Opinie o kruk.pl - W.KRUK S.A. w Kraków

W.KRUK to więcej niż tylko biżuteria. To marzenia kobiet i mężczyzn od 1840 roku. Jeśli tak, jak my wierzysz w nieprzemijające piękno, pasjonują Cię sztuka jubilerska i zegarki, posiadasz wewnętrzną motywację i kreatywność, chęć do pracy i wrodzony optymizm, dołącz do naszego zespołu! Zapraszamy do wymiany opinii, dyskusji oraz śledzenia ofert pracy w W.KRUK.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o W.KRUK S.A. w Kraków

baner wywiady
8 letni pracownik
Pracownik

To jak firma potraktowała pracowników salonowych z początkiem roku, to żart i kpina. Dali podwyżki które narzucił rząd , ale pozabierali dodatki takie jak premia za diamenty i sztuki . Kwota 300 zl ,oraz obniżyli itak już marny % od odrotu. Tak więc, jedno dali, drugie zabrali. Wyszli na zero, a pracownicy pracują za śmieszne kwoty przy ogromnych wymaganiach. Wszyscy został postawieni przed faktem dokonanym bez wcześniejszych informacji o zmianach. Pieniadze marne , lista wymagań nie ma końca. Czarny strój elegancki , koszule , sukienki , spodnie , buty określone wymogi przez firmę, ale za swoje pieniądze kupujesz , nic nie dadża na to - nawet raz na kwartał dodatku ubiór nie zobaczysz ! . Paznokcie wymogi krótkie, najlepiej pomalowane i bez odrostu ,to samo włosy bez drostu .Bo jak coś nie tak to nagana od regionalnej.. W pracy koszyk musi być wielosztuką sprzedawany , produkty dodatkowe do każdego paragonu, nacisk na sprzedaż perfum, karteczek, pudełek ,torebek ,diamentow . Cała tablica tabelek z wymogami Zawsze znajdą coś, w czym jesteś za słaby ,żeby dali ci 100 zl marnej podwyżki. Żadnych pracowniczych dodatków, z okazji świąt typu bony sodexo , czy cokolwiek innego , aby raz w roku pracownik poczuł się doceniony. A firma się chwali , dumnie w sadażach i wywiadach że miliony na zegarkach zarabiają. Pracownik nic nie znaczy dla tej firmy . Nie dają od siebie nic . Dodatkowo obciąża cie odpowoedzialnoscia materialną podczas podpisywania umowy. Wszystko ładnie gadają jak cię przyjmują a potem nic więcej. Od 8 lat niewiele dobrego mnie w tej firmie spotkało, a jestem jednym z najlepszych pracowników w swoim zespole . Jak idziesz poprosić o marne 200 zl podwyżki , nawet jesli masz wyniki ,zawsze znajdą odp że: "to nie jest odpowoedni czas." Przez 8 lat coraz większe plany na każdy miesiąc , firma zarabia z każdym rokiem a pracownikowi ciągle coś zabiera. Jak nie ty to przyjdzie kolejny. Ja osobiście jestem bliski położenia wypowiedzenie na biurko, a szkoda bo zespół mam naprawdę w pracy fajny. Ale to nie wszystko, bo koszty życia rosną, a na koncie każdego miesiąca to samo pomimo tego że tak się świetnie firma rozwija. Chyba tylko w portfelach dyrektorów i regionalnych , bo napewno nie nas , zwykłych pracowników którzy muszą robić wszystko. Sprzedawać ,sprzatach, zmieniać ceny, robić wyprzedaże, wysyłki , konwojem, robić inwentaryzacje, przyjmować reklamacje , słuchać obelg klientów, sprzedawać wszystko od bizuteri po perfumy, torebki , pudełka , zakładać aplikacje klientom, dawać raty i ubezpieczać zegarki. Jak na Orlnie z kabaretów. Lista wymogów z każdym miesiącem rośnie, ale w zamian nie ma nic ,oprócz zmęczenia, zdenerwowania i stresu nad tym , czy w przyszłym miesiącu będzie 3000 na koncie czy też nie.

A
Pracownik
@8 letni pracownik

To prawda, niedowierzanie co się dzieje,mega obroty a zabierają premię, niestety w dzisiejszych czasach wymusi to zmianę pracy, pracuję się po to żeby zarobić a nie z nudów.

Obecna
Pracownik

Witajcie,pracuje od 3 lat,w branży jubilerskiej od 15. Firma jest ok. Wymagania są wszędzie, procedury i plany także, wszystko jest jasne i określone.Wynagrodzenie oczywiście mogłoby być lepsze, ale jest stabilnie. Plany są do zrealizowania,więc może 2 miesiące w roku były bez premii. Jeśli ktoś lubi biżuterię i zegarki, lubi się rozwijać to polecam ????

Obecna
Pracownik
@Obecna

Aktualizacja,nadal pracuję, we wszystkie miesiące w 2022 roku wypracowaliśmy premię,w większości 100% planu, żal mi tych którym się nie udało i rozumiem że są rozżaleni, powodzenia w 2023!

P
Były pracownik

U nas kierownik to tragedia siedzi tylko na zapleczu,ciągle zmienia godziny w swoim grafiku tu nie przyjdzie tu jakieś nad godziny tu musi wyjść wcześniej ciągle coś kręci na swoją korzyść.Pracuje po 8 godz.dziennie i jak ma przyjść 3 dni pod rząd to już jest zmęczony, chyba tym ciągłym siedzeniem.Masakra ,wyzysk zero motywacji ucięte% premii.Spadam stąd brak słów.Wezcie się w końcu za kierowników i sprawdzajcie czy jak mają być w pracy czy są w pracy.

Ona
Pracownik
@P

Ooooo to chyba u nich normalne, bo u naszej to samo. Siedzi na zapleczu a reszta zwalona na ciebie i tak stoisz 12 godzin za marne pieniądze i słyszysz że jest zmęczona. Jak przyjedzie regionalna i chcesz się napić to słyszysz, że czas na to ju był.

Obecna
Pracownik

Mam nadzieję że wszyscy narzekający jak to źle jest się zwolnią i znajdą wymarzoną pracę.Przestana wylewać żale na forum i (usunięte przez administratora) do swojego gniazda.Nie wszyscy są niezadowoleni,ale Ci którym dobrze się pracuje nie muszą tu zamieszczać swoich komentarzy,a głupie pisanie jest irytujące.

Rozczarowana
Pracownik
 Pytanie
@Obecna

To nie są żale czy plucie do swojego gniazda tylko jest to szczera prawda jak firma traktuje swoich pracowników którzy odwalają "czarną robotę". To NIE JEST FAIR!!! Dlaczego tak znana firma nie może zacząć traktować ludzi godnie i z szacunkiem + dać odpowiednie wynagrodzenie które pozwoli normalnie żyć nie martwiąc się o tzw. jutro? Dlaczego mam siedzieć cicho i godzić się na to? Może jak więcej osób napisze prawdę to coś się zmieni? Bo póki co jest kiepsko, a szukanie non stop pracowników nie świadczy dobrze o firmie tym bardziej, że klienci zauważają rotacje która jest w salonach więc tym bardziej firma powinna zacząć myśleć, że coś tutaj nie gra:] Oczywiście łatwo jest napisać "zmień prace" tylko chyba wiemy jaki wygląda rynek pracy. Poza tym myślę, ze jeśli nic się nie zadzieje dobrego to te wszystkie osoby z czasem odejdą z firmy bo dlaczego ktoś ma być "białym murzynem" i dostawać od firmy ochłapy. Trzeba się szanować.

Natalka Nowy wpis

Interesuje mnie stanowisko pracy jako doradca klienta w sklepie firmowym. Jak najbardziej odpowiada mi umowa o pracę, natomiast chciałabym się dowiedzieć jakie widełki oferowane są pracownikom na początek współpracy? Widziałam również, że są szkolenia np produktowe. Czy w zamian za szkolenia pracownik zobowiązany jest do podpisywania tzw lojalek?

Kam Nowy wpis
Były pracownik
@Natalka

Oj Natalka poczytaj lepiej komentarze i zastanów się nim złożysz CV albo popytaj jak funkcjonuje ta cała korporacja...dostaniesz marne grosze i tyle

Były pracownik
Były pracownik
 Pytanie

Nie polecam pracy w tej firmie, a dlaczego? Początkowo obiecanki na temat zarobków a jak przyszło co do czego to rzeczywistość jest zupełnie inna. 2 - zabawa w szkołe, testy teściki w trakcie wdrażania, No dobra może tak trzeba, żeby weryfikować wiedzę pracowników ale nie jest ta wiedza potem wspomagana ze strony pracodawcy, a co jeśli Ci nie pójdą? Zabraknie Ci 30%? To licz się z tym że niedlugo zakończysz karierę. szkolenia- tylko na samym początku potem ucz sie z kartki, oraz brak wsparcia podczas tego kiedy coś Ci nie idzie to postoją i popatrzą. I numer 3 jak się będą chcieli z Tobą pożegnać to powiedzą Ci to ostatniego dnia po czym zostaniesz sam na lodzie bez pracy, całe szczęście mi się udało ją znaleźć bardzo szybko, ale nie każdemu może być łatwo i jest to według mnie totalny brak szacunku do pracownika. Jeśli chodzi o zalety to fajny zespół i to na tyle. Firma powinna porządnie zastanowić się nad zasadami zatrudniania oraz w jaki sposób wdrażanie pracownika przebiega bo taki przemiał pracowników raczej normalny nie jest.

Lady Di
Inne
@Były pracownik

Dodałabym tu jeszcze (usunięte przez administratora) na porządku dziennym, wysokie plany, szacunek - ciekawe :D Można tak wymieniać bez końca. Czas stąd uciekać.

Monika
Pracownik
@Lady Di

Plany są wszędzie obojętnie co będziesz sprzedawać. Ale myślę że w twoim przypadku wolała byś leżeć i popijać kawusię niż robić plan. A co do mobbing napisz konkrety, może mobbing dla ciebie to sam fakt że musiałaś pracować i nic nie robiło się samo.

Ciekawe Nowy wpis
Były pracownik
@Monika

Te plany to nie wszędzie mało wiesz(usunięte przez administratora) ...korporacja owszem plany ma ale też i kasę fajną płaci jak jest porządną firmą czego o tym kruku nie można powiedzieć siedź sobie tam dalej i wyrabiaj śmieszne plany za które grosze Ci dadzą z łaski powodzenia w dalszej karierze

Monika Nowy wpis
Pracownik
@Ciekawe

Jasne że nie wszędzie ale w większości sieciowek niezależni od tego co się sprzedaje. Jeżeli jest brak odporności na stres i wytyczne a co za tym idzie presję związaną z planem proponuję udać się do Lidla czy Biedronki hahaha. Jakież będzie wasze zdziwienie kiedy się dowiecie że one też przy kasie proponują produkty np drożdżówki albo czekoladki czy kawę. Prawda jest taka że nie ma pracy w której każdemu da się dogodzić ale prawdą jest że w każdej pracy trzeba pracować. Ja na wypłaty nie narzekam. To my mamy ralany wpływ na nasze przelewy a od narzekania wypłata się nie zwiększy.

Były pracownik.
Były pracownik

Pracowałam kilka lat w firmie, wierząc że coś się zmieni. Jeśli ktoś potrafi wziasc nauczkę z cudzego doświadczenia to firmy nie polecam. Wchodząc do pracy, rzuca się powieszona tabelka z wynikami sprzedażowymi pracowników. Działa to zniechęcająco na pracę, patrząc że ktoś jest ostatni w tabeli. Handel to w dużej mierze szczęście, nie uzależniony zawsze od mozliwosci sprzedazowych osob pracujacych.Pracy jest bardzo dużo w salonie, nie ma możliwości stania tylko i obsługiwania. Zespoły są małe, kierownicy nie uczestniczą w czynnej sprzedaży. Przychodzi grudzien gdzie potrzeba każdych rąk do pomocy wtedy sie pojawiaja na salonach, i wtedy się okazuje że nie potrafia odnaleźć asortymentu na salonie. Zarobki są bardzo małe, a premia uzależniona od wyrobionego planu i sprzedaży indywidualnej. Odpowiedzialność materialna, która jest nie edokwatna do tego co pracownik zarobi. Stanie na nogach przez cały dzień pracy, co jest nie ludzka forma pracy. Po spędzeniu kilku godzin na nogach,sprzedawca opiera się o lade, wygląda to jak by miał zaras położyć na niej calym ciężarem. Stres związany z przyjazdem opiekunów regionów. Do tej pory nie potrafię tego zrozumieć, taka osoba nie powinna wzbudzać strachu, a powinna pomagać salona w pracy. Tłumaczenie się że czemu coś się nie sprzedaje, bądź czemu jest niska sprzedaz komplementarna. Po takim wyjeździe regionalnego jest zniechęcenie i brak motywacji. Jakość produktów coraz gorsza, problemy z reklamowanymi towarami. Nie zadowolony klient, który wydał pieniądze chce mieć i korzystać z tego. A efekt że czeka dlugo na naprawę, wszelkie frustracje wyładowuje na sprzedawcach. Współpraca z działem reklamacyjnym ciężka, brak spójnych odpowiedzi i pomocy z ich strony. Zostaje salon z problematycznym klientem, a na prośbę o pomoc słyszy żeby klient uzbroił się w cierpliwość. W tej firmie pracownik jest na ostatnim miejscu, brak szacunku i wdzięczności, duże wymagania które się nie przekładają na zarobki. Plany nakładane na salon często nie do zrealizowania, co za tym idzie nie wypłacanie premii. Brak wartości i szacunku do ludzi którzy w tej firmie pracują. Myślę że sam fakt że firma non stop potrzebuje pracowników, daje dużo do myślenia. Jeśli firma dobrze traktuje pracowników i dobrze ich wynagradza pracownik nigdy nie odejdzie. To moje odczucia co do pracy w tej firmie, na ten moment zawalczylam o siebie i mam pracę na innych zasadach gdzie Pracodawca dba o pracownika.

Nelka
@Były pracownik.

Ciekawi mnie jakie te zarobki tu są + jakie są średnie miesięczne premie. Możesz powiedzieć? W ogóle szkolą tu jakoś sprzedawców, żeby mogli poprawiac swoje umiejętnosci i lepiej sprzedawać?

Były pracownik
Były pracownik
@Nelka

Premie zależne od salonów i planu, który jest narzucany od górnie. Wypłacano premie jak się wykonało odpowiednią ilość procentową planu. Nie są to duże pieniądze, grudzień był zawsze miesiącem gdzie trochę więcej się dostalo. Mam nadzieję że przy ogłoszeniach o pracę wejdzie przymus podawania zarobków. Co do szkolen sprzedazowych, nie przypominam sobie. Jest ścieżka kontaktu z klientem, która ma doprowadzić do finalizacji sprzedaży. Jest to ścieżka skrócenia poszukiwań klienta i nakierowanie na odpowiedni asortyment.

Wiola
@Były pracownik

O, a jak ktoś nowy przychodzi, to czy kandydat wie, który salon daje lepsze premie za sprzedaż? Czy nie ma tych info i w ciemno decyduje, w którym salonie będzie pracować? I czy potem jest szansa na przeniesienie się do innego salonu?

Administrator

Firma W.KRUK S.A. prowadzi obecnie rekrutację w mieście Warszawa. Ile płacą na stanowisku Specjalista PR?

logo firmy Koordynator projektów reklamowych
Piekary Śląskie
Redeye Group Sp. z o.o.
(11 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds.handlu międzynarodowego
Krosno
Feniks Sp. z o.o.
(11 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Ambasador Marki Tytoniowej JTI
Warszawa
Modus Agencja Wsparcia Sprzedaży
(167 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Zastroskany pracownik
Pracownik

Chciałabym opowiedzieć o swoim kierowniku. Jest to historia długa, ale może ktoś z centrali w końcu zareaguje, bo kto widział by w stolicy działy się takie rzeczy. Mój kierownik wykorzystuje pracowników do wykonywania swoich obowiązków, gdy ten idzie „do toalety” i wraca z zakupów z pełną siatką zakupów po 40 minutach i tak 5/6 razy dziennie. Jego największym zainteresowaniem jest ingerencja i plotki o życiu prywatnym pracowników. Przeglądanie portali społecznościowych w poszukiwaniu nowych spraw pracowników, gdzie po obejrzeniu zdjęć wyśmiewa swoich pracowników. Tworzy własny zespół z osób, które jej pasują a tych co mają inne zdanie pozbywa się pod pretekstem norm na sklepie. Nie przychodzi według grafiku do pracy, potrafi przyjść 2 h po rozpoczęciu zmiany mówiąc że powiadomiła swoich przełożonych o tym, lecz nie wydaje mi się by codziennie zgłaszała że przyjdzie 2 h po czasie. W ciągu dnia pracy podliczając jej nieobecności na sklepie, wychodzi około 2/3 godzin. Narzekanie jaka jest zmęczona, bo musi wyrobić normy godzinowe. Ciagle demotywowanie pracowników ciągłym narzekaniem o wyrobienie planu. Wulgaryzmy i podnoszenie tonu że nie chce słabej pensji. Nigdy nie widziałam kierownika, który by nie sprzątał po sobie, ale na tym salonie zmieniło to znaczenie. Bród, który zostawia po sobie, nie zdziwiłby mnie gdyby zaległy się robaki. Rzeczy w zlewie mają zmywać pracownicy, pracownicy mają zmywać po kierowniku. Gdy pracownik chce zjeść obiad, to kierownik pędzi za nim, i podjada mu jedzenie rękoma po zjedzeniu swojego obiadu. W godzinach pracy kierownika, jego bliscy przychodzą do salonu i przesiadują na zapleczu, gdzie są prywatne rzeczy pracowników i produkty za którą mamy odpowiedzialność materialną. Sprawy prywatne typu lekarz, są robione podczas godzin pracy. Żeby dostać pełną wypłatę szła na urlop a podczas tego szła do fryzjera i do kosmetyczki mówiąc że jest bardzo chora. Lubię swoją pracę, ale nie lubię swojego kierownika który sprawia że ta praca jest nie do wytrzymania. Kierownik powinien świecić przykładem a nie sprawiać że pracownik płacze przed swoją zmianą i boi się następnego dnia w pracy.

Pracownik
Pracownik
@Zastroskany pracownik

Radzę nie zgłaszać tego RMS, skoro na tyle sobie pozwala to jest koleżanka RMS, od tego są kadry, prezes. Wtedy będą zmuszeni podjąć odpowiednie kroki. Pamiętaj nie dziel się swoimi spostrzeżeniami z innymi pracownikami, zawsze znajdzie się "życzliwy" donosiciel a Tobie będzie przytakiwał i klepał po plecach.

Katarzyna
@Pracownik

Atmosfera w całej formie jest taka jak piszesz? Wszyscy tak donoszą i udają życzliwych? Czy tylko o kierowników chodzi? Będę wdzięczna za odpowiedź bo miałam aplikować a szukam czegoś z fajną atmosferą pracy

Pracownik
Pracownik
@Katarzyna

Pracownicy są dla siebie bardzo życzliwi, póki nie sprzedaż czegoś droższego i wyrobisz większy target niż reszta. Donoszenie do kierowników to norma. Między kierownikami jest nie lepiej, każdy słodzi sobie jak się spotykają lub dzwonią a za plecami obgadywanie nawet przy pracownikach na innych kierowników. Największą plotkarą i osobą nie wartą zaufania jest RMS wschód.

Kierownik
Pracownik
@Zastroskany pracownik

Ja radzę zgłosić do działu HR,ale mieć jak to udokumentować,interweniuje w tematach personalnych,w innych regionach to niedopuszczalne i naganne,w stolicy to chyba nie pierwszy przypadek.

Kierownik
Pracownik
@Katarzyna

Są salony gdzie ludzie pracują kilkanaście lat, tworzą zgrane zespoły, wszystko to kwestia człowieka i zasad jakie ma.

RMS Wschód
Pracownik
@Pracownik

Dzień dobry, Drogi pracowniku bardzo dziękuje za konstruktywną opinie. Mam nadzieje że przyjdzie taki czas w Twoim życiu zawodowym, kiedy będziesz zadowolony ze swojej pracy. Łatwo jest oceniać ludzi nie patrząc im w oczy, tylko pisząc na portalach. Ciekawa jestem czy znajdziesz w sobie na tyle dużo odwagi aby mi to powiedzieć podczas mojej wizyty w salonie. Jestem zawsze do dyspozycji moich pracowników a jeśli chodzi o kontakt z działem HR to zachęcam.

Piotr
@RMS Wschód

Jak by zatem pani reagowała, jako przełożony, gdyby w cztery oczy pracownik wykazał, co mu w pani pracy i postępowaniu nie odpowiada? I w jaki sposób działa dział HR, w takich tematach?

Marzena
Inne
@Kierownik

Albo kwestia jak bardzo jesteś zdesperowany. Obniżyli wam pensję a wy ciągle udajecie że wszystko jest ok. I z tego co wiem w tym roku podwyżek nie było co dziwne w sklepach jest drożej nie odwrotnie.

anonim
Były pracownik
 Pytanie

ponad rok od kiedy tam nie pracuję ,i co ? 2x awans w innym miejscu (firma nie związana z branżą biżuteryjną) ,lepsza wyplata ,atmosfera nieporównywalna,przestrzegany kodeks pracy, benefity,bony na święta-,oczywiście zawsze wszędzie coś może wkurzać np wczesne godziny rozpoczęcia pracy ale MOŻE BYĆ NORMALNIE jak widać a na pewno nieporównywalnie lepiej niż tam! czytam komentarze rozczarowanych pracowników byłych i obecnych i widzę że w w.kruk było źle a jest jeszcze gorzej co mnie wcale nie zaskakuje ,ustawowe podniesienie płacy =zabranie jakiegoś składnika premii od sprzedaży -taak przecież narzut kilkaset procent na biżuterii nie wystarczy żeby dać pracownikowi 200-300 zł -które żeby otrzymać musi natrzaskać sprzedaż 20-30 tys- dodatkowo cały salon musi zrobić wymagany obrót żeby to 200 zł BRUTTO dostać,każdy z moich znajomych myślał że jak są wymogi i odpowiedzialność finansowa to zarabiam z 5 tys na rękę -cóż za ironia -tyle to powinno być,przy tej inflacji zarabiać 3 tys to poniżej krytyki. oburzone łajzy piszące żeby się zwolnić jak nie pasuje to zapewne te kierowniczki które całymi dniami siedzą na zapleczu wykorzystując innych. wypłata kierownika to ponad 5 tys na rękę to jak za nic nierobienie jest ok- nie można narzekać. pamiętam też te walki miedzy pracownikami o klienta,straszne,gęsta atmosfera bo ktoś ma farta większego niż inni,a każdy chce wyrobić wyznaczony target żeby dostać te żałosne 200 zł brutto ,klient czasem roszczeniowy,a jak wiemy biżuteria i jakość wykonania pozostawia wiele do życzenia .. odradzam wszystkim znajomym zakup czegokolwiek-no chyba że ktoś ma czas czekać 2 msc na zwrot niekoniecznie naprawionej rzeczy . MOJA RADA -ZMIEŃCIE PRACĘ ,W w.kruk (celowo piszę małymi literami to dla mnie ta firma to dno i jeden z najgorszych pracodawców )LEPIEJ NIE BĘDZIE ,SZKODA NERWÓW,dużo osób pisze że pracuje już kilka lat -macie takie doświadczenie w handlu że wszędzie was zatrudnią ! nie bójcie się,płakać po was nie będą bo i tak was nie doceniają,zaraz zatrudnią kolejną osobę i tak trwa niekończąca się rotacja,zawsze jakiś głupi się znajdzie co się nabierze. w moim salonie już cała ekipa poza 1 ulubionym kretem wymieniona,w innym też nikogo znajomego ..myślisz nad pracą tam -poczytaj komentarze tutaj -one i tak nie zawsze oddają (usunięte przez administratora) jakiego zaznasz./ hehe najlepsze było noszenie biżuterii cały dzień a potem sprzedawanie jej ludziom,(byle zachęcić do zakupu biżuterii którą nosisz-nie dostaniesz jej,przepocony naszyjnik jest ok do sprzedania komuś na prezent,że niby na drugi dzień będzie nowy,a to był ten sam bo była jedna sztuka), i ten cały jarmark: torebki ,chusty, perfumy w kosmicznych cenach bo już nażreć się nie mogą sprzedażą samej biżuterii ) ,reasumując niezdecydowanym życzę rychłego oświecenia i rzucenia wypowiedzeniem ,najlepiej z dnia na dzień ,i pamiętajcie wszędzie będzie lepiej,sami wiecie !

Mycha
Pracownik
@anonim

„Klienci nie są najważniejsi. Pracownicy są najważniejsi. Jeśli zadbasz o swoich pracowników, oni zatroszczą się o klientów.” -Richard Branson. Szefowie powinni wziąć sobie tę radę do serca.

Pracownik
Pracownik
@anonim

Zgadzam się w stu procentach, mam urlop do końca tygodnia, ledwie przedłużyłam umowę, ale już wiem, że jeszcze dziś przygotuję wypowiedzenie.

Kamila
@Pracownik

Czyli tak jak wcześniej napisano? Zarabia się około 3 tysięcy? Premie naprawdę są takie niskie? Nie ma jakichś dodatkowych premii np uznaniowych jak ktoś się wykazuje?

Były
Były pracownik

Bardzo dziękuję byłemu kierownikowi za pokazanie mi jak nie należy pracować. Kierownik który nie potrafi stworzyć zespołu a raczej to przez niego zespół się rozpada każdy ledwo wytrzymuję okres próbny. Bo trzeba wszystko robić za kierowniczkę która ma czas na plotki,zakupy, spacery po galerii irp. A kierownik regionu nie widzi lub nie chce wiedzieć tego problemu. Oczywiście jak ktoś zgłasza tego typu sprawy to słyszy że oczernia kierownika. Więc dziękuję Kaskada

Zoja
@Były

To na okresie próbnym nie ma żadnego wdrożenia itp? Bo tak to trochę zrozumiałam, ale pewności nie mam. W ogóle to może chociaż zarobkowo się opłacało Ci tu pracować? Dobrze płacą?

Inia
@Były

Ile trwa dokładnie okres próbny? Jakie obowiązki wykonuje się za kierowniczkę, napiszesz dokładnie? Czy są jakieś konsekwencje za jak to nazwałeś oczernianie kierownika?

Oki
@Były

A w czyich obowiązkach jest żeby pokazać nowym pracownikom obowiązki i wszystko inne? Tak w ogóle to każdy pracownik może sobie prywatne sprawy załatwiać w galerii będąc w pracy? Wtedy ten czas liczony jest jako przerwa?

Tomek
Pracownik

Nie polecam zakupów w tej firmie.ta marka.nic nie ma.wspolnego.z.jakoscia oraz serwisem po sprzedaży . Produkty oferowane nie są produkowane przez tzw. marke z tradycją a jedynie dystrybulowane czyli kupujemy łańcuszek pakujemy w opakowanie Kruk i sprzedajemy podpierając się marka która jest historia . Dodam oczywiscie ze sprzedajemy ow cenią znacznie wyższej od wszystkich marek na rynku polskim . A wszystko to podparte tradycja historią naiwnych klientów.

Mini
Kandydat
 Pytanie

Witam. Czy ktoś mógłby doradzić gdzie ewentualnie można znaleźć listę pracowników w danym salonie?

1
ciekawa
Kandydat
 Pytanie

Kruk Bonarka w Krakowie - jaka atmosfera? widzę ogłoszenie na doradcę klienta...po tylu negatywach nie wiem czy klikać....

Kaśka
Inne
 Pytanie
@ciekawa

Dowiedziałaś się czegoś na temat pracy w Bonarce?

Kaśka
Inne
 Pytanie

Czy ktoś wie,jak jest w W.Kruk w Krakowie/Bonarka?Kierowniczka,załoga?

Robert
Inne
 Pytanie

Czesc, a czy ktos slyszal o czyms takim jak sprzedawanie zegarkow Rolex, Patek spod lady? slyszalem ze tak w Warszawie mozna kupic od sprzedawcy bezposrednio tylko po cenie rynkowej. Dajcie znac jak cos wiecie, bo nie wiem czy mozna do nich tak podejsc bezposrednio czy oni sami sobie wybieraja tych klientow? a chce zegarki!

Monika

Sporo ofert było kiedyś na doradców klienta do różnych lokalizacji. Teraz już nie widzę żadnej tutaj, a czy nie ma czegoś na home office albo przynajmniej hybrydowo? Żadna lokalizacja mi nie pasuje, a przecież coraz więcej stanowisk z obsługi klienta jest właśnie w formie zdalnej ogólnie, z tego co widzę po innych firmach.

Ona
Pracownik
 Pytanie
@Monika

A jak chcesz prezentować biżuterię w galerii przez komputer?

Monika
@Ona

No nie wiem, może przez internet jest też sprzedaż? Nie ma czegoś takiego? Dużo jest obecnie takiej pracy w formie online, pytanie wydaje mi się okej i sama chciałam wiedzieć. A na część etatu stacjonarnie można pracować?

P
Były pracownik

U nas kierownik to tragedia siedzi tylko na zapleczu,ciągle zmienia godziny w swoim grafiku tu nie przyjdzie tu jakieś nad godziny tu musi wyjść wcześniej ciągle coś kręci na swoją korzyść.Pracuje po 8 godz.dziennie i jak ma przyjść 3 dni pod rząd to już jest zmęczony, chyba tym ciągłym siedzeniem.Masakra ,wyzysk zero motywacji ucięte% premii.Spadam stąd brak słów.Wezcie się w końcu za kierowników i sprawdzajcie czy jak mają być w pracy czy są w pracy.

S
Pracownik
@P

Myślałam, że tylko nasz kierownik siedzi i nic nie robi ale jak widać tak jest wszędzie XD Cały dzień spędzony na siedzeniu na telefonie, dokumenty nie ruszone, wszystko zostawia albo na ostatnią chwile, albo na głowę pracowników z dłuższym stażem.

1
Zażenowana
Pracownik
@S

U nas jest tak samo + wyjdzie jak zobaczy klienta przy złocie lub diamentach, udzieli rabatu, sprzeda i później mówi, że zrobił już nam budżet. Oczywiście nabija na siebie sprzedaż.

Miłka
Pracownik
 Pytanie
@Zażenowana

Jeżeli kierownik dokonał sprzedaży to skąd oczekiwanie że kasuje na pracowników? Każdy ma swój plan sprzedażowy i go realizuje. A kierownik jest takim samym pracownikiem jak reszta więc kasuje na siebie.

Zażenowana
Pracownik
 Pytanie
@Miłka

Moim zdaniem nie do końca jest takim samym pracownikiem. Kierownik pracuje po 7 godzin w tygodniu, ma stałą pensję i minimalny target do wyrobienia. Premia dzielona jest i tak bez kierownika który nic z tego nie ma więc po co to wszystko? Żeby przypodobać się RMS? Czuć się docenioną?

p
Pracownik
@S

Dokładnie brak słów wyzysk, marna pensja .Brak wsparcia ,co byś nie robił to i tak będzie złe. Jak dużo pracy na salonie to zero pomocy ze strony kierownika zawsze się miga od wszystkiego. Kierownik u nas leniwy, kłamie, uważa nas za idiotów ,wciska kłamstwa. utarg który nabija na siebie to niby na cały zespół miał się dzielić u ha ha (usunięte przez administratora) prawda żenada brak szacunku do współpracowników -MOTTO Kierownika "Myśl o sobie inni się nie liczą"-

Katarzyna
@p

Ta marna pensja to w jakiej jest wysokości? Czy można zapracować na jakieś premie? Interesuje mnie też temat awansów. Można dostać?

Lala
Pracownik
@Katarzyna

Najniższa krajowa plus premia no to z 3000 czasem 3200 zł Awanse nic takiego tu nie ma dla zwykłego pracownika, szkoleń nie ma. Tragedia

Ja
Pracownik
@Lala

Bzdura ,niestety to co piszesz mija się z prawdą. Pensja uzależniona od obrotów i własnej pracy .Szkolenia odbywają się cyklicznie i jest ich bardzo dużo.

Yyy
Pracownik
@Ja

Ale to nie zmienia faktu że pensja marna.Kiedy masz robić kasę jak ciągle dają promocje do zrobienia , awiza zmiany vm.itd.Teraz są ciężkie czasy i klientów mniej

Ann
Pracownik
@Lala

U nas w salonie wynagrodzenia netto 3300-3900, 3900 to ekspert, przy zrobieniu 80% planu w zeszłym miesiącu

Ha ha
Pracownik
@Ann

No też mi łaska wow radzę się zastanowić i tak robią z nas (usunięte przez administratora)

Katarzyna
@Ann

A pracujecie jakieś nadgodziny? Czy nie ma takiej potrzeby? Można się dogadać z grafikiem? Czy sztywno ustalany i nie ma dyskusji?

Nicola
Pracownik
 Pytanie
@Zażenowana

A uważasz że jak kierownik będzie kasował na innych to będzie ok? Przecież wiemy że sprawiedliwy podział nie jest możliwy. A co do 7 godzinnego trybu pracy to ciekawe bo nasz kierownik tak krótko nie pracuje.

Była pracownica
Były pracownik
@P

Potwierdzam, moja kierowniczka dodatkowo wyładowywała na swoim zespole wszystkie emocje. Na rabatach pracowniczych 50% oszukiwała klientów. Wbijała rabat 30% lub 40 % i reszta gotówki do kieszeni. Firma powinna się za to zabrać. Tak sobie premię dorabia, dowiedziałam się o tym po odejściu.

Ona
Pracownik
@P

Ooooo to chyba u nich normalne, bo u naszej to samo. Siedzi na zapleczu a reszta zwalona na ciebie i tak stoisz 12 godzin za marne pieniądze i słyszysz że jest zmęczona. Jak przyjedzie regionalna i chcesz się napić to słyszysz, że czas na to ju był.

Trag
Pracownik

Firma tragiczna zero podwyżek tylko wymagania.Brak szacunku,targety z kosmosu których przy obecnej inflacji nie da się zrealizować.

Ala
Pracownik
 Pytanie

Szukają nowego RMS na dolnyslask ktoś coś wie ? Kto odchodzi

Ona
Pracownik
@Ala

Już znaleźli. Przeszła kierowniczka z Bydgoszczy. Teraz ona będzie RMS.

Mycha
Pracownik
@Ona

Regionalna tragiczna. (usunięte przez administratora)jakiej mało. Poprzednie regionalne " z sercem" poleciały, bo za bardzo zależało im na pracownikach. Szkoda, firma powoli zmienia się w (usunięte przez administratora) ????

Ewa
@Mycha

Dlaczego? Źle traktuje pracowników? A na jej stanowisko to jakie w ogóle mają wymagania? Bo ogólnie to się zastanawiam czemu ktoś z was nie awansował tylko ściągali specjalnie kogoś?

gość
Inne
 Pytanie
@Mycha

o którym regionie mówisz ?

Były pracownik
Były pracownik

Chciałabym przedstawić swoją historię w firmie W.Kruk.Dzisaj mogę z czystym sumieniem napisać że byłam dobrym pracownikiem ,potrafiłam dbać o swoje stanowisko pracy,pracować w zespole ,wyrabiać sama pół planu miesięcznego przy zespole 5 osobowym aż do momentu kiedy zachorowałam na nowotwór wtedy firmy przy mnie nie było .Kierownik dzwonil do mnie ale tylko w swojej sprawie ,regionalny nigdy się że mną nie skontaktował a o wyższej hierarchi naszej firmy która by się zainteresowała można tylko pomarzyć Zostalam zwolniona ,takie prawo przy dłuższej chorobie ,zwolniona przez wyslanie wypowiedzenia chociaż mogłam pracować do końca umowy lecz tak się nie stało a kierownik do dnia dzisiejszego do mnie nie zadzwonił nawet ze mną nie porozmawiał przed wypowiedzeniem,nie podziękował za współpracę ,poprostu nic jakby mnie nie było takich to mamy ludzi z dobrym sercem w tej firmie ,nic nie robiących kierowników którzy tylko podlizują się regionalnym żeby nie zmienić swojej pozycji i tu nasuwa się pytanie czy warto aż tak się poświęcić tej firmie która gdy ci się noga podwinie ma cię gdzieś.

Były pracownik
Pracownik
@Były pracownik

Przepraszam muszę sprostować wpis ,do zakończenia pobierania zasiłku chorobowego a nie jak wyżej napisałam do zakończenia umowy.

Mam i ja..
Pracownik
@Były pracownik

Przykro się to czyta, z jednej strony czego oczekiwać od kierowników z czego część nie powinna być na tym stanowisku, ale z drugiej strony jeśli firma łopatologiczna to i kierowników łopatologicznych zatrudnia. Kiedyś za wcześniejszych rządów to była firma z tradycjami, dziś tradycja nie ma znaczenia.

Były
Pracownik
@Były pracownik

Porzadna firma to była jak wlascicielem był Wojciech Kruk .Poznajcie historię swojej firmy to bedziecie wiedziec ze pracujecie w korpo.Salony W.Kruk to juz tylko nazwa .Z poprzednią renomą nie maja nic wspólnego.

Pracownik ZYX
Były pracownik

Po prawie roku pracy w tej firmie chciałabym o niej zapomnieć. Płaca to najniższa krajowa, no chyba, że jest się gotowym na ciągłą walkę o klientów ze współpracownikami, wyrobienie dobrej premii na święta graniczy z cudem. Firma sprzedaje drogą biżuterię. Jako taka o rzekomo dobrej renomie powinna lepiej traktować swoich pracowników. Nawet nie ma żadnych ciekawych benefitów. Jedynie śmieszna karta Multisport. Jeśli jest się nowym pracownikiem, to ciężko wbić się w przysługi reszty zespołu. Krótko mówiąc, licz na siebie, nie licz na pomoc reszty od której usłyszysz, że już dawno powinno się coś umieć. Atmosfera od zaplecza gęsta, mocno stresująca. Będąc nowym, niepalącym pracownikiem, oznacza to, że cały zespół po znajomości, włącznie z kierownikiem wychodzi na papieroska a ty zostajesz pozostawiony samemu sobie na sklepie. Za zagubioną, bądź ukradzioną biżuterię odpowiadają pracownicy, którzy muszą pokrywać tego koszty, które zwykle nie są małe. Biżuteria w takich sklepach powinna być ubezpieczona. Firma w innym przypadku za niespłacone kwoty ściga strasząc komornikami i sądami. Ściga gdy osoba już prawie od roku nie jest jej pracownikiem, a przy inwentaryzacji była na długim zwolnieniu lekarskim i została tylko raz wstępnie powiadomiona o możliwym zagubieniu biżuterii, i możliwym poniesieniem tego kosztu. Oficjalnie została powiadomiona prawie rok później na piśmie. Jedynie co pamiętam po pracy w W.KRUK to stres, stres, wyniki i jeszcze raz stres.

Agatt
Pracownik

Wyzysk najniższa krajowa w górę to oni tną pakiety motywacyjne, a zawsze to,, coś,,, Odechciewa się sprzedawać i sprzepic język dla mizernej premii, która też zmniejszyli.. Czas rozglądać się za inna praca, bo tu nie potrafią docenić pracownika. Jedyne co nam dokładają to obowiązków i ciągle naciski na targety.

1
C. C
Pracownik
@Agatt

Jest coraz gorzej i te obcięte premie śmiechu warte.

Dzielna
Pracownik
@Agatt

Może warto nadmienić że każdy patrzy by mieć premie ale nie każdy wykonuje pozostałe obowiązki. Wspólny podział premii oszczędzi tej niezdrowej rywalizacji i poprawi atmosferę w salonach. Takie podejście zmotywuje całe zespoły do współpracy. Sprzedaż i wyrabianie targetów jest nie do przewidzenia więc grudniowy podział i walka calym zespołem wyjdzie na zdrowie wszystkim. Obecny podział powoduje konflikty i góra o tym wie więc może warto pochylić się w stronę pracowników i zmienić ten system.

Dzielna
Pracownik
@Dzielna

Trzeba oczywiście dodać że rozwiąże to problem rotacji wakatów którego konkurencja nie ma za to u nas ten problem jest duży niezależnie od regionu. Rywalizacja zniechęca sporą część osób by wiązać swoją przyszłość z tą marką.

Izabela
@Agatt

A duże są te pakiety motywacyjne? Tną z jakiegoś konkretnego powodu, np z niewyrobionego targetu czy tak po prostu? Duże to są kwoty?

piikk
Były pracownik

Jestem byłym pracownikiem firmy. Pracowałam dość długo, bo prawie pięć lat, do momentu aż pojawił się kierownik chory na głowę. Rotacja spora, lecz duzo osob przyjmowanych jest po znajomosci, aby renoma firmy się trzymała. No a jak wiemy te znajomości to rożnie wychodzą. Zarząd firmy i polityka - bardzo w normie, raczej wszystko na czas, no dzial reklamacji czasem odwala, ale to tez raczej przez rotacje, każdy ma swoje zadanie, wiesz do kogo o co pisać. Jak problem jest to przyjezdzaja formy zewnetrze, nie trudzisz sie sama. Ogólnie nacisku mega na wskazniki nie ma, wiadomo, musisz cisnąć komplementarnie, jak najwiecej sztuk, komplety itd. Sa zebrania miesieczne, wyznaczane cele, chyba ze jest naprawde zle to dostajesz mase meili i telefonow w takim tonie, że jeszcze bardziej nie chce ci sie tego poprawiać i ogarniać, bo tu motywowania nie ma, jedynie demotywacja i frustracja. I wtedy lepiej pociśnij, żebyś sztucznie została zachwalona haha. Pupilki za wyniki dostaja czekoladki, a gdy tobie sie naleza, ks wreczy ci z takim komentarzem, abys czuła się jak go...o. A to dlatego że kierownik cie nie lubi, bo pytasz o wazne sprawy np wyrównanie pensji po podniesieniu najniższej, grafik, urlop, trudny klient - jestes atakowana i wiecej sie juz nie odzywaj. Zespół był fajny na początku, gdy był stały kierownik. Kazdy był zdystansowany, ale pracowity i uczciwy. W momencie zmiany kierownika wszystko się zmieniło - kwasy, ploty, ciężka atmosfera. Tej rotacji kierowników troche tu było... I było coraz gorzej mentalnie. Zaczęły się układy, układziki i stado żmij. Kasa - nie było tragedii, gdy byly dodatkowe premie za szt. i brylanty. Aczkolwiek kokosów tu też nie ma. Nie ma kasy swiątecznej, ani nawet paczek, jedynie prezent za 1zł dostaniesz - ten co tysiace innych klientow. Taka czuj sie wyjatkowa. Gruszy brak, benefitow brak. Jedynie supeer żniżka pracownicza. Wymagania do ubioru cała lista, ale nie dostaniesz na to grosza. Awansu nie dostaniesz. Nie marz o tym. Ogólnie, jeśli trafisz do zespołu dobrego, empatycznego, gdzie Kierownik jest sprawiedliwy i nie sieje miedzy Wami plot - super! Regionalni mogliby bardziej weryfikować kompetencje Kierowników i ich relacje z pracownikami - czy nie są lekcewazeni, pomijani, wyśmiewani, atakowani. Krótko mówiąc mobbingowani. I ja nie mowie o tej śmiesznej anonimowej ankiecie, do ktorej kierownik ma potem wgląd. Rozmowy face to face, testy. Cokolwiek. Niestety przełożona, ktora zmusila mnie do odejścia, dalej pracuje. Według RMS ułożona, idealna. Nie wiem co tam był za układ, ale niestety tak nie jest. Spiski, kłamstwa, plotki. Byleby siebie oczyścić i nie nasmrodzić o samej sobie. Stoisz na wizytacji z kijem w (usunięte przez administratora) gdzie tak normalnie zazwyczaj kierownik siedzi razem z toba na zapleczu i udaje ze cos robi, nie obsluguje - ty to robisz. Mazowieckie pozdrowienia - oby osoby toksyczne w końcu zostały przyłapane na gorących uczynkach i poleciały. Karma wraca. Osobom stałym życzę wytrwałości i brak zmian personalnych!

Zostaw merytoryczną opinię o W.KRUK S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w W.KRUK S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy W.KRUK S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 80.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w W.KRUK S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 62, z czego 2 to opinie pozytywne, 52 to opinie negatywne, a 8 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy W.KRUK S.A.?

    Kandydaci do pracy w W.KRUK S.A. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w lipcu 2023r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 684 366
  2. pracuj.pl 3 489 318
  3. olx.pl - praca 2 904 336
  4. Jooble 1 942 704
W.KRUK S.A.
Przejdź do nowych opinii