Możecie mi powiedzieć z ilu działów w praktyce skalda się cala firma? Przeczytałam już to zapytanie odnośnie atmosfery pomiędzy działami wraz z odpowiedzią. W sieci widniała jakiś czas temu oferta dla specjalisty ds. marketingu z treści której wynikało ze oferowane są zarobki liczone od 5 tys zł do 7 tys zł na kontrakcie. Widzę przy tym, że to praca stacjonarna, dlatego ciekawi mnie samo biuro. Opiszecie je? Czy to praca w OS?
Jaka atmosfera jest między działami w Bogdan Buczek Sklep Jubilerski Sezam?
Bez problemowa, i przyjemna wręcz powiem rodzinna :) Zawsze ze wszystkimi się dobrze dogaduje :)
Świetne podejście do rekrutacji. Rozmowa kwalifikacyjna z Panią i Panem. Jasno wszystko wytłumaczone. Zaproszono mnie na 5h próbnych żeby zobaczyć co z czym się je. Od razu dostałam informację po pierwszym dniu z zaproszeniem na następny. Po 2 dniu próbnym dostałam informacja że zostaje zatrudniona. Zespół na sklepie wspiera na każdym kroku i nie patrzy na Ciebie jak na (usunięte przez administratora) co nic nie umie. Polecam tego pracodawcę
Na tych dniach próbnych czegoś cię uczyli czy mialas tak z marszu pracować? No i te dwa dni były na podstawie jakiejś umowy i dostaniesz za nie wynagrodzenie?
Ja równiez byłam na takich "dniach probnych". Gdyby nie to, że po drugim dniu zapytałam w jakiej formie się rpzliczamy, to zapewne pracowwała bym przez te dni za darmo. Dodatkowo: - kwota wynagrodzenia podana w ogłoszeniach na pracuj.pl nie mam nic wspólnego z wynagrodzeniem rzeczywistym, - przez pierwsze 3 miesiące pracujesz bez premii ( nie ważne czy massz 10ciletnie doświadczenie w branży, czy w ogóle chcesz przejśc od innego jubilera), - na rozmowie rekrutacyjnen po 3 minutach pogubiłam się w "kierowniczkach", - na salonie pracuje się po 12 godzin, z czego w środku jest godzinna nieodpłatna przymusowa przerwa (kierowniczka stwierdziła, że tak naprawde trwa do 20 min - reszte czasu i tak spędzamy na salonie, bo "jest co robić"), - jeżeli uda się wynegocjować jedną sobotę w miesiącu, to jest bardzo dobrze, - nie można mieć dwa dni wolnego pod rząd, ale pracować dwa dni z rzędu już można, - nie wiadomo jaki jest targert do realizacji, ponieważ kierowniczka (nie z salonu ale jakaś wyżej) po połowie miesiąca dopiero informuje o kwocie targetu, - jeżeli jakaś biżuteria zepsuje sie na naszych oczach to albo, cytuję: "zmuszamy Klienta do zakupu", albo same płacimy za tą biżuterie - CYRK!, Po spędzeniu dnia próbnego ogólnie zauwazyłam, że Panie z obsługi nie są "dla Klienta" ale Klient dla nich. Nie potrafią zaproponować różnych rozwiązań, tylko od razu; nie da się, z tym problelem proszę gdzie indziej, musi się Pani/Pan skontaktować z kierownictwem. Co do samego zatrudnienia nic nie zdziwiło mnie bardziej niż ta dziwna przerwa, półgodzinne przychodzenie wcześniej do pracy i zostawanie na sprzątanie po (czyli kolejna godzina bezpłatna - i nie mówie tu oo normalnych rzeczach, które można zrobić w 15 min tylko kolejnej GODZINIE), brak wolnych weekendów (nie tylko w sezonie), oraz brak tej premii przez minimum 3 miesiące, a potem też nie wiadomo, bo nie wiadomo jaki jest target. Myślę, że dopóki szefowa nie zmieni nastawienia, to rotacja nadal będzie na takim poziomie.
Osoba prowadząca rozmowę kwalifikacyjna udzieliła mi konkretnych i zwięzłych informacji. Odpowiedziała mi wyczerpująco na moje pytania.
Rozmowa w spokojnym miejscu. Więc można się było troszkę rozluźnić. Na początku pytania rozładowujące napięcie. Potem pytania do mnie. Na koniec przedstawienie warunków i obowiązków. I jak wygląda proces rekrutacji ciąg dalszy. Po 6h od spotkania dostałam telefon że chcą mnie umówić na dzień próbny.
Pytania o poprzednia pracę, czym się zajmowałam jakie obowiązki. Jak coś nie jasne zadawali pytanie w inny sposób tak żeby zrozumieć.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Genralnie rozmowa z menadżer była krótka i na temat. Dni próbne na różnych sklepach i na każdym miła atmosfera. Nawet jak się nie spełnia pewnych wymogów firmy, po dniach próbnych jest rozmowa z menadżerem. Polecam jeśli ktoś chce pracować w fiirmie gdzie ludzie potrafią pracować zespołowo a nie zrzucać sobie " kłody pod nogi"
Czy te wszystkie sklepy gdzie miałeś dni próbne są w Nowym Sączu? Czy trzeba gdzieś dojechać?
Najgorsza siec jubilerow, traktuja dziewczyny jak mieso armatnie. kierownicza w Nowym Saczu powieziala dwóm dziewczyna zeby walczyly o stanowisko. Potęzny wstyd. Mam nadzieję ze ta firma dlugo nie pociągnie. Wstyd. Ale krotko i na temat wykorzystuja luzi barzo okropnie. I ta nachalność sprzedawczyn. Szefostwo karze isc do klienta, ale ja chce sobie sam cos zobaczyc bez zadnej pomocy. Ale żeby Panie mialy prace musza sie narzucac klientowi. Jeden z najgorszysz sklepow jubilerskim w Polsce.
Ojej, nie brzmi zachęcająco.. mogę zapytac skąd wiesz takie rzeczy? Trochę cięzko mi uwierzyć, żeby klient mógł uslyszec rozmowę jak kierowniczka mowi pracownicom o walczeniu o stanowisko.. chyba że się mylę?
Piszecie, że firma jest solidna. A potem, że podobno nie dają żadnej odpowiedzi zwrotnej po rozmowie. Podobno też nie wywiązują się z umów... No kiepsko to brzmi. Ktoś w ostatnim czasie spotkał się z podobnymi problemami?
Witam, tak to prawda. Dwukrotnie zostałam przez nich oszukana, wmawiali że umowa od pierwszego następnego miesiąca, normalnie na cały etat, po czym ostatniego dnia miesiąca słyszałam że nadal trwa rekrutacja i się odezwą, oczywiście się nie odezwały. Fakt jest też taki, że jako osoba nowa i niedoświadczona stałam na punkcie cały dzień, gdzie kierowniczka z drugą pracownicą chodziły po sklepach i mierzyły ubrania. Domyślam się, że byłam im potrzebna tylko na okres urlopów innych pracowników, także NIE POLECAM TEJ FIRMY!
Aha? Ej bo jeśli tak serio było to naprawdę niefajnie. :( A to nie zrobiłaś tak kiedyś, że po prostu wstałaś i sobie poszłaś? Bo jak Twoje odchodzenie od nich wyglądało?
Jaki właściciel taki towar.
Towar w sklepie nie robi szału, żadnych nowości,
Cyrkonie wypadają z pierscionka. :-( Już pierwszego dnia pierścionek zgubił pierwsze oczko. Kolejnych zakupów nie będzie.
Zleciłem im blachy temat do realizacji. Oczywiście firma nie wywiązała się z zamówienia. Negatyw za fatalną jakość obsługi klienta. Nawet telefonu nie odbierają już ode mnie.
moja opinia jest podyktowana duzym rozczarowaniem. sklep nie wywiazuje sie z umowy i swojego wlasnego regulaminu. na realizacje zamowienia mozna czekac bez konca. narazie osiem dni i czekam dalej- brak jakichkolwiek informacji
@Rekrut jak to zadanie próbne wyglądało?
Nie polecam, firma prowadziła rekrutacje z zadaniem próbnym, po czym brak jakiegokolwiek kontaktu.
Jak wygląda rozmowa rekrutacyjna?
Miałem nadzieję, że dowiem się jaką macie atmosferę w firmie i na jakie zarobki można liczyć na początek.
Bardzo solidna firma! Super obsluga! Zamawialam prezent na Swieta wszystko dotarlo i jeszcze otrzymalam maly gratis :-)
Szkoda, że pracownicy tak rzadko piszą. Miałam nadzieję na więcej informacji.
Czy firma prowadzi rekrutacje?
Wszystko pięknie, ładnie ale niektóre ceny to z kosmosu
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Bogdan Buczek Sklep Jubilerski Sezam?
Zobacz opinie na temat firmy Bogdan Buczek Sklep Jubilerski Sezam tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Bogdan Buczek Sklep Jubilerski Sezam?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 1 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Bogdan Buczek Sklep Jubilerski Sezam?
Kandydaci do pracy w Bogdan Buczek Sklep Jubilerski Sezam napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.