X-KOM
przez Kamil, 2014-08-21 19:48:33
Dziś byłem na rozmowie jako doradca w salonie (Warszawa). Pan Michał którego serdecznie pozdrawiam, jest przesympatycznym człowiekiem. Rozmowa odbyła się punktualnie. Jeśli ktoś twierdzi, że firma jest nie poważna i oferuje 1200 zł to niestety jest w błędzie albo po prostu chce się pozbyć konkurencji :) Co do wynagrodzenia jest na prawdę powyżej najniższej krajowej. Co do wiedzy stricte informatycznej, oczywiście trzeba ją posiadać. To chyba logiczne, tak jakby ktoś chciał sprzedawać samochody gdzie nie ma pojęcia o motoryzacji :) Jeśli ktoś ma niedosyt po rozmowie, to już niestety jego problem, na koniec rozmowy jak w każdej firmie jest czas na zadawanie pytań... Więc trzeba było korzystać. Rozmowę podsumowuję bardzo pozytywnie.

Pozdrawiam Kamil :)

GoWork.pl
przez Agata, 2014-11-13 10:57:50
Polecam! Solidna firma!

GoWork.pl
przez Witas, 2015-04-30 06:42:25
Przyznam szczerze, że niedawno trafiłem na forum goworka i ja - a raczej moja żona jesteśmy nawet zadowoleni z tych ofert pracy jakie się pojawiają. Wyjechaliśmy do niemiec do opieki nad starszymi ludźmi.

Wiemy jak wygląda praca w tych firmach:

"Wywiad z Anna Rozborska-Wood - ATERIMA MED"
ATERIMA – co kryje się pod tą nazwą? Inspiracją dla nazwy firmy było francuskie słowo „intérim”, które oznacza pracę tymczasową. Dbając o to, by rodacy nie połamali sobie na nim języka stworzyliśmy podobnie brzmiącą nazwę – ATERIMA. Od tego roku funkcjonujemy pod szyldem Grupa ATERIMA, ale więcej o tym w kolejnych pytaniach 
Jaka jest misja Państwa firmy? Naszą misją jest umiejętne wykorzystywanie wiedzy, najlepszych praktyk rynkowych i doświadczenia w oferowaniu uczciwego pośrednictwa zatrudnienia, jak również doradztwa personalnego. W codziennej pracy kierujemy się zasadami spisanymi w naszym kodeksie etycznym, który jest tożsamy dla wszystkich działów firmy. Jesteśmy fair nie tylko względem naszych kontrahentów, klientów i partnerów biznesowych, ale w pierwszej kolejności wobec naszych pracowników. Wierzymy, że uczciwość jest warunkiem koniecznym dla stabilności i sukcesu przedsiębiorstwa. Reputacja firmy i zaufanie do niej są jednymi z naszych najważniejszych wartości.
Jednym ze współzałożycieli firmy jest Stefan Schwarz, który już po raz drugi został wyróżniony przez ONZ. Proszę opowiedzieć o tym pokrótce. Stefan Schwarz – Ekspert ds. rynku pracy Grupy ATERIMA już po raz drugi został zaproszony do grona autorów „UN Global Compact Yearbook 2015” wydawanego przez ONZ w Polsce. UN Global Compact to obecny na całym świecie program Organizacji Narodów Zjednoczonych na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego rozwoju. Od 2009 roku wydaje Yearbook – prestiżową publikację dedykowaną inicjatywom społecznie odpowiedzialnym. Autorami tekstów są tu najwybitniejsze osobistości, w tym laureaci Nagrody Nobla i prezydenci. Od 2014 roku publikacja ta ukazuje się także w wersji polskiej i jesteśmy dumni z tego, że do obu edycji zostaliśmy zaproszeni. W ostatnim Yearbooku nasz przedstawiciel pisze o kluczowym projekcie CSR naszej firmy – „Bezpiecznej pracy za granicą”, a w szczególności o prowadzonych w jego ramach szkoleniach dla pracowników. Celem szkoleń jest podnoszenie świadomości naszego zespołu na temat zagrożenia handlem ludźmi. ...
"Wywiad z Marcin Nakielski - Alektum Sp. z o.o."
Alektum Group to już ponad 25 lat doświadczenia. Jak wygląda historia biura w Polsce? W roku 2006, w związku z dalsza ekspansją Alektum w Europie, nasi Szwedzcy właściciele postanowili otworzyć kolejny oddział, w Polsce. Ze względu na to, że Wrocław jest stolicą windykacji w Polsce, wybór padł właśnie na to miasto. Pierwsze kilka lat istnienia firmy to zdobywanie know-how, udoskonalanie procesów i budowanie marki na Polskim rynku windykacyjnym, głównie poprzez nabywanie portfeli i windykowanie ich na własny rachunek. Następnie systematycznie od roku 2010 ulegał dywersyfikacji podział wierzytelności zakupionych oraz serwisowanych i dzisiaj większość naszego portfela to te drugie. Wraz ze wzrostem liczby klientów i obsługiwanych spraw, nastąpił wzrost zatrudnienia i Alektum z kilkuosobowej firmy na początku istnienia, przerodziło się w blisko pięćdziesięcioosobowy zespół na dziesięciolecie firmy.
Państwa misja to „Odzyskaj pieniądze, nie tracąc Klienta” Jak wcielacie ją w życie? Dostosowując się do wymagań klienta, podchodzimy do każdego z nich bardzo indywidualnie, zarówno w kwestii podejmowanych działań jak i w obszarze organizacyjnym. Faktycznie, to, co wyróżnia firmę na rynku wierzytelności to skuteczność połączona z mottem „Odzyskaj pieniądze, nie tracąc klienta”. Odzyskanie należności to jedno, ale nawiązanie dobrej relacji z dłużnikiem, a co za tym idzie – zachowanie dobrych kontaktów biznesowych między nim, a naszym klientem to druga ważna składowa sukcesu. Dlatego tak ważne jest podejście pracownika do wykonywanej pracy, bo to on stanowi wartość firmy, będąc jednocześnie jej wizytówką. ...
"Wywiad z Krzysztof Zajkowski - Orange Logistics"
Kiedy Państwa przedsiębiorstwo rozpoczęło działalność i jakie zmiany zaszły od tej chwili? Firma Orange Logistics zadebiutowała w branży TSL w 2007 roku i jest doskonałym przykładem dynamicznie rozwijającego się podmiotu. Nasza historia jest bardzo ciekawa. Właściciel przedsiębiorstwa prowadził handel hurtowy drewnem budowlanym i na potrzeby działalności zakupił trzy ciągniki siodłowe z naczepami. Aby obniżyć koszty transportu i otrzymać możliwość przewozu ładunków na trasach powrotnych firma uzyskała Licencję Transportową Krajową. Dzięki temu nasi handlowcy zaczęli pozyskiwać klientów, którzy zlecali nam przewozy własnych towarów. Zainteresowanie okazało się na tyle duże, że byliśmy zmuszeni do powiększenia taboru ciężarówek; z czasem transport stał się główną częścią naszego biznesu. Na kolejnym etapie w zakres naszej działalności weszły również spedycja oraz przewozy międzynarodowe. Z biegiem czasu to właśnie w nich wyspecjalizowało się Orange Logistics i obecnie kursy zagraniczne generują 80 % przychodu firmy. Na ten moment dysponujemy flotą ponad 500 jednostek transportowych. Naszym największym kapitałem są jednak pracownicy. W trzecim kwartale bieżącego roku zatrudnialiśmy w naszym biurze ponad 180 wykwalifikowanych osób, zajmujących się m.in. finansami, administracją, handlem czy działalnością operacyjną. ...