logo Martes Sport Sp. z o.o.

Martes Sport Sp. z o.o.

Bielsko-Biała

Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.

Onoonego 2017-03-02 23:48
Może w końcu ktoś z centrali to przeczyta ?! Coś musi być na rzeczy skoro skargi cały czas są na te same osoby z tego co widzę - dolnyśląsk przewija się to co chwilę ! A pewnie smaczków jest więcej na tą Panią...

Ludzie róbcie coś bo tracicie dobrych ludzi przez widzimisie KRS, który widocznie na to stanowisko się nie nadaje ....
4
hermenegilda 2017-03-03 14:11
Skłamałabym jeśli bym napisała, że źle pracowało mi się w tej firmie. Zgadzam się dokładnie z Pati. KRS Paweł rzeczowy- zawsze było konkretnie wiadomo co jest do poprawy, realnie potrafił ocenić sytuację, a jeśli ucinał premię, to konkretnie było wiadomo za co. Potrafił pochwalić, co bardzo motywowało do pracy i chciało się z nim współpracować. Sklep funkcjonował bez zarzutów do czasu, kiedy przejęła go jego zmienniczka i nagle wszystko zaczęło być źle. Jej celem jest chyba wprowadzenie nowych porządków bo młodymi domyślam się, łatwiej jest sterować. Uważam, że ludzie na takich stanowiskach powinni przechodzić jakieś konkretne szkolenia, które nauczą ich jak rozmawiać, jak współpracować z ludźmi bo jeżeli ktoś nie posiada takich cech/umiejętności to niestety nie będzie potrafił motywować ludzi do pracy a to będzie się odbijać na wynikach sprzedażowych. Bo chyba to powinno być głównym jego celem a nie rozwalanie zgranej, lubiącej się ekipy.
9
hubabubainicsienieprzykleja 2017-03-03 19:36
Czytam i czytam o problemach w MS i co rusz przewija się DOLNY ŚLĄSK. Co tam się dzieje? Co tu się dzieje? Myślicie, że góra nic nie wie? Ależ owszem, ależ tak.Zasługa ekhm pewnych osób. Wieeedzą, dobrzeee wiedzą, co wyprawiają regio i makro. Klep klep po pleckach a pieniążki w kasie się zgadzać muszą. Parafrazując:
Nosił wilk razy kilka..PONIOSĄ i wilka...
5
tutututu 2017-03-04 08:42
Wybierając nowych regionalnych powinni przeprowadzić im: badania lekarskie, lekcje z kultury osobistej, test kompetencji z procedur no i przede wszystkim testy psychologiczne. Bo są brani z łapanki, a tak naprawdę mało wiedzą, doświadczenia nie mają i się wyżywają.
7
Weekend 2017-03-04 21:53
Pracuję w martesie trzy lata i jestem zmuszony powiedzieć że niestety pracuje się coraz gorzej i firmy jeśli będzie tak traktować pracowników to może zostać z ręką w nocniku bezrobocie spada a uczciwych i rozgarniętych coraz mniej szuka pracy w sklepie. Do osób z zarządu ogarnijcie się puki czas albo pracownicy puszczą was z torbami bo to nie wy stoicie na kasie.
