Ikona wybranych ofert
Aplikuj na wybrane oferty

Dodałeś 0 ofert pracy.

Filtruj wyniki:
Filtruj wyniki:
ikona

Praca Obsluga Klienta

- 529 oferty pracy
Jak działa multiaplikowanie na GoWork.pl? To proste! cart-infographics cart-infographics
  • wczoraj

    Pracownik obsługi klienta z j. angielskim

    Compass Group Poland (138 opinie)
    ikona Warszawa
    ikona Umowa o pracę Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • wczoraj

    Telefoniczny doradca klienta - firma New Station

    New Station Sp. z o.o. (27 opinie)
    ikona Bydgoszcz
    ikona Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • wczoraj

    Starszy Doradca techniczno - handlowy (Pracownik Serwisu Samochodowego)

    Transallen (49 opinie)
    ikona Jasło
    ikona Umowa o pracę Umowa o dzieło Umowa zlecenie Kontrakt B2B Inny
    ikona Pełny etat Część etatu Dodatkowa
    ikona Stacjonarna
  • 24.08.2023

    Asystent Działu Handlowego

    Eurofinance (127 opinie)
    ikona
    Kraków ikona
    ua-flag наймемо працівників з України
    ikona Umowa o pracę
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • wczoraj

    Specjalista ds. Sprzedaży

    Tous Poland Sp. z o.o. (129 opinie)
    ikona
    Warszawa ikona
    ikona Umowa o pracę
    ikona Pełny etat Część etatu
    ikona Stacjonarna
  • wczoraj

    Doradca Klienta

    Świat GSM Spółka Cywilna Dawid Labich, Mirosław Labich (44 opinie)
    ikona
    Kraków ikona
    ua-flag наймемо працівників з України
    ikona Umowa o pracę Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
    ikona Rekrutacja zdalna
  • wczoraj

    Kasjer-sprzedawca w drogerii kosmetycznej

    ISSP (257 opinie)
    ikona
    Wrocław ikona
    ua-flag наймемо працівників з України
    ikona Umowa zlecenie
    ikona Część etatu Dodatkowa
    ikona Stacjonarna
    ikona Rekrutacja zdalna
  • wczoraj

    Przedstawiciel Handlowy Handlowiec Doradca techniczny Opiekun klienta

    Transallen (49 opinie)
    ikona Jasło
    ikona Umowa o pracę Umowa o dzieło Umowa zlecenie Kontrakt B2B Inny
    ikona Pełny etat Część etatu Dodatkowa
    ikona Stacjonarna Hybrydowa Mobilna
  • wczoraj

    Przedstawiciel handlowy - branża fotowoltaiczna

    Sunprofi Sp. z o.o. (28 opinie)
    ikona
    Gdańsk ikona
    ikona Kontrakt B2B
    ikona Pełny etat
    ikona Mobilna
    ikona Rekrutacja zdalna
  • 22.09.2023

    Pracownik obsługi klienta z obsługą kasy

    Compass Group Poland (138 opinie)
    ikona
    Kraków ikona
    ikona Umowa o pracę Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • wczoraj

    Specjalista/ka ds. Obsługi Klienta

    Rhenus Freight Logistics Sp. z o.o. (1 opinia)
    ikona
    Swadzim ikona
    ikona Umowa o pracę
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • 04.09.2023

    Pracownik obsługi klienta

    Compass Group Poland (138 opinie)
    ikona
    Warszawa ikona
    ikona Umowa o pracę Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • wczoraj

    Asystent/ka ds. Obsługi Klienta

    Rhenus Freight Logistics Sp. z o.o. (1 opinia)
    ikona Gliwice
    ikona Umowa o pracę
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • 22.09.2023

    Pracownik obsługi klienta w restauracji pracowniczej

    Compass Group Poland (138 opinie)
    ikona
    Sosnowiec ikona
    ikona Umowa o pracę Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • przedwczoraj

    Pracownicy obsługi klienta do restauracji pracowniczej

    Compass Group Poland (138 opinie)
    ikona
    Poznań ikona
    ikona Umowa o pracę Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • 13.09.2023

    Sprzedawca Produktów Ubezpieczeniowych

    Eurofinance (127 opinie)
    ikona
    Warszawa ikona
    ua-flag наймемо працівників з України
    ikona Umowa o pracę
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • wczoraj

    Platforma iGabinet - Account manager (Opiekun klienta)

    Platforma iGabinet Sp. z o.o. Sp. k. (8 opinie)
    ikona Szczecin
    ua-flag наймемо працівників з України
    ikona Kontrakt B2B
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna Mobilna
  • przedwczoraj

    POLSKI Kebab Zatrudni Kucharza/Pomoc kuchenną i Kasjerkę Kasjera do obsługi klienta PRZYUCZYMY

    Just Justyna Koszela (2 opinie)
    ikona Wejherowo
    ua-flag наймемо працівників з України
    ikona Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • 22.09.2023

    Pracownik biura obsługi klienta

    Mojsiuk Sp. z o.o. Sp. k. (109 opinie)
    ikona Koszalin
    ikona Umowa o pracę
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • 22.09.2023

    Pracownicy obsługi klienta

    Compass Group Poland (138 opinie)
    ikona Warszawa
    ikona Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • przedwczoraj

    Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

    Lentex S.A. (305 opinie)
    ikona Lubliniec
    ikona Umowa o pracę
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna
  • przedwczoraj

    Pracownik obsługi klienta do restauracji pracowniczej

    Compass Group Poland (138 opinie)
    ikona
    Wrocław ikona
    ikona Umowa o pracę Umowa zlecenie
    ikona Pełny etat
    ikona Stacjonarna

Praca obsługa klienta - oferty pracy

Obsługa klienta – praca, która ze względu na swój nietuzinkowy charakter, niezwykle szybko się rozwija. Pracownicy odpowiadający za kontakt z kontrahentami i rozwiązywanie ich problemów są potrzebni w przedsiębiorstwach z niemalże każdej branży. Sprawdź, jaki zakres obowiązków ma specjalista ds. obsługi klienta, a także dowiedz się, na jakie zarobki może liczyć osoba na tym stanowisku. Jakie wyróżniamy rodzaje obsługi klienta? Specjalista ds. obsługi klienta - czy praca zdalna jest możliwa? Jakie wymagania postawią przed kandydatami pracodawcy? Przeczytaj ten artykuł, a wszystkiego się dowiesz!

Praca w obsłudze klienta - jak wygląda i na czym polega?

Obsługa klienta różni się w zależności od konkretnego stanowiska oraz branży, w której działa firma. Zajmują się nią m.in. konsultanci i pracownicy biur podróży, pracownicy biur informacji, recepcjoniści (z wyłączeniem hotelowych), konsultanci telefoniczni oraz rejestratorzy medyczni. Ogólnie rzecz biorąc można powiedzieć, że praca ta polega na zapewnieniu wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, na przykład prawie, finansach, medycynie, marketingu, reklamie, księgowości czy usługach IT. Poza tym specjalista ds. obsługi klienta odpowiada za - jak sama nazwa wskazuje - obsługiwanie klientów. Wyróżnić możemy następujące elementy wchodzące w zakres jego obowiązków:

• przygotowywanie ofert handlowych zaspokajających wszystkie potrzeby klienta,

• sporządzanie raportów z realizowanych operacji i składanie ich na ręce przełożonych,

• utrzymywanie długotrwałych relacji z dotychczasowymi partnerami handlowymi,

• pozyskiwanie nowych klientów,

• udzielanie informacji na temat aktualnych działań promocyjnych, cen produktów i usług, warunków realizacji ich dostaw itd.,

• właściwą realizację procedur obsługi klientów, na przykład sporządzanie dokumentacji, wystawianie kart gwarancyjnych,

• realizacja zgłoszeń reklamacyjnych telefonicznych oraz e-mailowych,

• analizowanie rynku i ofert konkurencyjnych przedsiębiorstw,

• analizowanie wyników sprzedaży,

• negocjowanie warunków oferty,

• realizowanie transakcji,

• podpisywanie umów.

Jak zapewne widzisz, wbrew pozorom, nie jest to łatwa praca. Obsługa klienta i budowanie relacji może jednak przynosić wiele satysfakcji, szczególnie tym, dla których tego typu zajęcie stanowi swego rodzaju pasję. Profesjonalna obsługa klienta to swego rodzaju sztuka, gdzie potrzeba niezmiernie dużo umiejętności i samozaparcia by opanować ją do stopnia mistrzowskiego.

Zarobki w obsłudze klienta - ile wynoszą?

Przeciętne wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta to około 5 tys. zł brutto. Jego wysokość będzie jednak różniła się w zależności od miasta zatrudnienia, branży, w której działa firma, doświadczenia, stażu pracy, a także poziomu stanowiska. Śmiało można jednak stwierdzić, że praca w obsłudze klienta jest zajęciem, które pozwoli Ci na spokojne życie.

Zarobki w zależności od miasta

Zarobki osób pracujących w obsłudze klienta różnią się w zależności od miasta. Na największe pensje mogą liczyć pracownicy zatrudnieni w dużych miastach i stolicach województw, na przykład Warszawie (średnio 6,2 tys. zł brutto), Szczecinie (5,8 tys. zł brutto), Katowicach (5,4 tys. zł brutto), Łodzi (5,3 tys. zł brutto), Lublinie (5,1 tys. zł brutto), Poznaniu (5 tys. zł brutto), Wrocławiu (4,9 tys. zł brutto) oraz Krakowie (4,8 tys. zł brutto). Nie jest więc w pełni prawdą, że im większe miasto, tym lepiej płatna praca – obsługa klienta charakteryzuje się dużo większą ilością zmiennych, przez co zadaje kłam stereotypom.

Zarobki w zależności od branży

Na zarobki specjalistów ds. obsługi klienta wpływa również branża, w której działa firma. Największe pensje otrzymują osoby zatrudnione w przedsiębiorstwach związanych z IT, ubezpieczeniami, finansami (w tym pożyczkami), medycyną, marketingiem i reklamą, bankowością oraz prawem.

Zarobki w zależności od poziomu stanowiska

Wynagrodzenie specjalisty ds. obsługi klienta zmienia się w zależności od poziomu jego stanowiska. Najniższą pensję otrzyma osoba początkująca, czyli tzw. junior (młodszy specjalista). Zazwyczaj nie przekracza ona 4 tys. zł brutto miesięcznie. Starszy specjalista może liczyć na około 4,5-5,5 tys. zł brutto miesięcznie. Na zarobki powyżej tej kwoty mają szansę liderzy zespołów - 6-7,5 tys. zł brutto, kierownicy - 9-9,5 tys. zł brutto oraz dyrektorzy - nawet 19-21 tys. zł brutto miesięcznie.

Praca obsługa klienta - jakie są jej plusy i minusy?

Nie da się ukryć, że obsługa klientów nie należy do najłatwiejszych zadań. Osoba pracująca w tym obszarze musi z uśmiechem wykonywać swoje obowiązki, niezależnie od nastroju oraz zachowania rozmówcy. Z drugiej strony, specjalista ds. obsługi klienta ma szansę na szybki awans i wysokie podwyżki. Fach ten może przynieść mu również wiele satysfakcji. Przed podjęciem zatrudnienia, sprawdź najpierw wszystkie plusy i minusy, jakie daje ta praca – obsługa klienta może Cię zaskoczyć!

Plusy pracy w obsłudze klienta

Pracownicy obsługi klienta zazwyczaj nie narzekają na rutynę - każdy dzień przynosi inne zadania i wyzwania, dlatego praca ta uchodzi za ciekawą oraz różnorodną. Może ona również być bardzo satysfakcjonująca - w szczególności dla tych osób, którym zależy na niesieniu pomocy innym i rozwiązywaniu ich problemów. Wdzięczność kontrahentów jest bardzo silnym motywatorem. Specjalista ds. obsługi klienta ma również szansę na szybki rozwój umiejętności komunikacyjnych, które są niezwykle ważne zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Na tym stanowisku można także nauczyć się również planowania i organizacji pracy, negocjacji, nawiązywania długotrwałych relacji oraz aktywnego słuchania. Ścieżka kariery specjalisty ds. obsługi klienta jest zazwyczaj jasno zdefiniowana, a zatem pracownicy o określonych kompetencjach i predyspozycjach mogą liczyć na szybkie awanse oraz wysokie podwyżki. Praca w obsłudze klienta jest zatem atrakcyjna dla każdego, kto swobodnie czuje się w otoczeniu innych ludzi i doskonale radzi sobie ze stresem.

Minusy pracy w obsłudze klienta

Głównym minusem tej pracy jest fakt, że klienci często oczekują obsługi przez całą dobę. Oznacza to, że potencjalni kandydaci na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta muszą być przygotowani na konieczność pracy w niedziele i święta lub w systemie zmianowym. Osoby, którym taki tryb nie odpowiada, mogą jednak poszukać firm gwarantujących obsługę jedynie w dni robocze. Problematyczny dla zatrudnionych może być także multitasking, czyli robienie kilku rzeczy na raz w bardzo szybkim tempie. Poza tym praca w obsłudze klienta może generować stres - szczególnie, gdy pracownik ma do czynienia z poirytowanym, niekulturalnym rozmówcą, który wymaga znacznie więcej, niż można mu zaoferować. Osoba na tym stanowisku musi także trzymać własne emocje pod kontrolą, a problemy zostawiać w domu - klient nie zawsze jest wyrozumiały i empatyczny. Najczęściej wymaga profesjonalnej obsługi bez względu na prywatną sytuację pracownika czy jego złe samopoczucie.

Obsługa klientów - jak znaleźć zatrudnienie w tej branży?

Obsługa klientów to obszar, w którym zatrudnienie znajdzie zarówno osoba z doświadczeniem na podobnym stanowisku, jak i tak, która dopiero wkroczyła na rynek pracy. Ciekawe oferty dostępne są na stronie Serwisu Pracy GoWork.pl, gdzie pracodawcy z całej Polski zamieszczają setki ogłoszeń dziennie. Wybierz interesujące Cię wynagrodzenie, formę umowy oraz rodzaj etatu i aplikuj! Obsługa klienta – praca, której warto spróbować!

Praca zdalna - specjalista ds. obsługi klientów

Praca zdalna w obszarze obsługi klienta jest bardzo powszechna. Znajdą ją zwłaszcza konsultanci telefoniczni w call center, recepcjoniści, rejestratorzy oraz pracownicy biur informacji. Oferty pracy zdalnej dla specjalistów ds. obsługi klienta dostępne są niemal w każdym mieście. Kandydat może zatem wybrać odpowiadającą mu firmę i nie przejmować się odległością od jej siedziby, pracując z dowolnego miejsca na Ziemi. Jeżeli Twoim docelowym punktem zaczepienia jest Warszawa, praca zdalna umożliwi Ci rozwój w strukturach firmy tego miasta nawet wówczas, gdy nie mieszkasz w Polsce.

Zdalna praca nie wyklucza wcale szeregu pożądanych zalet, na jakie liczyć mogą pracownicy zatrudnieni w formie stacjonarnej. Co daje praca zdalna? Umowa o pracę to dziś już branżowy standard nawet w przypadku home office. Jeśli zaś chodzi o zakres obowiązków, to zasadniczo nie zmienia się on - nadal chodzi o kompleksowe doradztwo klientom zgodne ze standardami firmy i promowanie produktów firmy oraz jej usług. Zmienia się tylko styl pracy z klientem.

Praca dla studenta w obsłudze klienta

Specjalista ds. obsługi klienta może być doskonałym stanowiskiem dla studenta. Osobom z tym statusem najczęściej proponowana jest umowa zlecenie. Mają oni również elastyczne godziny wykonywania obowiązków, dlatego połączenie nauki z pracą nie powinno stanowić większego problemu. Warto również pamiętać, że w przypadku studentów i uczniów, kwota brutto na umowie jest jednocześnie kwotą netto - ich zarobki są zatem wyższe.