Opinie o W.KRUK S.A. w Kraków

W.KRUK to więcej niż tylko biżuteria. To marzenia kobiet i mężczyzn od 1840 roku. Jeśli tak, jak my wierzysz w nieprzemijające piękno, pasjonują Cię sztuka jubilerska i zegarki, posiadasz wewnętrzną motywację i kreatywność, chęć do pracy i wrodzony optymizm, dołącz do naszego zespołu! Zapraszamy do wymiany opinii, dyskusji oraz śledzenia ofert pracy w W.KRUK.

Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o W.KRUK S.A. w Kraków

Mateusz

Firma ma kasę żeby rozdawać na pielęgniarki, ale swoich pracowników oskubała z wypłat. Zachecali do brania l4 i opiekuńczego. Zmienili etaty na 4/5 wiec ludzie dostali (usunięte przez administratora). Żenada. Ale innych wspieracie i sracie do własnego gniazda. To macie kasę, czy nie? Rozdawnictwo na poziomie pisiorów. Zabrać tym co na Was tyrają i rozdać obcym. Dopóki nie będziecie dbać o swoich pracowników, to pracownicy nie będą (usunięte przez administratora) na wasze fanaberie. Mamy wasze plany głęboko w(usunięte przez administratora). Nie polecam nikomu pracy w kruku.

2
Byly pracownik
Były pracownik

Jesli chodzi o firmę to najgorsza w jakiej pracowalam.Kierownik stosuje mobinng i wyzsk na pracownikach jesli sie odezwiesz to straszy regionalną i utrata pracy dodam ze kierownik sam nic nie robi tylko siedzi na zapleczu i udaje ze cos robi a pracownicy zapieprzaja niektorzy nawet chorzy musieli przychodzic do pracy bo kierownik szantazem zmuszał do tego ze jak pojdzie na zwolnienie to jest pierwszy na liscie zwolnien.Na liscie obecnosci godziny pracy inne w grafiku inne dodam ze na niekorzysc pracownika czyli nadgodziny dla firmy gratis. Ludzie sa traktowa jak podludzie.kierownik zero empatii mysli tylko o sobie .Ja ucieklam stamtąd ale piszę to bo moze ktos z góry moze to przeczyta i zareaguje i pozwalnia tych pseudo kierowników ktorzy czuja sie panami i wladcami jak mają poparcie w kazdej kwestii kierownika regionalnego.kierownicy regionalni jak jestescie na wizytach to porozmawiajcie z pracownikami o danym kierowniku.

Podirytowana
Pracownik

Jak to jest że jeden salon sprzedaje kartę podarunkową w minute a ja obsługuje klienta przez prawie godzinę a on płaci kartą podarunkową za 3 tysiące i ja nic z tego nie mam... coś tu jest nie hallo to ja poświęcam czas na obsługę a ostatecznie i tak ta kasa nie idzie na moje konto... porażka jakaś. Niech firma się zastanowi czy to jest motywacja dla pracownika

Obecna
Pracownik

Witajcie,pracuje od 3 lat,w branży jubilerskiej od 15. Firma jest ok. Wymagania są wszędzie, procedury i plany także, wszystko jest jasne i określone.Wynagrodzenie oczywiście mogłoby być lepsze, ale jest stabilnie. Plany są do zrealizowania,więc może 2 miesiące w roku były bez premii. Jeśli ktoś lubi biżuterię i zegarki, lubi się rozwijać to polecam ????

Pracus
Pracownik

U Nas kierownik nic nie robi tylko siedzi ciagle na zapleczu i narzeka ze ma tyle tabelek i papierów do ogarniecia.A jak wpadamy na zaplecze to ciągle siedzi i gada przez telefon z kolezankami.od 9 do 17 tylko ustawia zmiany a salon czynnny od 9-21.Nie robi sobie wogole popołudniowych zmian np.od 13 do21 A powinni kierrownicy pracowac tydzien tak i tak bo czasami popludniu jest najwiecej ludzi iPensje w firmie powiny byc na odwrót pracownik powinien zarabiac tyle co kierownik a kierownik tyle co pracownik.Niech gora wezmie się za kierownictwo zeby wiecej pomagali nam naa hali sprzedaży i przychodzili czasami na popołudniowe zmiany

Zen
Pracownik
@Pracus

Najsłabszym punktem firmy sa kierownicy nie wszyscy są wyjątki oczywiście.Zero szacunku do pracowników same rozkazy.Wyslugiwanie się we wszystkim pracownikami ,zwalanie na nich jak coś pójdzie nie tak. Masakra

ciekawa
Pracownik
 Pytanie
@Pracus

a wiesz coś o procedurze układania grafiku? że kierownik ma pracować w godzinach pracy centrali? może dlatego częściej jest na rano... poza tym zamiast się żalić ( mało składnie na dodatek) w internetach pogadaj z kierownikiem, a w najgorszym wypadku z RMS.... miej odwagę rozmawiać a nie pisać i obrażać w necie...

Pracus
Były pracownik
@ciekawa

A co prawda w oczy kole. Może ktoś to przeczyta z centrali i w końcu wezmie się za tych pseudo kierowników.Bo tylko siedzą na zapleczu i nic nie robią albo udaja że cos robią.Brak słów

Justyna
@Pracus

Akurat czytają i akurat coś zrobią. Nikt poważnie nie weźmie anonimowych wpisów, bo to zawsze może zostawiać jedna i ta sama osoba, uwzięta na jedną kierowniczkę. Nikt nie zwalnia ludzi na podstawie anonimów w sieci. trzeba w swoje ręce sprawy brać, taka prawda.

Anka Nowy wpis
Klient
@ciekawa

Zdecydowanie zgadzam się z tą opinia, pracuje w podobnym miejscu i tu również wymaga się od kierownika aby pracował jak centrala, oczywiście warto czasem zostać dłużej ale kierownik raczej ma inne obowiązki i jak jet problem to jest pierwszą osobą która obrtwa. Poza tym wygodni kierownicy pracują 12 bo mają połowę miesiąc z banki a ten któremu zależy aby odciążyć swoich ludzi zapierdziela codziennie po 8 (usunięte przez administratora) Pewnie też by wolał przyjść na 4 godziny więcej co drugi dzień jak sprzedawca...

Nikt
Pracownik

W grudniu kierownik powinien byc na salonie i pomagac w sprzedazy a nie plaszczyc tylek caly dzień na zapleczu i narzekać .Porażka Jak zwrocisz uwage ze przydalaby sie pomoc na salonie to mowi ze ma tyle rzeczy do ogarniecia biurowych zawsze znajdzie wymówke brak słów. W grafiku ma do 21 a wychodzi o 19stej w grudniu !!!!!Gdzie jest duzo pracy

Wiktoria Nowy wpis
@Nikt

a grudzien to jak wiemy najlepszy miesiac, kazdy kupuje bizuterie pod choinke... ciekawe ze kierownik zamiast dbac o jak najwyzsza sprzedaz olewa tak temat... no i pewnie baaaardzo duzo zalezy od tego jaki to salon, bo nie wierze ze kazdy tak robi

Szwag Nowy wpis
Klient

Moja szwagierka pracuje w W.Kruk i to co opowiada o firmie to brak słów dlatego postanowilam napisac w jej imienu bo mi jej szkoda .W grudniu chodzila do pracy dzien w dzien prawie 200godzin wypracowane ,wracala jak wrak i imyslala ze chociaż w grudniu firma da zarobić zwyklemu pracownikowi za harowke a tu rozczarowanie budżet zrobiony 100% a premia jak w zwykłym miesiącu.I to podobno z nadgodzinami ktorych nie wykazuja na karcie pracy. bo na liscie do kadr 176 godzin wpisane. Kierownik pod koniec miesiąca drukuje nową karte pracy z innymi godzinami tłumacząc ze firmie nie ma nadgodzin tylko wyplacane jest w formie premi ale ile i czy wogole zapłacone skora pensja byla niewiele wyzsza od poprzednich miesiecy Według innego grafika chodzisz i według innego dostajesz wypłatę tu powinna interweniować inspekcja pracy. Oszukuja kantuja aby zapłacić jak najmniej.I wykorzystac pracownika.Jestem poirytowana tym co sie dzieje w tej firmie i kto zarządza tym że takie rzeczy maja miejsce.

A Nowy wpis
Pracownik
@Szwag

Premia jest wyszczególniona na pasku wypłat, przychodzi z kadr w każdym miesiącu po 10 dniu.

Kama
Były pracownik

Firma która nie szanuje nikogo wyzysk i nic więcej . Wszystko idzie do przodu ale nie tu .zarządzają ludzie ,którzy nie maja pojęcia o tym co robią.wynagrodzenia najniższe w branży.omijajcie bo nie zarobicie tu tylko wam za wszystko zabiorą.!!!!

Byłam tam
Były pracownik
@Kama

Pracowałam i potwierdzam...odradzam tego pracodawcę

Ewa
Pracownik
@Kama

A ja mam pytanie do Pana dyr.Jana W. Czym kierował się zatrudniając osobę która w byłym jakiś czas temu miejscu pracy stosowala mobbing za co zostala zwolniona dyscyplinarnie i za inne czyny zagrażające tej Firmie.Potrafi pan spojrzeć sobie w lustro gdy z innej strony degraduje się i zwalnia pracowników którzy mieli dobre intencje i chcieli pracować.Takie decyzję podejmuje dobry dyrektor chyba nie jest to bardzo słabe co za tym idzie potwierdza złą opinię na temat pana i całej reszty

Szymek
Pracownik
@Ewa

Nie liczylbym na odpowiedź w tej kwestii gdyż to przecież obraza majestatu i nie tyka się figurantów

 Rozmowa kwalifikacyjna
Aplikowałeś na stanowisko Digital Manager oferowane przez firmę W.KRUK S.A.? Czy zostałeś zaproszony na rozmowę kwalifikacyjną? Czy spotkanie odbyło się w formie online, czy w siedzibie firmy? Opisz swoje wrażenia. Jaki był rezultat rozmowy?
Klientka
Klient

Ja jako klientka byłam świadkiem rozmowy dwóch pracownic w galerii Rzeszów , to co panie sobą reprezentują to masakra obgadywanie współpracowników przy klientach zero skrupułów , współczuję osobom które tam pracują w takiej atmosferze i z tak fałszywymi osobami , może lepiej zająć się klientem a nie narzekać że ktoś coś sprzedał .

szok!
Klient

obrączka od pierścionka z białego złota po kilku dniach noszenia po prostu pękła bez żadnej przyczyny zewnętrznej, nieprawdopodobny badziew, uwaga na zakupy obrączek, pierścionków zaręczynowych, to dopiero byłaby przykrość, gorzej niż chińszczyzna, biżuteria z automatu jest trwalsza niż produkty od tego żenującego pseudojubilera, który wykonuje nie wiadomo z czego tak naprawdę wyroby i mieni je złotymi, odmawia zwrotu pieniędzy, chce naprawiać szajs, którego człowiek już przecież nie chce, bo prędzej czy później znów się rozwali, biżuteria na lata, żałosne...

Roman
@szok!

Jak masz paragon to przecież możesz reklamować. Rozumiem, że wolałabyś zwrot gotówki, ale może po prostu dobrze ci ją naprawią i będzie ok. Jak myślisz?

ivan
Klient
@Roman

Wątpię czy po naprawie będzie lepiej jak już siż raz zepsuło.

Wiktoria
@ivan

spróbować można, najwyżej potem zwróci się o zwrot pieniędzy. a Ty kiedyś reklamowałeś coś tutaj? był problem czy od razu zostało naprawione/wymienione?

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa W.KRUK S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

Ja
Pracownik
@Pytanie

To wszystko zależy od kierownika ,w ponad 140 salonach pracują różni ludzie i w różny sposób zarządzają. Natomiast oczywiste jest to ,że mądry menadżer zadba o to aby ludzie z którymi współpracują chcieli przychodzić do pracy w której panuje dobra atmosfera. Natomiast Ci którym na tym nie zależy i liczą, że strach i (usunięte przez administratora) pozwoli im dobrze prowadzić salon, nie nadają się do pełnienia powierzonej funkcji.

Obecna
Pracownik

Witajcie,pracuje od 3 lat,w branży jubilerskiej od 15. Firma jest ok. Wymagania są wszędzie, procedury i plany także, wszystko jest jasne i określone.Wynagrodzenie oczywiście mogłoby być lepsze, ale jest stabilnie. Plany są do zrealizowania,więc może 2 miesiące w roku były bez premii. Jeśli ktoś lubi biżuterię i zegarki, lubi się rozwijać to polecam ????

Wojciech
@Obecna

".Wynagrodzenie oczywiście mogłoby być lepsze, ale jest stabilnie." - konkrety proszę ;) Ile jest podstawy i jakie premie można zgarnąć?

Merol
Były pracownik
@Wojciech

Usuną i tak jak się poda takie info niestety

Roman
@Merol

E tam. Nie usuną. To podaj chociaż orientacyjne widełki. Tak, żeby mieć z grubsza info ile płacą. Możesz? ;)

Beata
@Obecna

A jak wygląda rekrutacja? Ze względu na długoletnie działanie na rynku pewnie mają sporo wymagania.

haha
Pracownik
 Pytanie
@Beata

Rekrutacja? haha ! biorą każdego bo nikt tam nie chce pracować , zresztą hr w tej firmie to jakiś żart bez kwalifikacji ;)

TZP
Były pracownik
@haha

Hr rzadko rekrutuje samodzielnie, przynajmniej w kontekscie salonów. Prosze nie siac dezinformacji.

Roman
@TZP

To znaczy, że mają firmę zewnętrzna, która rekrutuje pracowników? Czy całe zatrudnienie odbywa się przez agencje? Bo wtedy trzeba zwykle pracować na zleceniu, a to mało korzystne. Napiszesz jak jest?

Andrzej
Pracownik
@Roman

Tak, przez agencje.

anonim
Kandydat
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Justyna

Jak piszecie po forach, to nie wiem, kochana, czy to do regionalnej dotrze, może lepiej jest zgłosić konkretnie. A jakie są te płace dla normalnego sprzedawcy w salonie? Czyli nie-kierownika po prostu?

Byly pracownik
Były pracownik

Jesli chodzi o firmę to najgorsza w jakiej pracowalam.Kierownik stosuje mobinng i wyzsk na pracownikach jesli sie odezwiesz to straszy regionalną i utrata pracy dodam ze kierownik sam nic nie robi tylko siedzi na zapleczu i udaje ze cos robi a pracownicy zapieprzaja niektorzy nawet chorzy musieli przychodzic do pracy bo kierownik szantazem zmuszał do tego ze jak pojdzie na zwolnienie to jest pierwszy na liscie zwolnien.Na liscie obecnosci godziny pracy inne w grafiku inne dodam ze na niekorzysc pracownika czyli nadgodziny dla firmy gratis. Ludzie sa traktowa jak podludzie.kierownik zero empatii mysli tylko o sobie .Ja ucieklam stamtąd ale piszę to bo moze ktos z góry moze to przeczyta i zareaguje i pozwalnia tych pseudo kierowników ktorzy czuja sie panami i wladcami jak mają poparcie w kazdej kwestii kierownika regionalnego.kierownicy regionalni jak jestescie na wizytach to porozmawiajcie z pracownikami o danym kierowniku.

Były pracownik
Pracownik
@Byly pracownik

Kumoterstwo i układziki po prostu kącik wzajemnej adoracji

Jan
Pracownik
@Byly pracownik

Ach te kierowniczki aż duma je rozpiera ile w nich pewności i zadufania więcej pokory by się przydało

Jasna
Pracownik
@Jan

To szczera prawda co piszesz. Zadufane w sobie i do tego butne. Lepiej by zajęły się prowadzeniem domu. Bo jak robią to jak w salonie to porazka

Basieńka
Pracownik
 Pytanie
@Jan

Woda sodowa do głowy uderza i wiecznie godziny odbiera. Ciekawe skąd tyle ma? ????????

Basieńka
Pracownik
 Pytanie
@Jan

I wiecznie godziny odbiera. Ciekawe skąd tyle ma? ????????

Basieńka
Pracownik
 Pytanie
@Jan

I wiecznie godziny odbiera. Ciekawe skąd tyle ma? ????????

Jan
Pracownik
@Jasna

Dlatego tak robią bo mają zezwolenie od tych wyżej funkcyjnych i wiedzą jak zagadać podczas tzw. wizyt a to kawusia a to ploteczki i usmieszki... Co prawda jest Covid ale spotkania sobie co poniektórzy świetnie organizują

Kasia
Kandydat
@Byly pracownik

Nie wszyscy kierownicy sa ludzmi z piekla rodem. Kazdy jest inny i generalizowanie na podstawie wspolpracy z 1 osoba nie jest dobre, bo rzuca to zle swiatlo na innych. Rozumiem rozzalenie, ale nie pisz takich rzeczy o wszystkich, bo rozumiem, ze nie przerobilas wszystkich salonow w Polsce. Jezeli ktos nie potrafi zarzadzac zespolem a chce tylko rzadzic to z czasem i tak zostanie wyeliminowany a jak dzieje sie zle w salonie lub doswiadcza ktos (usunięte przez administratora) to mozna to zglosic. Ludzie sa rozni. W pracy spedzamy ze soba duzo czasu wiec wspolnie trzeba dac o dobra atmosfere by ta obecnosc w pracy byla przyjemnoscia a nie stresem. Powodzenia zycze :-)

Pytanie
 Pytanie

Jaki jest wkład kierownictwa W.KRUK S.A. w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?

pracownik
Pracownik
@Pytanie

żaden

Zmęczona
Pracownik
@Pytanie

Dobre pytanie.. dobra atmosfera polega na tym, że to pracownik ma obskakiwac kierownika. Inaczej jesteś niewidoczny i niedoceniany. (usunięte przez administratora)

Ups
Pracownik
@Pytanie

Zasadniczy,kierownik buduje dobrą atmosferę,jeśli wszyscy współpracują do pracy przychodzimy i wychodzimy z uśmiechem,wyrabiamy plan i premię ????

Ups
Pracownik
@Zmęczona

To się zwolnij,po co się męczyć.

Roman
@Ups

Najłatwiej powiedzieć to się zwolnij. Ale chyba sztuka polega na tym, żeby się przystosować i polubić swoja robotę. No i czerpać z niej zyski. Moim zdaniem trzeba być elastycznym, szczególnie jeśli chodzi o kierownictwo.

Witek
Pracownik
@Roman

Ale nic na siłe. Nie da sie byc ciągle elsatycznym.

Gocha
Pracownik
@Roman

Polubić swoja pracę? Ty chyba żyjesz w świecie marzeń. Zejdź na ziemie.

Justyna
@Gocha

Ale nie powiesz chyba Gosia, że absolutnie w każdym salonie jest kierownik wkoło którego trzeba skakać i się poniżać. Naprawdę w całej Polsce nie ma salonu, w którym fajnie pracować? Ja rozumiem rozżalenie, ale nie rozciągajmy swoich doświadczeń na całą sieć.

Agnieszka
Klient

Zdecydowanie nie polecamy tego sklepu. Narzeczony kupił tam pierścionek zaręczynowy. Nosiłam go codziennie, ale na noc zdejmowałam i odkładałam do pudełka. Po 3 miesiącach od zaręczyn diamencik zaczął się kręcić w środku. Tego samego dnia co to zauważyłam pojechaliśmy do salonu i oddaliśmy na reklamację. Czas na samą decyzję to 2 tygodnie z założeniem, że może się przedłużyć. Dostaliśmy informację, że reklamacja została uznana i naprawią nam pierścionek. Czekaliśmy kolejne 2 tygodnie na jego zwrot. Przy odbiorze pierwsze co sprawdziłam to czy dalej się rusza.. I tu niedowierzałam, ponieważ jedyne co było zrobione to lekko dociśnięta korona a diamencik dalej się ruszał. Powiedziałam ekspedientkom, żeby zerknęły, zostało mi to potwierdzone, że nie jest naprawiony tak jak powinien być. Odwołałam się. Tym razem na decyzję czekaliśmy 2,5 tygodnia. Odwołania nie uznali.. dostałam informację, że serwis napisał ,,naprawa została wykonana zgodnie ze sztuką złotnictwa". Na zwrot pierścionka czekaliśmy znowu 2 tygodnie. Przy odbiorze pierścionka narzeczony odwołał się do prawa konsumenckiego i napisał bardzo długą reklamację. Dodatkowo pierścionek wrócił cały porysowany i ze starym złotem z korony... Chcieliśmy wymienić na zupełnie nowy pierścionek, skoro serwis nie jest w stanie tego naprawić. Kolejne 2 tygodnie na decyzję. W końcu się udało. Rozpatrzyli pozytywnie. Tym razem czekaliśmy już tylko tydzień na nowy pierścionek. Pożegnaliśmy się z tym salonem i całą siecią W.KRUK. Niestety to nie był koniec. Z ciekawości zanieśliśmy pierścionek do jubilera, gdzie zamówiliśmy obrączki, ponieważ ich wiedza na temat obrączek i pierścionków była na prawdę ogromna. Okazało się, że pierścionek nie jest 100% ze złota. Część 'koła' była zwykłym metalem, który został oblany złotem. Na prawdę nie dowierzałam w to co usłyszałam. Z całego serca NIE polecam W.KRUK. Sprzedają fatalnej jakości biżuterię i są niepoważni w kwestii jakichkolwiek napraw czy reklamacji. Do tego czas oczekiwania. Radzę się poważnie zastanowić zanim zdecydujecie się na jakikolwiek zakup biżuterii tam.

CE
Kandydat
 Pytanie

Witam, Jak wygląda praca na stanowisku młodszego specjalisty ds reklamacji? Jakie godziny pracy oraz wynagrodzenie?

ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Kruk Bonarka w Krakowie - jaka atmosfera? widzę ogłoszenie na doradcę klienta...po tylu negatywach nie wiem czy klikać....

futura park modlniczka
Były pracownik
 Pytanie

czytasz opinie tutaj(szczególnie dużo jest negatywnych ) i myślisz - może akurat w tym sklepie tak nie będzie,może trafię na fajny zespól, i niestety to CO PRZECZYTACIE NEGATYWNEGO TO PRAWDA WIĘC NIE TRAĆCIE CZASU NA WYRABIANIE IM TARGETÓW bo podziękują wam np mowiąc: ? '' za dużo latałaś do ludzi zamiast siedzieć na zapleczu i robić pocztex''- chodziło o to że miałam lepsze wyniki niż osoby które były dłużej niż ja, co było niemile widziane przez nie(może mniej chodzenia po sklepach i ogladania na zapleczu asortymentu castoramy to będziecie mieć lepsze wyniki?) ,przychodzisz do pracy w sklepie i słyszysz że sprzedaż nie jest najważniejsza, -skoro masz premię za sprzedaż to jak masz ją zrobić siedząc na zapleczu i robiąc papiery którymi ma się zajmować kierownik? ale on nie ma czasu bo godzinami gada w prywatnych sprawach,albo z innymi kierowniczkami narzekając jak to Źle mają :D, lepiej zrzucać swoje obowiązki na innych- 12 h siedzenia za zapleczu skutkuje już płaskodupiem.kierownik mówi ci np 'zamknij się' albo że nieważne co kto zrobi żle i tak będzie na nowe osoby ,afery o byle co i obgadywanie wszystkiego (od rodziny po temat skąd masz kasę bo ZAROBKI W W.KRUK SĄ ŚMIESZNIE NISKIE i to jest bezczelne mieć coś drogiego bo innych to boli i czują się biedni w związku z tym nie chcą z tobą pracować )ALE wybaczam bo pospolite miernoty jak czują się zagrożone to próbują pozbyć się konkurencji bo inaczej nie potrafią ..w.kruk jest jak korpo jeśli chodzi o to czego wymagają(testy wiedzy w formie sprawdzianu jak w podstawówce nawet z asortymentu którego nie masz) ,poza tym duża odpowiedzialność za towar + świecenie oczami za kiepską jakość biżuterii rozlatującą się w rękach i pracę serwisu a to wszystko za najniższą krajową- żadnych premii na święta,niczego nie dostaniesz na żadną okazję ,buty masz kupić takie jakie wymagają (nie zwracają za to kasy oczywiście),multisport 109 zł dla pracownika(bo firma dopłaca grosze ) ..takiego czegoś nigdzie nie widziałam ..zatem nie polecam i mam nadzieję że się tam nie zagryziecie :D

Rozczarowana
Pracownik

Chciałabym każdemu kto szuka opinii o tej firmie powiedzieć - idź dalej, nie trać swojego czasu. Mam spore doświadczenie w handlu, musiałam zmienić pracę przez pandemię. Jestem dobrym pracownikiem, wyrabiam targety, nie chodzę na zwolnienia mam dobry kontakt z kierownikiem i załogą. Co dostałam od tej firmy : podwyżka do najniższej krajowej i marna premia. Jeśli przez rok robisz swoje plany nawet nie licz na podwyżkę bo firma ich po prostu nie daje, kwota 100 zł brutto to nie jest podwyżka. Idź do Lidla lub biedronki tam się napracujesz ale i kasa nest lepsza, pozdrawiam

Misia
Pracownik
 Pytanie
@Rozczarowana

Tak zgadzam się z tym co napisałaś na końcu i dodam że to co zarobicie więcej w Biedronce i Lidlu to odkładajcie sobie na spacjalistow. Chyba liczycie się z tym że od ciężkiej pracy fizycznej nabawicie się schorzeń kręgosłupa i różnych zwyrodnień. Ale najlepiej narzekać jak to mamy się źle. A swoją drogą skoro pracę zmieniłaś z powodu pandemi to jakiej podwyżki oczekiwałaś po tak krótkim czasie 500zl? Bądźmy poważni i nie stawiajmy się ponad resztę bo pewnie najdłuższa stażem nie jesteś.

Magdalena
@Rozczarowana

Cześć, a ile wynosi premia, o której wspomniałaś? Za co się ją dostaje i jak wyglądają targety, które trzeba wyrabiać w W.KRUK? Czy jest to trudne i jest duża presja na wyniki?

Aguś
Klient

Jakość biżuterii bardzo słaba. Problem z rozpatrzeniem reklamacji. Wybór rozmiaru obrączki w sklepie stacjonarnym (na próbniku). Rozmiar, który przyszedł był o wiele za mały. Obrączki nie można rozciągnąć o czym też nas nikt nie poinformował.

firla@firla.cz

W dniu 28.12.19 zamówiłem pośrednictwem sklepu internetowego www.wkruk.pl zegarek Longines w cenie 3530 zł. Ponieważ chodziło o podarunek urodzinowy, wyraźnie podałem w zamówieniu, że doręczenie potrzebne jest do 8.1.2020. Jestem Czechem i nie mogłem ryzykować czasowych strat związanych z doręczeniem zegarka za granicę, dlatego specjalnie uzgodniłem doręczenie u znajomego w Polsce. W dniu 28.12. otrzymałem mailową informację, że firma dołoży wszelkich starań, aby zamówienie trafiło do mnie jak najszybciej. Orientacyjny termin realizacji (wysyłki) zamówienia podano 2020-01-07. Ponieważ 30 urodziny syna obchodziliśmy w dniu 11.1., uważałem więc, że jest jeszcze rezerwa czasowa dla doręczenia. W dniu 6.1. dzwoniłem do firmy z zapytaniem, jak tam z realizacją mojego zamówienia. Telefonistka nie była mi w stanie niczego powiedzieć z tym, że sprawdzą i odezwą się. Ponownie wyjaśniałem, że mi się bardzo śpieszy i dlaczego. Obiecano, że jeszcze tego dnia dadzą znać. Oczywiście nikt się nie odezwał. Dzwoniłem więc ponownie następnego dnia. I ta sama historyjka - tym razem z telefonistą - ponownie wyjaśniłem i prosiłem, że potrzebuję jasną informację - czy zdążą doręczyć albo nie. Jeszcze wtedy mógłbym kupić zegarek w normalnym sklepie. Telefonista jednakże znów nic nie wiedział, tylko powtarzał dokoła, że nie może mi podać żadnych konkretnych informacji, nie może w ramach naszej rozmowy niczego sprawdzić. Obiecał tylko, że jak najszybciej napiszą do mnie. No i oczywiście - ponownie nikt mnie nie kontaktował. Próbowałem po raz ostatni w czwartek 9.1. Ciągle miałem naiwną nadzieję, że może przesyłka jest w drodze i nareszcie otrzymam pozytywną wiadomość.... A tu ….. po raz trzeci ta sama historia z trzecią z kolei telefonistką. Jak na katarynce - nic nie wie, sprawdzi, da znać. I by jeszcze bardziej rozgniewać klienta, pyta na koniec rozmowy, co jeszcze może dla mnie zrobić...… No i 10.1., po prawie 2 tygodniach od zamówienia, otrzymałem maila z informacją, że podobno zamówiony zegarek nie przeszedł kontroli jakości, a była to ostatnia dostępna sztuka i zamówienie musi zostać anulowane. Nie wiem czy ktoś z Państwa uwierzyłby takiej wymówce. Dla mnie jest to po prostu drwina, niesmaczny żart, a przede wszystkim nieuczciwość i absolutny brak poszanowania dla klienta..... Wiesław Firla, Czechy.

3
Rolex
Klient
@firla@firla.cz

W.Kruk to tragedia jakości, mało tego zajmują się jeszcze inwigilacją klienta po zakupie zegarków niektórych marek które sprzedają a to już jest karane

TZP
Klient
 Pytanie
@Rolex

Ta, a na podstawie jakiego paragrafu?

Zaneta

Jednym słowem. Niżej juz upaść nie mozna. Sprzedają produkty jednorazowego użytku. Jakość ich biżuterii to jakaś żenada. Reklamacje odrzucaja. Powód. Uszkodzenie mechaniczne.Ktos kupuje kolczyki za 400zl zeby po nich chodzic. Zwykłej naprawy tego g.. nie mozna sie doprosic. Szkoda że nie przeczytalam wczesniej opini na ich temat w internecie. POLECAM omijac szerokim łukiem Kruka.

Pracodawca

@Zaneta

Szanowna Pani Żaneto Prosimy o bezpośredni kontakt z nami pod adresem opinia@wkruk.pl i podanie w treści wiadomości szczegółów dotyczących transakcji – między innymi wskazanie salonu, w którym składała Pani reklamację. Pozdrawiamy Zespół W.KRUK

Rolex
Klient
@Zaneta

Żenada, same błędy na stronie, duża liczba zegarków opisywanych przez nich na stronie ma same błędy. Żenada, jak byli Poznańska firma to było super i ok.

Byly pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Tragiczna firma. Zwalniaja ludzi z 'powodu niskiej wydajnosci' (nagle po tylu latach pracy nie pasuje im pracownik?) oraz 'braku checi do udzialu w szkoleniach', ktorych w ogole nie organizuja. Powod podaja tylko po to by nie dac 3 miesiecznej odprawy. Ludzie nie dajcie sie nabrac i znajdzcie prace w innej firmie. Ta od lat sie sypie, a kierownictwo nie umie zarzadzac firma.

Ja
Pracownik
@Byly pracownik

Pozwolę sobie zauważyć, że jest to bzdura jakoby by firma nie organizowała szkoleń. Szkolenia są organizowane w zasadzie prawie cały czas, zarówno przez samą firmę jak i przez naszych partnerów jak np. Swatch Grupe. Nie wiem jaki był powód zwolnienia i wiem, że jest to zapewne przykra sytuacja dla Ciebie, ale niewprowacaj w błąd innych swoją opinią. Pozdrawiam

3
Byly pracownik
Były pracownik
@Ja

O zadnym szkoleniu nie slyszalem, na zadne nie zostalem wyslany, jako powod zwolniania uslyszalem miedzy innymi 'brak checi udzialu w szkoleniach', wiec nie wprowadzam w blad, tylko opisuje jak to wygladalo z mojej strony.

Kaaaam
Były pracownik
@Ja

No to się uśmiałam jak zwykle zaklinanie rzeczywistości ale nie wszyscy są tacy naiwni... Życzę powodzenia w korporacji

Wojciech
@Ja

A możesz powiedzieć na czym konkretnie polegają te szkoleniaw W.KRUK?? Jak długo trwają i czy odbywają się w czasie pracy? Jak to wygląda :)

Hunt
Pracownik
@Wojciech

Ot, szkolenia sprzedażowe

Wojciech
@Hunt

A powiesz mi coś o stawkach w W.KRUKu? I czy pracownicy bez doświadczenia w sprzedaży też mają szansę na zatrudnienie w tej firmie? Jak wyglądają wówczas ich początki, jest jakiś okres próbny?

Monika
Były pracownik
@Ja

Zadnych szkoleń nie było i nie ma. S są na się szkolisz. Trochę pomoże Ci może pracownik. A tak sam sobie radzisz. I ty ile na ten temat. Nie polecam firmy, (usunięte przez administratora) duże wymagania a płacą szkoda słów.

Zagłoba
Pracownik
@Monika

Polecam pisać komentarze na trzeźwo ????

2

Zostaw merytoryczną opinię o W.KRUK S.A. - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w W.KRUK S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy W.KRUK S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 40.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w W.KRUK S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 31, z czego 1 to opinie pozytywne, a 27 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jakie są opinie klientów o firmie W.KRUK S.A.?

    Liczba opinii klientów firmy W.KRUK S.A., to 8, z czego 0 to opinie pozytywne, a 7 to opinie negatywne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy W.KRUK S.A.?

    Kandydaci do pracy w W.KRUK S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
W.KRUK S.A.