Jestem pracownikiem firmy etos juz kilka ładnych lat i tak się zastanawiam dlaczego pracownicy firmy nie dostają nic na święta? Wszystkie konkurencyjne firmy z branży zapewniją swoim pracownikom karty sodexo, podarunkowe czy dodatek do wypłaty, natomiast Diverse udaje, że świąt nie ma. Przecież taka firma na pewno ma fundusz pracowniczy i raczej by nie zbiedniała, gdyby cokolwiek podarowała swoim pracownikom na świeta. Wstyd....
Wstyd mi przed znajomymi, bo każdy coś dostaje na świeta a nasza firma nawet czekolady nie da ????
BO naszą firma jest biedna. Szkoda tylko ,że na pomoc dla Ukrainy mieli kasę a dla pracowników to już brak. My dostaniemy e-mail z życzeniami i musimy się z tego cieszyć.
Ja też jestem pracownikiem firmy etos od paru lat i co roku dostaję paczkę świąteczną więc nie wiem skąd takie gadanie że firma nie daje nic na święta
Bardzo ciekawe, może w centrali pracujesz? Od 6 lat cukierka na święta nigdy nie widziałyśmy :)
No to może pracujesz u franczyzobiorcy. My w sklepach własnych dostajemy e-mail z życzeniami odpoczynku żebyśmy miały siłę zasowac po świętach
Etos ma fundusz ale my nie jesteśmy doceniani.. Tylko kierownicy regioni, centrala.. dostają paczki i robią sobie imprezę świąteczną w Gdańsku. My (osoby pracujące na sklepie) jesteśmy dla nich aż tak nic nie warci, że nawet czekolady nie dostaniemy.. No może maila z życzeniami.. łooł
Słyszałam o jednej wigilji firmowej. To chyba było dwa lata temu jak Pan trochę za dużo cherbaty z rumem wypił i przyozdabiał toaletę
W tym tyg mają wigilię bo już dzwonili, że trzeba być przygotowanym, posprzątać sklep i stać na przodzie gdyby Michał z Malwiną mieli wracać i przy okazji zrobić kontrolę.
To bardziej boli jak widać że na reklamę idzie tyle kasy że aż szkoda gadać.... o utrudnianiu w wyrobieniu premii i to przed świętami nie wspomne
Przecież wysla email 23go Malo??? ???????????? Ale zgadzam się. Zapierniczasz jak w Biedroneczce a ani dziękuję za pracę ani nic. Tylko ciągle jakieś pretensje o wszystko i o nic
miejmy nadzieję, że w tym roku się bardziej postarają z paczką. jedna czekolada,3 knopersy, 2 paczki gumisi etc. na 5 praciwników? jak to podzielić XD
Czy ktoś w końcu mógłby porozmawiać z pracownikami jak człowiek z człowiekiem? Informacje w tej firmie są poufne czy po prostu nie lubicie starać się o własnych pracowników? Jak wiadomo etos nie stara się aby w jakikolwiek sposób dać możliwość rozwoju, o lepszych pieniądzach tez nie ma co mówić ale istnieje coś takiego jak Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych. Czy etos jako tak duża spółka do niego należy? Ciężko stwierdzić, ponieważ każdy macha ręka gdy zada się to pytanie. Zakładowy fundusz musza utworzyć pracownicy którzy maja zatrudnionych co najmniej 50 pracowników. W 2020 roku w etosie było zatrudnionych 1182 osób. Rozmawiając z innymi pracownikami sklepów konkurencyjnych słyszy się, ze na wakacje maja dodatek jako WAKACJE POD GRUSZA, nie płaci tego pracodawca, z własnej kieszeni (etos nie martw się) tylko fundusz tworzy się z całorocznego odpisu podstawowego. Czy tak trudno postarać się o jakikolwiek dodatek dla pracowników? Ale o czym tu mówić jeżeli podwładni nawet wody za darmo nie dostają, pomijając temat zimnego jedzenia przez 12 godzin ponieważ firma nie zapewnia mikrofali czy lodówki aby zapobiec zepsucia i zatrucia pokarmowego. Firma mogłaby postarać się i dać cokolwiek ludziom tym z dołu, którzy tworzą renomę tej firmy i są pierwszymi osobami którzy maja kontakt z klientem. Zaczynajac od pakietu zdrowotnego, pakietu typu multisport, dodatkowo płatne nie chorobowe czy właśnie wakacje pod grusza. Na pracodawcy, który niezgodnie z przepisami gospodaruje środkami z funduszu lub nie tworzy funduszu pomimo takiego obowiązku, będzie spoczywała kara grzywny. Czy ktoś w końcu może odpowiedzieć na tak proste pytania? Dlaczego firma ma pracowników gdzieś, nie kiwnie palcem aby cokolwiek ulepszyć? Czy to takie trudne, zobaczyć jak inne firmy traktują pracowników?
Centrala pije na święta wódeczkę podczas gdy my zapieprzamy. Nawet znany fastfood Złote Łuki ma imprezy pracownicze. Trzeba spierdzielać z tej firmy - wyzysk, kołchoz, niskie zarobki, niewielkie perspektywy.
Ta strona jest po to żeby wyrażać swoją opinię, swoje wrażenia z pracy i tym podobne. Niestety ostatnimi czasami nie ma co firmy zachwalać, a ludzie tu piszący poprostu piszą prawdę. Nie jest kolorowo, zarobki średnie mnie trzyma tylko to że bardzo lubię ta prace, mam super koleżanki tyle z pozytywów.
A może ZFSS jest tylko pracownicy swoich należnych pieniędzy nigdy nie widzieli na oczy ? Księgowa w każdej firmie to szyją która obraca głową prezesa a jak wiadomo księgowe lubią być pazerne na kasę. Szczególnie łatwą. Może warto byłoby to sprawdzić ? Kontrol z ZUSu albo skarbówki wyjaśniła by wątpliwości a skoro powyżej 50 pracowników musi być ZFSS to nagle przy okazji kontroli by założyli żeby kontrola wyszła jak należy. Ludzie ruszcie głową. Jak nie chcą wam dać waszych pieniędzy po dobroci to trzeba ich zmotywować. Nie ma miękkiej gry. Jak raz jakiś mądry dyrektor czy kierownik dostanie po palcach albo po(usunięte przez administratora)za wynik kontroli to następnym razem już się tak ochoczo nie podłoży i sam będzie pilnował żeby wszystko grało jak się należy. A nie wiem cxy wiecie. Mandaty z ZUSu , KASu czy PIPu dla pracodawcy czy też kierowników dyrektorów nie są małe. To nie jest 100 czy 200 złotych..często zaczynają się od kilku tysięcy a mogą kończyć na 30 000. Czas ich naprostowac, a w szczególności tego kierownika co ze Starogardu dojeżdża - tego z kozią bródką. Ludzi ma za nic . Liczy się tylko on jego tabelki i wyniki. Zero człowieka w człowieku. Ciekawe czy dla żony i syna też taki jest. Jazda z typem.
Do nas co chwile przychodzą Maile z wyciąganiem konsekwencji ze slabej konwersji. Powiedzcie mi czy to normalne? Dla mnie to już podlega pod mobbing. Straszenie nas ze ludzie wchodzą i nie kupują bo ceny jakie są sami wiemy i co roku to samo. Nikt w tej pracy nie może sobie pozwolić na stanie i nic nie robienie bo sami wiemy ze tu nawet wieszaki trzeba poprawiać które są idealne ???? 12 godzin pracy ile ja razy poszłam tylko raz zjesc to nie wspomnę chyba nawet w biedronce tak nie ma. Muszę tu na razie pracować bo spłacam kredyt ale naprawdę ta firma to porażka
Wielu ma kredyt na głowie. Ale pracują w normalniejszych firmach. Patrząc na ilość wpisów i komentarzy o firmie ETOS i widząc że 99,99 % tych opinii jest negatywna to ja szukając pracy nawet minutę bym się nad pracą w tej firmie nie zastanawiał. Chyba że na stanowisku regionalnego za dobre pieniądze - szmacić ludzi i jeszcze dostawać za to wypłatę. Ale do tego trzeba mieć (usunięte przez administratora) charakter. Ale niektórzy tam na górze też już szukają oferty pracy w innych zakładach. Widziałem już 3 na rozmowie w innych firmach wgl nie związanych z branżą tekstylna. Uciekają z tej korporacji. Czyżby na górze też robiło się za gorąco i niektórzy nie wytrzymują cisnienia czy może kończy się kasa na premie dla regionalnych ? Tak czy owak - dla tej firmy nadchodzą ciężkie czasy a dla pracujących w niej jeszcze cięższe. Kto może niech szuka sobie pracy gdzie infziej bo dobrze to już było. Kiedyś..
powiem tak, niech regionalni lepiej przyjrzą się pracy swoich ulubieńców. pracuje tu już ładnych parę lat i nowe standardy premiowana są trochę krzywdzące. sklepy robią po ok 40% konwersji i to nie jest dziwne? wręcz są podawani jako przykład dla reszty. bywam w innych diversach dość często aby „podpatrzeć” jak te zespoły super działają z obsługą klienta.. niestety obsługi nie ma. a w weekend często dzień dobry nie usłyszysz a o promocji to zapomnij. za to widzisz jak sprzedawcy stoją przy ładzie i opowiadają sobie historię życia :) a sklepy które faktycznie dokładają starań aby wyrobić premię później muszą się gonić bo nagle z 12,5% konwersji robi się ok 20% na miesiącu. zabrakło ci 0.01%? pech, staraj się lepiej w następnym miesiącu…
są gorsze i lepsze dni, taka prawda. czasem samo się sprzedaje ale jednak często trzeba się nagadać do klienta aby kupił cokolwiek. od kilku lat mam wgląd w tabelki , ponieważ jesteśmy porównywani i działamy jak korpo.. i mnie zastanawia jak sklepy, gdzie kiedyś notorycznie były na czerwono lub ledwo co nad 12,5% nagle kręcą takie wyniki że głowę urywa. a ty do końca nie wiesz czy załapiesz się na premię czy nie, bo np. w zeszły tydzień wskaźniki pokazywały, że musisz mieć 15,4% do premii, kończysz miesiąc z 16% a dostajesz mail że średnia na koniec miesiąca wyniosła 16,7% i dowidzenia premio ..
W ogóle liczarki są żenada. W weekend wejdzie ci 8 osoba rodzinka wchodząca po 5 razy bo spacerują a potem masz się tłumaczyć czemu tak mało sprzedałaś. To nie rynek tylko galeria i tu jak ktoś chce to kupi prędzej bez mojego nagabywania niż z lataniem za (usunięte przez administratora) klienta który nie może w spokoju obejrzeć ubrań . Jest to dla mnie żenujące. Jeśli chodzi o premię w tej firmie to kiedyś może były teraz to co oni robią przechodzi ludzkie pojęcie. Ja idę tam aby odwalić pracę wracam i chce odebrać moją wypłatę nie będę się spuszczać i tak za tą praktycznie najniższą krajową i robić z siebie (usunięte przez administratora)
Zaklej sobie licznik jeśli nie masz go zamontowanego w suficie. Pracowałam w jednym z topowych salonów i takie działania to norma. Pracownicy kręcą ładne walki. Zresztą firma ta (usunięte przez administratora) ludzi to dlaczego pracownicy nie mogą kombinować. Jak by firma zaczęła traktować ludzi z szacunkiem i godnie ich wynagradzać to było by inaczej. Stawki kierowników i zastępców to kpina. Osoba na zleceniu zrobi pełen etat godzin dostaje wyższa wypłatę jak zastępca
Udostępnili roczne sprawozdanie finansowe i 34 milionów w 2022 roku spadli na 25 milionów w 2023. Ewidentnie nie dzieje się dobrze w tej firmie i jak zabrać to komu? Pracownikom. A zmiana systemu premii chyba to jeszcze bardziej pokazuje. Dla mnie ogromną żenada, w tej firmie można się czuć jak w Chinach i najlepiej pracować za (usunięte przez administratora) A jak się nie podoba to jak nie Ty to inny się znajdzie.
Boże ludzie wylewcie żale jakbyście conajmniej 50% udziałów mieli w tej firmie. Jesteście pracownikami, dostaliście zakres obowiązków, podpisaliście go a teraz płaczecie że musicie pracować. Te wszystkie wypowiedzi świadczą jedynie o Was.
Pracować można ale praca powinna być adekwatna do zarobków, a nie wypłaty ucięte , o premiach zapomnij , a pracy coraz więcej i etaty też ucięte.
Nie zgadzam się, na rozmowie obiecywano mi atrakcyjne premie zależne od zaangażowania. Cały nasz zespół staje na rzęsach by wszystko zrobić jak najlepiej, szybko przyjąć towar, obsłużyć każdego klienta, zrobić VM, a przez wieczną presję i niemożliwe do osiągniecia cele ciągle panuje napięta atmosfera. Zwalniają się dobrzy pracownicy, którzy przyznają, że gra jest niewarta świeczki. Wolą pójść gdzieś indziej i przynajmniej nie musieć się tak narobić i stresować a zarobić tyle samo, czyli najniższą krajową. Żal pracowników wynika właśnie z tego, że niektórzy bardzo się starają, pracują tam od lat, a firma w żaden sposób tego nie doceni, dostaniemy tylko maila, że mogliśmy dać z siebie więcej.
Widzisz, masz doświadczenie jak to wygląda a i tak i dalej się angażujesz pomimo że nie masz z tego satysfakcjonujących Cię korzyści. Teraz zastanów się kto jest w tym wszystkim za przeproszeniem de*bilem. Ty która liczysz na to że ktoś Cię będzie na rękach nosił za wyjątkowe zasługi dla firmy ? czy firma która wie że zrobisz robotę za 2 pracowników na etacie a i tak się nie zwolnisz jak nie wypłacą Ci premi :) nie odbieraj tego personalnie, ale tak wygląda teraz rynek pracy. Więc przestańcie w końcu jojczyć bo to nic nie zmieni. Oni to czytają i robią zakłady który sklep co pisze. Cieszcie się że jeszcze nie wyciągnęli z tego konsekwencji.
Dlatego przestańmy się spuszczać nad konwersją targetem i wszystkim innym bo premii i tak nie będzie. Poza tym i tak nie da się obsłużyć klienta tak jak się chce bo ciągle jest nawał pracy. Swoją drogą jeśli firma podobno to czyta mam pytanie CZY DOCZEKAMY SIĘ MUNDURKA ?
lubię pracę z klientem, dla mnie to nie jest problem. premia u nas zawsze była dopóki nie wprowadzono nowych zasad i sklepy zaczęły odwalać maniane. naszemu zespołowi zależy na dodatkowych pieniądzach a nie chcemy (usunięte przez administratora)
W salonach Diverse przepracowałem ponad dziesięć lat. Myślę, że to wystarczający dowód, aby spółce Etos S.A. dać pięć gwiazdek. Dziękuję za te lata, stawiane wyzwania i powierzane cele! Naśladując liczne anonimy, nie pozostaje mi nic innego jak podpisać się: Florian z ul. Fabiańskiej ze Smoczego Raju ;)
A ja mam takie przemyślenia. Ostatnimi czasy sklep wyglądał u nas w końcu fajnie. Mała ilość wyprzedaży, prawie cały sklep nowej kolekcji- w końcu czysto, nie jak w lumpeksie. I co? Trwało to raptem 2-3 tygodnie. Znowu pół sklepu wyprzedaży niczego to się nie trzyma, sklep wygląda źle . Wchodzisz i wszędzie wyprzedaż. Ta firma w ogóle nie potrafi zarządzać promocjami i wyprzedażą. Pierwsze ceny powinny być dużo niższe wtedy towar by szedł poczym robić dwa razy w roku konkretna wyprzedaż przeceniać ubrania o 70% na wiosnę i zimę tak jak to jest wszędzie. To u nas musi być lumpeks całym rokiem i te śmieszne minus ileś procent na drugi tańszy i tak cały rok. Klient już wie że tu wiecznie są promocje gdzie jak go o tym informuje to śmieje się w twarz i mówi a czy kiedyś tu nie było promocji?
ja mam sklep w małym miasteczku i mnie większość kasy robię właśnie z wyprzedaży, więc ja nie narzekam. a klienci do nas lubią wracać właśnie dlatego, że oprócz wyprzedaży zawsze jest dodatkowa promocja
Cześć, mam pytanie. Jak wygląda system premiowy na umowę o pracę oraz czy należą się wczasy pod gruszą, multisport. Oraz czy na święta są bony czy może jakieś paczki? Dzięki za informację, pozdrawiam
O jakiejkolwiek premii można pomarzyć. Wyrobisz głupią 100premii w jednym miesiącu to w drugim dostaniesz taki plan ze dostaniesz gołą wypłatę. MultiSport wczasy a co to jest w tej firmie. Nawet na zakupy artykułów biurowych czy chemi dostaniesz takie grosze że nie wiadomo czy się śmiać czy płakać
W tej firmie nic na święta się nie dostaje... Inne sieciówki dostają prezenty czy bony do sklepów tutaj nawet nie dadzą głupiej czekolady. W tym roku na mikołajki przysłali reklamówkę i parę słodyczy do podziału. Wczasy pod gruszą można sobie pomarzyć w tej firmie.
premie mamy przyznawane za wykonanie: -80,90,100 oraz powyżej 100% targetu - schodki premiowe; -śr. paragon wyższy niż średnia z sieci; - konwersję wyższą niż średnia z sieci; -szt. na paragonie 2,3 lub 3 w zależności od sezonu; - premie kwartalne; -premie po wizytowe; multisport nie ale medicover(praktycznie to samo) dwa pakiety do wyboru. wczasów pod gruszą niestety brak :(
Witajcie, kto u was w sklepie jest osobą decyzyjna odnośnie umowy o pracę? Kto ma głos w przedłużaniu umowy na rok i tak dalej? Kierownik sklepu czy kierownik regionalny Chciałbym zacząć pracę ale dużo widzę jest negatywnych opinii na ten temat
Nawet tej dłuższej niż na rok? Mój kierownik mówił, że on tylko decyduje komu przedłuża z 3 miesięcy na rok, a z roku na dłuższe regionalny. Jak to jest?
póścił ci bajkę, żeby mieć podkładkę w razie gdyby twój kiero nie chciał ci umowy przedłużyć :) pracuje tu 8 lat i nigdy nie było sytuacji, żeby regionalny o tym decydował. w końcu to nie on przebywa z pracownikami non stop i nie wie jak wygląda praca tak na prawdę pod jego nieobecność
Jestem pracownikiem firmy etos juz kilka ładnych lat i tak się zastanawiam dlaczego pracownicy firmy nie dostają nic na święta? Wszystkie konkurencyjne firmy z branży zapewniją swoim pracownikom karty sodexo, podarunkowe czy dodatek do wypłaty, natomiast Diverse udaje, że świąt nie ma. Przecież taka firma na pewno ma fundusz pracowniczy i raczej by nie zbiedniała, gdyby cokolwiek podarowała swoim pracownikom na świeta. Wstyd....
Wstyd mi przed znajomymi, bo każdy coś dostaje na świeta a nasza firma nawet czekolady nie da ????
BO naszą firma jest biedna. Szkoda tylko ,że na pomoc dla Ukrainy mieli kasę a dla pracowników to już brak. My dostaniemy e-mail z życzeniami i musimy się z tego cieszyć.
Ja też jestem pracownikiem firmy etos od paru lat i co roku dostaję paczkę świąteczną więc nie wiem skąd takie gadanie że firma nie daje nic na święta
Bardzo ciekawe, może w centrali pracujesz? Od 6 lat cukierka na święta nigdy nie widziałyśmy :)
No to może pracujesz u franczyzobiorcy. My w sklepach własnych dostajemy e-mail z życzeniami odpoczynku żebyśmy miały siłę zasowac po świętach
Etos ma fundusz ale my nie jesteśmy doceniani.. Tylko kierownicy regioni, centrala.. dostają paczki i robią sobie imprezę świąteczną w Gdańsku. My (osoby pracujące na sklepie) jesteśmy dla nich aż tak nic nie warci, że nawet czekolady nie dostaniemy.. No może maila z życzeniami.. łooł
Słyszałam o jednej wigilji firmowej. To chyba było dwa lata temu jak Pan trochę za dużo cherbaty z rumem wypił i przyozdabiał toaletę
W tym tyg mają wigilię bo już dzwonili, że trzeba być przygotowanym, posprzątać sklep i stać na przodzie gdyby Michał z Malwiną mieli wracać i przy okazji zrobić kontrolę.
To bardziej boli jak widać że na reklamę idzie tyle kasy że aż szkoda gadać.... o utrudnianiu w wyrobieniu premii i to przed świętami nie wspomne
Przecież wysla email 23go Malo??? ???????????? Ale zgadzam się. Zapierniczasz jak w Biedroneczce a ani dziękuję za pracę ani nic. Tylko ciągle jakieś pretensje o wszystko i o nic
miejmy nadzieję, że w tym roku się bardziej postarają z paczką. jedna czekolada,3 knopersy, 2 paczki gumisi etc. na 5 praciwników? jak to podzielić XD
Rekrutowano mnie do C. H., które dopiero ma się otworzyć. Kazano tylko opisać siebie, powiedziano ogólnie jak to ma wyglądać i jak wyglądają zarobki. Potem "szkolenie", czyli tak naprawdę praca w innych sklepach i dla osób chętnych chcących coś zarobić możliwość pracy w innych miastach.
Tak naprawdę zadano tylko jedno pytanie
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Drogi Etosie jaki sens jest od poniedzialku dawac zmiany a od środy przecenę całego sklepu I znowu musimy zmieniać. Łatwiej by było najpierw dać przecenę. Tniecie etaty jak się tylko da a pracy nie jest mniej a przez brak waszego logicznego zaplanowania nam pracy robi się jedno dwa razy. Jeśli jest to celowy zabieg żeby nam nie ułatwiać pracy to proszę pomyśleć, że firma na tym traci bo przy braku etatów nie jesteśmy w stanie wyrobić się z pracą okołosprzedażową i obsługą klienta na najwyższym poziomie.
Dopiero w przyszłym tygodniu przecenę przenosisz do sale, więc nie wiem w czym problem. Na ten moment nie wszystkie salony mają tyle jesiennej kolekcji, żeby móc to sensownie zamienić.
Tym bardziej jak się pracuje po dwie osoby na zmianie. Mam momentami dość nie jestem w stanie się rozdwoić obsługa klienta, kasa, zmiany, ogarnianie sklepu, dokładnie towaru. Wszystko by było okej ale nie ma ludzi chętnych do pracy długo tak nikt nie pociągnie. Regionalny chyba nie patrzy na grafiki które akceptuje albo udaje że nie widzi i ma w nosie to co się dzieje na salonie. Brak rąk do pracy brak dobrych utargów jak tak chcą niech tak mają
Teraz się nie przenosi, ale taka sytuacja gdzie robi się głupiego robote to zdarza się nie raz. Również proponuję, żeby Etos pomyślał nad logistyką bo przewalanie całego sklepu non stop jest okropne. Nie dość, że trzeba robić w kółko zmiany to jak przychodzi nowy towar to znowu trzeba wszystko przewalać bo sklepy są przeładowane ilością towaru, że się nigdzie nic nie mieści.
Proszę spróbować raz jeszcze przeczytać ze zrozumieniem wypowiedź Logicznego. Jeśli nie zrozmiałeś/aś to może ja przełożę z polskiego na polski. Chodzi o brak wystarczających etatatów aby co tydzień robić zmiany z przełożeniem kolekcji ,zmienic, układy ścian, zmienic ceny, przyjąć kartony z dostawą, nowych modeli,zrobic ponownie miejsce na nowości,gdzie w tym wszystkim znaleźć czas na profesjonalna obsługę. Przy dwóch osobach na zmianie przez całe 12h I nie odpowiadaj ,że wystarczy dobra organizacja pracy, bo nie wystarczy ! Jeśli nie ma ludzi do pracy to ona się sama nie zrobi, a Ci którzy pracują są tak zajechani ze wcześniej czy później szukają nowej.
dobrze przeczytać, że nie tylko u mnie są po 2 osoby :D ale ja po kilku latach już się nauczyłam - nie zdąrze piszę mail na koniec dnia do regio, że skończymy jutro. żadnych konsekwencji z tego nie ma. jesteśmy tylko ludźmi. a firma musi podać datę zakończenia danej pracy, wszędzie są terminy inczej byśmy jedną rzecz robili przez miesiąc
Ciekawi mnie jedno czy wy też musieliście zmyślać w odpowiedzi na maila odnośnie kolekcji La mas ????????
ja na tego maila nie odpisałam, ponieważ u nas nie ma fanatyków. ale dostaliśmy info że 2-3 sklepy mają napisać opinie i myślę że w większych miastach są ludzie, którzy się tym interesują i przychodz ą strikte po tą kolekcję. nie trzeba szukać afery tam gdzie jej nie ma ;)
Hej . Pisze z prośbą do góry. Zrobiliście dosyć duża wyprzedaż i tak ogólnie fajnie byłoby dać teraz pracownikom -40% na wyprzedaż póki jest sporo fajnych rzeczy i jest rozmiarówka . Tymbardziej że są nowe osoby na umowę zlecenie i by wzięły kilka koszulek do pracy .
Kochana o czym Ty mówisz. Już dwa razy dali nam na ochłapy że u nas nawet nie było jak koszulki wybrać. Niech sobie w (usunięte przez administratora) wsadza ja tam chodzę w swoich ubraniach bo nie będę dorabiać tej firmy skoro nie zapewnia mi ubrań. Ceny najtańsze to tu nie są nawet po rabatach i to za (usunięte przez administratora) do pracy
zamiast pisać tu napiszcie bezpośrednio do regio. nie zaszkodzi spróbować a może akurat zgłosi to wyżej
Cześć, czy podpisuje się na umowie w tej firmie że podczas kradzieży lub braku inwentaryzacji ze to pracownicy płacą za braki?
KIEROWNIK i zastępca odpowiadają za braki. Im regionalny zabiera z premii stanowiskowej.
Wszystkie osoby z UOP odpowiadają za braki. Zabierają z wyrobionej premii.
Słucham? To widzę że jesteśmy nieźle (usunięte przez administratora) przez kierownikow. U nas każda oddaje czy to zlecenie czy umowa o pracę jest składka!!! :( Czasami w ogóle zastawianiem się jaka jest rola kierownika ? Zrób za niego wszystko , dokumenty zakupy a on sobie stoi i pachnie ewentualnie zrobi grafik pod siebie oczywiście . Odezwiesz się to przecież będzie obraza. Źle się dzieje w tej firmie podejrzewam że na każdym sklepie jesteśmy wykorzystywane ale się boimy odezwać.
Jak kierownik może od was brać pieniądze.. jeśli są braki na inwentaryzacji to kierownik regionalny to rozlicza i zabierane jest to z wypłaty od razu. Za towar jest odpowiedzialny kierownik zastępca oraz sprzedawcy na UoP. Zlecenie nie odpowiada za braki inwen. Nigdy w moim sklepie nie było żadnych składek co to wgl ma znaczyć !! Dziwczyny zgłoście to do swojego KR bo to nie jest normalne.
Jaka składka? Przecież nam zabierają z wypłaty za straty. Twoja kiero ewidentnie robi walki na sklepie skoro robi jakieś dziwne składki. Jak mam być szczera to wynagrodzenie kierownika jest gówniane więc też niewiele robi na sklepie. Niestety co raz gorzej dzieje się w tej firmie a szkoda. Wymagają obsługi klienta jak w prestiżowym butiku, szkoda tylko, że brak inwestycji w pracownika. Żadnych szkoleń. Przecież można zrobić stanowisko trenera który prowadził by szkolenia na salonach. Spędziła by taka osoba dzień na salonie i pokazała by jak skutecznie obsługiwać. Może wtedy regionalni w końcu by zrozumieli, że każde miasto ma innego klienta i nie ma co tak porównywać 1:1 Regionalni co raz częściej traktują monitoring na sklepie po to żeby kontrolować pracowników a chyba nie po to są kamery. Nowy system premiowania dla kadry hmmmmm to jest chyba tylko po to aby odbierać premie funkcyjne bo przecież zawsze się coś znajdzie do przywalenia. Ja odeszłam z tej firmy 2 miesiące temu i nie żałuję
Masz rację. Wymogi tej firmy co do obsługi klienta to jest aż nie do uwierzenia. Nie jest ważne że masz mnóstwo roboty na sklepie i gdybyś faktycznie miała do każdego podchodzić przez cały dzień to ta robota w życiu nie byłaby zrobiona bo nie miałabyś na to czasu. Zdałam sobie sprawę że traktują nas jak tania siła robocza. Wiecznie źle wiecznie mało wiecznie maile z pretensjami od RK czasem czytam i nie wierzę jak można tak wymyślać . Do tego ostatnio nawet o mundurku możemy zapomnieć. Upały są a ciężko im dać koszulki żebyśmy miały coś świeżego na lato. Dużo można wymieniać jak bardzo człowiek ma tu dość. Psychika siada wracasz zmeczona po tej pracy że nic się nie chce już potem w dzień wolny.
pogadaj o tym z regio. czuję że za tymi składkami jest większa afera. po nitce do kłębka ;) po drugie. jak robisz inwent to od razu musisz wykazać straty. nie daj boże ktoś wpadnie na salon i sprawdzi faktyczny stan. jak się z tego wytłumaczy? albo bierze hajs do kieszeni żeby wyjść na zero lub nawet na plus. nie dajcie się dziewczyny
Ja to już nie wiem czy się śmiać czy płakać . Dziewczyny co oni z nami robią. Konkursy sprzedażowe żeby dostać ubrania do pracy??? Przepraszam bardzo a czy mundurki nie były zawsze normalnym ich obowiązkiem żeby nam zapewnić skoro oczekują od nas że mamy nosić diversa ? To teraz mamy na rzęsach stawać żeby sprzedaż szła i jakże cudowna firma nas wynagrodzi mundurkami.cyrk cyrk cyrk!
Zamiast robić konkursy sprzedażowe niech zrobią lepsze ubrania to sprzedaż będzie sama szła. Obwiniają nas za coś co nie jest naszą winą.
ja jestem zadowolona z jakości, czasem trafi się jakiś feler ale to chyba jak wszędzie. zwróćcie uwagę, że reklamacji klienci też nie zgłaszają tak często jak kiedyś
Praca fajna gorzej z kierownikami. Uważają się jakby byli właścicielami... O szacunku do pracownika nie wspomnę
Dokładnie, kierowniczka za bardzo się poczuła do wszystkiego i zaczęła traktować pracowników jak psy i nie wspomnę nawet o wyzywaniu pracownika. Kiedy była ze swoją ekipą na sklepie to nie potrafiła przyjąć nawet towaru i zrobić go w odpowiednim czasie tylko zostawiła wszystko na dni w których jej nie będzie i trzeba było sie wyrobić w jeden dzień z całym towarem.Po prostu jedna wielka żenada. Nie życzę nikomu takiej kierowniczki która rozkazuje…bez słowa proszę, dziękuję albo przepraszam i czuję się najważniejsza nie biorąc pod uwagę pracowników a najlepsi to będą traktowani ci co zostali zatrudnieni tylko przez nią. @Pracodawca
Dodatkowo odbierają sobie jakieś magiczne godziny w grafiku i wychodzą wcześniej z pracy nie informując o tym regionalnego. Ogólnie kierownicy robią takie rzeczy że jakby góra się dowiedziała to aut od razu
wydaje mi się że to zależy od charakteru człowieka a nie stanowiska. Awansowałam ze sprzedawcy. Nie wykorzystuje moich sprzedawców, dzielimy się obowiązkami, grafik dostosowuje do każdej.
powiem tak, niech regionalni lepiej przyjrzą się pracy swoich ulubieńców. pracuje tu już ładnych parę lat i nowe standardy premiowana są trochę krzywdzące. sklepy robią po ok 40% konwersji i to nie jest dziwne? wręcz są podawani jako przykład dla reszty. bywam w innych diversach dość często aby „podpatrzeć” jak te zespoły super działają z obsługą klienta.. niestety obsługi nie ma. a w weekend często dzień dobry nie usłyszysz a o promocji to zapomnij. za to widzisz jak sprzedawcy stoją przy ładzie i opowiadają sobie historię życia :) a sklepy które faktycznie dokładają starań aby wyrobić premię później muszą się gonić bo nagle z 12,5% konwersji robi się ok 20% na miesiącu. zabrakło ci 0.01%? pech, staraj się lepiej w następnym miesiącu…
są gorsze i lepsze dni, taka prawda. czasem samo się sprzedaje ale jednak często trzeba się nagadać do klienta aby kupił cokolwiek. od kilku lat mam wgląd w tabelki , ponieważ jesteśmy porównywani i działamy jak korpo.. i mnie zastanawia jak sklepy, gdzie kiedyś notorycznie były na czerwono lub ledwo co nad 12,5% nagle kręcą takie wyniki że głowę urywa. a ty do końca nie wiesz czy załapiesz się na premię czy nie, bo np. w zeszły tydzień wskaźniki pokazywały, że musisz mieć 15,4% do premii, kończysz miesiąc z 16% a dostajesz mail że średnia na koniec miesiąca wyniosła 16,7% i dowidzenia premio ..
W ogóle liczarki są żenada. W weekend wejdzie ci 8 osoba rodzinka wchodząca po 5 razy bo spacerują a potem masz się tłumaczyć czemu tak mało sprzedałaś. To nie rynek tylko galeria i tu jak ktoś chce to kupi prędzej bez mojego nagabywania niż z lataniem za (usunięte przez administratora) klienta który nie może w spokoju obejrzeć ubrań . Jest to dla mnie żenujące. Jeśli chodzi o premię w tej firmie to kiedyś może były teraz to co oni robią przechodzi ludzkie pojęcie. Ja idę tam aby odwalić pracę wracam i chce odebrać moją wypłatę nie będę się spuszczać i tak za tą praktycznie najniższą krajową i robić z siebie (usunięte przez administratora)
Zaklej sobie licznik jeśli nie masz go zamontowanego w suficie. Pracowałam w jednym z topowych salonów i takie działania to norma. Pracownicy kręcą ładne walki. Zresztą firma ta (usunięte przez administratora) ludzi to dlaczego pracownicy nie mogą kombinować. Jak by firma zaczęła traktować ludzi z szacunkiem i godnie ich wynagradzać to było by inaczej. Stawki kierowników i zastępców to kpina. Osoba na zleceniu zrobi pełen etat godzin dostaje wyższa wypłatę jak zastępca
Udostępnili roczne sprawozdanie finansowe i 34 milionów w 2022 roku spadli na 25 milionów w 2023. Ewidentnie nie dzieje się dobrze w tej firmie i jak zabrać to komu? Pracownikom. A zmiana systemu premii chyba to jeszcze bardziej pokazuje. Dla mnie ogromną żenada, w tej firmie można się czuć jak w Chinach i najlepiej pracować za (usunięte przez administratora) A jak się nie podoba to jak nie Ty to inny się znajdzie.
Boże ludzie wylewcie żale jakbyście conajmniej 50% udziałów mieli w tej firmie. Jesteście pracownikami, dostaliście zakres obowiązków, podpisaliście go a teraz płaczecie że musicie pracować. Te wszystkie wypowiedzi świadczą jedynie o Was.
Pracować można ale praca powinna być adekwatna do zarobków, a nie wypłaty ucięte , o premiach zapomnij , a pracy coraz więcej i etaty też ucięte.
Nie zgadzam się, na rozmowie obiecywano mi atrakcyjne premie zależne od zaangażowania. Cały nasz zespół staje na rzęsach by wszystko zrobić jak najlepiej, szybko przyjąć towar, obsłużyć każdego klienta, zrobić VM, a przez wieczną presję i niemożliwe do osiągniecia cele ciągle panuje napięta atmosfera. Zwalniają się dobrzy pracownicy, którzy przyznają, że gra jest niewarta świeczki. Wolą pójść gdzieś indziej i przynajmniej nie musieć się tak narobić i stresować a zarobić tyle samo, czyli najniższą krajową. Żal pracowników wynika właśnie z tego, że niektórzy bardzo się starają, pracują tam od lat, a firma w żaden sposób tego nie doceni, dostaniemy tylko maila, że mogliśmy dać z siebie więcej.
Widzisz, masz doświadczenie jak to wygląda a i tak i dalej się angażujesz pomimo że nie masz z tego satysfakcjonujących Cię korzyści. Teraz zastanów się kto jest w tym wszystkim za przeproszeniem de*bilem. Ty która liczysz na to że ktoś Cię będzie na rękach nosił za wyjątkowe zasługi dla firmy ? czy firma która wie że zrobisz robotę za 2 pracowników na etacie a i tak się nie zwolnisz jak nie wypłacą Ci premi :) nie odbieraj tego personalnie, ale tak wygląda teraz rynek pracy. Więc przestańcie w końcu jojczyć bo to nic nie zmieni. Oni to czytają i robią zakłady który sklep co pisze. Cieszcie się że jeszcze nie wyciągnęli z tego konsekwencji.
Dlatego przestańmy się spuszczać nad konwersją targetem i wszystkim innym bo premii i tak nie będzie. Poza tym i tak nie da się obsłużyć klienta tak jak się chce bo ciągle jest nawał pracy. Swoją drogą jeśli firma podobno to czyta mam pytanie CZY DOCZEKAMY SIĘ MUNDURKA ?
lubię pracę z klientem, dla mnie to nie jest problem. premia u nas zawsze była dopóki nie wprowadzono nowych zasad i sklepy zaczęły odwalać maniane. naszemu zespołowi zależy na dodatkowych pieniądzach a nie chcemy (usunięte przez administratora)
Czy można liczyć w firmie na stabilność zatrudnienia? Różnie się wypowiadaliście o tym. Jako pracownik sklepu chciałabym zagrzać gdzieś miejsce dłużej niż 3 miesiące...
Czy firma jest elastyczna co do godzin pracy i umów? Chciałam aplikować na asystentkę działu projektowego. W ofercie jest mowa o UoP i pełnym etacie. A np.zlecenie i pół etatu wchodzi w grę?
Widać dużo negatywnych opinii. Czy ktoś z was zgłaszał trudności z którymi się borykacie w sklepach kierownikowi regionalnemu lub wyżej jeśli taki kierownik nie reaguje?
Jak można mówić coś kierownikowi? Wszystko ma pasować tak jak on chce bo inaczej być nie może. Swoją drogą kierownicy myślą że są Bogami w tej firmie takie mam wrażenie . Regionalnemu? Po co? Żeby zaraz poszła fama na cały region dodatkowo mailowo pisane uwagi że tak być nie może od razu każdy w mojej pracy by wiedział że powiedziałam co się dzieje.
Widziałam ze jakieś zale zostały tu wylane na brak premii czy też jakichś tam podstawowych benefitów a mimo to ludzie i tak maja chęci żeby tu pracować. to ze względu na co innego?
Bo niektórzy nie mają możliwości znalezienia innej pracy w swoim mieście ! Za to w dużych miastach ludzie się tam zmieniają na potęgę , i nie tylko sprzedający , a to chyba daje do myślenia
Skoro nie mają innej możliwości to powinni docenić to miejsce, w którym pracują, a nie je opluwać. Nie gryzie się ręki, która cię karmi. Pamiętajmy, że nikt nikogo na siłę tam nie trzyma, chyba że się mylę...
Tak specjalista ds. obsługi technicznej obiektu to może mieć w ogóle jakaś fajna robotę? tato wiem, że będzie pracy sobie szukał a maja taka ofertę na stronie. o zarobkach kompletnie niczego nie piszą, więc zastanawiam się ile mogą w praktyce wynieść
hej, jak oceniacie pracę jako specjalista ds. kontroli jakości odzieży? jest to w miarę lekkie i znośne czy raczej nudne i monotonne? Jest teraz dostępna oferta na moje miasto i tak myślę czy by nie spróbować
Witajcie. Mam pytanie jak teraz wygląda premiowanie. Kiedyś było za wyrobiony min. 80% targetu, paragon oraz procent obsługi. Jak to teraz jest? Koszyk też się wlicza? Oczywiście moja kierowniczka nie interesuje się tym jakoś za bardzo żyje w swoim świecie premiowania i uwielbienia regionalnego, który również ma nas gdzieś i nie przyjeżdża a zadzwonić do niego strach bo będzie zły:)
Premię dostajesz za: średni paragon, koszyk, konwersję. Dodatkowo: za 80%, 90%, 100% i każdy kolejny procent powyżej 100. U nas w regionie jeśli nie zrobisz jednego z pierwszych trzech wskaźników ale zrobisz plan to i tak premie dostaniesz (szkoda, że jak zrobisz każdy wskaźnik i 100% to coś extra nie masz ale jak robisz kase to mozesz miec wywalone na konwersje (usunięte przez administratora))
Ile teraz zarabia się na poszczególnych stanowiskach w sklepie? Bez premii, na jaką podstawę może liczyć kierownik a na jaką sprzedawca?
Teraz najlepiej w tej firmie robić na zleceniu. O nic się nie martwisz nie robisz inwentaryzacji przyjęcia towaru i takie tam tyle że obsługujesz ludzi a jak masz godzin dużo to i 4 tysiące zarobisz jako sprzedawca nigdy w życiu tyle nie zarobisz a musisz robić dużo więcej od zlecenia. Kierownikiem w tej firmie zupełnie nie polecam być o wszystko masz przypał za marne pieniądze
Co proszę? Pracuje na zleceniu, ale mam takie same obowiązki jak wszyscy inni. Robię WSZYSTKO. Wszyscy mamy dokładnie taki sam zakres obowiązków, tyle że na zleceniu nie należy Ci się żadna premia.
Nawet jak robisz wszystko to lepiej, mając dużo godzin wychodzisz lepiej niż na umowie o pracę. Nie ma premii, ale chociaż Ci jej nie zabiorą za straty.
Oczywiście że najniższa krajowa plus premia za target którego nie da się wyrobić, a nawet jak się uda to obetną za coś co wymyślą
K. No co robisz ? Przyjmujesz towar ? Robisz inwestycje? Płacisz za skradziony towar ? Robisz zmiany ? Wysyłasz email? Urzerasz się z górą ? Tłumaczysz im się z każdej (usunięte przez administratora)?
Każda zjeceniowka, powinna przyjąć Towar, zrobic zmiany, odpowiadać na wiadomości. Owszem u mnie zlecenie nie rozlicza inwentaryzacji ale jak jest ma zmianie to dlaczego ma nie skanować towary. NIe robią grafiku i rozliczeń miesiąca ale jak jest cos nie tak to winny się tłumaczy a nie kiero. Zresztą dobrze wyszkolony pracownik przez dobrego kierownika popełnia sporadyczne błędy. Jeśli jesteś do bani zarządzającym to masz się z czego tlumaczy . Ja na szczęście mam super zespół i jie mam się z czego tłumaczyć Radziła bym zacząć od patrzenia na siebie i czy Ty wykonujesz swoje obowiązki jak nalezy
Dokładnie tak. Nie odpowiadam tylko za tworzenie grafika, rozliczeń miesiąca i za skradziony towar (wszyscy dokładamy wszelkich starań by pilnować asortymentu, więc zdarza się to naprawdę sporadycznie) Reszta moich obowiązków jest taka sama jak każdego sprzedawcy na UOP.
Hej, znalazłam na stronie ofertę dla projektanta odzieży. jest tu może ktoś teraz kto mógłby ocenić czy jest jakaś super presja czy raczej normalnie się pracuje? w opisie podkreślają odporność na stres przy czym nie widzę wzmianki o premii a tu coś o niej wspominaliście
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Etos S.A. - Gdańsk
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Etos S.A.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Etos S.A.?
Zobacz opinie na temat firmy Etos S.A. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 126.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Etos S.A.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 108, z czego 2 to opinie pozytywne, 79 to opinie negatywne, a 27 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Etos S.A.?
Kandydaci do pracy w Etos S.A. napisali 7 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.
- Bysewska 23
80-298 Gdańsk - NIP: 5840303202 REGON: 192975787 KRS: 0000178415
- Oddziały Etos S.A. »
- Bełchatów piotrków - Diverse
- Biała Podlaska - Diverse
- Bolesławiec - Diverse
- Chełm - Diverse
- Dąbrowa Górnicza - Diverse
- Elbląg - Diverse
- Ełk - Diverse
- Garwolin - Diverse
- Gdańsk - Diverse
- Gdańsk - Diverse
- Gdańsk - Diverse
- Gorzów Wielkopolski - Diverse
- Grójec - Diverse
- Jasin k .swarzędza - Diverse
- Jastrzębie-Zdrój - Diverse
- Jelenia Góra - Diverse
- Kamień Pomorski - Diverse
- Katowice - Diverse
- Katowice - Diverse
- Kąty Wrocławskie - Diverse
- Kluczbork - Diverse
- Konin - Diverse
- Kościerzyna - Diverse
- Kraków - Diverse
- Kraków - DIVERSE
- Krasnystaw - Diverse
- Krotoszyn - Diverse
- Kutno - Diverse
- Kwidzyn - Diverse
- Lubań - Diverse
- Lublin - Diverse
- Łomża - Diverse
- Łódź - Diverse
- Łódź - Diverse
- Łódź - Etos S.A. Sklep Diverse
- Mińsk Mazowiecki - Diverse
- Mysłowice - Diverse
- Nowa Sól - Diverse
- Ostrowiec nad Kamienną - Diverse
- Ostrów Wielkopolski - Diverse
- Otwock - Diverse
- Płock - Diverse
- Police - Diverse
- Poznań - Diverse
- Poznań - Diverse
- Poznań - Diverse
- Poznań - Diverse
- Poznań - Diverse
- Racibórz - Diverse
- Radom - Diverse
- Radom - Diverse
- Rawicz - Diverse
- Ruda Śląska - Diverse
- Ruszowice - Diverse
- Rypin - Diverse
- Rzeszów - Diverse
- Skarżysko-Kamienna - Diverse
- Skierniewice - Diverse
- Słubice - Diverse
- Starachowice - Diverse
- Stargard Szczeciński - Diverse
- Staszów - Diverse
- Suwałki - Diverse
- Swadzim - Diverse
- Szamotuły - Diverse
- Szczecin - Diverse
- Szczecin - Diverse
- Szczecin - Diverse
- Świdnica - Diverse
- Świnoujście - Diverse
- Tarnobrzeg - Diverse
- Warszawa - Diverse
- Warszawa - Diverse
- Warszawa - Diverse
- Warszawa - Diverse
- Warszawa - Diverse
- Warszawa - DIVERSE
- Warszawa - Etos -Diverse
- Władysławowo kuźnica jastarnia jurata hel - Diverse
- Włocławek - Diverse
- Wodzisław Śląski - Diverse
- Wrocław - DIVERSE
- Zabrze - Diverse
- Zakopane - Diverse
- Zamość - Diverse
- Zgorzelec - Diverse
- Zielona Góra - Diverse
- Żary - Diverse
- Żywiec - Diverse
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Produkcja odzieży wierzchniej - Gdańsk
Popularne
- VRG S.A.
- LPP S.A. Reserved
- DCG S.A.
- CALZ Polska Sp. z o.o.
- Peek & Cloppenburg
- Levi Strauss Poland Sp. z o.o. (Zakład Produkcyjny)
- BrandBQ Sp. z o.o.
- Beata Roszak-Kuryłowicz Fabryka Stylu
- Witold Dąbrowski Salon Mody
- DH Vitkac
- Paweł Bednarek Pawlito
- Vizarro Group Sp. z o.o.
- Firma Handlowa Kleopatra Jacek Widz
- Anataka Retail 2 Sp. z o.o.
- Star Jade Centrum Chińskie Opole ul. Ozimska 72
- ALBIONE
- Hotelik BEJ
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |