Nie polecam bardzo. Jest kilka osób w tej firmie które tworzą towarzystwo wzajemnej adoracji (i bynajmniej nie jest to środowisko magazynierów tylko raczej tych z drugiego końca piramidy) i wszystko się kręci wokół tych osób. Pomijając atmosferę która ze strony kierownictwa i zarządu tworzy aurę dyskomfortu spięcia i niepokoju na co dzień to nie liczcie na sensowne wynagrodzenie bo jest ono żałosne i przy wypłacie jest to śmiech przez łzy biorąc pod uwagę zakres obowiązków i dociążenie pracowników. Żartem są też ogłoszenia o pracę na popularnym serwisie i zakładka co oferujemy : "stabilne zatrudnienie" - jak się przypodobasz i przedłużą Ci umowę po 3 miesiącach no i nie proś o więcej pieniędzy po próbnym bo nie ma szans. "pracę w międzynarodowej firmie"- czasem miało się wrażenie że na polskiej wsi jest bardziej międzynarodowo bo co niektórym(kierownictwo) siano z butów wystaje pod sam pas, "możliwości rozwoju i awansu" - jeśli ktoś będzie zainteresowany żeby wziąć na siebie dodatkowe obowiązki za 4 osoby to firma jest otwarta ale 4 wypłat nie dostaniesz. Nawet ta pierwsza wypłata raczej nie zostanie podniesiona bo usłyszysz że możesz się rozwijać i uczyć a poza tym "Niemcy wszystko zablokowali i podwyżek nie ma :D "(wiadomo, że dla kogo nie ma dla tego nie ma tak samo wyjazdy i wyjścia integracyjne dla wybrańców a reszta jakieś ochłapy albo nic i myślą, że ludzie ze sobą nie rozmawiają i o niczym nie wiedzą), "możliwość rozwoju w międzynarodowych projektach" - poza nazwą firmy tam nie ma nic międzynarodowego więc bardzo ciekawa pozycja w ogłoszeniu :) , "wynagrodzenie zależne od wyników pracy" - jak wyżej - narobisz się za 5 osób a wypłata jak za 3/4 osoby w kiepsko opłacanej firmie. No chyba że jesteś z kółka wzajemnej adoracji to co innego. "Pakiet benefitów : multisporty i inne luxmedy"- za to trzeba płacić oczywiście z własnej kieszeni a firma dokłada jakieś 30 zł do całości twojego pakietu więc szału nie ma i tak jest to spory wydatek. Paczki na święta? - a to ciekawe (usunięte przez administratora) Dają symboliczną $ na święta w zależności od wysokości wypłaty ale jest to raczej upokarzające, że pracując tam na codzień nie jesteś w stanie godnie żyć i pare złotych rzuconych na święta raz do roku ma Cię ratować w sytuacjach gdy wydatków jest więcej niż tylko chlebek i bilety na przejazd do pracy. Jedynym plusem jest atmosfera między pracownikami szczególnie w niektórych oddziałach a im bliżej kierownictwa tym atmosfera sztywnieje a jak wiadomo, atmosferą chlebka nie posmarujemy. No cóż, generalnie polecam... zabierać się stamtąd osobom które tam jeszcze są bo nie mają innej alternatywy bez względu na to czy to oddział w dowolnym mieście czy centrala a kandydatom radzę omijać szerokim łukiem i szukać czegokolwiek innego :) Sama rotacja pracowników nawet tych na wyższym szczeblu pomijając znowu - towarzystwo wzajemnej adoracji i różne układy mówi samo za siebie. Nic, tylko wiać.
Firma przechodzi chyba powazny kryzys. Trzeci raz czekałam na przesyłkę którą potwierdzali sms 3 dni od 8-20. Dzisiaj po godzinie wiszenia na infolinii Pan powiedział że ma poinformowac mnie ze mam nie czekać na te dostawy tylko złożyć reklamację do Ikea. Uważajcie Państwo na tą firmę bo szkoda pieniędzy bo za czas stracony nikt nam nie zwróci poinformowac
Nie polecam!! Towarzystwo wzajemnej adoracji składające się z Rhenusowej śmietanki, reszta to ludzie do popychania i ciężkiej pracy. Żartem są niestety pieniądze przez nich zarabiane.. Dostajesz kasę niewspółmierną do wykonywanych obowiązków. Najlepiej zrobić 3 stanowiska na jednym. Pięknie napisane w ogłoszeniu o pracę o premii. Premia zależy od Twojego kierownika i jeśli ma zły dzień to ty też będziesz miał i tych śmiesznych pieniędzy nawet nie zobaczysz. Wszystkie zapewnienia o płynności finansowej chyba nie są prawdą bo firma co rusz na Tobie chce oszczędzić. Możliwość awansu? Tylko jak robisz za kilku i to i tak może się na Tobie zemścić. Dostaniesz wyższe stanowisko, ale cierpisz bo Twoje zaangażowanie jest „za małe” teraz.
zalezy na jakim stanowisku.. szeregowy pracownik biura dostaje nieco ponad 3 tys na rękę i 5% premia uznaniowa. Szczęściarze na wyższych stanowiskach maja 15% premi ale też uznaniowej. Zrobisz wiele, żeby Cię docenili to nawet podziękowania nie uraczysz
Interesuje mnie praca jako Team Leader magazynu e-commerce. w aktualnej ofercie nie zostały w żaden sposób określone zarobki. jedyne co wiem to fakt, że prócz podstawy są różne typy premii jak ta stała oraz wynikowa. Czy one mimo wszystko wychodzą podobnie jak na innych stanowiskach?
Niestety wyjątkowo niesolidna firma. Ciezko dodzwonic sie na infolinie ktora niestety albo sie rozlacza albo wymiguje. Wlasciwie to niefunkcjonuje !!!! A biedni kurierzy robia kilometry i przyjezdzaja jak klienta nie ma w domu.
Opiszecie mi dokładniej jak taki przykładowy dzień z obsługi może wyglądać? chodzi mi o te ofertę dla specjalista ds. kontaktów z klientem. W zakresie obowiązków na pierwszym miejscu jest obsługa telefoniczna i mailowa kluczowych klientów firmy. a co się dzieje z tymi pozostałymi?
Dostałem info, że będą między 13.30 a 15.30. Czas dostawy 15.28. Po godzinie czas dostawy 17.49. Po 15 minutach 19.43. Po 5 minutach 20.58. Infolinia - jesteś 3 w kolejce. Po 30 minutach - jesteś 1 w kolejce. Sygnał. Przez 5 minut. Nikt nie odbiera. Muzyczka. Jesteś 3 w kolejce. Najgorszy badziew jaki dostarcza towar. Nie korzystajcie. (usunięte przez administratora) czasu.
Faktycznie są jakieś zgłoszenia względem tych połamanych palet? Jak sobie specjaliści ds. kontaktów z klientem w takiej sytuacji radzą? Nie widzę w ofercie informacji dotyczących premii, czy one w zasadzie przysługują? Chyba, że pracuje się na samej podstawie?
Tragedia, rozbijają palety, nie polecam, zrzucają winę na niewłaściwe pakowanie... żarty
Cześć, chyba nie widzę takiej opinii ale czy wiecie cos o pracy koordynatora magazynu? Zauważyłem, że od jakiegoś czasu wystawione są ogłoszenia do niego. Ciekaw jestem ile osoba na takim stanowisku teraz zarabia. Znacie potencjalne stawki? I czy moglibyście polecić mi te prace?
Zgodnie z informacją od IKEI, Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. jest zobowiązany wykonać połączenie telefoniczne do klienta na pół godz. przed dostarczeniem. A poza tym mają wspaniały przedział godzinowy na doręczenie, między 8.00 a 20.00. MASAKRA. To będzie już trzecia próba dostarczenia, po tygodniu zwłoki od poprzedniej! W poprzednich próbach nie było żadnego telefonicznego awizo o dostarczeniu przesyłki! A ja byłem za każdym razem w domu na ogrodzie! Wystarczył telefon i 30 sekund. "Wielmożny PAN KSIĄŻE kurier" raczył zapomnieć jakie ma obowiązki, zapukał DO DRZWI i ....odjechał!! A gdzie telefon? Dziwię się IKEI że zatrudnia takie dziadostwo.
zgadzam się z pana opinią. Uważam, że sposób w jaki kurierzy traktują klientów i swoje obowiązki jest odzwierciedleniem kultury pracy w firmie- bylejakość i lekceważenie odbija się na klientach. Mnie kurier przywiózł meble i wstawił je do innej firmy pod tym samym adresem- w budynku jest kilka firm. Nie zadzwonił, że już jest, wstawił tam, gdzie mu się chciało. Skandaliczny stosunek kuriera i pracowników firmy do klientów
Potwierdzam Pana opinie.Ustalona godzina dostawy??dla kogo bo na pewno nie dla kierowcy.nawet w przedziale 8-20 nie zrealizował dostawy.Nastepna firemka krzak która klienta ma w głębokim poważaniu.Dziadostwo .Kierowca to chyba zawód specjalnej troski-telefonu nie musi odbierać,uprzedzić że się spóźni też nie.Klient ma czekac na Pana i już.
Czy w Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. zatrudniani są obcokrajowcy?
A z jakiej przyczyny firma jakiś kryzys przechodzi? Po wejściu we wpisy taki najnowszy mi się na ekranie pokazał… a chciałam o pracy poczytać, ponieważ są oferty dla specjalistów transportu i obsługi klienta. wczoraj kolejna ofertę dodali. Czy warto aplikować? Ma ktoś ocenę z rozmowy?
Nie polecam bardzo. Jest kilka osób w tej firmie które tworzą towarzystwo wzajemnej adoracji (i bynajmniej nie jest to środowisko magazynierów tylko raczej tych z drugiego końca piramidy) i wszystko się kręci wokół tych osób. Pomijając atmosferę która ze strony kierownictwa i zarządu tworzy aurę dyskomfortu spięcia i niepokoju na co dzień to nie liczcie na sensowne wynagrodzenie bo jest ono żałosne i przy wypłacie jest to śmiech przez łzy biorąc pod uwagę zakres obowiązków i dociążenie pracowników. Żartem są też ogłoszenia o pracę na popularnym serwisie i zakładka co oferujemy : "stabilne zatrudnienie" - jak się przypodobasz i przedłużą Ci umowę po 3 miesiącach no i nie proś o więcej pieniędzy po próbnym bo nie ma szans. "pracę w międzynarodowej firmie"- czasem miało się wrażenie że na polskiej wsi jest bardziej międzynarodowo bo co niektórym(kierownictwo) siano z butów wystaje pod sam pas, "możliwości rozwoju i awansu" - jeśli ktoś będzie zainteresowany żeby wziąć na siebie dodatkowe obowiązki za 4 osoby to firma jest otwarta ale 4 wypłat nie dostaniesz. Nawet ta pierwsza wypłata raczej nie zostanie podniesiona bo usłyszysz że możesz się rozwijać i uczyć a poza tym "Niemcy wszystko zablokowali i podwyżek nie ma :D "(wiadomo, że dla kogo nie ma dla tego nie ma tak samo wyjazdy i wyjścia integracyjne dla wybrańców a reszta jakieś ochłapy albo nic i myślą, że ludzie ze sobą nie rozmawiają i o niczym nie wiedzą), "możliwość rozwoju w międzynarodowych projektach" - poza nazwą firmy tam nie ma nic międzynarodowego więc bardzo ciekawa pozycja w ogłoszeniu :) , "wynagrodzenie zależne od wyników pracy" - jak wyżej - narobisz się za 5 osób a wypłata jak za 3/4 osoby w kiepsko opłacanej firmie. No chyba że jesteś z kółka wzajemnej adoracji to co innego. "Pakiet benefitów : multisporty i inne luxmedy"- za to trzeba płacić oczywiście z własnej kieszeni a firma dokłada jakieś 30 zł do całości twojego pakietu więc szału nie ma i tak jest to spory wydatek. Paczki na święta? - a to ciekawe (usunięte przez administratora) Dają symboliczną $ na święta w zależności od wysokości wypłaty ale jest to raczej upokarzające, że pracując tam na codzień nie jesteś w stanie godnie żyć i pare złotych rzuconych na święta raz do roku ma Cię ratować w sytuacjach gdy wydatków jest więcej niż tylko chlebek i bilety na przejazd do pracy. Jedynym plusem jest atmosfera między pracownikami szczególnie w niektórych oddziałach a im bliżej kierownictwa tym atmosfera sztywnieje a jak wiadomo, atmosferą chlebka nie posmarujemy. No cóż, generalnie polecam... zabierać się stamtąd osobom które tam jeszcze są bo nie mają innej alternatywy bez względu na to czy to oddział w dowolnym mieście czy centrala a kandydatom radzę omijać szerokim łukiem i szukać czegokolwiek innego :) Sama rotacja pracowników nawet tych na wyższym szczeblu pomijając znowu - towarzystwo wzajemnej adoracji i różne układy mówi samo za siebie. Nic, tylko wiać.
Firma przechodzi chyba powazny kryzys. Trzeci raz czekałam na przesyłkę którą potwierdzali sms 3 dni od 8-20. Dzisiaj po godzinie wiszenia na infolinii Pan powiedział że ma poinformowac mnie ze mam nie czekać na te dostawy tylko złożyć reklamację do Ikea. Uważajcie Państwo na tą firmę bo szkoda pieniędzy bo za czas stracony nikt nam nie zwróci poinformowac
Przyuważyłem, że jedna pani pisała cos o rotacjach z rok temu już w jednej opinii a teraz ponownie taka właśnie się pojawiła. Jak to możliwe, żeby taki stan utrzymywał się przez taki okres czasu na wyższych stanowiskach właśnie? Mnie jak na razie brak kwalifikacji to i tak bym nie aplikował ale co z tymi niższymi opcjami? Logistyka mnie interesuje przede wszystkim, niestety na stronie spośród trzech ofert takiej nie wypatrzyłem. Opowiecie mi zatem jaka jest sytuacja na dziale? musze czekać na rozwój o ile nastąpi?
Podasz wprost powody? pan wyżej dość szeroko swoje zapytanie rozwinął, tez liczę przy tym na jakiś szerszy argument co by nie mieć do tego już wątpliwości. Czemu tak jak zostało zauważone wyżej, nie ma tych ofert? rotacji brak?
Mam pytanie do przedstawicieli firmy. Czy może mi ktoś wyjaśnić, dlaczego tak nieprofesjonalnie i skandalicznie traktujecie klientów IKEA-i? W dniu 14,11.2023 dokonałem zakupów w salonie IKEA-i z dostawą do domu, rzekomo przez Waszą firmę, z terminem dostawy 21.11.2023, który został odwołany, tylko zapomniano mnie o tym poinformować i przesiedziałem w domu 12 godzin oczekując bezskutecznie na dostawę. O następnym terminie dostawy (identyfikator przesyłki: IKEA1395654951470731), przeniesionym na 28,11, 2023 o zgrozo ponownie między godz 8:00 a 20:00, o czym dowiedziałem się dopiero w następnym dniu, dzwoniąc z interwencją do biura obsługi. Dzisiaj w dniu wyznaczonym na dostawę, sytuacja się ponownie się powtórzyła i mimo 12-godzinnych oczekiwań, nie doczekałem się zakupionego towaru. W związku z zaistniałą sytuacją, ŻĄDAM natychmiastowych wyjaśnień z przeprosinami i oczekuję dostawy w wyznaczonym tym razem przeze mnie terminie, t.j. 30,11,2023 (czwartek) między godz. 8:00 a 9:00. Oczekuję również, że w tej sytuacji dostawa będzie darmowa z wniesieniem towaru do mieszkania.
Oczekiwanie przeprosin jest zbędne i nadaremne, prawda jest taka ze jesteś tylko jednym z wielu numerów zleceń, nic więcej nie będziesz traktowany wyjątkowo, przedział czasowy możesz wykupić wczesnej, inaczej polecam być w domu 8-20 bo nikt za tobą czekał nie będzie. Oczywiście wszystko będzie darmowe wraz z montażem mebli przez kierowce.
Nie polecam!! Towarzystwo wzajemnej adoracji składające się z Rhenusowej śmietanki, reszta to ludzie do popychania i ciężkiej pracy. Żartem są niestety pieniądze przez nich zarabiane.. Dostajesz kasę niewspółmierną do wykonywanych obowiązków. Najlepiej zrobić 3 stanowiska na jednym. Pięknie napisane w ogłoszeniu o pracę o premii. Premia zależy od Twojego kierownika i jeśli ma zły dzień to ty też będziesz miał i tych śmiesznych pieniędzy nawet nie zobaczysz. Wszystkie zapewnienia o płynności finansowej chyba nie są prawdą bo firma co rusz na Tobie chce oszczędzić. Możliwość awansu? Tylko jak robisz za kilku i to i tak może się na Tobie zemścić. Dostaniesz wyższe stanowisko, ale cierpisz bo Twoje zaangażowanie jest „za małe” teraz.
Dużo tu na temat nieadekwatnej kasy, ale nie padają konkretne kwoty. Mogę dostać chociaż widełki? Lub jeśli wpadnie ta premia, to ile? Czyli jest uznaniowa, skoro od kierownika zależy? A atmosfera między pracownikami jak wyglada? Skoro robi się za trzech, to jest problem z l4 czy urlopem?
zalezy na jakim stanowisku.. szeregowy pracownik biura dostaje nieco ponad 3 tys na rękę i 5% premia uznaniowa. Szczęściarze na wyższych stanowiskach maja 15% premi ale też uznaniowej. Zrobisz wiele, żeby Cię docenili to nawet podziękowania nie uraczysz
Czegoś takiego to dawno nie widziałam. Ciężko nawet napisać, że to brak profesjonalizmu, bo to brak zwyczajnej kultury osobistej. Czyjej? Jednego z dostawców, ale też Pani, która infantylnym tonem spławiła mnie z infolinii. Serdecznie NIE POZDRAWIAM Pana dostawcy z Łodzi, z którym miałam wątpliwą przyjemność rozmawiać w dniu 23.11 ok. godz. 14:00. Na 10 minut przed przyjazdem zostałam uprzedzona o dostawie - i to ok, wzięłam wolne w pracy, żeby cały dzień być na miejscu. Kiedy Panowie dojechali, otrzymałam telefon - i tu zaczęła się magia. Pan zarządał ode mnie otwarcia szlabanu, do którego nie posiadam pilota - zaznaczam, że to pierwsza klatka od szlabanu, ile, 3-5 metrów do przejścia? Jak powiedziałam, że niestety, nie mam pilota, Pan Pogromca Dziecięcych Uśmiechów stwierdził, że muszę popytać sąsiadów. Obok mnie mieszka starsza Pani, mieszkanie obok puste, o tej porze trudno kogoś znaleźć. Jak na moje tłumaczenia zareagował Smerf Maruda? Zaczął się na mnie drzeć! Tak, proszę Państwa, stwierdził, że krzykiem obsługuje się klientów. Kiedy wrzaski nie wystarczyły, zaczął mi grozić, że w takim razie nie zrealizuje dostawy z dopiskiem, że utrudniłam dostawę. Co dalej? Z tonem obrażonego 3-latka usłyszałam, że już kontaktuje się z Ikea i po prostu gość chamsko się rozłączył. Zaznaczam, że mowa o jednym Panu, za którego drugi pracownik przepraszał. Usłyszałam, że jest młody i nerwowy, a dzisiaj dodatkowo ma zły dzień. Super :) Zadzwoniłam do Ikea i zostałam skierowana do Państwa. Na infolinii, infantylna pracowniczka stwierdziła, że to nie ich problem, bo przecież to zamówienie z Ikea. Nerwowo już zaznaczała, że przecież powtarza, że to nie tu. Czytałam opinie z Warszawy, tam również ludzie skarżą się, że Pani na infolinii jest niekulturalna i arogancka. No takiego chamstwa po stronie jednej firmy się nie spodziewałam. Widząc poniższe opinie, piszę o standardzie obsługi. @Pracodawca jesteście poważni? Uczył Was ktoś kontaktu z klientem? 2 na 3 osoby z nienawiścią do ludzi, praca za karę. OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM! Chętnie złożę oficjalną skargę. Dowiem się jak to zrobić bez Państwa pomocy - na to nie ma co liczyć najwyraźniej. HR zróbcie coś!
Czy osoby, który były na rozmowie kwalifikacyjnej, mogłyby podać jakieś rady odnośnie rekrutacji do Rhenus Delivery Services Sp. z o.o.? Na co zwrócić uwagę przygotowując się do rozmowy na stanowisko Magazynier?
Rady odnośnie rekrutacji do Rhenus? Uprasować koszulę, pozytywnie się nastawić i jadąc na rozmowę do Rhenus skręcić do jakiejkolwiek innej bramy magazynu to na start z 500 zł więcej dostaniesz. (usunięte przez administratora)
To tak dla jasności jakie teraz są zarobki? mimo to ludzie dalej się werbują? Widzę, że akurat przytaczasz perspektywę magazyniera a co z biurem? Spec od sprzedaży jak zarabia? Widziałam, że była oferta na Targowa kiedyś
Firma beznadziejna jak kto może i unikać jakichkolwiek spraw KONTAKT i INFOLINIA TRAGEDIA a STRONA BEZ AKTUALIZACJI CO DO TERMINU DOSTAWY
Zastanawiam się nad aplikowaniem na stanowisko Młodszy Specjalista ds. Logistyki i Planowania Usług w oddziale Wrocław. Czy ktoś z Was pracował na tym stanowisku i mógłby coś więcej o nim napisać?
Aplikuj na to stanowisko - popracuj sobie 1-3 miesiące (w zależności od umowy) i będziesz miał/-a obraz pracy w Rhenus. Typowa obsługa klienta - płaca raczej słaba (bardzo ciężko o podwyżkę), ale w innych tego typu firmach płacą podobnie.
A mógłbyś napisać coś więcej odnośnie zakresu obowiązków? Czy jest to typowa praca biurowa czy raczej po prostu fizyczna praca na magazynie tylko pod ładną nazwą „Specjalista”?
Jeśli oddział Wrocław, to nastaw się raczej na pracę biurowo-magazynową. Generalnie to w logistyce tak to wygląda. Jeśli jesteś mężczyzną - to niemal na 100% możesz być tego pewnym. Jeśli kobietą - to raczej nie, ze względu na ograniczenia wynikające z prawa pracy. Generalnie więcej czasu spędza się w biurze niż w magazynie. Dobre miejsce dla ludzi bez doświadczenia w logistyce.
To zależy od stanowiska pracy. To nie kwestia elastyczności, lecz specyfiki pracy. W magazynie pracują generalnie mężczyźni. zaś kobiety w biurze. Towar IKEA troszkę waży, więc to oczywiste - że do pracy biurowo-magazynowej prędzej zatrudnią faceta niż kobietę. A że słabo płacą - to mają problem z zatrudnieniem mężczyzn i stawiają na podwykonawców. Więc ze spokojem - chętnie kogolwiek zatrudnią :)
No niby tak, że trochę ciężaru tu do noszenia jest, to fakt. No ok rozumiem. A odnosząc się do biura tam to jak idzie pracę ocenić? wiesz coś na ten temat?
(usunięte przez administratora)stres i marna wypłata, tak można podsumować pracę w biurze we Wro, kierownik zmienia się wraz z kierunkiem wiatru, możesz się z nim umówić na podwyżkę ale nic Ci to nie da bo zaraz się zwolni. Nie mylcie tego krzaka Home Delivery z firmą Rhenus Logistics gdzie zajmują się prawdziwą logistyką i wygląda to troszeczkę inaczej.
Nie no nie mylę, ja dopiero zbieram informacje. A jak już wspominasz o tych kierownikach i tym, że oni sami rotują... To w zasadzie jakie oni mają warunki jeśli o prace chodzi? Jakie stawki i zakres wszystkich obowiązków? Faktycznie tak ciężko mają?
Jak to mówią i piszą - kiepska płaca = kiepska jakość wykonywanej pracy. Dotyczy to także kierowników - jeśli biorą z łapanki za byle jaką stawkę, to... nie ma cudów. Czy ciężko? Jeśli płaca jest na odpowiednim poziomie, to nie ma potrzeby zadawania tego typu pytania.
Niby tak i niby nie, liczył się dla mnie konkret. O zarobkach głośno się nie mówi w firmie? I w takim razie praca, na którym stanowisku tutaj jest najmniej wymagająca?
Jak wygląda praca na stanowisku Logistyk w firmie Rhenus Delivery Services Sp. z o.o.? Czy mogę liczyć na więcej niż 6100 , jeżeli mam duże doświadczenie?
6100? hahahaha! takie pieniądze to tam co najwyżej kierownik oddziału na oczy widział :)
A można od razu przytoczyć zakres obowiązków itp., żeby chociaż sprawdzić czy kwota adekwatna? ;) A tu taka już najwyższa realna to jaka mogłaby być?
Coś długo zbierasz informacje... Czyżby jesteś szlachcicem, by nie pracować? Po co aż tyle informacji o firmie krzak?
Czemu akurat operacyjny? :D A jacy jeszcze inni są i który potencjalnie może zarabiać najmniej i czemu?
Tragedia ,brak zleceń ,bałagan ,brak komunikacji,tylko straty finansowe z mojej strony ,brak kompetencji kierownika ,nie ma zielonego pojęcia jak należy kierować zespołem i transportem
Jak to straty finansowe z Twojej strony? To musiałeś mieć jakiś wkład w firmę czy jak? Napisz coś więcej
A nie wiedziałaś, że podwykonawcy mogą wygenerować straty finansowe? Wiesz jakie koszty ponoszą firmy transportowe - obłęd jakiś? Niestety operatorzy logistyczni nie zawsze są rzetelni czy właściwie reagują na aktualną sytuację gospodarczą - RDS też zalicza się do takich firm, choć wiele zależy od podejścia kierownika - jeśli jest nastawiony na "karierę", to prędzej czy później żadne podwykonawca nie zdecyduje się świadczyć usługi dla RDS.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Rhenus Delivery Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Rhenus Delivery Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 13.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Rhenus Delivery Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 0 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!