Media Markt Polska Sp. z o.o.

Adres: Aleje Jerozolimskie 179, 02-222 Warszawa

NIP: 1132470708 REGON: 15603280 KRS: 0000182119

Media Markt Polska Sp. z o.o.
1 17 5 1

Opinie o Media Markt Polska Sp. z o.o.

Filtruj opinie po kryteriach:

Bart
 Opinia

Towar zamowiony ze sklepu internetowego zostal wyslany uzywany i porysowany. Nigdy wiecej takich zakupow!!!

Pomocna?
TakNie2
jachu 50
 Opinia

Z takim olaniem klienta nie spotkałem się od czasu komuny....W dniu 05.05.2019 zamówiłem elektronicznie 8 towarów na pierwsze wyposażenie mieszkania na wynajem z dostawą do Gdyni. Za całość zapłaciłem od razu . W dniu 10.05. dostarczona została pralka automatyczna oraz kuchenka mikrofalowa. W tym dniu po wielu telefonach dowiedziałem się że reszta towarów tj. telewizor, odkurzacz, czajnik, itd. omyłkowo pojechała do...Łańcuta i dostawa będzie 14.05. we wtorek. Dzisiaj jest 15.05. środa , dostawy nadal nie ma . Przeprowadziłem już pięć rozmów z infolinią tj. za każdym razem z innym konsultantem...każdy po chwili miał przekazać mi wiadomość co się dzieje z moją przesyłką. Jest prawie godz. 14 nie odezwał się do mnie nikt. Już o tydzień czasu mam opóźniony wynajem mieszkania...i nie wiem co dalej....Z takim lekceważeniem klienta nie spotkałem się nigdy. Media Markt skasował pieniądze i już 10 dni ma wszystko gdzieś... Wiadomo sklep TYLKO DLA IDIOTÓW.....

Pomocna?
Tak1Nie1
Krystyna
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

ODRADZAM!! Najgorszy sklep z jakim dotąd się spotkałam. Kupiłam lodówkę z usługą przełożenia drzwi (koszt usługi 99 zł). Dostawa dopiero po 4 dniach i drzwi oczywiście nie przełożone. Niestety przyjęłam ją bo panowie z transportu powiedzieli, że następnego dnia przyjedzie ekipa i zrobi mi to w domu. Uwierzyłam. Mija już piąty dzień i nic. Mimo wydzwaniania i reklamowania osobiście nie mogę wyegzekwować wykonania usługi za którą pobrano ode mnie pieniądze. Wszyscy mnie olewają. Tyle dni nie mogę korzystać z lodówki gdyż z powodu wąskiej kuchni nie mogę (po otworzeniu lodówki) się do niej dostać. Ale nikogo to w Media nie obchodzi. Nigdy więcej nie skorzystam z tego sklepu i odradzam wszystkim.

Pomocna?
TakNie4
RadekK
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia

Nie polecam kupować nic w sklepie internetowym Media Markt. Termin dostaw 24h to jakiś żart, właśnie mija 72h a towar nadal nie został wysłany. Brak możliwości zwrotu przed realizacją zamówienia. Kpinia i żenujące podejście do klienta. Gdybym wiedział, po sprzęt udałbym się osobiście do konkurencji. Nigdy więcej nie skorzystam z waszych usług.

Pomocna?
Tak2Nie2
Zaneta
Nazwa działu: Handlowy
 Rekomendacja

Zareklamowałam telefon 19.02.2019 po ponad miesiącu od reklamacji zero odpowiedzi dziś jest 27.03.2019.Telefon podobno wysłany do serwisu ten odmówił im naprawy( wg sprzedawcy w sklepie- informacja, że wysłali do innego serwisu). Czas na reklamacje minął - na moje telefony już nie odpowiadają, na maila odpisali mi wysyłając maila bez treści i załączników ( pewnie, żeby mieć odhaczone ze kontakt był). W sklepie sprzedawcy uciekają jak mnie widzą. Telefonu brak - w tej chwili chcę już tylko ZWROT GOTÓWKI i z dala się będę trzymać od MEDIA MARKT, bo idiotki ze mnie robić nie będą. Sprawę nagłośniłam na FB tam tylko grzecznie napisali ( pod publikę) że zajmą się sprawą jednak mam napisać prywatną wiadomość- wtedy otrzymałam pustego maila... ODRADZAM ZAKUPÓW u nich bo reklamacji nie uraczycie.

Pomocna?
Tak1Nie3
Angie
 Opinia

Media Markt Arkadia- UWAGA zakup nowego sprzetu przez internet, otrzymany towar niekompletny, pudelko cale podarte, obiektyw obtłuszczony z widocznymi sladami uzytkowania. Po podłączeniu okazal sie byc uszkodzony! Po złożeniu reklamacji telefonicznej po godzinie od otrzymania przesylki, dowiedzialam sie, ze wyslany zostal z Arkadii i ze w ciagu dnia ktos sie ze mną skontaktuje, oczywiście zero kontaktu, mimo kolejnego telefonu z mojej strony. Zaznaczam sprzęt był kupowany jako nowy, nie z ekspozycji. Wczoraj podjechalam do sklepu zwrócić. Próbują wcisnąć sprzęt uszkodzony, uzywany, przez kogos zwrocony jak nowy. (usunięte przez administratora) Moje sugestie dla Media Markt Polska Sp. z o.o.: Nie oszukujcie klientow

Pomocna?
Tak3Nie3
mediamarktowska
Nazwa działu: Handlowy
 Opinia
@Angie 08.12.2018 12:08

durniu to jest forum dla pracowników, tępe strzały nie potrafią czytać

Pomocna?
Tak11Nie2
kiszon
 Opinia

dwa tygodnie czekania na feedback po rozmowie kw. po czym HRowka uciela kontakt i sie nie odzywa - nie odpowiada na maile ani telefony, gdzie okazalo sie ze szef dzialu poszedl na urlop w srodku trwania rekrutacji i nie ma kto sporzadzic feedbacku wobec odmowy zatrudnienia. niekompetencja to najdelikatniejsze slowo jakie mi tutaj przychodzi do glowy

Pomocna?
Tak5Nie
.-*-.
 Opinia

Rozmowa na stanowisko techniczne w centrali firmy. Szef zadawał pytania w taki sposób, że zadanie jednego pytania zajmowało mu kilka minut. W jednym pytaniu poruszanych było po kilkanaście tematów tak, że nie wiedziałem o co tak naprawdę pytał. Nie wiem też co chciał usłyszeć w odpowiedzi. Pytania były tak skomplikowane, że nie wiadomo było o jakie rzeczy w ogóle szef pyta, a do jakich należałoby się odnieść w odpowiedzi. Dla mnie jest to kompletny brak kompetencji jeżeli chodzi o rekrutację, która była pasmem nieszczęść i klęsk przyszłego przełożonego, który nie wiedział w ogóle w jakich tematach się porusza ani nie miał wiedzy na temat swojego własnego stanowiska. Jeżeli takich ludzi zatrudnia się do rekrutacji i szefowania przyszłym pracownikom, to nawet dobrze, że mnie nie wzięli, bo tylko męczyłbym się z szefem idiotą i robił robotę za niego. Widząc inne opinie tutaj mogę śmiało powiedzieć że firma z centralą na czele chyli się ku upadkowi. Aż dziwne że jeszcze działa.

Pomocna?
Tak9Nie
Michał

Zweryfikowany użytkownik

 Opinia

Nie wykupujcie dodatkowego ubezpieczenia w Media Markt. Ja wykupiłem takie za 1000 na moją s8 i co miesiąc miną od zgłoszenia i nic .Po trzech tygodniach łaskawie zadzwonił do mnie serwis że będzie w poniedziałek kurier i nie dojechał. Media umywa ręce bo twierszi ze to sprawa serwisu sbp nie ich. Ja osobiście zgłaszam sprawę do sądu A u nich nic więcej nie kupie Moje sugestie dla Media Markt Polska Sp. z o.o.: Szanujcie klientów

Pomocna?
Tak2Nie1
M M 2
 Opinia

Nie wiem jak jest w innych MM ale w Warszawie 2, kierownictwo (KS) to chyba rozum pozjadał. Z człowiekiem nie da sie porozmawiać normalnie na temat funkcjonowania sklepu itp. On wie wszystko najlepiej więc jeśli masz jakiś pomysł albo chcesz zwrócić uwagę na brak czegoś to zapomnij, bo spotkasz się od razu z niemiłą odpowiedzią z jego strony (przysłowiowy menel ma więcej kultury do drugiej osoby). Plany plany i jeszcze raz plany !!!. Nikogo nie obchodzi to, że nie masz czym handlować, że został Ci szmelc którego nikt nie chce kupić a konkurencja ma lepsze i niekiedy tańsze. Pasja do klienta na którą także kładą nacisk, bez niej szykuj się na ostrą rozmowę z przełożonymi. Jak masz robić tą pasję, jeśli w ciągu jednego dnia nagle na dział wjeżdża Ci 10-12 palet towaru, który trzeba rozłożyć ( jeśli chcesz sprzedawać i nabijać target), jesteś sam na dziale lub druga osoba jest nowa i nie wie co ma robić a do tego przychodzą klienci których musisz obsłużyć od A do Z i nawciskać im akcesoriów, gwarancji, orange, ps, itp. Przebudowy działu podczas otwarcia sklepu czy rozładunek dostaw, narobisz się, napocisz a na koniec nie usłyszysz słowa dziękuje czy dobra robota tylko dlaczego sprzedałeś tak mało dziś lub dlaczego nie sprzedałeś gwarancji i ps ?..... Powiedz że robiłeś to i to - przy dobrym humorze usłyszysz że klient jest najważniejszy a przy złym możesz otrzymać wypowiedzenie. Cicha walka między pracownikami o klienta. Szczerze nie polecam tej pracy. Jesli masz swoje zdanie- kierownictwo Cie nie polubi.

Pomocna?
Tak10Nie1
Borek
 Opinia
@M M 2 14.11.2018 10:54

Ciebie i tak nikt nie lubił grubasie jeden

Pomocna?
Tak3Nie1
Były
 Opinia
@Borek 15.11.2018 23:49

Fakt ... panuje tam,, kultura pracy"

Pomocna?
Tak2Nie
Jeny1
 Opinia

Zakupy są bez gwarancji. Reklamacje rozpatrywane na niekorzyść klienta. Nigdy więcej nic w tym sklepie nie kupię. Moje sugestie dla Media Markt Polska Sp. z o.o.: Traktujcie klientów z szacunkiem bo to oni Was utrzymują.

Pomocna?
Tak1Nie
Niezadowolony klient
 Opinia

MediaMarkt w Marki M1 - oficjalnie najgorszy sklep i obsługa klienta jaką przyszło mi doświadczyć. Czegoś takiego się nie spodziewałem. Kupilem laptopa Asus vivobook 14, w ciągu miesiąca byłem u nich 3 razy i za każdym razem nie potrafili sobie poradzić z NOWYM laptopem, w ktorym nie działał bluetooth/touch ID itp. Obsługa i poziom jednej z kobiet jaka tam pracuje jest poniżej dna. W końcu zabrali laptopa na reklamacje. Czekałem prawie 20 dni, wydzwaniałem, pisałem maile, w koncu mi odpisali, że PRÓBOWALI się ze mna skontaktowac telefonicznie i że laptop czeka w sklepie. 20 minut zajęło im poszukiwanie mojego lapka, po czym... przynieśli jakiegos innego. Po kolejnych 15 minutach eureka, jest, znaleźli... tylko ze nie zrobili z nim kompletnie nic, napisali mi instrukcje jaka dostali od serwisu asus... kpina jakaś. Cyrk na kółkach. Nie polecam i nie pozdrawiam, zamierzam odzyskac pieniądze i w życiu nie wracać już do tego sklepu. Innym polecam dokładnie to samo. + nie uznali rękojmi, także prawdopodobnie pieniędzy nie odzyskam. Najgorszy sklep w Polsce, oficjalnie. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Niech zatrudni wykwalifikowany personel, który potrafi podejść do klienta z należytym szacunkiem. Polityka gwarancyjna i rękojmi także pozostawia wiele do życzenia.

Pomocna?
Tak1Nie1
Administrator
 Opinia

Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Media Markt, Warszawa?

Pomocna?
Tak6Nie
D
 Opinia
@Administrator 13.04.2018 18:21

jak dla mnie super

Pomocna?
TakNie
Bożena
 Opinia
@D 12.07.2018 21:45

Dla Ciebie praca w Media Markt, jak sam mówisz jest super. Zechcesz może napisać coś więcej na ten temat? Dlaczego cenisz sobie pracę u tego pracodawcy? Czego nauczyłeś się podczas pracy w tym miejscu?

Pomocna?
TakNie
Witold
 Opinia

@PIP wloclawek, mobbing,którego temat poruszasz na wątku dotyczącym pracy w Media Markt Polska to bardzo poważne oskarżenie. W celu wyjaśnienia zamieszczę tutaj definicję mobbingu i proszę ustosunkuj się, czy tak rzeczywiście dzieje się w firmie - mobbing to obraźliwe zachowanie poprzez mściwe, okrutne, złośliwe lub upokarzające usiłowanie zaszkodzenia jednostce lub grupie pracowników (...), którzy stają się przedmiotem psychicznego dręczenia. Innymi słowy mobbing to proces przemocy i nękania psychicznego pracownika trwający nie krócej niż sześć miesięcy, stosowany systematycznie, przynajmniej raz w tygodniu, godzący w godność i osobowość człowieka, naruszający integralność psychiczną i fizyczną. Proszę o odpowiedź również innych pracowników firmy: Jak Wam pracuje się w Media Markt w Warszawie?

Pomocna?
TakNie
PiP Włocławek
 Opinia
@Witold 10.10.2018 10:39

chodzi o market we Włocławku

Pomocna?
TakNie
PIP wloclawek
 Opinia

Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Przede wszystkim zmienić osobę zarządzającą która nie potrafi zarządzać zespołem, zarządza tylko za pomocą strachu oraz mobbingu, zmienia progi premiowy w połowie miesiąca i stosuje przemoc psychiczną wobec podwładnych.

Pomocna?
Tak1Nie
Witold
 Opinia

@D, dziękuję za Twoją odpowiedź lecz czy mógłbyś napisać coś więcej na temat pracy w Media Markt? O którym konkretnie punkcie mówisz w Warszawie? Jaki jest tam grafik? Ustalany z początku każdego miesiąca? Czy jest możliwość dopasowania go do własnych potrzeb?

Pomocna?
TakNie
Gąbka
 Opinia

widziałam ostatnio pasek pewnego chłopaka z działu Agd co się ze szkolenia online w konferencyjnej nie wylogował... chyba czas się przenieść na lodówki, bo takiej wypłaty to 3/4 kierowników podejrzewam, że nie ma. Cóż... po trupach do celu. ps. nie kradnij bananów ze stołówki!

Pomocna?
Tak9Nie
ExPracownik
 Opinia

Pracowałem w MM w warszawie przy ostrobramskiej. Na plusy mogę wymienić chyba tylko załogę sklepu, koledzy z pracy naprawdę fajni, pomogą nowemu, podpowiedzą i pokażą co i jak. Czego nie można już powiedzieć o kierownikach działów (nie wszystkich) i kierowniku sklepu. Jednak konkretnie, zaczynasz pracę wszystko ładnie pięknie, kierownik sklepu obiecuje podstawę i premię za wyrobione parametry. Tylko pamiętaj, system Premia działa na zasadzie jest, albo jej nie ma, jeśli zabraknie ci 100zł do wyrobienia obrotu nie dostaniesz nic tak samo z systemem ratalnym gwarancjami i akcesoriami koleżance z działu zabrakło 10zł i już była pretensja o nie wyrobienie parametru. Kolejna sprawa, to jak bywa w sprzedaży każdy wie parametry rosną, tylko że pierwsze 3-4 miesiące dostaniesz premię bo parametry będą niskie, później im więcej zrobisz tym więcej będziesz miał do zrobienia w przyszłym miesiącu. I nie ma zmiłuj, pokazałeś że potrafisz sprzedać 30 gwarancji? Masz słaby miesiąc nie umiesz wyrobić 40? Spoko dostaniesz wypowiedzenie tak jak ja. Podobno grafik jest elastyczny. "Podobno" nie jest, jeden z moich grafików wyglądał tak, pracowałem 5 dni miałem dzień wolnego i pracowałem kolejne 5 dni. Myślisz że kierownik ułoży ci grafik 50% zmian porannych 50% popołudniowych? Przygotuj się, na grafik gdzie masz 96% zmian popołudniowych i 4% porannych. Na pytanie do kierownika, czy zrobi mi grafik 12h żebym mógł się opiekować dzieckiem na zmianę z żoną. Odpowiedział że nie, na pytanie czy w takim razie mnie zwolni, bo nie mogę pracować inaczej za te kilka miesięcy. Odpowiedział "nie sam się zwolnisz", ot elastyczność grafiku i podejście kierownika do pracownika. Jeśli jesteś osobą, która umie walczyć o swoje i ma coś do powiedzenia, odpuść sobie pracę w MM ostrobramska. Albo robisz jak chce kierownik sklepu, (choleryk który tylko widzi twoje błędy, jak również obsługę klienta tylko przelotnie, między jednym zejściem na fajka a drugim. I nawet nie waż mu się odpowiedzieć coś na swoją obronę jak się przyczepi) albo skończ pracę jak ja z wypowiedzeniem w ręku. Przygotuj się również na to że obsługa klienta jest mniej więcej czwarta w kolejce obowiązków, przednią są kolosalne dostawy przez pierwsze dwa tygodnie w miesiącu. Numerologia pułkowa, porządek na dziale i kombinowanie jak wepchnąć na półkę coś, na co nie ma miejsca, jednak musi na niej stać bo kierownik działu dostał w łapę aby to zamówić i wystawić. Żeby nie było, pracuje w sprzedaży i sklepach typu MM 7 lat. Wiem co znaczy praca w takim sklepie, wiem co to znaczy inwentaryzacja, dostawa, utrzymanie porządku na wyznaczonym dziale, jednak kiedy 3 razy w miesiącu przebudowujesz paletę z ekspresami (około 3-4h bo robisz to solo kierownik sklepu cię opierdoli za pracę 2 osób w 1 alejce) to cię szklak trafia. Nie polecam sklepu, nie polecam działu MałeAGD. Polecam tylko załogę i terminowość w wypłacaniu pensji. Jeśli jesteś człowiekiem który nie ma wyboru i godzi się na bycie niemową i ciągłego słuchania co robi źle to MM wita z otwartymi ramionami.

Pomocna?
Tak18Nie
exsprzedawca
 Opinia

Nie polecam to mało powiedziane. Nie wrócę tam nawet jakby mi groziło spadnie pod mostem. Jeśli ktoś chce [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] 12h za marne pieniądze to można startować do MM. Na rozmowie nie słuchajcie pieprzenia, że przeważnie pracuje się 8h, a 12h zdarza się rzadko. NA ODWRÓT. Same 12h, a BARDZO rzadko trafiają się 8h zmiany. Prowizja za sprzedaż gwarancji - nie ma czegoś takiego. Ta prowizja jest tak mała, że nawet nie wiem po co ona jest. Dodatkowo wprowadzana jest "pasja do klienta" gdzie każdy pracownik (nie zależnie od tego na jakim dziale pracuje) musi chodzić za klientem i sprzedawać mu wszystko co popadnie. Dodatkowo ma robić to z uśmiechem i pasją. Także więcej obowiązków, brak podwyżki. Nie polecam z całego serca.

Pomocna?
Tak9Nie
hgj
 Opinia

to chyba jasne @jowka - prace kasjerki może wykonywać każdy

Pomocna?
Tak2Nie
sdaaa
 Opinia

Może jakieś szczegóły?...

Pomocna?
TakNie
anonim
 Opinia

straszna praca

Pomocna?
Tak3Nie

Zostaw opinię o Media Markt Polska Sp. z o.o. - Warszawa

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Media Markt Polska Sp. z o.o.

  • Media Markt Polska Sp. z o.o.
  • Aleje Jerozolimskie 179
    02-222 Warszawa

Oddziały »
×
Zero tolerancji dla mobbingu w firmie!

Byłeś świadkiem?
Dodaj opinie na www.gowork.pl/opinie
Potrzebujesz wsparcia?
Skontaktuj się z Panią Joanną Koczaj-Dyrda zgloszenie@gowork.pl

Joanna Koczaj-Dyrda
Joanna Koczaj-Dyrda Ofiara mobbingu - Radca prawny