Martes Sport Sp. z o.o.

Bielsko-Biała

Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.

prezes 2017-04-25 16:39
Zawsze tak było, trzeba czytać całego maila a nie tylko od kiedy do kiedy jest zniżka.
4
tik tak on the clock 2017-04-25 19:44
Patologiczna firma od samego początku. Polskie standardy braku szacunku dla pracowników. Od hr po logistykę firma niedorozwój. Zero logiki na każdym kroku. Burdel na każdym kroku. Przyjdzie pewnego dnia kryzys kiedy nikt już nie polakomii się na 100 zl.
11
Repcak 2017-04-25 21:36
Ja pierwsze słyszę. Jak od zawsze tak było to pogratulować, że nikt z tym nic nie zrobił do tej pory :)
6
Stary Starszy 2017-04-26 23:21
We wszystkich sieciach zlikwidowali nazwę "starszy sprzedawca" . Brzmi to mało poważnie, i mało odpowiedzialnie. Czasami bywa wręcz żenujące.. tylko martes zacofany... pewnie za 10 lat zmienią nazwę stanowiska
4
Onoonego 2017-04-27 13:12
Ta praktyka jest niezgodna z prawem konsumenta, sklep chyba nie wie co robi... Po za tym na jakiej podstawie prawnej jest ta zasada ? Mam paragon, towar zakupiłem w sklepie mam prawo go reklamować ...

Czyżby Martes Sport był ponad prawem konsumenta ?
8
Repcak 2017-04-27 13:28
Martes po prostu nie boi się swoich pracowników :P Ktoś z góry wymyślił, że tak będzie i wyszedł z założenia, że wszyscy się podporządkują. No bo jak to przecież stawiać się swojemu pracodawcy :P
1
J.LO 2017-04-27 14:38
Gość odpisuje sam sobie - mistrz - Repcak/Onoonego :) Człowieku, nie chcesz to nie kupuj, masz regulamin zakupów pracowniczych to go przeczytaj przed zakupem a nie rób z siebie błazna.
sprawiedliwość oraz prawo 2017-04-27 17:02
Regulamin zakupów pracowniczych nie stoi w hierarchii aktów prawnych RP powyżej ustaw, więc MUSI BYĆ Z NIMI ZGODNY, każdy akt prawa wewnętrznego nie może być niezgodny z aktami prawa powszechnie obowiązującymi, więc kogoś pogrzało jeśli twierdzi, że nie można reklamować towarów kupionych na zniżkę pracowniczą, bo nie jest to jakiś towar spod lady tylko normalnie kupiony na paragon! Zgłosić do Rzecznika albo jeszcze lepiej do UOKIK jak ktoś nie będzie chciał przyjąć reklamacji i będzie wesoło.
7
Kk 2017-04-27 19:41
Po pierwsze to ja widzę, że komuś odpowieda repcak...
A druga sprawa... W jakim regulaminie? Pierwsze słyszę, żeby tam coś było o tym, że nie ma gwarancji na produkty marek zewnętrznych... Bo wewnętrzne podobno możemy reklamować do woli. Za to jest tam napisane, że mamy obowiązek posiadać paragon na rzeczy zakupione... A przecież każdy wie jak jest.
1
Repcak 2017-04-27 23:18
Primo, nie wiem po czym wywnioskowałeś, że sam sobie odpisuję.
Secundo, regulamin nie może stać w sprzeczności z obowiązującymi przepisami prawnymi więc kto błaznuje to już widać. Notabene w papierach nigdzie nie znalazłem czarno na białym zapisu, że firma "odbierze" mi moje konsumenckie uprawnienia, jeśli u Ciebie coś takiego znalazłeś to cóż, co sklep to widać inny regulamin. Kłania się tu fakt, że przytłaczająca większość informacji przekazywana jest tylko i wyłącznie drogą ustną i są znaczne rozbieżności w tym kto co wie.
Pracownik który robi zakupy na parę stówek i post factum dowiaduje się, że firma nie zamierza respektować jego reklamacji robiony jest na szaro i to jeszcze bez wazeliny a na to przystać nie zamierzam. Firma robi w przysłowiowe bambuko tony klientów klejąc, rekami ich pracowników, buty kropelką na zapleczu (coraz częściej klienci stają się tego świadomi na szczęście) a dodatkowo jeszcze dowala własnym pracownikom. Czysty strzał w kolano.
