

Firma nastawiona na sprzedaż gwarancji i usług ! . towar nie liczy się. W pracy nie ma kolegów i koleżanek. Jesteś tak dobry jak twoja ostatnia gwarancja. Dobra rada dla młodych, szukajcie innej roboty, szkoda czasu Dziękuję za uwagę.
A no dobre pytanie :) przecież wiele osób nie chce gwarancji czy innych dodatków i to wcale nie wina pracownika. Ja np nigdy nie biorę nawet jak ktoś się produkuje. To co z takimi pracownikami którym nie idzie w tym temacie?
Przez jaką stronę polecacie przesłać CV?
Do dwóch tygodni raczej się powinni wyrobić, oni chyba nie czekają do końca rekrutacji, żeby się do kogoś odezwać.
Najlepiej no to chyba przez tą stronę, a jak nie to pójść osobiście złożyć CV, zawsze wychodzę z założenia że rekruterzy lepiej patrzą na osoby który przyniosą same CV i się trochę pofatygują ;)
w jakich godzinach się tu pracuje na codzień ?
Pracowałem w Media w jednym z marketów na Śląsku. Wyzysk, nierówne traktowanie pracowników, dziwne i niesłuszne oskarżenia były i z pewnością nadal są na początku dziennym. Odprawa demotywująca, kto lepszy to ma fory u Pani Dyrektor i kierowników, słabsi to gorsze zło. Z tego co się dowiedziałem w ciągu pół roku odeszło ponad 20 pracowników, nie czułem się dobrze w tym środowisku, toksyczna Pani Dyrektor rządzi całym sklepem i regionem. Tak nie powinna wyglądać praca młodego człowieka który daje z siebie wszystko, a i tak jest nie zauważalny. Podziękowałem. Szkoda tylko że nie dajecie szans młodym.
saturn - media markt Kraków galeria krakowska. alicja andrzejewska - machulak (robol działu agd) - dwulicowa zakłamana k(usunięte przez administratora)wa, pomawiająca i kłócąca wiele osób dzi wka. protegowana przez skorumpowanego śmi ecia andrzeja doroszkiewicza - bu ca z pokrzywionymi palcami, którego zwolnili za przekręty (m.in.znikał sprzęt). Będąc nieudolnym kierownikiem działu zawsze chodził w kurtce z darów od marki LG. Podczas tzw sprzedaży bez vatu sprzedał klientom mnóstwo asortymentu, którego już dawno nie było na stanie i cały bajzel przypisał komuś innemu. Partacz niedołężny. Rozmowę służbową w sprawie nieprzedłużenia umowy przeprowadził w obecności dwóch innych kierowników i przedstawiciela handlowego. Dno. Polityka sprzedaży bez vaty jest jasna. Chwilę przed akcją ceny są podnoszone i na dzień akcji wracają do cen regularnych. Zatem kto jest f(usunięte przez administratora)ten łapie bajer i kupuje. Co do samego sklepu, to absolutna pomyłka. Przebicie cen potężne w porównaniu do konkurencji. Przykładowo 100 zł droższa karta pamięci niż w innym sklepie (piszę tu rzecz jasna o dokładnie tym samym produkcie) i jedna z najbardziej jaskrawych różnic to cena lustrzanki (korpus), tej samej oczywiście wyższa o 2000 niż w sklepie fotograficznym. Płaca marna, warunki również i naturalnie choćby nieudolny ale zawsze mo bb ing. Nie polecam pod żadnym względem.
Za wały będzie kara sz ma ty
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
hej, mam pytanie odnośnie umów jakie tutaj są dostępne, ktoś mógłby mi napisać co konkretnie oferują kandydatom ?
Może coś w stylu kierownika czy zastępcy, ale to są stanowiska które z reguły rzadko się zwalniają..
Myślę, że najlepiej ich zapytać na rozmowie rekrutacyjnej. Nic to nie zaszkodzi, a przynajmniej się dowiesz czy jest w ogóle na co liczyć.
albo jak komuś się aż tak spieszy, to można by było chyba też napisać do nich wcześniej, na pewno gdzieś się znajdzie jakiś kontakt
Witam, Chciałabym aby ta wiadomość była przestrogą na kandydatów i pracowników w Media Markt "Blue City" w Warszawie. Byłam pracownikiem w w/w markecie. Dyrekcja tego marketu (bez szacunku) (usunięte przez administratora): 1) nie stosuje się do kodeksu pracy. - nie wypłaca nadgodzin - WYZYWA pracowników - grozi pracownikom np: (jak nie będziesz miał dodatkowych gwarancji, będziemy musieli poszukać kogoś na twoje miejsce) 2) Działa na niekorzyść firmy - Czy Wam nie wstyd za nią? -(usunięte przez administratora) 3) Możliwość AWANSU, PODWYŻEK - żadna (obiecanki cacanki na rozmowie a w realu robi wszystkich w bambuko). Chciałabym zapytać centralę czemu?: - Tak traktuje pracowników tak aby ją nie obchodził kodeks pracy obchodził przez(usunięte przez administratora) - Przychodzi większa delegacja (prezesi, dyrektorzy) Dyrektor, nie zna żadnego języka zachodniego tylko wschodni - Chyba słaba rekrutacja ?! - Co z etyką zawodową? (Zasady etyki zawodowej, takie jak uczciwość, szacunek czy odpowiedzialność społeczna, są fundamentem dla każdej organizacji - a u niej jej nie ma)
Wszedzie jest k urestwo w tych handlowkach i chyba taka sama atmosfera rodzinna jaka by siec nie byla... wawka
No ale takie sprawy jak wyzywanie pracowników itp to nie powinny mieć jednak miejsca :) w żadnej firmie. Tym to jednak ktoś wyżej powinien się zająć jeżeli to w ogóle prawda
Jakiś czas temu zostałem zaproszony na rozmowę o pracę do MediaMarkt BLUE CITY. Rozmawiałem z Panią Dyrektor. Pani ta dopiero podczas rozmowy zapoznawała się z moim cv, i nie spodobało jej się to że pracowałem wcześniej w innych firmach, to po co wogóle zaprasza mnie na rozmowę. Pani ta bardzo dziwnie zachowywała się podczas rozmowy, zapytała się mnie jakoś tak wrednie czy będe realizował plany sprzedażowe i jak by zaczeła do mnie warczeć. Pierwszy raz z czymś takim się spotkałem podczas rozmowy. Jak ktoś jest wredny, to niech chociaż nie pokazuje tego na rozmowie z kandydatem. Jak ona do mnie tak się zachowywała, to jak musi zachowywać się do pracowników. Współczuje pracownikom blue city, że z taką osobą muszą wspólpracować. Nie dowiedziałem się jakie są zarobki, ani nie dostałem żadnej wiadomości zwrotnej od tej kobiety o przebiegu rekrutacji, chociaż miałem otrzymać taką informację. Może to i lepiej.
Za chwilę to B2B zostanie zamiecione. Nawet nie wiecie, że X-Kom już rozmawia z kilkoma osobami od nas – i to nie z tymi, którzy tylko siedzą i udają, że pracują. Myślicie, że Orange poprowadzi wam dział, człowiek który abonamenty sprzedawał? - totalna nieznajomość działu. Kolega “Łysego” tego nie wyciągnie. Dopóki on z Tesco będą tam pracować, nic się nie podniesie, tylko nie rozumiem czy prezes którego kiedyś u nas podziwiałem nie widzi tego. Ciesze się że już poza strukturą, ale ta firma pozbywa się wieloletnich pracowników w bardzo brzydki sposób, niemniej dziekuję, otworzyłem oczy.
Rozbawiło mnie ptranoe nas o „struktury”. Jakie struktury? Przecież my nic nie mamy – wszystko jest rozwalone. Jeden człowiek, działając niby z tylnego fotela, rozłożył ten dział na łopatki. Był za pierwszym Headem, za drugim – a większość nietrafionych pomysłów to właśnie jego dzieła. Drugi fenomen który rozwalił z Tesco całe Media Lysy, jego kolejny „znajomy” ma rzekomo zarządzać, chociaż nie ma zielonego pojęcia ani o strukturze, ani o kierunku, w jakim powinniśmy iść. Targety na nowe leady? Sprzedaż? Od lat powtarzamy w kółko, że nie mamy czego oferować, bo jesteśmy najdrożsi na rynku. Nie możemy sprzedać nawet papieru „od ręki”, bo trzeba złożyć wniosek, ktoś musi zatwierdzić, potem jeszcze poczekać… Klient pyta o pięć rzeczy i czeka kilka dni na odpowiedź. A wtedy wygrywa x-kom, gdzie pracownik liczy wszystko od ręki. My za to wyrzuciliśmy dziesiątki tysięcy na bubla, który nazywamy „systemem” – i nie ma pomysłu, co dalej. (Ale przypomnijcie mi kto za kalkulator wziął olbrzymie pieniądze?) Dlatego kibicuję choćby jednej, dwóm osobom, żeby tam przeszli. Może lepiej by było, gdyby rozwiązano ten dział całkowicie i rozpoczęto od nowa, ale już beszszarej eminencji co zjadła wszystkie rozumy, bez wielkiego koordynatora AGD który ma pretensje że nie sprzedajemy z jego cenniki które są wyżej niż strona konkurencji .Poki co B2B go rozwalacie i szkoda mi tych ludzi którzy mają trochę oleju w głowie. Kiedy ostatnio daliście im podwyżkę?, nie mówię o tych co nic nie robią, o tych co robią dużo i się starają, za chwilę więcej w biedronce dostaną. Nie macie pojęcia, jak to powinno działać. Na koniec może jeszcze target na abonamenty z Orange? Przecież już oferujemy „usługi” – coś, czego nigdy nie powinno być w tym dziale. Fotowoltaika nie wypaliła, i nie wypali, a póki Łysy będzie wszystkim dyrygował, nie dając ludziom wolnej ręki, czy szara eminencja która nigdy z klientem nie pracowała nie mająca pojęcia o relacjach z nim– nic się tu nie zmieni. Może niech wreszcie powie głośno, jak Łysy każe sklepom po cichu pompować wyniki. Naprawdę myślicie, że sklepy nie gadają między sobą o tych „wrzutkach”? Czemu to wszystko ukrywa przed Marcinem?
Ejjj.. nie możesz powiedzieć jak bo mega jestem ciekaw tego sposobu jak to tak na prawdę wygląda?
Codziennie wcześnie rano, mała mrówka przybywała do pracy i natychmiast rozpoczynała wykonywanie swoich obowiązków. Produkowała dużo, a to co robiła dawało jej satysfakcję. Szef lew był zdumiony widząc, że mrówka pracuje bez nadzoru. Pomyślał więc, że jeśli mrówka może wytwarzać tak dużo bez nadzoru, to czyż nie wytwarzałaby jeszcze więcej, gdyby miała nadzorcę?! Zatrudnił więc karalucha, który posiadał szerokie doświadczenie jako nadzorca i znany był z pisania znakomitych raportów. Pierwszą decyzją karalucha było wprowadzenie systemu kart zegarowych. Potrzebował także sekretarki, by pomagała mu pisać i drukować raporty oraz pająka do zarządzania archiwami i monitorowania wszystkich rozmów telefonicznych. Lew był zachwycony raportami karalucha i poprosił go o sporządzenie dodatkowych wykresów, w celu opisania tempa produkcji i przeanalizowania trendów tak, by mógł je wykorzystać w prezentacji na zebraniach Zarządu. Tak więc karaluch musiał kupić nowy komputer, drukarkę laserową i zatrudnić muchę do prowadzenia działu informatyki. Mrówka, kiedyś tak produktywna i zrelaksowana, nienawidziła nadmiaru nowej papierkowej roboty i spotkań, które zabierały jej większość czasu. Lew doszedł zatem do wniosku, że nadszedł czas mianowania osoby kierującej działem, w którym pracowała mrówka. Stanowisko dał więc cykadzie, której pierwszą decyzją był zakup do biura nowego dywanu i ergonomicznego krzesła. Nowy kierownik cykada, również potrzebowała komputera i osobistego asystenta, którego wzięła ze sobą z poprzedniego działu po to, by pomógł jej przygotować Strategiczny Plan Optymalizacji Kontroli Pracy i Budżetu. Dział w którym pracowała mrówka stał się smutnym miejscem, gdzie nikt się już nie śmiał, za to wszyscy byli nerwowi. W tym samym czasie cykada przekonała szefa lwa, co do absolutnej konieczności przeprowadzenia badania środowiska pracy. Po przeglądzie kosztów funkcjonowania działu mrówki lew stwierdził, że efektywność uległa znacznemu zmniejszeniu. Zatrudnił więc sowę, prestiżowego i znanego konsultanta, by ta przeprowadziła audyt i zaproponowała rozwiązania. Sowa spędziła w dziale trzy miesiące i przygotowała ogromny, wielotomowy raport, kończący się następującym wnioskiem: “W dziale jest przerost zatrudnienia”. Zgadnijcie, kogo lew zwolnił jako pierwszego? Oczywiście mrówkę, gdyż wykazywała „brak motywacji i negatywną postawę”
Jak tam u was na tym cudownym sklepie jakim jest Silesia Katowice. Dalej szanowna Pani M sieje popłoch i terror a może w końcu ktoś otworzył oczy i pozwolił jej odejść? Dalej Pani blondi z działu GSM nie zna się na rzeczy? A ten Pan z działu agd nadal na urlopie siedzi w pracy. Słyszałem że fajnie tam macie, cała ekipa rzuciła wam papierami a nowi nie wytrzymują nawet miesiąca. Aż mnie skręca z ciekawości ale z drugiej strony tak sobie myślę że jest mi was żal, szkoda.
Mają ofertę dla Managera Wsparcia Marketplace. Orientuje się ktoś w kasie? W ogłoszeniu nie napisali w ogóle ile płacą i nie wiadomo czy się opłaca
Media Markt Polska rekrutuje na stanowisko Doradcy klienta. Praca jest na pełny etat na umowę o pracę, ale wynagrodzenie nie zostało podane. Kluczowym wymogiem jest otwartość i zaangażowanie - nawet brak doświadczenia nie jest przeszkodą. Oferta zawiera atrakcyjne benefity, a najwyżej ceniona wydaje się prywatna opieka medyczna. Jakie są Wasze doświadczenia z pracą w Media Markt? Czy zarobki są odpowiednie w stosunku do wymagań?
Zakupiłem TEFAL TY9AC1WO VERSATILE X-FORTE FLEX 13. Po przyjściu do domu zaraz wypróbowałem urządzenie. Rewelacja, działa cudownie. Polecam wszystkim.
Opinia podlega weryfikacji i jej treść jest obecnie niedostępna.
Chciałem kupić frytkownice dorada zaproponował mi airfryer firmy tefal wymienił jego plusy chociażby dwie komory i pojemność na czym bardzo mi zależało. Polecam go za profesjonalizm oraz wysłuchanie potrzeb klienta. Nie wściskał .
Nikomu nie polecam pracy w Katowice Silesia. Atmosfera, sama praca, dyrekcja, kierownicy - totalne nieporozumienie. Dziękuję odchodzę.
Na samym początku zaznaczę, że nie pracuje w tych strukturach z przyczyn prywatnych, ale z tego co słyszę i widzę od osób trzecich jaka kondycja firmy jest to… Naprawdę trzymam kciuki za tak zwanych roboli, bo to oni ciągną tę firmę jeszcze jako tako. Najgorsze jest to ile trzeba mieć samozaparcia i ślepiej motywacji żeby tyle wkładać pracy, sprzedaży i całej tej energii i finalnie dosłownie być oszukanym na wypracowanej sprzedaży. Fascynujące i przerażające za razem. Na koniec dodam, że nowy system premiowy jest jednym wielkim oszustwem i jak tak dalej pójdzie to sieć straci jeszcze więcej wartościowych pracowników na własne życzenie. Jak to moja św pamięci Babcia zawsze powtarzała: Chytry dwa razy traci :)
Za chwile ludzie zaczną rzucać wypowiedzeniami i nie będzie miał kto pracować, a obarczą to kierowników, że to ich wina ale dalej będziesz, że ich system premiowy i zmiany po 6h są takim super pomysłem.
Chciałbym podziękować z tego miejsca za to jak firma o nas dba, w tamtym miesiącu przy takiej samej sprzedaży premie miałem na 1200 zł, w tym miesiącu 140zł, biorąc pod uwagę że dostaje najniższą krajową jestem dumny że mogę pracować do 21, w weekendy i być do dyspozycji cały czas. Ku chwale zarzadu i podwyżek dla nich, jesteśmy dumni że możemy wspierać ich pewnie rosnące premie.
Hej czy wy też to zauważyliście .. premia za mgs zmienia się na mniejszą do połowy miesiąca inna stawka a później co raz mniejsze kwoty ktoś to liczył ? w moim przypadku 600 zł różnicy na moja nie korzyść a u innej osoby ponad 1000 zł na minus co o tym sądzicie ? milej pracy w obozie (((
#OpiniaZaCashbackwPromocji #PromocjaSamsungZwrotCzystaPrzyjemność Odkurzacz pionowy bezprzewodowy Samsung okazał się: - świetnym urządzeniem przy zwierzętach, doskonale zbiera sierść, pracuje cicho, jest lekki, każda szczotka spełnia swoje przeznaczenie szczególnie ta z oświetleniem. Jestem bardzo zadowolona z zakupionego odkurzacza. Polecam.
Gwarancja plus dokupiona? Jeśli nie, to odkurzacz popsuje się miesiąc po upływie gwarancji i trzeba będzie kupić nowy, bo naprawa będzie nieopłacalna i długotrwała.


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Media Markt Polska Sp. z o.o.?
+ -
Jakie są opinie pracowników o pracy w Media Markt Polska Sp. z o.o.?
+ -
Jak wygląda rekrutacja do firmy Media Markt Polska Sp. z o.o.?
+