Bardzo miła obsługa, duży wybór asortymentu. Chętnie wraca się po kolejne zakupy ze względu na dobrą i luźną atmosferę :)
Serdecznie dziękujemy za opinię nt. naszych sklepów. To dla nas bardzo budujące, że starania naszych pracowników oraz oferowane produkty powodują zadowolenie Klienta. Portal Gowork jest platformą do przekazywania opinii nt. pracodawcy. Zachęcam zatem, aby opinie o sklepie, obsłudze oraz produktach dodać także na portalu do tego dedykowanym (np. Opineo; Google). Pozdrawiam, Agnieszka, adrenaline.pl
Kupiłem jakiś czas temu białe forcy i jestem z nich bardzo zadowolony. Obsługa bardzo mi pomogła, można było na nich liczyć i na pewno częściej będę odwiedzać wasze sklepy. Pozdrawiam
Serdecznie dziękujemy za opinię nt. naszych sklepów. To dla nas bardzo budujące, że starania naszych pracowników oraz oferowane produkty powodują zadowolenie Klienta. Portal Gowork jest platformą do przekazywania opinii nt. pracodawcy. Zachęcam zatem, aby opinie o sklepie, obsłudze oraz produktach dodać także na portalu do tego dedykowanym (np. Opineo; Google). Pozdrawiam, Agnieszka, adrenaline.pl
Bardzo polecam firmę!
Dziękujemy za opinię. Zachęcam do podania szczegółów, które mogą być istotne dla potencjalnych osób zainteresowanych współpracą z adrenaline.pl. Pozdrawiam, Agnieszka, adrenaline.pl
Czy Adrenaline.pl narzuca terminy urlopów wypoczynkowych?
Zgodnie z Kodeksem Pracy pracodawca nie ma możliwości narzucenia pracownikowi terminu urlopu wypoczynkowego (chyba, że jest to urlop zaległy lub pracownik znajduje się w okresie wypowiedzenia). W adrenaline.pl także takiej możliwości nie ma. Plan urlopów przygotowywany jest w uzgodnieniu z pracownikami i zgodnie z tym planem jest realizowany. Pracodawca może odmówić pracownikowi udzielenia urlopu (także wcześniej zaplanowanego) tylko w sytuacji, kiedy nieobecność pracownika pracy spowoduje poważne zakłócenia toku pracy. W takiej sytuacji ustalamy z pracownikiem nowy termin urlopu dogodny dla obydwu stron. Pozdrawiam, Agnieszka, adrenaline.pl
Zgadzam się z opiniami odnośnie reklamacji. Rzeczoznawca bierze swoją opinię z kapelusza. Nie uznano naszej reklamacji ponieważ organoleptycznie buty były wielokrotnie przemoczone- zaznaczam że nie są to kapcie domowe oraz niesznurowane co mnie rozwścieczyło strasznie. Bo skoro rzeczoznawca stwierdza niesznurowanie butów to musi chyba mieć 100 procent pewności. Co w przypadku butów reklamowanych przez nas jest kłamstwem i oszczerstwem. Butów nie nosił nastolatek tylko osoba dorosła która zawsze dba o zawiązywanie sznurowadeł. Wnioskuję więc że rzeczoznawca w tej firmie to niedouczony kretyn .
Witam ja mam ten sam problem. Buty za 890zl i reklamacja odrzucona bo stwierdziło się pranie obuwia gdzie tak nie bylo.Jezeli nie dostanę pieniedzy albo nawej pary butów zgłoszę to do odpowiednich osob zajmujących się takimi sprawami. Jest to nie do pomyslenia zeby ludzi w twm sposób oszukiwać i kazdemu wciskać kit.
Dziękujemy za wpis. Proszę jednak mieć na uwadze, że jest to miejsce do prezentowania opinii nt. pracodawcy a nie produktów. Jeśli ma Pani zastrzeżenia do zasadności nieuznania reklamacji, proszę o ponowny kontakt z naszym działem reklamacji: Kontakt z działem: reklamacje@adrenaline.pl +48 59 300 33 34 Poniedziałek - piątek 7:00 - 15:00 Współpracujący z nami rzeczoznawcy są certyfikowanymi specjalistami w tym zakresie i zapewne mieli podstawy do odrzucenia reklamacji. Jeśli decyzja jest niezadowalająca dla Klienta, warto skorzystać z możliwości odwołania się. Pozdrawiam, Agnieszka, adrenaline.pl
Co wchodzi w socjal Adrenaline.pl?
Dzień Dobry. Naszym pracownikom oferujemy m.in. opiekę medyczną, zniżki na produkty, kartę sportową w atrakcyjnej cenie, indywidualne benefity na terenie każdego salonu (m.in. konkursy), możliwość zakupienia ubezpieczenia na życie w atrakcyjnej cenie. ~Łukasz.
WITAM .PROSZE CZYTAC TO CO SIE PISZE ZE STR KLIENTÓW.Dlaczego nie uznajecie reklamacji i bezczelnie kazdemu wciskacie kit ze sa prane obuwie.Jak tak można?Bezszczelnie panstwo nie dosc ze nie szanujecie klijenta,to jeszcze nie oddajecie pieniedzy za wadliwy produkt.Jest tu wraz ze mną mnóstwo ludzi którzy przez panstwa sa (usunięte przez administratora) ocena tzw.organoleptyczna.Osoba która jest rzeczoznawca nie ma pojęcia o tym badaniu!Przy ocenie organoleptyczniej nie jest sie wstanie stwierdzić ze buty byly prane!Buty wasze sa nie trwale !Prosze nam wszystkim oddać pienadze i w ten sposób jeszcze państwo wyjdziecie z twarzą.Jestem w szoku ze takie stosujecie praktyki.Prosze nie pisac ze poprawiacie czy pracujecie nad udoskonalaniem działu reklamacji itd bo naprawdę nikogo to nie obchodzi tym bardziej że przez panstwa nie mamy butow i pieniędzy.To jest nie możliwością ze w każdym przypadku rzeczoznawca orzekał caly czas na nie korzyść klijenta a wy o tym nic nie wiecie.Jestem bardzo zla i czuje się oszukana i tego tak nie zostawię!.Jest to sytuacja nie dopuszczalna i skandaliczne zachowanie.Moje buty kosztowaly prawie 900zl i jak to wyjaśnicie ze buty nie byly uzytkowane 2lat?poczym jeszcze się odrzuca reklamcje twierdząc ze obuwie byly prane gdyż tak nie bylo.Jest to (usunięte przez administratora) i oszczerstwo którego nie zamierzam odpuścić.
Niektórzy niezbyt rozgarnięci, co widać po samych komentarzach, komentujący chyba pomylili serwisy. To NIE JEST miejsce do oceniania samego sklepu czy pracowników, tylko miejsce do oceniania pracodawcy. Nie rozumiem dlaczego takie komentarze nie są kasowane. Jeśli tu zaglądam, to dlatego, że chcę się dowiedzieć jak wygląda praca w danym miejscu a nie przebijać się przez żale osób nie umiejących znaleźć odpowiedniego miejsca na tego typu rzeczy. Czy ktoś pracował? Jak wygląda sprawa z płacą, atmosferą, grafikiem?
atmosfera całkiem spoko, zależy kto jest Twoim przełożonym bo decyzje personalne w firmie potrafią być absurdalne. Sprowadza się pseudo-speców z zewnątrz nie dając szans na awans zaangażowanym pracownikom. Płaca poniżej oczekiwać, słabo jest ale dzięki temu szefowie mają najnowsze modele samochodów i łodzie na jeziorze, więc nie powinno to dziwić. Grafik można sobie dostosować do życia, jeżeli jesteś studentem to tym bardziej.
Z perspektywy osoby, która pracowała w tej firmie mogę powiedzieć, że ludzie pracujący w salonach są niesamowici, mega pomocni i tworzą bardzo dobrą atmosferę, to oni są sercem tej firmy, wykonują swoją pracę na wysokim poziomie i to dzięki nim wszystko działa. Jeżeli chodzi o kierownictwo to muszą się jeszcze wiele nauczyć, a przede wszystkim kultury oraz przyzwoitości, chociaż nie wiem czy jest to możliwe, bo są już dorosłymi ludźmi. Kompletny brak szacunku do pracownika, który jest oddany swojej pracy. Nawet wypowiedzenie umowy w sposób normalny i uczciwy sprawia im dużą trudność, cały proces odbywa się na manipulacjach i kłamstwach, tak jakby mieli do czynienia z osobą mało inteligentną, która nie ma pojęcia o pomysłach, które tworzy pracodawca albo jego podwładni, aby zatuszować chęć zwolnienia. Nie będę wspominać już, że wypowiedzenie bezpodstawne ze skutkiem tak naprawdę z dnia na dzień, ale to akurat już nie dziwi. Cieszę się, że mogłam poznać cudownych ludzi pracujących razem ze mną, jednak żałuje poświęconego czasu i zaangażowania dla firmy, która w sposób przedmiotowy traktuje pracownika.
Mianowicie, zamówiłam z 5dni temu buty i po godzinie otrzymałam maila że mój produkt jest niedostępny i w zamian proponowali mi wymianę na inny model albo zwrot pieniędzy. Nie dość, że nie odpowiedzieli mi na mojego maila to jeszcze pieniędzy też nie widzę z powrotem. Jak długo mogę czekać na zwrot pieniędzy? Ile tak naprawdę mają na to czasu?
Witam, jest możliwość zatrudnienia ucznia?
Nie polecam, a wręcz przestrzegam potencjalnych klientów przed tym sklepem. Syn kupił buty za 550 zł, które po 4 miesiącach się rozkleiły, po wysłaniu reklamacji bardzo szybko dostałam zwrotkę, że reklamacja nie jest uznana, bo buty były prane w pralce, choć nie były. Buty po zwrocie z reklamacji były bardziej zniszczone, odklejona podeszwa i przecięty materiał. Czytajac opinie widzę, że wszczyscy reklamujący są traktowani tak samo i wszyscy wg. Pracownika reklamacji piorą buty w pralce. Ja sprawę zgłaszam organom ścigania, a wszystkich przestrzegam, jeżeli nie chcecie stracić swoich pieniędzy nie kupujcie w tym sklepie, w innych nigdy nie miałam problemu z reklamacjami.
Swietne miejsce pracy dla osób na studiach. Elastyczny grafik, zespół fajny do współpracy, wysokie standardy. Pozdro dla ekip Trójmiejskich : D
Dziękujemy za opinie. Cieszymy się, że spełniamy oczekiwania młodych ludzi. Również pozdrawiamy :-) ~Łukasz.
Pieniądze wysłałam na konto, przesyłki nie ma. Żądana jest tylko opinia, i to pozytywna!!
Dziękuję za wiadomość. Proszę o kontakt z działem obsługi klienta, aby wyjaśnić sytuację info@adrenaline.pl. Pozdrawiam ~Łukasz
W firmie przepracowałam ponad 3 lata i bardzo żałuje, że wycofała się ona z mojego miejsca zamieszkania. Zdecydowanie mogę stwierdzić, że był to najlepszy pracodawca z jakim miałam do czynienia w swojej karierze zawodowej. Dyrektor sprzedaży (usunięte przez administratora) jest jednym z najlepszych przełożonych z jakimi przyszło mi współpracować - kompetentny, pomocny i zawsze otwarty na rozmowę. Praca jest wymagająca, czasami stresująca, ale również satysfakcjonująca finansowo, jeżeli wykonuje się swoje obowiązki sumiennie. Atmosfera na 6 +, polecam.
Dziękujemy za opinie! W codziennej pracy nastawieni jesteśmy na budowanie pozytywnej atmosfery pracy. Cieszymy się, że zostaliśmy pozytywnie zapamiętani. Pozdrawiamy.
Firma ma jednostke za nic, megalomania wyjdzie wam bokiem :)
Dziękuję za wiadomość. W związku z rozwojem firmy wdrażane są standardy mające na celu podniesienie jakości pracy, bezpieczeństwa oraz obsługi klienta. Z wypracowanymi standardami są zapoznawani pracownicy, którzy wraz z kierownictwem mają za zadanie wdrożenie na podległych jednostkach. Co ważne, implementowane rozwiązania przynoszą wymierne korzyści zarówno dla pracowników i pracodawcy. ~Łukasz.
Nie doceniaja pracownikow. Po zamknieciu sklepow wola wyrzucic pracownika z dlugim stazem niz dac mu prace w innym salonie, gdzie co chwile jest wymiana ludzi.
Dziękuję za wiadomość. Podczas zamknięć nierentownych salonów, każdy z naszych pracowników otrzymał propozycję przejścia do innych lokalizacji. Jako firmie zależy nam na zatrzymaniu w naszych szeregach najlepszych współpracowników. ~Łukasz.
Kłamstwo! Z reszto co Pan moze o tym wiedziec. No tak trzeba ratowac wizerunek firmy. Zycze, aby nigdy sie Pan na niej nie zawiodl jak wiekszosc bylych pracownikow. Pozdrawiam
Pracowałam przez wiele lat i niestety stwierdzam, że zero szacunku do pracowników! Nacisk na wyniki, a jak przyjdzie co do czego... (podwyżka, umowa na stałe) to wyrzucą cię na bruk!
Dziękuję za wiadomość. W ostatnich 14 miesiącach wprowadziliśmy wiele narzędzi polepszających efektywność pracowników oraz ich zaangażowanie. Zostały wprowadzone programy rozwojowe dla sprzedawców (Karta Rozwoju Zawodowego), wdrożono system podwyżkowy, w celu uzyskania lepszej współpracy prowadzony jest ciągły dialog z pracowników (m.in wizyty HRBP oraz komitetu zarządzającego w sklepach); projekt Better Tomorrow. Ciągle się doskonalimy nasze procesy personalne. ~Łukasz.
Witam podzielam uwagi związane z reklamacjami, obecnie walczę o uznanie reklamacji drugiej tego samego obuwia, psudo rzeczoznawca , który na pieczątce posługuje się chyba numerem mówiącym o szkoleniu który w krajowym rejestrze nie istnieje, sprawa zgłoszona do WIIH, czekam na rozwój sprawy buty znajdują się na sklepie już dwa miesiące nie mam obuwia ani pieniędzy, Rozmawiałam z biegłym sądowy rzeczoznawcą, który w sądzie wygrywa sprawy z adrenaline.pl moja z tytułu ponownej reklamacji jest do wygrania w 100%, wpłaca się 30 zł,,aby rozpocząć procedurę po czym adrenaline.pl po pierwszym piśmie w którym obsmaruje przemiłą Panią ale po wezwaniu przedsądowym pisze do klienta że zwróci pieniądze ale koszty procesowe czyli 30zł każe dzielić na pół żenada, Uważam że trzeba coś z tym zrobić nie rezygnujcie walczcie bo trzeba ten proceder zakończyć, nie przestrzegają przepisów wynikające z KC i praw konsumenkich.
Duzo pozytywnych zmian w firmie. Ekipa bardzo pomocna i przyjacielska - fajna atmosfera.
Jaka atmosfera i warunki panują w adrenaline Gdańsk bałtycka?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Adrenaline.pl?
Zobacz opinie na temat firmy Adrenaline.pl tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 19.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Adrenaline.pl?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 2 to opinie pozytywne, 15 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!