Zobacz co inni napisali o Twoim pracodawcy - Dodaj opinie o firmie więcej >>
X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

VistaGroup Sp.j.
przez Dromet, 2012-01-31 12:59:24
Bardzo solidna firma. Polecamy jako bardzo rzetelnego partnera

VistaGroup Sp.j.
przez Klaudi, 2012-02-10 14:49:18
Ja też ich lubię. Chętnie oddam swój głos na vistę. I jak widać chce mi się. Dobrych trzeba w życiu wspierać i pomagać

Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Warszawa jest jednym z Polskich miast o najniższym wskaźniku bezrobocia. Według stołecznego Urzędu Statystycznego w grudniu 2016 roku stopa bezrobocia w tym mieście wynosiła jedynie 2,8%. Pomimo dobrych w skali krajowej wyników nie oznacza to, że problem bezrobotnych nie istnieje. Statystyki pokazują, że ponad połowa wszystkich osób zarejestrowanyc...
Czytaj więcej >>
Osoby niepełnosprawne mogą szukać pracy zarówno na rynku otwartym, jak i w zakładach pracy chronionej. Warszawa jest jednym z miast, gdzie pracy dla takich osób jest najwięcej. Praktyka pokazuje jednak, że odsetek pracowników z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności w tradycyjnych przedsiębiorstwach jest nikły. Przyczyn tego stanu rzec...
Czytaj więcej >>
Według Barometru zawodów na rok 2017 w Warszawie zawód fryzjera jest jedną z deficytowych profesji. Sytuacja wygląda więc podobnie jak w latach ubiegłych. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Z całą pewnością jednym z powodów jest duże zapotrzebowanie na usługi fryzjerskie, z których duża część społeczeństwa korzysta regularnie. Według danych sta...
Czytaj więcej >>
Warszawa to dobre miejsce dla osób poszukujących zatrudnienia na dobrych warunkach finansowych. Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia w stolicy wynosi 2,8 proc., zaś średnie wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw wynosiło tu w grudniu 2016 r. 5433,51 zł. Jak więc zatem widać, gra jest warta świeczki. W których branżach zarabia się najlepiej? ...
Czytaj więcej >>
Warszawski rynek pracy przeszedł na przestrzeni paru ostatnich lat sporą metamorfozę, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w wynikach badania Barometr zawodów określającego zapotrzebowanie na konkretne zawody w kolejnych latach. To, co dzieje się w stolicy w poszczególnych branżach, traktowane jest jako wyznacznik ogólnopolskich trendów. Jakie zatem ...
Czytaj więcej >>
Duży napływ osób poszukujących w Warszawie atrakcyjnych warunków zatrudnienia jest spowodowany sporymi możliwościami tutejszego rynku pracy. Nie jest też żadną tajemnicą, że zarobki w województwie mazowieckim należą do najwyższych w kraju. Niemniej warto mieć na uwadze pewne trendy wyznaczające kierunki dalszego rozwoju oraz pozwalające określić za...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Michał Starczewski - Media Star Sp. z o.o. S.K."
Mija trzynaście lat od czasu, gdy powstał Wasz pierwszy salon. To był dynamiczny okres rozwoju? Tak. W 2003 roku powstał pierwszy salon prasowy w Słupsku. Udało nam się wpasować  w ówczesne tendencje rynkowe, które pozwoliły na rozwinięcie dobrze prosperującego biznesu w krótkim czasie. Dzięki temu dziś jesteśmy w tym miejscu, w którym jesteśmy. Obecnie nasza firma to 88 wysoko wyspecjalizowanych salonów prasowych zlokalizowanych na terenie ośmiu województw. Dbamy, aby nasze punkty handlowe znajdowały się tam, gdzie nasi klienci najbardziej ich potrzebują, czyli w np. w sieci sklepów Netto lub interesujących ciągach komunikacyjnych
    
Czym dokładnie się zajmujecie? Ułatwianiem życia naszym klientom. Staramy się, aby w naszych salonach, w miłej atmosferze, mogli dokonać niezbędnych zakupów. To ze względu na ich potrzeby asortyment jest tak różnorodny: od artykułów tytoniowych, przez napoje, zabawki, upominki, parafarmaceutyki, bilety, a na słodyczach i starterach skończywszy. Niezmiennie dbamy o rozszerzenie dostępności gamy produktów. Nasi klienci doceniają nas właśnie ze względu na wygodę. W krótkim czasie są w stanie nabyć potrzebne produkty w jednym miejscu. Zdarza się, że ktoś w ostatnim momencie przypomina sobie, że zapomniał dołączyć kartkę urodzinową do prezentu. Wtedy my przychodzimy z pomocą. ...
"Wywiad z Sylwia Krzyżycka-Pick - Hortex Holding S.A."
Jak wyglądały początki firmy? Początki firmy sięgają lat 40. XX wieku, bo wtedy została utworzona Centrala Spółdzielni Ogrodniczych Rzeczpospolitej Polskiej, natomiast pod nazwą Hortex firma działa od 1958 roku. Nazwa pochodzi od dwóch słów. Słowa Hortus - ogród oraz Export, czyli de facto głównego obszaru funkcjonowania. W początkowym okresie firma koncentrowała swoją działalność na handlu zagranicznym artykułami rolno-spożywczymi z Polski, przede wszystkim w Europie Środkowo-Wschodniej. W roku 1965 uruchomiono w Horteksie pierwszy w Polsce tunel chłodniczy do produkcji mrożonych warzyw i owoców. W latach 70. Hortex był jednym z głównych dostawców wyrobów rolno-spożywczych w Europie Środkowo-Wschodniej, a w 80-tych stał się światowym liderem w produkcji koncentratów soków owocowych, przede wszystkim koncentratu soku jabłkowego. W roku 1989 roku uruchomiliśmy pierwszą w Polsce linię do produkcji soków w kartonach.
To był właśnie ten przełomowy moment dla firmy? Myślę, że ten moment przypada na lata 90-te, kiedy firma przechodziła szereg restrukturyzacji. Po nich skoncentrowano się na sprzedaży i produkcji soków, nektarów i napojów, koncentratów owocowych oraz mrożonych warzyw i owoców. Wcześniej Hortex odpowiadał za szereg różnych kategorii produktów, tutaj dosyć mocno wyłoniła się pewna specjalizacja. I od tamtego momentu firma bardzo prężnie się rozwija zarówno na rynku krajowym, jak i zagranicznych. W 2005 r produkcja i sprzedaż mrożonek Hortex została powierzona spółce Polski Ogród. W 2006r. Fundusz inwestycyjny Argan Capital odkupił spółkę od poprzednich właścicieli. Natomiast w 2008 r. powstała spółka „Ortika Frozen Foods”, która odpowiada za całość sprzedaży mrożonek Hortex w Rosji. Obecnie w ramach grupy kapitałowej działa kilka spółek o określonej specjalizacji. Hortex Holding SA odpowiada za produkcję i sprzedaż soków, nektarów, napojów oraz koncentratów. Polski Ogród odpowiada za produkcję i sprzedaż mrożonek i koncentratów, Ortika Frozen Foods prowadzi nasz biznes mrożonkowy w Rosji obie spółki podlegają pod firmę Ortika Polska będącą częścią Hortex Holding SA. W ramach grupy działania marketingowe prowadzi Hortex Marketing Services. Obecnie Hortex jest jedną z najlepiej rozpoznawalnych i obdarzonych największym zaufaniem polskich marek. Znają ją niemal wszyscy użytkownicy soków i mrożonek. ...
"Wywiad z Marcin Szastak - Sovrana Polska Sp.J"
Zaczynali Państwo od uruchomienie trzech pralni chemicznych w 1998 roku, a już 18 lat później staliście się najbardziej rozpoznawalną marką w Polsce w sektorze pralniczym. Jak wyglądała Wasza droga do sukcesu? Po uruchomieniu trzech własnych pralni, uzyskaliśmy przedstawicielstwa zagranicznych producentów urządzeń na Polskę. Rozpoczęliśmy wówczas sprzedaż gotowych konceptów pralni pod klucz wraz z profesjonalnymi szkoleniami we własnych zakładach. Następnie do naszej oferty dołożyliśmy sprzedaż środków chemicznych do pralni, wszelkich akcesoriów i części zamiennych. Zbudowaliśmy bazę blisko 1000 pralni, które podjęły z nami owocną współpracę.
Sovrana organizuje szkolenia dla swoich obecnych oraz nowych klientów. Czego można się na nich dowiedzieć? Szkolenia organizujemy przez cały rok w zależności od potrzeb naszych klientów. Przeprowadzamy je zarówno w siedzibie naszej firmy, w naszych pralniach jak i bezpośrednio u naszych klientów. Główna tematyka warsztatów to: stosowanie środków chemicznych i obsługa urządzeń pralniczych, renowacja odzieży skórzanej, czyszczenie dywanów, obsługa i wykorzystywanie komputerowego systemu obsługi klienta i zarządzania pralnią. ...