Szanowny Panie. Kierując się ogłoszeniami reklamowymi Pana produktów w internecie zapragnąłem kupić jedną z sof typu Oliwia lub Gracja. Zapytanie złożyłem jeszcze w czerwcu. Kierowałem się wyglądem modeli takimi jak dostrzegłem w reklamie. Po kilku miesiącach nie mam sofy a w końcu powiedziano mi, że w reklamie pokazano wizje artysty a nie modele praktycznie dostępne. Prosiłem o jakąś pomoc i wskazanie modeli zbliżonych. I na tym się niestety skończyło. Jestem głęboko zawiedziony, a sposób traktowania przez Pana pracowników klientów daleki jest od normalnych form współpracy klient dostawca. Dalej mam zamiar kupi sofę, ale przyznam,że nie widzę sposobu. Mam nadzieję,ze Pan mi w tym pomoże. Pozdrawiam Wojciech Chwaja Kraków, wtnchwaja@pro.onet.pl
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.