DHL
2 73 160 5 1

Opinie o DHL

Filtruj opinie po kryteriach:

Ph

Ile płacą na stanowisku przedstawiciela handlowego od-do ? Jakie warunki pracy jakie auto?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
gość02588
Nazwa działu: Handlowy
@Ph

ponawiam zapytanie :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Goska
Nazwa działu: Handlowy

Witam Chciałbym się zapytać czy ogłoszenie na stanowisko specjalista ds obsługi klienta jest dalej aktualne? W Zielonej Górze

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ryszard
@Goska

Na stronie https://www.pracuj.pl/praca/dhl;kw są aktualne oferty pracy. Pracodawca nadal szuka osób na stanowisko przedstawiciel handlowy jednak w innych lokalizacjach niż Cię interesuje. W grę wchodzi Poznań i Czechowice Dziedzice. Jeżeli jesteś zainteresowany rejonem Zielonej Góry złóż CV bezpośrednio w firmie. Kiedy będzie zapotrzebowanie pracodawca dzięki temu będzie mógł się do Ciebie odezwać. Co tym myślisz?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Goska
Nazwa działu: Handlowy
@Ryszard

Dziękuję za odpowiedź

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Goska
Nazwa działu: Handlowy
@Goska

Dziwne jest to że na stronie jest dalej to ogłoszenie na obsługę klienta w Zielonej skoro jest nieaktualne to trochę wprowadzanie ludzi w błąd

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Magazynier

Po dwóch i poł roku pracy stwierdzam, że odczuwam przepracowanie. Jednak korporacja tego nie zauważa. Kurs na wózki widłowe to fikcja, trudny egzamin choć nawet mnie nie zapisali. Szkolenie na wózku w pracy to fałsz. Może i dobrze bo potrzeba wózkowych najlepiej wolontariuszy. Mogłem popatrzeć na awanse i nowe zatrudnienia w korporacji do nowych terminali. To nie są ludzie z ulicy. Ba nawet 20 letni pracownicy mieli nie dostali się z kwalifikacji. Nie ma szefów odpowiedzialnych za poprawę przepływu informacji i zmniejszenia obowiązków. Mówi się jedynie o wprowadzeniu panelu, w którym to klient mógłby odebrać paczkę i zgłosić reklamację. Wszystkie inne błędy w paczkach, mają mieć zwrot do nadawcy jako błąd w liczony w koszty ogólne. Co mogę dodać? Przybyło kurierów i więcej jest na głowie. Wymagania wzrosły. Towaru mało a obowiązków przybyło. Cud. Obrót paletowy jest tak beznadziejnie zorganizowany, że nie ma czasu na nic. Nawet w wakacje. Palety przyjeżdżają z grzybami i nie ma firma na nowe. Ostatnio się tak zakręciłem, że zapomniałem wydać towaru. Obwinia się teraz interwencje za niedostarczanie towaru, nakazuje się pisać dodatkowe protokoły dla działu ktk których nikt nie czyta, poza tym że są wysyłane maile. Nie widzi się też, że kurierzy przyjeżdża o 12:30, drudzy o 12:30 wyjeżdżają z naczepami i zawracają głowę. Stworzono sztuczne prawo, że kurier ma prawo wybrać palety i nie musi dowieść na czas a jednocześnie pozwolono nadawcy nadawać paczki niezważone, źle zapakowane, opisane, albo 60 paczek na jednym liście przewozowym i się pogubiły w czterech terminalach warszawskich. A jak nie chce dowieść to się robi awiza lub wsadza się towar na naczepę po czym się okazuje że nie ma jak wjechać, gubi się dokumenty do palet lub jest brak telefonu, palety mają zły rozmiar, są w EX w nie tej usłudze cenowej dostarczania. Niestety za PIS nie znalazłem innej pracy i dojeżdżam 15km na zadupie zwane metropolią warszawską. Nie ma też terminu. Dobrze pracujesz to masz awans. Nie czegoś takiego.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
irena _szarska@poczta.onet.pl

Firma nierzetelna. Jestem cały czas w domu - niepełnosprawna i opiekunka. Dostaję klamliwe sms, że kurier nikogo nie zastał.. OSZUSTWO. Wyjadę bez zamówionych rzeczy

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Ryszard
@irena _szarska@poczta.onet.pl

Szkoda, że nie jesteś zadowolona z usług firmy. Warto jednak pamiętać, że forum Gowork.pl służy do wymiany opinii o firmie z pozycji pracownika, a nie konsumenta. Jeśli nie byłaś zadowolona z usług, to może warto napisać skargę bezpośrednio do firmy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
David
Nazwa działu: Handlowy

Horrible service. They don't deliver on the day they supposed to, false information on the website, useless customer service, no contact for the courier.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
Szkoda gadać

Brak maila o wysłaniu paczki. Brak kontaktu w dniu dostarczenia paczki. Brak zostawionego awizo. Po kilku dniach sprawdziłem na ich stronie, że kurier nie zastał mnie w domu i paczka jest w najbliższym punkcie DHL. Nie było paczki. Nie da się przekierować przesyłki na ich stronie i nie wiadomo gdzie jest. Nie ma konkretnego kontaktu telefonicznego i muszę czekać aż ktoś łaskawie mnie poinformuje gdzie odbiorę paczkę.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś
anonim

