Powiem Wam, drodzy koledzy i koleżanki, kochani pracownicy (nie mylić z Zarządem, który ma na nas wszystkich wywalone), że niestety nie macie co liczyć na to, że będzie lepiej. Mogę się pochwalić(?!) ponad 15 letnim stażem na różnych stanowiskach w tej firmie. To co się dzieje na przestrzeni ostatnich kilku lat to jest równia pochyła. Nie widać najmniejszej szansy na to żeby sytuacja miała się poprawić. Nie liczcie na to, serio. Coraz durniejsze decyzje najwyższych władz w firmie, kolejne gwoździe do trumny o których wspominacie zresztą w komentarzach rozwalają w drobny mak to co wypracowaliśmy przez te wszystkie lata. To cholernie przykre, nie tylko dla naszych portfeli. Została tu jeszcze "garstka" wartościowych ludzi, świetnych sprzedawców, kierowników, może także kilku dyrektorów... a wielu, dzięki którym ta firma zawdzięcza tak ogromny sukces na polskim rynku już w niej nie ma bo albo nie wytrzymali tego psychicznie albo po prostu nagle zabrakło dla nich miejsca, zostali zwolnieni bo nie pasowali do nowej koncepcji, tabelki w excelu. Niektóre "mądre" głowy, najpewniej z działu HR czy też innych fajnych, nietykalnych (do czasu!) posadek z centrali (ale nie tylko!) wypowiadają się tutaj zapodając hasła typu "skoro jest tak źle to czemu nie poszukasz pracy gdzie indziej". Drogie święte krowy, zrozumcie, że tu pracują też ludzie, którzy zostawiają zdrowie, oddają wręcz życie i (usunięte przez administratora) ponad normę całymi miesiącami, ba - latami ! Identyfikują się z tą firmą i robią co w ich mocy żeby było jak najlepiej (nie tylko w ich portfelach). Osiągają rewelacyjne wyniki, mimo tak dramatycznego spadku ilości klientów czy też braku towarów. To oni są skarbem i esencją MM ! Nie są winnymi tego co się dzieje.(usunięte przez administratora) Zresztą do kogo ja to piszę, przecież wy i tak nic nie możecie. Wykonujecie tylko polecenia z góry, ma być szybko i konkretnie (bo zaraz będzie SPRAWDZAM!). Od razu wam powiem, że konsekwencje tych durnych, nieswoich decyzji poniesiecie WY, prędzej czy później... zobaczycie. Podzielę się z Wami jak ja to widzę: - trwa intensywny przegląd kadr, wszelkie umowy na czas określony nie zostaną przedłużone (z małymi wyjątkami) - są już wstępne prognozy ile etatów będzie do ucięcia dla każdej hali (w dużej mierze uwarunkowane tym co powyżej) - jak skończy się tarcza a rynek nie ruszy tudzież faktycznie zrealizujecie co piszą niektórzy "pierdziele nie robię planów bo i tak mi nie zapłacą" to na 100% będą zwolnienia - dojdzie do pogłębienia centralizacji i ostatecznego wprowadzenia Multi-Kulti (pracujący wiedzą o co chodzi) - poważnie rozważane jest wprowadzenie odpowiedzialności materialnej (ilu macie ochroniarzy?) - jeśli tak duże spadki będą kontynuowane to dojdzie do zamknięcia pojedynczych lokalizacji a większe hale będą cięły przestrzeń handlową - ci co przetrwają do stycznia mogą liczyć na podwyżkę, powiedzmy 200-400 zł brutto w zależności od regionu + oczywiście przejęcie obowiązków i planów osób, którym nie udało się przetrwać - dalsze podnoszenie planów jest pewne jak w banku ponieważ są hale, które realizują te chore cele ! I tutaj mały komentarz. Jeśli należysz do osób, które je realizują to wiesz co musisz zrobić żeby je wyrobić. Tak tak, nie możesz mieć sumienia... musisz upodobnić się do tych co sprzedają schorowanym emerytom garnki, odkurzacze i inne cudowne wynalazki na tzw. pokazach (taki mały Tip dla Ciebie, ci sprzedawcy od "pokazów" zarabiają 5 razy tyle co w MM). Hmmm a może nie robisz planów bo uważasz, że są nierealne ? Dowiedz się od kierownika, który sklep je robi. Zadzwoń i zapytaj o te czary. Może ktoś życzliwy Ci podpowie jak dobrze ukryć w cenie G+, jak odpowiednio postraszyć klienta lub jak sprzedać tyle usług (pakiety, prekonfiguracja, brak golasów, rabaty). (usunięte przez administratora) Podsumowując - jest masakra. Jeśli wydaje się, że jest bardzo źle to przychodzi kolejny dzień/tydzień/miesiąc i nagle okazuje się, że jest dużo gorzej. Tempo degrengolady jakby wzrasta.(usunięte przez administratora)Jeśli jeszcze tu pracujesz to życzę Ci wytrwałości i dużo zdrowia bo spokoju i lepszych pieniędzy niestety nie doczekasz. Jeśli myślisz o pracy tutaj to naprawdę odradzam, poczytaj lepiej co się tutaj dzieje...
Dokladnie ! Plany tak wysrubowane, ze trzeba kombinowac jak ludzi oszukac, jak im wcisnac. Metody i triki czysto handlowe nie wystarczaja, trzeba klamac ludziom w twarz. Wystarczy, ze 1 czy 2 sklepy pokaza, ze potrafia zrobic plany, korzystajac z metod ponizej pasa zeby nie napisac wprost, ze podpadajacych pod (usunięte przez administratora) a pozostale zalogi innych sklepow sa mlotkowane, ze przeciez komus sie udaje ! To powoduje, ze sprzedawcy musza korzystac z coraz bardziej (usunięte przez administratora)metod zeby wyrobic plany. Nie wazne jak ale zrobcie zeby sie zgadzalo. Te wszystkue szkolenia i slodko-pierdzace nawijki sa dobre ale do wykonania normalnych, uczciwych planow a nie takich jakie sa teraz w tych naszych obozach pracy. Efekt jest taki, ze nie liczy sie klient i jego realne potrzeby tylko usluga i g+. Kazdy klient jesli juz da sie omamic i na to zlapac to nastepnym razem kupi u konkurencji lub po prostu w necie. Spirala sie nakreca a obroty leca na leb i na szyje... no to oszczedzimy znowu na pracownikach laczac ich plany z obrotem sklepu. Genialne zagranie... prawie nieczytelne.
