W.KRUK S.A.

2 Dodaj opinię
W.KRUK S.A.
2 58 213 5 1

Czym się zajmujemy?

W.KRUK to więcej niż tylko biżuteria. To marzenia kobiet i mężczyzn od 1840 roku. Jeśli tak, jak my wierzysz w nieprzemijające piękno, pasjonują Cię sztuka jubilerska i zegarki, posiadasz wewnętrzną motywację i kreatywność, chęć do pracy i wrodzony optymizm, dołącz do naszego zespołu! Zapraszamy do wymiany opinii, dyskusji oraz śledzenia ofert pracy w W.KRUK.

  • 1840

    Rok założenia

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z W.KRUK S.A.?

firla@firla.cz

W dniu 28.12.19 zamówiłem pośrednictwem sklepu internetowego www.wkruk.pl zegarek Longines w cenie 3530 zł. Ponieważ chodziło o podarunek urodzinowy, wyraźnie podałem w zamówieniu, że doręczenie potrzebne jest do 8.1.2020. Jestem Czechem i nie mogłem ryzykować czasowych strat związanych z doręczeniem zegarka za granicę, dlatego specjalnie uzgodniłem doręczenie u znajomego w Polsce. W dniu 28.12. otrzymałem mailową informację, że firma dołoży wszelkich starań, aby zamówienie trafiło do mnie jak najszybciej. Orientacyjny termin realizacji (wysyłki) zamówienia podano 2020-01-07. Ponieważ 30 urodziny syna obchodziliśmy w dniu 11.1., uważałem więc, że jest jeszcze rezerwa czasowa dla doręczenia. W dniu 6.1. dzwoniłem do firmy z zapytaniem, jak tam z realizacją mojego zamówienia. Telefonistka nie była mi w stanie niczego powiedzieć z tym, że sprawdzą i odezwą się. Ponownie wyjaśniałem, że mi się bardzo śpieszy i dlaczego. Obiecano, że jeszcze tego dnia dadzą znać. Oczywiście nikt się nie odezwał. Dzwoniłem więc ponownie następnego dnia. I ta sama historyjka - tym razem z telefonistą - ponownie wyjaśniłem i prosiłem, że potrzebuję jasną informację - czy zdążą doręczyć albo nie. Jeszcze wtedy mógłbym kupić zegarek w normalnym sklepie. Telefonista jednakże znów nic nie wiedział, tylko powtarzał dokoła, że nie może mi podać żadnych konkretnych informacji, nie może w ramach naszej rozmowy niczego sprawdzić. Obiecał tylko, że jak najszybciej napiszą do mnie. No i oczywiście - ponownie nikt mnie nie kontaktował. Próbowałem po raz ostatni w czwartek 9.1. Ciągle miałem naiwną nadzieję, że może przesyłka jest w drodze i nareszcie otrzymam pozytywną wiadomość.... A tu ….. po raz trzeci ta sama historia z trzecią z kolei telefonistką. Jak na katarynce - nic nie wie, sprawdzi, da znać. I by jeszcze bardziej rozgniewać klienta, pyta na koniec rozmowy, co jeszcze może dla mnie zrobić...… No i 10.1., po prawie 2 tygodniach od zamówienia, otrzymałem maila z informacją, że podobno zamówiony zegarek nie przeszedł kontroli jakości, a była to ostatnia dostępna sztuka i zamówienie musi zostać anulowane. Nie wiem czy ktoś z Państwa uwierzyłby takiej wymówce. Dla mnie jest to po prostu drwina, niesmaczny żart, a przede wszystkim nieuczciwość i absolutny brak poszanowania dla klienta..... Wiesław Firla, Czechy.

tsakalosk

Polityka W. KRUK-a jest śmieszna. Złożone zamówienie dostałem prawie miesiąc późnej, moje maile trafiały z jakiegoś powodu do Spamu Kruka i nie mogłem się wogule nic dowiedzieć w sprawie zamówienia, to jeszcze można wybaczyć. Zamawiałem razem parę rzeczy i były to prezenty dla różnych osób. Niestety zamówiony paszek nie miał podaną długość na stronie Kruka a dopiero zorientowaliśmy się jak prezent dostała druga osoba. Zaczęła się zabawa w próbę wymiany produktu. Normalnie przez stronę W.Kruk można online zrobić wymianę produktu i myślałem ze wszystko fajnie i będę miał wymieniony paszek na inny rozmiar. ALE niestety dla mnie polityka Kruka nie pozwala na wymianę produktu tylko na zwrot. A najgorsze jest to ze muszę zwrócić całe zamówienie.... Dodatkowo podczas kontaktu telefonicznego obsługa była mega nie miła a stracony czas na kontakt z obsługą klienta jest ogromny....

Zobacz wszystkie opinie (213)
Joanna Koczaj-DyrdaJoanna Koczaj-Dyrda
Ofiara mobbingu -Radca prawny
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie

Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda: zgloszenie@gowork.pl

W.KRUK S.A.