W.KRUK S.A.
counter
3 74 432 5 1
NowyUzytkownik Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Pojawiła się oferta pracy w tej firmie, Pracownik sklepu internetowego. Chciałbym się dowiedzieć czy warto w obecnej sytuacji i na jakie zarobki mozna liczyć ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ewa Nowy wpis
Pracownik
@NowyUzytkownik

Na pewno możesz liczyć na ciągły bałagan i marną kasę

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Ugandyjczyk Nowy wpis
Pracownik
@NowyUzytkownik

Plusy: miła atmosfera wśród pracowników stałe godziny pracy 7-15 Minusy: monotonna praca słabe zarobki brak możliwości rozwoju nie lubiący ludzi, bardzo toksyczny koordynator

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Zażenowana
Pracownik

W ostatnim czasie na sklepie internetowym, okazało się, ze u jednego z pracowników wykryto COVID-19. Firma nie podjęła żadnych działań zabezpieczających zdrowie pracowników. Czesc pracowników zrobiła testy na własna rękę, co raczej spotkało się z niezadowoleniem ze strony pracodawcy. Pracownikom, którzy chcieli wykonać testy kazano przyjść do pracy i nie udzielono im dnia wolnego, bo przeciez obrót pieniędzy musi być nawet w takiej sytuacji. Pomieszczenie nie zostało zdezynfekowane po osobie chorej, biurka zostały przetarte płynem do mycia szyb, a pracownikom kazali wrócić w takich warunkach do pracy bez wykonania testów na COVID-19, pomimo tego, ze mieli kontakt z osoba zarażona.

Pomocna?
Tak11Nie4
Zgłoś6
ABC
Klient
@Zażenowana

Dla mnie jest to trochę dziwne. Jeśli u jakiegoś pracownika stwierdzono że ma Covid to sprawą zająłby się Sanepid i firma nie miałaby nic do gadania

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
DEF
Pracownik
@ABC

Ta sytuacja miała miejsce i kierownictwo zamiotlo wszystko pod dywan. Ludzie, którzy mieli styczność z nim na codzien mają zakaz odżywania się na ten temat. A sam 'dzial sklepu internetowego' dostał ochrzan, że o tym mówią

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Ulrich Nielsen
Pracownik
 Pytanie
@Zażenowana

O boże dziewczyny...seriooo? Aż strach do pracy chodzić w takiej firmie...

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Pracownik
Pracownik
@Ulrich Nielsen

To wszystko to pomówienia i niedomówienia. Dezynfekcja przebiegła z normalnym środkiem (przelanym do opakowania po płynie do szyb), a jeśli chodzi o zwolnienia- dużo osób poszło na kwarantannę, więc pracodawcy nie mogli przyjąć NŻ. Można było za to iść na badania i dostać L4. Wszystko przebiegło zgodnie z wytycznymi sanepidu. Można pewne rzeczy firmie zarzucić, ale tutaj nie ma co.

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś
Ugandyjczyk
Pracownik
 Pytanie
@Pracownik

Zakaz rozmawiania o sytuacji z innymi pracownikami i próba ukrycia tego, że więcej osób było narażona na kontakt z chorym też jest wytyczną sanepidu?

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Ulrich Nielsen
Pracownik
 Pytanie
@Ugandyjczyk

Właśnie,po za tym po co przelewali ten płyn? XD myśle że w tej firmie to niezły kwas sie (usunięte przez administratora) Narażąją ludzi na tak poważne zagrożenie, bo licza się tylko tabelki i wyzysk z pracownika...

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś
T
Pracownik
 Pytanie
@Ulrich Nielsen

A to nie jest tak ze srodki do dezynfekcji sa przystosowane do nakladania na dlonie wiec przelanie do atomizera pozwala rozpylac na wieksze powierzchnie? Cala tajemnica.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Ulrich Nielsen Nowy wpis
Pracownik
@T

Nie wiem Jak Ciebie @T ale mnie na fizyce uczyli o gęstości cieczy i coś takiego jak Ex Bacteria do dłoni nie zostanie rozpylone przez atomizer, a Wabol to by tam im łby porozpierdalał, już nie mowiac o Mycetoxie...

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Jola
Użytkownicy czekają na odpowiedź 3 dni.
Pracownik
 Pytanie

Czy ktoś teraz miał przedłużana umowę o prace i dostal starszego doradce jaka kwotę brutto otrzymał ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Buka
Pracownik

To się w głowie nie mieści jak tak można ludzi traktować. W dzisiejszych czasach każdy boi się o siebie i swoją rodzinę a oni taką sprawę pod dywan zmiotą bo tylko się zysk liczy.(usunięte przez administratora)Ja się pytam gdzie jest sanepid. I nie zrobi porządku.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
Były pracownik
Były pracownik

Menadzezy regionalni zwiększyć kontrolę nad kierownikami bo to co oni wyprawiają na salonach to kary godne.calymi dniami siedzą na zapleczu plotkuja przez telefon z koleżankami albo załatwiają swoje prywatne sprawy W niektórych salonach kierownicy wpisują sobie dzien do pracy i nie przychodzą a Tych godzin pozniej nie odrabiaja a zwyklym pracownikom non stop cos sie nie zgadza z godzinami na ich nie korzyść oczywiscie a jak zwrocisz uwagę to odrazu mobinng i gadka o zwolnieniu.o t taka firma.

Pomocna?
Tak12Nie2
Zgłoś
Monia
Pracownik
@Były pracownik

Większość kadry zarządzającej ma plecy u pewnego DYR. i dlatego robią co chcą plotki kawusie na zapleczu itp... Kumoterstwo i kącik wzajemnej adoracji

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś
Były pracownik
Pracownik
@Monia

Nawet znam taką Panią Kierownik która nawet rozmowy rekrutacyjnej nie miała tylko był do niej tel. że ma tę pracę pewną i tyle w temacie... Ma się te plecy co....

Pomocna?
Tak8Nie2
Zgłoś
Kaaaam
Pracownik
@Były pracownik

O chyba wiem o kogo chodzi... Czyżby ta osoba była z Łodzi...

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Wkurza
Pracownik
@Kaaaam

Tu nie chodzi o Łódź Bo tam kierownicy są już są bardzo długo i przerobili nie jednego Rms proszę nie pisać głupot Bo co jak co ale w Łodzi to jedyne miasto gdzie nie ma w ogóle prawie rotacji pracowników bardziej stawiam na południe lub północ

Pomocna?
Tak3Nie6
Zgłoś
Kaaaam
Pracownik
@Wkurza

Lepiej przeczytaj jeszcze raz ze zrozumieniem i tak chodzi o Łódź zwłaszcza jedną Panią kierownik która właśnie posiada te plecy...

Pomocna?
Tak6Nie2
Zgłoś
Emil
Pracownik
@Wkurza

Potwierdzam wcześniejszy wpis... Ta osoba podczas zatrudnienia nawet nie odbyła rozmowy kwalifikacyjnej gdyż z Panem Dyr. znali się już wcześniej z poprzedniego miejsca pracy proszę lepiej się doinformować w temacie....

Pomocna?
Tak5Nie1
Zgłoś
Ja
Pracownik
@Kaaaam

Widzę, że nasze forum, zmieniło się w kącik, uprzejmie donosze....... Ale tak bardziej anonimowo, bez nazwisk, najważniejsze żeby namieszać.... Tak się składa, że pracuje w Łodzi i nie ma tam żadnej z kierowniczek która miała by układy z Dyr.lub RMS chodź by dlatego, że pracują na tyle długo, że zdążyły już kilka razy zmienić się nad nimi RMS. Więc proszę bez paskrzwili, chyba, że uaktywnia nam się konkurencja, w Łodzi jest spokojnie, nikt nie kradnie, nikt nie robi afer, to trzeba nam dowalić. I z góry uprzedzę wpisy, nie jestem kierownikiem, ani zastępcą, pracuje w Łódzkim salonie jako szeregowy pracownik, po prostu nie lubię jak ktoś wypisuje bzdury i rzuca oskarżenia bez jakichkolwiek dowodów. Tyle w temacie. (usunięte przez administratora)

Pomocna?
Tak2Nie5
Zgłoś
Kaaaam
Pracownik
@Ja

Nie ma to jak zaklinanie rzeczywistości... Skoro tak piszesz to przesyłam pozdrowienia dla Pani Kierownik Moniki z Łodzi i proszę jej zapytać jak wspomina współpracę z Panem Dyr w dawnej Firmie WOJAS życzę miłego dnia

Pomocna?
Tak7Nie4
Zgłoś
Ja Krzysztof
Pracownik
@Kaaaam

Nawet jeżeli to prawda, to nie wiem o co chodzi, jeżeli Monika sprawdziła się w poprzednim miejscu pracy, to nie ma w tym nic dziwnego, że Dyr zabrał ją ze sobą, to normalne, że zatrudnia się osoby zaufane chętniej niż nie znane osoby z ulicy. Nie zmienia to faktu, że nadal uważam, że wypisywanie takich rzeczy na forum go worku jest słabe, jeżeli masz uwagi do kogoś, napis, jej to lub powiedz a nie rozpisuj się anonimowo na forum. Monikę natomiast bardzo chętnie pozdrowię, jak tylko będzie okazja.

Pomocna?
Tak4Nie5
Zgłoś
Kaaaam
Pracownik
@Ja Krzysztof

Sam jesteś chyba słaby i jak widać mało rozgarnięty rączka rączkę myje no cóż takie życie a potem dziwicie się że macie tak zle opinie....

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
Były pracownik
Pracownik
@Kaaaam

Na układy nie ma rady tak było jest i będzie ŚWIĘTE KROWY i tyle... Swoich się trzyma i broni mimo wpadek i braku kwalifikacji a zwykłych szaraków wywala się bez podania powodu a najczęściej jednak ludzie sami odchodzą z tej(usunięte przez administratora)o Firmy jak zobaczą co się wyprawia opinie już dawno mają kiepską

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Zainteresowana sytuacja
Pracownik
@Ja

Kamilo, nasza było kierowniczko, to, że zamknęli Ci miejsce pracy i się mścisz bo Ciebie zdegradowali do zastępcy tam gdzie faktycznie trzeba pracować, a dobrze wiemy jak to u Ciebie z tym to sobie wycierasz twarz tymi osobami, które naprawdę pracują i mają wyniki, po takich wpisach na samych najważniejszych to chyba nie masz szans zastąpić Moniki a wiem, że tam chciałaś trafić

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś
Kaaaam
Pracownik
@Zainteresowana sytuacja

Dziwna sprawa nie wiem o jakiej Kamili piszesz moje imię jak już bardzo chcesz wiedzieć jest inne jestem Magda a czytając ten Twój wpis jeszcze bardziej utwierdzam się w tym co inni o Was mówią... Lepiej wracaj do Swoich cyferek

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś
Luiza
Pracownik
@Kaaaam

No właśnie nie wiesz o jakiej Kamili mowa, to co ty możesz wiedzieć o pracujących tam ludziach, przestań się wreszcie błaźnić i nadymać, bo w końcu pierdniesz ????????????

Pomocna?
Tak3Nie5
Zgłoś
Kaaaam
Pracownik
@Luiza

I jak widać mój cel został osiągnięty a jakie zdanie mają inni na szczęście już mnie nie interesuje i radzę wziąć coś na wzdęcia gdyż w innym przypadku pękniesz z zachwytu nad samą sobą

Pomocna?
Tak5Nie2
Zgłoś
Zdziwiona
Były pracownik
@Zainteresowana sytuacja

Skoro jest tak jak piszesz to co ta osoba robi jesczcze w Firmie najpierw dajecie stanowisko kierownicze potem degradacja i co dalej a piszesz że nie umie dobrze pracować to świadczy o waszej niekompetencji...

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Zainteresowana
Kandydat
 Pytanie

Witam, czy ktoś jest w stanie napisać jak wygląda praca w sklepie internetowym? Czy jest duża rotacja jeśli chodzi o pracowników, czy są szanse rozwoju i awansu na inne stanowiska? W jakich godzinach pracujecie? Z góry dziękuję za odpowiedzi

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Niezadowolona
Pracownik
@Zainteresowana

Od 7-15, non stop jest rotacja pracowników, głównie dlatego ze nikt tam nie chce zagrzać miejsca „na dłużej”. Wcale się nie dziwie w takich warunkach, wiecznie opóźnienia z wypłatami, zawsze jakieś problemy i nigdy nie potrafią wypłacić pieniędzy tak jak się należy. Do tego ciagle niezgodności z koordynatorami/kierownikami. Ogólnie firma niewarta poświęcenia, nie ma żadnych awansów, podwyżek, zmian stanowisk. O tym co się tam wyprawia, można by pisać godzinami...

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Ulrich Nielsen
Pracownik

Witam, firma ta jest dość niestabilna, co chiwla jakieś zmiany, przetasowania składu pracowników, bezpodstawne ciecia premi. Nie dbają o pracownika, po prostu zapewniają miejsce pracy, ale warunki już tak super nie są i nie chodzi tylko o zarobki tylko o sam komfort pracy, szkolenia i zdobywanie umiejętności. Obrót wielomilionowy, lecz pieniądze mają trafiać do tych najgrubszych ryb, natomiast zwykły pracownik ma ochłap. Nic więc dziwnego, że jak już ktoś pracuje w Aparcie to trzyma się stanowiska, bo praca bez porównania, a niby firma ze 180 letnią tradycją, chyba tylko na papierze... Jak ktoś pisze że firma super i wgl że dba o ludzi, za nic mają ludzi, chyba że tych juz na jakichś stanowiskach jak kierownicy i wyżej, to może tak, dlatego wypowiadają się tu tacy jak "Jagodzianka". Pozdrawiam wszystkich pracowników, a przede wszystkim Jasieńka, jego stary jest obsrańcem.

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Terrorystka
Pracownik
@Ulrich Nielsen

Premia była pod warunkiem wykonania założonego planu (czyli takiego, którego zazwyczaj nie udawało się osiągnąć) A nawet jeśli się udało to była to żenująca kwota. Cytuję rozmówcę "ochłap". Serio, gra nie warta świeczki. Oczywiście dochodzą jeszcze rzeczy około sprzedażowe. Na przemian: zmiana cen, awiza, instrukcje vm, idiotyczne testy i dużo innych bezsensownych działań. To jest (usunięte przez administratora).

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Rozcarowana poziomem uslug
Klient

Dzień dobry. W dniu 09.05.2020r. dokonałam zakupu srebrnych kolczyków w kwocie 399.00 zł. Zaznaczam, iż nie był to tani produkt. Po ok. 2 miesiącach jeden z kolczyków zepsuł się (rozluźnił się uchwyt mocujący cześć kolczyka z zapięciem). Zaznaczam, iż kolczyki były użytkowane sporadycznie, zgodnie z wytycznymi W. KRUK - "Jak dbać o biżuterię i warunki reklamacji". W dniu 06.07.2020r. w Salonie w Jeleniej Górze, gdzie dokonałam zakupu, złożyłam reklamację. Po prawie 3 tygodniach oczekiwania w dniu dzisiejszym tj. 20.07.2020r. otrzymałam wiadomość sms, iż mo9ja reklamacja nr 674/2020/00037/RK nie została uwzględniona i produkt zostanie wysłany do Serwisu. Brak jakichkolwiek informacji dot. kosztów naprawy, czasu oczekiwania itd. W salonie, w którym złożyłam reklamację również nikt w dniu dzisiejszym nie potrafił udzielić mi żadnych kompetentnych informacji. Zdecydowałam się, iż naprawię kolczyki na własny koszt, jednak nie otrzymałam żadnych informacji, czy zostaną odesłane do Salonu i w jakim terminie. Do działu reklamacji nie można się dodzwonić, sprzedawca z Salonu w Jeleniej Górze nic nie wie. Nie wyobrażam sobie kolejnych 3 tygodni oczekiwania na jakiegokolwiek sms z informacją z Państwa strony dot. ewentualnej naprawy na mój koszt. Jestem przekonana, iż każdy złotnik w mieści dokona naprawy w kilka dni. Jestem zasmucona i zażenowana jakością tak drogiego produktu, jakością usług, brakiem profesjonalizmu pracowników, brakiem szacunku do klienta. Przyznam, iż pierwszy i ostatni raz skorzystałam z Państwa produktów i usług. Będę wszystkim odradzać. Nie spotkałam się nigdy z takim lekceważącym potraktowaniem klienta. Dla przykładu firma Apart, mimo iż reklamacja nie została uznana, naprawiła mi zegarek na własny koszt w przeciągu 2 tygodni. Ostrzegam wszystkich klientów przed jakością usług firmy W. KRUK S.A. Kraków.

Pomocna?
Tak3Nie7
Zgłoś2
W. Kruk
Pracownik
@Rozcarowana poziomem uslug

Jestem w szoku jak czytam ten komentarz... Przecież nie dała Pani sobie nic wytłumaczyć ani dojść do słowa sprzedawcy. Wycenę dostanie Pani najprawdopodobniej jutro, a kolczyki wrócą do Salonu w czwartek w takim stanie w jakim je Pani oddała.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś1
W.Kruk
Pracownik
 Pytanie
@Rozcarowana poziomem uslug

Dzień dobry, składała Pani reklamację u mnie, dokładnie 2 tyg temu (dziś mija termin), w dniu wczorajszym dostała Pani odpowiedź, dodatkowo doradca salonu wydzwaniała w Pani sprawie, aby pomóc z załatwieniem sprawy w dziale reklamacji .Składając reklamację, przyznała mi Pani, że SAMA próbowała naprawiać kolczyk, bo bardzo je Pani lubi i nosi prawie cały czas (co widać było po ogólnym stanie kolczyka i co ma Pani wpisane w druku reklamacyjnym). Reklamacja odrzucona została po stwierdzeniu zerwana mechanicznego i zaproponowano Pani naprawę. Nie otrzymała Pani wyceny, gdyż nie zgodziła się Pani na naprawę i jednocześnie odrzuciła wycenę przez serwis. W rozmowie telefonicznej w dniu wczorajszym otrzymała Pani info, że w czwartek kolczyki wrócą do salonu. Rozumiem Pani zdenerwowanie, bo wiem, że chciała Pani zabrać kolczyki naprawione na wakacje, ale nie rozumiem, jak można oczerniać obsługę salonu, która zrobiła wszystko by Pani pomóc. My nie odpowiadamy za decyzję serwisu, jesteśmy pośrednikiem pomiędzy Panią a serwisem i wywiązałyśmy się ze swojej pracy w 100 %. Jetem zasmucona i zażenowana faktem, że można tak przeinaczyć fakty, by uzyskać ... no właśnie co uzyskać? zemstę za odrzuconą reklamację? Jestem zasmucona faktem, że klient, chcąc udowodnić swoją rację (nawet jeśli ewidentnie jej nie ma) poniżająco i kłamliwie wypowiada się na temat obsługi, która z uśmiechem na twarzy robiła wszystko co w jej mocy. pozdrawiam

Pomocna?
Tak11Nie2
Zgłoś
Odpowiedź
Klient
@W. Kruk

Dziękuję za wyczerpującą i jak zwykle w przypadku Państwa firmy nic nie wnoszącą informacje. Po dzisiejszej rozmowie ze złotnikiem i pokazaniu zdjęć kolczyka do naprawy. Została ustalona kwota naprawy w wys. 20 zł. Naprawa zaś potrawa 1 dzień. Państwo przetrzymujecie moje kolczyki 3 tygodnie. Do chwili obecnej nadal nie mam żadnej informacji w jakim dniu salon mi je wyda i powtarzam nikt w tej sprawie do mnie nie dzwonił. Zadzwoniłam jedynie ja w dniu wczorajszym na infolinie i otrzymałam jedynie informacje, że moja reklamacja zostanie zgłoszona do działu reklamacji. Powiedzmy szczerze i głośno oszukujecie ludzi, sprzedajecie bardzo słabe produkty, które po 2 miesiącach należy naprawiać, nie poczuwacie się do żadnej odpowiedzialności. Brak szacunku, odpowiedzialności, rzetelności i kompetencji. Jeszcze raz głośno powtarzam Drodzy Państwo, Przyszli Klienci omijacie tą firmę z daleka! Jeszcze nigdy w polskim handlu nie spotkałam się z takim brakiem kompetencji, rzetelności i troski o klienta. Pozdrawiam.

Pomocna?
Tak1Nie8
Zgłoś
w.kruk
Pracownik
@Odpowiedź

Napisała Pani, że "W dniu 06.07.2020r. w Salonie w Jeleniej Górze, gdzie dokonałam zakupu, złożyłam reklamację..." czyli minęło dokładnie 15dni, a info otrzymała Pani wczoraj (czyli w dniu 14 od złożenia reklamacji), proszę więc nie pisać, że od 3 tyg przetrzymujemy Pani kolczyki. Wczoraj otrzymała Pani info, że będą do odbioru w czwartek, z uwagi na to, że do naprawy jadą do Krakowa i stamtąd też muszą do nas wrócić. Więc powiedzmy szczerze i głośno, nie jest Pani zadowolona z decyzji reklamacyjnej i przez to oczernia Pani kompetentny zespół i firmę istniejącą na ryku ponad 170 lat i tyle w temacie pozdrawiam serdecznie :)

Pomocna?
Tak11Nie2
Zgłoś
Leo
Klient
@Rozcarowana poziomem uslug

Rozczarowanym to mozna być z powodu takich złośliwych i kłamliwych klientów,używane sporadycznie ale nie wyobrażam sobie 3 tygodnie czekania, proszę omijać z dala salon i dać żyć sprzedawcom

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Leo
Klient
@Odpowiedź

Nic nie wnosi tylko kłamstwa klienta wykazuje

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Weronika
Kandydat
 Pytanie

Znalazłam ogłoszenie "Doradca Klienta - Salon W.KRUK ROLEX - Stary Browar". Jak wygląda taka praca w salonie Rolexa?? Czy ktoś pracował i może napisać coś więcej?? Same zegarki są czy biżuteria też?? W necie są stare ogłoszenia do "Salonu Zegarkowego" to czy to samo czy jednak jakaś różnica??

Pomocna?
TakNie
Zgłoś1
Jenny
Pracownik
@Weronika

W Rolexie super praca, głównie zegarki ale i trochę biżuterii,wiedzę musisz mieć o jednym i drugim ale klienci i transakcje konkretne,do salonu wejdzie 20 osób a nie 100 jak w normalnym salonie w ciągu dnia, spokojnie, konkretnie i z klasą,kasą też ok.

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
onaaaa123

Pracy w centrali nie polecam. Kiepskie zarobki i duże wymagania. Poza swoimi obowiązkami trzeba jeszcze pracować za ludzi, którzy uważają że staż pracy lub koligacje upoważniają ich do nic nie robienia. Jak sobie na to pozwolisz, to jeszcze będziesz robić w innych działach ekstra robotę za friko. Kiepska organizacja pracy i zarządzanie. Kierownictwo boi się podejmować decyzje, odpowiedzialność jest zrzucana niżej. Spory chaos i braki w podstawowych narzędziach pracy, np dostęp do systemu. Problemy które w innych firmach (często mniejszych i biedniejszych) rozwiązuje się od ręki, tutaj są nierozwiązywalne całymi miesiącami. Na plus warunki lokalowe i godziny pracy. Niektórzy ludzie też są w porządku. Nie polecam tej pracy, bo szkoda czasu i nerwów, no chyba że nie macie innej opcji, albo chcecie coś na przeczekanie. Sporo wartościowych osób sama odchodziła z tej pracy, co też o czymś świadczy. Na temat pracy w salonach się nie wypowiadam, bo nie wiem jak tam wygląda sytuacja.

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś
Pracownik szukający innej prac

Wirma ok, na pozór daje prace, ale tak na prawdę to jest wyścig szczurów. Jakies śmieszne zebrania z kierownikami, na co po co takie proste informacje mozna przekazać w trakcie pracy zamiast siedzieć na zapleczu i udawać ze sie pracuje. Tak wyglada praca kierownika w tej firmie siedzi na zapleczu cały dzien i zbija baki. Zero pomocy wyjdzi czasem na chwile ale ciagle sie przykrywa ze musi cos robić śmieszne. Pozniej jakies ocenianie pod jarzącym kontem słabo ma sie fart albo i nie tak to juz jest. I te zebrania-dramat kiero mógłby juz sobie darować nie dość ze ciagle pisanie w dni wolne to jeszcze zebrania beznadziejne z których i tak nic sie nie wynosi. Moze powinni sie zająć czymś naprawdę ważnym bo chyba maja za mało pracy. Pozdrawiam

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Pracownik

Oczywiście, firma z wielka tradycja....nie zwolniła pracowników ale bez nich nie było by firmy. Zastanówcie sie. Sobie pewnie nie zabrali premii bo jak by żyli za te marne grosze, ale my to juz sie nie liczymy. Szkoda tylko, ze firma uważa sie za taka z wielka tradycja itd, a o swoich pracowników wogole nie dba. My sie poświęcamy na każdym kroku dbamy o klienta, ale nikt nas nie docenia. Mamy sie wogole cieszyć ze mamy prace-troche smutne ale prawdziwe.

Pomocna?
Tak14Nie1
Zgłoś
Pracownik
@Pracownik

Dokładnie, wymagania na najwyższym poziomie. Strój nienaganny-ale kto moze sobie kupić ciuchy jak ledwo starcza na życie. Czarna odzież wymagana ale kto da nam na to pieniądze. Nic od siebie tylko wymagania

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Monia
@Pracownik

Może nie zwalniała ale sporo osób ze sklepów biura czy produkcji nie miała przedłużonych umów..... Grunt że kasa z tarczy jest dla firmy a ludzie na bruk....... Co tam wysyłanie ludzi na bezrobocie skoro można robić kampanię funduszy dla pielęgniarek. Hahaha!!!!!!

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś
Justa

Zamówiłam naszyjnik ze sklepu internetowego i niestety jestem nieco zawiedziona jakością zapakowania przesyłki. Moim zdaniem była zabezpieczona bardzo słabo, patrząc na to że naszyjnik za 1000zł, żadnej folii bąbelkowej itd. Do tego certyfikat autentyczności zgnieciony. No i nie dołączono torebki prezentowej (a naszyjnik ma być prezentem) co w innych sklepach z biżuterią jest oczywiste. Słabo...

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś4
Antyjusta
@Justa

To nie miejsce na twoje wypociny.

Pomocna?
Tak6Nie4
Zgłoś
Ups
@Justa

To napisz na sklep internetowy,a nie tutaj,to nie forum na ten temat.

Pomocna?
Tak3Nie3
Zgłoś
OstatniRaz

Nigdy więcej kontaktu z tą pseudo firmą, zakupiony pierścionek ubrany 5 razu popsuł się podczas poprawiania włosów a konkretnie nóżka trzymająca kamień, 3 miesiące czekania na odpowiedź z serwisu i w odpowiedzi że trzeba za to zapłacić 240 zł a pierścionek zakupiony za 180 zł. Nikomu nie polecam nawet najgorszemu wrogowi.

Pomocna?
Tak6Nie1
Zgłoś1
Hej
@OstatniRaz

A myślałam że to forum na temat pracy i pracodawców a nie książka skarg i zażaleń,żenada.

Pomocna?
Tak5Nie3
Zgłoś
Jagodzianka

Moi drodzy chyba już nie ma się co przepychać komentarzami bo są jednostki które nie dadzą rady zrozumieć że nie ma może kolorowo ale może być jeszcze gorzej. Nie potraficie docenić tego co macie. Macie pracę a ciągle plujecie na firmę. Może tak pomyślcie że część społeczeństwa niestety już pracy nie ma, a wy nic tylko narzekacie. Cieszcie się że wstając rano ciągle macie gdzie udać się do pracy a nie zastanawiacie się gdzie jej teraz będziecie szukać. Życzę wam żebyście wkoncu podeszli do sprawy pozytywnie a nie knuli i pluli. Apart już zwalnia ludzi obyśmy nie doczekali chwili kiedy tutaj to nastąpi. Przy waszej niechęci i podejściu niestety jest to jednak możliwe, a wtedy to będziecie mieli na co narzekać bo nawet po tym kryzysie raczej rynek nie będzie zasypany ofertami pracy bo gospodarka będzie powoli się dźwigała.

Pomocna?
Tak8Nie17
Zgłoś2
Wkurza
@Jagodzianka

Jagodzianka masz źle informacje nasza firma już zwalnia i nie przedłuża umów i to dotyczy wszystkich nie tylko w salonach również i w biurze więc nie wypisuj że firma jest taka wspaniała Bo już obcięła każdemu pensje i 4/5 etatu plus mniejsze obsady w sklepach więc widać jesteś nie do informawana w tej sprawie

Pomocna?
Tak14Nie3
Zgłoś1
Jagodzianka
@Wkurza

Oczywiście że wiem bo również mam etat 4/5 ale napisałam że może być gorzej. W żadnym wpisie nie padło z mojej strony stwierdzenie że firma jest wspaniała poprostu jak czytam jak to inni narzekają to głowa mała. Redukcja etatu nigdy nie jest przyjemna ani dla osoby odchodzącej jak i jej współpracowników. A co do obcięcia pensji no tak najlepiej zostaw w domu i mieć 100%. Sprzedaż mamy tylko internetową i wiemy wszyscy że nie przynosi ona tyle zysku co w salonach. Można by na ten temat długo polemizować ale skoro co niektórym jest tak źle, niech odejdą już a nie na cwaniaka przeczekają z pensja za 4/5 w końcu jest aż tak źle w tym Kruku. Wielu moich znajomych ma teraz obcięte pensje bądź jest na postojowym i każdy czeka aż wróci do pracy. A tu marzy się postojowe płatne 100%. Gdybyscie byli teraz na miejscu pracodawców to jestem pewna że wypłacali byście 100% wynagrodzenia ;). Tym wspaniałym zakończeniem zakończę już ten wpis.

Pomocna?
Tak7Nie9
Zgłoś10
Misiu
@Jagodzianka

Jagodzianka rozumiem że ty jesteś ta zwykła mrówka która ma teraz 1, 518 a nie pracująca w hierari trochę wyżej w naszej firmie i masz np. 2,500 na rękę lub więcej po obniżeniu pensji o 20%.Wiec jeżeli jesteś ta zwykła mrówka to zastanów się komu lepiej teraz sie żyje. Pracując na 4/5 w miesiącu maj mialem 170 godziny a rozliczenie godzinowe wydłużone do pół roku. Jesteś z tego zadowolona ze teraz (usunięte przez administratora) s oni gruba kasę zbierają bo utargi takie same jak przed pandemia.

Pomocna?
Tak9Nie1
Zgłoś
Monika
@Jagodzianka

Nie ma to jak zakłamanie rzeczywistosci... Niech duma kroczy przed Tobą

Pomocna?
Tak7Nie2
Zgłoś1
Anonim
@Jagodzianka

Za 1550 ciekawa jestem kto by dał rade wyrzyc. Mam się cieszyć ze mam prace totalne wykorzystanie pracownika. Taka firma wow z zew. Prawie wszyscy już przeszli na całe etaty a tu do końca roku...żenada

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś
Ja
@Anonim

Na temat wynagrodzeń i systemu premiowania przyszło info na salony. Widać w waszym salonie jest słaby przekaz informacji

Pomocna?
TakNie6
Zgłoś
ktoś
@Ja

1/3 premii, od lipca 2/3 premii a od sierpnia cała premia tak dla jasności, co daje nam marne 50 zł to faktycznie motywacja do pracy taka że aż się z tyłków kurzy...

Pomocna?
Tak10Nie
Zgłoś
Ludzisko
@ktoś

My (usunięte przez administratora) a ciągle mają nas w nosie tylko nie wiem dlaczego? Plany owszem można zrobić ale po co, nikomu się nie chce, za tą pensje!!!!! a premie mogą sobie wziąść ta malutka, marniutka może im wystarczy do budżetu domowego. Więc morał z tego taki ILE MASZ TYLE Z SIEBIE DASZ.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś
Szeregów pracownicy

Na ten moment ta firma to korporacja wyzyskująca pracowników najbardziej jak się da. Galerie zostały zamknięte, inne salony jubilerskie przeszły na postojowe tylko w Kruku codziennie świeciło się światło w salonach i widać było pracujący personel, chyba że cały zespół wykorzystywał urlopy. Po powrocie do pracy, trzeba było przygotować salony na nowe otwarcie, dodatkowo zarząd zarzucił pracowników wymianą metek na wyższe ceny, dodatkowo arkusze z wyprzedażą oraz nauka do testów że wszystkich procedur, między innymi covid, produktów czy obsługi. Wymagania mają bardzo wysokie, nieporównywalnie do odpowiedzialności materialnej. (usunięte przez administratora) Nikomu nie polecamy pracy w W. KRUK, na rozmowach rekrutacyjnych przedstawiane warunki nijak mają się do praktycznej pracy w salonach. Jedynym ratującym aspektem tej firmy jest dobry personel, o ile trafi się do dobrego salonu.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Heidi

Niestety człowiek się nie liczy, nie jest szanowany za swoją pracę a poniżany. Czy można tolerować to że jest się wyzyskiwany za 1500 ?

Pomocna?
Tak20Nie
Zgłoś
Problem

Problemy z zamówieniami online do sklepu.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś5
Zainteresowana sytuacja
 Pytanie

Ja mam pytanie czemu administrator usuwa kwoty o zarobkach firmie. Czyżby taka firma się wstydzila że daje takie marne pieniądze swoim pracownikom, uważam że każdy ma prawo wiedzieć jakie są zarobki a z tego wynika że chyba firma nie lubi hejtu na swój temat to samo jest z sklepem internetowym i prosi o usunięcie nie pochlebnych komentarzy. Wstyd że taka firma nie umie przyjąć tego na klatę przecież właśnie takie warunki pracy oferuje

Pomocna?
Tak24Nie
Zgłoś
Monika
@Zainteresowana sytuacja

Aż dziw bierze że ktoś jeszcze chce tam pracować ludzie i tak przekazują sobie info na temat tej Firmy tzn korporacji bo tak należy ich nazywać

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś
Misiu

Jestem również pracownikiem W. Kruk i tak szczerze, gdyby nie my tu na dole w hierarchi, małe mróweczki to tych na górze nie byłoby. (usunięte przez administratora) a oni nam pensje ucieli i pani Jagodzianko ty która tak bronisz tą nasza firmę jeżeli stać cię na 1500 zł to pracuj a do twojej wiadomości korzystając z tarczy antykryzysowej nie musieli obniżyć wynagrodzenia a przede wszystkim jaki przedstawiciel pracowników. Po pierwsze wybrany 5 lat temu czyli 2 015 roku z kadencja na 4 lata a kto wybrał na następną kadencję bo napewno nie pracownicy w 2019 bo już tam pracowałem a według wszystkich przepisów to my wybieram. Kit i mogiła to zrobił W. Kruk z nami,wymagaja teraz niech sami stana za lada i pracują za te marne pieniądze. Wymagać potrafi a dać od siebie coś to nie. I tyle.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Ja
@Misiu

Przecież zawsze można odejść skoro się nie podoba. Firma już czeka na Twoje wypowiedzenie

Pomocna?
Tak1Nie5
Zgłoś

Zostaw merytoryczną opinię o W.KRUK S.A. - Kraków

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Listopadzie 2019r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 115 175
  2. olx.pl 2 736 098
  3. pracuj.pl 2 718 511
  4. linkedin.com 2 689 259
W.KRUK S.A.