SIRIO POLSKA
przez młody, 2014-11-04 21:48:47
Pracowałem w tej firmie przez 8 lat jako pracownik ochrony. Jak pracowałem to narzekałem na zarobki, socjal itp- jak odeszłem i zobaczyłem jak wygląd rynek usług ochroniarskich to dopiero doceniłem to co miałem.
- premia na święta, wakcyjna oraz z zysków
- wypłata nigdy nie spóżniła sie nawet jeden dzień
- paczki dla dzieci na świeta, kolonie itp
Minusem jest duża liczba czasu pracy n dworze.

X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

VistaGroup Sp.j.
przez Dromet, 2012-01-31 12:59:24
Bardzo solidna firma. Polecamy jako bardzo rzetelnego partnera

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Krzysztof Bączek - Amex-Bączek"
Firma Amex-Bączek powstała w 1997 roku. Jakie były kluczowe momenty w jej historii? Początkowo specjalizowaliśmy się w sprzedaży materiałów budowlanych, głównie stolarki PVC, chemii budowlanej oraz artykułów metalowych. 3 lata później rozpoczęliśmy działalność produkcyjną w zakresie stolarki PVC i otworzyliśmy zakład produkcyjny w Iławie. W 2002 roku przenieśliśmy działalność i siedzibę spółki do Falknowa, gdzie jesteśmy do dziś. W 2005 roku rozszerzyliśmy działalność o produkcję wyrobów opartych o systemy aluminiowe, a po kolejnych 5 latach uruchomiliśmy produkcję stolarki Aluminiowej dymoszczelnej i przeciwpożarowej. W kolejnych latach zakupiliśmy halę produkcyjną, wdrożyliśmy technologie i uruchomiliśmy produkcję okiennic, a także zrealizowaliśmy kilka projektów unijnych w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego. Obecnie posiadamy dwa zakłady produkcyjne o łącznej powierzchni ponad 3 tys. m kwadratowych, magazyny i składającą się z 18 aut flotę samochodową. W 2015 roku przeprowadziliśmy prace badawczo-rozwojowe nad nowym, innowacyjnym produktem i przygotowujemy się do realizacji inwestycji opiewającej na kwotę ponad 9 mln zł, z czego 60 proc. to dofinansowanie unijne.   ...
"Wywiad z Konrad Szałkiewcz - Herbalife Polska Sp. z o.o."
Co kryje się pod marką Herbalife? Herbalife Ltd. jest globalną firmą odżywczą, która od 1980 roku wyznacza trendy w dziedzinie zdrowego odżywiania, kontroli wagi oraz pielęgnacji ciała, zapewniając kompleksowe wsparcie zdrowego stylu życia. Produkty Herbalife dostępne są obecnie w ponad 90 krajach poprzez model sprzedaży bezpośredniej, dzięki sieci Niezależnych Partnerów. Główna siedziba firmy znajduje się w Los Angeles. Od 2007 roku spółka jest notowana na nowojorskiej giełdzie.
Ile osób zatrudnia państwa firma? Na całym świecie zatrudniamy ponad 7800 osób.  
Czym dokładnie zajmuje się Herbalife? Herbalife to przede wszystkim produkcja i sprzedaż suplementów diety i odżywek dla osób aktywnych i chcących utrzymać lub zredukować swoją wagę. Cenimy sobie ideę „From seed to feed”, dlatego pod swoją kontrolą mamy nie tylko linie produkcyjne, ale i ogromne pola uprawne. Dzięki temu mamy pewność, co do najwyższej jakości dostarczanych przez nas suplementów – od najmniejszego ziarna po finalny produkt.
Jak długo funkcjonujecie na polskim rynku i jak oceniacie swoją aktualną pozycję? Od 1994 roku dostarczamy rozwiązania, które są odpowiedzią na rosnące wymagania polskich konsumentów. Jesteśmy trzecią największą organizacją branży marketingu wielopoziomowego* (MLM, z ang. Multi Level Marketing). W 2014 roku odnotowaliśmy najwyższy w naszej historii nad Wisłą przyrost sprzedaży, która na koniec roku wyniosła 11 mln dolarów. Nasz model biznesowy opiera się na współpracy z Niezależnymi Partnerami. ...
"Wywiad z Marcin Nakielski - Alektum Sp. z o.o."
Alektum Group to już ponad 25 lat doświadczenia. Jak wygląda historia biura w Polsce? W roku 2006, w związku z dalsza ekspansją Alektum w Europie, nasi Szwedzcy właściciele postanowili otworzyć kolejny oddział, w Polsce. Ze względu na to, że Wrocław jest stolicą windykacji w Polsce, wybór padł właśnie na to miasto. Pierwsze kilka lat istnienia firmy to zdobywanie know-how, udoskonalanie procesów i budowanie marki na Polskim rynku windykacyjnym, głównie poprzez nabywanie portfeli i windykowanie ich na własny rachunek. Następnie systematycznie od roku 2010 ulegał dywersyfikacji podział wierzytelności zakupionych oraz serwisowanych i dzisiaj większość naszego portfela to te drugie. Wraz ze wzrostem liczby klientów i obsługiwanych spraw, nastąpił wzrost zatrudnienia i Alektum z kilkuosobowej firmy na początku istnienia, przerodziło się w blisko pięćdziesięcioosobowy zespół na dziesięciolecie firmy.
Państwa misja to „Odzyskaj pieniądze, nie tracąc Klienta” Jak wcielacie ją w życie? Dostosowując się do wymagań klienta, podchodzimy do każdego z nich bardzo indywidualnie, zarówno w kwestii podejmowanych działań jak i w obszarze organizacyjnym. Faktycznie, to, co wyróżnia firmę na rynku wierzytelności to skuteczność połączona z mottem „Odzyskaj pieniądze, nie tracąc klienta”. Odzyskanie należności to jedno, ale nawiązanie dobrej relacji z dłużnikiem, a co za tym idzie – zachowanie dobrych kontaktów biznesowych między nim, a naszym klientem to druga ważna składowa sukcesu. Dlatego tak ważne jest podejście pracownika do wykonywanej pracy, bo to on stanowi wartość firmy, będąc jednocześnie jej wizytówką. ...