W.KRUK S.A.

3 Dodaj opinię
W.KRUK S.A.
3 55 158 5 1

Opinie o W.KRUK S.A.

Filtruj opinie po kryteriach:

Pracodawca

 Aktualność
Możesz zmieniać się i rosnąć w siłę. Twoje jutro zaczyna się dziś. Powiedz mu OHELO!

Odkryj nową kolekcję ambasadorską OHELO Ewy Chodakowskiej dla W.KRUK.

Pomocna?
Tak6Nie6
Ola

Czas przesyłki bardzo długi, po moim upomnieniu dostałam informacje, że paczka zostanie niezwłocznie wysłana. Trzy dni później mail z informacją, że jednak tego produktu już nie ma... Nie polecam!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Jasiu

Robiłem zakup w sklepie internetowym Kruk, zamówienie zostało wysłane dopiero 11 dnia od zakupu, dla mnie to zdecydowanie za długo. W międzyczasie dzwoniłem do biura obsługi ale to nic nie dało. Niemiła i jak się dowiedziałem nie mająca dla mnie czasu obsługa. Po co deklarować czas wysyłki który potem nie jest przestrzegany?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Anna

Zakupiłam w zeszłym złote kolczyki w sklepie Kruk w Rybniku próba 585! Po 5 miesiącach zrobiły się srebrne, złożyłam reklamację dostałam nowe! Po kolejnych 5 miesiącach znowu zrobiły się srebrne! Pani która przyjmowała reklamację stwierdziła że to od używania perfum???? Dawno nie słyszałam takiej glupoty!!! Jestem alergikiem i nie mogę stosować perfum więc skąd ta zmiana ze złota na srebro? Wniosek jest jeden... Totalna ściema jeżeli chodzi o wykonanie.. Żadne złoto, tylko w najlepszym wypadku pozłacane coś w cenie złota o próbie 585! Po 2 tygodniach od złożenia reklamacji dostałam odpowiedź że mam odebrać pieniążki, których zadalam! Dziś Pani ekspedientka poinformowała mnie że mam czekać kolejny tydzień na pieniążki bo ona musi przygotować odpowiednią dokumentację!! Żenada!!!!!! Nie polecam i na pewno w tym salonie nigdy więcej nie zagoszcze!

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
ewahak1960
Nazwa działu: Handlowy

To była to dobra firma . Od dłuższego czasu strach cokolwiek kupować. Dla mnie straciła markę. Obsługa fatalna . Reklamacje załatwiane w sposób godzący w klienta . Nie polecam . Najbliższych i znajomych uświadomiłam o sposobie działania firmy W. Kruk. Klienci w razie reklamacji traktowani są jak zło konieczne, a reklamacje to częste zdarzenia ( w ciągu 4 miesięcy 2 zakupy, dwie reklamacje) to częste zdarzenia . Za własne pieniądze przeszłam" drogę przez mękę", odechciało się prezentów i zakupów w W. Kruk.

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś

Pracodawca

@ewahak1960

Szanowna EWAHAK1960 Dziękujemy za wiadomość. Szanujemy Twoją opinię, choć przeczytaliśmy ją z przykrością. Zapewniamy, że w W.KRUK od blisko 180 lat oferujemy najwyższej jakości biżuterię. Nasi Klienci są dla nas priorytetem. Jeśli chciałabyś podzielić się z nami swoimi doświadczeniami, prosimy o kontakt pod adresem opinia@wkruk.pl. Zapewniamy Cię, że na słowa konstruktywnej krytyki reagujemy z otwartością. Z chęcią wysłuchamy Twoich uwag i wyciągniemy z nich wnioski. Pozdrawiamy Zespół W.KRUK

Pomocna?
Tak4Nie1
Anna
@ewahak1960

Potwierdzam. Dzisiaj w Galerii Copernicus w Toruniu około godz. 13 ej próbowałam oddać do poprawy zamka, nową, z sygnaturą, ani razu nie założoną bransoletkę srebrną, którą otrzymałam od koleżanek i kolegów 30 lipca br. z okazji odejścia na emeryturę. Moje tłumaczenia, moje prośby, że chodzi mi tylko o drobną poprawkę zameczka, bo się nie zamyka i boję się że zgubię tę bransoletkę, dwie panie będące za ladą w sklepie w ogóle mnie nie słuchając, zażądały ode mnie paragonu. Kilkakrotnie tłumaczyłam, że to prezent, który otrzymałam tydzień temu od kolegów z pracy, że nie mam paragonu, że jest przyczepiony przy bransoletce numer wyrobu, waga, metka Kruka, nic to nie dało. Pani nawet pozwoliła sobie na robienie uwag w stylu "skąd mam wiedzieć że ta bransoletka nie ma dwa lata". Skandal ! Wystarczyło sprawdzić w komputerze po numerze wyrobu kiedy został sprzedany. Ja sobie poradzę. po prostu pojadę do złotnika i sobie to naprawię, ale moja noga do KRUKA nie wstąpi. Powiem jeszcze o tym jak się tam traktuje klientów wszystkim moim koleżankom i rodzinie. A te spindzone panie w sklepie, niesympatyczne, bez uśmiechu, które noszą się tak jakby tam były właścicielkami, niech dalej tak pracują. Może w końcu jakiś menager lub tajemniczy klient sam na własnej skórze odczuje ich "kompetencje".

Pomocna?
Tak4Nie3
Zgłoś

Pracodawca

@Anna

Szanowna Anno Nasi Klienci są dla nas najważniejsi, dlatego opisana przez Ciebie sytuacja nie powinna mieć miejsca – bardzo nam przykro i rozumiemy Twoje emocje. Prosimy o bezpośredni kontakt z nami pod adresem opinia@wkruk.pl. Pozdrawiamy Zespół W.KRUK

Pomocna?
Tak4Nie
Anna
@W.KRUK S.A.

Co to ma być ? Zwracanie się do klientów per ty...? I to ma być dbanie o klientów i markę ? Nie tędy droga.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś
Majeczka
Nazwa działu: Handlowy
@Anna

Ja bardzo polecam zakupy . Zakupiłam ostatnio piękna biżuterię A panie mnie obsługujące wykazały się na prawdę duża cierpliwością i zaangażowaniem. Jeszcze na pewno odwiedzę ten salon.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Lipi

Jedno mnie dziwi. Jak to jest, że pracuje się przez 10 i 12 godzin, jeżeli kodeks pracy przewiduje 8 godzinny dzień pracy + 30 minut przerwy. Wyrabia się nadgodziny czy co? (tak na marginesie planowane nadgodziny są niezgodne z kodeksem pracy). O co tu chodzi, by mi ktoś wytłumaczył. Z góry dziękuję.

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
KRUKowa
@Lipi

Kodeks pracy na który Pan/Pani się powołuje przewiduje też nienormowany etatowy czas pracy, co oznacza, że w przypadku pracy 11/12 godzinnej (najcześciej handel) tygodniowy czas pracy jest uśredniany, nie 40 h, a np. 48 h (12 h x 4 dni), i tym sposobem w kolejnym tygodniu możemy pracować mniej niż 40h. W rezultacie jesteśmy w pracy tylko 15 razy w miesiącu, a przepracowujemy pełny etat.

Pomocna?
Tak16Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Alina
@KRUKowa

HEHE. Co z tego, że 15 dni w pracy w miesiącu. Jak coś ukradną a Ciebie nie ma w pracy i tak bulisz.

Pomocna?
Tak15Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nick
@Lipi

Powinnaś zapoznać się jednak dokładniej z kodeksem pracy, bo straszne bzdury wypisujesz

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
bil
@KRUKowa

Trzeba jednak wziąć pod uwagę, czego jak widzę właściciele nie widzą, że wydajność pracownika znacznie spada po 8 godzinach pracy i taki system jaki macie wprowadzony, tz. 12 godzin jednego dnia następny dzień wolny, nie sprawdza się. Pracownicy są zmęczeni, a przez to zniechęceni i niemili dla klientów. Możecie sobie państwo robić co chcecie, ja wiem jedno. Renoma firmy Kruk pikuje w dół. Ja nie kupię już tam niczego, po tym jak zostałam potraktowana w Galerii Copernicus w Toruniu. SKANDAL. Panie zachowują się arogancko, jakby były właścicielkami tej firmy.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Klientka
Nazwa działu: Handlowy
@bil

Ja byłam ostatnio w galerii Copernicus i robiłam zakupy w tym sklepie. Jestem bardzo zadowolona z obsługi i z prezentu jaki mi doradzono. Polecam w 100% A tym którzy nie są zadowoleni radzę żeby też czasami spojrzeli na siebie i swoje nastroje A nie swoją gorycz przerwali na Panie, ktore pracują 12 godz i muszą znosić każdego klienta.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
a.b.c.

Umowa o pracę na 3 miesiące, później na 3 lata. Najniższa krajowa czyli 1530 na rękę oraz premie, gdzie pracownica stwierdziła, że wyciągają ok 1800 zł, a ona przyszła jakby dorobić na wakacje. Fajnie jeżeli na wakacje, ale jak prowadzić życie z takiej pensji.. praca na wyspie w warszawskim centrum handlowym

Pomocna?
Tak18Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
niekruk
@a.b.c.

POTWIERDZAM . niestety najniższa krajowa na start. Nie ma co liczyć na więcej. Praca po 12 h , nawet jak zrobiona to trzeba udawać że się robi. praca na wyspie dramat . jest tyle ofert z etu naprawdę nie warto zaczynać . kierownik ciśnie o wyniki , bo jego ciśnie kierownik regionu , który nawet nie wie kto pracuje w salonie. zakres obowiązków od A do Z i jak nei ma kierownika to i za niego robisz za najniższa krajową . Zero dodatków. nie ma opieki medycznej , jedynie śmieszna doplata do karty multisport. zniżki na biżuterię ? a kogo stać przy najniższej krajowej żeby kupić złoto 30% TANIEJ . pracowałam ponad pół roku , premia jak jest to można wyżyć. Ogólnie nie polecam . Ciągle odchodzą ludzie , zreszta ogloszen jest mnóstwo ! i cigale się ktoś zmienia , kierownicy , sprzedawcy a i w centrali ciągle ktoś odchodzi ze nie wiadomo do kogo nawet pisać czy dzwonić i w jakiej sprawie co do kogo .

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Anna
@niekruk

Boże co za (usunięte przez administratora) NIGDY, NIGDY tam do pracy.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Anna
@niekruk

Boże co za (usunięte przez administratora) NIGDY, NIGDY tam do pracy.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
mixx
Nazwa działu: Działu Logistyki

Witam czy pracował ktoś w Działu Logistyki w Krakowie może się podzielić jak się pracuje? i jakie są zarobki? i czy są jakieś kary?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
byly pracownik
@mixx

na reke 1,8 tys max, darmowe nadgodziny, tempo, tempo, tempo, musisz wyrabiac normy, zawsze brakuje ludzi pracujesz za siebie i za drugiego

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
byly pracownik
@mixx

widze ze opinie negatywne od razu usuwaja. w magazynie 1,8 tys na reke max, darmowe nadgodziny do odebrania ale nie ma kiedy odbierac, pracujesz na wynik, tempo, musisz wyrobic norme, pracujesz za dwoch bo ciagle im ludzi brakuje, do tego masz odpowiedzialnosc materialna za towar za miliony.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Hanna
@byly pracownik

Jeśli zauważyłeś, że jakieś posty zostały usunięte, to na pewno jakimś stopniu musiały naruszać regulamin serwisu GoWork.pl. Lepiej zajmijmy się już dyskusją na temat ogólnych warunków pracy, jakie obowiązują w W.KRUK. Wspomniałeś, że w firmie tej często "pracuje się na wynik". A nie jest przypadkiem tak, że taki system pracy w większym stopniu motywuje pracownika do wzmożonych działań? Wyjaśnij nam bardziej tę kwestię.

Pomocna?
Tak1Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
byly pracownik
@Hanna

tam sie zawsze pracuje na 150%, tam sie nie da inaczej, zawsze sa wzmozone dzialania, nie wiesz w co pierwsze rece wlozyc tyle roboty, nadgodziny, a kasa zawsze tak samo slaba, i zawsze sie dowiesz, ze za malo zrobione, ludzie tam pracuja bo maja blisko albo moga dzieci odebrac z przedszkola albo studenci, nie dla zarobku bo to jalmuzna nie kasa, nadgodziny do odebrania a zeby miec dzien wolny trzeba brac na zadanie albo l4, a w rekach codziennie miliony, na magazynach po 3 tys na reke minimum a tam 1,8tys i to od niedawna bo jak przyszedlem placili 1,6tys ale minimalna podniesli wiec tak wyglada podwyzka wkruk

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Hanna
@byly pracownik

Dziękuję Ci za merytoryczną odpowiedź. Twoja wypowiedź jest tylko potwierdzeniem tego, że branża handlowa jest bardzo wymagająca. Jasne zatem jest, iż nie każdy odnajdzie się, pracując w W.KRUK. Dosyć klarownie opisałeś nam system tamtejszego wynagrodzenia. Ale w dalszym ciągu niejasna pozostaje kwestia nadgodzin. Dlatego na początek zadam podstawowe pytanie: czy pracodawca za nie płacił dodatkowo? Wyjaśnij to.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bil
@byly pracownik

Wołać inspekcję pracy !!!!!

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Kruk_Galeria_Dominikanska_wroc

Totalna porażka, nie polecam nikomu :) Wypłata tyle co kot napłakał. Braki wyszły z miesięcy kiedy jeszcze nie pracowałam a musiałam zapłacić. Pan (usunięte przez administratora) totalny brak kompetencji. Mozecie sie odwoływać do niego a on i tak odrzuca kazde pismo, chamski w rozmowie i chce wyciagnac jak najwiecej kasy :) Zwolniłam się od razu jak z najniższej krajowej odcinali jeszcze za braki i zostawało 800 zł :))) Oczywiście część łańcuszków złotych i inych rzeczy znalazła się po zwolnieniu (pomylone metki)- ale nikt juz pieniędzy nie odda, bo za co? Omijajcie szerokim łukiem tę firmę, totalne dno!!!!!

Pomocna?
Tak4Nie2
Zgłoś
Weronika
@Kruk_Galeria_Dominikanska_wroc

Należy docenić to, że mimo nieprzyjemnych doświadczeń zdecydowałaś się wziąć udział w dyskusji. Twoja opinia z pewnością przyczyni się w jakiś sposób do pomocy osobom, które rozważają aplikowanie do W.KRUK. Sporo powiedziałaś nam odnośnie tamtejszych zarobków (i kwestii z nimi powiązanych), ale nie wspomniałaś, czy wynagrodzenie w tej firmie składa się jedynie z podstawy czy także i z prowizji? Wyjaśnisz nam to jeszcze?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
bil
@Kruk_Galeria_Dominikanska_wroc

Może trzeba zgłosić to do inspekcji pracy ? Albo nagrać kilka takich akcji i upublicznić. Może wtedy właściciele firmy się obudzą.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Błażej

Nie polecam! Obrączka po dwóch latach noszenia pękła na pół. Reklamacja nie zostala uznana i naprawe oszacowano na koszt 400 zł . Po zaniesieniu do innego jubilera złapał sie za glowe obraczka okazała sie byc wczesniej powiekszana dwa razy na zimno co jest niedopuszczalne spowodowalo to mikro pęknięciami co skutkowało jej pęknięciem i nic nie da sie z nia juz zrobic bo po zlutowaniu pękała by w innych miejscach tylko przetopienie na nowo zlota. Druga sytuacja siostra dostala pierścionek zaręczynowy po kilku miesiącach wylecial kamień i znow nie uznali reklamacji i wyceniono naprawe na 800 zl zniosła do innego jubilera i zostala naprawiona za 50zl.Nazwa firmy to nie wszystko

