Widziałam, że co jakiś sklep potrzebuje sprzedawcy, z czego wynika rotacja ? Czy tworzą nowe stanowiska i zatrudniają więcej pracowników? Ile proponują sprzedawcom stacjonarnym na początek? Od początku ma się umowę o pracę czy jest jakiś okres próbny?
Znizki to chyba na skarpetki :). Nie ma nowych stanowisk, sa za to obcinane godziny, nierealne targety do wyrobienia, regionalni którzy potrafią ci powiedzieć że nie potrafisz sprzedawać i gnoja cie na każdym kroku, niewazne co byś zrobila Anno i tak będzie źle.
W jaki więc sposób przełożeni organizują pracę i szkolenia ze sprzedaży, że później zgłaszają się z takimi słowami do pracownika? Jest to przynajmniej komunikowane na osobności?
Szkolenia ze sprzedaży? Humor się trzyma widzę :) Szkolenia są robione, gdy ktoś sobie przypomni, najczęściej nieadekwatne do aktualnej sytuacji panującej na danym sklepie
I oczywiście szkolenia robimy w swoim zakresie :) nikt nie przyjezdza nie opowiada o produktach i ich zastosowaniach. Za to sa regionalni którzy wręczają ci "kartkę sprzedazowa" której musisz się trzymać przy rozmowie z klientem... bo inaczej usłyszysz ze nic nie potrafisz :) sklep moze mieć same dobre wyniki sprzedażowe względem pieniedzy- ale i tak nic nie potrafisz.
Na tej kartce jest jakaś formułka? Powiedz coś więcej, czy tam się pracuje według jakichś sztywnych regułek czy jest miejsce na elastyczność. Są jakieś kary finansowe za nieprzestrzeganie „instrukcji”?
Uczycie się od innych pracowników czy trzeba opłacać to z własnej kieszeni? Macie hasła "klucz", dzięki którym odbywa się sprzedaż?
Ile marudzenia...nierealne targety, obcinane godziny. Skoro jest tak źle to czemu ludzie tutaj nadal pracują? Z doświadczenia wiem że zawsze są jakieś plusy więc może lepiej powiedzcie o tych pozytywach. Skoro targety są nierealne to może chociaż podstawa jest wysoka..
nie ma to jak składać CV, nie dostać zadnej odpowiedzi, a na numer z ogłoszenia, trafiać do biura obsługi klienta. BRAWO!!
niestety ogarnięte tutaj mają rekrutacje tak że po prostu brak słów, nikt chyba nie wie co tu sie dzieje, zamieszanie kosmiczne. informacje zwrotne z rekrutacji właściwie nie istnieja
Ostro walczyć tu o premie wcześniej trzeba było. do dziś tak macie czy może więcej płacą? podwyżki chociaż wyrównały inflacje czy może sa wyzsze?
Dopiero co byłą w internecie rekrutacja od nich na posadę głównej księgowej. Podoba mi się ta praca, ale chcę o coś zapytać. Praca miała być na kontrakcie b2b. Czy wiecie, jaka jest wtedy pensja netto? Dają tam część etatu, więc chodzi mi o wymiar 20 h tygodniowo.
Brak odpowiedzi ze strony firmy na reklamację obuwia. Brak kontaktu z firmą. Telefon podany na stronie informuje o godzinach pracy biura obsługi i się rozłącza.
Kurcze. Jak zapytać tu pracowników o szkolenia, to pada odpowiedź, że dzieje się to jedynie we własnym zakresie i że jak przyjeżdża regionalny to dostaję się jakąś karteczkę z instrukcjami, jak gadać z klientami. A w ogłoszeniu - sprzedawca w salonie Nike we Wrocławiu - , co je niedawno dali piszą, że oferują niezbędną wiedzę na start, pakiet benefitów (w tym ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty etc.) i stałe wynagrodzenie + premia frekwencyjna + premia za realizację planów. Czy da się podać, co to są za kwoty, tej pensji zasadniczej i obu premii? I jakie targety, by zgarnąć tę drugą premię?
