Wakacje.pl S.A.
counter
2 98 259 5 1
Ja wiem swoje Nowy wpis
Były pracownik

Czytam i czytam i oczom nie wierzę. Nie ma idealnych pracodawców, ale to naprawdę jest giciorek.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Wszystko ok Nowy wpis
Pracownik

Duża firma, z wspaniałymi ludźmi i jeszcze lepsza atmosfera! Polecam!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Zadowolony Nowy wpis
Były pracownik

Życia nie znacie. Narzekać potraficie. Swietna firma. Zerknijcie na bardziej wiarygodne źródła jak FB lub LinkedIn gdzie nie ma anonimowych opinii, a ludzie wypowiadają się pozytywnie.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
anonim
Pracownik

(usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Pracownik
Pracownik

Zwolnienia i obcięcie etatów dla pozostałych, świetnie zadbali ????

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś
Pracownik HR Nowy wpis
Pracownik
@Pracownik

Cały Zespół Zarządzający przy współpracy ze specjalistami, podjęli szereg czynności ukierunkowanych na zatrzymanie jak największej ilości pracowników. Podczas trudnego dla wszystkich okresu, Zespół Zarządzający w ramach naszej sztandarowej wartości - szczerość i otwartość - komunikował się z pracownikami Wakacje.pl i informował o możliwych scenariuszach i decyzjach z jakimi musieli się zmierzyć. Patrząc na rynek, firmy konkurencyjne i branżę - dzięki sile jaka drzemie w Holdingu Wirtualnej Polski, którego częścią jesteśmy - NAM udało się przetrwać ten trudny okres. Mamy świadomość, że nie udało się uratować wszystkich miejsc pracy mimo potężnych starań. Obszar HR dedykował osobom, z którymi musieliśmy się rozstać, program Outplacementowy, który zawierał szereg szkoleń i warsztatów z zakresu odnalezienia się na rynku pracy, tworzenia aplikacji CV. Zaplanowaliśmy również kompleksową usługę wsparcia zapewniającą: - pozyskanie wiedzy na temat obecnego rynku pracy; - poznanie sposobów docierania do ofert pracy, poruszania się po rynku pracy; - opracowanie konkretnego planu działania zwiększający szanse na nowe zatrudnienie; - opracowanie CV i LM gwarantującego zainteresowanie rynku pracy; - umiejętność autoprezentacji podczas rozmów rekrutacyjnych; - umiejętność negocjacji korzystnego zatrudnienia. Dodatkowo części z tych osób, zostały zaproponowane alternatywne stanowiska pracy w ramach spółek Holdingowych lub inne rozwiązania. #teamwork Naszą największą wartością są ludzie, bez których Wakacje.pl nie istnieje. Dlatego prosimy o opinie oparte na faktach i dokładnej analizie sytuacji.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
kadrowa

Na rozmowie rekrutacyjnej byłam w lutym ubiegłego roku, gdyż wtedy także szukano specjalisty ds. kadr i płac. Zastanawiałam się czy opisać przebieg rekrutacji, ale odpuściłam. O firmie przypomniałam sobie wczoraj, gdy ponownie trafiłam na ofertę Postanowiłam więc podzielić się moimi odczuciami, być może przyda się to innym kandydatom. Zacznę od aplikacji - otworzono ją dopiero chyba po upływie miesiąca (zapewne czekali na wszystkie aplikacje i jak zakończył się termin ogłoszenia na pracuj.pl kontaktowali się z wybranymi kandydatami - koleżanki znajoma nie miała tyle szczęścia co ja;). Byłam bardzo zadowolona, że mnie zaprosili. Oferta pracy i branża bardzo ciekawa, ładnie opracowane ogłoszenie, nic tylko postarać się wywrzeć dobre wrażenie i zaimponować wiedzą. Niestety na tym zakończyła się moja fascynacja:) W dniu rekrutacji na holu ruch jednostajnie przyspieszony:). Byłam chwilkę przed czasem - ok 5 min. Schodząca po mnie Pani odprowadzała przy okazji inna kandydatkę:) Cóż za oszczędność czasu! Gdy odprowadzano mnie, na dole już stała kolejna osoba. Także bardzo "profesjonalne" podejście:) Może nie jestem HR-ówką, ale podstawowe zasady znam. Wychodziłam zdegustowana, ale na to miała wpływ także rozmowa kwalifikacyjna. Rozmowę przeprowadzały dwie panie, a właściwie jedna bo druga pełniła jedynie rolę przewodnika po korytarzu zaprowadzając i odprowadzając kandydatki - aczkolwiek wywarła na mnie dobre wrażenie, szczerze się uśmiechała i próbowała rozluzować atmosferę w drodze do meeting point - co uważam za najsympatyczniejszym elementem mojej wizyty w wakacje.pl. Pytania zadawała "Pani blondynka"- aparycja poniżej przeciętnej, w moim odczuciu bardzo niemiła osoba z przerośniętym ego. Takie odniosłam wrażenie po chwili rozmowy, ale może to tylko wrażenie?... grzecznie wytrwałam do końca. Pytania...hmmm ogólnikowe, standardowe dotyczące miękkiego HR. Dlaczego chce Pani zmienić pracę, co skłoniło Panią do wyboru naszej firmy i mój hit sezonu przy pytaniu o plany odpowiedziałam, że planuje podjąć dodatkowo studia podyplomowe z prawa pracy - odpowiedź "Pani blondynki" Po co? Co mi dadzą te studia?...serio? takie pytanie? Rozumiem wszystko, może intencja pytania nie była zła, ale forma w jakiej je zadano świadczy albo o niekompetencji, albo "Pani blondynka" chciała mi dosadnie dać do zrozumienia, że u nich nie liczy się doświadczenie poparte wiedzą:) Nie zadano mi żadnego, ale to żadnego pytania ściśle związanego z branżą i wiedzą z zakresu prawa pracy, Zus czy pit. Rozumiem, że niektóre firmy prowadzą wieloetapowe procesy rekrutacyjne, ale w takim wypadku należy powiadomić kandydatów jak wygląda cały proces rekrutacyjny i że wybrane osoby zostaną zaproszone na dalsze etapy. Niestety nic takiego nie usłyszałam. Z mojego doświadczenia wiem, że jeśli nie pada żadne pytanie branżowe to rozmowę przeprowadza osoba, która nie zna się na temacie. Odpowiedź zwrotną, negatywną otrzymałam kilka dni po umówionym terminie kontaktu - nie byłam zawiedziona:) DO PANI REKRUTERKI - proponuję zapoznać się ze standardami rozmów kwalifikacyjnych. DO KANDYDATÓW - oferta z pozoru bardzo ciekawa (przez sekundę przeszła mi myśl, żeby aplikować ponownie zwłaszcza, że firma ma podobno nową, dogodniejszą lokalizację), aczkolwiek po opiniach widzę, że jest tylko gorzej ...atmosfera.... mega rotacją... a co za tym idzie masą pracy w kadrach...Ja osobiście pracy się nie boję, ale za tym musi iść odpowiednie wynagrodzenie, a z opinii, które czytam wynika, że kasa też słaba. Nie dajcie się także zwieść pozorom - czasami w ogłoszeniu jest podana masa benefitów dodatkowych, ale to tzw. chwyt marketingowy, który ma na celu zwabić dużo kandydatów. W rzeczywistości trzeba bić się o jabłko, a i czasami o podstawowe przybory biurowe;) Ja osobiście znalazłam nową pracę, odpowiadając na pozornie ogólnikowe ogłoszenie bez obietnic typu banany w środę a rzodkiewka w piątek:) - Jest wszystko...kawy do wyboru, przekąski, słodycze, owoce, imprezy integracyjne średnio co kwartał... także koleżanki po fachu same zdecydujcie czy warto aplikować:) POWODZENIA;)

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś
Pracownik HR
Pracownik
@kadrowa

@kadrowa Dziękujemy za wszystkie cenne sugestie i opinie. Z uwagą zapoznajemy się ze wszystkimi opisami, komentarzami i ocenami. Jeżeli nie są anonimowe, to kontaktujemy się z ich autorami, aby doprecyzować informacje i wdrożyć rozwiązania, które usprawnią działania i procesy wewnętrzne. Manager HR, która rekrutowała w tym okresie opuściła pokład "wakacyjnego" pociągu, a my nieustannie pracujemy nad satysfakcją i zadowoleniem wszystkich osób biorących udział w rekrutacji. Serdeczne dzięki za ten wpis. Potwierdza on tylko to, jak wiele się u nas zmieniło i jak wiele procesów udało nam się usprawnić. Zapraszamy do aplikowania, aby przekonać się na własne oczy. Pozytywnego dnia.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
awa
Użytkownicy czekają na odpowiedź 13 dni.
Pracownik
 Pytanie

Pracuję w Wakacje.pl juz ponad 2 lata, może to krotko, ale biorąc pod uwagę zarzuty o ciąglej rotacji to chyba niezły wynik. Smieszą mnie komentarze typu "ciężko załapać się na jabłko", pokażcie mi w jakiej firmie to jabłko w ogóle jest:) Uwielbiam tę pracę, wiec pewnie nie bede obiektywna, ale gdyby nie była ok, to czy można by było ją uwielbiać? Oczywiscie, ze są ludzie nie do końca niekompetentni-jak wszedzie, oczywiscie, ze są zwolnienia-jak wszędzie. Zarzucono firmie, ze w trakcie pandemii częśc pracownikow zostala zawieszona, rzeczywiscie tak bylo, ale rozmawialam z wieloma znajomymi i chyba nigdzie nie obylo sie bez zwolnien, częsc z nas pracowala zdalnie (rewelacyjne rozwiązanie), czesc zostala "rzucona" na inne akcje, częsc zawieszona, a częsc zwolniona. Znam firmy, gdzie rozwiązaniem bylo tylko zwolnienie. Dowództwo robilo wszystko, by uratować jak najwięcej ludzi, szkoda, ze wypowiadają sie tylko ci zwolnieni lub zawieszeni. Cudowna atmosfera, cudowni ludzie, mogę pojsc z kazdym problemem i otrzymam pomoc. Czepiano się tez grafiku, sprobujcie stworzyc grafik dla takiej masy ludzi, zeby wszyscy byli zadowoleni, nie da się. Ale w ciągu 2 lat nigdy nie zdarzylo się, by nie udalo mi się otrzymać wolnego w potrzebnym mi terminie, czasem trzeba bylo po prostu poszukać zamiennika. Reasumując, nie ma firmy idealnej, opuszczając poprzednią pracę (tez call center) myslalam, ze juz nigdy nie znajde takiej ekipy, takiej atmosfery, a jednak znalazlam i ciesze się, ze jestem częścią tego zespołu.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Siła i moc

Piszecie nieprawdę. Wakacje są super. W głowach wam sie pokiełbasiło. Ciekawe ilu z Was było takimi super dajacym z sibie wiele pracownikami? Ilu z was nieslusznie zostało pożegnanych? Nikt nie wylatuje za widzimisie

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
Pytanie
Użytkownicy czekają na odpowiedź 100 dni.
 Pytanie

Dziewczyny jaki styl panuje w Wakacje.pl S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
„Zawieszona”

Witam, na wstępie podkreślę, ze wiem jaka panuje obecnie sytuacja w Polsce i na Świecie, wiem ze dużo osób traci prace ale chciałabym powiedzieć o sytuacji która w tej firmie pojawia się notorycznie. Chodzi o traktowanie pracowników, którzy firmie nie są już potrzebni. Pracuje a raczej pracowałam w firmie około 1,5 roku. Pod koniec marca otrzymałam telefon od moich przełożonych, ze nie zostaje zwolniona ale koje godziny w kwietniu zostaną wyzerowane. (usunięte przez administratora) Gratuluje !!!!!!!!!!!!!!!! (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak4Nie4
Zgłoś
taka tam szukająca pracy
 Pytanie

Jak jest na stanowisku specjalisty ds. komunikacji? Duża rotacja, jedna taka osoba w zespole? Jaki poziom zarobków, można przekroczyć 3500 netto?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Mariusz
@taka tam szukająca pracy

Niestety nie odpowiem Ci na te pytania, ale może aplikowałaś i zaproszono Cię na rozmowę kwalifikacyjną? Jeśli tak się stało, to opowiedz proszę krótko jak wyglądał przebieg rekrutacji, tj. na jakie pytania się przygotować i czy jest podział na etapy. Dzięki.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pani A.
 Rekomendacja

Dostałam ofertę pracy z wakacji.pl Pani z agencji bardzo dobrze ich przedstawiła, bonusy i same plusy. W zamian trzeba mieć wiedzę sprzedażową i turystyczną. Byłam chętna na pracę, chociaż te dwa miesiące próbne na umowie zlecenie trochę były podejrzenie (pierwszy raz sie z czyms takim spotkałam) Zapoznałam się z ich strona - wszystko super, poczytałam o karierze w wakacje.pl - nadal super i byłam chętna na pracę. Aż trafiłam tutaj. Teraz wiem czemu zlecenie jest tylko na dwa miesiące. Tutaj można być anonimowym dlatego do końca nie brałam tych opinii na poważnie. Jednak zaczęłam drążyć temat i dotarłam do grupy na Facebooku o pracodawcach (tam ludzie nie są anonimowi). Niestety, żadna z opinii nie była pozytywna. Potwierdzili, że koordynatorzy mają wiedzę zerową, zatrudniają zbyt duzo ludzi na dwa miesiące a później zwolnienie, targety nierealne. I jeszcze kilka innych ważnych rzeczy, które mnie do pracodawcy zniechęciły. W związku z tym wystawiam opinie neutralna, bo mnie tam nie było. Jednak uważam, że jest to ważne dla potencjalnych pracowników, którzy rzucą swoją dobra pracę żeby iść na niepewną pracę do wakacji.pl. Proponuję aby zaznaczać w ofercie, że jest to praca czasowa na dwa miesiące, bo w innym przypadku jest to po prostu wprowadzanie w błąd. A myślę, że sporo osób jest chętnych żeby 'dorobic' sobie przez dwa miesiące.

Pomocna?
Tak8Nie2
Zgłoś
Uwaga

Chciałam was ostrzec przed oferta pracy na konsultanta połączeń przychodzących,które widzę są coraz częściej wrzucane Firma co roku na przełomie luty marzec zatrudnia masę ludzi na sezon ,niestety nie są w stanie obliczyć ile ludzi będzie potrzebnych .Po miesiącu dwóch zwalniają masę ludzi poniewAz okazuje się ze zapotrzebowanie było dużo mniejsze niż sadzili,(usunięte przez administratora)polecam poczytać komentarze z przed roku.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
P

Pracuje w Wakacje.pl już od 3 lat. Początkowo miała to być praca na chwilę ale zostałam na dłużej i nie żałuje. Praca na Call Center nie nadaje się dla wszystkich trzeba po prostu to lubić. Pieniądze same nie spadają z nieba i trzeba się z tym liczyć, że jak się nie zrobi swojego targetu to premii niestety nie będzie. Każdy ma lepsze i gorsze dni ale to czy ktoś wyrobi premię jest zależne tylko i wyłącznie od niego samego. Produkt, który sprzedajemy jest fantastyczny, ludzie którzy tu pracują tworzą niesamowitą atmosferę. Wyjazdy zagraniczne, integracje wiele konkursów i akcji, które toczą się w firmie to wszystko sprawia, że chce się tu pracować. Firma daje wiele możliwości jeżeli chodzi o rozwój. Można brać udział m.in w rekrutacjach wewnętrznych z możliwością awansu na inne stanowiska. Jeżeli ktoś ma dobre wyniki to nawet po dwóch miesiącach pracy otrzymuje study czyli wyjazd zagraniczny w ramach delegacji. Nikt nigdy z marszu nie zostaje zwolniony bez przyczyny no chyba, że jest to kwestia związana z dyscypliną pracy. Każdy pracownik ma prawo anonimowo wypowiedzieć się na temat tego co mu się w firmie podoba i co chciałby zmienić poprzez badanie satysfakcji. Z czystym sumieniem polecam pracę w tym miejscu, jeżeli ktoś ma chęci i duże ambicję to na pewno się nie zawiedzie.

Pomocna?
Tak12Nie53
Zgłoś6
Bzbab
@P

Nie chodzi tutaj o garść osób, które pracują kilka lat , tylko o masowe zatrudnianie i zwalnianie osób ! I zabieranie premii frekwencyjnej bo zwalniają dzień przed końcem miesiąca.

Pomocna?
Tak7Nie1
Zgłoś
Asiula
@P

Witam bardzo podobałaby mi sie praca o ktorej panstwo piszecie prosze podac adres gdzie bym mogla zlozyc cv pozdrawiam

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Asiula

ASIULA Zapraszamy do aplikowania na stronie http://karierawakacje.pl/. Proszę wybrać interesującą dla siebie ofertę pracy i przesłać nam swoje CV.

Pomocna?
Tak1Nie1
Potencjalny pracownik
 Pytanie

Witam, Chcialabym dowiedzieć się wiecej na temat struktury działów - stanowisk w obsłudze klienta. Na stronie kariery nie ma na ten temat konkretnych informacji. Interesuje mnie czy istnieje podzial na działy sprzedażowe, sprzedażowe i operacyjne? Obecnie pracuję w firmie konkurencyjnej od wielu lat, gdzie udało mi się zdobyć ogromne doświadczenie w branży turystycznej, zaczynając od sprzedaży poprzez dzial posprzedażowy jak i operacyjny ze świetną znajomością systemów i procedur. W zwiazku z planowaną przeprowadzką do trojmiasta, szukam firmy gdzie moglabym wykorzystac zdobytą wiedzę. Chcialabym dowiedzieć sie czy istnieje możliwość aplikowania na inne stanowisko niż konsultant czy straszy konsultant w strukturze obsługi klienta? Czy takie stanowiska istnieją i czy odbywaja sie na nie rekrutację zewnetrzne? Będę wdzieczna za odpowiedź. Pozdrawiam

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Lisek
@Potencjalny pracownik

Hej, tak czytam i sądzę, że jesteś bardzo doświadczona. W wakacjach doświadczenie nic nie da. Nie działający system do wysyłki dokumentów, nerwy, brak współpracy pomiędzy działami... Tylko będziesz się denerwować. Poszukaj lepiej stacjonarnie. Jak masz doświadczenie, to sama się obronisz wiedzą :)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
kennygda

Co najlepiej oddaje sytuację i podejście firmy do ludzi? Fakt, że z pięciu osób widocznych na zdjęciu karierawakacje.pl trzy już tam nie pracują, a nie były to stanowiska sezonowe :) Jeżeli masz czas pracować na pełny etat i jakikolwiek potencjał, nie warto tracić tutaj czasu. W oliwskich korpo więcej Ci zapłacą, praca dużo pewniejsza, a warunki dużo bardziej komfortowe. Podejrzewam zresztą, że nie tylko tam. Chcesz tylko na sezon - spoko, ale licz się z tym, że prawdopodobnie zwolnią Cię w połowie wakacji, a dowiesz się o tym na 10 minut przed końcem Twojego ostatniego dnia :)

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Olo
@kennygda

Zgadzam się - co do całości wpisu. W Olivii płacą lepiej a i czesto um o prace dają od razu, plus pakiet medyczny i siłownię za pół ceny.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Pytanie
 Pytanie

Na jakie narzędzia pracy może liczyć pracownik w Wakacje.pl S.A.?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Olo
@Pytanie

wspólnie użytkowane słuchawki przy komputerach, do ktorych w godzinach wymiany zmian ciężko się dostać, bo jedna zmiana jeszcze musi do równej godziny pracować (czasami nawet po - jak tak wyjdzie z klientem) a druga zmiana juz musi byc o rownej godzinie zalogowana :)

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Księgowa

Dzień dobry, chciałabym zapytać pracodawcy dlaczego ciągle szukają Państwo księgowych?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Pracodawca

@Księgowa

W związku z rozwojem naszej firmy w dziale księgowości szukaliśmy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Księgowości. Obecnie zakończyliśmy proces rekrutacyjny z wynikiem pozytywnym i zatrudniliśmy pracownika.

Pomocna?
TakNie3
Rysiek

Dzień dobry, to ja Rysiek. Na początku odniosę się do tekstu, że postu pisze jedna osoba. Otóż jest to nieaktualne, gdyż ja jestem druga. Długo wahalem się, czy napisać, czy też nie, ponieważ nie jestem pracownikiem firmy, ale postanowiłem, że napiszę i pomogę osoba, które chciałyby być pracownikami. Jestem osobą z długoletnim stażem pracy w sprzedaży, obsłudze klienta, czy też w turystyce. Na początku roku 2019 postanowiłem odpowiedzieć na ogłoszenie w sprawie pracy na starszego specjalistę. Podczas rozmowy zaproponowałem stawkę, warunki pracy i otrzymałem odpowiedź na tak, ale niestety odmowilem z powodów powiedzmy, że osobistych, życiowych. Pod koniec około października roku 2019 ponownie w związku ze zmianą mojej sytuacji życiowej postanowiłem ponownie wziąć udział w rekrutacji. Oczywiście przeczytałem tekst skontaktujemy i się z wybranymi osobami, ale płacz nie płacz rób co chcesz do mnie się odezwą o, więc poszedłem na spotkanie, które wyglądało identycznie jak to z początku roku również stawka była taka sama. Na spotkaniu otrzymałem jasna informacje SKONTAKTUJE SIĘ Z PANEM POD KONIEC MIESIĄCA, BO IDE NA Urlop, zaakceptował to 8 czekam do dziś. Znajomi, którzy bardzo mnie wspierali w tym, abym zmienił pracy nie mogą uwierzyć, że do tej pory mimo deklaracji nikt nie zadzwonił z tekstem "panie nie". Wszelkie spotkania traktuje biznesowo. Na tym mogłem w oczach rekruterki nie wypaść dobrze, ale czy jak doradcy nie oddzwaniaja w umówiony j terminach to wygląda to mało profesjonalnie i olewczo dla co do osoby, która może nam coś zaoferować. Szczęście w nieszczęściu do mojej firmy, której jestem wieloletnim pracownikiem zatrudnił się kilka osób właśnie z wakacji, którzy z kolei pogratulować mi, że jestem tu gdzie jestem, a nie na Traugutta, bo jak to mówią "od kas przyszła władza z CC na kolobrzezkiej jest syfik". Może, że dobrze, że niepoznalem tej osoby i zasad panujących w Królewskiej Dolinie, ale każdego kto chce się tam zatrudnić proszę pytajcie o opinię znajomych, gdyż ostatnio są mało pochlebne.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Bartek
@Rysiek

Rysiek wybacz, ale mniej wiecej od połowy Twój tekst jest niezrozumiały.

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Rysiek

Widzę, że nikomu nie pomogę, bo(usunięte przez administratora)dzięki osobie, która przyszła z CC na kolobrzeskiej również cenzura. Ja gdybym zarządzał jakąkolwiek firma próbował bym rozmawiać, a nie usowac, czy ignorować osobę, która chciała pomoc firmie zarobić ogromne pieniądze.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Hamut

Na początku niby fajnie opowiadają Ci historię, które potem możesz między bajki schować. Nie ma to nic wspólnego z rzeczywistością. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o Wakacje.pl S.A. - Gdańsk

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Wakacje.pl S.A.