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś

Pracodawca

@Błażej

Szanowny Panie Blażeju, Dziękujemy za opinię. Trudno nam odnieść się do Pana komentarza nie znając szczegółów zgłoszenia. Nie komentujemy też opinii ani pracy innych jubilerów. Zapewniamy, że nasi eksperci procedują wszystkie reklamacje zgodnie ze sztuką i z należytą starannością. Każde zgłoszenie rozpatrywane jest indywidualnie. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres opinia@wkruk.pl. Pozdrawiamy Zespół W.KRUK

Pomocna?
Tak1Nie1
Zła opinia

Obrączka złota próba 585 po kilku dniach noszenia uszczerbiła się, reklamacji nie uwzględniono bo nie obejmuje wgnieceń i uszkodzeń, zarysowań. Jednym słowem najlepiej włożyć do szkatułki i nie nosić. Wstyd dla tak znanej firmy że towar jest tak niskiejj jakości. Nie polecam biżuterii tej firmy. Za naprawę obrączki trzeba było zapłacić 390 zł. Ten zakup to całkowita porażka. W końcu obrączki to symbol na całe życie a nie na kilka razy.

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Zła opinia

Szanowna/y Pani/Panie Dziękujemy za opinię. Zapewniamy, że nasi eksperci procedują wszystkie reklamacje zgodnie ze sztuką i z należytą starannością. Każde zgłoszenie rozpatrywane jest indywidualnie. Zgadzamy się, że obrączki to symbol na całe życie. Obrączki W.KRUK wykonywane są ze szlachetnych materiałów. Należy o nie należycie dbać, o czym informujemy Klientów szczegółowo w instrukcji dbania o biżuterię dołączonej do zakupu. W razie pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt na adres opinia@wkruk.pl. Pozdrawiamy Zespół W.KRUK

Pomocna?
Tak2Nie1
Xxx

(usunięte przez administratora) brak szacunku do pracowników, fatalna atmosfera.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Weronika
@Xxx

Komentarze są usuwane (bądź moderowane) tylko w przypadku naruszenia przez piszącego regulaminu GoWork.pl. I robi to oczywiście administrator tego serwisu. Dobrze byłoby, jakbyś zawsze starał się pamiętać o tym szczególe. Wymieniłeś kilka aspektów związanych w firmie W.KRUK, ale zacznijmy może zarobków. Powiedziałeś, iż są niskie. A nie jest tak, że składa się na nie nie tylko sama podstawa, ale i prowizja? Rozwiń proszę tę myśl.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś
Magazynier

Dlaczego znikły wszystkie prawdziwe opisy dotyczące pracy na magazynie ? Najgorszy pracodawca...

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Paulina

Mała stawka, dużo pracy, nie polecam

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Edward
@Paulina

Twoja wypowiedź, jakiego konkretnie stanowiska dotyczy? Mogę przypuszczać, że jest to stanowisko związane z obsługą klientów. Mogłabyś napisać, czy pracodawca informował Cię o ewentualnych podwyżkach po przepracowaniu określonego czasu? Mam nadzieję, że podzielisz się swoimi doświadczeniami.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zainteresowany

Czy może ktoś udzielić informacji na temat pracy w centrali ? zwłaszcza na stanowisko kupca ? zarobki? atmosfera? godziny? szacunek?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
zainteresowany
@zainteresowany

Podbijam, proszę o info jak wygląda praca kupca, bo po ogłoszeniach widać straszną rotację

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Helena

Jeżeli wierzysz w nieprzemijające piękno oraz pasjonuje Cię biżuteria, to W.KRUK do siedziby w Krakowie prowadzi rekrutację na stanowisko Kupca w Dziale Produktu. Więcej informacji na ten temat znajdziecie pod tym linkiem: https://wkruk.pl/kupiec-w-dziale-produktu Czy zdecyduje się ktoś z Was na rekrutację?

Pomocna?
TakNie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
qwerty

Firma W.KRUK nie szanuje pracowników !!!!!!!!!!!!! Pracownicy zwalniaja sie jak grzyby po deszczu. Wynagrodzenie jest smieszne, nawet powiedziałabym symboliczne. Szefowie robią łaske pracownikowi, zatrudniając go w firmie i mam nawet wrazenie płacąc pensje. DZIADOSTWO !!!! Człowiek co drugi dzien słyszy ze na twoje miejsce jest wielu i ze jak sie nie podoba to droga wolna bo przyjdą nowi. Moje sugestie dla W.KRUK S.A.: Szanujcie pracownika i płaccie pensje bo ejsteście januszami biznesu. CHAMÓWA

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś

Pracodawca

@qwerty

Szanowny/a QWERTY Dziękujemy za przesłaną opinię. Stanowczo podkreślamy, że jedną z najważniejszych wartości wyznawanych w naszej organizacji jest wzajemny szacunek. Cenimy wszystkich naszych pracowników i dokładamy wszelkich starań, aby W.KRUK był przyjaznym miejscem pracy. Dlatego opisana sytuacja jest dla nas wyjątkowo niepokojąca. Prosimy o przesłanie szczegółów na adres: opinia@wkruk.pl.

Pomocna?
Tak3Nie10
Blabla
Nazwa działu: Handlowy
@W.KRUK S.A.

Pracowałam 5 lat . To nie jest przyjazne miejsce pracy. Jak rms pan (usunięte przez administratora) przyjezdzal to połowa zespołu była na proszkach na uspokojenie .(usunięte przez administratora) W grudniu 8 dni po kolei 9-12 godzin na zmianę. Zabrakło 8 000 do planu i najniższa krajowa 1420????

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś
Kk

Praca za najniższą krajową po 12 godzin, premie rzadkość przy takich planach sprzedaży.Duze wymagania idealny wygląd , paznokcie oczywiście za swoje pieniądze kupuje się ubranie do pracy nie ma dodatków do stroju pracowników, rabat 30 procent na zakupy przy najniższej krajowej ,duże wymagania regionalnych przy każdej wizycie testy sprawdzające , atmosfera ciężką , ciągła rotacja pracowników .

Pomocna?
Tak26Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kk

Bardzo dziękujemy za opinię i informację zwrotną. W W.KRUK dokładamy wszelkich starań, aby doświadczenie wizyty w naszych salonach było dla naszych Klientów wyjątkowe. Dlatego nasi Doradcy Klienta dbają również o wysokie standardy dotyczące wyglądu. Fakt braku sformalizowanego stroju wynika z chęci stworzenia jak najbardziej komfortowego miejsca pracy. Jeśli chodzi o atmosferę i premie to nie wiemy, o którym z salonów Pan/Pani pisze, nie możemy więc się do tego odnieść.

Pomocna?
Tak5Nie4
kreczok
@W.KRUK S.A.

Szanowny pracodawco, Żeby brak ubrania służbowego tłumaczyć w ten sposób to żenada. WKruk jest jedną z marek należącą do Vistula Retail Group, która to zrzesza marki odzieżowe Vistula, Wólczanka, Bytom. Nie można zaopatrzyć swoich pracowników w stroje służbowe mając takie marki? Pracownik ma kupić strój służbowy do wykonywania pracy w salonie za swoje pieniądze? Wstyd.

Pomocna?
Tak23Nie
Zgłoś
Zażenowana
Nazwa działu: Handlowy
@kreczok

Przecież to odpisuje jakiś robot a nie człowiek. Należycie to i tamto. To są żarty. Należycie to tylko sprawdzają czy przypadkiem za dużo wypłaty nie przelali!

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
Julia1789
Nazwa działu: Handlowy

Szczerze, najgorsze miejsce pracy! Istny żart.. Po pierwsze, odpowiedzialność materialna.. Na otwarciu salonu 5 dziewczyn ma podpisaną odpowiedzialność materialna przyczym 30 OSÓB ma odczynienia z biżuteria!! Efekt ? Brak biżuterii na 1500 zł i obciążone dziewczyny !! Zapłacić 200 zł za coś, czego się nie ukradło!! Druga sytuacja - GRUDZIEŃ.. W salonie 4 dziewczyny, codziennie sprzedaż po 40-60 tys, ludzi multum.. Zostałyśmy obciążone finansowo za biżuterie, którą mógł ukraść każdy !! Kolejne ale.. Praca po 12h, praca stojąca, zmieniający się grafik co chwila, zero pytań o urlopy! Jak są traktowani studenci ? Tak, ze nie poszłam na egzamin bo kierowniczka nie chciała mi wypisać wolnego weekendu!! Kolejny żart ? A taki, ze po trzech miesiącach dostaje wiadomość od kierowniczki z jakimiś pretensjami bo usłyszała jakieś plotki! Wypłata ? Najniższa krajowa, pracownicy niedoceniani, premie śmieszne. Nie polecam, tylko się rozczarujecie..

Pomocna?
Tak13Nie2
Zgłoś

Pracodawca

@Julia1789

Szanowna Julio, szanujemy Twoją opinię, choć przykro nam, że Twoje wrażenia z pracy w W.KRUK nie są pozytywne. Zapewniamy, że wynagrodzenie w W.KRUK dalekie jest od najniższej krajowej i towarzyszy mu system premiowy oraz różne benefity. Biżuteria to produkt zarówno piękny jak i wartościowy. Od pierwszego dnia pracy nasi doradcy podczas szkoleń dowiadują się jak się nią opiekować i jak prawidłowo zarządzać towarem w salonie. To zadanie dla całego zespołu. Wszyscy pilnujemy towaru, za który bierzemy odpowiedzialność, a wspierają nas w tym procedury bezpieczeństwa i specjalistyczne systemy.

Pomocna?
Tak2Nie14
Zażenowana
Nazwa działu: Handlowy
@W.KRUK S.A.

Proszę tak nie zapewniać że wynagrodzenie jest dalekie od najniższej krajowej bo to jest istne kłamstwo. Jak możecie tak pisać i wpajać nieprawdę? Doradcy pracują po parę lat i otrzymują takie same wynagrodzenie jak nowo zatrudnione osoby-tak, najniższa krajowa! Progi premi ustawione tak żeby przypadkiem harujący pracownik nie dostał o 50zl więcej. Doradcy w salonach zajmują się WSZYSTKIM i nie słyszą nawet słowa DZIĘKUJĘ. Obsługa, zamówienia, reklamacje, obrączki, dokumenty i wiele innych funkcji ciąży na 12 godzinnej zmianie pracownika, pracującego w lokalizacji wysoko odwiedzanej. Przez cały dzień dwa wyjścia do toalety, raz szybki przelotowy posiłek.......... To doradcy pracują z klientami, trudnymi i mało problematycznymi ale to oni obsługują tych ludzi i to oni odbierają wszystkie żale i pretensje. A dlaczego w większym stopniu zażalenia? Ponieważ biżuteria którą teraz W.KRUK produkuje jest warta tyle co nic. Ale jaki prezes taka firma. Proponuję żeby wyższe stołki przeżyły dzień obsługi i sprzedaży w najbardziej gorętsze okresy świąt, komunii, śluby i prawdziwie wypowiedzieli się o pracy w takich warunkach. Bo jak na razie obsługa klienta haruje na ich wakacje a sami mają ledwo na opłaty i chleb.

Pomocna?
Tak8Nie2
Zgłoś

Pracodawca

 Aktualność
Możesz zmieniać się i rosnąć w siłę. Twoje jutro zaczyna się dziś. Powiedz mu OHELO!

Odkryj nową kolekcję ambasadorską OHELO Ewy Chodakowskiej dla W.KRUK.

Pomocna?
Tak6Nie6
KZ
Nazwa działu: Zarząd

Firmę dobrze postrzegam jako klient. Trzeba przyznać rację części wpisom, iż faktycznie poprawie winna ulec polityka kadrowa czy też siatka premiowania. Są też uwagi do RMs-ow czy lansującego się prezesa. Myślę, że czas ruszyć do Pana Mazgajami i rozruszać tą strukturę. Ufam, że jestem w stanie zwiększyć sprzedaż w ujęciu r/r swobodnie o 19-20%. Centrala będzie szczuplejsza ale cóż ...życie. Sprzedawcy zadowoleni itd. Inne wskaźniki też podciągnę. Czekam na DM

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Alicja

Pracował ktoś przy metkowaniu biżuterii w Krakowie? Proszę o opinię

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Hjjjkk
Nazwa działu: Produkcja
@Alicja

Może ktoś się wypowiedzie

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Kupiec

Czy ktoś jest w stanie wypowiedzieć się na temat pracy w dziale zakupów? Jakie są wymagania, atmosfera w pracy i w jakich przedziałach kształtuje się pensja?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Byłam-i-odradzam

Najgorsze miejsce pracy, do jakiego kiedykolwiek trafiłam. Zarobki - nie oszukujmy się, marne. Przy bardzo dobrym miesiącu i wyrobieniu całego planu 2300-2400zł netto to maksimum jakie można osiągnąć, a nie zawsze się tak zdarza, najczęściej jest to ledwo 2000zł . Sama praca jest całkiem przyjemna, jeśli ktoś lubi ludzi i lubi sprzedaż - ale funkcjonowanie całej sieci i zarządzania woła o pomstę do nieba. W moim salonie rotacja była non stop, dziewczyny zwalniane co chwilę, wedle kaprysu Starej Panny Kierowniczki, wyżywającej swoje frustracje i humorki na innych. A jeśli ktoś utrzymywał się dłużej, to w/w osoba potrafiła skutecznie zatruć atmosferę i odebrać wszelką motywację. Sprzedaż - idzie, dziewczyny - fajne, dogadują się, praca - wszystko zawsze zrobione na czas, ale pseudo-kierowniczka - totalnie toksyczna, intrygantka, kłamliwa i podburzająca jednych przeciwko drugim. Trwa to już kilka lat i czy naprawdę NIKT TEGO NIE WIDZI?? Jeśli z jednego salonu non stop albo ktoś się zwalnia albo jest zwalniany, i tak kilka razy w roku - czy tak trudno zauważyć, że coś jest tam nie tak?? RMS - zero reakcji i zainteresowania sprawą, liczą się tylko cyferki w tabelkach, nic więcej. Porażka - zachowanie żenujące, a traktowanie i męczenie psychiczne wszystkich dookoła daleko ma się do górnolotnych założeń firmy o dobrej atmosferze. Każdemu odradzam i sama nigdy nie będę już miała nic wspólnego z tym miejscem - ani jako pracownik, ani jako klient.

Pomocna?
Tak21Nie1
Zgłoś

Pracodawca

@Byłam-i-odradzam

Z przykrością przeczytaliśmy Twoją opinie. W W.KRUK dokładamy wszelkich starań, aby wspólnie tworzyć atmosferę pracy opartą na wzajemnym szacunku. Jeśli czujesz, że w salonie w którym pracowałaś standardy W.KRUK nie były przestrzegane zachęcamy Cię do bezpośredniego kontaktu z nami pod adresem opinia@wkruk.pl. Każde zgłoszenie traktujemy z należyta uwagą. Dziękujemy za zaangażowanie i podzielenie się z nami Twoją opinią.

Pomocna?
Tak2Nie6
Wkurzona
@W.KRUK S.A.

Taką samą sytuację mamy w Lublinie - rzygać się chce, jak przychodzi wstać rano i iść do tego miejsca. Jak tylko coś innego znajdę, to rzucam tą patologie. Nie pozdrawiam.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
Przykra prawda

Przykre jest to, że nie szanuje się starych pracowników którym jeszcze się "chce pracować" Zawsze dawałam z siebie 100% bo mam zasadę, że obsługuje tak jak sama chciałabym być obsłużona. Czasami się zastanawiam czy "góry" nie chce wiedzieć o tym co się dzieje na dole czy nie dochodzi to do nich. Dziś ciężko o dobrego uczciwego i zaangażowanego pracownika. Długo w tej firmie pracuje i mogłabym pracować do emerytury bo lubię to co robię. Tylko kiedy dostaje przelew na konto to płakać mi się chce po prostu! Kilka razy miałam możliwość przejścia do (usunięte przez administratora) gdzie zarobki są duuuzo lepsze ale głupia wiezylam, że w końcu mnie docenia! Mnie i kilka dziewczyn którym zależy. Zawsze jak przychodził ktoś nowy pomagałam bo wiem jak to było kiedy ją przyszłam do pracy ("pooglądam sobie witryny") i nie chciałam żeby ktoś mówił że nie chciałam nauczyć czy pomóc. Czasami w ciągu 6 miesięcy 3 nowe dziewczyny przychodziły o trzeba było im trochę czasu poświęcić... Najchętniej porozmawiałbym z rms ale co to zmieni? Nic! Droga firmowe W. Kruk zainwestuje w wieloletnich uczciwych pracowników a nie podwyższajcir podstawę dla nowo zatrudnionych bo nikt nie chce przyjść! Jak słyszę tekst że nie dostanę podwyżki bo jeden parametr mam gorszy to mnie szlak trafia! Szukam póki co pracy dodatkowej bo nie stać mnie na pracę w tej firmie. Niedługo składam wypowiedzenie i zmykam (z bólem serca) do (usunięte przez administratora)! Tam są wymagania, szkolenia i testy ale i zarobki są dobre! A propozycja podwyżki przy złożeniu wypowiedzenia!? Trochę za późno nie uważacie Państwo?!

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś
Były pracownik

Zależy od salonu czy pracuje po 8h czy 12h dzień na dzień. Gdyby każdy widzial jak ta praca wygląda na pewno nie byłoby pytania o nadgodziny.. Nawet jeśli takowe masz nie płacą za nie tylko oddają w następnym miesiącu - mniej godzin do przepracowania i tyle. Zapomnij o dodatkowych pieniądzach. Kiedyś miałyśmy 'nocke' czyli po 22 galeria zamknięta a my musialysmy wysprzatac i przestawić biżuterię w całym salonie po wizycie rms. W dzień nie ma czasu by otworzyć wszystkie gabloty i przenosić drogą biżuterię przy klientach. Siedzielismy prawie do 6 nad ranem. Dzień miałyśmy wolny po 'nocce' a później od nowa do pracy nic za to nie dostałyśmy dodatkowo w rozliczeniu przy wynagrodzeniu było to opisane jakoś dokladnie nie pamiętam bo już jakiś czas tam nie pracuje ale za takową nocke dostałyśmy na papierze z 12 zl BRUTTO. Więcej chyba nie muszę dodawać.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś
Aneta

nie, nie ma szansy na nadgodziny. Jedyna szansa to wyrabianie planów sprzedażowych, ale to nie zależy od jednego sprzedawcy, a harpią też nie ma co być, bo klient to widzi...

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Dariusz
@Były pracownik

Dziękuję za odpowiedź. Czytając Twoją wypowiedź, zastanowiło mnie jeszcze jedno. Mianowicie chciałbym dowiedzieć się, czy pracownicy, którzy zatrudnieni są w firmie W.KRUK, mają przyznane rabaty pracownicze na biżuterię, którą sprzedaje firma? Można liczyć na jakieś fajne rabaty dzięki, którym ceny są dużo bardziej atrakcyjne? Myślę, że byłby to całkiem ciekawy dodatek dla każdego z pracowników.

Pomocna?
Tak2Nie3
Zgłoś
Roman
@Dariusz

Nie naganiaj i nie broń firmy, firma Krzak a nie Kruk

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Były pracownik
Nazwa działu: Handlowy
@Dariusz

Rabat pracowniczy jest I to nie tylko do Kruka Ale i do wszystkich powiązanych marek które przejęła Vistulla. Do kruka jest najmniejszy rabat, czasami gdy są duże akcje rabatowe nie wiele więcej my mamy..

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marian
@Przykra prawda

Szanowni pracownicy... Nie przesadzajcie że aż tak źle jest firmie w. Kruk. W wyborczej 2.03.19 3 strona widzę zdjęcie uśmiechnięte od ucha do ucha prezesa Pana Radosława jakociuk z nową diwa firmy ewa chodakowska.. Sorry ambasadora firmy. I to na nich ciężko pracujecie, aby oni mieli luksusy, a nie wy, normalna egzystencję za dobrze wykonana pracę. W Polsce w handlu to normalnosc.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Nowy

Czy ktoś wie jak wygląda praca na magazynie?

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Abc

Biżuteria w w sieci sklepów Kruk to szajs . Kupilam córce zawieszkę , która po roku czasu poprostu zluszczyla sie od strony przylegajacej do ciała . Miala byc srebrna a nawet nie była posrebrzana . Szok sprzedają szajs . Srebrna powloka schodzila jak folia pod nią material podobny do plastiku , a kosztowal ponad 100 zl . Mam zdjecia tego szajsu gdyby ktos chcial zobaczyc . Koszmar JAK TAK MOZNA !!!

