DHL
2 69 6 1

Opinie o DHL

R.S.

Praca kurierów tragiczna,czas oczekiwania na przeyłke która znajduje sie w magazynie 2 dni robocze.Od paru dni czekam na paczke dzisiaj po 16 dzwoni kurier bardzo krótko ,że nie zdazyłam odebrać.Aby się do niego dodzwonic nie ma szans wyłączony telefon.Jestem rozczarowana taka obsługa to nr kuriera który nie odbiera telefonów,887 778 666.W efekcie koncowym po paczke trzeba sie zgłosic do ich magazynu.Nie polecam firmy.

kurier
@R.S. 12.06.2018 20:45

proponuje ubrac adidaski i sprobowac pobiegac przez 10 godzin po schodach(oczywiscie z obciazeniem)....A z tego co wiem to dzwonienie do klijenta to usluga dodatkowo platna ok 5zl,wiec jak ktos jej nie wykupil to jakim prawem czekasz na telefon??furtka,domofon,dzwonek,dzrzwi-nikokogo niema AWIZO-=] MAX czas na klijenta 15min........Na dzien mam 100 takich osob ja ty..... 100x15min=??????????

Gabi
@kurier 12.12.2018 20:14

Pretensje skieruj proszę do pracodawcy

hah
@kurier 12.12.2018 20:14

kliJenta ? :D

japier
@kurier 12.12.2018 20:14

5 zł usługa przy obecnych taryfach to jakiś żart ,jeżeli wolisz biegać zamiast zadzwonić to twoja sprawa ,mam złe zdanie o dhl a najgorsze ,że tam się nic nie zmienia od lat ,na szczęście są inne firmy

Justyna

Brak jakichkolwiek przewidywanych godzin przesyłek, jak nie siedzisz 24h w domu to ci ją odsyłaja niewiadomo gdzie, niewiadomo kiedy. Aż strach wyjść do sklepu na 5 minut bo paczka zostanie przekierowana..poszłam pod wskazany adres to paczki nie ma, a kurier ze on nie wie, moze za godizne tam ja przewiezie, i słowa ze to jego dobra wola ze ze mna rozmawia! Tragedia, nigdy więcej nie skorzystam.... Nie Polecam! Moje sugestie dla DHL: Przewidywane godziny dostarczania! Jakakolwiek dobra chęć kuriera w dostarczaniu a nie uprzykrzaniu ludziom życie. Kurierzy powinni być wyszkoleni jak mają się kontaktować z konsumentami, a rozmowy mógłby by być nagrywane...bo to co można usłyszeć to żart, mówiący wiele o DHL

nn

Termin dostarczenia przesyłek krajowych 4-5 dni roboczych. Nawet poczta działa szybciej i o wiele taniej

Aga pi

Super firma

Ania

Najgorsza firma kurierska z jaką miałam do czynienia. Brak informacji o wydaniu przesyłki do doręczenia (w innych firmach standard, informacja przychodzi smsem). Brak kontaktu ze strony kuriera. Podobno był z przesyłką 2 razy, nie dzwonił, nie dostarczył. Teraz mam sobie odebrać w ich siedzibie. Nie pierwszy raz taka historia.

kurier
@Ania 25.05.2018 09:02

TE USLUGI SA DODATKOWO PLATNE...................Jestesmy kurierami a nie telemarketerami....A listonosz dzwoni do Ciebie?????

adrian

Żenada! Kurierzy to wielka kpina. Byłem cały czas w domu i nie dostarczyli. Za jakiś czas dostaje info, ze była próba dostarczenia. KŁAMCY!

Amerykaniec

Osobiście nie polecam pracy jako przewoznik. Można zostać zwolnionym z dnia na dzień pod pretekstem "straty zaufania do przewoźnika". Mimo że (usunięte przez administratora)od 6 do 21 i nie narzekałem, dorecxalem przepisowo, rozliczalem paczki i pobrania przepisowo zostałem zwolniony z dnia na dzień pod takim pretekstem. Kazano mi oddać HH, identyfikator i pieczątkę. Dodatkowo przydzielono mi ochroniarza który mnie odprowadził do wyjścia, nie pozwolono mi nawet pożegnać się z kolegami z pracy. Potraktowano mnie jak zwykłego złodzieja.. mimo że ręce mam czyste... Moje sugestie dla DHL: Nie awansować byłego kogo na kierownika kurierki i hubu no za szybko obrastaja w piórka. .. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zmienić podejście kierowników

Tajemniczy

Miałem okazję pracować w jednym z terminali (ala biuro) w woj. mazowieckim. Ogólnie praca jest znośna. W moim wypadku stanowisko: specjalista ds. interwencji i reklamacji (w tej firmie chyba każde stanowisko rozpoczyna się od słowa "specjalista", szkoda tylko że pensja nie idzie w parze z profesjonalną nazwą) Ciekawego na pewno nic nie ma poza pierwszym tygodniem pracy kiedy wszystko jest nowe. Potem to już robota maszynowa i powielanie tego samego. Praca dobra o tyle, że przychodzisz o 8 - wychodzisz o 16 i nic więcej cię nie interesuje. Z moich obserwacji na podstawie pracy tylko w jednym terminalu: - Spora część współpracowników to "stara gwardia", czyli w większości osoby sfrustrowane brakiem awansów i podwyżek. Przychodząc jako świeżak ma się pensję wcale nie wiele niższą od osób robiących po 10+ lat. - Podwyżki roczne są rzędu 4%. Nie jestem profesorem ekonomii, ale taki procent podwyżki od tak małej podstawy zarobków to pewnie tyle co inflacja. Ja to określam bardziej jako wyrównanie, a nie podwyżkę. - Obsługuje się całe mnóstwo różnych programów komputerowych. W moim wypadku to jest 9 programów, które niestety są napisane tylko dla DHL, więc nie wnoszą nic do ogólnie pojętego rozwoju zawodowego i osobistego. - Brak szkoleń. Są tylko durne korporacyjne testy obowiązkowe (elearning+test) w stylu: przeciwdziałanie korupcji, BHP itp. Teoretycznie jest możliwość zapisania się na nieobowiązkowe, ale to jest taki bełkot typu: "działania marketingowe" "motywacja w pracy" (nazwy wymyślone na poczekaniu, ale bardzo zbliżone stylem i poziomem przydatności). - Jak już wcześniej wspomniałem, prawie znikome perspektywy na awans. Ostatnio otwiera się nowe centrum sortowania, więc wyjątkowo kilka osób zrobiło roszadę i to w zasadzie same stanowiska kierownicze. Z racji dużej ilości podwładnych podpadających pod jednego przełożonego ciężko o zmianę posady. Ewentualnie przechodzenie między działami, ale w obrębie tego samego zaszeregowania płacowego = brak zmiany w zarobkach. - Marne zarobki, zwłaszcza na stanowiskach kierowniczych. Supervisorzy mają często po kilkanaście (a nawet 20+) bezpośrednich podwładnych, a pensja gorsza niż u dobrego pracownika który klepie oferty w firmie handlowej nie mając nikogo pod sobą. Z tego też wynika potem wiele konfliktów, bo jak jedna osoba ma ogarnąć tylu podwładnych. Premia jest obecnie w systemie miesięcznym 7+13%. 7 to indywidualna uznaniowa od kierownika, a 13 to już rzeczy związane z ilością reklamacji, zaginięć itp. Niestety system premiowy jest bardzo, ale to bardzo zagmatwany. Czynników wpływających na ten drugi składnik jest od groma. Jest kilka terminali biorących fulla albo prawie full. Sporo takich w połowie stawki. Jest też kilka, które mają 0%. - Nieprzyjemności ze strony klientów przychodzących po odbiory paczek. W innych branżach czasami trafi się osoba niezadowolona - tutaj czasami trafi się zadowolona. Większość osób ma wypisany grymas na twarzy, a niektórzy i atakują słownie. Ja przez niecały rok pracy spotkałem się z wieloma nieprzyjemnymi sytuacjami (poza jedną jedyną w ogóle niegroźne, ale spędzające sen z powiek). - Okres świąteczny w wypadku paczek EX, czyli poniżej 31.5 kg i małogabarytowych to sterty paczek. Wtedy firma ma największy zysk i obrót - a pracownik największy zapierdol. Niestety pracownik ma z tego tylko jakiś marny bon świąteczny. - DHL to typowa olbrzymia korporacja, co za sobą niesie taki typowy korporacyjny styl pracy. Mnóstwo ludzi na różnych stanowiskach, większość rzeczy trzeba przekazywać do innych działów bo dostępy do poszczególnych programów jak i informacji jest bardzo podzielona. Wiele prostych spraw ciągnie się w nieskończoność, bo musi przelecieć przez 4 działy, z czego każdy z nich zrobi jakąś swoją działkę. Komputery są poblokowane, cokolwiek by się chciało zmienić to trzeba dzwonić do IT. Nawet takie głupie rzeczy jak dodatkowa drukarka do pokoju są załatwiane jak koń pod górę, że niby nie jest przewidziana w planach dla danego pomieszczenia, więc oszukują że stoi niby gdzieś na korytarzu itp. Oczywiście zwolniłem się, bo nie byłem zadowolony z pracy tam co pewnie widać po moich wypowiedziach, że nie wyrażam się zbytnio na (+). Aczkolwiek starałem się w miarę obiektywie opisać wady bez wpływu emocji.

Iwona
@Tajemniczy 14.11.2018 03:01

Dziękuję Ci za bardzo szczegółową wypowiedź - dla wielu osób te informacje na pewno okażą się ważne. Napisałeś, że na Twoim stanowisku musiałeś obsługiwać kilka programów stworzonych specjalnie dla firmy DHL. Czy przeszedłeś jakieś szkolenie lub dostałeś instrukcje?

Iwona

Firma DHL stale się rozwija i wprowadza innowacje. Na stronie internetowej można przeczytać nieco więcej o najnowszym pomyśle firmy- w planach ma dostarczenie przesyłki na Księżyc. Czy pracodawca wprowadza również rozwiązania, które ułatwiają codzienną pracę? Może technologia sprawia, że zatrudnione osoby rozwijają się, ucząc się na przykład obsługi nowych maszyn? Napiszcie, jak to aktualnie wygląda w DHL.

Magazynier
@Iwona 02.10.2018 23:57

Jak odpowiedzieć na to pytanie? Byłem na prezentacji rozwoju firmy. Założenia: - Wprowadzić porę wieczorową dla palet, czyli przesyłek powyżej 31,500kg - Pośrednik kurierów będzie zmuszany do zakupu Eco samochodów na prąd, precz dieslem - Rezygnować z kurierów wprowadzając parcelcopter(czyli drony). - Nie inwestować zbytnio w hale, bo są nowe i są na 10lat, potem zmiana w zależności od zmian infrastruktury. U nas mają być przenosiny w przyszłym roku. - Skanery są bardzo stare, chłopy ze wsi nie zdają sobie sprawę, że laser szkodzi. Nic to, urządza się "gwiezdne wojny", albo świeci po złości koledze w oczy handheldem. - Pracodawca został zmuszony w tym roku do nowych szkoleń dla wszystkich pracowników na wózki widłowe z państwowym certyfikatem. Owszem kurs można zrobić np. jako magazynier, ale stawka płacowa nie będzie na poziomie wózkowego. Ponadto oczekuje, że będziesz więcej wykonywał innych prac na tym wózku. Plus jest taki, że ten certyfikat można przedstawiać w innych firmach. Źle przekwalifikowanych paczek przybywa, czyli powyżej 31,500kg (jest teraz ok 20 paczek dziennie), trzeba je zważyć, zmierzyć, spisać, przesłać dane to terminali, uzyskać odpowiedź na drugi dzień albo wcale, potem okleić i wystawić. Kurierzy nie chcą jeździć za darmo na paletach. W międzyczasie paczka jest rozbita lub wraca jako odmowa przyjęcia po terminie. Klient wybrał innego Ukrainca z konkurencyjnej firmy. Jest z tym bałagan i szuka się taniej siły roboczej. Adresatów nieznanych jest ok 10-15 dziennie, a jeszcze nie ma świąt. Brak tel, adres przestarzały sprzed kilku lat i nikt tego nie poprawia, awizacja na konkretną godzinę, lub pomylony towar przez nadawcę. Problem w tym, że przełożony nie wyraża zgody na zwrot do nadawcy, a ja zysku z tego nie mam. Czy ktoś odpowie, czy nie na maila? Przypominam, że mamy RODO i nie nęka się nadawcy z odbiorcą.

Iwona
@Magazynier 03.10.2018 11:58

Rozumiem, że nie zgadzasz się z tym, że firma wprowadza nowoczesne rozwiązania ułatwiające pracę? Wydaje mi się jednak, że dobrze świadczy o firmie zainteresowanie ekologią. Piszesz o tym, że przeprowadzono obowiązkowe szkolenia, czy często się one zdarzają? Sądzę, że wiele osób może być zadowolonych z uzyskanych na kursie umiejętności.

Paweł

Jako spedytor i osoba prywatnie korzystająca z usług firm kurierskich potwierdzam, nie ma gorszej firmy kurierskiej niż DHL. Firma typu "Uganda Express" miała by wytłumaczenie że nie umie korzystać z nawigacji a paczki idą wolno bo kurier idzie na piechotę ewentualnie jedzie wierzchem ale DHL ma magazyny, sortownię, samochody dostawcze, dostęp do internetu i telefonu i są na to świadkowie! A mimo to nie potrafią znaleźć budynku który niezmiennie stoi w jednym miejscu od bez mała 50 lat!! Moje sugestie dla DHL: To zaszło za daleko, podzielić i sprzedać albo zlikwidować. Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Zainteresować się swoimi obowiązkami.

anonymous

Pracowalem w tym obozie ok. roku wszystkie zle opinie sa prawda a te dobre tworza cwaniaczki koordynatorzy i kierownicy w wiekszosci rolnicy teraz pracuje w DPD tez jest zapierdziel ale wiem za co dwa razy tyle co w obozie

Iwona

@Ph, sądzę, że kwestia wynagrodzenia zależy od miejsca pracy, jak również wcześniejszego doświadczenia. Może warto aplikować i dowiedzieć się podczas rozmowy rekrutacyjnej? A może masz już za sobą ten proces i opowiesz na forum, jak przebiegał?

Ph

Ile płacą na stanowisku przedstawiciela handlowego od-do ? Jakie warunki pracy jakie auto?

Iwona

@Darek, czy jesteś zatrudniony w firmie? Możesz opisać swoje doświadczenia związane z DHL? Czy według Ciebie jest to pracodawca godny polecenia? https://www.logistics.dhl/pl-pl/home/praca/zatrudnienie-z-doswiadczeniem.html Pod tym linkiem można znaleźć informacje o tym, co gwarantuje pracodawca osobom podejmującym zatrudnienie, a także znaleźć oferty pracy.

Paweł

Firma DHL to jest nie porozumienie jako pracodawca , pracowałem tam jako przewożnik 10 lat i znosiłem to pniżanienie , ponieważ miałem 4 auta w kredycie i nie miałem innego wyjścia aż spłacę auta, tam jako kurier jesteś nikim liczą się tylko pracownicy etatowi , na których musisz pracować bo z twoich wyników mają premie . Jeżeli trafisz na normalnego kierownika terminala to bądż heepy, ale zawsze zepsuje to koordynator , tzw. KAT-ek, który bardzo często nie ma zielonenego pojęcia o logistyce , to są kolesie z łapanki albo po układach. Człowiek z wykształceniem logistycznym pracuje w dhl góra pół roku i jak widzi jakie to [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to ucieka do konkurencji. Za ciuchy DHL musisz płacić przecież to bezpłatna reklama, za oklejenie auta musisz płacić , nie małe pieniądze, to też bezpłatna reklama, przecież to twoje prywatne auto. Nie wiesz , czy dzisiaj będziesz jeżdził po swojej trasie czy po innej i za ile???? Generalnie nie polecam, chyba , że chcesz pracować w obozie. polecam firmy T&T, Fedex tam jest całkiem , dlatego ciężko się wciąć. Może przeczyta to Prezes DHL Pan Caban i wyciągnie wreszcie wnioski , żeby Firma przez Niego nadzorowana funkcjonowała jak inne postrzegane pozytywnie firmy kurierskie, ponieważ konkurencja jest duża. Do rozważenia Panie Prezesie!

Tomek
@Paweł 13.12.2016 00:09

Zgadzam sie w 100% . Kolegę spotkało chyba to samo co mnie . Firma wymaga nowych samochodów wiec musisz je wziac w leasing bo mało kto wywala po 300 tysięcy czy 400 na nowe auta za gotówkę . Jak juz masz podpisany leasing to " mamy Cie " i zapierdzielasz za śmieszne stawki . Zeby tylko zarobić na opłaty i wypłaty pracownika . Jak masz układ z kierownikiem to jest ok faktura wyjdzie całkiem dobra a jak nie to Ci wypowiedzą umowę w każdej chwili i bujasz sie z leasingiem na 4 auta topiąc swoje cieżko zarobione poeniadze . I modlisz sie pózniej jak sie pozbyć samochodów Nigdy wiecej DHL nigdy!!!!

Tomek
@Paweł 13.12.2016 00:09

Zgadzam sie w 100% . Kolegę spotkało chyba to samo co mnie . Firma wymaga nowych samochodów wiec musisz je wziac w leasing bo mało kto wywala po 300 tysięcy czy 400 na nowe auta za gotówkę . Jak juz masz podpisany leasing to " mamy Cie " i zapierdzielasz za śmieszne stawki . Zeby tylko zarobić na opłaty i wypłaty pracownika . Jak masz układ z kierownikiem to jest ok faktura wyjdzie całkiem dobra a jak nie to Ci wypowiedzą umowę w każdej chwili i bujasz sie z leasingiem na 4 auta topiąc swoje cieżko zarobione poeniadze . I modlisz sie pózniej jak sie pozbyć samochodów Nigdy wiecej DHL nigdy!!!!

były
@Paweł 13.12.2016 00:09

do Pana Prezesa nie można mieć pretensji , tylko do ludzi , którzy nie przekazuja mu pewnych spraw , bo ... sami mieliby co robić :) a to kłopot , po co robić więcej jak można egzystować za dobra kasę i się nie narobić , po co sobie robić probemy ? :)

Qbi
@były 16.06.2017 14:23

Moim zdaniem taka jest świadoma postawa firmy. Mianować kierownikami niższego szczebla (np. kierownik zmiany) ludzi niekompetentnych, którzy nie będą się przemęczać i ograniczą się do tego czego wymagają ich przełożeni. Jak może być tak, że kierownik zmiany prowadzący rozmowę kwalifikacyjną nie potrafi odpowiedzieć na najprostsze pytanie (lub może nie chce)? Jak może być tak, że kierownik zmiany wymaga rzeczy nieosiągalnych? Jak może być tak, że kierownik zmiany nie rozumie, że za ostry zapi***** pracownikowi należy się godziwe wynagrodzenie? I na koniec, jak może być tak, że kierownik zmiany na rozmowie kwalifikacyjnej kłamie kandydatowi prosto w oczy? @TJM - mi na stanowisku Specjalista ds. wprowadzania danych zaproponowano umowę o pracę tymczasową. Objaśnienie dla tych którzy nie wiedzą o co w tym chodzi. Co miesiąc podpisuje się umowę z agencją pracy tymczasowej. Agencja odpowiada za kwestie formalne jak umowa, wynagrodzenie czy urlop, natomiast DHL jest zainteresowane tylko i wyłącznie nakładaniem na pracownika obowiązków. Od razu obalam mit jaki pojawia się czasem w internecie - wynagrodzenie liczy się dokładnie tak samo jak w przypadku normalnej umowy o pracę.

Darek
@Paweł 13.12.2016 00:09

Tak, pracowales 10 lat majac tam 4 auta wstawione a jednak zyles i to niezle i auta splaciles......stac cie bylo na oplacenie kierowcow i jeszcze z nich miales kase wiec nie jecz bo to Polska specjalnosc....

Iwona

Wątek dotyczy informacji na temat tego, jakim pracodawcą jest DHL w Warszawie. Jak przebiega współpraca z DHL? Zachęcam więc pracowników firmy do dzielenia się swoim doświadczeniem z nią związanym. Jak przebiega współpraca z DHL? Pomoże to osobom poszukującym pracy w branży kurierskiej.

Iwona

@Magazynier, moja aktywność na forum nie jest związana z firmą DHL. Ja jestem moderatorem Gowork.pl. Moim zadaniem jest uczestnictwo w dyskusji, informowanie o aktualnościach z firmy, w tym o ofertach pracy, a także monitorowanie przestrzegania regulaminu. Zachęcam również innych pracowników DHL do aktywności na forum. Każda wypowiedź jest cenna dla osób zastanawiających się nad pracą w tej branży.

gość

Aktualnie poszukują na stanowisko "przewoźnik", m.in. w Warszawie. Czy może ktoś wypowiedzieć się na ten temat - jak jest płatne, ile jest pracy, no i takie tam - jak się na tym wychodzi? Czy warto zawracać sobie tym głowę? Pewnie nie, bo gdyby było inaczej, to stała by kolejka chętnych pod ich bramą. Ale chętnie usłyszałbym coś na ten temat, jak to mówią "a nóż, widelec".

Magazynier
@gość 05.06.2018 22:05

Każdy przewoźnik narzeka, ale jest przewoźnikiem. Jak jest płatne? Nikt ci nie powie jakie kto ma układy. To jest umowa z podwykonawcą i tyle. Podwykonawca płaci mandaty, reperuje samochody, wlicza amortyzację. Czy płaci podatki? Kto to wie. Z obserwacji widzę, że kilku przewoźników odeszło do konkurencji. Podobno lepiej płatne. Jak im się znudzi to powracają. W DHL dla "gierojów" robi się po dwa kółka lub trzy dziennie. Czyli od 5:00 do 22:00 . Niewymiarówki są lepiej płatne. Odbiera się też paki od nadawców, najgorzej strona praska. Dla DHL nie ma problemu. Początkowi dostają trudne rejony albo markety. Szybko wymiękają niezahartowani kierowcy a przewoźnik różnie. Powinieneś się targować.

Iwona

Widzę sporo wpisów na temat DHL z perspektywy klienta. A jak firma prezentuje się jako pracodawca? Zachęcam do aktywności na forum. Pomoże to osobom zainteresowanym pracą w DHL. Zwłaszcza, że firma udostępniła nowe ogłoszenia. W Warszawie na przykład jest poszukiwany specjalista ds. wymiaru procesów.

Magazynier
@Iwona 04.06.2018 23:09

Nie wiem kto ty tam jesteś w DHL. Specjalista ds. wymiaru procesów. •obsługa procesu załadunku samochodów kurierskich: ◦klasyfikacja paczek pod względem tras kurierskich ◦przygotowywanie zestawień paczek za pomocą skanerów kurierskich ◦rozmieszczanie paczek w samochodach kurierskich zgodnie z trasą kuriera •praca wyłącznie na porannej zmianie (poniedziałek: od 4:00, wtorek-piątek: od 5:00) Było to już omawiana. Brak kontroli w terminalach nadawczych czy paczka przyjmowana od nadawcy spełnia wymogi DHL. Wymiary, waga, ADR, promieniotwórczość, dokumenty np. oclenie, czy jest komplet. O jakiej załadunku mówimy. Do tego dochodzą zwrotność palet i ilość kurierów na dany rejon oraz ilość pak ile przychodzi dziennie. To jest tajne, ale niestety ilość palet się zwiększyła, a rozwóz jest na tym samym poziomie. Masę paczek jest uszkodzonych. Jednym słowem jest bałagan w moim terminalu, roboty przybyło, a ja olewam to i czekam z nie wyjaśnionymi pakami tydzień i zwrot do nadawcy. Przypominam, że weszło RODO, i nie nęka się teraz odbiorcy z nadawcą emailowo czy telefonicznie przy pomocy google o problemach z paczką. Moje stanowisko się kończy jako Obsługa klienta. Pozostały mi palety i interwencje. Przy czym interwencje robione są połowiczne, bo jak paczkę znaleźć w bałaganie. W zeszłym roku przed podziałem firmy był spokojnie.

anonymous

Witam, może znajdzie się ktoś kto przedstawi sytuację jaka panuje w Polsce niemieckim przedstawicielom spółki? W Ikei tak się stało, i przedstawiciele zanim przyjechali do Polski dowiedzieli się, że zarząd oderwany od rzeczywistości wyleciał na zbity pysk. Oni nie mają zielonego pojęcia jak się pracuje i jakie są zarobki. W magazynie ludzie z Azerbejdżanu nie znający języka, serio ludzie nie potrafiący się porozumieć, Ukrainiec na moje pytanie odpowiada-nie znaju, nie panimaju. Zarobki jak 10 lat temu-2000 i to zależy od premii, która jest ciągle obniżana, także podwyżka rzędu 90 zł brutto w tym roku nic nie daje tak jak nie dała rok temu. Na przemian, raz premia wyższa to nadgodzin nie ma, raz są nadgodziny to premia niższa, zawsze wyjdziesz niecałe 2000-abstrakcja.

Magazynier
@anonymous 01.05.2018 09:14

Przepraszam, ale tak naiwnej adnotacji dawno nie widziałem. To jest twój problem. W Ikei i nie tylko jest marnie w tym roku z asortymentem z Chin. Ciekawe ile postoi. Co roku w DHL są spotkania integracyjne z głównymi wytycznymi z Niemiec. Jest też generalny audyt wewnętrzny z błędów terminala. Głównie dotyczy zysków. Główne wytyczne: - tania, młoda siła robocza, 10-12h godz. pracy w zależności od regionu i koneksji. Masz ambicje przejdź do frachtu albo zmień pracę. - liczy się ilość dostarczanych paczek a nie jakość usługi, - w Niemczech wdrażana jest usługa wieczorową porą, w Polsce nie ogarniamy dziennej pory a dokręcanie śruby ma swoje konsekwencje. Takie dni jak przerwa majowa DHL nie powinien pracować. Bo 3/4 magazynu nie pojechało lub nie zastało odbiorcy. - odbiorca jest coraz bardziej rozwydrzony: usługa wniesienia, awizacja, nocna pora, pak na już, wygląd do towaru przed zapłaceniem. A jak może wyglądać skoro tyle wózków ją potrąciło? Nasze lenistwo oraz marazm na rynku ma swoją cenę. - wiele się mówi o płacach w Biedronce i Ikei, ale nie widzę transferu osób choć magazyny są obok. Podobno są haczyki. - budowanie nowych magazynów wzdłuż nowych autostrad, lotnisk, by wyprzedzić konkurencje, kosztem reszty - interwencja to błąd systemu, więc należy błędy niwelować, problem w tym że najwięcej błędów robi nadawca, który podpisał umowę z DHL-em kosztem niedoświadczonego kuriera, któremu potrąca się z pensji lub pracy na interwencjach, która jest tania. - zastąpienie kurierów paczkomatami, dronami, - eco kurierka. Kurka jest tak zielona ile słupków w miastach. Jak by mogli toby palety rozwozili rowerem. Dobrze, że zim nie ma. Jest coraz więcej napadów na liniówkach, to też źle się to odbija na reklamie DHL. Nadawca wystawia dok w/z, pokrywa koszty transportu lub nie, adres, płatnik, niestety nie podaje wagi-wielkość paki, kombinuje ile wlezie bo na to mu pozwala prawo UE.

Gość
@Magazynier 05.05.2018 12:20

Pytanie co zrobią dalej bo ludzie odchodzą masowo. Ukraińców też już nie ma za wielu, Azerbejdżan został, gdzie Ci ludzie ni w ząb nie znają języka. Jeśli nie zrobią realnych podwyżek jak inne firmy to bardzo źle im życzę a szkoda.

dhl nie polecam

Czas oczekiwania na dostawę przesyłki, która znajduje się już w miejscu docelowym to aktualnie ponad 2 dni robocze, co jest żartem. Aby dodzwonić się do konsultanta trzeba brnąć przez telefony, infolinie z automatycznie nagranymi konsultantami i nie nabić się w trakcie tego na zakończenie rozmowy poprzez odesłanie do internetowego formularza. FIRMA DNO.

anonymous

Kierowca linniowy nocki 15g pracy 45gr km baranow nie brakm

Wiktor

Podpowiedzcie czy firma prowadzi aktualnie rekrutacje? Czy do pensji dochodzą jakieś dodatki np. socjalne?

Magazynier
@Wiktor 15.03.2018 08:41

Nie masz google. https://www.pracuj.pl/praca/dhl;kw/mazowieckie;r,7 Zainteresowany na wyższe stanowiska, a ty pytasz się na forum o dodatki socjalne? ⦁ bogaty pakiet socjalny (m.in. wczasy pod gruszą, bony świąteczne, dofinansowanie do sportu i rekreacji, pożyczki dla pracowników), ⦁ zadbamy o Twoje zdrowie (ubezpieczenie na życie, dostęp do opieki medycznej na preferencyjnych warunkach, bezpłatne szczepienia przeciw grypie), (nie na nową grypę) ⦁ troszczymy się o najmłodszych (prezenty z okazji narodzin dziecka, prezenty dla pierwszoklasistów, imprezy z okazji dnia dziecka, konkursy świąteczne dla dzieci), ⦁ docenimy Twój staż i zaangażowanie (wyróżnienia jubileuszowe, konkursy - Pracownik Kwartału, Pracownik Roku), ⦁ ponadto oferujemy: ⦁ zniżki pracownicze na usługi/produkty firmy.

Patryk
@Magazynier 17.03.2018 14:45

Z tymi benefitami to mogę potwierdzić. Jest dofinansowanie do wczasów pod gruszą, bony też. Dzięki bonom można zrobić darmowe zakupy w sklepach.

Karolina

Witam czy ktoś mógłby podpowiedziec na jaka pensje mozna liczyc na stanowisku specjalisty ds obsługi klienta ?

Magazynier
@Karolina 04.01.2018 16:34

Dżentelmeni o pieniądzach nie rozmawiają. Pieniądze pieniędzmi. Pamiętaj, że termin "interwencja" oznacza użeranie się z klientami i szukanie paczek. I tak po świętach odeszło 6 osób w Expresów, ale jest w czym wybierać. Dla firmy nie problemu nawet jak ktoś przyjdzie na tydzień. Zalecam nie wybierać pośrednika pracy. Teraz jest około 60 interwencji dziennie plus gniew klientów przy odbiorach własnych za niedociągnięcia kurierów. Każdą paczkę należy okleić. Finanse 2100zł netto+600zł netto premia świąteczna+220bonyżywieniowe od listopada do marca. Kwoty 2100 nie przeskoczysz ponieważ jest graniczną formą zaszeregowania na to stanowisko. Następny stopień to starszy specjalista i uzyskuje się go za 4 lata przepracowania(zasłyszane). Wtedy jest 2500zł+900 bony świąteczne. Nie przysługuje ci w tym roku grusza. Przemyśl sprawę i pozdrawia pracownik DHL.

MagazynierDHL
@Karolina 04.01.2018 16:34

Nikt Ci nie powie kto nadal pracuje bo obowiazuje klauzula poufnoscia ;) zalezy od regionu, sa tez dosc szerokie widelki. Idz na rozmowe to sie dowiesz

Jerry
@Magazynier 12.01.2018 12:22

Witam, zapraszam zatem kolegę do pracy do Lipska na lotnisko DHL, pracuję tam od kilku miesięcy, zarobki ok. 1300 euro miesięcznie po 6,5 godz. ale tylko w nocy. Pracy ogrom ląduje i startuje w nocy ok. 60 samolotów, które muszą być obsłużone na Europę, Azję, Amerykę. Przesyłek potrafi być nawet do 400 tyś. na noc. Potem widzę z mojego okna jak startują samoloty załadowane jeden po drugim. Praca ciężka ale ciekawa no i co najważniejsze stabilna finansowo, Niemcy raczej mili i pomocni, zresztą tu pracuje teraz ok. 3,5 tysia ludzi na zmianie, to jest fabryka po prostu. Ciężko jest ale polecam. Pozdrawiam Jerry

Aksik
@Jerry 10.03.2018 06:10

Hej, a możesz napisać coś więcej o tej pracy? Na czym ona polega? np czy to załadunek ręczny?

Wawa dhl

Jestem pracownikiem przewoźnikiem DHL żenada kradną i za pracę wykonana na poziomie 97% skuteczności obinaja za stop -paczkę jak kto woli trzeba zrobić tylko 50% paczek to zapłacą ok a pozostałe 50% zwieść na magazyn klient nie liczy się tylko statystyki w tabletkach kordynatorow pozdrawiam

marci
@Wawa dhl 08.03.2018 22:33

Jest tragedia, w zeszły czwartek wysłałem przesyłkę do Poznania i po 7 dniach dotarła, dzisiaj miałem odbiór przesyłki z Warszawy od 16 do 19, kurier dzwonił 0 15:45, gdy ja skontaktowałem się z nim o 16:02, to już go nie było na osiedlu, miał być w ciągu godziny, mija trzecia, a facet wyłączył telefon ( 537050814 ) uważajcie zwykły oszust jeździ po Mokotowie

anonymous

Witam wszystkich. Może na początek DHL łaskawie wyjaśniłby za co dostają te różne nagrody? Niestety obsługa klienta z roku na rok jest coraz gorsza. Podam przykład: dzisiaj miałam otrzymać przesyłkę. O godz. 09:30 byłam pod prysznicem i w tym czasie przyjechał kurier - niestety nie zdążyłam odebrać domofonu. Pół godziny później dowiedziałam się dzwoniąc na infolinię, że przesyłkę otrzymam za 2 dni. No i super !!! Jeszcze w zeszłym roku były wysyłane SMS-y z przybliżonym czasem dostawy i nr tel. do kuriera - dzisiaj można sobie porozmawiać z automatem. Wygląda na to że DHL ma coś do ukrycia skoro korzysta z konaktu telefonicznego z klientem, a do siebie nie podają. Dodatkowo chciałam nadmienić, że dzień wcześniej przesyłkę otrzymałam o godz. 14:30 - wniosek nasuwa się sam: klient ma siedzieć przez pół dnia jak pies przy budzie i czekać na kuriera, a jak skorzysta z toalety i akurat przyjedzie kurier to przesyłkę dostanie najwcześniej za 2 dni! Totalny brak szacunku do klientów z których tak naprawdę żyjecie. G R A T U L A C J E !

Magazynier
@anonymous 28.02.2018 19:11

Obsługa klienta nie dostaje nagród. Za rozwóz paczek odpowiada dział ktk(czyli kontroli kierowców). DHL stawia na Ukrainców, a tam połowa nie mówi po Polsku. Przepisy UE: Dział interwencji nie ma prawa podać tel. do kierowcy. Kierowca jeździ dwa razy do klienta a potem jest zwrot do nadawcy. Nie musi posiadać telefonu do obiorcy, szczególności gdy ten sobie nie życzy i ukrywa się przed podatkiem. Na ekspresach, czyli paczki do 31,5kg, nie mylić z szybkością dostawy, dziennie zwracane jest około 700 paczek i one są wliczone w straty. To odbiorca jest zainteresowany paczką a nie interwencja, DHL się z tym nie pierdzieli. Zauważyłem, że niekiedy obiorcy zamawiają ten sam towar w kilku sklepach internetowych, który pierwszy dostarczy(zastanie odbiorcę) to zarobi, za reszta wont. DHL zależy na opłacie za transport. Jeżeli nadawcy z odbiorcą oszukał DHL na wadze to paczka przeważnie wraca do nadawcy. Pozdrawiam

Patryk
@anonymous 28.02.2018 19:11

Pierwsze słyszę o jakichś nagrodach. Pracowałem na lotnisku w Gdańsku i niby nagrody to były za jakieś wyróżniające się postawy i zaangażowanie. Kopa w (usunięte przez administratora) tym przełożonym co tam pracują. Śmiechem parsknąłem jak zobaczyłem, że na umowę zlecenie szukają przez agencje.

MagazynierDHL

Myślę, że w każdym terminalu/CSie jest inaczej. Od ludzi zalezy atmosfera. Moge powiedziec jak jest w Lodzi. Jesli chodzi o kurierke to ja osobiscie nie przegryzlbym tego kawalka chleba. Praca po 10-12h, musisz byc caly czas skupiony, i zazwyczaj robic kilka rzeczy na raz. Jesli trafisz do dobrego przewoznika, wydaje mi sie ze na aspekt pieniezny wtedy nie ma co narzekac, jednakze praca nadaljestbardzo absorbujaca psychicznie i fizycznie. Wypowiedziec wiecej moge sie o pracy na magazynie. Kiedy ja zaczynalem przez agencje (na magazynie zawsze zaczynaszw ten sposob) pracabyla ciezka a placa glodowa, jednakze lubilem do niej chodzic ze wzgleduna atmosfere, wiec aspekt fiansowy zrzucilem na dalszy plan. Trzeba odpracowac swoje i zasluzyc na etat, musisz pokazac, ze zalezy Ci tej pracy, ze interesujesz sie nia i tym co sie w niej dzieje. Bedac pomocnym i pracowitym, kierownictwo na pewno Cie doceni i da tak przez wszystkich upragniony etat. (O ile takie beda, poniwaz czasami sa a czasami ich nie ma bardzo dlugo). Gdy dostajesz juz etat, mozesz byc z siebie zadowolony, poniewaz DHL naprawde nie jest zla firma. Pensja jak na polskie warunki ok, o ile pracujesz na noce. Atmosfera jest w porzadku, menadzerowie i kierownictwo traktuje Cie z szacunkiem, zawsze znajda da ciebie chwile na rozmowe, sa wobec Ciebie kulturalni, nie wywyzszaja i rozmawiaja jak rowny z rownym, niekiedy sa bardzo wymagajacy, ale nie oszukujny sie, nad kazdym jest przelozony, nie wazne czy koordynator lub kierownik, wszyscy maja pewne cele ktore musza wykonac, w koncu to praca. Jak juz mowilem pieniadze sa niezgorsze, i masz sporo benefitow z tytulu tego iz jestes pracownikiem DHL. Szanse rozwoju raczej nikle,ale to tez zalezy od wielkosci terminala. Najwyzsze szanse rozwoju są w CSach. Osobiscie DHL w lodzi jak najbardziej polecam, praca jest ciezka przed szczytem paczkowym jeszcze ciezsza ale daje mnostwo satysfakcji. 80% pracownikow etatowych przyszlo tu tylko na wakacje, 99% z nich zwiazalo sie z firma na dluzej. Osobiscie w lepszej firmie nie pracowalem. Pozdrawiam.

Dzięki Bogu były pracownik

Witaj Karolina. Przypuszczam, że wymienione przez Ciebie stanowisko dotyczy obsługi klienta w Punkcie obsługi w Warszawie. Jeśli tak, to z całą stanowczością odradzam Ci pracę w tym przybytku. Nie chodzi tu tylko o marne pieniądze, za które niemożliwością jest przeżycie w mieście, ani o absolutny brak rozwoju, szkoleń, czegokolwiek co zwiększałoby Twoją wartość na rynku pracy. Jeżeli jesteś osobą, która lubi donosić na współpracowników i gó#*@ z tego mieć to jest to miejsce dla Ciebie. Szefem jest facet o aparycji utuczonego wieprzka, który z pozoru sprawia wrażenie miłego, ugodowego człowieka, a w rzeczywistości nie robi ABSOLUTNIE NIC w stronę podwładnych, knuje intrygi, sklóca ludzi - 'ktoś' na miarę Januszowego Franka Underwooda. :-D W tej firmie wyższe stanowiska zarezerwowane są dla pociotków, ich duperek, reszta biomasy ma zapier@#%&$, żeby kasa Właścicieli się zgadzała. :) Mam nadzieję, że zapoznasz się z tym wpisem, zanim jakiś Spec od wizerunku tej Wielce Szanownej firmy zgłosi go do moderatorów i go usunie. PS. Szukaj pracy, nie obozu pracy :-)

anonim

(usunięte przez administratora)

HIJI

.Nie wiesz o czym piszesz to nie pisz

anonim

(usunięte przez administratora)

Patryk

Zależy na jakie stanowisko szukasz i gdzie szukasz ?. W Gdańsku to przez agencje pracy trafiłem na 2 oferty.

Zostaw opinię o DHL - Warszawa

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie DHL