11
anonim 2017-03-05 21:51
Pracowałem parę msc w firmie "Martes Sport" i szczerze mówiąc żałuje bardzo, był to najgorszy okres w moim życiu. Nie powiem w jakim mieście ale z tego co słyszałem od pracowników i widziałem na własne oczy to nie są jednorazowe przypadki. Zaczynając od atmosfery to kierownicy w tych sklepach czują się że są najlepsi oraz najważniejsi bez jakichkolwiek umiejętności prowadzenia zespołu i sklepu. Osoba zajmująca kierownicze stanowisko na sklepie którym pracowałem straszyła że zabiorą premię , że długo nie będę pracować jak i za rozmowy w pracy są ogromne kary. Wykonywałem wszystkie obowiązki które mi powierzano w odpowiednim czasie oraz jak najlepiej potrafiłem lecz to też źle. Pracownicy chodzą jak w zegarku. Stres , nawał pracy i te zbędne szantaże to jest naprawdę masakra , co prawda jestem osobą odporną na stres ale to już podchodziło pod mobbing choć inni tego nie widzą lub nie chcą się odzywać. Przez 8 msc każdy unikał ze mną rozmów na temat pracy. Kierownicy regionalni czy tam dyrektorzy również się uważają za nie wiadomo kogo na wejście jest to źle , to nie pasuje, macie pilnować żeby nie kradli , bo będziecie oddawać z własnej kieszeni. Do śmiesznych sytuacji można zaliczyć oddawanie pieniędzy jak brakuje w kasie aby nikt się nie dowiedział , a w szczególności kierownik sklepu. Przyniosłem L4 (zwolnienie lekarskie) , bo się przeziębiłem i nie nadawałem się do pracy w takim stanie to rozpętano mi awanturę słysząc że na moje miejsce czeka wielu innych ludzi. Jeśli chodzi o pieniądze to są ok ale tylko podstawa na papierze , bo pracując parę msc to widziałem premie jak świnia niebo. Pani kierownik układa sobie grafik wedle uznania nie trzymając się zasad kodeksu pracy, a jak poprosiłem o zamianę dni to był wielki problem słysząc że była kartka o wolne więc trzeba było wpisać , hm no tak zapomniałem że choroby się planuje i nie przychodzą same od tak ;). Jeśli chodzi o reklamacje to jest najlepsze w tym wszystkim. Ludzie wiecie dlaczego dostajecie towar w takim stanie co przynieśliście ? Odpowiedź prosta, towar zostaje w sklepie i nie jest nigdzie wysyłany do rzecznika tylko KIEROWNICY SKLEPÓW rozpatrują je !!! Zastanówcie się zanim zaczniecie tam pracować.
Pracowałem tam jakiś czas temu więc po takim czasie zebrałem się na odwagę aby napisać to wszystko. Tajemnica poufności mnie nie obowiązuje. OGROMNA PROŚBA DLA OSÓB SIEDZĄCYCH ZA BIURKIEM ORAZ DYREKTORÓW... ZAMIEŃCIE SIĘ Z SZEREGOWYMI PRACOWNIKAMI LUB ZACZNIJCIE KONTROLOWAĆ CO SIĘ DZIEJE NA SKLEPACH.
Pozdrawiam panią kierownik tego sklepu , bo jestem święcie przekonany że przeczyta i wie o co chodzi.
Pozdrawiam również pracowników którzy są traktowani jak powietrze... .
Żałuję jednego , a dokładniej że nie nagrałem tego co się dzieje na sklepie , rozmów z kierowniczką i regionalnymi.
10
lulu 2017-03-06 00:01
Ładne utargi w marcu się zapowiadają, nowe kolekcje, wiosna, buty tonami schodzą. Czy jest sens to dokładać, układać, polecać, eksponować?

Premii nie będzie za marzec, bo są inwentaryzacje, będzie żywieniowa. Ci, co decydują o naszych pieniądzach zgadzam się, za kasą powinni stanąć, chociaż jeden wiosenny weekend po 12 godz sobota i niedziela. Regionalni niech sobie popracują, bo zapomnieli jak wół cielęciem był. W między czasie obsługiwać, przygotowywać inwentaryzację i odsyłkę zimy. Na pewno by się zakręcili i w biurze zaszyli, bo rady by nie dali.
10
K0wschod 2017-03-06 20:42
Nikt nie słyszał dobrej wiadomości? Czy większość zamurowało?
1
danielo 2017-03-06 20:53
Oj dobrze,że góra nie widzi jak w niektórych salonach rąbią ich pracownicy z (a to ktos sobie wziął niby popsuta drukarke-a jest tylko brak tuszu,a to osobie funkcyjnej przydała się drabina lub mopy)ludzie przejrzyjcie na oczy w końcu)!!
2
qwerty 2017-03-06 23:55
jaka ? zmienilo sie cos ?
nie pracuje juz w MS :) pytam z ciekawosci .
daniello 2017-03-07 06:41
Jaką masz dobrą wiadomość?czekamy z niecierpliwością
Unyt 2017-03-07 07:14
Co, podwyzka? Pan Tomasz raczej nie ujął, że jest to wyrównanie do nowej podstawy od nowego roku. ;) Tylko tak ładnie ujął to w mailu. Takie pieniądze to bzdura za taką pracę, przy zwiększeniu najniższej krajowej, tyle wam powiem.
6
zeroosiemwojna 2017-03-07 13:18
Zaraz się znajdzie jakiś [tu wstaw odpowiednie słowo], któremu i tak nic nie pasuje.
Serio ogarnijcie się.
daniello 2017-03-07 13:26
Pan Tomasz to tylko nadaje się ale do kręcenia karuzeli a nie dbanie o swoich pracowników.
Nixon 2017-03-07 13:34
A co ze zniżkami do under armour ? Dostaliście już swoje loginy ?
2
ludzietoidioci 2017-03-07 18:04
przeraza mnie wasza niewiedza jesli chodzi o podwyzke , serio ;|
2
aaaannnetka 2017-03-07 20:10
A może ktos razem ze mną poruszy temat tego jak naprawdę pracują osoby funkcyjne w odróżnieniu od zwykłego sprzedawcy????u nas wygląda to tak:spóźnianie sie do pracy;wychodzenie w godzinach pracy na zakupy(na porządku dziennym)sprzedawca wtedy zostaje sam na sklepie. Siedzenie na zapleczu do bólu;picie kawusi z kierownictwem(i oczywiście jak sprzedawca zdzwoni po starszego sprzedawcę to wychodzi z wielką łaską.a ty czlowieku zapierdzielasz za darmozjadów .czekam na wadze opinie.
4
sdd 2017-03-07 23:07
wychodzenie w takcie pracy po bulke czy obiad to nic wielkiego .. juz nie robcie sobie jaj .. to nie jest wyjscie na fajke tylko po cos do jedzenia i jesli ktos zabrania to jest glupota bo to jest 5min a nie kazdy ma czas np przed praca zrobic zakup bo przychodzi na styk tym bradziej starszy jak rano otwiera dzien...
pozdrawiam
1
aaaaanetka 2017-03-08 08:22
Ale ja mówię o zakupach a nie bulce
Asica 2017-03-08 12:38
jak awansujesz na starsza to pewnie będziesz robić to samo, w Martes najlepiej wychodzi na tym ten co siedzi na zapleczu i nic nie robi. Wystarczy być lubianym(podlizywać się) przez makro lub regio, wyniki sklepu nie są wazne, profesjonalizm pełną gębą!
2
aaaaaanetka 2017-03-08 16:51
mi awans nie grozi z tego względu że nikomu się nie podlizuję ,mówię co mam na myśli nie patrzę czy to makro czy regio więc mam na to wyjechanie. Pamiętajmy że praca w MS nie jest pracą na stałe-żaden szanujący się człowiek nie zostanie w tym syfie na długo.
3
K0wschod 2017-03-08 17:25
Skoro tak się szanujesz i tak źle masz w martesie to czas złożyć wypowiedzenie. Ogarnijcie się wreszcie i zastanowcie o co wam chodzi? Podejrzewam, że większość tych biednych, zastraszanych i wykorzystywanych pracowników załapało się do martesa jako swojej pierwszej pracy. Idźcie gdzieś indziej to będziecie mieli porównanie. Zniżki małe?podwyżki też małe? Może jeszcze godzin zbyt dużo? Komedia za darmo
5
aaaanetka 2017-03-08 18:02
Właśnie w maju kończy mi sie umowa i sama rezygnuje.nie mam zamiaru robic na darmozjadów
2
xmen 2017-03-08 18:04
Hahaha chyba regionalny jakiś
3
Blebleble 2017-03-08 23:33
Na co sie tak spinasz...
80% pracownikow twierdzi ze tam j****e speluna i to praca na parę msc. Pieniądze są spoko. Zostaja Ci co liza d**e kierownictwu ja tam pracuje parę msc i nic sie nie odzywam , bo szkoda mówić o czymkolwiek do tych ludzi , bo co sie nie powie to lecą jak psy przekazać dalej. Wydaje mi sie ze ta firma robi z pracowników konfidentow.
4
K0wschod 2017-03-09 07:25
To faktycznie macie po...anych kierowników. W sklepie w którym ja pracuję jest zupełnie normalnie, poza okresowym nawałem pracy i błędami centrali wszystko gra.
karol 2017-03-09 13:27
A mamy mamy nie zaprzeczamy
1
adam 2017-03-10 07:28
Jak Martesiaki podoba wam się lutowa wyplata?????znowu za.........li 180zl!!!!! Ciekaw jestem ile dostali donosiciele
3
aleksander 2017-03-10 17:38
Mam nie przyjemne wspomnienia po zakupie w tym sklepie z powodu nie uwzględnionej reklamacji plecakaza 300 zł którym po pół rocznej eksploatacji nie chciały zapinać się zamki.Szwy zaczeły puszczać wynikiem tego zamek odszedł od materiału.
pracownik ms 2017-03-10 19:59
Radzę ci abyś od razu odwolal się do rzecznika praw konsumenta. Musisz widzieć że reklamację NIGDZIE NIE SĄ WYSYŁANE. SA ONE ROZPATRYWANE NA ZAPLECZU SKLEPU PRZEZ ZWYKŁEGO NIE PRZESZKOLONEGO PRACOWNIKA!!!!!!!!!!!!KLIENCI MARTES SPORT JESTEŚCIE ZWYCZAJNIE W ŚWIECIE OSZUKIWANI!!!!!
Lalalejd 2017-03-10 20:39
Wypłaty to porażka.... Kiero zarabia tyle co kasjer w biedronce !!!
8
maks 2017-03-10 20:46
A tak naprawde korownikowi za wszystko operniczają premię.jakaś chora sytuacja
sf 2017-03-10 22:04
jak wyplaty ? ja 1 700 ; / tragiedia !
3
alizee 2017-03-10 22:22
Ja jestem zwykłym pionkiem czyli sprzedawcą ale z jednej strony rozumiem narzekania niektórych, z drugiej niektóre wpisy są żenujące. Wiadomo że podwyżka jest zasłużona i potrzebna, jednak nie rozumiem narzekań niektórych na nią, bo wiadomo że w sklepach kokosów jak informatyk się nie zarobi, jak się aplikowało do takiej pracy, to trzeba się z tym liczyć, a jak się ma jakieś atuty w ręku to można dyskutować o podwyżce z kierownikiem sklepu i KRS-przecież nikogo nie wyrzucą za to albo pracować i po cichu szukać innej (lepszej) pracy. Ja idę wprost i pytam jak wygląda premiowanie i otrzymuję odpowiedź, powinniście iść do kierownika i spytać jakie otrzymujecie ORAZ ZA CO punkty w pliku premiowym, bo to nie są ściśle tajne dane, każdy powinien wiedzieć za co dostał premie albo za co ma uwaloną. Ale jak przyjdzie co do czego to większość spuszcza głowę i siedzi cicho, choć na forum tutaj szaleją... Pytać wprost i cisnąć kierownika, a jak jest na sklepie z wizytą to i KRS.
Druga sprawa to 20+, przecież to są banalne rzeczy, żeby poczytać i się nauczyć do czego są dane impregnaty, odżywki czy batony energetyczne i można to polecać klientom. Jak się fachowo doradzi, szczególnie przy butach turystycznych to łatwo można sprzedać czy coś do nubuku i zamszu, do tkanin czy coś uniwersalnego, teraz po sezonie narciarskim ludzie piorą rzeczy, można sprzedawać płyny do prania oddychających i impregnacji. Jak ktoś nie potrafi w 20+ wykręcić około stówki na głowę to na prawdę ma dramatyczne wyniki.
Mi osobiście nie podoba się to, ze sklepy wyglądają jak szmteksy, nawalone od groma towaru i wszędzie kartony. Co chwilę jakaś przebudowa i coś, co było tydzień temu w jednym miejscu już gdzieś skompresowane i wciśnięte w innym, bo miejsca brakuje i trzeba upychać - dla klientów jest to mega nieprzejrzyste.
Wg mnie zatrudnienie na wielu sklepach jest też zbyt niskie i stąd każdy lata jak poparzony, bo wszystko musi być zrobione na już, a ludzi do tego nie ma przy takim metrażu, obrocie i ilości zadań - jest jeden problem, każdy siedzi cicho bo boi się, że będzie więcej osób i mniejsze premie i mniejsze pieniądze, a zadań przybywa, bo towaru i nowych pomysłów jest mnóstwo.
Podsumowując, to bardzo dużo wpisów jest tu przerysowanych, z drugiej sieć mogłaby pójść w jakość, a nie ilość, bo wiele rzeczy jest do poprawy.
W mojej opinii, na tle innych sieciówek, praca nie jest super lekka ale też nie jest zła i mogę polecić, jeśli komuś chce się pracować, potrafi nauczyć się i przyswoić trochę wiedzy i potrafi jasno wyrażać, co chce i walczyć o swoje, do tego ma podejście do klienta. Nie jest tak tragicznie jak niektórzy piszą.
PS niech sieć zwróci uwagę na złodziei szalejących po Martesach, bo walczymy ile się da ale coraz ciężej upilnować towaru - to też wynika z małego zatrudnienia wg mnie.
10
O,O 2017-03-12 00:05
oj w lutym zawsze slabo z wyplatami ; ) marzec jest nasz !!!
1
Ciocia 2017-03-12 17:47
Raczej nie :P marzec - fakt, dobry miesiąc, ale są inwentaryzacje, także nie będzie premii. podobna sytuacja jak w styczniu, gratulacje obrotów w sklepach od TB a później regionalni mają do wyboru zabrać: -100 %, -50%, -30%.
Także nie cieszcie się :)
7
A czy to ważne? :) 2017-03-15 23:56
Jako były pracownik sklepu, opinia moja jest taka że zależy na kogo się trafi. Są ludzie bardzo fajni jak i są beznadziejni. Szkoda że Ci drudzy zazwyczaj zdarzają się na stanowiskach kierowniczych. Kierownik bojący się klientów i obsługujący tylko swoich znajomych czy zastępca kierownika która przez niemal cały dzień "uczy się" grafiku na pamięć siedząc na zapleczu... Dostaw milion, wymagań miliard, wypłata minimalna bo jak na takie wymagania minimalnie więcej niż najniższa krajowa to śmiech na sali. Zwłaszcza że często pracę kończy się później niż godzina zamknięcia galerii, bo tu kampania, tam zmiana manekinów a tu zmiana witryny. Do tego dochodzą wszech obecne kontrole. Nie powiesz dzień dobry? Żegnaj się z premią. Generalnie nie polecam, za podobne pieniądze można znaleźć w handlu o wiele lżejszą pracę w szczególności dla zdrowia i kręgosłupa, przerzucanie kilkudziesięciu kartonów dostawy bardziej przypomina pracę na magazynie niż sklepie pseudosportowym. A i reklamacje, odrzucane bo tak albo sklejane klejem przez pracownika sklepu i wmawianie klientom że "Pańska reklamacja została wysłana do centrali, my jej nie rozpatrujemy" :)
6
Bez siły... 2017-03-16 00:45
Szczerze - nie wyrabiam już... Pracuję w MS już ponad 2 lata, włożyłam w tą prace całe serce, kosztem zdrowia, czasu dla rodziny - mam świetny zespół, kocham swoją pracę ale to co się w tej chwili dzieje na wielu salonach to jakaś kpina! I uwierzcie mi ze nie jestem typem człowieka, który czepia się o byle co... Potrafię ciężko pracować, wiele zniosę ale wszystko ma swoje granice. Jak to możliwe by w tak dużej firmie działo sie to sie dzieje w tej chwili. Mam wrażenie że na fotelu prezesa siedzi jakiś młody niedoświadczony i zielony w temacie handlu człowiek a nie kompetentna osoba z wieloletnim doświadczeniem. Jak można doprowadzić do takiego stanu rzeczy - że w sumie tak na prawdę chyba nikt już tego nie ogarnia! Zarządzanie w myśl zasady "jakoś to będzie"!!! Panie prezesie błagam... Ogarnij sie Pan i tą firmę!!! Niech pojeździ Pan po sklepach i perspektywy szeregowego pracownika zobaczy jak to wygląda!!! tak sie nie da pracować. Dostawy w kosmicznych ilościach, w miedzy czasie zwroty posezonowe, inwentaryzacje.... - to wszystko w jednym czasie i najlepiej na wczoraj - wszyscy mają już serdecznie dosyć!!! I wcale im się nie dziwie. Tylko czekać aż zaczną szukać normalnej, lepiej płatnej pracy - bo tego co wykonują teraz praca nazwać się nie da - to ciężka tyrka, kosztem zdrowia i czasu dla rodziny - za którą otrzymują śmiechu warte wynagrodzenie! Tym sposobem Panie prezesie traci Pan mądrych, doświadczonych pracowników, którzy tej firmie oddali serce... I bez sensu jest tu czepianie się KRS czy Makro choć swoje za uszami mają... Niewiele od nich tak naprawdę zależy... Właściwie to chyba nic... Tak wiec niechże coś się zmieni - albo to już pora szukać nowej pracy...
16
Kinia 2017-03-16 11:08
Opinia trafiona w punkt ! Ja również stażem pracy dobijam do 3 lat i szczerze powiedziawszy raczej umowy przedłużać nie będę, a szkoda bo jak się zatrudniałam było zupełnie inaczej....

Największe inwentaryzacje połączone z odsyłką zimy, kosmicznymi dostawami, przebudową sklepu itp. Jak mamy zrobić coś rzetelnie skoro nie mamy na to czasu ?!
13
Nudzimisiewpracy 2017-03-16 23:24
Klipowanie,wycenianie, wykladnie, odklipowywanie, zdzieranie cen do wysylki, zdejmowanie klipow do wysylki, promocje w wolnej chwili, przygotowanie inwentaryzacji, przebudowy zima-lato, obsluga kilenta, polecanie, przyjmowanie dostaw, przekladanie stołow zgodnie z widzi misie ? I oczywsicie ceną, do tego kosze, odpinanie rzeczy z łańcuchów, pilonowanie sklepu i najlepiej jeszcze złapać kilku złodzieji. Oczywsicie dzien dobry i do widzenia. Too tak w skrócie. Ktos ma ochotę popracować?
13
2017-03-16 23:46
I jeszcze, wieczne przesuwanie butow w dzialach zeby wstawic cos na poczatek, bo przeciez musi byc cenowo. A uwierzcie mi, zaden klient nie zwroci uwagi na to, ze buty sa poukladane od bialej metki... Dzien w dzien to samo! Raz w lewo sie przesuwa aby drugiego dnia w prawo pol dzialu przerzucić.
Dzialy porozrzucane po calym sklepie. Dobrze byloby rozdawac mapy na wejściu zeby klienci zrozumieli ten chory podzial. To utrudnia robienie zakupow a nie ulatwia. No i towar nawalony na hakach az panele wyrywaja sie ze sciany
14
-.- 2017-03-17 19:54
Logistyka ponizej jakiegokolwiek poziomu , ja rozumie ze dobrze jak na sklepie jest robione ze schematu ale w MS sie to nie sprawdza od paru lat ale dalej jest tak samo , co gorsze jest coraz gorzej .
Tak jak pisali wyzej , robota spoko na chwile , powiedzmy do roku i kazdemu normalnemu pracownikowi sie odechce bo codzienne przekladanie towaru na sklepie na inne miejsce bo "tak ma byc" a spr pomylic cos to odrazu po premii :-) , poza dostawami codziennie po dziesiatki kartonow to jeszcze bezsensowna promocja ktora za tydzien znowu sie zmieni , stoly , kosze , ekspozycje , cenowanie , reklamacje (tak ludzie , robimy je na zapleczu bez jakiego kolwiek wyszkolenia) , oczywiscie multum pracy przy rowerach i użeranie sie z klientami :) WITAJ W MARTES SPORT NOWY PRACOWNIKU !

ogolnie nie warto , w tym roku konczy mi sie umowa :) na szczescie
4
wick 2017-03-18 18:58
Ale jaka odwaga? Napisałeś to anonimowo... tak potrafi nawet największy tchórz.
1
monika 2017-03-18 22:03
a propo reklamacji.. ja złożyłam w Tarnowie buty do biegania poprute i tekst, ze to wina uzytkowania, mechanicznie, prosiłam o zwrot pieniędzy i odmówiono, teraz poszła druga reklamacja z prosba o naprawę badz wymianę czy to widzi mi się pracowników na zapleczu...? na pewno im nie odpuszczę! prosze o info jak to trzeba załateic, aby buty napraiono1
1
: ) 2017-03-18 23:40
tak , to widzimisie pracownikow nie ma ensu skladac dalej reklamacji .
Proponuje pojsc do rzecznika praw konsumenta a potem na droge sadowa , wygra pan na 100% :) i kasa zostanie zwrocona , niech pan nie prosi o naprawe ; ) bo to szycie/klejenie na zapleczu kelejem za 5zl w kiosku : ) takie sa realia , mi osobiscie glupio ludziom w oczy patrzec
pozdrawiam K.
1
ela 2017-03-19 10:57
Zgadzam się.jestem bylym pracownikiem tego [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] i najprostszą drogą będzie zwrócenie się do rzecznika.to prawda że reklamacje są rozpatrywane na zapleczu(co najlepsze centrala na to wyraża zgodę)wiecie jakie reklamacje są rozpatrywane na Tak????oczywiście że pracownicze(zawsze i wszędzie)!!!!!!!! Zawsze bylo mi żal tych klientów którzy nie świadomi niczego akceptowali odmowę.Drodzy klienci kłóćcie się o swoje bo jesteście OSZUKIWANI!!!!!!!!
2
grzegorz 2017-03-19 14:19
A wiecie dlaczego pracownicy zazwyczaj odradzają klientowi aby w swoich żądaniach nie nie wybieral opcji ;naprawa;????ponieważ nie chce im sie szyć lub kleić rzeczy reklamacyjnej lub tez nie umieją tego zrobić.śmiech na sali normalnie.
2
przyszly pracownik ? 2017-03-24 12:32
witam , zlozylem CV do jednego z waszych sklepow i pomimo zlych opini chce zaczac prace ale , no wlasnie ale mam jedno pytanie - jak jest z akceptacja tatuazy w widocznych miejscach ? jest z tym jakis problem ? jak tak to moge go zakrywac pod dlugim rekawem . Prosze o szybko odpowiedz : - )
Yoshi 2017-03-24 14:59
Możesz mieć nawet tatuaż na twarzy - firma ma obecnie ogromny problem ze znalezieniem dobrych pracowników .....
1
qwewdsadfewfewds 2017-03-24 18:40
na twarzy dloniach i szyi mysle ze moglby byc problem , rece nogi itp mysle ze raczej nie powinno byc problemow ale moge sie mylic ( u mnie nikt nie ma )
1
Zostaw swoją opinię o Martes Sport Sp. z o.o. - Bielsko-Biała
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Martes Sport Sp. z o.o.