Wakacje.pl S.A.

2 Dodaj opinię
Wakacje.pl S.A.
2 92 231 5 1

Opinie o Wakacje.pl S.A.

Pracodawca

@KAROL POMOCNY KOMENTATOR

Postanowiliśmy zamieścić jedną odpowiedź do wielu postów, które w ostatnim czasie się tutaj pojawiły, ponieważ wiemy, że większość z nich pisze jedna osoba podpisująca się inaczej. Potwierdzili to administratorzy serwisu gowork. Co ciekawe, to firmie zarzuca się dodawanie wpisów pod różnymi nazwami. Jesteśmy otwarci na krytykę i czytamy wszystkie komentarze, ale też nie możemy się zgodzić na trollowanie i zarzucanie nieprawdy. Przykre jest, że takie zarzuty pojawiają się anonimowo na profilu, a nigdy nikt nie skierował ich do kadry zarządzającej. Anonimowo i pod różnymi nazwami jest na pewno prościej, ale zapraszamy do kontaktu autora wpisów. Komentarze pojawiły się po zwolnieniu kilku osób, w tym team leaderów, co do których były konkretne zarzuty. Jednym z poruszanych wątków jest rotacja pracowników na Call Center - stale monitorujemy poziom rotacji i jest on niższy niż w wielu firmach działających jako CC, też w Trójmieście. Większość pracowników zostaje w firmie, a powody zwolnień podawaliśmy wcześniej. To brak wyników sprzedażowych albo zachowania nie fair, np. nieprzychodzenie do pracy. Drugi wątek to negatywne opinie o team leaderach. Ich zadaniem w dziale sprzedażowym jest nadzór nad realizacją wyniku, co zakłada model pracy w Call Center. Wiedzy produktowej (turystycznej) nabiera się z czasem. Jeśli ktoś nie chce pracować w takiej formie i woli sprzedaż stacjonarną i pracę z klientem polegającą na skasowaniu towaru, który klient wybierze, to w porządku. Praca w Call Center wiąże się z realizacją celów sprzedażowych, określonym trybem pracy i czasem pracy (np. zgłoszenie wyjścia na przerwę), obsługą kolejki przy dużym ruchu. Nigdy nie twierdziliśmy, że konsultant ma do wykorzystania 50 min ciągiem. Przerwa jest uzgadniana z przełożonym, Konsultanci ten czas dzielą i wykorzystują na obiad, toaletę czy papierosa. Prawdą jest, że nowi konsultanci na rozgrzewkę najpierw obsługują zapytania, a rezerwacje dla kilkunastu osób trafiają do bardziej doświadczonych osób. To tak, jak w innych działach czy firmach, nowi pracownicy najpierw się wdrażają. W opiniach pojawił się też temat szkoleń. Po szkoleniach i wdrożeniu "na słuchawce" przeprowadzamy badanie dotyczące szkoleń i liczby pokazują nam odmienną opinię. Średnia ocena szkoleń to 4,7/5. Nie jest prawdą, że na study tours nie ma szans jechać - zasady wyjazdów określa regulamin i mogą jechać osoby pracujące co najmniej 3 miesiące, osiągające określone wyniki sprzedaży. Study tours to forma szkoleń, nie wakacje. Wakacjami były wyjazdy organizowane dla kilkudziesięciu osób - nowych i dłużej pracujących. Jeszcze raz podkreślamy, że praca w Call Center na pewno nie jest dla wszystkich, a na pewno nie dla tych, którzy nie są nastawieni na aktywną sprzedaż.

Pomocna?
Tak11Nie37
P

Pracuje w Wakacje.pl już od 3 lat. Początkowo miała to być praca na chwilę ale zostałam na dłużej i nie żałuje. Praca na Call Center nie nadaje się dla wszystkich trzeba po prostu to lubić. Pieniądze same nie spadają z nieba i trzeba się z tym liczyć, że jak się nie zrobi swojego targetu to premii niestety nie będzie. Każdy ma lepsze i gorsze dni ale to czy ktoś wyrobi premię jest zależne tylko i wyłącznie od niego samego. Produkt, który sprzedajemy jest fantastyczny, ludzie którzy tu pracują tworzą niesamowitą atmosferę. Wyjazdy zagraniczne, integracje wiele konkursów i akcji, które toczą się w firmie to wszystko sprawia, że chce się tu pracować. Firma daje wiele możliwości jeżeli chodzi o rozwój. Można brać udział m.in w rekrutacjach wewnętrznych z możliwością awansu na inne stanowiska. Jeżeli ktoś ma dobre wyniki to nawet po dwóch miesiącach pracy otrzymuje study czyli wyjazd zagraniczny w ramach delegacji. Nikt nigdy z marszu nie zostaje zwolniony bez przyczyny no chyba, że jest to kwestia związana z dyscypliną pracy. Każdy pracownik ma prawo anonimowo wypowiedzieć się na temat tego co mu się w firmie podoba i co chciałby zmienić poprzez badanie satysfakcji. Z czystym sumieniem polecam pracę w tym miejscu, jeżeli ktoś ma chęci i duże ambicję to na pewno się nie zawiedzie.

Pomocna?
Tak10Nie45
Zgłoś3

Pracodawca

@anonimowy

Praca programisty w Dziale IT Wakacje.pl podporządkowana jest regułom biznesowym, podobnie jak ma to miejsce w innych firmach e-commerce. Dbamy jednak o to, by procesy rekrutacyjne wyłaniały kandydatów będących w stanie sprostać wymaganiom projektów, w których będą uczestniczyć. W większości zespołów projektowych Wakacje.pl rotacja jest niewielka, a developerzy mają dobrą opinię o stylu zarządzania. Jeśli ktoś ma uwagi, zawsze można je zgłosić. Dbamy o równowagę poziomów junior/regular/senior developerów, a każdy programista ma jasną ścieżkę awansu. Są u nas przykłady osób, które z niedoświadczonego programisty przeszły drogę do zaawansowanego seniora.

Pomocna?
Tak5Nie27
OMG

"Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamień" ślamazary życiowe bez perspektyw piszą te komentarze. Tim Liderzy są bo są, kierowniczki glownej nie znam. Nie mam potrzeby. Ale jestem tu w pracy, robie swoje. Wy zamiast rozliczać innych sami się rozliczcie. Pilnujcie swoich (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak7Nie7
Zgłoś
KAROL POMOCNY KOMENTATOR

Swój komentarz zacznę od wyrazów wsparcia dla wszystkich osób które pracowały w wakacje.pl zarówno tych które dane mi było poznać, jak i te z którymi się nie spotkałem. Szczególnie trzymam kciuki za osoby dobre, pracowite, które faktycznie się starały, ale wakacje.pl nie umiało ich docenić. Mam nadzieję że znajdziecie pracę, w której wasze obowiązki i zarobki będą odwzorowaniem tego co wnosicie do firmy. PRACODAWCA - KOMENTARZ DO OPINII: Naprawdę, ze świeczką można szukać firmy z tak słabymi opiniami. Mało tego, zauważcie jak wiele z nich pojawiło się w ostatnim czasie. Uważam, że kwintesencją tych wszystkich wypowiedzi są wypowiedzi samego pracodawcy. PRACODAWCO - naprawdę w odpowiedzi na tyle zarzutów masz tylko tyle do powiedzenia? To co czytam to czysta wata słowna i korpomowa, której nie spotkałem wyłącznie tutaj, ale również w firmie. Już od samego wejścia na rozmowie kwalifikacyjnej zaczyna się mydlenie oczu. Przyszłemu pracownikowi rysuje się wizję pracy, która nie ma żadnego związku z rzeczywistością. Potem jest jeszcze gorzej. Szkolenie wstępne i praca na CC. Szkolenie jest nieadekwatne do tego, jakie umiejętności i wiedza są potrzebne w pracy. Po szkoleniu trafiasz do zespołu w którym musisz podpasywać swojemu Team Leaderowi bo inaczej nie będzie Ciebie wspierał i będzie Tobie w tej pracy trudniej osiągnąć wynik. Parafrazując słowa innych opiniotwórców, nie obędzie się bez "lizania tyłka". PONADTO: (cytując pracodawcę) "50 minut przerwy obiadowej" - Dlaczego tak to sformułowaliście? Przecież ktoś mógłby pomyśleć, że pracownik ma każdego dnia 50 minut ciągłej przerwy na obiad. 50 minut to łączny czas przerw w ciągu jednego dnia pracy, liczony od momentu wstania od stanowiska, do momentu powrotu. Wliczają się w to posiłki, przerwy na papierosy, toaleta (i czekanie w kolejce)itd. Czy chcieliście celowo wprowadzić czytelników w błąd? Czytelnicy lubią takie tanie chwyty? "...nie jest to skutkiem nadzwyczajnej rotacji, lecz przyjętej przez nas na początku tego roku polityki wzrostu zatrudnienia." - Tak, polityki polegającej na zatrudnianiu bardzo dużej ilości osób, a potem rozstaniu się z większością z nich. Sami przyznajecie że wasze ogłoszenia są/były prawie wszędzie. Piszecie "...z częścią osób po pewnym czasie jesteśmy zmuszeni się pożegnać". Czyli zatrudniacie wiele osób, by zrobić odsiew i po niedługim czasie podziękować części z nich. To jest nadzwyczajnie duża rotacja, nawet jak na standardy telesprzedaży. "Nie zgadzamy się natomiast na rozpowszechnianie dalekich od prawdy informacji, jakoby firma zwalniała 80 proc. zatrudnionych pracowników" - Jednorazowo może nie. Ale jaki % sprzedawców zatrudnionych w Gdańsku w 2018 roku pracuje do dziś? 15%? 10%? Jaki % waszych sprzedawców na CC ma staż powyżej roku? Macie cojones, by nam to tutaj w komentarzu powiedzieć? "Nasi trenerzy i team leaderzy dokładają wszelkich starań, by..." - Uśmiałem się jak nigdy. Dokładają starań by chyba jak najwięcej sprzedał ich zespół i by jak największą premię zgarnąć. Chociaż prywatnie to wporzo ludzie są, tylko na niewłaściwych stanowiskach. "To prawda, że..." - Jak ktoś wczyta się w przypięte posty może PODEJRZEWAĆ, że część z nich została napisana przez tą samą osobę. Podobne zwroty, podobna interpunkcja (przede wszystkim PRACODAWCA I KOLUMBIA). Oczywiście nikt nie zabrania pracownicy odpowiadającej w imieniu pracodawcy wrócić do domu i napisać opinię tym razem jako pracownik. Wygląda to jednak słabo, ale cóż robić jak prawie nikt w ostatnim czasie nie chce o wakacje.pl powiedzieć nic dobrego? (wszystkie przypięte komentarze zostały napisane w przeciągu 7 dni) INFO DLA ZAINTERESOWANYCH PRACĄ W WAKACJE.PL: Jesteś komunikatywny? Uważasz się za dobrego sprzedawcę? To szukaj pracy dalej, bo z pewnością stać Ciebie na znalezienie czegoś o wiele lepszego. Masz problemy ze znalezieniem/utrzymaniem pracy? Czujesz że możesz sobie nie poradzić? To w wakacje.pl nawet jak Ciebie przyjmą, to popracujesz miesiąc, dwa i Tobie podziękują, albo sam odejdziesz. Poszukaj miejsca bardziej adekwatnego do tego jakie umiejętności posiadasz, z pewnością masz mnóstwo zalet, które spodobają się niejednemu pracodawcy. INFO DLA AKTUALNYCH PRACOWNIKÓW: Nie oceniam was pod kątem dobrzy/źli, a nawet cześć z was nawet uważam za przyjaciół. Zachęcam was mimo wszystko do refleksji. Czy nie zasługujecie na lepszą pracę? Czy odpowiada wam to, jaką firmę reprezentujecie? Czy godzicie się na to co się dzieje wokół was? Czy podpisujecie się pod polityką firmy? Wiem, że część z was znalazła swój sposób na najbliższe lata swojego życia. Oby wiodło wam się jak najlepiej. Wiem jednak, że możliwości wielu z was są ogromne w porównaniu do tego, co dają wam wakacje.pl. Boimy się zrobić krok na przód. Akceptujemy naszą pracę bo "nie jest najgorsza". Niezależnie od tego, którą drogę wybierzecie, życzę wam byście byli wewnętrznie przekonani, że robicie to co trzeba. Jeśli chcecie coś zmienić, zróbcie to teraz!

Pomocna?
Tak25Nie3
Zgłoś

Pracodawca

@KAROL POMOCNY KOMENTATOR

Postanowiliśmy zamieścić jedną odpowiedź do wielu postów, które w ostatnim czasie się tutaj pojawiły, ponieważ wiemy, że większość z nich pisze jedna osoba podpisująca się inaczej. Potwierdzili to administratorzy serwisu gowork. Co ciekawe, to firmie zarzuca się dodawanie wpisów pod różnymi nazwami. Jesteśmy otwarci na krytykę i czytamy wszystkie komentarze, ale też nie możemy się zgodzić na trollowanie i zarzucanie nieprawdy. Przykre jest, że takie zarzuty pojawiają się anonimowo na profilu, a nigdy nikt nie skierował ich do kadry zarządzającej. Anonimowo i pod różnymi nazwami jest na pewno prościej, ale zapraszamy do kontaktu autora wpisów. Komentarze pojawiły się po zwolnieniu kilku osób, w tym team leaderów, co do których były konkretne zarzuty. Jednym z poruszanych wątków jest rotacja pracowników na Call Center - stale monitorujemy poziom rotacji i jest on niższy niż w wielu firmach działających jako CC, też w Trójmieście. Większość pracowników zostaje w firmie, a powody zwolnień podawaliśmy wcześniej. To brak wyników sprzedażowych albo zachowania nie fair, np. nieprzychodzenie do pracy. Drugi wątek to negatywne opinie o team leaderach. Ich zadaniem w dziale sprzedażowym jest nadzór nad realizacją wyniku, co zakłada model pracy w Call Center. Wiedzy produktowej (turystycznej) nabiera się z czasem. Jeśli ktoś nie chce pracować w takiej formie i woli sprzedaż stacjonarną i pracę z klientem polegającą na skasowaniu towaru, który klient wybierze, to w porządku. Praca w Call Center wiąże się z realizacją celów sprzedażowych, określonym trybem pracy i czasem pracy (np. zgłoszenie wyjścia na przerwę), obsługą kolejki przy dużym ruchu. Nigdy nie twierdziliśmy, że konsultant ma do wykorzystania 50 min ciągiem. Przerwa jest uzgadniana z przełożonym, Konsultanci ten czas dzielą i wykorzystują na obiad, toaletę czy papierosa. Prawdą jest, że nowi konsultanci na rozgrzewkę najpierw obsługują zapytania, a rezerwacje dla kilkunastu osób trafiają do bardziej doświadczonych osób. To tak, jak w innych działach czy firmach, nowi pracownicy najpierw się wdrażają. W opiniach pojawił się też temat szkoleń. Po szkoleniach i wdrożeniu "na słuchawce" przeprowadzamy badanie dotyczące szkoleń i liczby pokazują nam odmienną opinię. Średnia ocena szkoleń to 4,7/5. Nie jest prawdą, że na study tours nie ma szans jechać - zasady wyjazdów określa regulamin i mogą jechać osoby pracujące co najmniej 3 miesiące, osiągające określone wyniki sprzedaży. Study tours to forma szkoleń, nie wakacje. Wakacjami były wyjazdy organizowane dla kilkudziesięciu osób - nowych i dłużej pracujących. Jeszcze raz podkreślamy, że praca w Call Center na pewno nie jest dla wszystkich, a na pewno nie dla tych, którzy nie są nastawieni na aktywną sprzedaż.

Pomocna?
Tak11Nie37
KAROL POMOCNY KOMENTATOR
@Wakacje.pl S.A.

Średnia ocena szkoleń 4,7/5 świadczy tylko o tym jak mało rzetelnie są przeprowadzane ankiety. Z resztą, skoro jest wam przykro, że osoby wystawiające negatywne komentarze na tej stronie są anonimowe, i macie z tym taki problem że aż pytacie administratorów o pochodzenie ocen, to nie dziwię się, że osoby oceniające nie ufają wam, jeśli chodzi o gwarancję ich anonimowości. Jak tylko przeczytałem wasz komentarz, od razu wyobraziłem sobie sytuację w której nagle po jednym szkoleniu otrzymujecie kilka negatywnych ocen. Robicie dochodzenie, kto to wysłał. Haha. Komunikujecie pracownikom że jest wam przykro że nikt się nie podpisał. To byłoby w waszym stylu ;) Mówicie, że pracownicy są zwalniani z powodu słabych wyników sprzedażowych i zachowań nie fair? A wy jesteście fair? Przedstawiacie warunki pracy rzetelnie i pracownicy nie są po miesiącu pracy rozczarowani? Nie mówicie na rozmowach i na szkoleniu że nauczycie ludzi sprzedawać i wystarczą dobre chęci i zaangażowanie? Otóż zarówno z mojego doświadczenia, jak i każdego kogo spytam nie jesteście fair wobec nowych kandydatów, jak i często wobec waszych zasłużonych pracowników. A jak z odpowiedziami na moje pytania? Haha, Umknęło wam? Jaka część pracowników pracujących obecnie na słuchawce ma przynajmniej roczny staż? UWAGA KOMUNIKAT: Pracodawcy wakacje.pl jest przykro, że piszecie komentarze anonimowo. Zalecamy udać się bezpośrednio do pracodawcy i wyrazić swoją opinię. Napewno pracownicy wakacje.pl będą dla was wyrozumiali i zachowają dyskrecję. Haha. Na pewno wezmą sobie wasze słowa do serca i nie będą mieć Was w . . . nosie. Zdrówka ;)

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
Marta
@Wakacje.pl S.A.

Moi drodzy, po zwolnieniu mnie z pracy dzień przed końcem miesiąca,aby nie wypłacić mi premii frekwencyjnej , kontaktowałam się meilowo z tl z działem który się tym zajmuje. Nikt mi nie odpisał mimo próśb ! Dlaczego jest niezgodność . Nie chcieli mi wysłać tzw. Paska godzinowego? Czy mam wysłać screena z wiadomościami ?? Do tego jest bałagan w księgowości i ponad miesiąc nie byłam wyrejestrowana z zusu!! Przez co miałam problem z założeniem działalności. Anonimowo?? Mam podać imię i nazwisko ?? Może jeszcze pesel ? Wątpię żeby jeden osobie się chciało pisać ciagle komentarze l. Ogarnijcie się i zacznijcie szanować nowych pracowników.

Pomocna?
Tak12Nie1
Zgłoś
Rodzinna atmosfera
@Wakacje.pl S.A.

Taaaa rotacja jest i to jaka. Świadkiem jestem kiedy to odprowadzano pewnego Pana bez wypowiedzenia, uprzedzenia i braku możliwości pożegnania się z współpracownikami. Żenada, naprawdę...

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Mahmut
@Wakacje.pl S.A.

Podsumowując, tyle warte te twoje wnioski co „wasze ankiety o szkoleniach”. Jednym zdaniem wszyscy kłamią. Jeśli ta praca jest taka jak ty prawdomówny i uczciwy to nie idźcie tam. Szkolenia nie na temat, premie dla wybranych a „wsparcia” nie ma. Tylko w lipcu 192 godziny to etat w tej jego firmie

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
szczery
@Wakacje.pl S.A.

"Jeśli ktoś nie chce pracować w takiej formie i woli sprzedaż stacjonarną i pracę z klientem polegającą na skasowaniu towaru, który klient wybierze, to w porządku. " Więc alternatywą dla pracy w wakacjach.pl według pracodawcy jest dyskont?? Ciekawe podejście, ciekawe... Biorąc pod uwagę ilość pracy jaką wkładamy w realizację celów, muszę wyznać, że poziom buty oraz poczucia wyższości zawarty w tej wypowiedzi jest naprawdę imponujący.

Pomocna?
Tak15Nie
Zgłoś
Kaszub Nowy wpis
Nazwa działu: Handlowy
@Wakacje.pl S.A.

To klasyczne wyparcie. To ludzie ludziom gotują ten los. Najsmutniejsze jest to, że garstka "kierowników" uważa się za lepszych od innych i wtedy dla kilku złotych więcej zrobią każda niegodziwość. W imię krótkoterminowego celu: (usunięte przez administratora) być aby ludzi nazywać jak w tym poście " widocznie był słaby, albo nie nadawał się"???? T(usunięte przez administratora)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Michał Nowy wpis
 Rekomendacja

Cieszę się,że tu pracuję. Jestem bogatszy w nowe doświadczenia...sprzedaż to coś co mnie nakręca. Uwielbiam sprzedawać wycieki. Najważniejsze że są tu ciekawi ludzie ,panuje miła atmosfera i współpraca. Dla mnie jest spoko.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zgłoś
Pozytywnie

Dajcie spokój z ta falą hejtu...nic tylko żalicie się.SŁABO... Jeśli lubisz swoją pracę to jesteś dobrym sprzedawcą A jak masz wszystko w nosie to masz żal o wszystko i do wszystkich. Ja polecam ta firmę, pracuje już rok i cieszę się że jest nabywam cennego doświadczenia.

Pomocna?
Tak5Nie7
Zgłoś1
Grażyna
@Pozytywnie

@Pozytywnie Cieszę się, że jesteś zadowolony ze swojej pracy w Wakacje.pl S.A.. A co możesz napisać na temat benefitow pozapłacowych w tej firmie? Czy możesz liczyć na kartę Multisport itp? Z góry dziękuję.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Lipak
@Grażyna

masz kartę multi, entelmed, owocowe czwartki, ale sukcesem jest załapać się na jabłko.

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Kaszub
@Pozytywnie

Hahah ... dobry sprzedawca to ten co wciska czy ma zadowolonych klientów???? Na wakacjach jest tylu niezadowolonych klientów, reklamacji to świadczy o twojej jakości??? Słaba firma, ze słabymi wzorcami tzn. bez kultury organizacji.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Nowy wpis

Pracodawca

@Kaszub

@KASZUB Zadaniem Konsultantów jest profesjonalna sprzedaż oferty turystycznej, ale też realizowanie celów sprzedażowych. Jest to rynkowa norma – działy sprzedaży mają określoną funkcję w organizacji. Zwróć uwagę, że pracujemy z kontaktami przychodzącymi, naszą praktyką nie jest obdzwonka przypadkowych klientów i namawianie ich na usługę, ale odpowiedź na potrzebę klienta. Monitorujemy poziom reklamacji bardzo dokładnie i dane liczbowe wyraźnie wskazują na znaczne zmniejszenie poziomu zgłoszeń od niezadowolonych klientów, a znaczna część reklamacji dotyczy produktu. Niemniej widzimy pojawiąjące się błędy pracowników na różnych szczeblach, dlatego już realizujemy i planujemy kolejne szkolenia i zmiany systemowe. Nie pozostajemy obojętni na zgłaszane nam uwagi, które są mimo wszystko nieuniknione przy tak dużej skali sprzedaży. Nie oznacza to jednak, że nie pracujemy nad ich wyeliminowaniem w maksymalnie możliwym stopniu. To również element kultury organizacyjnej, której brak nam zarzucasz.

Pomocna?
Tak5Nie4
Pozytywnie Nowy wpis
@Kaszub

tu akurat może się wypowiedzieć nasz dział reklamacji. Zdziwiłbyś się

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Jakie jest podejście kierownictwa do pracowników w Wakacje.pl S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kaszub
Nazwa działu: Handlowy
@Pytanie

Utylitarne:) Każą sprzedawać za wszelką cenę, nie liczy się klient ... a triki

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Programista

Muzealne wersje PHP, dużo starego i słabego kodu. Gdy jakiś znawca wprowadzi swoje wzorce i praktyki to już do końca życia trzeba się tego trzymać. Zdecydowanie jest to fabryka kodu i realizacji zadań zazwyczaj średnio rozpisanych przez PMa. Komentarze piszemy oczywiście po polsku bo angielski w branży IT zbyt trudny. Komentarzy oczywiście musi być dużo i to często po prostu komentarze generowane przez IDE, mordęgą jest wtedy aktualizacja komentarzy przy zmianach w kodzie. Testy niby są ale to mocno zależy od zespołu. Często zwyczajnie po prostu brakuje budżetu na testy(lub wiedzy). Jakiekolwiek propozycje usprawnień w projekcie oczywiście lądują w koszu bo przyzwyczajenia robią swoje. Na szczęście ostatnio firma ruszyła ze szkoleniami zewnętrznymi za co wielkie ukłony! Rozmowa rekrutacyjna bez kodu, po prostu rozmowa. Pytają o co popadnie byleby obniżać wartość kandydata. Ale ogółem w przyjemnej atmosferze. Brak niestety prawdziwych team leaderów, są jedynie znajomości na stołkach wyżej. Zero budowania zespołu, najważniejsze osiąganie własnych ambicji. Można awansować na seniora jak najbardziej, ale zapewniam, że w innych firmach dobry junior będzie na podobnym poziomie wiedzy i doświadczenia. Zarobki dużo poniżej średniej w branży, jednak na duży plus płatny urlop na B2B - 30 dni. Formalnie to właściwie nie urlop ale wiadomo o co chodzi. B2B jedynie w celach oszczędności bo nie idą za tym żadne korzyści dla pracownika. 10k netto za seniora na B2B to niestety nie tutaj takie zarobki. Zresztą widać po ogłoszeniach, że brak widełek. Od dłuższego czasu widać tendencje wzrostową juniorów. Brak doświadczonych nowych programistów bo niestety nie są to atrakcyjne warunki pracy dla dobrych kandydatów. A rynek dziś jest dla programisty szeroki i bogaty. Praca w hałasie na open space. Jedna konsola na całą firmę. Piłkarzyki. Owoce w czwartek. Tyle atrakcji. Karta multisport droga. Polecam jedynie dla początkujących programistów aby nabrać komercyjnego doświadczenia. Ale proszę nie zgadzajcie się na gorsze warunki finansowe od kasjerki w dyskoncie! (tak, junior 2k)... Największym minusem jest rzeczowe traktowanie pracownika. Co w sumie widać teraz po opiniach w innym dziale. Wywalić człowieka można bardzo szybko bez powodu zawodowego. Wystarczy po prostu mieć swój charakter i niepodpasować się liderowi. Zwolnienie z dnia na dzień gwarantowane. Pracodawca zupełnie nie rozumie realiów rynku IT 2019 roku. Pozdrawia aktualny pracownik szukający nowej pracy za godziwe pieniądze :)

Pomocna?
Tak27Nie2
Zgłoś
NowaIT
Nazwa działu: IT
@Programista

Hej. Chcę tam wystartować na testera możemy się złapać na priv?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Programista
@NowaIT

Hej, dla początkujących testerów jest to dobra okazja aby zdobyć doświadczenie. Jako że większość projektów nie ma testów automatyczncyh pisanych przez programistów będziesz miała sporo klikania i sprawdzania wielu tematów ale to w sumie taka praca. Zaczęło się od kilku juniorów którzy sami się uczyli, więc brakowało kogoś kto rzeczywiście mógłby kształtować zespół w dobrym kierunku, chociaż kierownik it pewnie twierdzi inaczej. Gdy ktoś zdobył nieco więcej doświadczenia to zmieniał firmę aby wskoczyć na wyższy poziom wiedzy i zarobków. Programista jak i tester w wakacjach ma dobry start aby zebrać lata pracy do CV. Spróbuj, porozmawiaj już z zespołem z którym miałabyś pracować tam, popytaj ich jak pracują. Jeśli hr nie zezwoli na kontakt z aktualnymi pracownikami to już sama zdecyduj czy warto...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ziomuś
Nazwa działu: IT
@Programista

Oferta była na technologię X, dostałem zadanie na technologię Y - powinienem już wtedy machnąć ręką, ale coś tam zrobiłem i odesłałem po czym kontakt się urwał. Od tamtej pory nie polecam nikomu pracy tam, bo po co pracować dla firm, które nie szanują ludzi? Mam też znajomych co tam pracowali i nikt nie poleca. Niestety w 3mieście co drugi to programista i firmy to wykorzystują - ale wszystko do czasu :)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
XYZ

Przyszłam tutaj około 4 mies. temu. Na rekrutacji opowiadano mi bajki o częstych imprezach i wyjazdach za granicę.Odkąd tu jestem nie było żadnej imprezy ani możliwości wyjazdu. Z tego co mówią w dziale jak teraz nic nie było to już napewno później nie będzie. Sytuacja w firmie teraz jest kiepska zwalniają dużo ludzi. Jak się zastanawiasz nad pracą tutaj to jest to zły moment.

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
Grażyna
@XYZ

Może warto zapytać o imprezy i wyjazdy bezpośrednio u przełożonego? A jak oceniasz atmosferę w firmie Wakacje.pl S.A.? Czy jest szansa na elastyczny grafik ,aby móc połączyć prace ze studiami?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Żal
@Grażyna

Dawało się połączyć grafik ze studiami, jeśli chcesz pracować tylko poza sezonem. Jak przychodzi sezon wakacyjny, to cała otoczka fajnej pracy znika. Nagle WYMAGAJĄ od Ciebie ilości zagrafikowanych godzin sporo ponad to co masz w umowie, bo tak. "Takie jest zapotrzebowanie" żeby potem ludzi masowo zwalniać, albo w ciągu dnia puszczać do domu, bo jednak nie ma ruchu, jaki był zakładany. Nie warto marnować na nich czasu i nerwów, szczególnie jeśli ma się jeszcze studia w toku.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
OMG

"Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamień" ślamazary życiowe bez perspektyw piszą te komentarze. Tim Liderzy są bo są, kierowniczki glownej nie znam. Nie mam potrzeby. Ale jestem tu w pracy, robie swoje. Wy zamiast rozliczać innych sami się rozliczcie. Pilnujcie swoich (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak7Nie7
Zgłoś
Kolejny były pracownik CC

Pracowałam w wakacje.pl półtora roku temu, moja współpraca zakończyła się w momencie kiedy chciałam przed sezonem zmienić dział na posprzedażowy aby odpocząć od TL ciągle dyszącego mi w kark żeby "cisnąć na linii" - zostałam zwolniona bo jak to tak można nie chcieć na (usunięte przez administratora) robić tego co ci każą? Dzięki Ci mój były TL za to błogosławieństwo w formie wypowiedzenia :) Odchodząc śmiałam się że jeszcze z tej firmy zrobi się drugi Transcom (usunięte przez administratora) z mobbingiem kierownictwa i TL)... jak widać nie pomyliłam się wcale... Wszystkie negatywne opinie o tej firmie są 100% prawdą, praca "sprzedawcy marzeń" polega na wydzwanianiu do klienta po milion razy na dobę, nawet przed samą północą! zasypywaniem spamem na meila z ofertami wycieczek, których klient nie chce, często klient słyszy jak twój TL każe ci sprzedać klientowi wycieczkę bo inaczej dostaniesz plan naprawczy (tak, słuchawki są bardzo czułe i ściągają cały dźwięk z otoczenia), wciskanie ubezpieczenia (każe się dzwonić do ludzi do skutku do samego wyjazdu i przekonywać do dodatkowego ubezpieczenia), co jakiś czas są organizowane jakieś śmieszne testy sprawdzające twoją wiedzę odnośnie preferowanych przez firmę destynacji, ciągłe zmuszanie do nadgodzin (bo przecież konsultant nie ma prywatnego życia i rodziny), przekroczysz przerwę, bądź wyjdziesz bez zgody TL - lądujesz na dywaniku i dostajesz reprymendę jak dziecko w przedszkolu. Kolejną sprawą jest to że kierownictwo nie słucha konsultantów kiedy ci zgłaszają problemy systemowe i tak masz pracować w oparciu o stronę www na której oferty są nie aktualne a to że nagle się okaże że sprzedałeś coś czego nie ma - też twoja wina trzeba było sprawdzić w niedziałającym INO albo w systemie do którego nie masz dostępu (można było zapytać TL - gdyby nie to że go nie było bo siedział na 10 odprawie w tym tygodniu). A zarobki? na ten temat napisane już zostało wszystko - nie warto za takie pieniądze dać się tak poniżać. Firma nie ma szacunku do konsultantów i taktuje ich jak tanią siłę roboczą.

Pomocna?
Tak16Nie3
Zgłoś
Tak sobie

Firma kreuje super fun natomiast jak wejdziesz w te środowisko zobaczysz że ludzie nie sa wcale przyjaźni np. Dział CC z działem wsparcia i dop to wieczny konflikt wszędzie kolejki a klient czeka, w sprzedaży zwolnienia gdzie koordynatorzy nawet nie moga pozegnac się ze swoimi zespolami. W monitoringu notorycznie jeden chłopak wystawia zaniżone ceny ale nikt na to nie reaguje może wcale ich nie słucha?(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak10Nie2
Zgłoś
Były pracownik CC

Od roku już nie pracuję w wakacje.pl i cieszę się, że odeszlam, bo to był ostatni dobry moment na ucieczkę z firmy. Z tego co obserwuję po opiniach, czy rozmowach z ludźmi z branży lub z samych wakacji.pl jako aktualni czy byli pracownicy to to co tam się dzieje to istny dramat. 100% negatywnych opinii zgadza się ze stanem faktycznym jak tam jest. Coraz gorsza atmosfera, problemy z wyjściem na przerwę, presja na ciśnięcie klienta do momentu aż klient straci cierpliwość, śmieszne plany naprawcze i śmieszne pieniądze. Robiłam dobre wyniki, nie miałam z tym problemu nigdy. No i co z tego? Kokosów nie bylo. Żenujące jest podejście do pracownika. Fałszywi TL, (usunięte przez administratora) a teraz widzę jeszcze Transcom na kierownictwie. No i to INO czy (usunięte przez administratora).. systemy z którymi jest więcej problemów niż pozytku. Cieszę się, że mnie już w tym szczurolandzie nie ma. Można w turystyce znaleźć lepszą pracę gdzie jest normalna atmosfera, normalne szefostwo, gdzie nie ma wyścigu, a są godziwe pieniądze i normalna możliwość zakładania rezerwacji w systemach organizatorów a nie w wymysłach niespełnionych ludzi z IT. Nie polecam pracy w tej firmie nikomu. Dobre czasy tam już dawno się skończyły, choć część twierdzi, że nigdy ich nie było. To już subiektywna kwestia. Omijajcie to miejsce szerokim łukiem zarówno jako potencjalni pracownicy jak i klienci. Szkoda czasu i nerwów.

Pomocna?
Tak12Nie4
Zgłoś4
Pracownik
Nazwa działu: Dział Sprzedaży

Pracowałem w Wakacje.pl jako konsultant przez około pół roku. Uważam, że praca sama w sobie była całkiem przyjemna i dosyć luźna, jednakże na pewno odradzałbym tą firmę jeśli ktoś rozważa pracę na stałe. Tymczasowo, wakacyjnie lub dodatkowo jest ok. Skąd taka opinia? -Zacznijmy od ogromnego przemiału ludzi. Firma zatrudnia za dużo osób i nie ma skrupułów aby zwolnić kogoś po miesiącu pracy gdzie nawet nie miał zbytnio możliwości pokazania swoich umiejętności. Ogólnie ludzie zatrudniani są masowo i są zwalniani masowo. Głównym powodem zwolnień są złe wyniki (zrozumiałe, prawda?). Problem w tym, że targety są absolutnie nierealne przy praktycznie zerowym ruchu. A pracownicy którzy mają gorszy wynik po prostu dostają gorsze zadania. -Jak wspomniałem na początku pracowałem tam ponad pół roku. Przez pierwsze 5 miesięcy realizowałem bardzo dobre wyniki (cały czas powyżej 100%). Lipiec miałem średni - tzn wyniki przeciętne (ok. 60% targetu). W środku miesiąca mój teamlider powiedział mi, że jestem na czarnej liście do zwolnienia, ale wstawi się za mną bo nie chce żebym odchodził ze względu na moje poprzenie miesiące. To było z jednej strony fajne poczuć solidarność tl z Tobą, a z drugiej strony daje do zrozumienia, że dla góry liczą się tylko wyniki tu i teraz i w zasadzie dla nich jesteś mięsem. Jak nie ty to inny. Ale wracając, ptrzetrwałem lipiec, w sierpniu po powrocie z L4 po dwóch dniach pracy otrzymałem nierealny do zrealizowania plan naprawczy no i oczywiście otrzymałem wypowiedzenie. Mam wrażenie, że sam plan naprawczy był tylko pretekstem do zwolnienia. Moja ostatnia rozmowa z moim TL (o ironio, że gdy zaczynał pracę to mnie się pytał o porady, szczególnie systemowe) wyglądała mniej więcej "nie zrobiłeś planu, żegnamy się". Nie chciałem aby rozstanie z firmą wyglądało w ten sposób ale byłem na to przygotowany po tym jak widziałem innych nawet bardziej doświadczonych pracowników zwalnianych z dnia na dzień. Reasumując - dla firmy (usunięte przez administratora) (co jeszcze "koleżanka" zajmująca się RODO dosadnie nam to przekazała na jednym ze szkoleń) -Praca sama w sobie okej, rzadko się zdarzają krzyczący klienci i przeważnie jest bardzo miło rozmawiać z klientami. Poza sezonem targety były realne i można było całkiem nieźle zarobić, jak zmienił się zarząd to zaczęło się też "kolesiostwo" no i oczywiście ludzie z Transcomu otrzymywali wyższe stanowiska i lepsze leady. Ogólnie nowy zarząd na minus. -atmosfera jest okej, typowe korpo, ludzie z CC są sympatyczni (DOP to inna sprawa, zajmują się twoją sprawą jak za karę i ogólnie nieprzyjmeni) -ogromnym minusem jest przesadne ciśnięcie na wynik. Okej, wiadomo, każdy jest z tego rozliczany ale w tej firmie to już przesada -na plus szkolenia i grupa rozwojowa Podsumowując mam dylemat czy firmę ogólnie polecać czy nie. Jak wspomniałem na początku odradzam stanowczo ludziom którzy szukają pracy na stałe a na pracę dodatkową lub sezonową jest okej. Właściwie mógłbym pisać bez końca o nieprzyjemnych sytuacjach, jednakże zgadzam się z większością komentarzy tutaj (do tych nieprzypiętyc)

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Pan Paweł II

(usunięte przez administratora) Wszystko co było pisane negatywnego, podpisuje się pod tym. (usunięte przez administratora) Przychodzi człowiek (usunięte przez administratora) do pracy i od razu każą mu przyjść na rozmowę, na której się dowiaduję że ma (usunięte przez administratora).. Wyjść. Bo niby nie ma ruchu i jest słaby klient więc tyłu ludzi nie potrzebują. Ale żeby zatrudniać co chwilę nowych z transcomu I prowadzić ciągle szkolenia i rekrutację to można? Wtedy jest ruch? Ta firma to abominacja tego co było rok temu z normalnym kierownictwem. Bo tak, kiedyś ta firma była zajebista. Pozdrawiam byłych pracowników i obecnych z niższych stanowisk, przyda wam się, nie pozdrawiam firmy.

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
Michał
@Pan Paweł II

Co Twoim zdaniem sprawiło że w firmie nie jest już tak dobrze jak kilka lat temu? Czy sytuacja może wrócić do poprzedniego stanu? Możesz coś wspomnieć o zarobkach? Ciekawią mnie te kwestie, mam nadzieję że powiesz mi coś więcej, będę wdzięczny.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byłam

(usunięte przez administratora) Miłej zabawy Trzymam kciuki :)

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś2
Smieszek leszek

Hahaha żal Wam Team Leaderow? Lesera Justynki, ktora się opierdzielała jak mało kto, faworyzujac swoją świtę? Czy drugiej, ktora o zarządzaniu wie tyle co nic? Małej mi tylko brakuje. Reszta zasłużyła i dobrze, że je wyprowadzono...

Pomocna?
Tak8Nie15
Zgłoś16
taki sobie ja

a ja zapierdzielam tu już od prawie 4 lat. Pamiętam czasy kiedy kawę przynosiło się w swoich woreczkach. Wiem też, że pracuje się dla przyjemności i o to by osiągać cele stawianie przez szefa, mimo Klientów, którzy irytują i kolegów i koleżanek bez wiedzy (nie wszystkich). Jak ktoś chce to się doszkoli - czy na szkoleniach z trenerami, produktem czy z prezentacji...tylko trzeba chcieć. Szef ma mnie instruować, wskazywać cele - nie musi znać się na produkcie. Jakieś dziwne przeświadczenia. Ja jestem od tego by mieć wiedzę turystyczną - jak nie mam to mam internety albo doświadczonych ludzi. Myślę, że te żale wywala ktoś komu w życiu nie wyszło...dorabia sobie ideologie i obarcza wszystkich w koło za swoje niepowodzenia. Wiele razy miały być zwolnienia masowe "po sezonie"ale firmę było stać żeby utrzymać pracowników przez okres zimowy...tego nikt nie napisze. Dziękuje się ludziom, z których już się nic nie wyciśnie...więc jeżeli tu już nie pracujesz - to praca w Call Center nie jest dla Ciebie. Jesteś zbędnym kosztem - taki jest biznes. Chciałbyś płacić pracownikowi, który kilka miesięcy z rzędu generuje Ci koszty? Nie rozumiecie biznesu i nie macie pojęcia o czym piszecie. Pracowałem w Orange. Kiedyś w Wakacjach był Orange, potem T-Mobile a teraz Transcom - i co z tego? Jakie to ma znaczenie? Nie chcesz multisporta? Kup sobie karnet na siłownie w dowolnie wybranej przez siebie, chcesz jechać na ST? To zasłuż - firma ma już prawie 500 pracowników - nie każdy ma szanse. Ja nie byłem ani razu...ale zwiedzam świat bo zarabiam...nie opieprzam się. Szkoda czasu na to pisanie - i tak zaraz znajdzie się ktoś kto napisze - kłamiesz, jesteś podstawiony....:D prawda jest taka, że jesteście żałośni. Niektórzy widzę, że nie mają nic innego do roboty i tylko patrzą co nowego tutaj aby dowalić do pieca...weźcie się za siebie - albo jedźcie za granicę. Tam Wam będzie lepiej.

Pomocna?
Tak6Nie16
Zgłoś
Śmieszny czlowieku
@taki sobie ja

Taki sobie ty człowieku bez ambicji,któremu pewnie kierowniczka pluje na plecy.smieszne rzeczy piszesz.4lata ktoś cię szturcha w plecy i pewnie na to nie reagujesz.mozg ci pewnie już wyparło. Nawet pewnie nie jesteś w stanie podliczyć ilu kolegów już wyrzucili od np marca 100?? Więcej wyprowadzili do drzwi bo nie zrobili nierealnego targetu? Czy może pochwał się jakie ci perełki fajne wpadają ma sprzedaż a jakie kumplowi obok który pracuje miesiąc na zapytaniu... wkurza mnie takie gadanie ogromnie...

Pomocna?
Tak5Nie7
Zgłoś
Taki sobie ja
@Śmieszny czlowieku

Na szczęście Ciebie. Jeden taki żałosny to jak 50 normalnych.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś
Tomcio
 Rekomendacja

Akurat mam 2 tygodnie wolnego i tak wspominając sobie pracodawców u których pracowałem przypomniałem sobie Wakacje.pl, dlatego że była to jedna z lepszych firm w jakich pracowałem jeszcze wtedy w kamienicy na Matjki, a mam już 15 lat doświadczenia zawodowego pracując od 18 roku życia w różnych miastach Polski. Patrząc na negatywne komentarze przypomina mi się stare przysłowie Złej baletnicy przeszkadza nawet rąbek u spódnicy. Praca na call center daje dużo satysfakcji ale trzeba mieć też pewną wiedzą, jak to funkcjonuje wówczas nie potrzebne zbędne frustracje. Odnośnie pracy na zapytaniach, oczywiście były różne, aczkolwiek większość była ciekawa np: Tajlandia dla dwóch osób w wyznaczonym dla nich specjalnym terminem, Malediwy o za sezonem dla mamy z 2 letnim dzieckiem i określonymi niestandardowymi wymaganiami itd. jednak zawsze na nich mogłem się najwięcej nauczyć po musiałem pogłębiać swoją wiedzę, co później przekładało się na sprzedaż telefoniczną. Wówczas też były pewne nie dogodności, jednak pamiętajmy przychodzimy do pracy, żeby pracować choć czasem miałem wrażenie, że niektórzy przychodzą w jakiś niezrozumiałych celach. Jeżeli sprzedaż daje ci frajdę w szczególności tego rodzaju produktu to wszelkie niedogodności typu za mało owoców w jakiś tam owocowy dzień, czy nie taki czas i rozkład przerw itd. stają się dla ciebie niezauważalne. Fakt pamiętam, że wynagrodzenie nie było za wysokie, jednak w porównaniu z Orange czy innymi call center porównywalne, a jeśli chodzi o rynek pracy mówiąc o zwykłych stanowiskach konkurencyjne chyba, że ktoś wierzy w "średnie zarobki w Polsce" podawane na podstawie statystyki którą np. przeprowadza TNS czy PBS. Wiem opinie zawsze będą podzielone ale chciałem napisać, co ja o tym sadzę z czystego sentymentu dla tej firmy, której początki zaczynały się w Zieleniaku - Wały Piastowskie, gdzie konsultanci musieli stać w kolejce, żeby zeskanować i wysłać dokumenty gdyby wówczas był gowork to dopiero się by działo:) :) :)

Pomocna?
Tak4Nie9
Zgłoś1
Śmieszny czlowieku
@Tomcio

Gościu kiedy ty tam pracowałeś ?? Rozmawiamy o teraźniejszych czasach a nie jak 15 lat temu /ironia tam pracowałeś i było fajnie...dzyzas

Pomocna?
Tak11Nie3
Zgłoś
Pan Paweł

Chciałbym odpowiedzieć na najświeższą opinie o Wakacje.pl S.A. Tak więc... Jeżeli nawet byłaby to ta sama osoba, która wrzuca te wszystkie ogłoszenia i ma takie samo IP to na pewno osoba wstawiająca poniższą opinię nie byłaby w stanie tego zweryfikować. Dlaczego? Jeżeli portal Go Work udostępnił by tej osobie(pewnie nowej kierowniczce sprzedaży - bo tylko jej zależy na swoim "świetnym" wizerunku), to nie byłoby to zgodne z prawem. A jeżeli okazałoby się, że jest to jedna i ta sama osoba to po prostu portal usunąłby wszelkie komentarze. Także wszelkie opinie o Team Leaderach, którzy dopiero się uczą i nie można z nimi porozmawiać jeżeli ma się problem są słuszne tak jak wszelkie inne. Jeżeli ktoś się powołuje na ocenę samych szkoleń to robi to niesłusznie. Znów zapytacie dlaczego? Ponieważ szkolenia prowadzi na prawdę wspaniała kadra, która nie ma nic wspólnego ze abonamentami w telekomunikacji :). Sama praca jest fajna tylko na niektórych szkoda strzępić przysłowiowego ryja. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
To już się kameruje
@Pan Paweł

No i Pan Paweł i jedziemy :D

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mahmut

Rekrutacja -biorą wszystkich. Szkolenie 9 dni raczej sympatycznie. Pierwsze dni szybko weryfikują „prawdomówność” i wiarygodność. Na papierosku ciagle utyskiwania na system, na wsparcie , na brak pomocy. Siedzisz i jak nie masz szczęścia to stres ciebie zjada i rezygnujesz. Ta firma to najgorszy wyzysk, a zarządzanie w stylu wczesnych lat 90. Poprostu zero szacunku i ciagle kłamstwa i zbywanie. Podsumowując byłeś zarobił mniej ....

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
fredka

Firma na początku zrobiła na mnie dobre wrażenie. Na szkoleniu bylo dosyć zabawanie, szkoleniowiec opowiadał jak tu jest fajnie, jakie premie były rok temu (10 tys. zł), a ja wszystko łykałem jak Niesiołowski mirabelki :P Na początku pracy miałem wszystkie kanały sprzedaży, ale ze firma słabo przędła to dali nowym zapytania. Wg mnie mija się to z celem, bo zapytania są trudniejsze do sprzedaży niż rezerwacje, czy telefon. Na zapytaniach klienci są tego typu: ja tylko orientacyjnie, się tak rozglądam, czy można jechać tam z psem itp. Jeszcze żeby wszystkie zapytania takie były, a tu wpadają Ci poczty głosowe nieodebrane od tygodnia, niedostarczone maile do klientów lub testy robione przez informatyków. Wszystko to liczy się do Twojego wyniku. W ierwszym miesiacu zrobiłem ponad 100% celu było fajnie. W drugim dalej na zapytaniach z cyklu 80% zadan to "smieci" niedodzwonine do klienta, wiec mnie wyrzucili kilka dni przed koncem umowy, żebym przypadkiem nie dostał premii frekwencyjnej. 15 zł brutto na godzinę z premią 17. Premia sprzedażowa xd masz celu np 400 tys zł, to dostaniesz 100 zł brutto jak ogarniesz 70% celu xd hahaha oni maja sprzedaz na 300 kola a ty masz stówke, bo trzeba wykarmić stado niepotrzebnych team leaderow, którzy tylko pilnuja wyniku. Równie dobrze może to robić jedna osoba, a nie 3 team lederow na grupę xd Dodatkowo na szkoleniu mowili o awansach wewnetrznych, a pozatrudniali samychnowym TL z Transcomu bo dyrektor sprzedaży to ich ziomek, kumoterstwo pełną gębą. Zamiast dać szansę ludziom co pracują dłużej na słuchawce. Kontrolować to kazdy gupek umie, a takiego teamledaera nowego nie wsadza na słuchawke bo nic by nie sprzedał, jak nie zna produktu. Jak mnie zwalniali to i tak już od 1 lipca miałem nagraną robotę jako samodzielny handlowiec z normalną pensją 3000 netto podstawy plus 3% prowizji od sprzedazy, czyli od 300 tys to 9 koła, a nie 100 zł :D Jak nie macie żadnej roboty na oku to możecie sie pobujać z miesiąc i podziękować, najlepsze rozwiązanie. Jak masz wieksze ambicje to unikaj szerokim lukiem tą firmę.

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
Mogę tak w nieskończoność

Zatrudniani, żeby "sprzedawać marzenia" - taki piękny slogan przewijający się przez szkolenia. Obietnica możliwości dobrego zarobku w sezonie i ELASTYCZNY grafik. W rzeczywistości sprzedaż głównie nastawiona na ilość, nie na jakość. Konsultant, który podchodzi indywidualnie i z empatią do klienta, dzięki czemu spełnia rolę "sprzedawcy marzeń" a nie tylko cyferek, nie jest pożądany. Liczy się ilość sprzedaży na linii, tu i teraz, a jak nie to "dlaczego nie ciśniesz klientów do płatności tu i teraz?!". Co do zarobków - inni zdążyli się wypowiedzieć wczesniej. Jeśli chodzi o elastyczny grafik w sezonie można zapomnieć, no chyba, że ktoś chce musieć walczyć o to co ma w umowie (minimum 150 godzin) albo jeszcze bardziej walczyć o mniejszą ilość, bo w rzeczywistości odgórny przydział dla wszystkich bez względu na rodzaj umowy jest 192 godziny. Zdecydowanie na tę chwilę (biorąc pod uwagę zachodzące zmiany w firmie) można znaleźć lepszą pracę w Trójmieście, nawet w callcenter.

Pomocna?
Tak10Nie1
Zgłoś
były pracownik

Te pozytywne komentarze pracowników są tak śmieszne i absurdalne,że aż mnie śmieszą a zarazem irytują,są tak wielkim kłamstwem. Piszą o benefitach dla pracowników.Prywatne ubezpieczenia itd...Startuje się na umowe zlecenie,wiec nic Wam nie przysługuje.Owocowe czwartki wow super pomyślicie... rzuca dwie skrzynki jabłek i zryjcie przez dwa dni,tyle z benefitów,aa study sa raczej dla starych pracowników,wiec się nie jaraj ,że na szkoleniu mowią Ci że w pazdzierniku pojedziesz na integracje do Grecji bo nawet do niej nie dotrwasz,a jak jakims cudem dotrwasz to bedzie niby losowanie gdzie znowu pojada te same osoby. Szkolenie do niczego sie nie przydaje w praktyce.Team Liderzy to banda byłych pracownikow z transcomu ,ktorym prace załatwiła kierowniczka,ktora sama nie wie co gdzie kiedy,hyba nawet nie wie co znaczy slowo turystyka.Chodzi po sali niczym (usunięte przez administratora) podsluchujac Was za plecami i komentujac ze za slabo wciskasz wycieczke,tym samym stwierdzajac ze wyrzuca Ciebie z pracy bo za slano zmuszasz klientow do kupna wycieczki.1628 zł przez pierwszy miesiac dodatkowo premia frekwencyjna.Jak nizej pisza ludzie problem z wyjsciem do toalety czy zjedzeniem posilku,owszem masz 50 minut przerwy,ale menager sali,gdy wyjdziesz bez zgody do lazienki albo cos zjesc bo juz nie mozesz wytrzymac dostajesz meila z wielkim upomnieniem ZEBY MI TO BYLO OSTATNI RAZ!! Ciekawe,czy menagerka sali,ktora opycha sie popija rozne slodkosci,ledwo siedzac na krzesle robi siku co 7 godzin....Moi drodzy szanujcie swoj czas i pieniadze,omijacie firme wielkim łukiem i ostrzegajcie znajmych..Przy okazji nie polecam tez kupowania tam wycieczki.Pracownicy sa nastawieni tylko na chamska sprzedaz,wiec tylko zmarnujecie nerwy ZAPRASZAM DO TUI (duzo taniej)

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Zawowolona

Czytam tak wasze opinie.... słabo. Te wasze żale, ja tu pracuje już 3 rok i jestem zadowolona. Zawsze moge liczyć na pomoc TL, a jeśli chodzi o sprzedaż to jestem jedna z najlepszych osób sprzedających. Dlatego miałam możliwość wyjazdu do Tunezji.

Pomocna?
Tak2Nie15
Zgłoś1
Lipa z ta firma
@Zawowolona

Jak ktoś wyżej już napisał. Fajne rezerwacje przeważnie dostają wybrani ,wiec się nie podniecaj ???? Sama będąc nowym pracownikiem miałam tylko zapytania i pół pracy czekałam aż cokolwiek wpadnie. A kumpeli obok starej pracownicy ciagle wpadały fajne rezerwacje. Nie za 2 tysiące nie za 4 .... gotowa rezerwacja na kilkanaście osób na 60 tysięcy później następna za 14. A nowi pracownicy zero.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
A.

Ogłoszenia o pracę na stanowisku konsultanta ds. sprzedaży praktycznie nie znikają z portali. Wakacje.pl masowo zatrudniają naiwnych, młodych ludzi, których kuszą benefitami pozapłacowymi - wyjazdami zagranicznymi, zniżkami na wycieczki, voucherami na taxówki, czy świeżymi owocami, a także możliwością wyrobienia ogromnych premii. Rzeczywistość jednak szybko weryfikuje marzenia. Już po 2-3 tygodniach po (kompletnie jałowym i bezsensownym) szkoleniu okazuje się, że klient, nasze umiejętności, czy choćby potrzeby fizjologiczne (wyjście do toalety, czy przerwa na obiad) nie mają żadnego znaczenia. Liczy się tylko nachalna sprzedaż i wciśnięcie ludziom czegokolwiek przez telefon. W okolicach marca-kwietnia zatrudnianych są dziesiątki pracowników, by w maju zwolnić z dnia na dzień 80% z nich. (usunięte przez administratora)Po wyrzuceniu mnie z pracy za niezrealizowanie nierealnego targetu przez kilka miesięcy leczyłam się psychiatrycznie. Nie polecam tego miejsca.

Pomocna?
Tak21Nie7
Zgłoś
Lola
@A.

Pracuje w wakacje.pl i jak ktoś ma dobrą gadkę i wykazuje choć trochę zaangażowania może dobrze zarobić. I nie pisz o braku przerwy obiadowej, bo masz jej 50min. Jak jest przecięcie pałki i 20 osób jest na przerwie, to logiczne, ze zwrócona jest uwaga. Ta praca jest wymagająca i trzeba ogarniać mnóstwo rzeczy. MNÓSTWO. Nie nauzysz się wszystkiego w tydzień czy nawet miesiąc. Ci co nie dają rady, później zwykle piszą negatywne komentarze.

Pomocna?
Tak4Nie6
Zgłoś

Pracodawca

@A.

To prawda, że ogłoszenia o pracę na stanowisku konsultanta ds. sprzedaży praktycznie nie znikają z portali, jednak nie jest to skutkiem nadzwyczajnej rotacji, lecz przyjętej przez nas na początku tego roku polityki wzrostu zatrudnienia. Firma dynamicznie się rozwija i potrzebuje nowych konsultantów, gotowych do pracy na stanowisku nastawionym na sprzedaż. Intensywnie rekrutujemy młodych ludzi – nie naiwnych, jak sugeruje opinia, lale ambitnych i chętnych do nauki. Nie twierdzimy nigdy, że to łatwa, niewymagająca wysiłku praca. Rzeczywiście, z częścią osób po pewnym czasie jesteśmy zmuszeni się pożegnać, ponieważ stanowisko sprzedażowe oznacza szereg twardych reguł, które musimy egzekwować, w tym osiągnięcie wyniku sprzedażowego, podobnie jak ma to miejsce w innych przedsiębiorstwach sprzedających w formule call center. Brak wyników na oczekiwanym poziomie, rażące naruszenia czy przypadki nieuczciwości w stosunku do kolegów i koleżanek z pracy są powodem do rozwiązania umowy. Nie zgadzamy się natomiast na rozpowszechnianie dalekich od prawdy informacji, jakoby firma zwalniała 80 proc. zatrudnionych pracowników. Nasi trenerzy i team leaderzy dokładają wszelkich starań, by wspierać nowych konsultantów, którzy przechodzą przez proces wdrożenia w zakres obowiązków. Mimo że oceny o złej atmosferze i złym traktowaniu ze strony team leaderów są subiektywne podchodzimy do nich poważnie. Chcemy jednak zapewnić, że cyklicznych badaniach satysfakcji znakomita większość pracowników Wakacje.pl ocenia atmosferę w firmie i stosunki ze przełożonymi pozytywnie. Przestrzegamy standardowych procedur antymobbingowych i na wszelkie tego typu zgłoszenia HR reaguje bezzwłocznie. Potwierdzone sygnały są m.in. powodem do zwolnień. Szkolenia przeprowadzane są przez doświadczonych trenerów, którzy są otwartymi, przyjaznymi osobami z pozytywnym nastawieniem, co potwierdzają regularnie wyniki przeprowadzanych przez nas anonimowych ankiet. Co godne podkreślenia, specyfika naszych szkoleń zakłada aktywny udział uczestniczących w nim osób – chcemy, aby każdy mógł wynieść z niego jak najwięcej. To, ile nowy konsultant zyska wiedzy, zależy w dużej mierze od niego samego.

Pomocna?
Tak7Nie31
Bbbvh
@Wakacje.pl S.A.

A co odpowiedzieć na zwalnianie pracowników dzień przed końcem miesiąca,aby nie otrzymać premii frekwencyjnej ?? Oraz proponowane zarobki,a realia ?? Ambitnych celów ??? Nierealnych do uzyskania. Na zapytaniu po 200 tysięcy ?? Jak to zrobić? Jak ktoś otrzyma 2500 to się cieszy.nowi pracownicy nie maja premiii przez pierwszy miesiąc 1628 zl O tym napiszcie.

Pomocna?
Tak13Nie
Zgłoś
Loluś daj spokój
@Lola

Ty Lola nie dałaś rady z komentarzem. Ta firma to jeden wielki mankament od ino, podkradania klientów, do " najlepszych rozmów" z rezerwacji ( czyli jak dostaniesz pełne zamówienie z danymi ) ... straszna komedia ale ostatecznie mała kasa bo "rezerwacje" są tylko dla wybranych:):):)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Joanna
@Bbbvh

Sytuacja, którą opisujesz jest przykra, jednak czy jesteś pewien, że nie jesteś jedyną osobą, którą ona spotkała? Może powodem Twojego zwolnienia nie był koniec miesiąca pod pretekstem nie uzyskania premii, a inne czynniki na to wpłynęły? Czy ktoś z osób pracujących w tej firmie miał podobną sytuację? A może był to jedynie zbieg okoliczności?

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Lipa z ta firma
@Joanna

Nie zbieg okoliczności. Jako nowy pracownik masz tylko jeden kanał sprzedażowy zapytania, klienci ten kanał traktują jako informacje,graniczy z cudem aby cokolwiek sprzedać,a target masz na 200 tysięcy ???? klienci tez często nie odbierają,bo wiedza ze zaraz zostaną zawaleni milionem telefonów wiec często od razu blokują nr. Co chwile opieprz od tl bo nie możesz nic sprzedać .tl potrafi stać za plecami i podszczypywać cię w szyje ciśnij cisnij !! Przeważnie po drugim miesiącu gdy nie zrobisz nierealnego targetu cię wyrzucają dzień przed końcem miesiąca,aby nie wypłacić premiii frekwencyjnej. Przez pierwszy miesiąc w ogóle nie masz premiii czyli wypłaca ci 1628 zł . Z mojego szkolenia zwolnili już wszystkie! Osoby. Przyszliśmy do pracy i nagle przychodzi tl i bez słowa odprowadza cię do drzwi . Ciężko wyjść na przerwę. Chce ci się siku albo jeść ? Zapomnij pójdziesz dopiero jak zejdziecie z kolejki która ciagle wzrasta. Totalny brak doświadczenia tl podczas rozmowy z nimi miałam wrażenie ze rozmawiam ze ściana zero wiedzy zero umiejętności kierowania zespołem.. kierowniczka wyżej ma d niż s chodzi z kubkiem kawy i wszystkich podsłuchuje. Mobing i podkradanie twoich pieniędzy. Szkolenie tez beznadziejne. Zabawy gry oglądanie filmików o krajach. Później na słuchawce lidzie nie wiedza jak się zabrać za prace. Klienci ciagle wkurzeni , bo firma jest nie ogarnięta,plus np w wakacjach jest wycieczka za 14 tys a w tui za 7 wiec za to tez zjebki dostajesz. Nie polecam a wszystkie pozytywne opinie pisze dział hr ratując opinie..

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
ciekawy

a może, któryś z Was/którąś się przedstawi? Czy potraficie tylko anonimowo cwaniakować? Żal mi Was

Pomocna?
Tak3Nie7
Zgłoś
Sylwia vel Hałabała

Czytam odpowiedzi firmy i zastanawiam się kto je pisze. "Teamliderzy mają przekazywać wiedzę produktową". Którzy? Ci co wczesniej sprzedawali abonamenty? Co najwyżej mogą potwierdzić czy roamnig jest w cenie. Niestety, nie mają pojęcia o destynacjach. Nie wiedzą jaki organizator ma loty bezpośrednie na Malediwy!!! Młody, nowy konsultant zapytał o to jednego z Transkomowych TL, a ten zrobił wielkie oczy. Przykro się patrzy na to jak jeden krasnal może z fajnej firmy zrobić (usunięte przez administratora) Wczesniej J. spotykał się z konsultantami, człowiek z charyzmą, było widać współprace z TL, kulturalny, otwarty. Teraz krasnal, który myśli, że pozjadał wszystkie rozumy. Szpieg knujący jak wprowadzić więcej swoich. Tak zmienił się kierownik CC i zepsuł całą atmosfere. Przykre i tyle.

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś
Nobody
@Sylwia vel Hałabała

Prawda... dlatego ucieklam z firmy. Zmienił się zarząd, zmieniły się zasady (na gorsze oczywiście;) ). Nie ma co tam siedzieć:)

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Kuzyn

Krótko nie polecam, nie warto. Nastawienie na wciskanie " na linii " żadne to doradztwo ani sprzedaż zwykłe wciskanie bez skrupułów. No i dorwali się do zarządzania tacy "akwizytorzy" że tylko walczą aby premii nie wypłacać. To sprzedaż oparta na kłamstwie od momentu rekrutacji a potem zostaje goła pensja i ciągła rotacja pracowników ....

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
anonim

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś
Olo

zgadzam się w 100% od zmian na poczatku roku wszystko leci... straszenie pracowników zwolnieniami, bo TARGET, zatrudnianie nowych i jednoczesne zwalnianie tych co sie nie wyrabiają, rotacja spora niestety od lutego/marca

Pomocna?
Tak16Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Olo

@OLO, celem pracy na stanowiskach sprzedażowych jest realizowanie targetów, co jest transparentnie komunikowane pracownikom jeszcze zanim podejmą pracę. Nie można tego nazwać straszeniem. Zawarcie umowy jest więc zgodą obu stron na te warunki. W przypadku braku realizacji celów sprzedażowych przez pracowników mają oni program naprawczy i szansę na poprawę wyników. Jeśli efektów nie ma, rozstajemy się z pracownikiem. To jest standardowa procedura działająca w każdej firmie. Po rozstaniu z pracownikiem oczywistym jest fakt, że prowadzimy zatrudnienie.

Pomocna?
Tak3Nie9
Ggcv
@Wakacje.pl S.A.

Target na zapytaniu dla nowego pracownika 200 tys?? Jak?? I przypominanie mu co kilka dni ze jak nie zacznie wciskać wycieczek to go wyleją, oczywiście poczekają do końca miesiąca żeby dzień przed kogoś wyrzucić aby nie wypłacić premii frekwencyjnej. Żenada. Ktoś kto odpisuje z hr na te komentarze tez musi być niezłym .....

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Zalamana

Nie bede podbijala tego samego co wpisy ponizej. Niestety sama prawda, a firma jest na bardzo zlej drodze w relacjach z konsultantami. Wiekezosc wprowadzonych zmian na minus. Ostatnio widowiskowe zwolnienia TL.. Cale szczęście na sprzedaży pracuje jeszcze kilku doświadczonych TL którzy maja bardzo duza wiedze bo kiedys sami sprzedawali i co najważniejsze potrafia ja przekazac. Az strach pomyslec co to bedzie jak ich dosiegnie reka sprawiedliwosci kierowniczki i wypadna za burte bo trzeba bedzie zrobić miejsce dla swoich. Nowi TL niewiele ogarniaja. Noski schowane w laptopach, sluchaweczki na uszach i brak odpowiedzi na większości pytań. Cale szczescie mnie juz to nie dotyczy. Znalazlam fajniejsza pracę .

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Z ciekawości

Witam , pracowałem w tej firmie przez miesiąc aby wybadać czy to o czym mówią w ogłoszeniach i a niektórych opiniach najprawdopodobniej od HR czy to prawda . No i co się okazało ? Premia za frekwencję faktycznie jest , ale tylko chyba dla wybranych którym pasuje obowiązek 192h w pracy , bo taki jest próg , który koordynator zagrafikował większości mojej grupy oraz CC . Praca w pierwszym miesiącu jest totalnie bez sensu bo nawet nie masz jak zarobić "fajnych " pieniądzy z trzech kanałów sprzedażowych masz włączone tylko zapytania na których trzeba graniczyć ze szczęściem aby sprzedać no i nie masz żadnego targetu na 1 miesiącu więc i tak za to premii nie dostaniesz . Ludzie którzy odpowiedzialni są tam za monitoring i sprawdzanie jakości rozmów to śmiech na sali wielokrotnie widziałem jak psuli mi bądź mojej grupy rozmowy , namawiając z za pleców do nachalnego wciskania . Nowa pani kierownik , którą widziałem tylko raz rządzi się jak chce co zaowocowało zwolnieniem kilku teamliderów z dobrym stażem , którzy wiedzieli więcej o turystyce niż cała grupa kierownicza razem wzięta . Podsumowując mogę jedynie polecić tą pracę tym którzy liczą na śmieszną podstawę , no i ewentualnie zaczynają swoją pracę w CC .

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Anonim

Kierowniczka na CC tragedia. Brak pojęcia o rynku turystycznym. (usunięte przez administratora) Najdłużej pracujący manager przeszkadzający mi podczas rozmowy, informując mnie że za długo rozmawiam. No litości! Tylko z nowymi managerami idzie się dogadać, bo przynajmniej coś wiedzą i reszta ich szanuje.

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś
gregveragvwa
@Anonim

Chodzi Ci o Managera sali, czy Team Leadera? Nie wydaje mi się, żeby kumple kierowniczki na stanowiskach liderów potrafili zrobić więcej niż drzeć się "sprzedaj FCR", lub rzucać zbędne i bardzo często zahaczające o (usunięte przez administratora) docinki.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Pracodawca

@Anonim

@Anonim, rozumiemy, że możesz mieć negatywną opinię, pamiętaj jednak, że osoba kierująca zespołem ma za zadanie dbanie o wynik zespołu i sprawną pracę, a wiedzę o danym produkcie zdobywa z czasem. Wiedzę turystyczną mają konsultantom przekazywać teamliderzy i trenerzy. Nie jest to zadanie kierownika działu.

Pomocna?
Tak2Nie11
Maria
@Wakacje.pl S.A.

Teamlederzy od przekazywania wiedzy produktowej? Którzy? Ci z Transcomu co gdy zapytany o Lesbos mysli, ze go wyzywasz?

Pomocna?
Tak19Nie
Zgłoś

Zostaw opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

Wakacje.pl S.A.