Opinie o Hotel Swing w Kraków

Poniżej przeczytasz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Hotel Swing, lecz również Klientów firmy. Znajdziesz poniżej również opinie kandydatów do pracy w firmie Hotel Swing o rozmowie kwalifikacyjnej.

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Hotel Swing w Kraków

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czy w Hotel Swing wypłacają dodatkowe nagrody dla pracowników?

Anka Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Czy ktoś wie jak teraz rekrutują na dział HSK? Teraz mają chyba jakąś firmę, która zajmuje się pokojami.

Pytanie Nowy wpis
 Pytanie

Czym Hotel Swing zachęcają? Jakie mają dodatki?

Pytanie
 Pytanie

Czy w Hotel Swing panuje luźna atmosfera?

Sama prawda Nowy wpis
Były pracownik
 Pytanie
@Pytanie

Na jakim stanowisku?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Jak oceniasz przebieg rozmowy kwalifikacyjnej na stanowisko Inspektor Służby Pięter w Hotelu 5*-możliwość zakwaterowania w firmie Hotel Swing? Podziel się z nami pozytywnymi aspektami rekrutacji, jak również wszelkimi zastrzeżeniami odnośnie procesu. Jaki był rezultat Twojej rozmowy?
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Sama prawda

Pracowałem tutaj ponad 3 lata - znam praktycznie całe funkcjonowanie hotelu, pracy, zarobków, awansów, dni wolnych itd. Jeśli ktoś chciałby jakieś informację śmiało pisać odpowiem na każde pytanie bez koloryzowania! Sama prawda jak jest w Hotelu Swing!

Samuel

Szczególnie jeśli komuś nie po drodze z dobrą pracą to szału nigdzie nie będzie. Ja mam zupełnie inne zdanie.

Pracownik
@Samuel

Opowiedz cos więcej niż ja wiem. Samuela nie kojarze z Hotelem Swing

Pytanie
 Pytanie

Czy zdarzają się nadgodziny w Hotel Swing?

Pracownik
@Pytanie

Zdarzają się, ale nie musisz się na nie zgadzać i nie jesteś wytykany przez to palcem.

Ulka

@pytanie Takie mamy umowy niemalże we wszystkich firmach, ale o tyle dobrze, że można liczyć na stałą umowę a warto bo firma jest dobra!

Pracownik
@Ulka

Dobra to za duzo powiedziane... Jest to hotel jak kazdy inny. Szału nie ma.

pytanie
 Pytanie

Wrzucli ogłoszenie na recepcjonistkę. Czytając nieniejszy wątek to rozumiem, ze zaproponowane przez nich w ogłszeniu "Dobrych i stabilnych warunków zatrudnienia w Hotelu o ugruntowanej pozycji," to najzwyklejsza w świecie śmieciówka,tak? Gdyby była umowa o pracę to pewnie by się pochwalili?

Pracownik
@pytanie

Na wszystkich stanowiskach jest początkowo umowa zlecenie.

Pytanie
 Pytanie

Po jakim czasie można dostać umowę na stałe w Hotel Swing?

Pracownik
@Pytanie

To zależy od wielu czynników. Nawet po miesiącu.

Lidia

@Bartek, możesz nam napisać czym się zajmujesz w Hotelu Swing? Jak wygląda atmosfera w pracy, relacje z przełożonymi? Czy firma oferuje dodatkowe benefity pozapłacowe, pakiet świadczeń socjalnych, premie? Jak wygląda system czasu pracy, można go dopasować do swoich potrzeb? Czy ten pracodawca oferuje możliwość rozwoju i szkoleń?

KE
@Lidia

zależy na jakie stanowisko chcesz awansować i podszkolic się ze zmywaka na pokojowa zawsze możesz awansować albo odwrotnie .Możesz dopasować czas pracy do swoich potrzeb , socjal jest, premie ?może i sa .

pracownik
@Lidia

szkolen żadnych z wyjatkiem BHP

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@pracownik

A tu się nie zgodzę, sama zaproponowałam kierowniczce szkolenie, które mnie interesowało i zostałam na nie wysłana, firma za nie zapłaciła. Wiec widać, ze jak wyjdziesz z inicjatywa to się da.

pracownik
@Pracownik

od kiedy to sie proponuje firmie szkolenia i to jeszcze płatne .Jakie szkolenia ogarnij sie i napisz na jakim byłaś to uwierzę i od kiedy są takie szkolenia i kto o tym wie jak sama wyszłas i inicjatywą .W każdej firmie się informuje o szkoleniach i wysyła się ludzi na nie jak są. A Ty szcześliwa jesteś bo wyszłaś z inicjatywą błagam

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Pracownik

W takim razie z czystym sumieniem możesz napisać i sie podpisać że w tym hotelu były i są szkolenia ,tylko musisz je sobie wyżebrać tak? połowa w tym hotelu nie zna angielskiego np .pokojowe rozmawiają na migi z gośćmi hotelu nie stać żeby je podszkolić w podstawach a ty napisałaś o szkoleniach .Pytam więc jakie są te szkolenia ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@pracownik

Jeśli siedzisz z założonymi rękami, nie interesujesz się co w twojej dziedzinie jest organizowane w okolicy to nie dziw się i nie miej pretensji do firmy, ze za ciebie tego nie robi. Najłatwiej mieć pretensje do całego świata zamiast do siebie...

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Pracownik

Odpowiedz na pytania

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Pracownik

Czytaj ze zrozumieniem

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@pracownik

a szkolenia restauracji?? przyjdź w dzień wolny, poświęć kilka godzin, nikt ci za nie nie zapłaci

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Pracownik

W okolicy to sa organizowane festyny itp.TU jest zakład pracy i wszelkie informacje typu szkolenia powinny byc ogłaszane a nie po kątach.Na kantynie jest tablica i co jest na niej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EK
@Pracownik

ale klamczuszka z ciebie

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KE
@Pracownik

w twojej dziedzinie ,organizowane w okolicy kto to napisał porażka jakaś .Widać ze twoja edukacja skończyła się ....

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@pracownik

nie odpowie bo łże

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Als

A ja uważam, że w tym hotelu jest uczciwe podejście do pracowników. Sama widziałam nierobów, którym nie chce się pracować a mają tylko oczekiwania finansowe. Ostatnio było sporo zmian, ale były to zmiany, które poprawiały organizację pracy. Ja tu pracuję od dawna i mogę stwierdzić, że w tym hotelu szanuje się ludzi niezależnie od tego jaką wykonują pracę. Nie wszędzie tak jest.

pracownik
@Als

A skad o tym wiesz ze nie wszedzie tak jest? z forum od ludzi czy jak?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@Als

O zgadzam sie nierobów się zwalnia !!! Nierób sam się nie zwolni bo i po co! Inni za niego pracują więc mu dobrze.

EK
@Als

Tak ci sie tylko wydaje ze cie ktos tu sznuje ale wiesz co mysl tak dalej czasem lepiej żyć w nieświadomości

Kuchnia

Popieram poprzednika idzcie gdziekolwiek indziej zobaczycie co to prawdziwa praca a zarobki za tyle godz przyzwoite mozna zarobic wiecej ale trzeba robic swiatek piatek po 220-250 godz w mies , jak ekipa sie dogra to bedzie ok

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

Święta prawda!!!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Kuchnia

W tym hotelu też się pracuje świątek - piatek i godzin tyle samo i nie zawsze są płacone

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

juz wyrobiła sobie zdanie na swój temat chciała zabłysnąć zabłysnęła ale niekorzystnie kto wie gdzie bedzię w przyszłości pracować,karma wraca.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KE

No właśnie ,a gdzie właściciel hotelu chyba nie wie co się dzieje w nim.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
anonim

(usunięte przez administratora)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Była pracownica

Prawda ujrzała światło dzienne

pracownik

super dziewczyna jest D

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik

wydawki przy windach koszmar a jak z wind wychodzili goście to był dopiero obciach A kelnerzy i kucharz biedak musiał się prędko sprężąc z wydawką stres niesamowity.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik

A mi sie podoba i nie wiem.o co wam wszystkim chodzi atmosfera ok przede wszystkim umowa normalna i nie jak u 90 % procent pracodawcow smieciowka premie itd, moze ludzie nie nauczeni uczciwie pracowac tylko patrza jeden na drugiego jak baki zbijac , co do zmian duzo nowego sie dzieje ale trzeba isc do przodu zeby sie nie cofac wszystko kwestia przyzwyczajenia , wedlug mnie na plus .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Pracownik

jak na razie to te zmiany nic nowego nie wniosły a wręcz przeciwnie.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Pracownik

90 % pracodawców daje umowy o prace to swing daje śmieciówki . Prawie wszyscy pracują tu na umowe zlecenie badż o dzieło. Jak by nie musieli płacić podatków -zus (co bys mógł iśc po recepte) to bys tu pracował(a)na czarno.Teraz umowa o prace nikogo nie zobowiązuje, ale hotel oszczędza więc umowy takie sa jakie są. Sa osoby tu co uczciwie pracują i pracowały i nic z tego nie miały.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AB

a ja naprawdę nie rozumiem tych wszystkich opinii, myślę, że są dodawane po złości. Pracuję w tym hotelu od ponad roku, w trakcie mojej pracy tu dostałam już raz podwyżkę, no i premie co miesiąc, które naprawdę motywują i pokazują, że ciężka praca jest doceniana przez przełożonych. To prawda, że pracy jest dużo ale przecież wszędzie tak jest w sezonie. Nie słyszałam też (przynajmniej w tych działach, z którymi mam styczność) żeby ktokolwiek został zwolniony. A nawet, gdy sama z powodów osobistych chciałam zrezygnować z pracy przeprowadziłam rozmowę z kierowniczką, która przekonała mnie jak mnie docenia i zostałam i teraz tego nie żałuję.

AB
@AB

oto chodzi ze nie zwalniaja z pracy tylko ludzie sami sie zwalniają i nie pisza po złości tylko prawdę jaka jest.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KE
@AB

Te opinie to pisali pracownicy którzy pracują tam wiec coś jest na rzeczy.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AB
@AB

Podpisz się imieniem i z jakiego działu jesteś, dostaniesz kolejną premię za pozytywny komentarz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@AB

haha chciałas się zwolinić z przyczyn osobistych a tak naprawde czekałas jak ci ktoś powie ze cie docenia co? wiec piszesz ze jest super i nic nie widzisz i nie słyszysz

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ALS
@AB

Pokaż mi firmę, z której ludzie nie odchodzą. Teraz jest taki czas. Ludzie szukają .... i dobrze.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Als
@pracownik

Najgorzej jak ktoś widzi tylko koniec własnego nosa. Jesteś niezadowolony - to zmień sobie pracę, gdzie indziej będzie ci lepiej

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ALS
@AB

Ty też podpisz się "bohaterze" - tajniaku.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
ALS
@AB

A ja widzę, że tak jest w każdej firmie ludzie przychodzą, odchodzą - szukają nowego. Ciekawe, że do nas chce wrócić dużo osób jak zakosztowało smaczków gdzie indziej.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@ALS

Napisz kto ? Jestem ciekaw kto wrócił?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EK
@ALS

W dobrej firmie ludzie sobie ot tak nie przychodza i odchodzą.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@ALS

Pracuje tu juz kilka lat .ze trzy lata temu zwolniło sie kilkanascie osób z kazdego działu i nikt nie wrócił ,o kim piszesz ?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@Als

To Forum jest po to żeby dowiedzieć się jak najwięcej o pracy tym hotelu.Jedni piszą ze im dobrze inni że nie i maja do tego PRAWO !!!!! A co maja robić to już ich sprawa o nosie nie wspomnę.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
es
@ALS

kto wraca, kelnerzy do których wydzwania managerka restauracji, bo jej pracowników brakuje i nie ma kogo rozpisać na zmiany?

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@es

Dokładnie nikt nie wraca . Tylko dzwonią po nich a to różnica.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
pracownik
@AB

nikt nie jest zwalniany tylko sami się zwalniają .Odchodzą ludzie którzy pracowali tu po kilka lat.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik

Odkąd tutaj zaczęło komentować kierownictwo ukryte niby pod nikiem zadowolonego pracownika, że jest tutaj bosko i fajnie ,Komentarze nie mają najmniejszego sensu.Odpowiedziano na komentarz z czerwca żeby poszedł tylko do góry, a sedno sprawy gdzieś tam poniżej.W tym hotelu nie ma przyszłości to (usunięte przez administratora) ,ale.... Prócz forum jest jeszcze tzw poczta pantoflowa i opini które krążą na mieście kierownictwo fałszywymi osobami nie zmieni.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
obserwujący
@Były pracownik

a ja uważam, ze powinni pisać niech piszą, to co na forum ważne a co na mieście to też ludzie którzy tak chwala tam prace niech pracują jak im tam dobrze jak na razie to słabe argumenty zeby iść tam pracować :) ludzie oczekują coś więcej niż szkolenia a jak tam tak oszczedzają .... to nie zainwestują w człowieka .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
es

gm zastąpiła pani, która nie ma ani wykształcenia ani żadnej wiedzy z zakresu zzl. dyrektorem gastronomii została pani pracująca w marketingu, która z gastronomią ma tyle wspólnego, że ukończyła szkołę średnią w tym kierunku i zaczynała w hotelu jako kelnerka śniadaniowa. przez swoją długą półroczną kadencję na tym stanowisku, nie zmieniła nic poza rzeczami typu miejsce polerowania sztućców. odeszło dwóch kierowników sali, ale zatrudniła swoją koleżankę jako zastępce managera restauracji (chciałbym zauważyć, że przez x lat nie był potrzebny ani dyrektor gastronomii ani zastępca managera, bo wszystko była w stanie ogarnąć jedna osoba, którą również ww pani zwolniła). wszystko próbują teraz ratować nowym prezesem, ale atmosfera w pracy jest jaka jest - nikt nie chce w takiej pracować. pensje nie najniższe, ale biorąc pod uwagę zakres obowiązków i stres jaki przynosi praca, to za niskie. socjal podobno jest, ale nikt go nigdy nie widział. premie małe, ale są. awanse wewnętrzne były do czasu ówczesnej gm, teraz stawiają na osoby z zewnątrz. pani dyrektor gastronomii ma jakieś pojęcie o tym co robi, ale nie ma szacunku do pracowników. z restauracji i kuchni za niedługo zostanie tyle, ile zostało z recepcji. na szczęście obecna gm wychodzi z założenia, że każdego da się zastąpić i woli inwestować w nowych pracowników niż zatrzymywać starych, więc nie będzie jej miała tego za złe. polecam jako pracę przejściową, na okres kilku miesięcy - tyle da się wytrzymać, zanim zacznie się zauważać jaki panuje tam chaos i jak traktuje się pracownika.

Azgar
@es

Podpisuję się pod tym obiema rękoma i nogami,szacunek za to że ktoś pierwszy o tym napisał

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
EK
@es

Brawo !!!! Zgadzam się z tym !!!

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AG
@es

To samo na HSKP jest, kierowniczka to nieporozumienie jakieś.

pracownik etatowy
@es

Jest to święta prawda. Aktualnie praca w dziale kuchnia-restauracja to jakaś kpina, nowa pani dyrektor gastronomii tnie ludzi jak może i gdzie może. Stawki dla pracowników to jest jakiś śmiech na sali, a co za tym idzie jest brak ludzi do pracy i czasami kolacje liczące 200 osób obsługują trzy osoby plus ala cart. Jeśli w takim natłoku ludzi nie dopilnujesz czegokolwiek dostajesz zj..e jakiej mało i jest Ci wmawiane, że za wolno się ruszałeś. Oczywiście są wyjątki np. pani kierownik sali K, która to jest istnym radarem i kabelkiem między pracownikami restauracji a panią dyrektor gastronomii, taka pani milusińska która zawsze doniesie co w trawie piszczy. To samo się ma na kuchni liczba pracowników skracana do minimum a oczekiwania jakby pracowało 15 osób na zmianie a pani dyrektor non stop wylicza ile to można zrobić. Nowy pan prezes? chyba ktoś tutaj przesadził ten pan nie ma pojęcia na temat prowadzenia takiej działalności jaką jest hotel ! dla niego liczą się słupki pieniążki i tyle nie ma bladego pojęcia o rotacji pracowników w dziale HSK, recepcji jak i braku ludzi w restauracji, na szczęście recepcja sie powoli kruszy i miejmy nadzieję, że za chwil kilka inni pracownicy pójdą po rozum do głowy i w tym świetnym hotelu będzie pracował pan prezes dyrektorzy i menadżerowie :)

były pracownik
@es

HOTEL niestety, ale juz jest na dnie . Nowi dyrektorzy go załatwili ,Kiedys był tu inny prezes i Inna dyrektor to były czasy ,dobre czasy. Przede wszystkim szacunek do wszystkich pracowników był.Na marketingu tylko dwie osoby są co maja klasę pan M i pani A i B pozostali żadnej klasy nie maja ale oczywiście maja sie za hoho .

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były pracownik
@pracownik etatowy

pomyłka nie p A tylko pani M :) na marketingu ma klase

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Pracownik
@były pracownik

Poprzedni prezes to była chodząca pomyłka, tylko pani dyrektor miała przebicie i swoje własne zdanie w przeciwieństwie do obecnej. Tylko w złej kolejności zwolnili tych ludzi. A cięcia są i będą, bo hotel z takimi zarządzającymi nie wyrabia planu;))

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
AG
@Pracownik

I nie bedzie wyrabiac planu.I jak ktoś napisał w hotelu zostana prezes dyrektorzy i menadżerowie i niech wyrabiaja plan

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
smerfetka

Witam ! Pracę w hotelu na stanowisku pokojowej zaczęłam 2 lata temu.. Na początku wiadomo było ciężko jak to w każdej pracy.Z biegiem czasu wypracowałam swój własny system działania, dzięki pomocy koleżanek "starszych stażem" poznałam tajniki pracy, zaczęłam szybciej i sprawniej pracować. W tym momencie jestem bardzo zadowolona i nie planuje zmienić pracy :) Atmosfera jest "mega wyluzowana" wszystkie dziewczyny dogadują się bez problemu :) Bzdurą jest pisanie, że trzeba mieć znajomości aby pracować u nas w Hotelu, każdy dział jest otwarty na nowych pracowników i nowe świeże pomysły aby przyciągnąć Gości, co prowadzi do tego, że mamy pracę. Pracownicy z każdego działu są bardzo mili nie ma podziału na wyższe bądź niższe stanowiska :), przykład- codzienne powitania słowem ,cześć, nawet gdy ktoś jest nowy lub nieznajomy :) Mamy elastyczny grafik, w razie potrzeby wystarczy wcześniej zgłosić dni kiedy potrzebne jest wolne i bez problemu można je dostać. Osoby chętne kieruję na stronę Hotelu numer jest podany wystarczy zadzwonić ! :) Mam nadzieję, że moja opinia rozwiała wątpliwości i będzie pomocna. Pozdrawiam :)

smerf
@smerfetka

co za bzdury piszesz pracowałam u nich i wiem jak jest

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KE
@smerfetka

Bzdury jakich mało napisałaś!!! Są wyjątki i są podziały A uważanie za codzienne powitania typu cześć ,dzień dobry za osoby miłe pozostawię bez komentarza

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KE
@smerfetka

ha praca jest ale za jakie pieniądze marne pieniądze no ale cóż jesli ktoś ma takie ambicje.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Joanna

Ja uważam, że firma uczciwie podchodzi do pracowników. Nie ma bezpłatnych dni próbnych jak to sie czesto zdarza w innych hotelach. Atmosfera jest jak dla mnie bardzo miła, jeszcze nikt na mnie nie krzyczał jak to zdarzało się w innych krakowskich hotelach. A stawki za godzinę są identyczne. Pracuję i polecam :)

KE
@Joanna

Stawki nie sa identyczne w centrum Krakowa płaca wiecej a pracy jest tyle samo :)

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o Hotel Swing - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
Hotel Swing
2.4/5 Na podstawie 27 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Dobrego Pasterza 124
    31-416 Kraków
  • NIP: 9451888096 KRS: 0000114858
Hotel Swing