Nie ma premii :) cele są wygórowane chyba specjalnie żeby ich nie zrobić, jeśli wyrobicie premie dzienna to premia to są marne grosze na które nawet nie opłaca się starać :) spoko konkursy indywidualne, ale tez kwestia zespołu w którym pracujesz czy masz na nie szanse, ale kwota nie jest wyższa niż 200 zł wiec tyle co niecała bluza. Ale tak ogólnie to premi nie ma :)
Te cele zawsze były takie, jakie są teraz? Czy zwiększali to z biegiem czasu? Zastanawiam się czy kiedys było łatwiej o te premie. A z socjalu co tu dają?
To w ogłoszeniach jest błąd czy piszą tak na zachętę? Ile na dzień wnosi premia i jak można ją dostać? Chodzi o sprzedaż? Możesz napisać co jaki czas macie konkursy i czy ciężko jest coś wygrać?
NIE MAJĄ NA STANIE BUTÓW KTÓRYMI HANDLUJĄ,PIENIĄDZE WPŁACONE,PO KILKU DNIACH RACZĄ ODPISAĆ ŻE BRAK NA STANIE,KONTAKT ZEROWY,TO JEST NR.PODANY DO KONTAKTU 59 300 33 32,NIECH KTOŚ SPRÓBUJE SIĘ DODZWONIĆ DO NICH-PORAŻKA,
Mialem dosłownie tak samo zamówiłem buty czekałem 2 dni i po 2 dniach napisali ze brak na stanie i że zwrócą pieniadze Napisale wczoraj że zwrócą do dzisiaj i nie ma nie polecam serdecznie tego sklepu niech @Pracodawca zwolni niektorych ludzi z działu obsługi klienta bo to porażka jest
Widziałam, że co jakiś sklep potrzebuje sprzedawcy, z czego wynika rotacja ? Czy tworzą nowe stanowiska i zatrudniają więcej pracowników? Ile proponują sprzedawcom stacjonarnym na początek? Od początku ma się umowę o pracę czy jest jakiś okres próbny?
Znizki to chyba na skarpetki :). Nie ma nowych stanowisk, sa za to obcinane godziny, nierealne targety do wyrobienia, regionalni którzy potrafią ci powiedzieć że nie potrafisz sprzedawać i gnoja cie na każdym kroku, niewazne co byś zrobila Anno i tak będzie źle.
W jaki więc sposób przełożeni organizują pracę i szkolenia ze sprzedaży, że później zgłaszają się z takimi słowami do pracownika? Jest to przynajmniej komunikowane na osobności?
Szkolenia ze sprzedaży? Humor się trzyma widzę :) Szkolenia są robione, gdy ktoś sobie przypomni, najczęściej nieadekwatne do aktualnej sytuacji panującej na danym sklepie
I oczywiście szkolenia robimy w swoim zakresie :) nikt nie przyjezdza nie opowiada o produktach i ich zastosowaniach. Za to sa regionalni którzy wręczają ci "kartkę sprzedazowa" której musisz się trzymać przy rozmowie z klientem... bo inaczej usłyszysz ze nic nie potrafisz :) sklep moze mieć same dobre wyniki sprzedażowe względem pieniedzy- ale i tak nic nie potrafisz.
Na tej kartce jest jakaś formułka? Powiedz coś więcej, czy tam się pracuje według jakichś sztywnych regułek czy jest miejsce na elastyczność. Są jakieś kary finansowe za nieprzestrzeganie „instrukcji”?
Uczycie się od innych pracowników czy trzeba opłacać to z własnej kieszeni? Macie hasła "klucz", dzięki którym odbywa się sprzedaż?
Jak się pracuje z ludźmi z Adrenaline.pl?
Dramat. Jeśli nie upomnienie się o zwrot pieniędzy to go nie dostaniecie.
