

Nie polecam , Same nic nie warte (usunięte przez administratora) !!!!!!!!!!!!!!!
(usunięte przez administratora)
Jakiś już czas temu opuścił mnie wątpliwy zaszczyt wykonywania pracy dla tej firmy :) jeśli się coś zmieni to tylko na gorsze, ten tonący okręt bierze na dno niestety kilku nielicznych ale prawdziwych specjalistów różnych działów których mi szkoda i których bardzo pozdrawiam!
Byłem pracownikiem centrali MSHP przez przeszło pół roku i mam same złe doświadczenia. Korpo, w którym każdy wchodzi w T...niemieckiemu zarządowi, skacze się wokół nich dookoła a zarząd nie mówi nawet dzień dobry pracownikom po wejściu do firmy. Ludzi zwalnia się z dnia na dzień wymyślając prozaiczne powody bez wcześniejszych rozmów czy ostrzeżeń, po prostu pewnego dnia dowiadujesz się ze już nie jesteś potrzebny. Pracownicy donoszą jeden na drugiego,firma jest w opłakanym stanie ale czemu się dziwić skoro koordynatorzy i managerowie siedzą sobie ciagle w domach a pracuje garstka osób którym za te maleńkie jak na korpo wynagrodzenie naprawdę zależy czego nie rozumiem. Benefity - brak Umowa o prace- robi się wszystko, żeby jej uniknąć - przedłuża się śmieciowki ile to możliwe NIE POLECAM PRACY W CENTRALI!!!!!
Nie istnieje. Firma niczego nie organizuje. Jak mówiłem, calkowity brak benefitów.
Wiele osób zainteresowałaby kwestia, związana z możliwością rozwoju w Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.. Czy taka w ogóle w niej istnieje?
saturn - media markt Kraków galeria krakowska. alicja andrzejewska - machulak (robol działu agd) - dwulicowa zakłamana ku rwa, pomawiająca i kłócąca wiele osób dzi wka. protegowana przez sko rum powanego śmi ecia andrzeja doroszkiewicza - bu ca z pokrzywionymi palcami, którego zwolnili za przekręty (m.in.znikał sprzęt). Będąc nieudolnym kierownikiem działu zawsze chodził w kurtce z darów od marki LG. Podczas tzw sprzedaży bez vatu sprzedał klientom mnóstwo asortymentu, którego już dawno nie było na stanie i cały bajzel przypisał komuś innemu. Partacz niedołężny. Rozmowę służbową w sprawie nieprzedłużenia umowy przeprowadził w obecności dwóch innych kierowników i przedstawiciela handlowego. Dno. Polityka sprzedaży bez vaty jest jasna. Chwilę przed akcją ceny są podnoszone i na dzień akcji wracają do cen regularnych. Zatem kto jest (usunięte przez administratora) ten łapie bajer i kupuje. Co do samego sklepu, to absolutna pomyłka. Przebicie cen potężne w porównaniu do konkurencji. Przykładowo 100 zł droższa karta pamięci niż w innym sklepie (piszę tu rzecz jasna o dokładnie tym samym produkcie) i jedna z najbardziej jaskrawych różnic to cena lustrzanki (korpus), tej samej oczywiście wyższa o 2000 niż w sklepie fotograficznym. Płaca marna, warunki również i naturalnie choćby nieudolny ale zawsze mo bb ing. Nie polecam pod żadnym względem.
Łap ówki, osz ustwa
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Na jaką pensję netto może liczyć Specjalista ds Obsługi Klienta? W formularzu rekrutacyjnym sugerowana jest też premia - na jakich zasadach przyznawana?
Czy jest tak dobrze, ze przestaliście tu pisać?
Tak zmieniło, ale tylko na gorsze, plany na grudzień to jakiś absurd, premii jeszcze długo nie zobaczymy... do tego zaczyna się styczeń i prawdopodobnie zwolnienia osób, które maja umowę na czas określony
Mediamarkt Polska zepsuła się totalnie ostatnimi czasy.A oto ich wady,które mogą doprowadzić do ich upadłości: 1. Brak szacunku dla Klientów zagranicznych w przedmiocie faktur unijnych, 2. Ciągłe sprawdzanie firm zagranicznych za każdym zakupem,nawet dupereli,to koszmar.Zachowujecie się jak sowieccy komiuniści, 3. Ciągłe wiszenie na słuchawce do Konina,bo tam frajerstwu nie chce się robić.Nawet pod siebie! 4. Droższe produkty o około 10-20% od konkurencji - także lipa! W związku z powyższym my rezygnujemy z zakupów u was.
Saturn Arkadia Warszawa stanowisko: kasjer Była to najgorsza praca w moim życiu. Praca po 12 godzin dziennie po 3 dni z rzędu, a pensja to 2000 brutto na etat + 150 brutto premii o których wspomnę niżej. Praca niby na kasie, a tu trzeba było pilnować sprzedawców czy dobrze wystawiają zlecenia, czy dobry towar dali klientowi, czy kompletny jest towar, jeżeli cos było nie tak Saturn 'cenił' sobie notatki służbowe i uwielbiali jak jedni na drugich donosili. Oprócz sprzedaży na kasie, dochodziło zbieranie numerów telefonów klientów na tabletach (minimum 60 numerów dziennie) oraz sprzedaż produktów przy kasowych np. baterie (ok 30 baterii dziennie), jeżeli ktoś dzień w dzień miał ponad limit otrzymywał marne 150 zł brutto do pensji. Mnóstwo papirologii, kredyty, zakupy internetowe. W grafiku oprócz kasy otrzymywało się zmianę na punkcie informacyjnym... czyli obsługa zamówień internetowych, wystawianie faktur, odbieranie telefonów, nadzór kas, wszystko jednocześnie trzeba robić. Kierowniczki zamiast pomagać siedziały w biurze na ploteczkach i łaskę robiły że muszą zejść i pomóc. Oczywiście mnóstwo zasad które nie obowiązywały kierowniczek. Były to niewłaściwe osoby na tych stanowiskach. Najważniejsze dla nich były plotki i obgadywanie każdego. Ochrona i ich 'szef' to totalna porażka... mieli się za bogów na sklepie, cala zmianę obserwowali prace kasjerek i pisali notatki służbowe, założenie było takie iż 'kasjerki' na pewno kradną. Oczywiście na rozmowie była mowa iż grafik elastyczny... tak elastyczny ze jak się miało weekend wolny to było dobrze. Oprócz podstawy oczywiście benefity.. po 4 miesiącach pracy karta żywieniowa 30 zł lub multisport, oraz opieka medyczna co jest bardzo potrzebne pracując tam... SZCZERZE NIE POLECAM PRACY W SATURNIE W ARKADI NAWET NAJWIĘKSZEMU WROGOWI.
W każdym sklepie jest tak samo, albo gorzej. W Gdańsku, gdy kasjerka dobrze dawała sobie radę, robili tak zwane wózki czyli podstawiali klienta z trefnym towarem w oryginalnym opakowaniu. Jak się kasjerka połapala to nawet o tym nie wspomnieli, ale jak nie wyczuła podstępu, dopiero była afera! Podgląd z monitoringu, ochrona, negatywna opinia, tłumaczenie się ze złej obslugi klienta i sklepowego towaru, szarpanie nerwów, zmniejszenie lub brak premii itp. Oryginalnie zapakowany towar, sprzętu mnóstwo, ale to kasjer winny! I wiecie... odeszłam, znalazlam inną pracę, naprawdę szkoda zdrowia! Kochami szanujcie pracę ale siebie przede wszystkim.
W poniższych opiniach przeważają wypowiedzi pracownikow marketów. Opowiem, jak wyglada sytuacja w centrali. Nadgodziny - niepłatne, zawsze, praca w weekendy, na urlopach to norma. Jest zbyt dużo pracy dla zbyt małej kadry. W każdym dziale ludzie są zmęczeni, przepracowani i sfrustrowani. Wynagrodzenia - niskie, brak premii. Zwolnienia - co chwile zwalnia się pracownikow, także takich, zarówno pracujących 20 lat, jak i kilka miesięcy. Co więcej, w ostatnim czasie zwolniło się kilkoro wieloletnich pracownikow, presja i sytuacja w firmie stała się trudna do wytrzymania. Zarząd co chwile zmienia pomysły, wrzuca akcje do zrealizowania na ostatnia chwile, potem jest afera, ze akcja była nieudana. Jak ma być udana akcja sklejana na kolanie, po godzinach? W firmie jest kilka osób od których można się czegoś nauczyć, ale głównie panuje spychologia i rozproszenie odpowiedzialności. W dobie wzrostu zakażeń koronawirusa pracownicy musieli wrocic do pracy, praca zdalna nie istnieje, chyba ze to nadgodziny w weekend. W innych firmach do końca roku jest zdalna praca, żeby ludzie nie narażali siebie i innych. Tutaj trzeba klepać na miejscu. Również o tym, ze zaistniało podejrzenie, ze ktoś mógł być zarażony dowiadujesz się na korytarzu, po zamkniętym pokoju bez pracownikow lub z płotek od innych pracownikow a dopiero kiedy już wszystko huczy od plotek idzie oficjalna informacja. Czas, praca i zdrowie pracownikow nie jest tutaj szanowane.
Kwestia czasu jest bankructwo. Brak towaru i zminimalizowana do granic możliwości liczba pracowników sprawia , że sieć ta staje się punktem odbioru zamówień internetowych z opcją obejrzenia towaru na miejscu. Bo stacjonarnie towaru jak na lekarstwo, wieczne kolejki do kasy albo reklamacji. Jeżeli jakimś cudem klient znajdzie kogoś w czerwonej polowce to i tak odbije się jak od ściany bo : nie jestem z tego działu, nie wiem nie znam się, nie mam tego. Nowy system premiowy to szansa dla firmy na oskubanie ostatnich wartościowych pracowników. Miał to być system centralny, a okazało się że niektóre sklepy są faworyzowane. We Wrocławiu jednemu sklepowi zaliczyli obrót na 95 procent mimo iż sporo brakowało A drugiemu najpierw zaliczyli po czym mija kilka dni i SORRY JEDNAK NIE ZAPŁACIMY. Zenek przelał czarę goryczy. Oprócz gazy dla Celebryty dochodzi koszt plakatów ulotek wkładek ZENEK POLECA. Ostatni gasi światło
Nie polecam Media Markt-zero podejścia do ludzi - to wyrobniki-Epidemia #coronovirusa rząd pozamykal galerie, a Media Markt wzywa pracowników normalnie do pracy w nich od poniedziałku- bada czy pracę porządkowe, inwentaryzacje mogą robić oraz jak ich wykorzystać-ale oczywiście już dowiaduję się jakie pieniądze za kwarantanne będzie mógł wyciągnąć od rządu . Za nic życie i ich zdrowie- Co niektórzy jadą pociągami po kilkadziesiąt km do pracy zamiast siedzieć w domach narażają siebie i innych. (usunięte przez administratora) -do tego wymyślili premie których pomimo zrib9enis swoich planów nie wypłatą jeśli sklep nie zrobi w całość i, a niektóre mają po kilkudziesięciu pracowników- Najgorszy pracodawca, a pi tym jak ceni pracowników i teraz ich zdrowie zasługuje na wykluczenie z tego kraju i na żadne dopłaty od państwa za kwarantanne gdzie naraża ludzi
Pracowałem w jednym z większych sklepów media markt w Warszawie, z własnego doświadczenia mogę dodać tylko, ze pozytywnych stron danej pracy było mało, czyli szkolenia na temat nowinek technologicznych. Pensja była okej poza jednym ale nieadekwatna do wykonywanej pracy. Jako młody pracownik, który pracował w różnych branżach mogę powiedzieć, że praca była wyczerpująca fizycznie i psychicznie. Praca po 12 h po czym kolejny dzień rozpoczynasz od 9 rano i tak kilka dni pod rząd. A wszystko dzięki kierownikowi, który nawet tego nie potrafił. W pracy przez tyle godzin na stojąco nie można było na chwilę nawet usiąść ani się oprzeć, bo kierownik wpadał na hale oderwany od rzeczywistości bo non stop siedział na socjalu i wyskakiwał z pretensjami, nieważne ze zrobiles wszystko co do Ciebie należalo. Z jednej strony słyszysz, że każdy jest traktowany tak samo a z drugiej są równi i równiejsi. Jedyne, co mogę powiedzieć to przez cały okres pracy w tym (usunięte przez administratora) byłem bardziej zestresowany niż gdziekolwiek w innej pracy. Ciągle pretensje od pseudo kierownictwa i stresowanie pracowników. Oraz coraz to większe plany nakładane na pracowników. Pracownicy nie fair, jeden drugiemu albo podbiera klienta a na końcu wyskakuje że ma najlepiej zrobione plany albo zniechęca klientów do marki konkurencji i to na (usunięte przez administratora) Zamiast sobie jakoś pomagać. Poza tym wyjątkowo nudne typki. Promotorzy przychodzą jak chcą do pracy, często się spóźniają. Dyrektor i kierownik sprzedaży oderwani od rzeczywistości dają coraz to większe plany żeby tylko okrasc pracowników. Nie polecam, praca męcząca zarobki nieadekwatne do Twojego wysiłku, ludzie nie zaciekawi i kierownictwo niekompetentne. Nie polecam!!!!
Rekrutacja to jakiś dramat jak na korporacyjne standardy w roku 2020. Wysłałem swoją aplikację jako doradca klienta, bo wydawało mi się, że to dobre miejsce by połączyć dodatkową działalność, którą planuje z etatem, skoro niby mają do jego formy elastyczne podejście. Mam sporą wiedzę dotyczącą asortymentu z kategorii foto, video oraz osprzętu komputerowego, z klientem też już pracowałem - sądzilem, że przy obecnej sytuacji na rynku pracy zmotywowana osoba, z doświadczeniem i wiedzą to ktoś, z kim chociaż warto porozmawiać. Niestety, zero kontaktu i odzewu, mimo kilkukrotnych prób kontaktu z mojej strony różnymi kanałami z panią odpowiedzialną za rekrutację. Naprawdę tak trudno napisać kilka słów, choćby w wiadomości zbiorczej jeśli trzeba odmówić ? Dodam, że ogłoszenie po miesiącu wróciło na pracuj.pl - działanie jak dla mnie totalnie niezrozumiałe.
Czy to prawda że MediaMarkt ma zamiar zamknąć w styczniu 2020 wszystkie markety typu slim w małych miejscowościach a zostać tylko w dużych aglomeracjach ?
Nie polecam.Kolchoz.5/lat pracy i nigdy wiecej.Ludzie wykorzystywani i zmeczeni,nadgodziny nieplacone. Atmosfera nie fajna.
Dość spokojnie i dobra atmosfera ale niestety są i gorsze strony tej pracy a szczególnie kierownik działu nowe media, młody, ambitny który dużo żartuje. Polecam nie zadawać się z tym człowiekiem.
Największy problem z media marktem w Arkadii jest taki że wiecznie nie ma pracowników na działach po jednym pracowniu, bądź woogule ich niema, nie polecam tego sklepu brak kompetencji że strony sprzedawców jaki kierownictwa tego sklepu
Był ktoś w „Dla Firm”? Ktoś ma jakieś zdanie?
Mam pytanie, czy przepracował ktoś już w tej firmie 10 lat i czy było 10lecie pracy nagroda jubileuszowa w jakiej kwocie i jak jest wyplacana ?
Wchodząc na tę stronę miałam nadzieję przeczytać opinie o pracodawcy a nie reklamacje niezadowolonych klientów. Do tych celów służą inne strony


Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.?
+ -
Jakie są opinie pracowników o pracy w Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.?
+ -
Jak wygląda rekrutacja do firmy Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o.?
+