Sprawdź co piszą o Twoim pracodawcy - dodaj swoją opinię! więcej >>
Rosiak i Syn serwis Renault
przez obecny pracownik, 2014-09-04 13:13:00
Szału nie ma z zarobkami - ale nędzy też nie ma , ten podatek 10% funkcjonuje w wielu firmach w światku motoryzacyjnym . Najważniejsze , że dyrektor dba o ludzi (przynajmniej się stara) - gdyby nie on i jeszcze kilku fajnych ludzi to być może faktycznie myślałbym o zmianie roboty .Atmosfera przyzwoita , warunki pracy też nie najgorsze - najbardziej wkurza mnie praca blacharzy na hali dla mechaników - o tym , że powinni mieć oddzielną halę to się rozumie , ale chcieć to móc :) pozdrawiam braci mechanicznych :)

Unilever Polska SA
przez Pracownik, 2014-09-10 14:03:49
Odpowiedź na: [Czesław - 2014-09-09 22:29:41]:
Mechanik i elektryk to różne stanowiska. Elektrycy u nas pracują od pn-pt 6-14, ale generalnie nie potrzeba ich więcej. Co do mechaników... są mechanicy zmianowi pracujący w systemie 4-brygadowym oraz mechanicy z Działu technicznego pracujący tak jak elektrycy... w razie potrzeby zostają na nadgodziny lub przychodzą w weekendy. Co do zarobków... wydaje mi się, że nie mogą narzekać, kwestia tego jakie kto ma oczekiwania :)

Esa Trucks
przez xXx, 2014-09-22 19:04:31
Ludzie ok., atmosfera ok. czasami wiadomo jakiś kwas się pojawia ale tak szybko jak się pojawia to znika. Kasa ok, idealnie na czas, bez żadnych cięć itp.itd. Premia świąteczna, urlopy bez problemu również macierzyńskie wszystko zgodnie z kodeksem pracy. Wszystkie negatywne opinie pochodzą od osób które po prostu się tutaj nie nadają ze względu na jakikolwiek brak kompetencji zawodowych lub tez emocjonalnych - praca z klientem wymaga pewnych umiejętności tak samo jak praca z grupą mechaników czy magazynierów.

Sprawdź opinie przed rozmową o pracę - 2,8 mln opinii o firmach więcej >>

Wpisy z naszego BLOGA:

Warszawa jest jednym z Polskich miast o najniższym wskaźniku bezrobocia. Według stołecznego Urzędu Statystycznego w grudniu 2016 roku stopa bezrobocia w tym mieście wynosiła jedynie 2,8%. Pomimo dobrych w skali krajowej wyników nie oznacza to, że problem bezrobotnych nie istnieje. Statystyki pokazują, że ponad połowa wszystkich osób zarejestrowanyc...
Czytaj więcej >>
Osoby niepełnosprawne mogą szukać pracy zarówno na rynku otwartym, jak i w zakładach pracy chronionej. Warszawa jest jednym z miast, gdzie pracy dla takich osób jest najwięcej. Praktyka pokazuje jednak, że odsetek pracowników z umiarkowanym i znacznym stopniem niepełnosprawności w tradycyjnych przedsiębiorstwach jest nikły. Przyczyn tego stanu rzec...
Czytaj więcej >>
Według Barometru zawodów na rok 2017 w Warszawie zawód fryzjera jest jedną z deficytowych profesji. Sytuacja wygląda więc podobnie jak w latach ubiegłych. Przyczyn tego stanu rzeczy jest wiele. Z całą pewnością jednym z powodów jest duże zapotrzebowanie na usługi fryzjerskie, z których duża część społeczeństwa korzysta regularnie. Według danych sta...
Czytaj więcej >>
Warszawa to dobre miejsce dla osób poszukujących zatrudnienia na dobrych warunkach finansowych. Wskaźnik rejestrowanego bezrobocia w stolicy wynosi 2,8 proc., zaś średnie wynagrodzenie brutto w sektorze przedsiębiorstw wynosiło tu w grudniu 2016 r. 5433,51 zł. Jak więc zatem widać, gra jest warta świeczki. W których branżach zarabia się najlepiej? ...
Czytaj więcej >>
Warszawski rynek pracy przeszedł na przestrzeni paru ostatnich lat sporą metamorfozę, co znajduje odzwierciedlenie m.in. w wynikach badania Barometr zawodów określającego zapotrzebowanie na konkretne zawody w kolejnych latach. To, co dzieje się w stolicy w poszczególnych branżach, traktowane jest jako wyznacznik ogólnopolskich trendów. Jakie zatem ...
Czytaj więcej >>
Duży napływ osób poszukujących w Warszawie atrakcyjnych warunków zatrudnienia jest spowodowany sporymi możliwościami tutejszego rynku pracy. Nie jest też żadną tajemnicą, że zarobki w województwie mazowieckim należą do najwyższych w kraju. Niemniej warto mieć na uwadze pewne trendy wyznaczające kierunki dalszego rozwoju oraz pozwalające określić za...
Czytaj więcej >>

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Kinga Ostrysz - Citi Service Center Poland"
Jakie były początki firmy? Właśnie obchodzimy 10-lecie powstania Citi Service Center Poland. Rozpoczynaliśmy w 2005 roku z liczbą 57 pracowników. Minęła dekada a my możemy pochwalić się liczbą ponad 3500 osób i stale rośniemy. W tym roku planujemy zwiększyć zatrudnienie o kolejne 1000 osób. Rozpoczynaliśmy od relatywnie prostych operacji finansowych. Bardzo szybko organizacja rozpoczęła proces przejmowania coraz bardziej zaawansowanych procesów obsługując klientów na całym świecie i potwierdziła tym samym wysoką jakość i ekspertyzę na rynku międzynarodowym. W rejonie EMEA są cztery takie centra jak nasze, w Budapeszcie, Dublinie i Belfaście. CSC Poland jest jednak najszybciej rozwijającym się pod kątem złożoności usług oraz wzrostu zatrudnienia.
Jakie są więc czynniki rozwoju firmy? Po pierwsze wykwalifikowana kadra, a co za tym idzie - wysoka jakość świadczonych usług. To czynniki wzmacniające naszą pozycję w regionie. Na lokalnym rynku ważne aspekty to duża dynamika wzrostu, pozytywna atmosfera i międzynarodowy charakter, które zachęcają do współpracy kolejne grona absolwentów jak i doświadczonych ekspertów.  ...
"Wywiad z Szymon Dobosz - International Coupons S.A."
Jesteście przykładem startup'u, który w ciągu kilku lat przekształcił się w prężnie rozwijające się przedsiębiorstwo. Kodyrabatowe.pl istnieją na rynku od 2010 roku. Odnosząc sukces na rynku e-commerce w Polsce,  postanowiliśmy rozszerzyć swoją działalność na arenę międzynarodową. W 2013 roku stworzyliśmy grupę International Coupons. Obecnie działamy w 24 krajach, na 6 kontynentach. Nasze portale oferują najlepsze kody rabatowe, kupony i promocje do sklepów internetowych oraz stacjonarnych. Możemy poszczycić się tym, że nasze portale w kilku krajach są niekwestionowanymi liderami na rynku. Cały czas się rozwijamy i planujemy ekspansję na kolejne rynki zagraniczne.
Czy Polacy chętnie korzystają z zakupowych okazji? Polacy coraz częściej korzystają z rabatów i promocji udostępnianych przez sklepy internetowe i stacjonarne. Wyszukując takie oferty w Internecie, trafiają do nas: do portalu, w którym mogą znaleźć wszystkie dostępne zniżki do kilku tysięcy sklepów. Trzeba jednak zauważyć, że nasz portal jest dla części użytkowników nowością. Jako konsumenci nie jesteśmy jeszcze przyzwyczajeni do sprawdzania dostępnych kodów rabatowych i zniżek w sklepach. W krajach zachodnich jest to oczywistością. Zapytajcie dowolnie spotkanego mieszkańca Wielkiej Brytanii, czy regularnie korzysta z kodów rabatowych. Nasza praca przynosi na szczęście wymierne efekty. W 2014 roku nasz portal odwiedziło 7,5 miliona użytkowników, kupując za ponad 500 milionów złotych. Rok później z naszej oferty skorzystało 12,2 milionów użytkowników, którzy zrobili zakupy za 700 milionów złotych. ...
"Wywiad z Piotr Broniarczyk - Grupa Okazje Sp. z o.o."
Jaki był kluczowy moment w firmie i kiedy nastąpił? Myślę, że było to zajęcie drugiego miejsca w badaniu Megapanel PBI/Gemius za październik i listopad 2013. Od tego momentu wkroczyliśmy do pierwszej ligi porównywarek cen w Polsce. Znaleźliśmy się zaraz za Grupą Allegro, a przed porównywarkami Skapiec.pl i Nokaut.pl. Dzięki tak dobremu wynikowi upewniliśmy się, że nasza praca zmierza we właściwym kierunku. Zobaczyliśmy również, że konkurencja zaczęła nas doceniać i bacznie obserwować.  
Z jakich produktów, usługi są Państwo najbardziej dumni? Jest to z pewnością porówynwarka cen Okazje.info. To nasz pierwszy i najbardziej rozpoznawalny produkt. Dopasowując naszą ofertę do potrzeb określonych grup docelowych, stworzyliśmy również trzy wyszukiwarki zakupów: YouShop, YouHome oraz YouStyle. W 2014 roku do grona naszych serwisów dołączył Rabatuj.pl, który oferuje internautom rabaty, promocje, wyprzedaże i inne formy zniżek na e-zakupy. Podsumowując: umożliwiamy naszym użytkownikom porównywanie cen, dostarczamy atrakcyjne promocje, inspirujemy do zakupów, zapewniając jednocześnie bezpieczeństwo tych zakupów i wiarygodne opinie na temat produktów. ...