Zabraknie nam 4 proc do 95 :( ,dogadaliśmy się solidarnie w sklepie ze Gplus nikt z nas nie przekroczy 40 proc, koniec nabijanie kasy górze za nasze ukradzione premie
Nam podobnie ale my dogadaliśmy się solidarnie aby mocno przepracować miesiąc i odrobić te % w ultimo tak jak to miało miejsce w czerwcu. Zobaczymy kto na tym lepiej wyjdzie.
My od pandemii wogole nie zrobiliśmy planu na 95 ,także cały czas po kasie,pomimo że 3-4 osoby ciągnęły ile mogły na nic, więc ultimo tu nie pomoże-nie ma opcji, a nam już nie starcza motywacji na moze tym razem-odpuszczamy przy wiemy ile dostaniemy i za co ,nie to samo za wyprowanie żył i nawet nie dziękuję,.
Pozwolę sobie w to nie uwierzyć, gdyż znam część załogi ze wszystkich hal z krk i wiem, że są tam pracownicy, którzy też odpuszczają plany ze względu na brak premii za lipiec. Chyba, że to pobożne życzenie kierownika :)
Klienci są niezadowoleni z szybkości obsługi - zobacz portal z opiniami c...o (nie będę reklamował). Zatem są klienci, zakupy, dochody.
sklep jest zły. Kupiłem telefon, już trzykrotnie daję na gwarancję, mikrofon nie działa dobrze, w stanie niedziałającym zwracany jest trzy razy. Piszą, że zainstalowali oprogramowanie i przeprowadzili testy, wszystko działa))).
sklep jest zły. Kupiłem telefon, już trzykrotnie daję na gwarancję, mikrofon nie działa dobrze, w stanie niedziałającym zwracany jest trzy razy. Piszą, że zainstalowali oprogramowanie i przeprowadzili testy, wszystko działa))).
Obecnie mam problem -reklamacja P502-13631 w media markt Raszyn z 12 listopada 2020 Prowadzący (usunięte przez administratora) Reklamacja wypalonego telewizora oled panasonic odrzucona bez oględzin serwisu ot tak bo mogą i co im zrobicie . Telewizor kosztował 11 tyś zł ,media markt nie odpowiada na żadne zapytania,wnioski,zastrzeżenia . Osobista wizyta -media markt na miejscu potwierdza że mam rację że roszczenia są zasadne po czym 7 dni potem ponownie odrzuca reklamację podając błędne nie z tej sprawy uzasadnienia. Personel nie kompetentny ,jak sam twierdzi odrzuca wszystkie reklamacje bo tak każe góra. Sprawa idzie do uokik i NSA
Twoja idzie do Urzędu Ochrony Danych Osobowych za rozpowszechnianie danych osobowych w internecie osoby prowadzącej reklamacje. Dane osobowe są powierzane tylko Tobie i nie masz prawa ich udostępniać osobom trzecim, tym bardziej na publicznej stronie internetowej. Z góry dziękuję za podanie numeru reklamacji, będzie mi łatwo ustalić Twoje dane osobowe do złożenia skargi w odpowiednim dziale oraz poinformuję Administrację strony GoWork o popełnieniu przez Pana przestępstwa i dołączenie adresu IP, z którego został wysłany komentarz w celu załączenia go jako dowód w sprawie. Jeśli nie wydadzą go mi lub pracownikowi w centrali Media Saturn Holding Polska zajmującym się RODO bądź naszym prawnikom to przekażą go Policji, gdy sprawa zostanie przekazana do UODO. Pozdrawiam, kolega z MM.
Człowieku wiesz co to RODO. Podałeś na tacy wszystko co potrzeba aby sprawa poszła dalej.
Mam nadzieję, że za to zapłacisz.. Ludzie w serwisie przyjmują zgłoszenie a dalej to już serwis producenta rozpatruje więc nie umniejszaj kompetencji pracownika..
Zgadzam się ze wszystkim co piszecie. Istne (usunięte przez administratora) nie do opisania. Ludzi mają za nic. Tylko wyniki i wyniki. A zmiany to niech zaczną od Kierowników bo co po niektórzy to nie wiem jakim cudem tam się znaleźli???
Właśnie się nad tym zastanawiam jak można być np kierownikiem AGD i zarazem być tempa strzałą
Spokojnych Świąt Niewolnicy! Głowy do gory????będzie dobrze. Po tamtej stronie jest lepiej!
Jest dokładnie jak opisano, jest coraz gorzej, brak szacunku, brak czasu na szkolenia nowych, bezsensowne zadania, bezsensowne decyzje DR i zarządu. Teraz to już się pracuje tylko patrząc aby jeszcze miesiąc...
Cała prawda(niestety)!...Złodzieje tak podbili plan w tym miesiącu że na ponad 80 hal a tylko 4 wyrobiły plan i to tylko dzięki machlojkom z B2B......Żenada,wstydźcie się (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) Media Markt!!!!
Pochwalcie się ile wam centrala zabrała premii pzs. To są niezłe pieniądze w skali kraju. U mnie 1240 poszło do kieszeni ludzików w białych kołnierzykach. A u Was?
zabrali już wszystko co mogli zabrać z działów małego agd i odkurzaczy ale dali na inne działy i to całkiem niezłe kwoty do zarobienia a inni niech patrzą jak się nie podoba to wynocha
Mi firma przesłała świadectwo pracy z danymi na widoku i musiałabym podać do inspekcji w Warszawie, allegro też na paczkach uwidacznia nr telefonu, InPost nick z Allegro, kto się tym rodo przejmuje to tylko dla innych stołki zrobili i nic z tego nie mamy
Jakie dane ? Imię i nazwisko oraz adres to chyba normalne Co podali twoje zarobki ? To niby jak list miał trafić ?
czy ktos jest mi w stanie powiedziec na jaka umowe tutaj mozna liczyc i czy da sie tu popracowac dluzej?
i czy jak nie widze ogloszen aktualnych nigdzie indziej to czy faktycznie mozna wypelnic ten formularz kontaktowy i sie ze mna skontaktuja jak cos?
Co do samej umowy to powiedziałbym, że najpierw klasyczny okres próbny na 3 miesiące a potem określony. Chyba, że nie pytasz o sklep to co do centrali wolę żeby ktoś inny się wypowiedział, wiem że b2b to raczej IT jeśli to Cię interesuje.
Co do samej stabilności mogę tylko mówić za siebie i osoby które znam - nie ma się czego bać, popracować można dłużej. Praca jest naprawdę spoko i raczej nie kojarzę ekscesów związanych z tym żeby nie dało się tutaj dogadać.
w centrali najpierw dostaje się umowę o pracę na 6 miesięcy i potem ewentualnie na nieokreślony
moglbys powiedziec cos jeszcze o przeszkoelniach na początek? jak wdrozenie cale wytglada?
Szkolenie, onboarding....na spokojnie. I da się długimi latami pracować, sama jestem dobrym przykładem ????
to podejrzewam ze na dobra ekipe trafilas? atmosfere w porzadku masz?
do ciebie jeszcze mam pytanie jesli bylabys tak mila odpowiedziec:) da sie wybrac dzial na ktorym sie bedzie pracowac czy raczej dadza mnie tam gdzie jest zapotrzebowanie?
ale pytasz o sklep, tak? jeśli tak to raczej później dostajesz na rok umowę
chyba, że pytasz o centralę to tam niestety nie wiem jak to wygląda i musiałby się ktoś wypowiedzieć kto tam pracuje
chodzi ci o dział na sklepie pewnie więc ja zostałem przydzielony odgórnie ale czy to ogół żeby się wypowiadać za wszystkich to również nie wiem..
też chcę się zatrudnić tutaj na dłuższy moment i przez to sie zastanawiam jak to z tymi umowami wygląda, benefity jakieś ci też przysługują na uopie?
po roku potem jaka umowe podpisujesz, na 2/3 lata czy juz raczej nieokrelsony?
najwazniejsze jest to czy jest jakas opieka medyczna dodatkowa, typu luxmed itd
to co tak w sumie na sklepie musisz robic, co nalezy do twoich obowiazkow mniej wiecej?
Wszystko..sprzątanie,układanie .pilnowanie schematów,a głównie kompleksowa obsługa klienta..sprzedaż usług i gwarancji głównie ponieważ firma na tym najlepiej zarabia..a jeśli wyrobimy parametry to również i my..jak to w handlu..
no widzę że obowiązki takie dosyc standardowa, jest na początku jakieś wdrozenie do pracy pewnie, ile trwa i czy ten okres jest płatny?
ty a złozyłaś już cv? odzywali sie do ciebie? jak ten cały proces tutaj wygląda?
Mogę się wypowiedzieć co do rekrutacji na specjalistę, bo właśnie udało mi się dostać pracę jakiś czas temu
Jak dla mnie to cały proces był bardzo spoko, atmosfera jak najbardziej przyjemna i bardzo "normalnie" było jeśli mogę to tak ująć
No i wszystko zamknęło się u mnie w jednym etapie którym była rozmowa z kierownikiem, także polecam :D
jak wygląda to z wiedzą na temat no powiedzmy elektroniki? człowiek musi byc z tym jakoś bardzo obyty?
bo pewnie na początku macie jakieś przezzkolenie i wszystko się nowemu pokazuje więc się zastanawiam, czy trzeba mieć jakąś specjaloistyczną wiedzę wcześniej?
nie praca na początek nie wymaga obecnie doświadczenia, wszystkiego sie powoli nauczysz
Kiedyś byli w tej sieci fachowcy, teraz są uczący się adepci. Brani z łapanki niemalże. Najważniejsze aby umieli wcisnąć gwarancje i słuchawki do ajfona. Plus baterie na kasach
A czego więcej Pracodawca mógłby od nich wymagać, że chyba stwierdzasz fakt, iż sprzedaż gwarancji nie jest wyczynem? Czy nie o to tu chodzi? Są także co do tego porady czy sama sprzedaż jednak zależy od sytuacji?
Przecież sprzedaż ubezpieczeń i dodatkowych rzeczy do produktu głównego to obecnie w każdej sieci wymóg obowiązkowy dla pracownika. Szereg szkoleń prowadzonych w sieciach jest skierowany w tą stronę. Na czymś sieci muszą zarabiać.
Skoro na czymś sieć musi zarabiać (czytaj gwarancje i produkty komplementarne) to niech przestanie sprzedawcy elektronikę użytkową a zamieni się w firmę ubezpieczeniową. Tak będzie uczciwiej.
Do centrali szukają teraz może pracowników? Wiecie gdzie można to sprawdzić?
hej, a jak tutaj wygląda praca w biurze? Któryś pracownik poleca może? Jakby ktoś się wypowiedział jak to wygląda, jak jest z atmosferą między ludźmi to będzie świetnie :)
Na biurach jak dla mnie bardzo fajnie się pracuje, od jakiegoś czasu też się tutaj przeniosłam z podobnego powodu i nie mogę słowa złego powiedzieć.
co do atmosfery to jest jak jest :) czasem lepiej, czasem gorzej. Po prostu normalnie bym rzekła.
Jak ja się zatrudniałem to nie miałem doświadczenia więc jeśli obawiasz sie o to to na spokojnie
Wydaje mi się, że nawet gdzieś o tym pisali w ofertach że nie musisz mieć doświadczenia ale mogę się mylić
Lepiej sie zglaszac ze swoim CV przez ich strone czy zewnetrzne ogloszenia?
Ja kiedyś zgłosiłem na olx i mnie przyjęli, ale nie polecam. W Zielonej Górze w tym roku zwolniło się pięć osób, w tym cztery w ciągu miesiąca
Aż 4osoby w jednym miesiącu? Dlaczego? Dobrze, że odeszły te osoby, czy robiły robotę? czy przeciwnie? Czyli teraz szukają pracy w Zielonej Górze?
Jeszcze w tym roku? to co teraz na markecie się tam dzieje, ile w sumie osób potrzeba do obsługi? Zastanawiam się jak duża to część z całości, którą przytaczasz. Jaka mają tam atmosferę? i Czy teraz kogoś szukają?
Bo musiały zasuwać, i to nawet za tych którzy kombinują że nie mogą przyjść do pracy bo dzieci mają
Słyszałem ze w Zielonej Górze źle się dzieje Sam kiedyś tam pracowałem , jęczą na multifunkcyjność, roboty dokładają a pensja stoi w miejscu - choć głównym tam problemem jest to iż nowy pracownik ma ciężko ponieważ dyrekcja oraz kierownicy trzymają ze stara załoga i ich wynagradzają ( dają łapówki pod stołem) a mydła ze młodzi tego nie widzą. Kręcą z towarem żeby tylko plany zrobić , chwała się ze maja dużo kart klubu a zakładają je sami na fałszywe dane . Tam to prokuratura powinna wjechać i pih!!! Nie polecam tej firmy w Zielonej Górze @Pracodawca
Atmosfera jest zła tylko patrzą żeby ktoś błąd zrobił i do dyrektorki na dywanik poszedł, a dyrektorka jak cos chce to się uśmiecha i wtedy jest niby miła. Jest sztuczna i sztywna. Pali papierosy z ulubienicami, a powinna mieć dystans.
Tak bo (usunięte przez administratora) ją za tych też co nie mają z kim dzieci zostawić niby i muszą mieć popołudnia wolne to drudzy muszą za nich nadgonić, zrobili pół etatowców w tym chodzą na L4 niby na dzieci. Wykorzystują singli. A i tak za mało do planu wiecznie
Tak, bo zasuwają za tych też co nie maja z kim dzieci niby zostawić i muszą mieć popołudnia wolne to drudzy muszą za nich nadgonić. Zrobili pół etatowców w tym chodzą na L4 że niby też na dzieci. Wykorzystują singli a i tak wiecznie za mało.
Atmosfera jest zła tylko patrzą żeby ktoś błąd zrobił i do dyrektorki poszedł, a ta to sztuczna, sztywna i pali papierosy z ulubienicami, i jak jest do zrobienia norma
⁰Hej jak wam się podoba nowy system premiowy ? Dajcie znać jak liczone są outlet ps i vp t50 czy to kwota netto tak zebysmy nie zarobili ?
Nowy system to jakaś pomyłka. Niby fajnie że nie ma warunku zrobienia obrotu, ale stawki są śmieszne. Jako sprzedawca jescze coś tam może i zarobisz, ale to co zrobili z usługami to jakaś tragedia. Pamiętajcie że stawki w tabelce są jak sklep zrobi 100% w innym wypadku jest płacone 80% tej kwoty. Nie ma kasy za nps ani za obrót więc cały DOK robi za gołą podstawę o co zresztą była afera e-mailowa w zeszłym tygodniu.
Jak zawsze na nowym systemie wychodzą te osoby które nic nie robią Wiec nowy system premiowy to porazka i centrala powinna go zmienić. NPS Największa głupota nie mówiąc o reszcie .Chcecie nas wykończyć spoko dajcie nam odprawe i zamykajcie ten (usunięte przez administratora) bo za najnizsza krajowa wole iść do biedronki
Najważniejsze ze stuknęło nam 25 lat i zjadles torta i wypiłeś szampana a centrala się bawiła 2 dni za to co nam odebrali ..obudźcie się...trzeba z tym skończyć. Moze wreszcie jakieś związki zawodowe moze ktoś się nami zainteresuje
No niestety jak to w aferce mailowej ostatnio ktoś napisała system premiowy jest tylko po to aby odrobić wymuszone podwyżki minimalnej krajowej. A ciekawy jestem co oni nam powiedzą o tych podwyżkach...ze oni nam daja bo muszą czy że oni tak są wspaniali dla nas i dają podwyżkę. I co to się stało z tym mailem serwisowym co pisali prawdę o tym systemie. Prawda ich zabolała ? Wszyscy na minimalnej krajowej od stycznia...tego doczekaliśmy się....:(.....konkurencja nas zarobkowo dawno już przegoniła bo chyba wiedzą że jak pracownik nie będzie doceniony finansowo to nic z tego nie będzie...wstyd....
Wiki- przecież tez odeszłaś bo nie równe traktowanie było ! Dobrze wiesz ze pani dyrektor ( ta z E M P I K U) za tobą nie przepadała - uważała Cie za … sama wiesz . A po tobie to się posypały zwolnienia jedno po drugim . Cały czas jest (usunięte przez administratora) i to die nie zmieni Pan Kier Marek , Piotrek kręcą wały w sklepie a dyrekcja razem z nimi na czele -wszyscy o tym mówią na hali . Pani dyr niech sobie zrobi rachunek sumienia … Może pan regionalny Marcin ja rozliczy albo lepiej pani Dominkia - jest bardziej konkretna @Pracodawca
Tym wałkiem jest podrabianie podpisów na korektach kw i kp na protokołach które ma kierowniczka biura Ewelina która jest szpiclem i leniem w sklepie i wysługuje się innymi, nagle dyrektorka zrezygnowała z pracy w Empiku bo już tam wałków nie mogła robić to przyszła do MM (usunięte przez administratora) i patrzy regionalnemu i Dominice prosto w oczy fałszywie :)
@Pracodawca Ja tez odeszłam nacisk na moja osobę był już tak mocny ze powiedziałam dość , inni nie byli i nie są tak ostro rozliczani - jak się pokaże ze cis sie potrafi to tylko Ciebie cisną a inni maja luz blus! Mimo iż przepracowała ponad 3 lata w MM P 334 Zielona Góra to nie polecam tam pracy . Dyrekcja nieciekawa - na początku udaje przyjaciółkę a potem … brak słów @Pracodawca
przestancie nazekac szkoda ze nie pochwalicie sie jak firma daje zarobic dodatkowo gwranacjami i uslugami
Widziałem ofertę, wysłałem CV i nikt nie odpowiedział. Co jest?
Wiece że centrala robi nas brzydko w wała? Dzisiaj się dowiedziałam że jedna z osób HQ, Pani na K ma na wyłączność oppo, motorole dla jednej z firm, gdzie pytam od kilku miesięcy, mało tego już ta firma się chwali że ma kilka tysiącu załatwione już za chwilę , Towar jest dzielony wpierw wśród nich, na początku miesiąca żeby wykazać jak to centrala świetnie sobie radzi dostają telefony żeby wywalić swój plan w górę, A15, m34 idą pod stołem na niskim targecie. Nowy HEAD nad niczym nie panuje. Do tego dołożyć podejrzane deale na drukarki o 30 proc taniej niż można sprzedać i macie obraz centrali. A rodzynek, ostatnie spotkanie - nie skupiajcie się na tv bo tam robimy kilkaset tysięcy obrotu, co by było gdyby nieroby z centrali załatwili ceny i byłoby 2-3mln?, to są realne straty na kategoriach.
Tam jest jedna wielka klika, HQ najmniejsze plany, a towar pierwsi po cichu, dzieci specjalnej troski. Ale to samo 80proc ludzi w B2B, snują się po hali i proszą promotorów żeby na nich wystawiali. A jak zaczynasz pracować to dostajesz więcej.
Spytaj kogoś z B2B, każdy Ci powie. I to że obecny szef działu nie panuje nad tym, oraz nie ma pomysłu to już widać. Zza pleców zdominował go pomagier poprzedniego i kroczą tą samą drogą co poprzedni HEAD, rozkładu i degrengolady. Jak tam nowy świetny system premiowy?, daliście się na to nabrać??
To teraz sprzedam Wam bombę, kombinują w centrali tak. Zabiorą Wam klientów i obsługiwać będzie centrala tych najlepszych, plany będą mieć na poziomie 30/40 procent całego B2B więc na tą chwilę jakieś 7-8mln , Wy będziecie robić małych, ale plany po kilkaset tysięcy, jak jesteś ambitny to więcej. Pomagier wymyślił żeby to przepchać, ostatnio rozpowiadał o tym w centrali. I teraz oni dostęp do towaru, jak teraz spod stołu po zaniżonych cenach i nieraz ze stratą dla firmy, Wy kosmiczne plany, a jak klient zacznie kupować to go Wam zabiorą bo powiedzą że ktoś kazał. Oni nie mają pojęcia jak powinien działać dział B2B, zrobili sobie kółko wzajemnej adoracji tam liczy się żeby oni mieli dobrze. Nie liczy się klient, nie liczą się ludzie, nic się dla nich nie liczy, uciekajcie stąd, ja już uciekłem.
To od początku było źle prowadzone, tam jest układ centrala może wszystko i tyle. Nie liczą się klienci, nikt - tylko że by P i K z centrali mieli towar pod stołem.
I znów dzisiaj centralka telefony puszcza, a dla Was nie ma nic? Tam jest układ, nie rozumiecie tego?
Pracuje w Media Markcie od ponad roku i oczywiście praca nie jest najprzyjemniejsza, ale jak ktoś szuka miejsca aby zarobic bez obaw o redukcje to tutaj to znajdzie
Myślisz że jest szansa na to aby przyjęli studenta bez zadnego doświadczenia?
Hej Poznań(i reszta polski) czy te ogłoszenia o pracę które pojawiają się w internecie są realne czy to tylko ściema, zmowa pracodawców, mająca na celu obniżenie wymagań pracowników co do pracodawcy? Zero odzewu nie tylko na moje aplikacje ale i znajomych. Myślą że jak będą zamieszczać fejkowe ogłoszenia i nie będą się odzywać to wróci rynek pracodawcy?
Z dwoma bezpośrednimi przełożonymi, 2 etapowa
Czy mam dzieci? Czy planuje je mieć? Czy mam drugą połówkę? Pytania na które odpowiedz twierdząca automatycznie by mnie dyskwalifikowała. O to nie mogą pytać ale przecież rozmów się nie nagrywa, w idzie się na nie po to by dostać prace. Wiec nie idzie się do sądu. Bardzo nieuczciwa praktyka wobec przyszłych pracowników. Usłyszeli to co chcieli
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Cześć! Mam duży dylemat i może dowiem się czegoś od Was. Klient kupił dwa produkty, odebrał 1 z nich, drugiego nie odebrał. Na magazynie klepnęli pieczątkę „Towar wydano”. Klient wraca po jakimś czasie po drugi sprzęt, ale zgubił paragon, jest kopia na magazynie, ale nie wyraźna gdzie ledwo widać „Towar wydano” i podpis pracownika. Przeliczone są stany tego produktu i faktycznie jest nadwyżka. Co w takiej sytuacji? Klient ma duplikat paragonu, bo wyciągnęli go z WWS - przepraszam, że pytanie na ten portal, liczę na wyrozumiałość. Klient powinien otrzymać swój towar ?
Dla jasności kierownik nie chce zgodzić się na wydanie towaru. Mimo, że ewidetnie po stanach widać że jest nadwyżka.
Normalna procedura że wydajemy towar, jeśli w stanach jest nadwyżka produktu to jest to towar klienta. Zazwyczaj POK lub kierownik działu liczą produkt i weryfikują. Żadna skomplikowana procedura ????
Jeśli nie minęło dużo czasu to masz jeszcze opcję przejrzenia monitoringu i zweryfikowania co pierwotnie było odbierane. Tak dla uspokojenia kierownika.
Właśnie towar był nie odebrany od końca lutego, w między czasie kierownik działu się zmienił. Są gdzieś dłuższe zapisy kamer niż 1,5 msc?
Polecacie pracę tutaj czy jednak szukać u konkurencji?
haha, wszędzie w branży podobnie, ale tak szczerze szczerze dwa lata robię akurat tutaj i nie jest źle, myślę że warto spróbować
Czy ktoś z was dorabiał sobie tutaj jako student? Można tak?
tez się chętnie dowiem:) jest opcja wtedy na umowe zlecenie /?
a to pracodawca tez na tym korzysta jak studenta zatrudnia?
Moze to jego pierwsza robota co sie czepiasz
moze i nie wszyscy są tak wyrozumiali, ale lepiej jest byc ogarnietym na tyle, zeby wiedziec chociaz jaka umowe sie chce i na ktore warunki sie godzic a na ktore nie
![B2B](/assets/images/company/blurred-text-small.png)
Opinia podlega weryfikacji i jej treść jest obecnie niedostępna.
Radziłbym udać się na początek do Lekarza Pierwszego Kontaktu.
Hej, bylaby szansa się tylko na same wakacje tu zatrudnić ?
mógłby ktoś odrazu powiedzieć jak taka praca by wyglądała
Pewnie tak samo jak kazdy inny etat, pomijajac kwestie umowy. Raczej obowiazki te same, przynajmniej w wiekszosci
Dokładnie, żadnej wiekszej róznicy tutaj nie bedzie, zmieni sie tylko forma zatrudnienia na zleceniówkę. To wszystko.
nikt się serio nie orientuje czy byłaby taka szansa w ogóle ? tez jestem zainteresowany głownie okresem wakacyjnym
Ja pracowałem kiedyś normalnie na umowę o pracę ale miałem cały etat i pracowałem jakieś 3 lata
Widze, ze juz nie pracujesz ale wtedy przez te 3 lata chociaz. A jak nie to czy kojarzysz po jakim czasie miales dostac?
Powiedz że chcesz na stałe, dostaniesz na 2-3msc pracujesz ile chcesz, później nie przedłużasz, swoją drogą jak zobaczysz jak ta praca się różni od opowieści to też byś nie przedłużył chcąc nawet pracować dłużej :)
A nie ma zadnego problemu jak później nie chcesz przedłużać umowy? Nie robią problemów?
Jak wyżej, nie ma żadnych problemów. Nie przedłużasz umowy, kończy się praca i gotowe.
powiem Ci - nie musisz przedłużać umowy, ale jak masz dni urlopowe to staraj się ich nie wykorzystać lepiej, żeby zapłacili
(usunięte przez administratora)
W Zielonej Górze klient chciał ukraść telefon i schował go …. Do puszki z farbą 2,5 l Oczywiście był sprytny i zapakował telefon do worka foliowego Niestety nie udało się - monitoring wychwycił gagatka Teraz już nie ma monitoringu
Aż tak źle? Sam bym chetnie się dowiedział czego można się spodziewać, bo planuje na wakacjach dorobić sobie w MM.
U nas zatrudnil się jakiś chłopak, skonczyła mu się umowa ale nie przypominał się nikomu. I nagle zwyczajnie zniknął nikomu nic nie sygnalizując xD Nie zapomne jak kierownik go szukał i nagle zaskoczenie bo chłopak zniknął z dnia na dzien
Ponad 5 tyś opinii. Żart!
Mam pytanie ile godzin pracuje się dziennie w media markt jako doradca klienta?
A czy jako doradca musisz też pracować trochę na magazynie? Gdzieś widzialem taką informacje
może od marketu zależy jak duży i jaki ruch? u nas nie ma tego łączonego
gdzie ewentualnie można kierować wszelkie pytania?
a czemu mialoby nie być? na moje oko nie ma w tym nic złego
z kolei pomysł z podejściem do sklepu do mnie średnio przemawia, chyba ten mail jest najbardziej sensowny
Zdarza się, czemu by nie. Byle trafić na kierownika albo mieć pewność że ktoś przekaże
zatrudniasz sie i jesteś tutaj człowiekiem od wszystkiego, do Twoich obowiązków będzie należalo wszystko to, co trzeba aktualnie szybko zrobić. Niestety ale na czesci sklepów tak to wygląda, w tym na którym sam pracowałem
sami wszystko mówią na tej rozmowie czy trzeba wypytywać ?
Pracuje od kwietnia 2024, na start dostalem 7200 brutto… jako starszy doradca wiem ze starzy maja najnizsza krajowa to jest dramat Trzeba wciskac ubezpieczenia, zle nie jest ale to nie praca marzen Zobaczymy co powiem za pol roku ale juz nie chce mi sie tu robic… ale hipoteke trzeba splacic
Akurat prawda co ten koles pisze: do nas przyszedl nowy we Wroclawiu dostal 7300 brutto a czlowiek robi za 4500 brutto… masakra!!!!! Takie stawki dostaja teraz nowi 7k to minimum MM co ze starymi pracownikami??? My ledwo wiqzemy koniec z koncem: czlowiek oszczedza na wszytkim…
Dizwi mnie wasz płacz za ludźmi z B2B w Krakowskich marketach to notorycznie osoby z B2B utrzymują się tylko dlatego że Promotrzy piszą na ich numery lub czasem kogoś podeślą w zamian za rabat na produkty swoich marek. B2B to jedno wielkie nieróbstwo i picie kawek oczekiwanie że coś samo spadnie z nieba lub ktoś coś przyjdzie i jednak kupi na NIP. Który promotor lepiej dogadany temu poleca się sprzęt jak przypadkiem wpadnie jakiś mail od klienta. Stanowisko nie opłacalne i bez użyteczne w moim odczuciu. Media słynie w sumie z takich stanowisk więc nie ma czemu się dziwić.
W sumie sporo racji. U nas to tylko dodatkowa funkcja dla normalnego doradcy za co ta osoba oczywiście nie ma żadnego dodatku do podstawy xD. Nie wyobrażam sobie osobnego stanowiska bo to brzmi właśnie jak picie kawy przy biurku i zbijanie bąków.
W naszym markecie jest to osobne stanowisko (o zgrozo) co ciekawe ta osoba po prostu siedzi i przyklepuje zlecenia które jej głównie promotorzy przyniosą, ale zawsze jest płacz i lament jak to jest źle i nie dobrze. Faktycznie cały dzień przy kawie i przed mailami których wpada 5 dziennie to wysoka odpowiedzialność. Jak już jakiś klient przypadkiem napisze na tego maila to i tak schodzi na dział i dopytuje co można polecić (oczywiście promotora żeby dopychac target). Stanowisko do likwidacji bo i tak nic nie wnosi a za podstawę takiej osoby można zrobić chociaż imprezę integracyjną - więcej pożytku.
Oczywiście masz sporo racji, tak wygląda 90 procent stanowisko w b2b, ludzi którzy faktycznie pracują, robią wyniki nie wiem czy jest 10 osób, reszta to sztuczne twory z mikro planami. Ten dział powinien mieć maksymalnie 15 najlepszych i to wszystko.
Problem że krakowski okręg przejął kierownik który orłem nigdy w sprzedaży nie był i gdyby nie centrala to wynikowo było by bardzo słabo tam. Rzeszów Kraków 4 Tarnów robiły dużo lepsze wyniki przed powstaniem hub’a ludzie będą odchodzić z b2b a będą tam się pojawiać ludzie którym wygodnie nic nie robić i udawać że się robi wypisując na siebie kartofle typu apple i golasy za które nie ma kasy sprzedawca a wielcy specjaliści biznesowi zapną mikro target. Problem ten jest w całej Polsce i tylko usunięcie tych stanowisk albo wrzucenie ich na halę sprzedaży da wymierny efekt.
(usunięte przez administratora)
Właśnie jutro wybieram się na rozmowę do Blue city Warszawa.
Ja mam tylko jedno pytania, mianowicie NPS. Czy u was tez sytuacja wygląda tak, że pod koniec miesiąca ankiety na maila nie dochodzą? jest 29 czerwca, jutro ostatni dzień miesiąca, RR wacha się na poziomie wejścia w premie a dostajemy sygnał od klientów że nie dostali żadnej ankiety na skrzynkę elektroniczną. To jest jakaś kpina? Ja rozumiem że w dzisiejszych czasach premia w MM nie jest jakaś zachwycająca, ale dostać gołą wypłatę to jak zostać spoliczkowanym. Jak to inaczej nazwać, jak nie (usunięte przez administratora) pracowników przez pracodawcę? Ostatnie wystawione maile poszły w środę, DO DZISIAJ zero odpowiedzi (parę poszło również na test na prywatną skrzynkę, żeby sprawdzić ten chory proceder i co się okazuję? NIE MA ICH).
Widzieliście wystąpienie prezes w jednym z portali?, jak to szanują pracowników, jaka ścieżką kariery. Najgorszą hipokryzja jaką słyszałem. Na marketach za najniższą krajową, nawet pieniądze na wigilię pracowniczą zabrali, to już jest koniec tej firmy.
Nikt Cie tutaj nie trzyma.... moze i najnizsza krajowa ale jak umiesz robic to co robisz to wpada niezla premia
Czy to prawda że od lipca znów odchodzą dwie osoby od nas?, w tym jeden kierownik?
Rozwalili B2B, rozwalają ludzi z sprzedaży - hala. Wszyscy odchodzą z tej firmy, premii brak, perspektyw na lepsze jutro brak, ciągłe pretensje, brak motywacji odeszło wielu wartościowych pracowników i kierowników. Ta firma nie dba o ludzi.
Czego oczekujecie?, pochwały? - czy będąc w Warszawie choćby Daniel przybił rękę komukolwiek kto robi super wyniki? Jest przecież kilka takich osób, czy ktoś z zarządu pogratulował najlepszym?, jesteście tylko tabelkami w arkuszu i będą Was doić ile się da. Dzisiaj usłyszałem że szumnie zapowiadany nowy plan premiowy znów odroczony. HEAD zapewniał od początku że to priorytet, że ludzie za pracę powinni być nagradzani i takie tam. Zostaniecie większymi planami ci którzy robią, a lenie i obiboki będą mieli 20% tego co Wy i co miesiąc premie. Jak macie trochę rozumu to uciekajcie, tych najlepszych przygarną klienci czy konkurencja. Ta firma już dawno ma pracowników za nic, nie ma żadnej marchewki, jest kij, a pokaz ze potrafisz , a dostaniesz plan 5 razy większy niż inni. Na mnie już pora w tej pseudo-firemce.
Albo to, Pure- sztuczny twór, kreatywna księgowość i jeden wielki szwindel, pozabierali klientów i za chwilę dostaniemy takie same plany jak rok temu, gdzie ich nie będziemy wliczać, a jak zacznie nowy kupować to znów go nie będą wliczać, a plany takie same albo większe, do tego i tak będziesz miał plany plus na tych co się nie wliczają ???? to jest cyrk nie firma. Ale to poprzedni nieudacznik zaczął który się nie znał na tym, ten podąża tą samą drogą. I zgadzam się nikt chyba nigdy nie podziękował pracownikom, były imprezy formie na zakończenie roku budżetowego, widziałem jak regionalni z dyrektorami spijali sobie z dzióbków poklepując się po ramieniu w myśl, jacy jesteśmy świetni. Tylko szkoda że zabrakło na spotkaniu pracowników czy hal którzy te wyniki robili, czy pracowników b2b którzy uratowali nie jeden sklep przed z tego co mi wiadomo nawet likwidacją. Są ludzie którzy robią setki tysięcy czy milony miesięcznie, nigdy nikt z centrali nie powiedział im dziękuję. To motywacja największa w tej firmie.
Uwielbiam czytać te komentarze, książkę można napisać! Współczuję takiego pracodawcy. Są inni warci uwagi. Pięknie usunięte komentarze które nie są przychylne, to świadczy tylko o tym jak traktujecie pracowników. Niech w końcu zacznie się coś dziać połowa dyrektorów i zasiedziałych kierowników jest do zwolnienia, nic nie potrafią tylko narzekają że słabo i mało. Premia kpina jak ją oczywiście zobaczysz bo przecież plany to jakaś paranoja. W dzisiejszych czasach żeby taki pracodawca miał dla pracowników 4300 brutto na umowie to żenujące. Niech ktoś w końcu otworzy oczy w HR. No i ręka rękę myje...
dobrze gdyby chociaż raz ktoś z góry tutaj wszedł i sobie przeczytał jak wygląda realnie praca. Może wtedy dotarłoby że nie jest kolorowo i warto coś z tym zrobić...
Dlaczego drukarki u państwa lecą dużo niżej niż mogę zapłacić? Tylko do jednej firmy (czy nikt nie widzi co się dzieje i jak różnica jest rozliczana między zakupem i tą firmą?) od czego Państwo macie audyty w firmie? Przyjrzyjcie się czym jeżdżą osoby od zakupu i status, zrozumiecie co się wyprawia.
Wszyscy o tym wiedzą, tam jest ściema w stylu pewny klient, wskazanie na niego dużo niższa cena, a różnica między kolesiami. Mnie zastanawia dlaczego przełożeni przymykają oko, ale chyba można sobie samemu dopowiedzieć.
Aferka goni aferkę setki tysięcy wyprowadzone w świat … dział umiera zamiast pielęgnować go wymyślono by każdy market miał swoją dedykowaną osobę zaczęło się podbieranie klientów zarzynanie cen układy układziki. Najlepsi jeszcze zostali bo kasa na lewo idzie od zaprzyjaźnionych firm mi samemu na dużo mniejszej skali dochodziła druga wypłata od kontrahentów compliance nie istnieje.
Audyt … jest przekupiony! Tyle błędów znaleźli a i tak żadnej odpowiedzialności nie wyciągną Pośmieli się , pouczyli i tyle @Pracodawca Gdyby kary były stosowane na kierownikach i dyrekcji to może było by inaczej
ciekawi mnie że tyle osób podpina tutaj MM w wątkach, a oni nadal milczą XDD Zamiatanie pod dywan ciąg dalszy!
To największy wałek w tej firmie, zakupowiec każe puszczać do kolesia po dużo niższej cenie, tylko do jednej firmy, Rzuca ściemę że tak każe Canon itp, a różnicą jest u nich rozliczana prywatnie. To samo teraz zaczęli robić z kamerkami. Ciekawe czym zakupowiec jeździ i ile domów ma kupione. Ogólnie całe B2B w centrali to (usunięte przez administratora), towar wpierw między sobą dzielą, do innych trafia przebrany tylko, kiedy ostatnio sprzedaliście np oppo?, motorole? - wyłączność jedna osoba w centrali- nie jest dziwne?
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Media Markt Polska Sp. z o.o. - Warszawa
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Media Markt Polska Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Media Markt Polska Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Media Markt Polska Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 849.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Media Markt Polska Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 731, z czego 47 to opinie pozytywne, 449 to opinie negatywne, a 235 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Media Markt Polska Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Media Markt Polska Sp. z o.o. napisali 5 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Aleje Jerozolimskie 179
02-222 Warszawa - NIP: 1132470708 REGON: 15603280 KRS: 0000182119
- Oddziały Media Markt Polska Sp. z o.o. »
- Białystok - Media Markt
- Bielsko-Biała - Media Markt
- Bydgoszcz - Media Markt Bydgoszcz
- Chorzów - Media Markt
- Czeladź - Media Markt
- Częstochowa - Media Markt
- Elbląg - Media Markt
- Gdańsk - Media Markt
- Gdańsk - Media Markt
- Gdańsk - Media Markt Gdańsk
- Gdynia - Media Markt Polska
- Głogów - Media Markt
- Gorzów Wielkopolski - Media Markt
- Kalisz - MEDIA MARKT
- Katowice - Media Markt
- Kąty Wrocławskie - Media Markt
- Kielce - Media Markt Kielce
- Kielce - Media Markt Polska Sp.z o.o. Kielce
- Koszalin - Media Markt
- Kraków - Media Markt II
- Krosno - Media Markt
- Kutno - Media Markt
- Legnica - Media Markt Legnica
- Lublin - Media Markt
- Łódź - Media Markt
- Łódź - Media Markt
- Łódź - Media Markt
- Marki - Media Markt
- Nowy Sącz - Media Markt
- Olsztyn - Media Markt
- Opole - Media Markt
- Piotrków Trybunalski - Media Markt
- Płock - Media Markt
- Pniewy - Media Markt
- Poznań - Media Markt
- Poznań - Media Markt Polska Sp. Z o. o. Poznań II Spółka Komandytowa z siedzibą w Warszawie
- Poznań - Media Markt Poznań M1
- Przemyśl - Media Markt
- Radom - Media Markt
- Ruszowice - Media Markt
- Rybnik - Media Markt
- Rzeszów - Media Markt
- Rzeszów - MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. CZELADŹ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Siedlce - Media markt
- Skarżysko-Kamienna - Media Markt
- Stare Miasto - Media Markt
- Szczecin - Media Markt
- Szczecin - Media Markt
- Szczecin - Media Markt Polska Sp. z o.o.
- Tarnobrzeg - Media Markt
- Tarnów - Media Markt
- Tczew - Media Markt
- Toruń - MEDIA MARKT POLSKA SP. Z O.O. GDAŃSK II SPÓŁKA KOMANDYTOWA
- Toruń - Media Markt Polska Sp. z o.o. Płock Spółka Komandy
- Toruń - Media Markt Polska Sp. z o.o. Przemyśl Spółka Koma
- Toruń - Media Markt Polska Sp. z o.o. Warszawa III Sp. komandytowa
- Toruń żółkiewskiego - Media Markt w Toruniu
- Wałbrzych - Media Markt
- Warszawa - Media Markt
- Warszawa - Media Markt
- Warszawa - Media Markt
- Włocławek - Media Markt
- Wrocław - Media Markt
- Wrocław - Media Markt
- Wrocław - Media Markt
- Zabrze - Media Markt Polska Sp. z o.o. Zabrze Sp.k.
- Zamość - Media Markt
- Zielona Góra - Media Markt
- Żory - Media Markt
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Doradcy biznesowi - Warszawa i okolice
Popularne
- Holiday Park & Resort Sp. z o.o. Sp. k.
- Apo-Discounter.pl Sp. z o.o.
- "Ciarko" Sp. z o.o.
- DOZ S.A.
- ROBYG S.A.
- Czurczak S.C. Przewóz Osób Neobus
- Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.
- CVC Capital Partners Poland Sp. z o.o.
- Inwestycja 3 Maja 29 Sp. z o.o.
- Icm Daniel Garcorz
- Farmacja i Medycyna Sp. z o.o.
- Monika Smulewicz HR Business Partner. Doradztwo Personalne.Szkolenia.
- Miksologia Smaku Rafał Jagielski
- Logihub Sp. z o.o.
- Bureau Veritas Polska Sp.z o.o.
- Marcin Jakubasz Cinnamoon
- Aves Agnieszka Oszczyk
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |