By promoting the wrong people, you lose the best people. Lower morale, lower productivity and damaged trust.
Niestety nie mogę wystawić pozytywnej opinii tej firmie. Po szkoleniach wstępnych kiedy dołączyłam do zespołu (który był 1 plusem tej pracy), miałam złe wrażenie. Niestety z tygodnia na tydzień utwierdzałam się w przekonaniu, że to wrażenie nie było mylne. Szkolenia pobieżne, z ogromną presją, żeby jak najszybciej robić samodzielnie tickety. Niestosowne komentarze ze strony przełożonych, które trzeba jasno stwierdzić są po prostu mobbingiem. Na drugi dzień po trzygodzinnym szkoleniu, dostajesz tickety do samodzielnego robienia, w ticketach zupełnie inne przypadki niż na szkoleniu, bo możliwości jest tyle, że trzeba by się przynajmniej 3 miesiące uczyć, żeby czuć się pewnie i swobodnie i czuć się komfortowo siadając do pracy. Szczucie przez przełożonych, sprawdzanie wiadomości wysyłanych do klienta, wypominanie najmniejszych błędów i sposobu komunikacji - bez wczesniejszego przeszkolenia. Wymagana ogromna samodzielnosc. Junior traktowany jak specjalista z doswiadczeniem. Zle odbierane pytania w razie watpliwosci, odsyłają do Manuali. Brak planu wdrożenia nowych pracownikow. Brak zrozumienia ze strony przełożonych, że wszystko wymaga czasu, albo pracujesz jak automat albo Cie nie ma. Czas na zrobienie ticketa nieadekwatny do tego ile w rzeczywistości ten ticket zajmuje. Elastyczne godziny pracy po to żeby nie płacić za nadgodziny, które wszyscy robią bo się nie wyrabiają z ilością pracy. Płaca poniżej przeciętnej. Ucieli bonusy roczne, po pandemii owocowe czwartki ;) nie wróciły już do biura. Oszczędności na każdym kroku! Standardy o których się tak głośno mówi to pic na wodę. Przełożeni z kompletnym brakiem kultury osobistej, brak kompetencji miękkich, brak umiejętności zarządzania zespołem. Jedyne, co potrafią to zdemotywować człowieka. Nie wspomnę o systemach, które wiecznie nie działają i człowiek się zawsze rano boi czy uda mu się zalogować, czy będzie musiał dzwonić na Help Desk albo jechać do biura. Praca dla osób bez doświadczenia, które chcą zdobyć 1wszą pracę, siedzą cicho i robią co im każą. Bo nie wiedzą, że może być naprawdę normalniej. Z całego serca nie polecam i żałuję, że mnie nikt wcześniej nie ostrzegł, bo nie traciłabym zdrowia, czasu i nerwów. Nigdzie nie zostałam tak źle potraktowana, brak jakiegokolwiek ludzkiego podejścia do człowieka.
Hej, mogłabyś napisać jakie stanowisko/ogólnie dział? Chcę złożyć papiery na jedno stanowisko ale po doświadczeniach z poprzedniej pracy wolałbym uniknąć tego o czym piszesz, bo to brzmi na zbyt znajome problemy
Myślisz, że tak jest tylko tutaj? Rozczaruje Cię, bo w większości korporacji tak jest. Każdy chciałby profesjonalistę z wieloletnim doświadczeniem, a właśnie sami nie wiedzą, kogo szukają. Najlepiej osoba, która mną mniej niż 26 lat i wiecej niż 50 lat doświadczenia.
Jakże się zgadzam! Lepiej iść do szkoły lub na staż z UP niż to tego (usunięte przez administratora). Może i zarobi się najniższą krajową, ale przynajmniej pewność zarobku, a nie patrzenie na fochy jakieś chorej psychicznie baby.
Zgadzam sie z opinią Rozczarowanej. Wszystko co napisałaś pokrywa się z moim przeżyciem w tej firmie dlatego nawet nie ma sensu powtarzać. Pracowałem tam kilka tygdni w tym roku i zostałem bezczelnie zwolniony pod byle jakim pretekstem. Omijać szerokim łukiem ! Mamy 2024 i dalej to samo ...
W LGBS zaproponowano mi umowe na 3 miesiace na okres probny, pytanie czy ktos wie,jaka jest kolejna umowa po okresie probnym? To juz kolejna na czas nieokreslony czy to zalezy? I czy wiele osob "odpada" po 3 miesiacach?
Jak będziesz dobrze pracował to nie odpadniesz. W końcu przyjęli cię nie po to żeby zwalniać. Jeśli chodzi o umowy to nie wiem. A ty chciałbyś już taką na stałe?
Nie ma reguły. Dopiero za trzecim razem dostałam umowę na czas nieokreślony, dwa razy miałam umowy na rok. Jeśli trafisz na fajnego Team Leadera/ Team Leaderkę, albo będziesz dobrze rokować, czy mieć dobre wyniki, być może od razu po okresie próbnym dostaniesz umowę na czas nieokreślony.....
To prawda, ale nikt nie pozbywa się dobrych pracowników, więc trzeba mieć pozytywne nastawienie. Napiszesz ile ci zaproponowali na okresie próbnym? Ciekawy jestem czy jakoś lepiej niż u konkurencji.
@Franciszek stawka chyba standardowa, rowne 3 na reke. Po prostu zdziwilem sie bo zawsze dotad dostawalem umowy na czas okreslony na rok a tu umowa probna...troche mi teraz strach zostawiac obecna prace bo nie ma gwarancji ze potem nie zostane na lodzie
Wiadomo, że każdy chce na stałe starania nie zawsze są nagradzanie niestety.
Niestety co firma to inaczej. W moim przypadku zazwyczaj była to umowa na okres próbny, potem na czas określony, potem na czas nieokreślony. Wydaje mi się że to taki standard. Masz nad sobą jakiegoś kierownika z którym mógłbyś porozmawiać?
Hej, mam podobne pytanie. Dostałeś po okresie próbnym umowę na czas określony? Jeśli tak, to na jaki okres? Pozdrawiam
Kolejna umowa jest (przynajmniej była) na czas nieokreślony i jeśli nie jesteś totalnym nieogarem, to nie będzie problemu z przedłużeniem współpracy. Ogólnie nie ma zbyt wielu chętnych do pracy w tej firmie.
Dobre rokować, co to znaczy dokładnie? Chodzi o wyniki ale czy tez o np. znajomość języków lub kolejne studia/podyplomówki?
Z mojego doświadczenia, oznaczało to robienie tego, co należy do procesu. A to co zrobisz więcej, to w zasadzie robisz to z ambicji tylko dla siebie, by zdobyć lepsze doświadczenie, może szybszy awans na seniora. Z tym, że finansowo bardziej opłaca się być juniorem w innych korporacjach niż seniorem w LGBS. Raczej nie ma tu zbyt wielu stanowisk wymagających znajomości dodatkowych języków - angielski wystarczy, niemiecki się przydaje. Nawet jeśli znasz inne języki, a nie jest wymagane, byś z nimi pracowała, to dodatku do pensji nie będzie. Podyplomówki mogą służyć Twojemu samorozwojowi, ale w firmie nikt tego nie doceni - staż pracy i średnia wieku pracowników są bardzo niskie. Pensja którą oferują jest adekwatna do umiejętności osób wchodzących na rynek pracy i zdobywających pierwsze doświadczenia zawodowe. A w aktualnych czasach nawet nie... jakby się tak zastanowić.. to ciężko opłacić podyplomówkę, mając za źródło dochodu tylko tę pensję.
Kolejna umowa jest na czas nieokreślony. Odpadają tylko ci wybitnie nierokujący. Czasem przedłużają okres próbny o kolejne 3 miesiące ale to się zdarza bardzo rzadko, robią tak aby dać człowiekowi drugą szansę na dobre pierwsze wrażenie.
i co trzeba zrobić albo czego nie robić, żeby stać się wybitnie nierokującym? pytam bo to zabrzmiało tak jakby nie było ciężko się tu utrzymać? a jak jest ta druga szansa to bardziej pracownika nadzorują wtedy?
Jezu ludzie... te pytania sa troche glupie. Co zrobic zeby stac sie nierokujacym? no nie wiem, pomysl sam/sama, pewnie nie wypelniac obowiazkow? Skad info ze nie ma chetnych do pracy? jest cala masa patrzac na przemial.
Zacznij prace to sie przekonasz :) praca jednostki wplywa na caly zespol. Jesli bedziesz cos zawalac zespol Ci o tym da znac szybciej niz mrugniesz okiem. Jesli to sie powtorzy zwroci na ciebie baczniej uwage team leader. Nie ma tu z moich obserwacji wynika nic bardziej niezwyklego niz wszedzie indziej :D po prostu rob co ci kaza.
Kolejna to czas nieokreślony, ale były przypadki, że dawali ludziom potem znowu na kolejne 3.
Miałam nie(przyjemność) pracować w krakowskim oddziale Lufthansy ładnych parę lat; niestety, moja całościowa ocena firmy wypada na jej niekorzyść. Brak podstawowej kompetencji i wiedzy merytorycznej wśród kadry zarządzającej, fatalne podejście do doświadczonych, sumiennie pracujących osób z wieloletnim stażem, zachowania ocierające się o (usunięte przez administratora) szukanie haków i totalna demotywacja pracowników- oto główne zarzuty do sposobu zarządzania zespołami. Brak reakcji ze strony działu HR na alarmujące doniesienia o niewłaściwym traktowaniu ludzi każą podejrzewać jedno: managementowi wysokiego szczebla jest na rękę taki oto sposób traktowania pracowników przez ich bezpośrednich przełożonych, bo zwyczajnie opłaca się im to ze względów ekonomicznych-nie od dziś wiadomo, że psychopatyczna, zaburzona relacyjnie jednostka gnębiąca innych to często skuteczny, osiągający wysokie wyniki manager. A że przy okazji odejdzie solidny, dobry pracownik? Nikogo to nie obchodzi. Ciekawe tylko, czy niemieccy liderzy i współpracownicy wiedzą, jakimi metodami tutaj sie operuje... Do wszystkich managerów, których zachowania i sposób zarządzania ocierają się o (usunięte przez administratora) mam jedną uwagę: karma wraca. Jest takie staropolskie, znane porzekadło: czasem najlepsza nawet kosa też trafia na kamień.
Prawda jest taka, że mobber zawsze zostaje w firmie, a ofiara (usunięte przez administratora) odchodzi. Dzieje się tak, ponieważ zależność hierarchiczna odgrywa bardzo istotną rolę. Przez ponad 10 lat pracy w LGBS niejedno już się widziało i słyszało. Zawsze manager zostawał, pracownik odchodził. Takie przyzwolenie odgórne i tego stylu zarządzania nie zmienisz. Z moich obserwacji wynika, że jeśli pada się ofiarą (usunięte przez administratora) lepiej odejść szybciej niż później. W przeciwnym razie powrót do zdrowia trwa zdecydowanie dłużej. Tyle w temacie.
Co wiecie o stanowisku TL z Niemieckim w dziale finansowego Lufthansy - Bundled Solutions Cluster. Interesują mnie zarobki oraz czy mozna miec nowoczesne podejscie do zarzadzania zespolem a nie dojezdzanie ludzi jak w wielu korpo?
LGBS nie ma formatu korporacji. Atmosfera bardzo dobra tylko że grosze zarabiają tam
Dlatego ciagle szukaja i nie wyciagja wnioskow dlaczego. Do tego brak szacunku do czasu kandydatow wlaczonych w proces. Rekrutacja z tendencja do negacji, doszukiwania sie powodow, by odrzucic kandydata. Kontaktuja cie wiedzac, ze na 99% cie odrzuca. Totalny (usunięte przez administratora).
To jest super zespół i miał mieć super perspektywy rozwoju, ale właśnie go niszczą. Osoba, która go stworzyła odchodzi, a w zamian za merytorycznego i ludzkiego managera postawili na czele działu finansowego germanistkę z HR bez żadnej wiedzy ksiegowej i bez żadnego doświadczenia w finansach i jeszcze co spotkanie sama o tym przypomina. Przez ostatnie lata było dobrze, fajna atmosfera i dużo można było się tu nauczyć, ale teraz chyba większe możliwości dają inne towery, bo trochę dziwnie jak Tower Head działu finansowego zadaje pytania co to jest konto księgi głównej i cost center i czym to się różni, więc to już nie będzie ten sam zespół. Więc jak masz wiedzę księgowa to aplikuj, bo teraz to będzie potrzebne.
Nie wierzę, jakim sposobem szefem takiego działu jest ktoś spoza finansów? Jeśli jest tak jak piszesz, to dobrze, że się tam nie zatrudniłem, bo agencja mówiła co innego, że to zaawansowany zespół i że mają duże wymagania względem kandydatów. To gdzie leży prawda?
Wszyscy w firmie zadają sobie to pytanie, skąd się tam wzięła. To jest jakiś przekręt roku. Ona nawet nie potrafiła rozszyfrować skrótów PtP, OtC i RtR...Ogromne nieporozumienie i osłabianie zespołu, bo spowodowało odejście managera, który tworzył ten tower od zera. Morale w naszym zespole są bardzo niskie i duże znaki zapytania o przyszłość zespołu.
Cześć, czy możecie powiedzieć jaki jest teraz status i kto jest szefem? Ktoś z finansów czy jakaś osoba od administracji? Agencja podsunęła mi ogłoszenie do tego działu i miałem już rozmowę, ale na rozmowie przepytywała mnie jakaś managerka, która zadawała dużo pytań z różnych obszarów finansów i widać że ogarniała temat. To ona jest tam szefem czy tylko prowadzi rekrutację? Teraz pracuje w biurze rachunkowym i dużo się uczę od głównej księgowej, więc chciałbym wiedzieć czy ten dział daje takie możliwości?
To była nasza managerka, ale odeszła :((((((((( pracuję tu już bardzo długo i to była najlepsza szefowa jaką miałam, ale już jej nie ma. Będzie jej nam bardzo brakować. Teraz managerem jest osoba bardziej od administrowania lub jak sama mówi moderowania, bo jest po literaturze i z finansami nie ma nic wspólnego, ale już szukają nowego managera z wiedzą finansową.
Ale czego nie rozumiesz? Została namaszczona przez pierwszego pracownika lgbs, która traktuje firmę jak swoją jak prywaciarz. Nic z tym nie zrobisz. Ale nie tylko ona, bo to powtarzający się od lat proceder. Były, są i będą stanowiska szyte na miarę w lgbs by obsadzić swoje koleżanki. Brak transparentności co z tego, kto jej zabroni. A to, że się nie zna i nie miała nigdy nic wspólnego z księgowością słyszałaś jest bez znaczenia, bo ona ma zarządzać a nie znać się (śmiech). Raportujesz teraz do fra, masz TH w krk czego nie rozumiesz, da się, da. Resztę mamy robić my, nawet układać pytania na rekrutacje i rekrutować przyszłych pracowników i przełożonych, bo to też przerasta naszego TH. I czego nie rozumiesz?
Legenda miejska głosi, że szefowa centrum obiecała rolę pink polo i chciała być słowna. Pomogła jej przy tym, nie było zapostowanego stanowiska a szefowa centrum podobno zablokowała awans dziewczyny, która budowała ten tower. Obie też zrobiły wszystko by wyeliminować niewygodną osobę. Po tym co jej obie fundowały to i tak dziwiliśmy się, że to wytrzymuje psychicznie, ale finalnie i tak zrezygnowała. Panuje ogromne kumoterstwo co widać a nikt z nas nie chce być kolejną ofiarą nękania, więc trzeba się uśmiechać i robić poker face a swoje myśleć i wiedzieć. To jest korpo jak każde inne, bardziej dysfunkcyjne, ale nadal korpo.
Zdecydowanie nie polecam, jedna z najmniej płacących firm w Krakowie jak nie w kraju. Przy pełnym etacie dostajesz ok 3600zł na rękę, to totalne dno przy obecnych standardach w korpo z językiem obcym. Bardzo stary styl zarządzania z którego już dawno wszędzie się wyszło, ty prosperuje cały czas. Firma proponuje zniżki na bilety ale jednocześnie ze względu na koszty zabrania podróży służbowych i wyjść zespołowych żeby nie wydawać pieniędzy. Za dodatkowy język jest premia 400zł ???????? przy obecnym rynku, jest to śmiech na sali. Zdecydowanie nie polecam!
Zamierzam aplikować na stanowisko financial controller generalnie wszystko z ogłoszenia mi odpowiada, a jak wygląda atmosfera, dogadujecie się?
Czy proces onboardingu w tym roku uległ poprawie? Pisaliście jakiś czas temu że wdrożenie jest kiepskie a ja chciałam przesłać CV na Statutory Closing Manager. W ofercie czytałam o wsparciu i ciągłym doskonaleniu...
Onboarding rozumiany jako pierwsze dni pracy jest ok, prowadzą go osoby z HR. Ludzie narzekają bardziej na docelowy onboarding stanowiskowy (usunięte przez administratora) trudno powiedzieć czy dostaniesz jakiegoś (usunięte przez administratora), który będzie mógł coś przekazać, ale zespół może będzie w stanie pomóc. Z doświadczeniem i mocnym backgroundem ogarniesz.
# razem przeciwko (usunięte przez administratora) Onboarding rozumiany jako pierwsze dni pracy jest ok, prowadzą go osoby z HR. Ludzie narzekają bardziej na docelowy onboarding stanowiskowy. Poprzedni Statutory Closing Manager zrezygnowal po tym jak byl nekany i (usunięte przez administratora) przez Bundled Solution Department Managera. Trudno powiedzieć czy dostaniesz jakiegoś Buddiego, który będzie mógł coś przekazać, ale zespół może będzie w stanie pomóc. Z doświadczeniem i mocnym backgroundem ogarniesz.
IT Manager otrzymuje karty przedpłacone, w czym je można wykorzystać?
Żałuję, ze nie zajrzałam tutaj przed dwoma laty. Zgadzam się praktyczne z każdym komentarzem na temat tej firmy. Z plusów: -stabilna firma, -współpraca z partnerami zlokalizowanymi w Niemczech układała się świetnie. W firmie byłam przez dłuższy czas ze względu na współpracę z tymi osobami. Bardzo sympatyczni oraz pomocni ludzie, -praca bardzo lekka: non stop klepiesz to samo, co u niektórych powoduje zaniki szarych komórek, -opłacenie szkolenia oraz certyfikatu 6sigma, -wizyty w biurze dwa razy w miesiącu. Minusy: -beznadziejne zarzadzanie. Po pierwsze: team leaderzy kompletnie nie mają wykształcenia oraz wiedzy jak zarządzać ludźmi. Spotkałam się z mikrozarządzaniem, nagadywaniem na inne, krócej pracujące osoby, niemiłymi tekstami oraz komentarzami między wierszami na temat mojej osoby. W rozmowie face to face zostało mi powiedziane, ze nie powinnam odzywać się na rozmowach z niemieckimi partnerami, co podnosiło poziom stresu, ale za razem obnizalo poziom języka nie tylko mój, ale i współpracowników. -płaca: bardzo słaba. Firma czeka tylko na to, żeby zatrudnić osobę za jak najniższa kwotę przy jak najwyższych kwalifikacjach. Nie dostałeś pracy? Dobrze sie cenisz. Podwyżka w tym roku to niecałe 200 zł brutto. Jeśli ktoś ją dostał, to jest jednym ze szczęśliwców. -współpracownicy: niektorzy ludzie byli bardzo sympatyczni oraz pomocni(znaczna mniejszość). Pierwszy raz spotkałam sie z taką fałszywością oraz wymyślaniem niestworzonych historii. Kilka osób zarzucało mi niestworzone rzeczy, które potrafiłam w logiczny sposób wyjaśnić i odeprzeć. -biuro: denerwująca open space. Było słuchać każde rozmowy, obgadywanie, oraz calle. Ludzie nie szanowali tego, ze nie rozmawia się tak głośno na open space. -sprzęt: często wyświetlało sie, ze nie ma certyfikatu na karcie, co wiązało się z dodatkowymi przyjazdami do biura. Wiele razy nie mogłam się zalogować do laptopa, czy wlaczyc dwóch plików Excelowych jednocześnie. -benefity: bardzo ograniczone. Punkty z kafeterii możesz wydać na empik, bilety do kina czy teatru. Punktów nie można wydać na sklepy odzieżowe czy np. allegro. Jeśli chciałbyś nauczyć się czegoś przydatnego na rynku pracy, współpracować z niezakompleksionymi ludźmi, myślisz logicznie, to ta praca nie jest dla ciebie.
Chciałbym złożyć swoje papiery na stanowisko (junior) accountant, czy ktoś może powiedzieć, jak wygląda atmosfera w firmie?
Hej, atmosfera jest bardzo słaba. Ludzie bardzo fałszywi.. Bardzo ciężko wina się w grupę, która pracuje razem latami. Przez dlugi czas byliśmy dzieleni na „stara ekipę” i „nową” Jakieś dwa lata temu było jeszcze względnie.
Nie polecam, chyba ze jako przesiadke i na przeczekanie. Atmosfera w zespole poprawna ale management pozostawia wiele do życzenia. Brak mozliwości rozwoju, nie liczy sie praca i wyniki, ale znajomości. W zasadzie awans trzeba sobie w tej firmie wysiedziec latami a nie wypracowac, bez wzgledu na wyniki i umiejetnosci. Dla tych co sie zasiedzieli moze i opcja dobra, dla nowych slaba perspektywa.
IT manager może pracować 4 dni zdalnie 1 dzień z biura na tydzień czy raczej nie ma takiej opcji?
Jest możliwość rozwoju w firmie ze stanowiska junior accountant?
W ofercie dla Operational Buyer with German wspominali o programie poleceń pracowniczych. Ile dostaje się za polecajkę znajomego i dobrego kolegi?
To jest 500 zł na osoby na stanowisko bez doświadczenia, 700 zł z doświadczeniem.
Muszę potwierdzić ostatnie fatalne komentarze dla tej firmy. Niektóre traktowanie pracowników przez przełożonych to się nadaje już nie tylko do PiP ale i do prokuratury. Nie polecam jeśli macie zasady, sumienie i ambicje. To nie jest firma dla osób uczciwych i sumiennie pracujących.
Ciekawi mnie kwestia podwyższania kwalifikacji dla młodszego specjalisty ds. HR z językiem niemieckim. Firma zapewni mi wewnętrzne szkolenia czy dostęp do platform z kursami?
Statutory Closing Manager pracuje tu z Polski czy również w biurach za granicą??
Zacznijmy od wynagrodzenia - bo to ludzi najbardziej interesuje. Niestety jest coraz bliższe najniższej krajowej, a awanse to kolejne +500zl brutto, przy czym z HR Advisora na advanced advisora musisz ukończyć certyfikat Yellow belt i wykazać Kaizeny i pracować co najmniej 2 lata w firmie. Jest to bardzo słabe. Druga sprawa jest nierówne traktowanie Polaków i Niemców. Oczywiście wiadomo kto jest traktowany lepiej. Obowiązkowe spotkania typu Team day - raz lub kilka razy w miesiącu (zależy od zespołu) i dojazd na Twój koszt - nawet jeśli pracujesz z Suwałk. Po prostu musisz przyjechać na obowiązkową kawę z zespołem. Wiecznie niedziałające systemy i wiążące się z tym niezaplanowane wizyty z dnia na dzień w biurze - znów na Twój koszt. Przeszkolenia słabe, brak osób, które miałaby jakiekolwiek podejście pedagogiczne, na osoby szkolące dają przypadkowe osoby z Teamu. Potem oczekują od Ciebie wiedzy na poziomie specjalisty i właściwie robisz to samo co specjalista, ale mniej Ci płacą. I jak to w korporacji - dużo gadania o niczym, mało produktywności. Plusem są jedynie elastyczne godziny pracy i zniżki na loty. Polecam osobom na studiach, które chcą sobie dorobić na drobne wydatki, na więcej niestety nie będzie stać.
stop stop, pierwsze primo wynagrodzenie od dawna bylo ponizej rynkowej. I co zescie przez te ostatnie kilka lat zrobili ? Wam nie zalezy tak naprawde na wysokich zarobkach, zwisa wam to ile zarabiacie. Nie umiecie z Niemcami rozmawiac i macie tego efekty. Potrzeba by wam poradnik pt ,,jak rozmawiac z Niemcami '' . Po drugie to sami chcieliscie pracowac z biura co najmniej 1 albo nawet 2 dni wy tygodniu. O dziwo nikt nie chcial 100% pracy zdalnej (zonk ) wiec co to za problem raz czy dwa w miesiacu na Team Day przyjechac. Lufthansa w Krakowie jest stabilna, spokojna firma. Zarabicie malo ale Jest prestiz pracy w Lufthansie , dostep do tanich lotow i dobra atmosfera. Na klase biznes to malo kogo stac , nawet informatykow nie stac a wy macie okazje latac w biznes za grosze. A tak poza tym to klient niemiecki to najlepszy klient i najmniej narzekajacy na swiecie jesli chodzi o narodowosc i charakter tylko ze z Niemcami trzeba umiec gadac
Po twojej opinii można wnioskować, ze nie masz znajomych a zatem i porównania jak wyglada praca w „prawdziwej” LH w Polsce. LH Systems w Gdańsku i EME Aero (LH Technik) wystarczy wiedzieć trochę więcej i wychodzisz od razu z ciemnego grodu LGBS, w tamtych ciagle polskich lokalizacjach można pracować godnie i nie trzeba się „układać” z Niemcami jak to piszesz albo radzisz
Odczucia po całym procesie rekrutacji mam mieszane. Przeszłam rozmowę kwalifikacyjną, byłam zaproszona na rozmowę z managerką. Ogólnie po rozmowie miałam pozytywne odczucia, że dostanę ofertę i że złapaliśmy wspólny flow. Sprawa zaczęła się komplikować jak hr rozpoczęło negocjacje stawki. Chcieli zejść 1000 PLN ale się nie zgodziłam. Po tym już nikt do mnie się nie odezwał, więc finalnie nie dostałam feedbacku. Później rekrutowalam się do innej firmy i jakie było moje zdziwienie jak rekrutowała mnie ta sama managerka co do Lufthansy. Ona też się zresztą śmiała, że już trochę się znamy. Dostałam ofertę i ta firma zaakceptowała moje oczekiwania bez dodatkowych negocjacji. Teraz już wiem, że chodziło o kasę :). Tak na marginesie jeśli już managerowie odchodzą oraz patrząc na moje doświadczenie z hr i opinie tu o oszczędnościach to chyba prawdą jest, że nie dzieje się najlepiej w firmie i Lufthansa mocno odstaje od stawek rynkowych. Mała sugestia dla rekrutacji, nawet jeśli gra toczy się wokół stawki to i tak dobrze wrócić do kandydata z informacją zwrotną. Odhaczam wtedy rekrutację jako zamkniętą i nie marnujemy swojego czasu.
W LGBS zaproponowano mi umowe na 3 miesiace na okres probny, pytanie czy ktos wie,jaka jest kolejna umowa po okresie probnym? To juz kolejna na czas nieokreslony czy to zalezy? I czy wiele osob "odpada" po 3 miesiacach?
Jak będziesz dobrze pracował to nie odpadniesz. W końcu przyjęli cię nie po to żeby zwalniać. Jeśli chodzi o umowy to nie wiem. A ty chciałbyś już taką na stałe?
Nie ma reguły. Dopiero za trzecim razem dostałam umowę na czas nieokreślony, dwa razy miałam umowy na rok. Jeśli trafisz na fajnego Team Leadera/ Team Leaderkę, albo będziesz dobrze rokować, czy mieć dobre wyniki, być może od razu po okresie próbnym dostaniesz umowę na czas nieokreślony.....
To prawda, ale nikt nie pozbywa się dobrych pracowników, więc trzeba mieć pozytywne nastawienie. Napiszesz ile ci zaproponowali na okresie próbnym? Ciekawy jestem czy jakoś lepiej niż u konkurencji.
@Franciszek stawka chyba standardowa, rowne 3 na reke. Po prostu zdziwilem sie bo zawsze dotad dostawalem umowy na czas okreslony na rok a tu umowa probna...troche mi teraz strach zostawiac obecna prace bo nie ma gwarancji ze potem nie zostane na lodzie
Wiadomo, że każdy chce na stałe starania nie zawsze są nagradzanie niestety.
Niestety co firma to inaczej. W moim przypadku zazwyczaj była to umowa na okres próbny, potem na czas określony, potem na czas nieokreślony. Wydaje mi się że to taki standard. Masz nad sobą jakiegoś kierownika z którym mógłbyś porozmawiać?
Hej, mam podobne pytanie. Dostałeś po okresie próbnym umowę na czas określony? Jeśli tak, to na jaki okres? Pozdrawiam
Kolejna umowa jest (przynajmniej była) na czas nieokreślony i jeśli nie jesteś totalnym nieogarem, to nie będzie problemu z przedłużeniem współpracy. Ogólnie nie ma zbyt wielu chętnych do pracy w tej firmie.
Dobre rokować, co to znaczy dokładnie? Chodzi o wyniki ale czy tez o np. znajomość języków lub kolejne studia/podyplomówki?
Z mojego doświadczenia, oznaczało to robienie tego, co należy do procesu. A to co zrobisz więcej, to w zasadzie robisz to z ambicji tylko dla siebie, by zdobyć lepsze doświadczenie, może szybszy awans na seniora. Z tym, że finansowo bardziej opłaca się być juniorem w innych korporacjach niż seniorem w LGBS. Raczej nie ma tu zbyt wielu stanowisk wymagających znajomości dodatkowych języków - angielski wystarczy, niemiecki się przydaje. Nawet jeśli znasz inne języki, a nie jest wymagane, byś z nimi pracowała, to dodatku do pensji nie będzie. Podyplomówki mogą służyć Twojemu samorozwojowi, ale w firmie nikt tego nie doceni - staż pracy i średnia wieku pracowników są bardzo niskie. Pensja którą oferują jest adekwatna do umiejętności osób wchodzących na rynek pracy i zdobywających pierwsze doświadczenia zawodowe. A w aktualnych czasach nawet nie... jakby się tak zastanowić.. to ciężko opłacić podyplomówkę, mając za źródło dochodu tylko tę pensję.
Kolejna umowa jest na czas nieokreślony. Odpadają tylko ci wybitnie nierokujący. Czasem przedłużają okres próbny o kolejne 3 miesiące ale to się zdarza bardzo rzadko, robią tak aby dać człowiekowi drugą szansę na dobre pierwsze wrażenie.
i co trzeba zrobić albo czego nie robić, żeby stać się wybitnie nierokującym? pytam bo to zabrzmiało tak jakby nie było ciężko się tu utrzymać? a jak jest ta druga szansa to bardziej pracownika nadzorują wtedy?
Jezu ludzie... te pytania sa troche glupie. Co zrobic zeby stac sie nierokujacym? no nie wiem, pomysl sam/sama, pewnie nie wypelniac obowiazkow? Skad info ze nie ma chetnych do pracy? jest cala masa patrzac na przemial.
Zacznij prace to sie przekonasz :) praca jednostki wplywa na caly zespol. Jesli bedziesz cos zawalac zespol Ci o tym da znac szybciej niz mrugniesz okiem. Jesli to sie powtorzy zwroci na ciebie baczniej uwage team leader. Nie ma tu z moich obserwacji wynika nic bardziej niezwyklego niz wszedzie indziej :D po prostu rob co ci kaza.
Kolejna to czas nieokreślony, ale były przypadki, że dawali ludziom potem znowu na kolejne 3.
Też hitem sezonu są szumnie zapowiadane podwyżki, których summa summarum nie dostaje nikt, a jeżeli już dostaje, to są to jakieś mikro podwyżki. Ponoć firma po zwolnieniach w innych, krakowskich korporacjach stała się bardzo konkurencyjna. Serio?! Dodam, że zarobki tutaj powoli równają się z zarobkami w budżetówce. Robi się coraz bardziej wesoło......
Konkurencyjna? Dla ludzi z niemieckim? Pewna agencja rekrutacyjna H..s intensywnie poszukuje ludzi z niemieckim do nowego centrum. Rynek szybko zweryfikuje czy konkurencyjna.
Odeszłam już jakiś czas temu z LGBS a na Linkedin ciagle te same osoby z firmy podglądają mój profil, zabawne:) Odeszłam tak myśle w ostatnim momencie, kiedy już na dobre zmiany nie było szans.
Na przestrzeni lat odeszło bardzo dużo świetnych ludzi i robią kariery w innych firmach. Zapewne jesteś jedną z nich. O dobre zmiany trudno bo od lat niezmiennie ta sama osoba wraz ze swoją świtą pociąga za sznurki. Zmiana firmy po tylu latach wymaga na pewno odwagi i niektórzy jeszcze do tego dojrzewają. Może te osoby sondują firmy i patrzą gdzie poszli ich koledzy aby nie trafić z deszczu pod rynnę ;)
Nie byłam aż tak długo, zreszta nie było sensu siedzieć więcej niż 3 lata w firmie, w której nie ma pieniędzy na nic. Tak nam mówiono, bo pandemia, bo to, bo tamto a te ciepłe stołki od TL wyżej dziwnie pozostawały bez zmian, wiec gdzieś fundusze jednak płynęły.
Fajni pracownicy którzy przychodzą do LGBS z natchnionym sercem i iskrą w oczach zostają zdemotywowani jak tylko uświadamiają sobie że ich organizacja i środowisko jest toksyczne. Nowi, którym dane było poznać inne firmy dostrzegają to szybciej i im łatwiej jest odejść. Nam trochę ciężej, ale ostatnie dni pokazują tąpnięcie. Nie zadowalajmy się nigdy żadną toksyczną opartą na zastraszaniu organizacją bo ile można tolerowac zachowania dwóch pań, którym od lat obca jest etyka biznesowa. Jeśli brak perspektyw na dobre zmiany zawsze są inne opcje i zasługujemy na inne lepsze środowisko.
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o. - Kraków
Firma nie ma zarejestrowanego Compliance Officera. GoWork oraz GoWhistle nie zobaczą treści Twojego zgłoszenia! Dzięki nam będziesz miał gwarancję, że firma otrzyma Twoją informację o chęci zgłoszenia sygnału.
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZarejestruj Compliance Officera
i odpowiedz bezpłatnie sygnaliście
Pamiętaj, że zarejestrować się mogą tylko osoby upoważnione do obsługi zgłoszeń.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Dzięki nam, Twój sygnał dotrze do Pracodawcy!
Etap 1 - Zgłaszasz nieprawidłowość w firmie
- wybierasz zgłoszenie anonimowe lub imienne
- decydujesz o kategorii zgłoszenia np. łamanie przepisów prawa
- możesz szczegółowo opisać sytuację
Etap 2 - Przekazujemy Twoje zgłoszenie pracodawcy
- informacja o sygnale pojawia się na wątku firmy
- upoważniony Compliance Officer dostaje możliwość odpowiedzi na sygnał
- GoWork dba o terminowy odzew ze strony firmy
Etap 3 - Pracodawca udziela odpowiedzi
- sygnalista informuje, czy problem został rozwiązany
- dostajesz możliwość upublicznienia sygnału
- dostajesz możliwość podziękowania pracodawcy
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Podziel się wiedzą o zarobkach w firmie Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o..
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 66.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Lufthansa Global Business Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 27, z czego 1 to opinie pozytywne, 19 to opinie negatywne, a 7 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Wadowicka 3B
30-347 Kraków - NIP: 9542423724 REGON: 277967760 KRS: 0000150771
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Popularne
- Hotel Swing
- Conrad Electronic Sp. z o.o.
- Świat Baterii
- Auto Wanda M. Wierzbanowski i A. Jelonek sp.j.
- Tomasz Sierant Firma Handlowo-Usługowa Mebloo
- Bytom S.A.
- BIELENDA KOSMETYKI NATURALNE SPÓŁKA AKCYJNA
- Allani sp. z o.o.
- Medpak PP Sp. z o.o.
- Motochemia.Pl Arkadiusz Lal
- Sinsay lpp
- REGIS Sp. z o. o.
- Raypath International Sp. z o.o.
- BP Europa Se Spółka Europejska Oddział w Polsce
- Golden Tulip
- Bonami
- Abra S.A.
- Ep Invest Sp. z o.o. (Entliczek - Pentliczek Dziecięce Centrum Handlowe)
- Philip Morris
- Obi Bronowice
- CENTRUM DRUKU AM STACHURA Sp.k.
- Zdrowa Huta Sp. z o.o.
- HAKO POLSKA Sp. z o.o.
- Ewelina Kubiak
- Małgorzata Kruszewska-Kowalik Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Kov Med
- Avita
- Zdrowy Zwierzak Przychodnia Weterynaryjna Karol Stąpor
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |