W.KRUK S.A.

2 Dodaj opinię
W.KRUK S.A.
2 57 178 5 1

Czym się zajmujemy?

W.KRUK to więcej niż tylko biżuteria. To marzenia kobiet i mężczyzn od 1840 roku. Jeśli tak, jak my wierzysz w nieprzemijające piękno, pasjonują Cię sztuka jubilerska i zegarki, posiadasz wewnętrzną motywację i kreatywność, chęć do pracy i wrodzony optymizm, dołącz do naszego zespołu! Zapraszamy do wymiany opinii, dyskusji oraz śledzenia ofert pracy w W.KRUK.

  • 1840

    Rok założenia

Dawna pracownica
Nazwa działu: Handlowy

Nie wiem czy wszędzie tak jest ale praca w W. Kruk Leszno to totalna porażka. Najwazniejszym priorytetem wielce kierowniczki są rozmowy prywatne, wymagania odnośnie pracowników okropne. Plany sprzedażowe narzucone przez managera regionalnego kosmiczne, ciężko zrobić 80% śmieszna podstawa 2500brutto. I zmiany 12 godzinne. Firma W.Kruk ma dresskod natomiast nie daje dodatków na ubrania. Wszystko trzeba samemu kupić. W sezonie nie ma czasu na 5min przerwy ponieważ taki ruch, natomiast w luźnych miesiącach kiedy można trochę odetchnąć nie można nawet usiąść, nie ma gdzie ponieważ na salonie brak krzeseł. Pracowałam tam pewien czas i odradzam serdecznie. PLUSY: praca z fajnym towarem, możliwość noszenia biżuterii, fajne dziewczyny w salonie

Mb
Nazwa działu: Handlowy

Dzień dobry. Chciałabym opisać krótko historię mojego ostatniego zamówienia. Równe 3 tygodnie temu, 4 sierpnia zakupiłam u Państwa pierścionek z rubinami, wybierajać opcję za pobraniem. W informacji zwrotnej określono termin realizacji na 21.08 br. W dniu 20.08 ok. godz j14.39, już dość zaniepokojona przedłużającym się oczekiwaniem zadzwoniłam na infolinię. Moja rozmówczynią była kobieta, której się nawet nie chciało sprawdzić co się dzieje z zamówieniem. Powiedziała tylko, żeby czekać bo pewno mój pierścionek jest dopiero robiony. Na moje stwierdzenie, ze przecież był gotowy w chwili zamawiania nie odpowiedziała. Ponieważ pamiętałam, ze fizycznie znajdował się on w Galerii Łódzkiej, wczoraj wykonałam telefon z pytaniem dlaczego przetrzymują pierścionek i nie wysyłają do Krakowa. Usłyszałam, ze od kilku dni maja „wewnetrzna” rezerwację dla p. Ambroziak. W związku z tym pytam czy to jest uczciwe? Nie realizować zamówienia przez 3 tygodnie bo trzyma się towar dla znajomka, jak będzie miał pieniądze? Ponieważ bardzo zależy mi na tym towarze, proszę o błyskawiczna reakcję. Przy okazji można by wymienić personel sklepu łódzkiego, no i rozgarniętą panią z infolinii. Myślę, ze mi Państwo pomogą i nie będę musiała już nikogo więcej informować o kulisach tego zakupu. Z wyrazami szacunku,

MB
Nazwa działu: Handlowy

Dzień dobry. Chciałabym opisać krótko historię mojego ostatniego zamówienia o nr. K_MBK-557 Równe 3 tygodnie temu, 4 sierpnia zakupiłam u Państwa pierścionek z rubinami, wybierajać opcję za pobraniem. W informacji zwrotnej określono termin realizacji na 21.08 br. W dniu 20.08 ok. godz j14.39, już dość zaniepokojona przedłużającym się oczekiwaniem zadzwoniłam na infolinię. Moja rozmówczynią była kobieta, której się nawet nie chciało sprawdzić co się dzieje z zamówieniem. Powiedziała tylko, żeby czekać bo pewno mój pierścionek jest dopiero robiony. Na moje stwierdzenie, ze przecież był gotowy w chwili zamawiania nie odpowiedziała. Ponieważ pamiętałam, ze fizycznie znajdował się on w Galerii Łódzkiej, wczoraj wykonałam telefon z pytaniem dlaczego przetrzymują pierścionek i nie wysyłają do Krakowa. Usłyszałam, ze od kilku dni maja „wewnetrzna” rezerwację dla p. Ambroziak. W związku z tym pytam czy to jest uczciwe? Nie realizować zamówienia przez 3 tygodnie by trzymać towar dla znajomka, gdy on będzie miał pieniądze? Ponieważ bardzo zależy mi na tym towarze, proszę o błyskawiczna reakcję. Przy okazji można by wymienić personel sklepu łódzkiego, no i rozgarniętą panią z infolinii. Myślę, ze mi Państwo pomogą i nie będę musiała już nikogo więcej informować o kulisach tego zakupu. Z wyrazami szacunku.

Pracodawca

 Aktualność

Możesz zmieniać się i rosnąć w siłę. Twoje jutro zaczyna się dziś. Powiedz mu OHELO!

Odkryj nową kolekcję ambasadorską OHELO Ewy Chodakowskiej dla W.KRUK.

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-DyrdaOfiara mobbingu - Radca prawny
W.KRUK S.A.