Konsultant medyczny w sklepie medycznym (Fizjoterapeuta, Technik farmacji)

Warszawa
Oferta opublikowana10.05.2024
Oferta wygasa28.06.2024
Tryb pracystacjonarna
Rodzaj umowyumowa o pracę, umowa zlecenie, kontrakt b2b
Tryb rekrutacjirekrutacja stacjonarna
Wymiar etatupełny etat
Branżaopieka zdrowotna, sprzedaż i obsługa klienta, uroda / rekreacja / zdrowy styl życia
Rodzaj stanowiskaspecjalista (mid / regular)

Wstęp

  • Diabetyk24 to działająca od 2010 r. firma, której głównym profilem działalności jest sprzedaż profesjonalnych urządzeń i artykułów medycznych z dziedziny diabetologii. Prowadzimy sklep internetowy i sieć sklepów stacjonarnych w całej Polsce. Jesteśmy liderem w swoim segmencie, działamy w branży medycznej. Obecnie poszukujemy Fizjoterapeutów, Techników Farmacji do sklepu medycznego mieszczącego się w Warszawie na ul. Żwirki i Wigury 63a.

Zadania:

  • Praca polega na rozmowie z Pacjentami w sklepie medycznym, rozpoznawaniu ich potrzeb oraz wsparciu w wyborze najlepszych produktów, jak również na realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne.
  • Dodatkowo obowiązkiem pracownika jest dbanie o aspekt wizualny sklepu zgodnie ze standardami firmy, koordynacja przepływu dokumentów sprzedażowych i refundacyjnych oraz telefoniczny kontakt z Pacjentem.
  • Współpraca z dostawcami, inicjowanie i kształtowanie długofalowych relacji z Pacjentami.

Oczekiwania:

  • Fizjoterapeuta, Technik Farmacji z aktywnym PWZ - warunek konieczny.
  • Wysoki poziom empatii i zorientowanie na potrzeby Klienta/Pacjenta.
  • Praktyczna znajomość zagadnień refundacyjnych.
  • Doświadczenie w pracy przy realizacji wniosków na zaopatrzenie w wyroby medyczne eZWM.
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera, pakietu MS Office.
  • Samodzielność - samodzielne planowanie oraz organizacja pracy, w celu zapewnienia płynności funkcjonowania sklepu, podejmowanie inicjatywy w rozwiązywaniu ewentualnych problemów Klientów, udzielaniu informacji o produktach, podejmowanie działań w celu poprawy wyglądu sklepu, uzupełnianie towarów na półkach, utrzymywanie porządku w sklepie.
  • Komunikatywność - umiejętność klarownego i jasnego przekazywania Klientom informacji o ofercie produktowej, budowania atmosfery pracy opartej na wzajemnym szacunku i wsparciu, nastawienie na rozwiązywanie problemów.
  • Umiejętność budowania relacji ze współpracownikami oraz kontrahentami firmy - pomimo samodzielności w działaniu, osoba na tym stanowisku powinna także umieć współpracować z innymi osobami w zespole, chętnie dzielić się informacjami, wspierać innych pracowników sklepu i angażować się w realizację wspólnych celów.
  • Zorientowanie na sukces firmy - stałe poszerzanie wiedzy w celu skutecznego reprezentowania naszej marki i obsługi Klienta/Pacjenta.

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
  • przyjazną atmosferę w pracy;
  • wsparcie w realizacji własnych celów zawodowych;
  • kompleksowe szkolenie wprowadzające w obowiązki oraz wsparcie w początkowym okresie zatrudnienia;
  • szkolenia dopasowane do profilu stanowiska pracy, w tym szkolenia z produktów i refundacji;
  • pracę od poniedziałku do piątku w stałych godzinach 8.00 - 16.00, wolne weekendy.

Benefity

Spotkania integracyjne
Dofinansowanie zajęć sportowych
Ubezpieczenie na życie
Inicjatywy dobroczynne
Prywatna opieka medyczna
Program poleceń pracowników
Brak dress code'u
Zainteresowała Cię ta oferta?Aplikuj na to stanowisko!

Dodatkowe informacje

  • Proces rekrutacyjny składa się z następujących etapów: 1. publikacja ogłoszenia o pracę, 2. selekcja nadesłanych CV, 3. krótka rozmowa telefoniczna z wybranymi kandydatami, 4. rozmowa kwalifikacyjna w siedzibie naszej firmy z osobami, które najlepiej wypadły podczas rozmowy, 5. wybranemu kandydatowi zostaje złożona oferta pracy.
Klauzula informacyjna
Bez nazwy-1

Oferty wybrane dla Ciebie

Oferty wybrane dla Ciebie