Opinie o Adrenaline.pl w Olsztyn

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz obecnych pracowników o firmie Adrenaline.pl. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do zatrudnienia w Adrenaline.pl na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Produkcja odzieży wierzchniej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Adrenaline.pl w Olsztyn

Anna
Inne

Widziałam, że co jakiś sklep potrzebuje sprzedawcy, z czego wynika rotacja ? Czy tworzą nowe stanowiska i zatrudniają więcej pracowników? Ile proponują sprzedawcom stacjonarnym na początek? Od początku ma się umowę o pracę czy jest jakiś okres próbny?

Dora
Inne
@Katarzyna

Uczycie się od innych pracowników czy trzeba opłacać to z własnej kieszeni? Macie hasła "klucz", dzięki którym odbywa się sprzedaż?

Mafestolec Nowy wpis
Kandydat

nie ma to jak składać CV, nie dostać zadnej odpowiedzi, a na numer z ogłoszenia, trafiać do biura obsługi klienta. BRAWO!!

Diana Nowy wpis
Inne

Dopiero co byłą w internecie rekrutacja od nich na posadę głównej księgowej. Podoba mi się ta praca, ale chcę o coś zapytać. Praca miała być na kontrakcie b2b. Czy wiecie, jaka jest wtedy pensja netto? Dają tam część etatu, więc chodzi mi o wymiar 20 h tygodniowo.

Paweł Nowy wpis
Inne

Brak odpowiedzi ze strony firmy na reklamację obuwia. Brak kontaktu z firmą. Telefon podany na stronie informuje o godzinach pracy biura obsługi i się rozłącza.

Rafał
Inne

Kurcze. Jak zapytać tu pracowników o szkolenia, to pada odpowiedź, że dzieje się to jedynie we własnym zakresie i że jak przyjeżdża regionalny to dostaję się jakąś karteczkę z instrukcjami, jak gadać z klientami. A w ogłoszeniu - sprzedawca w salonie Nike we Wrocławiu - , co je niedawno dali piszą, że oferują niezbędną wiedzę na start, pakiet benefitów (w tym ubezpieczenie na życie, zniżki na produkty etc.) i stałe wynagrodzenie + premia frekwencyjna + premia za realizację planów. Czy da się podać, co to są za kwoty, tej pensji zasadniczej i obu premii? I jakie targety, by zgarnąć tę drugą premię?

Exworker
Były pracownik
@Rafał

Nie ma premii :) cele są wygórowane chyba specjalnie żeby ich nie zrobić, jeśli wyrobicie premie dzienna to premia to są marne grosze na które nawet nie opłaca się starać :) spoko konkursy indywidualne, ale tez kwestia zespołu w którym pracujesz czy masz na nie szanse, ale kwota nie jest wyższa niż 200 zł wiec tyle co niecała bluza. Ale tak ogólnie to premi nie ma :)

Angela
Inne
@Exworker

Te cele zawsze były takie, jakie są teraz? Czy zwiększali to z biegiem czasu? Zastanawiam się czy kiedys było łatwiej o te premie. A z socjalu co tu dają?

anonim Nowy wpis
Inne
@Exworker

To w ogłoszeniach jest błąd czy piszą tak na zachętę? Ile na dzień wnosi premia i jak można ją dostać? Chodzi o sprzedaż? Możesz napisać co jaki czas macie konkursy i czy ciężko jest coś wygrać?

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Adrenaline.pl szukała nowego pracownika na stanowisko Kierownik Salonu. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Po jakim czasie dostałeś odpowiedź zwrotną?
JARAP
Inne

NIE MAJĄ NA STANIE BUTÓW KTÓRYMI HANDLUJĄ,PIENIĄDZE WPŁACONE,PO KILKU DNIACH RACZĄ ODPISAĆ ŻE BRAK NA STANIE,KONTAKT ZEROWY,TO JEST NR.PODANY DO KONTAKTU 59 300 33 32,NIECH KTOŚ SPRÓBUJE SIĘ DODZWONIĆ DO NICH-PORAŻKA,

KOKSU
Inne
@JARAP

Mialem dosłownie tak samo zamówiłem buty czekałem 2 dni i po 2 dniach napisali ze brak na stanie i że zwrócą pieniadze Napisale wczoraj że zwrócą do dzisiaj i nie ma nie polecam serdecznie tego sklepu niech @Pracodawca zwolni niektorych ludzi z działu obsługi klienta bo to porażka jest

Anna
Inne

Widziałam, że co jakiś sklep potrzebuje sprzedawcy, z czego wynika rotacja ? Czy tworzą nowe stanowiska i zatrudniają więcej pracowników? Ile proponują sprzedawcom stacjonarnym na początek? Od początku ma się umowę o pracę czy jest jakiś okres próbny?

Rockibalbola
Były pracownik
@Anna

Znizki to chyba na skarpetki :). Nie ma nowych stanowisk, sa za to obcinane godziny, nierealne targety do wyrobienia, regionalni którzy potrafią ci powiedzieć że nie potrafisz sprzedawać i gnoja cie na każdym kroku, niewazne co byś zrobila Anno i tak będzie źle.

Rafał
Inne
@Rockibalbola

W jaki więc sposób przełożeni organizują pracę i szkolenia ze sprzedaży, że później zgłaszają się z takimi słowami do pracownika? Jest to przynajmniej komunikowane na osobności?

Franek
Były pracownik
 Pytanie
@Rafał

Szkolenia ze sprzedaży? Humor się trzyma widzę :) Szkolenia są robione, gdy ktoś sobie przypomni, najczęściej nieadekwatne do aktualnej sytuacji panującej na danym sklepie

Katarzyna
Były pracownik
@Franek

I oczywiście szkolenia robimy w swoim zakresie :) nikt nie przyjezdza nie opowiada o produktach i ich zastosowaniach. Za to sa regionalni którzy wręczają ci "kartkę sprzedazowa" której musisz się trzymać przy rozmowie z klientem... bo inaczej usłyszysz ze nic nie potrafisz :) sklep moze mieć same dobre wyniki sprzedażowe względem pieniedzy- ale i tak nic nie potrafisz.

Małgorzata
Inne
@Katarzyna

Na tej kartce jest jakaś formułka? Powiedz coś więcej, czy tam się pracuje według jakichś sztywnych regułek czy jest miejsce na elastyczność. Są jakieś kary finansowe za nieprzestrzeganie „instrukcji”?

Dora
Inne
@Katarzyna

Uczycie się od innych pracowników czy trzeba opłacać to z własnej kieszeni? Macie hasła "klucz", dzięki którym odbywa się sprzedaż?

Pytanie
 Pytanie

Jak się pracuje z ludźmi z Adrenaline.pl?

1
anonim
Inne

Dramat. Jeśli nie upomnienie się o zwrot pieniędzy to go nie dostaniecie.

Daniel Warszawa
Inne

Witam dzień przed Wigiliq Bożego Narodzenia kurier z firmy In Post zadzwonil na mój domofon prosząc.o zejście na dół z gotówką ponieważ ma paczkę dla mnie. Zszedłem ,ja spodziewałem się innej przesyłki więc od razu wiedziałem że sprawa śmierdzi, kurier wcisnął mi karton z obuwiem wyrwał pieniądze z dłoni i nim zgłosiłem sprawę na policję uciekł.Okazalo się że Adrenaline .pl z Olsztyna wysłali paczkę z butami na mij adres ale na dane innej osoby. Zadzwoniłem do Biura Obslugi Klienta do Adrenaline.pl i sprawę opisałem tak jak wszystko miało miejsce. Poinformowano mnie ze jeszcze w dzień Wigilii będzie kurier po zwrot obuwia a ja swoje 330 złotych do Sylwestra otrzymam przekazem pocztowym na moje dane. Dziś mamy już półtora tygodnia po Sylwestrze a pieniędzy nie ma . Postanawiam co nastąpi, rozmawiałem z moim Adwokatem, dziś jedziemy do Olsztyna obciążając Adrenaline.pl kosztami czasu, podróży i pracy mojegonAdwokata, wchodzimy do sklepu w Centrum Handlowym gdzie Adrenaline.pl prowadzi sprzedaż i zajmujemy towar opierając się o cala dokumentację, nagrania rozmow ,I dokumentację wydatków związanych z pracą i podróżą mojego Adwokatka. Jak dla mnie ten sklep spadł (usunięte przez administratora)obsługa jest goloslowna i takie incydenty nie powinny nigdy mieć miejsca które.sa.czescia praktyk na niekorzyść osób pokrzywdzonych przez tą firmę krzak. Obuwie jest niskiej jakości widziałem na własne oczy zapewne kupowane z fabryk jako produkt klasy B lub C i spr,edawane jako produkt klasy A klientom . Dlatego też w 80 procentach sprzedaz obuwia jest oferowana online aby klient nie mógł dokonać zwrotu w formie reklamacji,czytalem ze maja eksperta który każde reklamacje opiniuje bzdura że obuwie bylo czyszczone detergentami przed zwrotami obuwia przez klientów i na podstawie tej opinii Adrenaline.pl Stara się unikać zwrotów kosztów zapłaty oraz obuwia z powrotem klientom. Zanim zdecydujecie się na zakup z Adrenaline.pl pogrzebcie po forach opiniowych na ich temat na internecie ręczę swoim słowem za to co pisze. Pozdrawiam wszystkich Daniel, Warszawa

Bylypracownik
Były pracownik

(usunięte przez administratora) trzymaja na sklepach kilkanaście kartonów z dunkami i nie pozwalają sprzedawać sklepom, kaza odsyłać i same sprzedaja resellera z magazynu centralnego. Ciekawe czy oficjalny Nike wie o tym fakcie he he he. Nie dziwie się ze nike i adidas chca kończyć z nimi współpracę jak tak niszczą ta marke

***** adrenaline
Inne
 Pytanie

Sklep kłamców. Wystawiają towar, którego nie mają w magazynie (oczywiście zostałem o tym poinformowany dopiero po zaksięgowaniu wpłaty); żeby odzyskać pieniądze, specjalnie muszę pisać, szkoda tylko, że NIKT NIE ODPOWIADA. Wydzwaniam na infolinię, nie działa przez wirusa, rozumiem, tylko jak w takim razie mam żądać zwrotu? Pisałem nawet na messengerze, zostałem poinformowany, że na pewno dostanę maila zwrotnego jeszcze tego samego dnia - kolejne kłamstwo! Dopiero po wysłaniu trzeciego już e-maila, dwa dni później, dostałem jakąś odpowiedź. Zwrot kasy szybko, ale za okłamywanie klienta, brak kontaktu, trzymanie w niepewności - STANOWCZO ODRADZAM!

1

Pracodawca

@***** adrenaline

Dziękujemy za wpis. Proszę jednak mieć na uwadze, że jest to miejsce do prezentowania opinii nt. pracodawcy a nie produktów. Jeśli ma Pan zastrzeżenia do sposobu obsługi proszę o kontakt z naszym działem reklamacji. Obecnie infolinia działa, a jej pracownicy starają się możliwie szybko reagować. Kontakt z działem: reklamacje@adrenaline.pl +48 59 300 33 34 Poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00 Produkty wystawiane w sklepie internetowym fizycznie przygotowywane są w sklepach stacjonarnych, a baza produktów odświeżana jest z pewnym opóźnieniem, więc niestety zdarzają się sytuacje, gdy dany produkt nie jest już fizycznie dostępny. Pracujemy nad tym, aby takie sytuacje się nie zdarzały. W czasie epidemii kontakt z infolinią rzeczywiście był utrudniony, stąd dodatkowe niedogodności, których Pan doświadczył. Serdecznie za to przepraszamy. Pozdrawiam, Agnieszka, adrenaline.pl

X
Inne
@Adrenaline.pl

Ciekawe, że na stronie w opcji adresy sklepów stacjonarnych nie ma ani jednego kontaktu. Dobrze, że sprawdziłem opinie przed złożeniem zamówienia. Ponadto na stronie informacja, że sklep jest niecertyfikowany (trzeba troche pollikac by do tego dotrzec) też daje do myślenia..

Adrenaline.pl
Pracownik
@X

Na stronie Adrenaline.pl, w podstronie „Nasze salony” są kompletne informacje kontaktowe (adres, mail, numer telefonu) dla każdego naszego sklepu. Zapewniamy również, że jesteśmy partnerem Nike, co też łatwo sprawdzić na oficjalnej stronie brandu i ich sklepów. Dodamy, że portal Gowork służy głównie do wymieniania się opiniami pracowników i kandydatów do pracy, od komentarzy klientów mamy inne portale, takie jak np. Opineo. Pozdrawiamy, adrenaline.pl

Były pracownik
Były pracownik

Zarobki słabe, dogadywanie jakichś podwyżek (po efektach pracy) jest niemożliwe. Zgłaszane problemy zostały traktowane jak wiatr. Zniżki pracownicze tylko na skarpety, wszystkie inne produkty były wyłączone ZE ZNIŻEK PRACOWNICZYCH. No i dowiadywanie się nie od firmy tylko od osób trzecich, że sklep będzie zamykany też całkiem nieprofesjonalne. Dwoma słowami Nie polecam.

Tomasz
Inne

Brak słów ba reklamacje tego sklepu więcej buty leżały na reklamacji niż miałem na nogach po powtórnej reklamacji stwierdzili ze buty zostały uszkodzone mechanicznie szok i nie dowierzanie buty za 450zl w 3 miesiące 2 reklamacje sprzedawczyni gdy ja zapytałem czy było więcej reklamacji na ten model mówiła ze tak omijać ten sklep szerokim łukiem

Pytanie
 Pytanie

Czy pracownicy w Adrenaline.pl dogadują się między sobą?

bylypracownik
Były pracownik
@Pytanie

Jak jest dobra ekipa to szybko wrzucają do niej jakiegoś kreta, który wszystko psuje

vamos
Były pracownik
 Pytanie

Dla mnie ten śmieszny ich fundusz inwentaryzacyjny co wali 40% z premii to największy wał. Kradzieże są wszędzie wiadomo - ale że pracownicy mają za to płacić i to jeszcze nie mało? Najlepsze jak kończysz z nimi współpracę i nie załapujesz na okres inwentaryzacyjny - wtedy zapomnij o jakimkolwiek "wyrównaniu" premii. Reszta komentarzy o nich też mówi sama za siebie.

bylypracownik
Były pracownik

Ta firma to jeden wielki żart. Podejście "góry" do pracowników jest dramatyczne. Dyrektor generalny sklepu bardziej by się nadawał na targ niż do sportowych sklepów. Nie potrafi złapać dobrego kontaktu z pracownikami, narzuca śmieszne korporacyjne założenia, przychodzi do sklepu i wymaga od pracownika tłumaczenia dlaczego nie wyrabiany jest budżet, po czym podsuwa pomysły żeby zaczepiać np dzieci klientów i wciskać im produkt. Szef skąpy na każdy grosz. Pracownik nie jest doceniany w tej firmie. Dla pracowników na zleceniu nawet nie było żadnego podarunku świątecznego. Założenia strasznie wygórowane, których zazwyczaj nie dało się wyrobić, a jeśli już się udało to nie było warte śmiesznej "premii". Zawsze to pracownik był najgorszy, a ryba psuje się od głowy, więc może warto wziąć to do siebie. Nie ma w tej firmie nadgodzin, a pracy dużo przez co, trzeba było często zostawać dłużej. Nie ma opcji, że dostaniecie za to pieniążki. Jedynie odbiór godzin. Praca nocna płacona bez dodatkowych premii. Kolejna żenująca kwestia dotyczy reklamacji. Rzeczoznawca ma nałożone z góry, że większość reklamacji ma być odrzucana, a później to pracownik musi się tłumaczyć dlaczego tak jest.

Katc
Były pracownik
@bylypracownik

Za nagodziny maja placone ale kierownicy, przeciez oni sa jeszcze wzglednie szanowani w tej firmie

Byliade
Pracownik

Pracując w firmie Adrenaline człowiek czuje upokorzenie, które się nie kończy. Premie są niezrozumiałe i nigdy nie wiesz, ile tak na prawdę dostaniesz- dopiero w nowym miesiącu łaskawie zostaniesz poinformowany ile ci się należy, nie mówiąc o spychaniu odpowiedzialności między szczeblami. Oczywiście fundusz inwentaryzacyjny jest blefem i ściema, która nie ma regulaminu ani żadnego dokumentu, który potwierdza ze się na niego zgadzasz a ucinają premie o 40% Księżniczka z kuzyneczką robią co chcą, nikt ich nie powstrzymuje łącznie z kradzieżami butów dropowych! Skandal!!! Oficjalny Nike bardzo dobrze robi, ze ucina im współpracę z każdym salonem po kolei, bo to najgorszy franczyzobiorca…… WSTYD!!!!

1
Michał
Były pracownik

Omijać szerokim łukiem prace u nich. Kpi poza sezonem nie do zrealizowania i podnoszenie budzetow. Premie zależne albo od budżetu albo od KPI, co oczywiście podnoszenie budzetow aby sklep go nie zrealizowal u nich to norma (premie wypłacają tylko do zreazliwoanego 120% budzetu). W sezonie nie jeden sklep realizuje więcej, ale zapomnijcie ze wypłaca coś ekstra, potem zdziwieni, ze pracownicy maja w (usunięte przez administratora) dalsza realizację i starania- gdzie tylko się od pracownikow wymaga...ale droga firmo- wszystko działa w dwie strony ;) słowem "gratulacje" czlowiek za czynsz nie zaplaci ;)

Halina
Inne
@Michał

To czego konkretnie w tym kpi wymagają, że nie udaje się go wyrobić? :/

Apes
Inne
 Pytanie

Opinia po wieloletniej obserwacji? (usunięte przez administratora) na grube setki tysięcy złotych. Ponad 5 lat temu nie przyjęli mojej reklamacji nowego produktu, nieużywanego, bez śladów użytkowania. Później powtórka z rozrywki, dałem drugą szansę. Obserwuję opinie w google, opinie na fb... dziesiątki, jak nie setki ludzi ma ten sam problem. To jest ogromna skala. Adrenaline bezkarnie (usunięte przez administratora) klientów sprzedając co jakiś czas uszkodzony towar, nie zezwalając na reklamację uszkodzonego produktu.

Bronisław
Inne
@Apes

Zawsze jest możliwość reklamacji jeśli kupiłeś uszkodzony towar, Nawet jeśli jej nie chcą przyjąć to zostaje Rzecznik Praw Konsumenta. Czemu nie skorzystałeś z takiej opcji?

Michał
Inne

Niestety sklep nie przyjął zwrotu butów które kosztowały niemalże 1000zł i uszkodziły się po 3 miesiącach chodzenia. Tragedia, omijać szerokim łukiem -

Gabriela
Inne
@Michał

A na jaki czas była gwarancja?

Zostaw merytoryczną opinię o Adrenaline.pl - Olsztyn

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Adrenaline.pl?

    Zobacz opinie na temat firmy Adrenaline.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 20.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Adrenaline.pl?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 2 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Adrenaline.pl
2.6/5 Na podstawie 77 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Adrenaline.pl
Przejdź do nowych opinii