sezonie letnim. Z jednej strony prowadzona jest rekrutacja, a z drugiej lecą wypowiedzenia. Pracownicy nie zawsze są traktowani sprawiedliwie, zależy kto kogo lubi i w jakiej jest grupie :) Niektórzy robią projekt za projektem inni walą zadania bez żadnej możliwości zaprezentowania się. Personalnie pracę może bym i mogła polecić, ale jak mówiłam, wakacje muszą się porządnie zastanowić kto u nich zarządza grupami.
Jako były pracownik DOPu, nie potrafię się nie zgodzić. Pieniądze absolutnie nie adekwatne do ilości obowiązków oraz notorycznych szkoleń poszerzających wiedzę. Jeżeli ktoś myśli, że praca na obsłudze klienta, to praca dla małpy - nie widział obsługi w wakacje.pl. Zakres wiedzy, której menagerowie, nie potrafią udźwignąć, a zwykły konsultant zarabiający 2500 na rękę. Nie raz prosiłem Team Leadera oraz SV o pomoc przy obsłudze jakiejś rezerwacji i albo kończyło się to błędem obsługowym, albo odesłaniem do innego konsultanta. Atmosfera? Wybrane osoby - spoko ziomale, pozostali - tyrani. Jeżeli nie palisz, to zacznij, bo papierosek z przełożonym to jedyny sposób na jakąkolwiek interakcje z nim oraz możliwość dostania Study spod stołu. Jeżeli prywatnie nie masz styczności ze swoim TL - nie będziesz zadowolony. Lubisz czuć się obserwowany i podsłuchiwany? Świetnie się składa - brodaty TL zapewni Ci wszystko czego potrzebujesz. Jeżeli jesteś fanem sprzecznych informacji oraz braku komunikacji - każda TL płci pięknej (nie) służy pomocą. A nad wszystkimi czuwa swoisty król i władca, mistrz wprowadzania decyzji kompletnie nie adekwatnych do sytuacji - kierownik za dwie dychy, postrach DOPowych alejek XD Ten to jak wpadnie na jakiś pomysł to nie ma (usunięte przez administratora) wsi. Inflacja to problem wielu ludzi - jak widać zarząd ma się bardzo słabo, skoro stać ich na markowe koszule i auta w leasingu, a nie potrafi zrobić nic dla ludzi, którzy utrzymują tę firmę. Chcesz zarabiać normalne pieniądze i czuć się docenionym pracownikiem? - Omijaj tę firmę. Tutaj każdy wmawia Ci, że jesteś potrzebny, ale nie da chleb. Tylko tutaj poczujesz się jak robol - najniższa krajowa przy największym wkładzie i ilości obowiązków.
Najgorsza firma w jakiej moja stopa miała nieprzyjemność postanąć. Ciesze się ze odchodzę, bo w większej (usunięte przez administratora) nigdy nie pracowałem. (usunięte przez administratora) Jedyny plus to (BYŁY)całkiem dobre zarobki co pozwalało mi przeżyć prace. Niestety od 2-3 msc nie ma już tak dobrze a taka tona stresu i wyzysku za najniższa krajową jest absurdalna. Kochane świezaki co się zatrudniacie teraz - po sezonie będzie redukcja. Może powiedzą wam, ze nie ale nie wierzcie. Zapytajcie doświadczonego pracownika. Trzymajcie się!
Sądząc po formie wypowiedzi, pewnie w wielu firmach nie pracowałeś i życia nie znasz. Jakieś konkrety, argumenty...tu są tylko gorzkie żale. Po sezonie nie ma redukcji, a pracownikom zapewnia się pracę na innych projektach, o czym się mówi przed rozpoczęciem pracy.
Dokładnie, zgadzam się z Twoja wypowiedzią. Maksimum stresu, ogromne oczekiwania zupełnie nieadekwatne do zarobków. Po sezonie obiecywali umowę o pracę (miałam 3x umowe zlecenie) ale finalnie jej nie otrzymałam :) taka praca nie daje poczucia satysfakcji ani spełnienia, raczej wieczną frustrację i nerwy. To już chyba lepiej pracować na zmywaku :)
Hahaha ale się uśmiałam! You made my day. Oczekujesz konkretów, to sam je podaj. Ilu pracowników zostało po sezonie? Jak wyglądały te "nowe" projekty? ;).....Jaka atmosfera panuje między pracownikami ...? Ile osób wyjeżdża na tzw. study? Proszę bardzo o tym wspomnieć i podeprzeć się tym razem KONKRETAMI. (usunięte przez administratora)
Obawiam się, że zdradzanie dokładnych informacji wiązałoby się ze złamaniem klauzuli poufności :) Jedyne czym moge się podzielić to moje osobiste odczucia z pracy w tej firmie. Proponuje sie uspokoic i zejsc z gowork.pl bo widze po komentarzach, ze jest to Twój ulubiony temat. Polecam gre w szachy :)
j.w. :) Jeżeli na Twoim dziale masowe zwolnienia nie mialy miejsca to bardzo się ciesze :)
Jaką umowę oferuje Wakacje.pl S.A. dla osoby na okresie próbnym? Z tego co widzę, to aktualnie poszukują kogoś na stanowisko Project Manager.
Na okres próbny też? Jak długa jest ta pierwsza umowa? Kolejna na stałe czy też na czas określony?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Wakacje.pl S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Wakacje.pl S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 63.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Wakacje.pl S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 46, z czego 12 to opinie pozytywne, 21 to opinie negatywne, a 13 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Wakacje.pl S.A.?
Kandydaci do pracy w Wakacje.pl S.A. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.