Mogę napisać tak. Bardzo nieładnie, nieelegancko, (usunięte przez administratora) Pojawia się ogłoszenie na stanowisko Koordynator ds. BHP, człowiek aplikuje na to stanowisko, a po tygodniu okazuje się, że ogłoszenie na które się aplikowało zmieniło nazwę na niższe stanowisko tj. Specjalista ds. BHP. Tak się przecież nie robi, to zwykłe oszustwo. Jeżeli chcą na stanowisko wziąć osobę z Działu to niech przeprowadzą rekrutację wewnętrzną, a nie robią z ludzi i ich danych wała! Z racji takiego działania nie polecam! Zastanawiam się czy nie napisać do DHL wyżej o takich procederach.

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Ryszard
@anonim

Jesteś pewien, że to to samo stanowisko? Może firma szuka dwóch osób do działu BHP i stąd to przekłamanie. Napisz czy tylko złożyłeś CV, czy rozmowa kwalifikacyjna także się odbyła? Czy ktoś także aplikował na to stanowisko i odniósł podobne wrażenie jak anonim?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Jan

Bardzo ważna przesyłka została przesłana korzystając z DHL - po kontakcie z kurierem miała być o 15:00 w piątek (dziś) - dostałem potwierdzenie ustne. Czekałem do 17 i nic. Sprawdziłem status - cofnięty a przesyłka została zwrócona do sortowni. Pan kurier wolał zrobić sobie wolne. Pani na infolini rozbrajająco powiedziała, że jutro nie pracują i kolejny raz spróbują dostarczyć dopiero w poniedziałek. Koszty związane z tym faktem to koszt braku wykonania usługi klientowi w sobotę (prawdopodobna rezygnacja z usługi z powodu braku urządzenia), koszt zwolnienia z dnia pracy przekraczają wielokrotnie koszt wysyłki. Mają te punkty DHL, zamiast tam zostawić na weekend (może udałoby mi się odebrać) to niestety straciliście klienta. Nadmienię, że przesyłka z podobnego regionu Polski wysłana przez GLS w tm samym czasie bez problemu doszła na czas. I od razu mogę rozwiać wątpliwości - nie nie jestem w żaden sposób powiązany z GLS...

Pomocna?
Tak1Nie1
Zgłoś
Ryszard
@Jan

Piszesz z perspektywy klienta DHL i oczywiście Twoja opinia jest ważna, bo wpływa na wizerunek firmy, ale znajdujemy się na forum pracowniczym, a nie konsumenckim, więc chciałbym znaleźć osoby zatrudnione w firmie i posłuchać co mają do powiedzenia o warunkach zatrudnienia. Na stronie https://www.pracuj.pl/praca/dhl;kw są aktualne oferty pracy. Warto tam zajrzeć i znaleźć coś dla siebie.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Angelika

Najgorsza firma kurierska. W Warszawie Śródmieście zarówno ja, jak i moi znajomi nie dostajemy paczek. Mimo że jestem w domu dostaje SMS o nieudanej próbie przesyłki.. kolejny raz..

Pomocna?
Tak2Nie1
Zgłoś
niezadowolony klient

Tak to najgorsza firma kurierska,prawdę pisze p.ania,brak informacji o wydania przesyłki do doręczenia/ w innych firmach to standard,informacje przychodzą do odbiorców smsem wraz z numerem telefonu do kuriera , z datą planowania doręczenia przesyłki,z kwotą do zapłaty,z opcją płacenia kartą kurierowi przy odbiorze,z planowanymi godzinami doręczenia przesyłki i jest możliwość telefonu do kuriera,aby ustalić godzinę dostawy lub inny adres dostawy/,brak kontaktu z kurierem.DHL wysyła tylko smsa,że nieudana próba doręczenia i trzeba odebrać przesyłkę w anonomowym punktcie dhl, bo sms nie podaje adresu punktu dhl gdzie jest przesyłka do odbioru i w jakich godzinach można ją odebrać w puktcie dhl. Jak odbiorca nie ma internetu to jej nie odbierze!!!!i przesyłek dhl nie doręcza.

Pomocna?
Tak3Nie1
Zgłoś
Ryszard
@niezadowolony klient

Twoja wypowiedź dotyczy oceny usług firmy DHL. Opinie klientów oraz kontrahentów są również ważne, jednak mimo wszystko chciałbym, abyśmy wrócili do dyskusji na temat firmy jako pracodawcy. Wiesz może, czy opłaca się pracować na stanowisku kuriera w tej firmie? Chętnie poczytam opinie na ten temat.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ania

Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Brak informacji o wydaniu przesyłki do doręczenia (w innych firmach standard, informacja przychodzi smsem). Brak kontaktu ze strony kuriera. Podobno był z przesyłką 2 razy, nie dzwonił, nie dostarczył. Teraz mam sobie odebrać w ich siedzibie. Nie pierwszy raz taka historia.

Pomocna?
Tak10Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kurier
@Ania

TE USLUGI SA DODATKOWO PLATNE...................Jestesmy kurierami a nie telemarketerami....A listonosz dzwoni do Ciebie?????

Pomocna?
Tak8Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
infinity
 Rekomendacja
@Ania

Kontakt ze strony kuriera jest nieobowiazkowy poza dodatkowa usluga PDI. Brak informacji o wydaniu przesyłki do doręczenia (w innych firmach standard, informacja przychodzi smsem) to wina nadawcy gdyz taka usluga jest bezplatna i przy tworzeniu listu przewozowego jest zaznaczana jednym tickiem madra Aniu..

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
krystyna
@Ania

zgadzam się z negatywna opinią PANI ANI,najgorsza firma kurierska to dhl.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś
Iwona

Firma DHL stale się rozwija i wprowadza innowacje. Na stronie internetowej można przeczytać nieco więcej o najnowszym pomyśle firmy- w planach ma dostarczenie przesyłki na Księżyc. Czy pracodawca wprowadza również rozwiązania, które ułatwiają codzienną pracę? Może technologia sprawia, że zatrudnione osoby rozwijają się, ucząc się na przykład obsługi nowych maszyn? Napiszcie, jak to aktualnie wygląda w DHL.

Pomocna?
TakNie3
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Magazynier
@Iwona

Jak odpowiedzieć na to pytanie? Byłem na prezentacji rozwoju firmy. Założenia: - Wprowadzić porę wieczorową dla palet, czyli przesyłek powyżej 31,500kg - Pośrednik kurierów będzie zmuszany do zakupu Eco samochodów na prąd, precz dieslem - Rezygnować z kurierów wprowadzając parcelcopter(czyli drony). - Nie inwestować zbytnio w hale, bo są nowe i są na 10lat, potem zmiana w zależności od zmian infrastruktury. U nas mają być przenosiny w przyszłym roku. - Skanery są bardzo stare, chłopy ze wsi nie zdają sobie sprawę, że laser szkodzi. Nic to, urządza się "gwiezdne wojny", albo świeci po złości koledze w oczy handheldem. - Pracodawca został zmuszony w tym roku do nowych szkoleń dla wszystkich pracowników na wózki widłowe z państwowym certyfikatem. Owszem kurs można zrobić np. jako magazynier, ale stawka płacowa nie będzie na poziomie wózkowego. Ponadto oczekuje, że będziesz więcej wykonywał innych prac na tym wózku. Plus jest taki, że ten certyfikat można przedstawiać w innych firmach. Źle przekwalifikowanych paczek przybywa, czyli powyżej 31,500kg (jest teraz ok 20 paczek dziennie), trzeba je zważyć, zmierzyć, spisać, przesłać dane to terminali, uzyskać odpowiedź na drugi dzień albo wcale, potem okleić i wystawić. Kurierzy nie chcą jeździć za darmo na paletach. W międzyczasie paczka jest rozbita lub wraca jako odmowa przyjęcia po terminie. Klient wybrał innego Ukrainca z konkurencyjnej firmy. Jest z tym bałagan i szuka się taniej siły roboczej. Adresatów nieznanych jest ok 10-15 dziennie, a jeszcze nie ma świąt. Brak tel, adres przestarzały sprzed kilku lat i nikt tego nie poprawia, awizacja na konkretną godzinę, lub pomylony towar przez nadawcę. Problem w tym, że przełożony nie wyraża zgody na zwrot do nadawcy, a ja zysku z tego nie mam. Czy ktoś odpowie, czy nie na maila? Przypominam, że mamy RODO i nie nęka się nadawcy z odbiorcą.

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
@Magazynier

Rozumiem, że nie zgadzasz się z tym, że firma wprowadza nowoczesne rozwiązania ułatwiające pracę? Wydaje mi się jednak, że dobrze świadczy o firmie zainteresowanie ekologią. Piszesz o tym, że przeprowadzono obowiązkowe szkolenia, czy często się one zdarzają? Sądzę, że wiele osób może być zadowolonych z uzyskanych na kursie umiejętności.

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
infinity
@Iwona

(usunięte przez administratora)to chyba taki fajny automat widze :P

Pomocna?
Tak1Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
jan
@Iwona

zupełny brak rozwoju w firmie dhl,to standardy dhl,zgadzam się z negatywnymi opiniami.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
on

Ta firma cofa się z rozwoju o kilka lat ze standardami usług kurierskich ,a nie wprowadza jakiekolwiek innowacje,co potwierdają liczne negatywne opinie o dhl w internecie,najgorsza firma kurierska w kraju,a podstawieni pracownicy dhl piszą,sami sobie rzekomo pozytywne opinie o dhl,co jest niezgodne ze stanem faktycznym.Notoryczny bałagan,brak kompetencji,zła organizacja pracy itd....Podzielam negatywne opinie o dhl.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
KLIENT

ZGADZAM SIĘ Z NEGATYWNYMI OPINIAMI O DHL-PARCEL POLSKA SP.ZOO,JEST TO NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA W POLSCE,NIE ZAŁATWIAJĄ INTERWENCJI ORAZ REKLAMACJI I DZIAŁAJĄ NA SZKODĘ ODBIORCÓW PRZESYŁEK,NOTORYCZNIE NIE DORĘCZAJĄ PRZESYŁEK ODBIORCOM I WYSYŁAJĄ TYLKO SMSY,ŻE BYŁO NIEUDANE DORĘCZENIE,W SYTUACJI KIEDY TOWAR W OGÓLE NIE ZOSTAŁ WYDANY KURIEROWI DO DORĘCZENIA I W SYTUACJI KIEDY KURIERA W OGÓLE NIE BYŁO U ODBIORCY Z PACZKĄ, A ODBIORCA PRZESYŁKI W OGÓLE NIE POSIADA WIEDZY,ŻE JEST DO NIEGO PRZESYŁKA PRZYGOTOWANA DO DORĘCZENIA,BRAK MOŻLIWOŚCI PŁACENIA KARTOM U KURIERA,BRAK POWIADAMIANIA ODBIORCÓW POPRZEZ SMS O;DACIE,TERMINIE,GODZINACH DORĘCZENIA PRZESYŁEK,TAKŻE ODBIORCA NIE WIE O PRZESYŁCE,KURIERZY DHL NIE KONTAKTUJĄ SIE TELEFONICZNIE Z ODBIORCAMI PRZESYŁEK,BRAK MOŻLIWOŚCI ZŁOŻENIA DYSPOZYCJI PRZEZ TELEFON O ZMIANIE TERMINU DORĘCZENIA PRZESYŁEK,TE USŁUGI SĄ DAWNO STANDARDEM W INNYCH RZETELNYCH FIRMACH KURIERSKICH TAKICH JAK;DPD,POCZTEX I INNE.BRAK MOŻLIWOŚCI SPRAWDZENIA PRZESYŁKI PRZY KURIERZE,KURIER NIE MA PROTOKOŁU PRZY SOBIE,ABY STWIERDZIĆ BRAKI W PRZESYŁCE/CO JEST STANDARDEM W FIRMIE;DPD I POCZTEX TJ. OTWARCIE PRZESYŁEK PRZY ODBIORCY PRZEZ KURIERA.TA FIRMA NIE ROZWIJA SIĘ TYLKO COFNIĘTA JEST W ROZWOJU POD WZGLĘDEM JAKOŚCI I RZETELNOSCI USŁUG DO EPOKI ŚREDNIOWIECZA.NAJGORSZA FIRMA KURIERSKA W POLSCE.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś
adrian

Żenada! Kurierzy to wielka kpina. Byłem cały czas w domu i nie dostarczyli. Za jakiś czas dostaje info, ze była próba dostarczenia. KŁAMCY!

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
infinity
@adrian

Ale już żaden nie pamieta albo udaje ze nie wie że mu domofon nie dziala albo jest wyciszony.. Standard :D

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

Firma DHL to jest nie porozumienie jako pracodawca , pracowałem tam jako przewożnik 10 lat i znosiłem to pniżanienie , ponieważ miałem 4 auta w kredycie i nie miałem innego wyjścia aż spłacę auta, tam jako kurier jesteś nikim liczą się tylko pracownicy etatowi , na których musisz pracować bo z twoich wyników mają premie . Jeżeli trafisz na normalnego kierownika terminala to bądż heepy, ale zawsze zepsuje to koordynator , tzw. KAT-ek, który bardzo często nie ma zielonenego pojęcia o logistyce , to są kolesie z łapanki albo po układach. Człowiek z wykształceniem logistycznym pracuje w dhl góra pół roku i jak widzi jakie to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to ucieka do konkurencji. Za ciuchy DHL musisz płacić przecież to bezpłatna reklama, za oklejenie auta musisz płacić , nie małe pieniądze, to też bezpłatna reklama, przecież to twoje prywatne auto. Nie wiesz , czy dzisiaj będziesz jeżdził po swojej trasie czy po innej i za ile???? Generalnie nie polecam, chyba , że chcesz pracować w obozie. polecam firmy T&T, Fedex tam jest całkiem , dlatego ciężko się wciąć. Może przeczyta to Prezes DHL Pan Caban i wyciągnie wreszcie wnioski , żeby Firma przez Niego nadzorowana funkcjonowała jak inne postrzegane pozytywnie firmy kurierskie, ponieważ konkurencja jest duża. Do rozważenia Panie Prezesie!

Pomocna?
Tak30Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek
@Paweł

Zgadzam sie w 100% . Kolegę spotkało chyba to samo co mnie . Firma wymaga nowych samochodów wiec musisz je wziac w leasing bo mało kto wywala po 300 tysięcy czy 400 na nowe auta za gotówkę . Jak juz masz podpisany leasing to " mamy Cie " i zapierdzielasz za śmieszne stawki . Zeby tylko zarobić na opłaty i wypłaty pracownika . Jak masz układ z kierownikiem to jest ok faktura wyjdzie całkiem dobra a jak nie to Ci wypowiedzą umowę w każdej chwili i bujasz sie z leasingiem na 4 auta topiąc swoje cieżko zarobione poeniadze . I modlisz sie pózniej jak sie pozbyć samochodów Nigdy wiecej DHL nigdy!!!!

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tomek
@Paweł

Zgadzam sie w 100% . Kolegę spotkało chyba to samo co mnie . Firma wymaga nowych samochodów wiec musisz je wziac w leasing bo mało kto wywala po 300 tysięcy czy 400 na nowe auta za gotówkę . Jak juz masz podpisany leasing to " mamy Cie " i zapierdzielasz za śmieszne stawki . Zeby tylko zarobić na opłaty i wypłaty pracownika . Jak masz układ z kierownikiem to jest ok faktura wyjdzie całkiem dobra a jak nie to Ci wypowiedzą umowę w każdej chwili i bujasz sie z leasingiem na 4 auta topiąc swoje cieżko zarobione poeniadze . I modlisz sie pózniej jak sie pozbyć samochodów Nigdy wiecej DHL nigdy!!!!

Pomocna?
Tak11Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
były
@Paweł

do Pana Prezesa nie można mieć pretensji , tylko do ludzi , którzy nie przekazuja mu pewnych spraw , bo ... sami mieliby co robić :) a to kłopot , po co robić więcej jak można egzystować za dobra kasę i się nie narobić , po co sobie robić probemy ? :)

Pomocna?
Tak5Nie
Zgłoś
Qbi
@były

Moim zdaniem taka jest świadoma postawa firmy. Mianować kierownikami niższego szczebla (np. kierownik zmiany) ludzi niekompetentnych, którzy nie będą się przemęczać i ograniczą się do tego czego wymagają ich przełożeni. Jak może być tak, że kierownik zmiany prowadzący rozmowę kwalifikacyjną nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytanie (lub może nie chce)? Jak może być tak, że kierownik zmiany wymaga rzeczy nieosiągalnych? Jak może być tak, że kierownik zmiany nie rozumie, że za ostry zapi***** pracownikowi należy się godziwe wynagrodzenie? I na koniec, jak może być tak, że kierownik zmiany na rozmowie kwalifikacyjnej kłamie kandydatowi prosto w oczy? @TJM - mi na stanowisku Specjalista ds. wprowadzania danych zaproponowano umowę o pracę tymczasową. Objaśnienie dla tych którzy nie wiedzą o co w tym chodzi. Co miesiąc podpisuje się umowę z agencją pracy tymczasowej. Agencja odpowiada za kwestie formalne jak umowa, wynagrodzenie czy urlop, natomiast DHL jest zainteresowane tylko i wyłącznie nakładaniem na pracownika obowiązków. Od razu obalam mit jaki pojawia się czasem w internecie - wynagrodzenie liczy się dokładnie tak samo jak w przypadku normalnej umowy o pracę.

Pomocna?
Tak6Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Darek
@Paweł

Tak, pracowales 10 lat majac tam 4 auta wstawione a jednak zyles i to niezle i auta splaciles......stac cie bylo na oplacenie kierowcow i jeszcze z nich miales kase wiec nie jecz bo to Polska specjalnosc....

Pomocna?
Tak28Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Już były
Nazwa działu: Handlowy
@były

Wow ! W samo sedno! Kwintesencja pracy w DHL

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Rozczarowany

Praca w biurze dhl Emilianów to tragedia. Na rozmowie obiecują ciekawą współpracę oraz inne zarobki a później na umowie dostajesz śmieszne pieniądze. Nie mogą znaleźć pracowników to obiecują kokosy, których nie ma. Moje sugestie dla DHL: Za darmo nikt nie będzie pracował Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić swój stosunek do pracowników

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
blackandgrey
Nazwa działu: Finanse
@Rozczarowany

Oddział e Emilianowie to totalne nieporozumienie ... Co innego obiecują na rozmowie , a co do czego zupełnie inne obowiązki , zarobki , nie wspomne o podejściu do pracownika.

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ewa
@Rozczarowany

Czy mógłbyś przybliżyć jakie wynagrodzenie oferują na starcie? Aplikowalam i zastanawiam się czy warto

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
_PAL_A_R_T_A_S.

Super obsługa, miła. Paczki zawsze są w doskonałym stanie. Serdecznie polecam firmę DHL. To są po prostu profesionaliści

Pomocna?
Tak1Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Justyna

Brak jakichkolwiek przewidywanych godzin przesyłek, jak nie siedzisz 24h w domu to ci ją odsyłaja niewiadomo gdzie, niewiadomo kiedy. Aż strach wyjść do sklepu na 5 minut bo paczka zostanie przekierowana..poszłam pod wskazany adres to paczki nie ma, a kurier ze on nie wie, moze za godizne tam ja przewiezie, i słowa ze to jego dobra wola ze ze mna rozmawia! Tragedia, nigdy więcej nie skorzystam.... Nie Polecam! Moje sugestie dla DHL: Przewidywane godziny dostarczania! Jakakolwiek dobra chęć kuriera w dostarczaniu a nie uprzykrzaniu ludziom życie. Kurierzy powinni być wyszkoleni jak mają się kontaktować z konsumentami, a rozmowy mógłby by być nagrywane...bo to co można usłyszeć to żart, mówiący wiele o DHL

Pomocna?
Tak3Nie2
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
miki
@Justyna

nagrywanie rozmów zgodnie z RODO jest nielegalne. I miał rację, jakim prawem ma wydzwaniać z prywatnego telefonu skoro klient nie wykupił nawet opcji z prośbą o kontakt? Poczytaj o stawkach kurierów i ich pracy, albo się zatrudnij i zrób coś lepiej... jak ma się przywidzieć kiedy się będzie na powiedzmy 40 stopiejak jaśnie księżniczki zamawiają ciuszki i szukają kasy na nie przez 10 minut? Po co ludziom dali internet to nie rozumiem :D

Pomocna?
Tak4Nie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
@miki

Widzę, że wypowiadasz się właśnie z perspektywy osoby, która pracowała lub też pracuje jako kurier, ale nie mam pewności, czy właśnie w DHL? Przypomnę, że właśnie tego pracodawcy dotyczy ten konkretnie wątek. Jeśli pracujesz w tym miejscu, to może napiszesz nam na przykład, jak normowany jest czas pracy?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Byq993
@Iwona

Jest dniowka. Masz auto. Musisz rozwiezc to co masz i dopiero wracasz na bazę kończysz pracę.

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tygrys

Jak na magazyn ok, ale nie każdy się nadaje :p

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
R.S.

Praca kurierów tragiczna,czas oczekiwania na przeyłke która znajduje sie w magazynie 2 dni robocze.Od paru dni czekam na paczke dzisiaj po 16 dzwoni kurier bardzo krótko ,że nie zdazyłam odebrać.Aby się do niego dodzwonic nie ma szans wyłączony telefon.Jestem rozczarowana taka obsługa to nr kuriera który nie odbiera telefonów,887 778 666.W efekcie koncowym po paczke trzeba sie zgłosic do ich magazynu.Nie polecam firmy.

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
kurier
@R.S.

proponuje ubrac adidaski i sprobowac pobiegac przez 10 godzin po schodach(oczywiscie z obciazeniem)....A z tego co wiem to dzwonienie do klijenta to usluga dodatkowo platna ok 5zl,wiec jak ktos jej nie wykupil to jakim prawem czekasz na telefon??furtka,domofon,dzwonek,dzrzwi-nikokogo niema AWIZO-=] MAX czas na klijenta 15min........Na dzien mam 100 takich osob ja ty..... 100x15min=??????????

Pomocna?
Tak17Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Gabi
@kurier

Pretensje skieruj proszę do pracodawcy

Pomocna?
Tak4Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
hah
@kurier

kliJenta ? :D

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
japier
@kurier

5 zł usługa przy obecnych taryfach to jakiś żart ,jeżeli wolisz biegać zamiast zadzwonić to twoja sprawa ,mam złe zdanie o dhl a najgorsze ,że tam się nic nie zmienia od lat ,na szczęście są inne firmy

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
@japier

Rozumiemy, że nie do końca jesteś zadowolony z usług, które świadczy firma DHL. Ale może o swoich wątpliwościach powinieneś porozmawiać z kimś, kto zajmuje nieco wyższe stanowisko w strukturach tej firmy? Myślałeś o takim wyjściu? DHL to globalny lider w branży logistycznej. Specjalizuje się w międzynarodowej dostawie, usługach kurierskich i transporcie. Myślę, że wielu z Was zastanawia się nad aplikowaniem do nich, co akurat dobrze się składa, ponieważ właśnie prowadzą rekrutację: https://www.logistics.dhl/pl-pl/home/praca.html Możliwości kariery w DHL są tak zróżnicowane jak ich zespoły na całym świecie. Mając ponad 520 000 pracowników w przeszło 220 krajach i regionach, łączą ze sobą ludzi i poprawiają jakość ich życia. Czy ktoś z Was poczuł się zachęcony? Dajcie znać!

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
miki
@japier

a wiesz, że kurierzy używają PRYWATNYCH telefonów? Kliencie po wykupieniu usługi zwykle mają telefon od kuriera, a jeśli nie odbierają to ich sprawa. O jakichkolwiek profitach nie wsppomnę. Wniesienie paczki po schodach na 4 piętro o wadze 31 kg, pobrania 4 599zł, a Pani czeka na 1 zł reszty, a jak nie masz to telefon na infolinie, że kurier ją orżnął :D

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Mikuś

Totalna porażka kurierzy kłamią że nikogo nie zastali a wcale nawet nie byli. Moje sugestie dla DHL: Zmieńcie logistykę i dajcie kurierom gpsy aby ich kontrolować.

Pomocna?
TakNie1
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
miki
@Mikuś

akurat kazdy kkurier ma gps. jest w Handfeldzie (sprawd w google) i pokazuje precyzyjnie co do 2 metrów. Mają też kamery w tych urządzeniacvh, przy skanowaniu paczki robi się zdjęcie. Doedukuj się.

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
miki
@Mikuś

P.S. ostatnio podjechałem do pewnej pani pod bramę, trąbiłem, dzwoniłem, nikt nie wyszedł przez 10 minut. Po odjechaniu dzwoniła na infolinię, z pretensjam, że mnie nie było. Domagała się zwolnienia mnie. Miała pecha, że miałem paczkę do domu obok i każdy widział ,że byłem, ślad z GPSu też to wykazał. No i jeszcze miałem pasażera na przyuczeniu. Nie bądźcie śmieszni ludzie, bo w 90% przypadków kurier jest. Niektóre osobniki potafią kłamać, że byli jak nie byli, ale to jest bardzo łatwe do udowodnienia :)

Pomocna?
Tak2Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Wika

Tragedia niestety! Z osobistych doświadczeń DHL dziala najgorzej wśród przewoźników. W przeciągu miesiąca muszę interweniować w sprawie przesyłek. Za pierwszym razem, podczas gdy caly dzien czekałam w domu na przesyłkę, nagle status przesyłki zmienił sie na „odbiorca nie został zastany”. Po milionach telefonów na infolinie, na którą naprawdę nie jest łatwo sie dodzwonić dowiedziałam się, że ponowna próba w dniu jutrzejszym, kontaktu z kurierem nie bylo żeby wyjaśnić cala sytuacje. Po odbiorze paczki w punkcie okazało się, ze został naklejony na nią komunikat „adresat nieznany”, podczas gdy z drugiej strony widniał wyraźny, dokładny adres. Po prostu ręce opadają. Druga sytuacja, kilka tyg pozniej. Przekierowałam paczke do punktu odbioru, aby uniknąć podobnej sytuacji. Sprawdzam popołudniu status i tym razem „odbiorca odmówił przyjęcia przesyłki”, jak to mozliwe, ze jest opcja przekierowania paczki w miejsce w którym nie chca jej przyjąć!!!!!! Oczywiscie, zadnej informacji, wszystkiego trzeba pilnować samemu. Na infolinii pani znowu nie mogla sie dodzwonić do kuriera i założyła interwencje, na razie ani śladu (na mailu ani w statusie) owej interwencji. Aż smutno sie robi, ze mozna miec taki brak szacunku dla ludzi, rozumiem, ze to ciezka praca, ale takie kłamanie, ze mnie nie ma w domu, albo ze odbiorca odmówił odbioru za wczesniej opłacona przesyłkę! Wstyd dla DHL

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
miki
@Wika

Jeśli chodzi o doręczenia do parcel shopu (punktów odbioru) to może być status odmowy przjęcia, jeśli na przykład taki punkt zakłada, że przyjmie tylko 150 paczek to 151 nie weźmie. A jak się mieszka na końcu świata, nie stać na numerek na domu /skrzynce lub gmina nie dba o oznakowanie to nikt nie będzie szukać odbiory przez 2 godziny. Sam mam takie sytuacje, mało tego często odbiorca nie podaje swojego numeru telefonu, lub nie odbiera i oddzwania po kilku godzinach gdzie jest jego paczka (z pretensjami). Pozdrawiam :)

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Tajemniczy

Miałem okazję pracować w jednym z terminali (ala biuro) w woj. mazowieckim. Ogólnie praca jest znośna. W moim wypadku stanowisko: specjalista ds. interwencji i reklamacji (w tej firmie chyba każde stanowisko rozpoczyna się od słowa "specjalista", szkoda tylko że pensja nie idzie w parze z profesjonalną nazwą) Ciekawego na pewno nic nie ma poza pierwszym tygodniem pracy kiedy wszystko jest nowe. Potem to już robota maszynowa i powielanie tego samego. Praca dobra o tyle, że przychodzisz o 8 - wychodzisz o 16 i nic więcej cię nie interesuje. Z moich obserwacji na podstawie pracy tylko w jednym terminalu: - Spora część współpracowników to "stara gwardia", czyli w większości osoby sfrustrowane brakiem awansów i podwyżek. Przychodząc jako świeżak ma się pensję wcale nie wiele niższą od osób robiących po 10+ lat. - Podwyżki roczne są rzędu 4%. Nie jestem profesorem ekonomii, ale taki procent podwyżki od tak małej podstawy zarobków to pewnie tyle co inflacja. Ja to określam bardziej jako wyrównanie, a nie podwyżkę. - Obsługuje się całe mnóstwo różnych programów komputerowych. W moim wypadku to jest 9 programów, które niestety są napisane tylko dla DHL, więc nie wnoszą nic do ogólnie pojętego rozwoju zawodowego i osobistego. - Brak szkoleń. Są tylko durne korporacyjne testy obowiązkowe (elearning+test) w stylu: przeciwdziałanie korupcji, BHP itp. Teoretycznie jest możliwość zapisania się na nieobowiązkowe, ale to jest taki bełkot typu: "działania marketingowe" "motywacja w pracy" (nazwy wymyślone na poczekaniu, ale bardzo zbliżone stylem i poziomem przydatności). - Jak już wcześniej wspomniałem, prawie znikome perspektywy na awans. Ostatnio otwiera się nowe centrum sortowania, więc wyjątkowo kilka osób zrobiło roszadę i to w zasadzie same stanowiska kierownicze. Z racji dużej ilości podwładnych podpadających pod jednego przełożonego ciężko o zmianę posady. Ewentualnie przechodzenie między działami, ale w obrębie tego samego zaszeregowania płacowego = brak zmiany w zarobkach. - Marne zarobki, zwłaszcza na stanowiskach kierowniczych. Supervisorzy mają często po kilkanaście (a nawet 20+) bezpośrednich podwładnych, a pensja gorsza niż u dobrego pracownika który klepie oferty w firmie handlowej nie mając nikogo pod sobą. Z tego też wynika potem wiele konfliktów, bo jak jedna osoba ma ogarnąć tylu podwładnych. Premia jest obecnie w systemie miesięcznym 7+13%. 7 to indywidualna uznaniowa od kierownika, a 13 to już rzeczy związane z ilością reklamacji, zaginięć itp. Niestety system premiowy jest bardzo, ale to bardzo zagmatwany. Czynników wpływających na ten drugi składnik jest od groma. Jest kilka terminali biorących fulla albo prawie full. Sporo takich w połowie stawki. Jest też kilka, które mają 0%. - Nieprzyjemności ze strony klientów przychodzących po odbiory paczek. W innych branżach czasami trafi się osoba niezadowolona - tutaj czasami trafi się zadowolona. Większość osób ma wypisany grymas na twarzy, a niektórzy i atakują słownie. Ja przez niecały rok pracy spotkałem się z wieloma nieprzyjemnymi sytuacjami (poza jedną jedyną w ogóle niegroźne, ale spędzające sen z powiek). - Okres świąteczny w wypadku paczek EX, czyli poniżej 31.5 kg i małogabarytowych to sterty paczek. Wtedy firma ma największy zysk i obrót - a pracownik największy zapierdol. Niestety pracownik ma z tego tylko jakiś marny bon świąteczny. - DHL to typowa olbrzymia korporacja, co za sobą niesie taki typowy korporacyjny styl pracy. Mnóstwo ludzi na różnych stanowiskach, większość rzeczy trzeba przekazywać do innych działów bo dostępy do poszczególnych programów jak i informacji jest bardzo podzielona. Wiele prostych spraw ciągnie się w nieskończoność, bo musi przelecieć przez 4 działy, z czego każdy z nich zrobi jakąś swoją działkę. Komputery są poblokowane, cokolwiek by się chciało zmienić to trzeba dzwonić do IT. Nawet takie głupie rzeczy jak dodatkowa drukarka do pokoju są załatwiane jak koń pod górę, że niby nie jest przewidziana w planach dla danego pomieszczenia, więc oszukują że stoi niby gdzieś na korytarzu itp. Oczywiście zwolniłem się, bo nie byłem zadowolony z pracy tam co pewnie widać po moich wypowiedziach, że nie wyrażam się zbytnio na (+). Aczkolwiek starałem się w miarę obiektywie opisać wady bez wpływu emocji.

Pomocna?
Tak7Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona
@Tajemniczy

Dziękuję Ci za bardzo szczegółową wypowiedź - dla wielu osób te informacje na pewno okażą się ważne. Napisałeś, że na Twoim stanowisku musiałeś obsługiwać kilka programów stworzonych specjalnie dla firmy DHL. Czy przeszedłeś jakieś szkolenie lub dostałeś instrukcje?

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
nn

Termin dostarczenia przesyłek krajowych 4-5 dni roboczych. Nawet poczta działa szybciej i o wiele taniej

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Aga pi

Super firma

Pomocna?
TakNie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Amerykaniec

Osobiście nie polecam pracy jako przewoznik. Można zostać zwolnionym z dnia na dzień pod pretekstem "straty zaufania do przewoźnika". Mimo że (usunięte przez administratora)od 6 do 21 i nie narzekałem, dorecxalem przepisowo, rozliczalem paczki i pobrania przepisowo zostałem zwolniony z dnia na dzień pod takim pretekstem. Kazano mi oddać HH, identyfikator i pieczątkę. Dodatkowo przydzielono mi ochroniarza który mnie odprowadził do wyjścia, nie pozwolono mi nawet pożegnać się z kolegami z pracy. Potraktowano mnie jak zwykłego złodzieja.. mimo że ręce mam czyste... Moje sugestie dla DHL: Nie awansować byłego kogo na kierownika kurierki i hubu no za szybko obrastaja w piórka. .. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić podejście kierowników

Pomocna?
Tak3Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Paweł

Jako spedytor i osoba prywatnie korzystająca z usług firm kurierskich potwierdzam, nie ma gorszej firmy kurierskiej niż DHL. Firma typu "Uganda Express" miała by wytłumaczenie że nie umie korzystać z nawigacji a paczki idą wolno bo kurier idzie na piechotę ewentualnie jedzie wierzchem ale DHL ma magazyny, sortownię, samochody dostawcze, dostęp do internetu i telefonu i są na to świadkowie! A mimo to nie potrafią znaleźć budynku który niezmiennie stoi w jednym miejscu od bez mała 50 lat!! Moje sugestie dla DHL: To zaszło za daleko, podzielić i sprzedać albo zlikwidować. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zainteresować się swoimi obowiązkami.

Pomocna?
Tak14Nie
Zgłoś
anonymous

Pracowalem w tym obozie ok. roku wszystkie zle opinie sa prawda a te dobre tworza cwaniaczki koordynatorzy i kierownicy w wiekszosci rolnicy teraz pracuje w DPD tez jest zapierdziel ale wiem za co dwa razy tyle co w obozie

Pomocna?
Tak12Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Iwona

@Ph, sądzę, że kwestia wynagrodzenia zależy od miejsca pracy, jak również wcześniejszego doświadczenia. Może warto aplikować i dowiedzieć się podczas rozmowy rekrutacyjnej? A może masz już za sobą ten proces i opowiesz na forum, jak przebiegał?

Pomocna?
Tak9Nie
Zgłoś

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw opinię o DHL - Warszawa

Chcę opublikować:

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

DHL