Pomocna?
Tak25Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aneta
@Abc

ma próbę 925? może rodowanie starło się, to normalka.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
Kini

Tak sobie czytam te wszystkie wypowiedzi i naprawdę jest mi przykro , ze pracownicy w Polsce w salonach czuja się tak mocno niedocenieni . Może i racja , ze płaca za mała , ze długo trzeba pracować , ze patrzą na ręce , ze plany , ze trzeba sprzedawać dużo i opowiadać o nowościach . I trochę jestem zdziwiona , ze ludzie podejmują się takiej pracy .o myślą ze jakoś to będzie. Nauczę się , coś tam ktoś ode mnie kupi i będzie spoko . Praca sprzedawcy to bardzo ważna pozycja . Wymaga dobrej aparycji i nastawienia .dobrej prezencji , bo przecież ludzie najpierw kupują Ciebie a nie produkt . Nic wiec dziwnego , ze nie sprzedajecie , jeśli taka jest Wasza postawa. Wielokrotnie zdarzyło mi się wejść do sklepu z nastawieniem na zakupy więcej niż jednej rzeczy i nigdy , nigdy nikt ze sprzedawców nie potraktował mnie serio . Nie zapytał mnie nawet czego szukam , nie zaproponował niczego prócz podglądania sobie wystaw , a przecież macie zapasy w szufladach rzeczy które nie są wystawione . Absolutne zero zaangażowania . Nic wiec dziwnego ze nie sprzedajecie. Ludzie kupują Was i Wasze podejście do nas . Wiem co mówię , pracuje do najbardziej rozpoznawalnej marki jubilerskiej na świecie zagranica . Wszystko o czym tu piszecie , po prostu nie mieści mi się w głowie .

Pomocna?
Tak10Nie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Kini

Szanowna KINI Dziękujemy, że podzieliłaś się z nami swoją opinią. Podzielamy Twoje zdanie, że w pracy doradcy ds. sprzedaży ogromne znaczenie ma osobiste zaangażowanie i profesjonalizm. W W.KRUK przywiązujemy bardzo dużą wagę do tego, aby nasi doradcy identyfikowali się z marką i wartościami, za które cenią ją Klienci – od prawie 180 lat! W naszych salonach pracuje bardzo wiele osób, które swoją pasją do biżuterii, sprzedaży oraz najwyższymi umiejętnościami w zakresie budowania relacji sprawiają, że nasi Klienci czują się wyjątkowo. Ci doradcy to osoby w różnym wieku i z różnym stażem pracy w naszej firmie. To po prostu wyjątkowi ludzie, którzy na co dzień tworzą zespół W.KRUK :)

Pomocna?
Tak5Nie2
Aneta
@W.KRUK S.A.

przecież ta firma nie ma 180 lat i dobrze to wiecie, wartości tez już nie te.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ola

Taka- masz racje. Gdyby cala ekipa pracowala na plan i pozniej premia by byla na rowno dzielona. Wyeliminowalo by ta zawisc i kazdy by sobie pomagal, a nie konkurowal ze soba. Atmosfera u mnie tez jest okropna. Rowniez zastanawiam sie nad odejsciem a jestem na okresie probny. Dziewczyny ze starszym stazem chyba sie boja stracenia swojego stanowiska. Tez wiedza ze czym wiecej bede umiala tym lepiej bede sprzedawala i zabiore im klientow. Wtedy one beda mialy mniejsza premie. Meczaca jest ta walka miedzy nami... U mnie sa dwie nowe osoby, nie podoba nam sie ta atmosfera wiec szukamy powoli czegos innego.

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Pracodawca

@Ola

Szanowna Pani Aleksandro Bardzo dziękujemy za przesłaną opinię i udział w dyskusji. System premiowania w naszej firmie działa od wielu lat. Natomiast tworzenie pozytywnej atmosfery w miejscu pracy i relacje w zespole buduje się na co dzień. Dlatego niepokoi nas to, co Pani opisała. Będziemy wdzięczni za przesłanie szczegółów na adres: opinia@wkruk.pl

Pomocna?
Tak9Nie
Kamil

Witam, czy ma ktoś pracował na magazynie w Krakowie ? jakieś opinie ?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Marek

Poszedłem dzisiaj do salonu W.Kruk w Galerii Łomianki by kupić pierścionek żonie. Właśnie z niego ktoś wyszedł, nie było innych kupujących więc sądziłem, że szybko dokonam zakupu. W salonie były za to dwie sprzedawczynie. Zauważyły mnie i bez żadnej reakcji powróciły do rozmowy. Obszedłem cały sklep szukając pierścionka z topazem i brylantami. Nie znalazłem a panie chyba czytały w moich myślach i wiedziały, że w sklepie nie ma tego czego szukam, bo nie odezwały się ani słowem.

Pomocna?
Tak8Nie3
Zgłoś
Saye
@Marek

Jak sie wchodzi to sie mowi dzien dobry, jesli potrzebujesz pomocy to podejdz i popros. Nie jestem ani klientem ani pracownikiem tej firmy ale bucow i wielkich panow nie trawie. Nie pozdrawiam

Pomocna?
Tak25Nie2
Zgłoś

Pracodawca

@Marek

Szanowny Panie Marku Bardzo dziękujemy za opisanie sytuacji i informacje zwrotną, mimo iż nie jest ona pochlebna. W naszych salonach dokładamy wszelkich starań, aby obsługa klientów była na najwyższym poziomie, przepraszamy więc jeśli poczuł się Pan nieprofesjonalnie potraktowany.

Pomocna?
Tak4Nie1
martaa

Teraz w.kruk ma ogłoszenie o prace na infolinii. Wie ktos jak to wygląda?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o W.KRUK S.A. - Kraków

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny
W.KRUK S.A.