Opinie o kruk.pl - W.KRUK S.A. w Kraków

W.KRUK to więcej niż tylko biżuteria. To marzenia kobiet i mężczyzn od 1840 roku. Jeśli tak, jak my wierzysz w nieprzemijające piękno, pasjonują Cię sztuka jubilerska i zegarki, posiadasz wewnętrzną motywację i kreatywność, chęć do pracy i wrodzony optymizm, dołącz do naszego zespołu! Zapraszamy do wymiany opinii, dyskusji oraz śledzenia ofert pracy w W.KRUK.


Branże: Produkcja biżuterii i zegarków

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o W.KRUK S.A. w Kraków

8 letni pracownik
Pracownik

To jak firma potraktowała pracowników salonowych z początkiem roku, to żart i kpina. Dali podwyżki które narzucił rząd , ale pozabierali dodatki takie jak premia za diamenty i sztuki . Kwota 300 zl ,oraz obniżyli itak już marny % od odrotu. Tak więc, jedno dali, drugie zabrali. Wyszli na zero, a pracownicy pracują za śmieszne kwoty przy ogromnych wymaganiach. Wszyscy został postawieni przed faktem dokonanym bez wcześniejszych informacji o zmianach. Pieniadze marne , lista wymagań nie ma końca. Czarny strój elegancki , koszule , sukienki , spodnie , buty określone wymogi przez firmę, ale za swoje pieniądze kupujesz , nic nie dadża na to - nawet raz na kwartał dodatku ubiór nie zobaczysz ! . Paznokcie wymogi krótkie, najlepiej pomalowane i bez odrostu ,to samo włosy bez drostu .Bo jak coś nie tak to nagana od regionalnej.. W pracy koszyk musi być wielosztuką sprzedawany , produkty dodatkowe do każdego paragonu, nacisk na sprzedaż perfum, karteczek, pudełek ,torebek ,diamentow . Cała tablica tabelek z wymogami Zawsze znajdą coś, w czym jesteś za słaby ,żeby dali ci 100 zl marnej podwyżki. Żadnych pracowniczych dodatków, z okazji świąt typu bony sodexo , czy cokolwiek innego , aby raz w roku pracownik poczuł się doceniony. A firma się chwali , dumnie w sadażach i wywiadach że miliony na zegarkach zarabiają. Pracownik nic nie znaczy dla tej firmy . Nie dają od siebie nic . Dodatkowo obciąża cie odpowoedzialnoscia materialną podczas podpisywania umowy. Wszystko ładnie gadają jak cię przyjmują a potem nic więcej. Od 8 lat niewiele dobrego mnie w tej firmie spotkało, a jestem jednym z najlepszych pracowników w swoim zespole . Jak idziesz poprosić o marne 200 zl podwyżki , nawet jesli masz wyniki ,zawsze znajdą odp że: "to nie jest odpowoedni czas." Przez 8 lat coraz większe plany na każdy miesiąc , firma zarabia z każdym rokiem a pracownikowi ciągle coś zabiera. Jak nie ty to przyjdzie kolejny. Ja osobiście jestem bliski położenia wypowiedzenie na biurko, a szkoda bo zespół mam naprawdę w pracy fajny. Ale to nie wszystko, bo koszty życia rosną, a na koncie każdego miesiąca to samo pomimo tego że tak się świetnie firma rozwija. Chyba tylko w portfelach dyrektorów i regionalnych , bo napewno nie nas , zwykłych pracowników którzy muszą robić wszystko. Sprzedawać ,sprzatach, zmieniać ceny, robić wyprzedaże, wysyłki , konwojem, robić inwentaryzacje, przyjmować reklamacje , słuchać obelg klientów, sprzedawać wszystko od bizuteri po perfumy, torebki , pudełka , zakładać aplikacje klientom, dawać raty i ubezpieczać zegarki. Jak na Orlnie z kabaretów. Lista wymogów z każdym miesiącem rośnie, ale w zamian nie ma nic ,oprócz zmęczenia, zdenerwowania i stresu nad tym , czy w przyszłym miesiącu będzie 3000 na koncie czy też nie.

Anna
Inne
 Pytanie
@8 letni pracownik

Masakra jednym słowem. Dziwię się że jesteś tam aż 8 lat. Współpracownicy współpracownikami ale jak wszystko w około się sypie i jeszcze nie ma z tego kasy to po co? Swoją drogą uważam że właśnie pracownicy sklepu powinny zarabiać jedną z najwyższych pensji. Bo to przecież oni sprzedają. To dzięki nim jest sprzedaż, sklep zrobiony a góra zarabia i jest zadowolona. Szkoda tylko że tylko góra...

Porażka!
Kandydat

To co się dzieje w tej firmie to wola o pomstę! Jeśli zastanawiasz się nad pracą w W.Kruk omijaj szerokim łukiem. Nasz zespół liczy 7 osób i każda rozgląda się za czymś innym. Średni staż pracy na salonie to ok 9 lat. Czyli doświadczeni pracownicy, którzy są niedoceniani. Rzucili nam po 15 zł na głowę (na zakup kawy czy herbaty) w zamian zabierają od nowego roku stażowe. Dadzą ochłap zabierają dodatki. Nigdy nie jesteśmy docenieni! Kierownik regionalny swoimi @ podsumowującymi miesiąc miesza nas z błotem. Teksty typu że nie dostanie premii bo nie sprzedajemy perfum, zatyczek czy gwarancji do zegarków równa się z mobbingiem. Czy ktoś się tym przejmuje NIE! Wyrażenie opinii na temat pracodawcy w ankietach na koniec roku ( zła opinia) jest nagonka na salon. Wiadome z którego salonu jaka opinia napłynęła. Czyli brak anonimu. Czy widzi to zarząd wątpię! Może warto pochylić się nad opinii pracowników. Ale nieeeeee ważne są przychody w postaci grubych milionów i narzekanie że nie ma pieniędzy na ubrania dla pracowników porządną premie. Szczerze są salony jubilerskie w których faktycznie można zarobić, a nie wegetować jak tu. Mam nadzieję, że moja opinia pozwoli i się przyszły pracowniku zastanowić zanim wdepniesz w to bagno. Nazywające się rodzinna firma z tradycjami W.KRUK. Są regionalni z powołania natomiast Pani mająca pod sobą największy region jest jedną wielką porażka, rudy kolor włosów jest zobowiązujący.

Zofia
Pracownik

Zmniejsza się premia,zwiększa dodatek ekspercki,więc tylko nieliczni skorzystają,nie wszyscy w salonie mogą być ekspertem choć każdy by chciał.

P
Były pracownik

U nas kierownik to tragedia siedzi tylko na zapleczu,ciągle zmienia godziny w swoim grafiku tu nie przyjdzie tu jakieś nad godziny tu musi wyjść wcześniej ciągle coś kręci na swoją korzyść.Pracuje po 8 godz.dziennie i jak ma przyjść 3 dni pod rząd to już jest zmęczony, chyba tym ciągłym siedzeniem.Masakra ,wyzysk zero motywacji ucięte% premii.Spadam stąd brak słów.Wezcie się w końcu za kierowników i sprawdzajcie czy jak mają być w pracy czy są w pracy.

Ona
Pracownik
@P

Ooooo to chyba u nich normalne, bo u naszej to samo. Siedzi na zapleczu a reszta zwalona na ciebie i tak stoisz 12 godzin za marne pieniądze i słyszysz że jest zmęczona. Jak przyjedzie regionalna i chcesz się napić to słyszysz, że czas na to ju był.

Obecna
Pracownik

Mam nadzieję że wszyscy narzekający jak to źle jest się zwolnią i znajdą wymarzoną pracę.Przestana wylewać żale na forum i (usunięte przez administratora) do swojego gniazda.Nie wszyscy są niezadowoleni,ale Ci którym dobrze się pracuje nie muszą tu zamieszczać swoich komentarzy,a głupie pisanie jest irytujące.

Anna
Były pracownik
@Rozczarowana

Dokładnie. Dobrze ze Pani się wypowiada i mówi o tym głośno. Jakby większa ilość osób o tym mówiła i coś z tym robiła to by może się coś polepszyło, nie pozwalali by sobie na za wiele, albo zwyczajnie by splajtowali bo nikt nie będzie chciał tam pracować. To nie, ludzie nie powiedzą ani me ani be, a i jeszcze sobie tłumaczą że to dobre. Nawet mi ich nie żal już. A szczerze mówiąc każde miejsce które tak traktuje pracownikow powinno splajtować bo zasługuje na to. To takie nie sprawiedliwe, że sklepiki gdzie jest jakość, dobre produkty, szacunek jest czasami na granicy, bo sieciówki ich deptają. W których z resztą nie ma nic ciekawego i nie ma nic z tych rzeczy.

anonim Nowy wpis
Inne

W galerii Ursynów wśród pracowników jaka atmosfera (usunięte przez administratora) Widziałam ofertę dla doradczyni i czytałam w wątku, że sporo piszecie na ten temat, zastanawiam się jak w konkretnie tym miejscu z pracownikami i atmosferą. Biorę ślub a jako pracownik należą się jakieś zniżki, ile ich tak dokładnie jest? Obrączki to nie tania rzecz :)

Natula Nowy wpis
Kandydat
 Pytanie

Rekrutuję się na stanowisko młodszego specjalisty ds. marketingu. Krakowski oddział. Jak bardzo jest tam źle? Jakich pieniędzy mogę się spodziewać, mając średniozaawansowane doświadczenie?

nie polecam Nowy wpis
Pracownik
@Natula

Omijajcie ten dział, a najlepiej całą firme, atmosfera fatalna, osoby tam pracujące głównie za zasiedzenie dręczą innych, podwyżki brak, nikt nie chce pracować w tej firmie , zero plusów same minusy

anonim
Inne

W internecie firma szuka właśnie nową osobę i chodzi o analityczkę sprzedaży. Firma chce zaawansowanej znajomości excela i ja mam taką znajomość. Ale jako mile widziane chcą Power Bi, a tego nie znam. Mogę liczyć, że podczas wdrożenia dostanę jakieś szkolenie? Czy dopiero po czasie firma doszkala pracowników z takich programów?

ada
Były pracownik
@anonim

Pewnie współpracownicy coś tam pokażą w trakcie wdrażania, jeżeli liczysz na profesjonalne szkolenie z programu to nie w tej firmie. ????

KB
Były pracownik
@ada

Zapomnij. Szkolenia są dla stażowo najstarszych. Coś tam nauczą, a reszty naucz się sam.

Lilka
Inne
@ada

Jaki czas trwa takie wdrażanie, jeden dzień czy jest na to przeznaczone więcej czasu? Ktoś pisał, że stażowo najstarsi mają takie lepsze szkolenia. Powiedzcie ile trzeba być tu pracownikiem żeby się na nie załapać?

ada
Były pracownik
@Lilka

Wdrażanie trwa z miesiąc, w ciągu jednego dnia to się można nauczyć kawę robić. Nie wiem ile trzeba pracować, żeby się załapać na jakieś sensowne szkolenia, ja pracowałam parę lat i się na nic nie załapałam. :(

anonim
Inne
@ada

Czyli jesteś wieloletnim pracownikiem. Opłaca się współpracować z firmą pod takim względem, że wraz ze stażem pracy pensja również wzrasta? W związku z podwyżkami od stycznia również mieliście podwyżki ze względu na najniższą krajowa?

Obecna
Pracownik
@anonim

Mieliśmy podwyżkę podstawy,ale obniżono premię od obrotu,czyli zarobisz tyle co wcześniej,lub więcej jeśli więcej sprzedaż

anonim
Inne
@Obecna

Ooo kurcze, ale to tyczy sie pracy w sklepie, tak? A co z pracownikami biurowymi, tu też jakoś obniżono premie i podwyższono podstawę, czy tam panują jakies inne zasady co do wynagrodzeń??

ada Nowy wpis
Były pracownik
@anonim

W biurze są inne zasady wynagrodzenia, premia jest uznaniowa co oznacza że jest (a raczej jej nie ma) na podstawie widzimisię przełożonego. Do tego zero podwyżek mimo dokładania obowiązków i dodatkowych zadań. Nie polecam!

Taaa
Pracownik

U Was też kierownik siedzi na zapleczu cały dzień i udaję że coś robi.Ja bym była za tym aby kierownicy też mieli indywidualna sprzedaż i parametry do wyrobienia to wtedy by stali na salonie.A tak całymi dniami siedzą i jeszcze narzekają.A taki szary pracownik to powinien wsadzić sobie motorek w (usunięte przez administratora) i najlepiej zasuwać codziennie po 12 godzin.(usunięte przez administratora)

Akacja
Pracownik
@Taaa

U nas nie,mamy super kierowniczkę,można na niej polegać i jak ma możliwość jest z nami na Salonie.

Taa
Inne
@Akacja

Zazdroszczę bo u nas to tragedia.Ciagle siedzi na zapleczu i tylko nam wymyśla zajęcia jak widzi że chwilę stoimy.Zero empatii tylko myśli o sobie.Nie chcę mi się przychodzić do pracy a lubię moją pracę tylko nie lubię mojego leniwego kierownika.Zarabia 2 razy tyle co my za siedzenie .TRAGEDIA Gdzie to zgłosić żeby ktoś się wziął za to.

Obca
Były pracownik
@Taa

Myśle ze jesteś w dużym błędzie bo w tej firmie kierownikiem nie opłaca się być lepiej być doradca jak Ty i mieć wszystko gdzieś !

anonim
Inne
@Obca

Podasz powody, dla których uważasz, że lepiej być doradcą, niż kierownikiem? Kto poda, jakie są zarobki doradcy, a jakie kierownika?

Akacja
Pracownik
@Taa

Współczuję,ale z zarobkiem się mylisz,zarabia koło tysiaka więcej i tyle, dlatego często z zewnątrz rekrutują kierownika,bo z salonów nie chcą się stresować za parę złotych więcej.

Analityk Danych
 Rozmowa kwalifikacyjna
Przebieg rekrutacji

Nie dostałem pracy

Pytania

-

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Nie dostałem pracy
B
Kandydat
 Pytanie

Ktoś orientuje się jak wygląda rekrutacja w Stalowej Woli? Od kiedy się zaczyna i kiedy otwarcie salonu?

B
Kandydat
 Pytanie

Jeśli będziesz miał/a jakieś informację, napisz proszę :) z tego co się orientuje będzie to nowy salon, ktoś zna szczegóły kiedy otwarcie?

Natalka
Inne

Interesuje mnie stanowisko pracy jako doradca klienta w sklepie firmowym. Jak najbardziej odpowiada mi umowa o pracę, natomiast chciałabym się dowiedzieć jakie widełki oferowane są pracownikom na początek współpracy? Widziałam również, że są szkolenia np produktowe. Czy w zamian za szkolenia pracownik zobowiązany jest do podpisywania tzw lojalek?

Kam
Były pracownik
@Natalka

Oj Natalka poczytaj lepiej komentarze i zastanów się nim złożysz CV albo popytaj jak funkcjonuje ta cała korporacja...dostaniesz marne grosze i tyle

Liza
Pracownik
@Natalka

Nie ma żadnej lojalki, widełki 3600-3800 brutto jako doradca, ekspert może mieć dodatek 300 zl

anonim
Inne
@Liza

Właśnie też wpadłam na ogłoszenie dla doradczyni w salonie. Fajnie, że podałaś widełki bo w ogłoszeniu ich nie było. Zastanawiam się nad tymi zniżkami na produkty firmowe. Wiesz może jakie to konkretnie zniżki?

Akacja
Pracownik
@Natalka

Nie ma lojalki, wynagrodzenie teraz min. 3600 brutto plus premie

anonim
Inne
@Akacja

A za co można otrzymać premię? Są wypisane jakieś konkretne wytyczne, które trzeba przestrzegać? I w jakiej wysokości one są? 300 zł, tak jak pisano o jakimś dodatku, czy to nie o to chodzi?

Malwina
Inne
@anonim

Żarty, żarciki. Premię dostaniesz jak wygryziesz wszystkie swoje koleżanki jeżeli chodzi o sprzedaż( im więcej będziesz mieć kasy tym lepiej) . Jak salon wyrobi swoją normę to firma coś od siebie dorzuci. Stażowego na ten moment brak. A jeżeli wróci to starym zwyczajem może coś zredukują w końcu to firma z tradycjami. A żeby tradycji stało się za dość, stażowego brak a na Węgrzech firma z pompą się otwiera. Więc rozumiem że tradycja robienia z pracowników (usunięte przez administratora) została podtrzymana. Skoro firma a coś ucina a otwiera swoje lokalizacje po za granicami naszego kraju to już wiecie gdzie jest wasze stażowe to tak na wszelki wypadek gdybyście się zastanawiały i zastanawiali.

anonim
Inne
@Malwina

Podejrzewam, że w okresie świątecznym jednak łatwiej wyrobić te premie. To jest jakiś procent od obrotu czy po wykonaniu planu jest jakaś ustalona kwota premii? Bo ciekawi mnie czy warte jest to w ogóle zachodu. Dawno ten dodatek stażowy został zabrany? Są jakieś inne dodatki w firmie za to?

Sisi
Były pracownik
 Pytanie

Raczej to była racja bo kiedy była informacja ze wróci stażowe? Pod koniec roku (śmiechu warte) firma przemyślała że zabranie tych pieniędzy będzie błędem. Dziewczyna miała racja tyle że firma nagle zmieniła zdanie bo co? Bo bała się że za najniższa krajową plus te premie (hahaha) ludzie zostaną? Jasne posypały by się masa zwolnień. Bo za te same pieniądze można pracować w innym miejscu bez odpowiedzialności i presji na wyniki.

Obecna
Pracownik

Mam nadzieję że wszyscy narzekający jak to źle jest się zwolnią i znajdą wymarzoną pracę.Przestana wylewać żale na forum i (usunięte przez administratora) do swojego gniazda.Nie wszyscy są niezadowoleni,ale Ci którym dobrze się pracuje nie muszą tu zamieszczać swoich komentarzy,a głupie pisanie jest irytujące.

Rozczarowana
Pracownik
 Pytanie
@Obecna

To nie są żale czy plucie do swojego gniazda tylko jest to szczera prawda jak firma traktuje swoich pracowników którzy odwalają "czarną robotę". To NIE JEST FAIR!!! Dlaczego tak znana firma nie może zacząć traktować ludzi godnie i z szacunkiem + dać odpowiednie wynagrodzenie które pozwoli normalnie żyć nie martwiąc się o tzw. jutro? Dlaczego mam siedzieć cicho i godzić się na to? Może jak więcej osób napisze prawdę to coś się zmieni? Bo póki co jest kiepsko, a szukanie non stop pracowników nie świadczy dobrze o firmie tym bardziej, że klienci zauważają rotacje która jest w salonach więc tym bardziej firma powinna zacząć myśleć, że coś tutaj nie gra:] Oczywiście łatwo jest napisać "zmień prace" tylko chyba wiemy jaki wygląda rynek pracy. Poza tym myślę, ze jeśli nic się nie zadzieje dobrego to te wszystkie osoby z czasem odejdą z firmy bo dlaczego ktoś ma być "białym murzynem" i dostawać od firmy ochłapy. Trzeba się szanować.

Anna
Były pracownik
@Rozczarowana

Dokładnie. Dobrze ze Pani się wypowiada i mówi o tym głośno. Jakby większa ilość osób o tym mówiła i coś z tym robiła to by może się coś polepszyło, nie pozwalali by sobie na za wiele, albo zwyczajnie by splajtowali bo nikt nie będzie chciał tam pracować. To nie, ludzie nie powiedzą ani me ani be, a i jeszcze sobie tłumaczą że to dobre. Nawet mi ich nie żal już. A szczerze mówiąc każde miejsce które tak traktuje pracownikow powinno splajtować bo zasługuje na to. To takie nie sprawiedliwe, że sklepiki gdzie jest jakość, dobre produkty, szacunek jest czasami na granicy, bo sieciówki ich deptają. W których z resztą nie ma nic ciekawego i nie ma nic z tych rzeczy.

8 letni pracownik
Pracownik

To jak firma potraktowała pracowników salonowych z początkiem roku, to żart i kpina. Dali podwyżki które narzucił rząd , ale pozabierali dodatki takie jak premia za diamenty i sztuki . Kwota 300 zl ,oraz obniżyli itak już marny % od odrotu. Tak więc, jedno dali, drugie zabrali. Wyszli na zero, a pracownicy pracują za śmieszne kwoty przy ogromnych wymaganiach. Wszyscy został postawieni przed faktem dokonanym bez wcześniejszych informacji o zmianach. Pieniadze marne , lista wymagań nie ma końca. Czarny strój elegancki , koszule , sukienki , spodnie , buty określone wymogi przez firmę, ale za swoje pieniądze kupujesz , nic nie dadża na to - nawet raz na kwartał dodatku ubiór nie zobaczysz ! . Paznokcie wymogi krótkie, najlepiej pomalowane i bez odrostu ,to samo włosy bez drostu .Bo jak coś nie tak to nagana od regionalnej.. W pracy koszyk musi być wielosztuką sprzedawany , produkty dodatkowe do każdego paragonu, nacisk na sprzedaż perfum, karteczek, pudełek ,torebek ,diamentow . Cała tablica tabelek z wymogami Zawsze znajdą coś, w czym jesteś za słaby ,żeby dali ci 100 zl marnej podwyżki. Żadnych pracowniczych dodatków, z okazji świąt typu bony sodexo , czy cokolwiek innego , aby raz w roku pracownik poczuł się doceniony. A firma się chwali , dumnie w sadażach i wywiadach że miliony na zegarkach zarabiają. Pracownik nic nie znaczy dla tej firmy . Nie dają od siebie nic . Dodatkowo obciąża cie odpowoedzialnoscia materialną podczas podpisywania umowy. Wszystko ładnie gadają jak cię przyjmują a potem nic więcej. Od 8 lat niewiele dobrego mnie w tej firmie spotkało, a jestem jednym z najlepszych pracowników w swoim zespole . Jak idziesz poprosić o marne 200 zl podwyżki , nawet jesli masz wyniki ,zawsze znajdą odp że: "to nie jest odpowoedni czas." Przez 8 lat coraz większe plany na każdy miesiąc , firma zarabia z każdym rokiem a pracownikowi ciągle coś zabiera. Jak nie ty to przyjdzie kolejny. Ja osobiście jestem bliski położenia wypowiedzenie na biurko, a szkoda bo zespół mam naprawdę w pracy fajny. Ale to nie wszystko, bo koszty życia rosną, a na koncie każdego miesiąca to samo pomimo tego że tak się świetnie firma rozwija. Chyba tylko w portfelach dyrektorów i regionalnych , bo napewno nie nas , zwykłych pracowników którzy muszą robić wszystko. Sprzedawać ,sprzatach, zmieniać ceny, robić wyprzedaże, wysyłki , konwojem, robić inwentaryzacje, przyjmować reklamacje , słuchać obelg klientów, sprzedawać wszystko od bizuteri po perfumy, torebki , pudełka , zakładać aplikacje klientom, dawać raty i ubezpieczać zegarki. Jak na Orlnie z kabaretów. Lista wymogów z każdym miesiącem rośnie, ale w zamian nie ma nic ,oprócz zmęczenia, zdenerwowania i stresu nad tym , czy w przyszłym miesiącu będzie 3000 na koncie czy też nie.

M
Pracownik
@8 letni pracownik

Jakie to prawdziwe, i smutne..... też mamy te same odczucia ????

Rozczarowana
Pracownik
@8 letni pracownik

Niestety ale taka jest smutna prawda, a na Mikołajki dali....kawę,herbatę i czekoladki :/ Szkoda, że jeszcze wody w zgrzewkach nie podarowali jako prezent Mikołajkowy. Żenada!!!! Zero motywacji czy też docenienia pracownika.

Ann
Były pracownik
@8 letni pracownik

12h na nogach brak hakerów by chwilę odsapnąć.Zero pączek na święta, zero benefitów pt.bony zakupowe itp. Wyzysk.

Żartowniś
Pracownik
@Ann

Czytając to co piszesz już wiem czemu można przez długi czas mieć stanowisko sprzedawcy. Jednak polecam etat w monopolowym myślę tam się lepiej zintegrujesz z klientami poziom słownika ten sam(mocno ubogi) . Nie masz nawet pojęcia znaczenia wyrazów które piszesz.

Śmiechu warte
Były pracownik
@Żartowniś

Twój poziom wypowiedzi pisemnej określa stanowisko raczej słabe i reprezentujesz zapewne tzw elitę która z góry patrząc na pracowników uważa się za lepszą uważaj żeby nie spaść z konia pozdrawiam

Żartowniś
Pracownik
@Śmiechu warte

Śmiechu warta bo zapewne jesteś płci żeńskiej. Wystarczy mi twoja odpowiedź bez patrzenia na ludzi z góry . Nie trzeba być tzw. elitą by się śmiać z ludźi którym się ulało i nawet nie wiedzą co piszą. Ale to właśnie takie osoby wystawiają niepochlebne świadectwo tej firmie reszta to uzupełnienie. Pozdrawiam

Śmiechu warte
Były pracownik
@Żartowniś

Radzę czytać ze zrozumieniem i proponuję zmienić mentora pozdrawiam serdecznie ????

Ona
Pracownik
 Pytanie
@8 letni pracownik

Niestety to co piszesz jest zarazem straszne i prawdziwe. Mam spore doświadczenie w markach Premium, a dostaje tyle co 20 latka, której jest to pierwsza praca nie licząc bycia nianią. Jaka ma być moja motywacja? Z góry pokazują, że traktują mnie jak nikogo. Te " podwyżki" są śmiechu warte. Tu damy, bo musimy, bo ciężka sytuacja na rynku, a zabieramy to to i tamto. . Serio? A te artykuły W gazecie " zegarki i pasja" jakie to dochody przynosi firma to co? Macie ludzi za (usunięte przez administratora) Paczka na święta . . Jedna herbata i czekoladki na 5 osób? A cukier do tego to gdzie? Zero dodatków, podwyżki to nie dostaniesz, bo nie. Tylko kierownik dobrze zarabia . Ty stoisz 12 godzin, bez możliwości odpoczynku, a kierownik wychodzi z zaplecza po 7 godzinach siedzenia i śmieje się w twarz, że zmęczony. Grafik układa za plecami nie biorąc pod uwagę zgłoszenie chęci urlopu przez pracownika, układa aby przyjaciółki miały łatwo, a Ty tyrasz i w chorobie i w weekendy, bez wolnego 2 dni pod rząd.

Rozczarowana
Pracownik
 Pytanie
@Ona

Właśnie jak to jest z kierownikami? Pierwszy raz spotkałam się z tym, że kierownik pracuje 7 godzin i cały czas siedzi na zapleczu. W handlu ( marki premium) pracuje bardzo długo, w biżuterii 3 lata i w żadnej innej firmie tak nie było jak tutaj. Kierownik normalnie pracował po 11 lub 12 godzin w zależności od centrum handlowego. Jak i zajmował się sprzedaważa na salonie. Prośby grafikowe były również spełniane. Dziwi mnie, że w tej firmie są jakieś inne zasady które dla mnie totalnie nie są zrozumiałe :/

Ja
Pracownik
@Ona

Niestety smutna prawda, kierownik cały dzień siedzi na zapleczu, " tabelki " robi. Nie ma podwyżek, przekładanie z jednej kieszeni do drugiej-tu dadzą, ale obetną sporo gdzie indziej, a i tak wyjdą na plus. Paczka świąteczna to wstyd, benefitów z pracy zero, szkoleń zero, pracownik sam musi zdobywać wiedze, bo firma jest oporna na rozwój swoich pracowników.

A
Pracownik
@8 letni pracownik

To prawda, niedowierzanie co się dzieje,mega obroty a zabierają premię, niestety w dzisiejszych czasach wymusi to zmianę pracy, pracuję się po to żeby zarobić a nie z nudów.

Asia
Inne
@8 letni pracownik

Ha i już mam problem z głowy. Dziękuję za ten wyczerpujący opis sytuacji w firmie. Na pewno nie pójdę do nich pracować. Warszawa. Serdecznie dziękuję ????

Anna
Inne
 Pytanie
@8 letni pracownik

Masakra jednym słowem. Dziwię się że jesteś tam aż 8 lat. Współpracownicy współpracownikami ale jak wszystko w około się sypie i jeszcze nie ma z tego kasy to po co? Swoją drogą uważam że właśnie pracownicy sklepu powinny zarabiać jedną z najwyższych pensji. Bo to przecież oni sprzedają. To dzięki nim jest sprzedaż, sklep zrobiony a góra zarabia i jest zadowolona. Szkoda tylko że tylko góra...

Pytanie
 Pytanie

Ile jest etapów w procesie rekrutacji w W.KRUK S.A.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?

Klient
Inne

Firma bardzo nieuczciwa. Dostałam pierścionek w prezencie, z którego po pięciu miesiącach niecodziennego noszenia zrobiło się jajko. Oddalam do reklamacji, a oni każą mi zapłacić za naprawę 120zl. Nie polecam. Pani w salonie poinformowała mnie, że gdyby przy zakupie pierścionka była założona aplikacja, to reklamacja zostałaby rozpatrzona na moją korzyść. Jak można tak traktować klientów. W Aparcie po roku czasu noszenia ciągłego kolczyków, nie było żadnego problemu, też się lekko kuleczka zdeformowały i zostały wymienione na nowe. Bardzo się zawiodłam na firmie Kruk

anonim
Inne

A nikt nie pisze o pracy jako asystentka? Ciekawi mnie czy istnieje jakaś różnica w odbiorze warunków pracy niż te przytoczone wcześniej? Jest teraz oferta na dział kontroli jakości oraz reklamacji. Opiszecie mi to krakowskie biuro? Jaka teraz występuje w nim atmosfera i czy tych samych w sobie reklamacji jest dość sporo? Po jakim czasie można spodziewać się podwyżek?

Ania
Były pracownik
@anonim

Atmosfera w biurze jest taka sama jak i na salonach, jeden wielki chaos i kompletny brak szacunku dla pracownika i jego pracy. ;( Reklamacji tego chińskiego badziewia jest od groma. O podwyżkach zapomnij, ile sobie wynegocjujesz na start tyle będziesz już potem miała. O premii też zapomnij - odbiorą pod byle pretekstem.

Zbik
Kandydat
@anonim

Nie polecam pracy w tym dziale. Małe pieniądze, duże wymagania, brak możliwości rozwoju. Osoba zarzadzajaca tym działem jest specyficzna osobą. To ogłoszenie co jakis czas sie pojawia, więc dlugo tam nikt nie wytrzymuje.

Były pracownik
Były pracownik
@anonim

Dużo pracy, presją czasu ze wzgledu na terminowość, do tego można się przyzwyczaić i nawet polubić. Zarobki nie sa duze, kierownik i kordynator nadużywają pozycji w relacjach z podwładnymi. Odbierane sa premie pod byle pretekstem, nie profesionalny język w stosunku do pracowników, atmosfera ciężka.

Karo
Inne

Pod koniec października wygasło takie ogłoszenie na doradcę klienta w salonie. Ktoś wie, czy nadal jest możliwe, aby taką pracę dostać? Czy już przepadło? No i chciałabym wiedzieć, ile płacą teraz ogółem, bo wówczas nie podali żadnej informacji dla zainteresowanych.

Porażka!
Kandydat

To co się dzieje w tej firmie to wola o pomstę! Jeśli zastanawiasz się nad pracą w W.Kruk omijaj szerokim łukiem. Nasz zespół liczy 7 osób i każda rozgląda się za czymś innym. Średni staż pracy na salonie to ok 9 lat. Czyli doświadczeni pracownicy, którzy są niedoceniani. Rzucili nam po 15 zł na głowę (na zakup kawy czy herbaty) w zamian zabierają od nowego roku stażowe. Dadzą ochłap zabierają dodatki. Nigdy nie jesteśmy docenieni! Kierownik regionalny swoimi @ podsumowującymi miesiąc miesza nas z błotem. Teksty typu że nie dostanie premii bo nie sprzedajemy perfum, zatyczek czy gwarancji do zegarków równa się z mobbingiem. Czy ktoś się tym przejmuje NIE! Wyrażenie opinii na temat pracodawcy w ankietach na koniec roku ( zła opinia) jest nagonka na salon. Wiadome z którego salonu jaka opinia napłynęła. Czyli brak anonimu. Czy widzi to zarząd wątpię! Może warto pochylić się nad opinii pracowników. Ale nieeeeee ważne są przychody w postaci grubych milionów i narzekanie że nie ma pieniędzy na ubrania dla pracowników porządną premie. Szczerze są salony jubilerskie w których faktycznie można zarobić, a nie wegetować jak tu. Mam nadzieję, że moja opinia pozwoli i się przyszły pracowniku zastanowić zanim wdepniesz w to bagno. Nazywające się rodzinna firma z tradycjami W.KRUK. Są regionalni z powołania natomiast Pani mająca pod sobą największy region jest jedną wielką porażka, rudy kolor włosów jest zobowiązujący.

Ruda
Pracownik
@Porażka!

To wszystko szczera prawda ,szkoda tylko że dalej nic z tym się nie dzieje ,rozmowa krótka nie pasuje to się zwolnij tak szanują starych pracowników!!!

Pracownica
Pracownik
 Pytanie
@Porażka!

O pomstę do nieba to woła ten wpis… Co więc te 7 osób z uwaga… 9 LETNIM STAŻEM nadal robi w tej firmie??? Skoro jest tak beznadziejnie i jesteście niedoceniani ? Przez 9 lat się „marnujesz” i nic z tym nie zrobiłaś ?czy jednak nie jest tak źle jak to przedstawiłaś skoro nadal jesteś w firmie ? Przez tyle lat zdobyłaś tytuł eksperta? Bo nie wspomniałaś o tym, że wynagrodzenie dla osoby na tym stanowisku wzrosło? Dziwie się, że marnujesz swój czas pisząc te bzdury zamiast składać cv do tych salonów w których zarobiłabyś te kokosy a może już wysłałaś ale odzewu brak? I kolejny rok jesteś w firmie w której wypłatę masz zawszę na czas, grafik elastyczny, rabaty dwa razy w roku na biżuterię z których na pewno korzystasz Ty i cała Twoja rodzina. Jeśli będziesz miała porządną sprzedaż to też będzie porządna premia proste. Ja również mam nadzieje, że moja opinia przyszłemu pracownikowi da do myślenia, że skoro są pracownicy z takimi strażami to chyba nie jest tak źle… Jestem pracownikiem, który jest od roku związany z firmą W.Kruk i nie mogę złego słowa na tego pracodawcę powiedzieć i na tą „Panią mającą pod sobą największy region” - zawsze pomocna i dbająca o dobro salonu. Logiczne, że na swoim stanowisku również jest rozliczana za swoją pracę ale jak widać nie każdy to rozumie. Niezrozumiała jest dla mnie ta frustracja pracowników a w firmie kolejny rok im leci…

Sofia
Były pracownik
@Porażka!

Rozpisujecie się i nie ma się co dziwić, nie wiecie jednak jakie zdziwienie czeka was w styczniu. Wtedy wpisy posypią się jak grom z jasnego nieba bo to co was czeka będzie bardzo, bardzo zaskakujące ale pewnie są takie które przewidują co będzie na umówie a raczej..... co nie będzie się zgadzać. Każdy kto pracuje dłużej wie czego może się spodziewać.

Załamana
Pracownik
@Porażka!

Mam nadzieję że ten wpis coś zmieni chodź wiem że pracownicy na najniższym szczeblu nie znaczą tu nic. Pracuje w firmie już długo i to co się dzieje od kilku lat jest okropne i nasila się. Dochodzi do sytuacji że nie zdążysz nic w ciągu dnia skasować jeżeli nie stoisz ciągle przy wejściu bo inni mogą nie jeść byle tylko być na sali sprzedaży i robić wieczne obroty. Zdrowa rywalizacja tego tu nie doświadczysz to jest wyrywanie sobie klientów nic tylko czekać aż zaczniemy sobie włosy targać z głów. Jeżeli sprzedaż coś droższego od koleżanki to zaczyna się wielka drama. Jeżeli koleżanki na zmianie ścigają się by złapać każdego klienta to jest wszystko ok. Do tego właśnie doprowadziła firma tu nie ma współpracy tu jest walka o przetrwanie a firma woli żebyśmy się pozabijały bo przecież na nasze miejsce zawsze się ktoś znajdzie. Każda firma dba i stara się by obrót był większy. Ale z roku na rok widać że premie indywidualne w tym nie pomagają. Na pomoc tu z żadnej strony nie licza już na pewno nie od strony osób z którymi pracujesz. Tu każda twoja złotówka na plus w twoim planie działa na twoją nie korzyść bo koleżanki mają mniej. Może nie dziś, nie jutro ale ktoś w końcu łaskawie otworzy oczy na to co się dzieje bo jest naprawdę źle. Jeżeli myślisz nad zatrudnieniem w tej firmie polecam zacząć ćwiczyć bieganie i mieć stalowe nerwy przyda się by dobiec do klienta i mieć na uwadze że jeżeli twój obrót jest większy niż koleżanek to nie będzie kolorowo.

Pracownik
Pracownik
 Pytanie
@Pracownica

Nooo Gratulacje obrońca uciśnionej, kobieto rok pracy o czym Ty mówisz porozmawiamy za parę lat o ile sama się nie zwolnisz.. Ekspert w tej firmie? To żart ja go mam i co z tego! Mam wiedzę i to dla mnie jest ważne a nie grosze za eksperta całkiem nie dawno było na ekspercie 50 osób o co firma zrobiła z nimi?!!! Wiesz????? Chciała nam udowodnić ze nikt z nas nie zasłużyła na ten tytuł bo przyjechało 50 idiotow! Nie mieli odwagi się przyznać i nas przeprosić dlaczego nie uznali tego bo wiem że były osoby które zaliczyły test, więc daruj sobie tekst podwyżka a eksperta i to ta minimalna. Dla Twojej wiadomości ja pracuje bardzo długo w firmie ale jest jeszcze coś takiego jak pasja nie do firmy tylko do biżuterii do sztuki JUBILERSTWA ale Ty tego nie zrozumiesz:) wystarczy tak na wiele żeby pracownik z wieloletnim stażem czuł się doceniany ale Firma woli młodych bo się nie odzywają a jakość pracy jaka jest przez nich to widać na Salonie tylko gratulować takich pracowników. A co do kartek, zatyczek polis.. To jest nacisk bo to regionalna walczy ale o swoją premie jak to kiedyś napisała a nasze premie za sprzedaż sztuk i brylantow nam zabroni więc pytam jaką mamyotywacje do ich sprzedaży???

Zofia
Pracownik

Zmniejsza się premia,zwiększa dodatek ekspercki,więc tylko nieliczni skorzystają,nie wszyscy w salonie mogą być ekspertem choć każdy by chciał.

anonim
Pracownik
 Pytanie

(usunięte przez administratora)

Maluma
Pracownik

Przecież to proste. Wystarczy po nie obecności w pracy sprawdzić czy naliczona premia jest taka sama jak wcześniej. Każdy salon ma tabele wyników więc to nie jest nic trudnego. Oczywiście jeżeli kierownik nabija na siebie.

Akacja
Pracownik

Tak, wchodzi to w obrót Salonu i jest dzielone na pracowników.

Sylwia
Pracownik
@Akacja

Od roku już nie. Weszły zmiany przecież.

Akacja
Pracownik

Praca sama w sobie jest fajna, urozmaicona,nie jest monotonna,skłania do rozwoju.Sporym minusem jest jednak niskie wynagrodzenie i choć bardzo bym chciała cały czas pracować względy ekonomiczne nie pozwalają.Jesli to nie ulegnie zmianie będzie trzeba szukać innego pracodawcy.

@zainteresowana
Kandydat

Witam. Chciałam się dowiedzieć, jak wygląda praca na magazynie w Krakowie.

Niestety
Pracownik

Od nowego roku przez to ze zwieksza sie najnizsza krajowa, obniżają nam % premii (jak co roku), zabierają dodatek stażow, żeby wyjść na zero.Prawo tego nie reguluje bo premie pracodawca ma prawo ustalac jaka chce, wiadomo, ale jest to tak zwyczajnie po ludzku....bardzo przykre. Wysokie plany, ogromna odpowiedzialność. Ciągle w gotowości. Wciąż i wciąż słyszysz ze za mało, że źle. Sprzedaz zegarek przy ktorym i tak trzeba sie nagimnastykowac - źle bo nie sprzedałaś ubezieczenia do niego. Za mało sciereczek, za malo zatyczek, za mały koszyk. Zabierali nam premię, ale uwaga, dostaniemy 15zł na kawę na miesiąc !!! Cieszmy się. Dadzą nam kawę, z pewnoscia po to, aby w grudniu juz w ogole nawet nie sypiać ;) Do tego częściej badanie tajemniczego Klienta, czuję się jako pracownik z tym wszystkim bardzo, bardzo źle... to dopiero początek...niestety mleko się rozlało Nie sądziłam, że kiedys to napiszę i jest to smutne, ale z całego serca NIE POLECAM PRACY W W.KRUK

p
Pracownik
 Pytanie

Wszystkim zainteresowanym pracą w firmie W.Kruk powiem tak: jeśli chcesz pracować za (usunięte przez administratora) -aplikuj! Jestem pracownikiem z kilkuletnim stażem, z roku na rok jest coraz gorzej. Wszystko zabierają, dodatki , premie. Nie dają ubrań a wymagają spójnego stroju z innymi pracownikami. Stanie na "baczność" szczególnie jak Pani Ruda przyjeżdza na kontrole( zapomnij wtedy o wejściu na zaplecze, żeby sie napić i zjeść), pisanie durnych testów , oraz malowanie trawy na zielono. Pracujesz za najniższą krajową i nie daj sie omamić super premią bo są progi i jak nie wykonasz określonego progu to nie masz nic. I po co mi bycie ekspertem?? zeby dostać dodatek 300 brutto!! , który za chwile zabiorą bo coś wymyśla itp a pensja?? podwyżka?? zapomij...zawsze jest jakieś ale...jak robisz kupe kasy to słyszysz, że nie sprzedajesz ubezpieczeń, ściereczek itp (jakiegoś badziewia). A jak już łaskawie Pani Ruda da Ci podwyżkę to zawsze najniższa możliwą...porażka! poniżanie pracownika na porzadku dzennym. Regionalna nie ma szacunku do ludzi, jedyne co umie to straszyć.

Anna
Kandydat
 Pytanie

A czy macie wpływ na to jak wygląda grafik? Czy kierownik uwzględnia prośby pracowników odnośnie dni wolnych?

gigachad
Kandydat

Aplikowałem na stanowisko analityka danych. Spędziłem cały weekend na zadaniu rekrutacyjnym, i władowałem w nie naprawdę dużo pracy. Menadżerka przyznała nawet że zrobiłem na niej bardzo dobre wrażenie. Niestety na samym końcu rekrutacji nie dostałem od nich terminowej odpowiedzi odnośnie zatrudnienia a następnego dnia zamiast dostać telefon z podziękowaniem to dostałem standardowy mail typu: kopiuj, wklej z podziękowaniem i odmową. Nie spodziewałem się po takiej firmie, takiego braku szacunku do drugiego człowieka. Nie polecam.

Zostaw merytoryczną opinię o W.KRUK S.A. - Kraków

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w W.KRUK S.A.?

    Zobacz opinie na temat firmy W.KRUK S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 91.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w W.KRUK S.A.?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 67, z czego 3 to opinie pozytywne, 55 to opinie negatywne, a 9 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

  • Jak wygląda rekrutacja do firmy W.KRUK S.A.?

    Kandydaci do pracy w W.KRUK S.A. napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
W.KRUK S.A.
Przejdź do nowych opinii