Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży

2 Dodaj merytoryczną opinię
Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży
counter
2 73 306 5 1
Ana
Pracownik

Totalna bzdura co piszę Oskar na temat pracy w Nationale Nederlanden. Odradzam, odradzam pracę w tej firmie!!! Chyba,że ktoś chce pracować za darmo kilka m-cy!!! Presja i stres jest ogromny. Do tego słaba pomoc menadżera. Przedstawiciele którzy pracują kilkanaście lat to może mają z tego tytułu jakieś profity ,ale dla osób nowo zatrudnionych to odradzam. Do tego dochodzi użeranie się z trudnymi klientami których jest większość. Jeżeli chcesz sobie zmarnować życie to się zatrudnij w Nationale Nederlanden.

Były nationatele
Pracownik

Straszą firmą windykacyjną jak się nie odda premii jak klient zrezygnuje z polisy. Agent praca. I każą móić ludziom żeby klienci kupowlai ubezpieczenia na wypadek śmierci. Każą wykorzystywać kontakty rodzina znajomi.

Agent8
Pracownik

Pracowałam kilka lat w Nationale Nederlanden i wszystkich przestrzegam przed tą firmą.Są to zmarnowane lata mojego życia .Firma wyszukuje ludzi z potencjałem ,pracowitych,ciśnie do ostatniej kropli,bo liczy się tylko produkcja i pieniądze.Człowiek,który nie przynosi zysku dla oddziału,regionu,centrali jest nikim ,zerem,często poniżanym i zastraszanym.Agent ,który pisze dużo polis jest wykorzystywany i podnoszone są jego plany do kwot niemożliwych do zrealizowania.Jeżeli jest zbyt duża wypłacalność z polis u danego agenta lub też człowiek po prostu chce odejść bo ma już dość gonitwy szuka się na niego haków,zastrasza i niszczy w przysłowiowych białych rękawiczkach.Nie ma mowy w tej firmie o etyce i lojalności ,a polityka personalna polega na tym jak znależć na rynku najlepszych pracowników i jak ich zniszczyć,zastraszyć.Powszechny jest handel bazami danych klientów o czym pisała Gazeta Krakowska ,sprzedaż umówionych spotkań handlowych tzw.leadów za które płaci dany przedstawiciel innemu przedstawicielowi za te same pieniądze,niszczenie polis danego agenta i pisanie nowych zmieniając ubezpieczającego tylko po to aby zrobić dany plan oddziału ,a wygląda to tak,że jeden agent musi zwrócić prowizję ,a drugi dostaje nową za polisę napisaną u tego samego klienta i to wszystko dzieje się pod nadzorem działu etyki ,który o wszystkim wie ,ale nie reaguje .Jeżeli chcesz osiągnąć poziom swojej wartości mniejszy niż zero,leczyć się przez kilka lat,aby normalnie funkcjonować w realnym świecie to idż do Nationale Nederlanden a gwarantuję Ci nie zapomnisz tego do końca życia.Omijać szerokim łukiem!!!!!

Zobacz wszystkie opinie (306)

Doradca Klienta 2017-06-28 11:25 przez Zaza

Przebieg rekrutacji

Rozmowa super. Dyrektor bardzo miły. Trwała ok godziny. Druga rozmowa ok 30 minut. Rozmowa bardziej praktyczna niż teoretyczna.

Pytania

Podczas rozmowy miałam namówić dyrektora do wizyty u dentysty.

  • Poziom rozmowy:
  • Rezultat: Dostałem pracę

Pracodawca

 Aktualność

Dzielimy się dobrymi wieściami i dziękujemy za zaufanie ;)
W sercu naszej strategii jest klient i to dla niego jesteśmy Przyjazną Firmą Ubezpieczeniową, starając się dostarczać mu pozytywnych doświadczeń z naszą marką :)

Dlatego miejsce wśród liderów oferujących najlepsze ubezpieczenia na życie, które po raz kolejny zajmujemy, traktujemy jako wyzwanie, aby dalej doskonalić naszą ofertę, w trosce o obecnych, jak i przyszłych klientów.

Cieszymy się bardzo z tego wyróżnienia️ Naszym klientom dziękujemy za zaufanie i docenienie, a wielkie gratulacje składamy na ręce naszych pracowników, a w szczególności na ręce Zespołu Obsługi i Relacji z Klientem, który….każdą nawiązaną relację z klientem traktuje wyjątkowo :)

Nationale-Nederlanden: Sieć Sprzedaży