Odnoszę wrażenie, że w nie jednym sklepie tej firmy pracownik ma siedzieć cicho, podpisać co mu się podsunie pod nos i dziękować, że wypłatę dostanie.
4
Anonymus 2017-04-29 16:49
Każdy ma prawo spytać się o opinie na czyjś temat a to, że podaje sie kogoś dane to nie jest oznaką tchórzostwa jak to określiłeś tylko jest obawom przed zwolnieniem. Niestety ale w tej firmie pracownik nie ma prawa powiedzieć nic złego na centrale KRS i obecnie makro regionalnych bo zostaną wywaleni na zbity pysk. Co do samej Pani Anny O. to uważam osobiście, że nie nadaje się na to stanowisko nie chodzi tu o wymagania, które jej centrala postawiła, ale o jej bezsensowne wymysły np. sytuacja z poprzedniego roku w grudniu miały być obłożone wszystkie powtarzam wszystkie weekendy !!! 90% a najlepiej 100% załogi i nie obchodziło ją to, że jest to okres świąteczny i ludzie też chcą coś przygotować na święta, albo, że niektórzy z jej podwładnych również się uczą. Ta pani miała dosłownie to głęboko w poważaniu a jak zrobiło się grafik nie po jej myśli to zabierała pracownikom premię. Ogólnie jest osobą, która widać, że sobie nie radzi na danym stanowisku to jak traktuje pracowników z niższym szczeblem to jest szczyt chamstwa i prostactwa z jej strony...
10
Kolo 2017-04-29 17:29
Chodzcie na polnoc! My mamy regiona na poziomie :D
5
berrni 2017-04-29 20:53
Wywieźcie ją daleko na taczce aby nie wróciła
3
Jaaaaa zadowolona me.pl 2017-04-29 22:32
Złóż cv do media Expert :)
1
Były pracownik 2017-05-01 20:09
Może ktoś się zastanowi dlaczego w Martesie w Kłodzku posypała się cała załoga. W jeden dzień wypowiedzenie złożyły 4 osoby a powód??? oczywiście kierownik regionalny pani Ania. Jej podejście do pracownika i durne pomysły doprowadzą wkrótce do kolejnych zwolnień,bo tego już za wiele.Panie Prezesie, może w końcu czas na wyciągnięcie wniosków.
23
Kasia 2017-05-04 06:56
Mogli by się jej dobrać. W końcu w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] w innych województwach problem jest podobny jak nie taki sam
4
zawsze nad nami 2017-05-04 07:26
ludzie zawsze bedzie tak ze zwykly pracownik bedzie gnojony przez kierownikow , zawsze tak bylo i zawsze tak bedzie , mysle ze gora o tym dobrze wie - wiem jak jest na innych fimach to jest nie moja pierwsza praca .
1
Młody 2017-05-04 20:30
Witam, ile zarabia się podstawy jako sprzedawca i ,ile dni się pracuje w tygodniu, po ile godzin?
2
Daniello 2017-05-04 23:20
Nie, otóż w innych normalnych firmach tak nie jest. Nie wiem gdzie pracowałeś/aś ale to normalne nie jest.
2
olivka 2017-05-05 15:52
Wie ktoś ile dostaje sie doKościerzyny buty?
BARDZO WAZNE!!
MARTESIAK 2017-05-05 16:18
zalezy , głownie sie robi po 12h przewaznie wiec sobie latwo obliczyc :)
Młody 2017-05-05 23:41
Tak, tylko ile się zarabia?
Marysia 2017-05-06 02:03
2200 brutto + premia o ile jej nie zabiorą
1
Mirka 2017-05-06 11:10
Praca w Martesie moze byc całkiem znosna, jesli będzie się mialo na nich wszystkich wyrabane. Przychodzic do pracy, robic niezbędne minimum, jak sie nie zdazy z czyms to trudno.Nie bac się, bo oni lubia straszyć obcieciem premii (ktora i tak obetna i tak), kontrolami, dbaniem o dobra atmosferę i Bog wie jeszcze czym.Z doświadczenia polecam olewac ich cienkim moczem i robic niezbedne minimum przewidziane w umowie, zwolnic Was nie moga ot tak, bo macie umowy o pracę.Nie ma sensu sie starać i przejmować, bo Wy tracicie zdrowie, czas i nerwy, a oni i tak maja to w głębokiej d...bo pracuja w tej firmie w większości ludzie niepowazni, a trudno zeby niepowazny człowiek docenil powaznego człowieka i sam zachowywal sie poważnie. Isc do pracy, robic niezbędne minimum, bez spiny, isc do domu i miec w d..., a Ci z Was, co nie wyrabiaja, w międzyczasie niech szukaja innej pracy :)
10
Mirka 2017-05-06 11:24
Ja robię tak ze ide, najpierw kawusia i ciasteczko, potem biuro, potem to co zleca w mailach, a potem to, co mi się zachce.Kolegom i kolezankom, ktorzy sa super ekipa zlecam to, w czym sa dobrzy i tak mija dzień, kazdy ma co robic a jak sie nie zdazy z czyms to trudno, przecież nie będziemy po godzinach zostawac.Kiedys przejmowalam sie logistyka, zarzadzaniem, a czemu takie, a czemu siakie, a czemu oni robią to, a czemu tamto, a teraz to mnie to guzik interesuje, bo to jest w gestii kierownika, zeby sie tym martwić, a nie w mojej. Robia jak robia bo sa głupi, a z glupimi się nie dyskutuje. Pozdrawiam :)
6
OLAC ICH ! 2017-05-06 14:36
BRAWO ! i kazdemu polecam w firmie jakis chodzi o zwyklych pracownikow poprostu ZWOLNIC ! i tak jest zawsze zle i uwalanie premi , olac ich .
Z KRS czy zwyklym kierownikiem sie nie ma co klocic bo jak to sie mowi : " z glupkiem sie nie dyskusuje bo najpierw cie sprowadzi do swojego poziomu a potem wygra doswiadczeniem "
3
aaaaaaaaaaaaak 2017-05-06 22:11
No Pani Aniu S. przegięła Pani urywając nam premię ,piszemy maile do Pana Tomasza z prośbą o spotkanie myślimy, że Pani rządy wkrótce dobiegną końca.Proszę pamiętać że nad Panią jest ktoś wyżej i nie pomoże Pani wsparcie od .....
19
Baku 2017-05-06 22:55
Ucięta premia do zera ? To jakiś żart przecież... Drogi Panie Tomaszu Kłodzko prosi o interwencje naprawdę. Jest coraz gorzej i zle się to wszystko może skończyć. Każdy ma dość i dojdzie do tego ze z dnia na dzień odejdzie cała ekipa. Czekamy na odzew i wizytę
11
Zzz 2017-05-07 22:36
Witam ludki! Mam pytanie które już padało pewnie z milion razy ale mimo wszystko chciałbym zapytać. Otóż czytając wcześniejsze wpisy mam wrażenie że w tej firmie rządzą jakieś dziwne prawa i teraz pytanie brzmi czy tak jest w każdym sklepie? Jak to wygląda finansowo? Premie są czy ich nie ma? o co chodzi z tymi KRS (to jakiś skrót)? Jak jest z umową? Zaznaczę że jestem z Dolnego Śląska jeśli to w ogóle ma jakieś znaczenie. Chciałbym się dowiedzieć o co chodzi bo w moim regionie ostatnio pojawiło się dosyć sporo sklepów tej firmy i chciałbym wiedzieć jak to wygląda. Kocham sport nie wyobrażam sobie bez niego życia i wydaje mi się że taki sklep byłby dla mnie dobrą opcją ale też nie chcę strzelić sobie w kolano i zmienić pracę na gorszą niż mam dlatego chciałbym zaczerpnąć troszkę informacji.
Mirka 2017-05-07 23:11
Czy tak jest w każdym sklepie? Tak i nie. Atmosfera pracy zależy od sklepu, ale na takie coś to bym zbytnio nie patrzyła na Twoim miejscu, bo sugerowanie się tym jest wykorzystywane (i to jest norma) jako motywator do robienia za bialego murzyna ("wiesz, my tu jesteśmy teamem, musimy sie trzymac razem, bo jak nie my to kto itp., itd.). Jesli na samym poczatku olejesz ten motyw i skupisz sie na wykonywaniu tylko i wyłącznie swoich obowiązków i to tylko w godzinach pracy to będzie git. Generalnie centrala działa klasycznie polsko z domieszką PRLu- radźcie se sami, my tu jesteśmy centrala i my jesteśmy od tego, zeby zlecać i nakazywać, a Wy macie tylko wykonywac polecenia i nieważne, jak to zrobicie tak ma byc, bo jak nie, to utniemy Ci premie :) Co do makroregionalnych, regionalnych i kierowników to duzo zalezy od regionu, ale z tego co sie domyslam, to w większości standardem jest, że jeden na drugiego zwala i sie każdy kazdym zasłania, bo jak jeden chce, to durgi nie pozwala, bo trzeci nie moze i tak niby jest kierownik, a w praktyce jest wykonawca zleceń, tak samo jak wszyscy, tylko ma z tego więcej pieniędzy :) Wynagrodzenie: 2300 zł. zasadniczego plus premia, uzależniona od utargu sklepu, może byc tez obniżana w zalezności do widzimisię kierownika i regionalnego. Sklepy są z reguły przetowarowane, ogólną zasadą wprowadzona we wszystkich sklepach jest magazynowanie lewych butów i łańcuchowanie ubrań, co w praktyce obsługi klienta jest duzym utrudnieniem, bo bywa, że na zmianie sa 2 osoby a tu 3 klientów chce lewego buta, a kolejne trzy osoby zeby im odbezpieczyć bluzę. Ogólnie Martes to Janusz handlu, biznesu, zarządzania i logistyki. Duzym plusem są zniżki pracownicze na marki zewnętrzne (Nike, Reebok, Adidas) i karta Multisportu.
5
Helka 2017-05-07 23:40
Dużo tez zależy od specyfiki sklepu (stacjonarny, czy w galerii, czy mały, czy duży, z magazynem, czy bez), od kierownika i od ilości pracowników i tego, ilu tam jest funkcyjnych (chodzi o ewentualna perspektywę awansu).
1
Ania 2017-05-08 11:06
No jeśli chodzi o ucięcie premii do zera to gratuluje pomysłu. Tylko przypominam, że pracownicy umawiali się na podstawę plus premię. Skoro firma ich oszukuje i okrada z należnych im pieniędzy (premia za obrót) to mogą być także nieuczciwi w stosunku do firmy. To praca bez odpowiedzialności materialnej i nie każdy jest taki uczciwy a dopilnować się tego nie da. Jeśli ktoś z góry to czyta (a widać, że czytają) radzę szybko pani Ani podziękować za pracę a pracowników przeprosić. Bo inaczej może się zdarzyć, że wyniosą pół sklepu i się pozwalniają po kilku miesiącach. Straty będą dużo większe niż oszczędność na premiach. O zaangażowaniu w pilnowanie złodziei już nie wspomnę.

Ile się pracuje i ile się zarabia

Pracuje się średnio 40 godzin tygodniowo, nadgodzin oficjalnie brak. Czasem w jednym tygodniu pracuje się więcej, w drugim niej, ale na koniec miesiąca będzie to ustawowe 168/176/184 czy ile tam wypada w danym miesiącu godzin. Nie ma takiej sytuacji, że siedzi się dłużej w firmie za darmo (przynajmniej u mnie tak jest). Jeśli chodzi o zarobki, to 2100 brutto plus premia około 200 - 300 zł (ale to zależy od obrotu, a przede wszystkim widzimisię regionalnego lub prezesa - którym cebula z tyłka wychodzi i myślą, że zaoszczędzą w ten sposób - nie te czasy). O lipca rzucą dodatkowe 100 zł brutto. W niektórych miastach płacą więcej, ale niezbyt dużo (nie wiadomo, od czego to zależy).
Atmosfera w pracy jest dobra, o ile trafi się na spoko ekipę. Jeśli trafi się na kierownika służbistę lub innego dupka wtedy niestety jest ciężko. Firma nie organizuje żadnych szkoleń, nie ma żadnej pomocy z tej strony. Dlatego ważne jest, aby trafić na dobrych kolegów, którzy na początku pomogą się wdrożyć.
14
Były pracownik 2017-05-08 21:25
Aniu masz rację Pani Ani kierownikowi regionu powinni podziękować ,bo ta osoba kompletnie nie nadaje się na to stanowisko.Gdyby to ode mnie zależało to nawet bałabym się ją postawić na kasie.
11
mamamia 2017-05-08 23:05
tez kocham sport i nie moge bez niego zyc ale tak szczerze , co nasz sklep ma wspolnego ze sportem ? : )
9
? 2017-05-09 16:24
Sa już wypłaty?
Taki 2017-05-09 19:19
Masz rację dziewczyno
1
Klient z Rzeszowa - M.T. 2017-05-15 00:13
jestem klientem waszych sklepow z racji ze pracuje na Podkarpaciu czesto odwiedzam Tarnów , Dębice , Mielec i Rzeszów , musze powiedziec ze w nowo otwartym Mielcu i w Dębicy w Galerii przy wylocie na Mielec jest tragiczna obsluga , pracownicy nie znaja sie na towarze i ciezko u nich o jakeis konkrety , nie moga znalesc rozmiarow np butow i lataja po calym sklepie , pytajac o rozmiar dosc nieprzyjemnie odpowiadaja ze jak nie ma na sklepie to widocznie nie ma ... mimo ze jestem klientem od jakis 5 lat cenie sobie wasz sklep szczegolnie w Geminii , Galerii Dębickiem i w Galerii Rzeszowskiej ale to co sie dzieje w nowych sklepach to jakas porazka i mysle ze warto sie tym zajac bo ja jakos stary klient olewam sprawe ale ktos nowy moze sie zniechcic .
Co to reklamacji nie narzekam 3 razy reklamowane 2 razy uznana , odmowa byla na HI TEC a uznana na Salomona i Nike nie wime czy to ma jakies znaczenie ale nie dziwcie sie ludzie ze jak dajecie buty uzywane w ekstremalnych warunkach po 2 latach to bedziecie miec zwrot gotowki bo buty nie sa wieczne a jak juz rok wytrzymaja to mysle ze to wystarczajaco bo i tak sie buty zmienia co rok .

Ogolnie sklep i obsluga na + , z wyjatkami nowych sklepow ktore omijam szerokim łukiem bo szkoda sie irytowac juz lepiej zamowic na stronie i odebrac w ulubionym sklepie ;)

Pozdrawiam Tarnow , Dębice i Rzeszów ! ! ! !

6
AnnaM1976 2017-05-25 08:04
Nawiązując do obsługi jestem z Bytowa i bardzo lubimy z rodzina Martes Sport z racji tego iż w naszym małym miasteczku nie ma tego sklepu odwiedzamy Słupsk. W Słupsku są dwa Martesy jeden większy który jest bardzo długo już kilka lat i jeden mniejszy w centrum miasta w galerii koło ratusza. Ze względu na jakość obsługi i miłą atmosferę odwiedzamy tylko ten niedawno otwarty mniejszy sklep w centrum mimo iż wybór jest mniejszy w szczególności dzięki dwóm panom w okularach imion nie pamiętam jeden wysoki drugi niski mega fajne podejście do dzieci i duże zaangażowanie tak do nas i do innych klientów wiem to z autopsji :) więcej zaangażowania i serca do tej pracy pozdrawiam panów z galerii na ulicy Tuwima Anna.M
3
LolNT 2017-05-26 13:39
Obsługa w sklepie w Nowym Tomyślu tragiczna. Wolę jechać dalej niż tam kupować. Obsługa niechętna do podejścia doradztwa i pomocy. Zero profesjonalizmu chęci...
8
Mania 2017-06-02 11:51
Rozumiem, że wynagrodzenie też dostajecie za pracę od godziny 7:45 do 21? Jeśli podłoge trzeba myć przed otwarciem sklepu, to proszę bardzo - zrobić dyzury, niech jedna osoba przyjdzie, ale ma za to albo zapłacone, albo w zamian będzie mogła wyjśc wcześniej, a jesli chodzi o biuro, to takie rzeczy robi się w godzinach pracy. Szanujcie się ludzie kochani :)
5
dżindżer 2017-06-02 20:28
W Tej ogromnej firmie pracuje wielu kierowników makroregionalnych , regionalnych, kierowników i pracowników. To mieszanka osobowości, planów, charakterów i podejść. Nie może być wszędzie źle. Piramida finansowa jest w każdej firmie, wszędzie ktoś jest nad kimś.... Grunt to nie zastanawiać się za dużo dlaczego i po co... jest polecenie, wykonujesz, idziesz do domu. Jesteś pracownikiem? rób co ci mówią i spokojnie pracuj. kierownik jest od myślenia żeby sklep prosperował. Jesteś starszym sprzedawcą? Zarządzaj zmianami tak jak od Ciebie tego wymagają i już. Nie zastanawiaj się czy pomysł był dobry czy zły, nie Ty za to odpowiadasz. Praca w sklepie, w zespole to to co najczęściej się robi.... kierownika regionalnego widać rzadko, makroregionalnego jeszcze rzadziej. Zgadza się, że spychanie odpowiedzialności jest... i będzie... kierownicy swoje decyzje zasłaniają regionalnymi i odwrotnie... nie ma ludzi nieomylnych a takich którzy uczciwie nadstawią tyłek do bicia jest jak na lekarstwo. ... Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień. Czytając mam wrażenie, że często się pracować nie chce a wymagać jak najbardziej. Dajcie coś z siebie a potem oceniajcie pracę innych. Patrząc na poprzednie moje prace mogę stwierdzić, że biorąc pod uwagę moje wykształcenie, miejsce zamieszkania, lokalny rynek pracy ... to to jest moja najlepsza praca. Nie mówię, że jest bezbłędnie, ale w dobrym zespole pracuje się dobrze bo dobry zespół to taki, w którym każdy pracuje, nikt się nie leni, każdy pomaga i wspiera. Wtedy nie ma znaczenia, gigantyczna dostawa, wielka promocja, 50 klientów naraz, cesja na 40 kartonów czy zmiana sezonów na sklepie. Idziesz do pracy, z braćmi i siostrami robisz co trzeba i wracasz do domu. Więcej luzu. ;)
11
Martesowa panienka 2017-06-06 19:53
w dobrym zespole to prawie każda praca z umową o pracę będzie spoko, a takich prac jest pełno, szczególnie w dużych miastach, a to tam mają właśnie najwięcej problemów ze znalezieniem pracownikó. Ciekawe dlaczego :) Więc trafiłeś na spoko zespól to spoko, ale to nie zasługa martesa :) Ogólnie jest kiepsko co widać po niezadowolonych pracownikach.
7
NICK 2017-06-23 11:52
Witam, czy jest ktoś w stanie się wypowiedzieć nt. salonu MS w Jaworznie ? jak atmosfera, zarobki ? :)
6
była klientka 2017-07-13 19:38
Obsługa w Tomaszowie Mazowieckim woła o pomstę do nieba!!! pracownicy siedzący w grupach na końcu sklepu zupełnie nie zwracają uwagi na klientów bo zbytnio są zajęci sobą! Wczoraj mama była w tym sklepie szukając konkretnego plecaka nie mogąc go odnaleźć poprosiła pana siedzącego obok o pomoc jednak on nawet nie wstając stwierdził że takiego modelu na pewno "na salonie" nie ma. Ignorancja i bezczelność, no bo po co pomóc starszej pani?. Dziś byłyśmy w sklepie obie i oczywiście plecak był (same go znalazłyśmy) bo na sklepie nie było nikogo poza jedną panią na kasie, która sama ledwo dawała radę ogarnąć dość długą kolejkę klientów. Czy w Tomaszowie jest na zmianie tylko jedna osoba odpowiedzialną za wszystko?????? ludzie ogarnijcie się bo chyba przychodzicie do pracy pracować a nie na spotkania towarzyskie. Nie polecam tego sklepu, zero zainteresowania klientem a o pomocy już nawet nie wspomnę.
4
Kacper P. 2017-07-19 21:27
Zgadzam się z powyższym wpisem pracownicy totalnie nie interesują się klientem za to urządzeniem awantur przy klientach nie szczędząc wulgaryzmów bardzo. Szefostwo powinno zrobić z tym porządek
5
Agusia 2017-07-25 22:25
Pierwszy raz spotkałam się z taką lekceważącą obsługą.Opiszę sytuację która miała miejsce w Olsztynie przy ulicy Tuwima sklep Martes sport Galeria Warmińska.Wczoraj 24.07.2017 poszłam razem z mężem kupić buty.Oczywiście wybraliśmy.Moje firmy adidas męża New Balance i tu zaczęły się schody.Podeszliśmy do kasy kasjerka poprosiła swoją koleżankę żeby poszła po lewe buty bo prawe w kartonie.Czekamy 15minut nie ma czekamy kolejne 15 minut przychodzi Pani oznajmując że nie może znaleźć jednego buta męskiego.Prosi koleżankę żeby jej pomogła szukać zero reakcji.Dalej czekamy.Po pewnym czasie kolega odpowiada że idzie poszukać.My czekamy dalej.Mija 15 minut nie ma mija pół godziny przychodzi Pan i mówi że nie ma buta.Ani przepraszam ani nic.10 minut do zamknięcia sklepu zadaje Panu kiedy będzie but do pary on szyderczo się śmieje i mówi kiedyś się znajdzie.Nerwowo wyszłam ze sklepu w ciszy przeklinając.Spędziłam tyle czasu na marne.Pomyślałam jutro po pracy zajadę może gdzieś się zawieruszył.Dziś 25.07.2017 jadę po buty z myślą że będą.Załoga w sklepie praktycznie ta sama.Widzę stoją kartony z butami akurat są dwa kartony tych samych rozmiarów proszę Pana że chcę kupić te buty dla męża.Pan poszedł szukać po godzinie czekania jak wariatka zapytałam Panią która wychodziła z zaplecza czy są te buty okazuje się że to kierowniczka zmiany oznajmia mi że nie mogą ich znaleźć.Jaki muszą mieć bałagan żeby nie znaleźć buta.Mało tego pracownicy zero jakiejkolwiek skruchy.Przeciż ja tam nie pracuję i nie wiem gdzie co mają.Zapytałam czy są szanse żebym kupiła te buty Pani odpowiada że tak tylko nie wiedzą kiedy.Tak odpowiada sprzedawca do kupującego.Jakaś kpina.Syf na sklepie zero pojęcia o danym towarze.Sprzedwacy opryskliwi.Pojechałam do domu żeby ochłonąć.Wzięłam męża i pojechaliśmy do tego samego sklepu tylko w innym miejscu a mianowicie do Aury.Myśleliśmy że tam znajdziemy ten model buta jednak nie mieli.Dwie Panie zaczęły proponować nam inne modele butów.Wybrałam dla siebie Pani poszła po mojego buta i był.Mąż nie chciał już butów bo tamte bardzo mu się podobały jednak Pani zaczęła mu pokazywać różne modele w takim kolorze jak chciał.Udało się kupił.Bez problemu poszła Pani po buta trwała to chwilka.Obsługa na 6+.A że Panie takie miłe więc wzięliśmy jeszcze dla dzieci dwie pary.Pan przy kasie miły uśmiechnięty aż chce się robić zakupy.Czyściutko poukładane super podejście do klienta.Pół godziny i kupione 4 pary butów.Natomiast w Galerii Warmińskiej dwa dni i nic z tego.Jak to Pani powiedziała proszę czekać aż się znajdą bo podałam swój numer telefonu.Kpina i nic więcej wszystkim znajomym nie polecam tego brudnego sklepu.Masakra zero kompetencji.Jak coś to tylko w Aurze.
6
;) 2017-07-26 13:18
Bardzo porządna firma. Szybka realizacja zamówień. Firma godna polecenia????☺
1
Aga 2017-08-03 22:40
Czy firma wyplaca tzw. Wczasy pod grusza ?
adaś 2017-08-05 10:56
nie.
3
Złoty skunk 2017-08-16 14:27
Sklep ma fajny asortyment lecz kolejki do niego trwają 10-15 minut
Zostaw swoją opinię o Martes Sport Sp. z o.o. - Bielsko-Biała
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Martes Sport Sp. z o.o.