Witam dzień przed Wigiliq Bożego Narodzenia kurier z firmy In Post zadzwonil na mój domofon prosząc.o zejście na dół z gotówką ponieważ ma paczkę dla mnie. Zszedłem ,ja spodziewałem się innej przesyłki więc od razu wiedziałem że sprawa śmierdzi, kurier wcisnął mi karton z obuwiem wyrwał pieniądze z dłoni i nim zgłosiłem sprawę na policję uciekł.Okazalo się że Adrenaline .pl z Olsztyna wysłali paczkę z butami na mij adres ale na dane innej osoby. Zadzwoniłem do Biura Obslugi Klienta do Adrenaline.pl i sprawę opisałem tak jak wszystko miało miejsce. Poinformowano mnie ze jeszcze w dzień Wigilii będzie kurier po zwrot obuwia a ja swoje 330 złotych do Sylwestra otrzymam przekazem pocztowym na moje dane. Dziś mamy już półtora tygodnia po Sylwestrze a pieniędzy nie ma . Postanawiam co nastąpi, rozmawiałem z moim Adwokatem, dziś jedziemy do Olsztyna obciążając Adrenaline.pl kosztami czasu, podróży i pracy mojegonAdwokata, wchodzimy do sklepu w Centrum Handlowym gdzie Adrenaline.pl prowadzi sprzedaż i zajmujemy towar opierając się o cala dokumentację, nagrania rozmow ,I dokumentację wydatków związanych z pracą i podróżą mojego Adwokatka. Jak dla mnie ten sklep spadł (usunięte przez administratora)obsługa jest goloslowna i takie incydenty nie powinny nigdy mieć miejsca które.sa.czescia praktyk na niekorzyść osób pokrzywdzonych przez tą firmę krzak. Obuwie jest niskiej jakości widziałem na własne oczy zapewne kupowane z fabryk jako produkt klasy B lub C i spr,edawane jako produkt klasy A klientom . Dlatego też w 80 procentach sprzedaz obuwia jest oferowana online aby klient nie mógł dokonać zwrotu w formie reklamacji,czytalem ze maja eksperta który każde reklamacje opiniuje bzdura że obuwie bylo czyszczone detergentami przed zwrotami obuwia przez klientów i na podstawie tej opinii Adrenaline.pl Stara się unikać zwrotów kosztów zapłaty oraz obuwia z powrotem klientom. Zanim zdecydujecie się na zakup z Adrenaline.pl pogrzebcie po forach opiniowych na ich temat na internecie ręczę swoim słowem za to co pisze. Pozdrawiam wszystkich Daniel, Warszawa
(usunięte przez administratora) trzymaja na sklepach kilkanaście kartonów z dunkami i nie pozwalają sprzedawać sklepom, kaza odsyłać i same sprzedaja resellera z magazynu centralnego. Ciekawe czy oficjalny Nike wie o tym fakcie he he he. Nie dziwie się ze nike i adidas chca kończyć z nimi współpracę jak tak niszczą ta marke
Sklep kłamców. Wystawiają towar, którego nie mają w magazynie (oczywiście zostałem o tym poinformowany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty); żeby odzyskać pieniądze, specjalnie muszę pisać, szkoda tylko, że NIKT NIE ODPOWIADA. Wydzwaniam na infolinię, nie działa przez wirusa, rozumiem, tylko jak w takim razie mam żądać zwrotu? Pisałem nawet na messengerze, zostałem poinformowany, że na pewno dostanę maila zwrotnego jeszcze tego samego dnia - kolejne kłamstwo! Dopiero po wysłaniu trzeciego już e-maila, dwa dni później, dostałem jakąś odpowiedź. Zwrot kasy szybko, ale za okłamywanie klienta, brak kontaktu, trzymanie w niepewności - STANOWCZO ODRADZAM!
![Adrenaline.pl](/assets/images/company/nologo-80.png)
Pracodawca
Dziękujemy za wpis. Proszę jednak mieć na uwadze, że jest to miejsce do prezentowania opinii nt. pracodawcy a nie produktów. Jeśli ma Pan zastrzeżenia do sposobu obsługi proszę o kontakt z naszym działem reklamacji. Obecnie infolinia działa, a jej pracownicy starają się możliwie szybko reagować. Kontakt z działem: reklamacje@adrenaline.pl +48 59 300 33 34 Poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00 Produkty wystawiane w sklepie internetowym fizycznie przygotowywane są w sklepach stacjonarnych, a baza produktów odświeżana jest z pewnym opóźnieniem, więc niestety zdarzają się sytuacje, gdy dany produkt nie jest już fizycznie dostępny. Pracujemy nad tym, aby takie sytuacje się nie zdarzały. W czasie epidemii kontakt z infolinią rzeczywiście był utrudniony, stąd dodatkowe niedogodności, których Pan doświadczył. Serdecznie za to przepraszamy. Pozdrawiam, Agnieszka, adrenaline.pl
Ciekawe, że na stronie w opcji adresy sklepów stacjonarnych nie ma ani jednego kontaktu. Dobrze, że sprawdziłem opinie przed złożeniem zamówienia. Ponadto na stronie informacja, że sklep jest niecertyfikowany (trzeba troche pollikac by do tego dotrzec) też daje do myślenia..
Na stronie Adrenaline.pl, w podstronie „Nasze salony” są kompletne informacje kontaktowe (adres, mail, numer telefonu) dla każdego naszego sklepu. Zapewniamy również, że jesteśmy partnerem Nike, co też łatwo sprawdzić na oficjalnej stronie brandu i ich sklepów. Dodamy, że portal Gowork służy głównie do wymieniania się opiniami pracowników i kandydatów do pracy, od komentarzy klientów mamy inne portale, takie jak np. Opineo. Pozdrawiamy, adrenaline.pl
Zarobki słabe, dogadywanie jakichś podwyżek (po efektach pracy) jest niemożliwe. Zgłaszane problemy zostały traktowane jak wiatr. Zniżki pracownicze tylko na skarpety, wszystkie inne produkty były wyłączone ZE ZNIŻEK PRACOWNICZYCH. No i dowiadywanie się nie od firmy tylko od osób trzecich, że sklep będzie zamykany też całkiem nieprofesjonalne. Dwoma słowami Nie polecam.
Brak słów ba reklamacje tego sklepu więcej buty leżały na reklamacji niż miałem na nogach po powtórnej reklamacji stwierdzili ze buty zostały uszkodzone mechanicznie szok i nie dowierzanie buty za 450zl w 3 miesiące 2 reklamacje sprzedawczyni gdy ja zapytałem czy było więcej reklamacji na ten model mówiła ze tak omijać ten sklep szerokim łukiem
Czy pracownicy w Adrenaline.pl dogadują się między sobą?
Jak jest dobra ekipa to szybko wrzucają do niej jakiegoś kreta, który wszystko psuje
Dla mnie ten śmieszny ich fundusz inwentaryzacyjny co wali 40% z premii to największy wał. Kradzieże są wszędzie wiadomo - ale że pracownicy mają za to płacić i to jeszcze nie mało? Najlepsze jak kończysz z nimi współpracę i nie załapujesz na okres inwentaryzacyjny - wtedy zapomnij o jakimkolwiek "wyrównaniu" premii. Reszta komentarzy o nich też mówi sama za siebie.
Ta firma to jeden wielki żart. Podejście "góry" do pracowników jest dramatyczne. Dyrektor generalny sklepu bardziej by się nadawał na targ niż do sportowych sklepów. Nie potrafi złapać dobrego kontaktu z pracownikami, narzuca śmieszne korporacyjne założenia, przychodzi do sklepu i wymaga od pracownika tłumaczenia dlaczego nie wyrabiany jest budżet, po czym podsuwa pomysły żeby zaczepiać np dzieci klientów i wciskać im produkt. Szef skąpy na każdy grosz. Pracownik nie jest doceniany w tej firmie. Dla pracowników na zleceniu nawet nie było żadnego podarunku świątecznego. Założenia strasznie wygórowane, których zazwyczaj nie dało się wyrobić, a jeśli już się udało to nie było warte śmiesznej "premii". Zawsze to pracownik był najgorszy, a ryba psuje się od głowy, więc może warto wziąć to do siebie. Nie ma w tej firmie nadgodzin, a pracy dużo przez co, trzeba było często zostawać dłużej. Nie ma opcji, że dostaniecie za to pieniążki. Jedynie odbiór godzin. Praca nocna płacona bez dodatkowych premii. Kolejna żenująca kwestia dotyczy reklamacji. Rzeczoznawca ma nałożone z góry, że większość reklamacji ma być odrzucana, a później to pracownik musi się tłumaczyć dlaczego tak jest.
Za nagodziny maja placone ale kierownicy, przeciez oni sa jeszcze wzglednie szanowani w tej firmie
Pracując w firmie Adrenaline człowiek czuje upokorzenie, które się nie kończy. Premie są niezrozumiałe i nigdy nie wiesz, ile tak na prawdę dostaniesz- dopiero w nowym miesiącu łaskawie zostaniesz poinformowany ile ci się należy, nie mówiąc o spychaniu odpowiedzialności między szczeblami. Oczywiście fundusz inwentaryzacyjny jest blefem i ściema, która nie ma regulaminu ani żadnego dokumentu, który potwierdza ze się na niego zgadzasz a ucinają premie o 40% Księżniczka z kuzyneczką robią co chcą, nikt ich nie powstrzymuje łącznie z kradzieżami butów dropowych! Skandal!!! Oficjalny Nike bardzo dobrze robi, ze ucina im współpracę z każdym salonem po kolei, bo to najgorszy franczyzobiorca…… WSTYD!!!!
Omijać szerokim łukiem prace u nich. Kpi poza sezonem nie do zrealizowania i podnoszenie budzetow. Premie zależne albo od budżetu albo od KPI, co oczywiście podnoszenie budzetow aby sklep go nie zrealizowal u nich to norma (premie wypłacają tylko do zreazliwoanego 120% budzetu). W sezonie nie jeden sklep realizuje więcej, ale zapomnijcie ze wypłaca coś ekstra, potem zdziwieni, ze pracownicy maja w (usunięte przez administratora) dalsza realizację i starania- gdzie tylko się od pracownikow wymaga...ale droga firmo- wszystko działa w dwie strony ;) słowem "gratulacje" czlowiek za czynsz nie zaplaci ;)
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Adrenaline.pl - Olsztyn
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
![Adrenaline.pl](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Adrenaline.pl](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Adrenaline.pl?
Zobacz opinie na temat firmy Adrenaline.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Adrenaline.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 2 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
- Niepodległości 57/lokal C
10-044 Olsztyn - NIP: 7393871852 KRS: 0000535575
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Produkcja odzieży wierzchniej - Olsztyn
Popularne
- VRG S.A.
- Etos S.A.
- LPP S.A. Reserved
- DCG S.A.
- CALZ Polska Sp. z o.o.
- Peek & Cloppenburg
- Levi Strauss Poland Sp. z o.o. (Zakład Produkcyjny)
- BrandBQ Sp. z o.o.
- Promod Polska Sp. z o.o.
- "COTTON" STANISŁAW KIEBAŁA
- Królowa Shoppingu Maciej Tokarski
- Primark Sklepy Sp. z o.o.
- Xl-Ka Sklep z Odzieżą XXL Ludmiła Rejment
- Modelisa Fashion Eliza Żak
- DH Vitkac
- Bra Sklepik Dorota Główczewska
- Łukasz Lipski Galeria Odzieży For You
- Agnieszka Jagieła Styl i Szyk
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |