logo Martes Sport Sp. z o.o.

Martes Sport Sp. z o.o.

Bielsko-Biała

Opinie o Martes Sport Sp. z o.o.

Ania_S 2016-09-01 19:05:44
Proszę o konkretną informację jakie wynagrodzenie netto otrzymuje kierownik. Reszta wywodów nie na temat mnie nie interesuje.
jaaa 2016-09-01 20:22:45
Skoro interesuje Cie tylko kasa to nie masz czego szukać w tej firmie. hahah
3
Ania_S 2016-09-05 10:07:45
Zadałam konkretne pytanie, gdzie jest napisane ze interesuje mnie tylko kasa? Niestety większość osób nie potrafi czytać ze zrozumieniem. Jeśli takich ludzi zatrudnia ta firma to rozumiem już dlaczego tyle tu negatywnych wpisów. Dziękuję, nie czekam już na odpowiedź.
Loko 2016-09-05 11:28:48
Ania_S to pa w takim razie , takiej materialistki na kierownika nikt nie potrzebuje :)
3
tgtr 2016-09-05 16:29:46
napisałaś wyraźnie jakie wynagrodzenie otrzymuje a reszta cie nie interesuje ... dostałaś odpowiedz ze nie masz czego szukać w tej firmie(bo kier kokosów nie zarabia) a skoro reszta cie nie interesuje to jesteś perfidnie osoba dla której liczy się tylko pieniążek.
3
Lola 2016-09-16 13:11:12
kierownika jak dostanie 2,5 z premia to max chyba :D
2
Grzechu 2016-09-16 22:32:39
Powiem tak pracuje tu prawie od roku w tym byłem na zatowarowaniu jednego sklepu, w którym aktualnie pracuje tragedii niema kasa zawsze w terminie 10 albo przed jak wypada weekend co do premii szału niema bo jest nie adekwatna do pracy na sklepie a liczą się tylko utargi sklepowe. Sklep na, ktorym pracuje ma okolo 700m2 gdzie są max 3 osoby na zmianę gdzie sąsiedni około 850m2 pracowników na zmianie 6-7, no ale jak to powiedizeli nie ma utargów więcej etatów nie dostaniemy na sklep. Praca jest w miarę ok gdyby osoby odpowiedzialne za zmiany w centrali miały jakiekolwiek pojęcie o pracy na sklepie i znały te realia, ostatni przykład w pon przychodzi generalna zmiana stołów związana z zmianą sezonu niestety robiąc sam "wkładać, ściagać, przesuwać" schodzi 2-3 nie wspominając o tym ze dzień poźniej owa Pani odpowiedzialna za stoły piszę ze ułożenie niema sensu i stoły trzeba bedzie poprawić. Zważając na nawał pracy związany ze zmianą sezonu ogromnymi dostawami cesjami przebudowami to jest jakas kpina, no ale to minus pracy gdzie centrala zarządza trzeba się przyzwyczaić chociaż miło jeśli by orientowała co i jak usprawniło by to prace dzięki czemu można by było poświecić chociaż trochę czasu klientowi. Podsumowując


+ Kasa w terminie
+Jeśli sie dogadasz grafik można ułożyc pod "siebie" (umnie gdyż pracujemy 12h)
+Szybko czas leci w pracy niema czasu się nudzić
-Ogromny minus za brak jakichkolwiek szkoleń, gdzie sprzedając narty, rower musisz się podpisać, że go wyregulowałeś i odpowiadasz w razie wypadku
-Nawał pracy i przekombinowanych poleceń nic nie wnoszących ale jak my to mówimy na sklepie centrala wymyśla "żeby się nam czasem na sklepie nie nudziło"
-Za najniższą krajową + te 100-200 premi można troszku poszukać i spokojnie zarobić to nie pracując tyle co tutaj
6
tomek 2016-09-19 12:11:03
Zarobki na początek jakieś 2000 zł brutto praca po 12 h pół miesiąca robisz pół wolne około 170 h miesięcznie z sobotą i niedzielą roboty mnóstwo sesje ,układanie koszy , klipsowanie ,obsługa kilenta sprzątanie sklepu ,wykładanie towaru , przyjmowanie towaru , zwroty reklamacje ogólnie jest się czym zmęczyć przerwa 30 min na 12 h :) na dniówce ludzi za mało jak na sklep (w ramach oszczędności firmy) dlatego ty robisz za 4 osoby .Wypłaty na czas PREMIE po 6 miesiącach pracy :) max 200 zł premii ja się zwolniłem pracuję teraz za granicą i jestem szczęśliwszym człowiekiem mniej godzin miesięcznie za 4 razy większą kasę :)
4
Marcin 2016-09-19 18:00:26
Gelu, w jakim mieście pracujesz?
michalo 2016-10-08 01:57:30
Witam!
Postanowiłem że ja coś od siebie dorzucę.
Jak ktoś jest leniem to od razu może sobie pracę w Martesie odpuścić - zmiany 12h i tyle samo jest pracy. Sporo osób pisało co robią sprzedawcy więc nie będę się powtarzał.
Pieniądze zawsze do 10 są na koncie(od 1700 zł do 1900 zł netto).
U mnie kierownik sklepu spoko człowiek. Wiadomo że wymagania są spore ale rozumie zmęczenie czy braki w zespole(za mało osób). Pracuję na zmianach 12h i zawsze mam dwa weekendy wolne(na których i tak mi nie zależy za bardzo).
Jeżeli ktoś trafi na słaby zespół to wiadomo że będzie się pracowało gorzej i jeżeli nie będzie dobrej atmosfery - to zrozumiałe. Pracuje od 8 miesięcy i mogę powiedzieć że miałem o wiele gorsze prace.
Jeżeli ktoś myśli że będzie siedział sobie 6 godzin przy kasie i nic nie robił to nie ma takiej opcji...tak samo jak myśli że każdy klient jest miły i używa mózgu - tak na to się przygotować każdy musi. Pytania typu : a gdzie znajdę buty do biegania(stoi 10 metrów od nich) to standard więc psychikę też trzeba mieć. Leniwi klienci to spory problem :P

Pozdrawiam:)
4
Lidia 2016-10-09 12:28:06
Nie chciałabym pracować dla firmy, która fatalną jakość użytych materiałów i/lub technologii przerzuca na użytkownika! W plecaku pękł bok na szwie a ich pracownik napisał, że pomimo tego jakość nie budzi zastrzeżeń!
3
Janka 2016-10-09 19:25:05
nie zmyślaj, wcale tak nie było, mijasz się z prawdą. W Martesie nie rozpatrują reklamcji pracownicy tylko specjalnie przeszkolone do tego osoby. Mi uznali.
3
wyszkolona 2016-10-16 22:23:50
Szkolenie kierowników jedna sala dla śmietanki co trzepie z Tomcia a droga sala dla plebsianki co glaszcze preziow po praciach
7
Kalten 2016-10-18 11:59:13
Witam zatrudnilem sie w tej firmie na Podkarpaciu od niedawna i juz zaluje ze tam trafilem z zalogi moze dwie gora trzy osoby sa spoko ktore chetnie ci pomoga reszta to lizusy ktore chca orac cudzymi rekami patrzac jak podlozyc ci swinie bys sie zwolnil sam lub zostal zwolniony kierowniczka sklepu tepa jak but nie zna sie wogole na kodeksie pracy wiecznie ci wymawia ze zle pracujesz brak zrozumienia z jej strony a jak nie wchodzisz w d..klientom to cie dodatkowo szykanuje premie nieustannie zabieraja ta sama na jedno kopyto muzyka doprowadza czlowieka do szalu ze odechciewa mu sie pracowac wszedzie syf robia klienci oczywiscie twoja wina jak sklep nie posprzatany ale jak to zrobic jak na weekendzie zwali sie pelno ludzi ktorzy nie potrafia sie zachowac na sklepie i robia syf bo oczywiście pracownik posprzata a do tego zostaja trzy osoby pod wieczor i flaki sobie wypruwaja za smieszna kase bezustannie cos robisz zle i wychodzac po skonczonej pracy jestes psychicznie wypompowany bardziej niz w pracy na fabryce. Kto chce byc nieustannie szykanowany i niedoceniany niech tam zacznie a po trzech miesiacach cie wywala na zbity pysk bez wytlumaczenia. A co do pozostalych opinii ktore mowia ze w tym sklepie jest bosko i spoko to albo pisza to lizod..ktore chca za darmo brac kase i orac kims innym by sie nie narobic albo tepi kierownicy co siedza pol dnia w biurze nie robia nic opierd..cie za byle co a tobie nogi w d..wlaza od stania 12godz i sluchania tej kociej muzyki takiej kary jak sluchanie codziennie tego samego shitu to niemaja nawet wiezniowie. Pozdrawiam. Kalten.
13
NIKT 2016-10-18 23:21:17
co sie u was zmienilo po spotaniu w BB ?
1
:) 2016-10-24 08:54:54
nic... jakby spotkania nie było
1
-.- 2016-10-25 18:04:11
@Kalten POPIERAM!!!!!!!!!!!!!!!
1
Bartek z Bielska 2016-10-26 20:51:27
Nie polecam tego sklepu !!! Daje na reklamacje rękawice bramkarskie i po 2 tygodniach dostaje odpowiedz z odmowa
Rekawice poszly na szwie po 2 razach na boisko
Śmiechu warte to jest , jeszcze raz nie polecam wam tego sklepu !!!
4
pampasowiec 2016-10-27 14:44:06
rezygnował ktos z Was z funkcji starszego sprzedawcy? jest to w ogole mozliwe?
2
J. 2016-10-28 09:58:54
Wczoraj zostałam zwolniona w trybie natychmiastowym z Martes Sport.
Samą firmę jako pracę tam mogę polecić, aczkolwiek szału nie ma [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] nie urywa. Inaczej: tam nie ma nudy, zawsze znajdzie się coś do pracy. Niestety, atmosfera beznadziejna, ludzie boją się o swoją pracę i zrobią wszystko żeby się pozbyć wszystkich którzy im "zagrażają", bądź poprostu nie spasowali. Do kierowniczki osobiście nic nie miałam, niestety nie umiała zarządzać zespołem, który powinien nim być, a nie był. Brzydko mówiąc, była to banda knurów z podmiejskich wsi która patrzyła na wszystkich z góry z racji tego że: byli "starsi" o parę lat (do 5-8) plus staż pracy. Owszem zespół był pomocny, jednakże wszystko było z "łaską" (wyraz twarzy mówiący "Co Ty tu robisz, nie chcemy Cię tu"). Wracając do sedna sprawy. Zostałam zwolniona z powodu oszczerstw rzucanych w moim kierunku (rzekomo nieprzyjemna dla klientów, obrabianie [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] itd.itp.) co najlepsze, kierowniczka zwolniła mnie godzinę po rozpoczęciu zmiany (pogratulować - trzeba było odrazu rzec żebym pracy nie zaczynała), powodem kluczowym było to , iż zwyczajnie nie pasowałam do zespołu. I tak miałam zamiar odejść, na dłuższą metę w pracy z TAK FAŁSZYWYM I BEZNADZIEJNYM zespołem nie miałam jeszcze do czynienia. Tak więc podsumwując: Praca w Martes Sport w Krakowie jako praca ok, kasa nie za bogata, premie do 200-300 zł, no, może być, niestety atmosfera - poziom ludzi poniżej zera.
10
niezadowolony 2016-10-28 21:06:53
Cała prawda człowieku o loginie j. nic dodać nic ująć wkoncu ktoś im wygarną cała prawde, spokojnie karma zawsze wraca a właściciele powinni przyjrzeć sie "pani" kierownik i co poniekturym jej "fafiką" których sie faworyzuje a innich depcze, bo nie pierwsza osobe tak sie traktuje w bonarce.
6
Ona 2016-10-29 12:09:46
Prawda ma zawsze dwie strony. Pracę w Martes Sport polecam w szczególności właśnie dla ludzi którzy tam pracują, to że przychodzi nowa osoba i oczekuje że cały zespół się jej łaskawie podporządkowuje jest dla mnie absurdem tymbardziej iż ta Pani nic sobą nie reprezentowała prócz wyszczekanej buzi do klientów. Przez cały okres mojej pracy nigdy nie słyszałam o skardze na sprzedawcę że jest nie miły lub arogancki ( oczywiście groźby i skargi na brak zwrotów czy nieuznane reklamacje zdarzają się bardzo często) do czasu zatrudnienia owej osoby. Nie rozumiem jak po kilkumiesięcznej przerwie zawodowej już pierwszego dnia w pracy narzeka się na wszystkie zadania które ma w obowiązku każdy pracownik jak np "Klipsowanie ? to takie nudne, stanie na kasie ? - nie z tym menagerem!, obsługa klienta? - to oni mają do mnie problem nie Ja do nich, wykładanie towaru? - przecież Ja nie będę robić na to miejsca ? itp itd"
Nie mówię, czasem jest bardzo ciężko, kopyta wysiadają, człowiek się gryzie w język ale ma uśmiech na twarzy bo zawód sprzedawcy zobowiązuje. Osoby które się do tego nie nadają powinny poszukać swojej ścieżki bo kontakt z klientem jest kluczowym aspektem w tej dziedzinie. Warunki finansowe mogłyby być lepsze to fakt ( skąd osoba po miesiącu pracy wie ile ma się premii jak nigdy jej nie miała?! taki szczegół) ale na orientację w branży jaką posiadam wiem że i tak nie jest źle. Co do osób zarządzających owszem Kierownictwo jest ostre i wymagające ale tak być powinno na owym stanowisku bo ludzie by weszli na głowę, ponadto z każdym idzie się dogadać bo każdy jest człowiekiem wystarczy szczera rozmowa i chęci. Ponadto jest to moja druga praca gdzie spotykam się z faktem że kierownik coś robi prócz siedzenia na socjalu i klepania w klawiaturę!
Podsumowując : pracę polecam, finansowo zawsze mogłoby być lepiej, ludzie świetni i pomocni "bez łaski ;)" elastyczny grafik.
9
Ona M. 2016-10-30 00:58:44
Jako osoba, która 2 lata pracowała w tym samym sklepie w Krakowie, co Pani J. przez te kilka chwil muszę przyznać, że to, co Pani J. napisała i w jaki sposób wyraziła swoje zdanie świadczy jedynie o jej poziomie i braku szacunku do ludzi. Jak wspomniałam pracowałam w firmie Martes Sport przez 2 lata i to właśnie atmosfera w pracy była główną zaletą i powodem, że mimo wszystko przychodziło się z pozytywnym nastawieniem i uśmiechem na twarzy. Na wszystkich z załogi zawsze można było liczyć i każdy sobie pomagał, bo w końcu graliśmy do jednej bramki. Praca w Martesie chociaż nie była pracą moich marzeń i naprawdę czasem bywało ciężko to jednak sprawiała mi przyjemność. Zarobki wiadomo, że mogłyby być wyższe, ale myślę, że nie ma co narzekać, bo w porównaniu do innych sklepów warunki są naprawdę dobre, a system premiowy zadowalający. Nie da się ukryć, że w Martesie jest zawsze dużo pracy, więc jeśli ktoś liczy na obijanie się i nic nie robienie to niestety, ale nie w tej firmie, bo tu nawet kierownik zapiernicza tak jak pozostali, ale plus jest taki, że przynajmniej czas szybko mija i jeśli ktoś lubi pracę z klientem to uważam, że nie powinien narzekać :) Na pewno nie mogę powiedzieć złego słowa ani na kierownictwo ani na resztę ekipy! Co do Pani J., która w bardzo nieelegancki sposób wyraziła się o wszystkich pracownikach to powiem jedynie tyle, że miałam przyjemność pracy z Nią przez Jej pierwsze dni po przyjęciu i niestety, ale jeśli ktoś zachowuje się jakby pozjadał wszystkie rozumy i posiadał wszelką wiedzę mimo że tak naprawdę jej nie ma to niestety, ale raczej ciężko się z kimś takim współpracuje....Poza tym oprócz mówienia ważniejsza jest umiejętność słuchania, a skoro ktoś nie potrafi słuchać i w pierwszy dzień pracy będąc osobą szkoloną upomina osobę, która chce coś przekazać i czegoś nauczyć to niestety, ale potem kończy się to właśnie tak jak w tym przypadku...
10
pracownik 2016-10-30 09:41:10
Wszystko zależy od ekipy, na którą się trafi i od chęci do pracy danej osoby. Ja sobie osobiście chwalę pracę w Martesie, bo finansowo jak na sieciówkę jest bardzo solidnie. Przecież wystarczy trochę zaangażowania i mała premia sama się buduje, przy takiej pogodzie jak teraz np. impregnaty czy środki do prania praktycznie same się sprzedają, a jak się normalnie doradzi i klientowi wytłumaczy w trzech słowach jak to działa i do czego służy, to później wracają i sami biorą. Tylko co się dziwić jak niektórzy pracownicy nie odróżniają środka do prania od środka do impregnacji i gdzie to się wlewa w pralce... Największy minus wg mnie to przebudowa sezonowa - klienci narzekają, że wszystko jest w innym miejscu oraz beznadziejne cesje - zajmują na cały dzień pracownika, a tydzień później dostaje się do sklepu to samo, co się wysłało, to zwykłe marnowanie czasu. Tak jak lekkie przetowarowanie, przez nadmiar np. jednego modelu butów, którego przyjdzie bardzo dużo i trzeba towar cisnąć i upychać, przez co wygląda to mało estetycznie i mniej przejrzyście dla klienta. No i przydałyby się szkolenia dla całej ekipy przez osoby z zewnątrz np. ze sprzętu rowerowego, nart czy obuwia wyższej półki. Na duży plus dla firmy także to, że wchodzi dodatek za pracę w niedzielę ;) Ja mogę pracę polecić, choć czasami nie jest lekko ale też źle nie ma, jak komuś chce się pracować i przejawia choć minimalną inicjatywę.
6
Karola 2016-10-30 11:05:27
Tomcio da 60zl i nagle kazdy chce pracowac w niedziele ... dla mnie jako ze jestem matka jest to poprostu smieszne , duzo bardziej wole spedzic dzien z rodzina . Wgl jakie 60zl ? 60zl brutto.. mam nadzieje ze ustawa wejdzie w zycie jak najszybciej !!!!!
7
beznadzieja 2016-10-31 18:33:21
u nas też tak samo kierownik bierze sobie wolne w prawie każdy weekend, a grafiki ustala pod siebie i jak ktos sie dobrze podlizuje to tez ma wolne kiedy chce a potem jak ktoś potrzebuje na prawde to niema możliwosci oczywiście a miał być elastyczny grafik niby he he
5
to ja 2016-11-03 10:04:34
Mimo, ze mnie ZWOLNILI z Martesu tez sobie chwale prace, fakt, czasami narzekalam ale to ze wzgledu na kierownika, ktory jest tak dwulicowy i kto mu nie liże tyłka ten ma przerąbane. Praca czasami jej duzyo bylo, ale byly dni kiedy nie bylo nic do roboty.
Chętnie bym tam wróciła !
Pablo 2016-11-06 19:47:23
Pracuje w firmie od roku i napisz tyle. W większości sklepów kierownicy biorą sobie wolne w niedziele niedajac pracownikom wyboru. Te 60 zł możliwe ze długo nie pobierzecie bo zostało wam dane ze względu na to że od stycznia ma wejść ustawa o zakazie handlu w niedziele. I pracodawcy zaczynają sobie robić dupochron. U mnie jak myślę że i w innych sklepach kierownik robi sobie często wolne. Niby w grafiku jest a do pracy nie przychodzi tak z raz w tygodniu a o tym że się spóźnia po 2 czy nawet 4 godziny to nawet nie wspomnę a jak coś nawali to zwali się na starszych a kierownik zawsze pełna premia bo jak nas niema to nic nie zawalimy tagrze polecam prace w firmie.
3
zeroosiemwojna 2016-11-07 20:14:21
Mam wrażenie, że osoby, które piszą te opinie minęły się z powołaniem, chociaż ciężko pracę w sklepie nazwać powołaniem,ot taka metafora. Najgorsze jest to, że zamiast iść do osoby odpowiedzialnej za sklep lub region i powiedzieć ,co na sercu leży to wszystkie żale są wylewane na forum, co stawia kierowników, regionalnych, całą firmę w złym świetle. Nie na każdym sklepie jest tak źle jak ktoś to wyżej opisał. Osoby które tu się uzewnętrzniają mają pretensje o pierdoły,które sobie wymyślają, bo na pewno kierownicy nie mają każdego weekendu wolnego - wystarczy znać regulamin. Jeśli tak Wam źle to dlaczego się nie zwolnicie? Pewnie dlatego, że wcale tak źle nie jest i jak przychodzi do ogólnego rozrachunku, bo i umowa na cały etat, wypłata na czas, a i nie najniższa krajowa nie mówiąc o dodatkach do wypłaty(premie), to tak najgorzej nie jest. Kasę to by brał każdy, ale żeby coś dać od siebie to już ciężko. Tyle.
4
Double 2016-11-08 12:48:11
Buty bardzo wygodne ale obsługa bardzo nie profesjonalna. Próbowałam się skontaktować z biurem obsługi klienta 5 dni i nikt nie zamierzał odebrać telefonu oraz zero odpowiedzi na maila. Zenada
Antosia 2016-11-10 11:47:51
Jest oczywiście dział reklamacji, ale w każdym sklepie jest osoba, która zajmuje się tym tematem. W praktyce - na zapleczu buty klei się "kropelką", bywa, że kierowniczka sama podejmuje się zszycia rozdartych ubrań. A po co? Po to, żeby tylko nie popsuć sobie statystyk - każdy sklep jest rozliczany z ilości wysłanych reklamacji, "odpowiednio "rozpatrzonych. Na porządku dziennym jest "przerabianie" gotowych pism odrzucających reklamację.
5
Olsztyn 2016-11-12 19:41:15
Boze co za tepa kierowniczka pracuje w tym sklepie w Olsztynie....... Masakra.obsługa ze płakać sie chce , syf na sklepie.....
8
iio 2016-11-12 20:07:38
prawda kierowniczka do bani syf i i nic więcej
4
Pracująca w Martesie Sport 2016-11-16 22:53:49
Po przeczytaniu ostatnich opinii dotyczących kierowniczki z Olsztyna stwierdzam że sami jesteście tępi....znam ją osobiście i widziałam ten sklep więc oczernianie kogoś na tym forum to tylko świadczy o braku inteligencji. Nie zdziwiło by mnie to iż napisały to osoby z nią pracujące..zawistne i zakłamane...nie mające odwagi a ostatecznym dla nich rozwiązaniem jest anonimowość....i kto tu jest tepy☺pozdrawiam Olsztyn E.
2
? 2016-11-18 18:07:42
Kalten- święta prawda! Ja też od niedawna tu pracuję, ale oczywiście non stop robię coś nie tak i "nie pasuje tu"(że tak w skrócie i łagodnie to określe). Mam już dość! Chyba mi nie przedłużą-tak czuję, ale nie będę płakać. Mobbing jest gorszy.
1
sfgf 2016-11-23 21:32:57
I tak ci napisano w wypowiedzeniu ??
Powinnaś iść z tym do sądu pracy !
dajenka 2016-11-26 19:53:02
pracuje w martesie od 3 miesięcy. Jak się trafi na dobrego kierownika to jest ok. Dużo pracy ale jest też czas na luźne rozmowy :) jedyne minusy pracy tutaj to takie że nie ma szkoleń dla nowych pracowników i często trzeba improwizować przy kliencie na temat rzeczy o których nie ma się pojęcia i to że jeżeli na przykład sklep jest czynny do 21 a klienci siedzą do 21.10 i do tego potem jeszcze zamykanie to jest płatne według grafika do 21 a i rano trzeba przyjść wcześniej otworzyć, policzyć kasę - w rezultacie miesięcznym jest się jakąś jedną dniówkę darmowym pracownikiem
3
Kamil 2016-11-27 21:52:41
zeby tylko dniowka , zamykamy o 21 , zrobic papierwy , wyslac meila itp to schodzi minimum 15min i tak kazdego dnia.. a jak ci klient wejdzie o rownej i z laska kupi jakiegos grata za 10zl (jakby nie mogl przyjsc wczesniej albo na nastepny dzien) to siedzisz jak idiota 30min za darmo.. ogolnie porazka , czas szukac czegos innego
1
noname 2016-11-28 22:58:48
Pewnie kupiłaś jeden z najtańszych placaków. Jak chcesz niewadliwy to poszukaj sobie na necie opinie, kup z materiału cordura i z zamkami YKK i wszystko bedzie spoko. Albo w ogóle ich do Hi Mountain albo do Mammuta :P swoją drogą na pewno poczujesz po kieszeni :P
Iza 2016-11-29 13:21:46
Witam , czy ktoś posiada skrzynke @ sklepu martes sport aby aplikowac swoje cv ? :) Pozdrawiam
Pracownik martes sport 2016-11-29 21:15:20
Chyba sobie zartujesz... Jestem kierownikiem i 2400 to mam bez premii co miesiac na koncie :-). Pozdrawiam
miśka 2016-11-30 22:31:11
w Martensie jest super, fajna kasa, dużo roboty, regionalni fajnie, makroregionalni też, ludzie z centrali mili, super pracka, polecam wszystkim
1
Kapiszon 2016-11-30 23:40:17
Nie wiem skad tyle negatywnych opinii. Dla mnie Praca super. Nie wiem jak w innych regionach. To co tu czytam o kieronikach czy regio to szok.Wszystko zależy od ludzi z jakimi pracujesz. Mi się trafiło wspaniale. Kierowniczka w porządku. Traktuje nas sprawiedliwie, umiejętnie zarządza - nie ma się co czepiać .Nasz regionalny Karol też. bardzo w porządku - zawsze uśmiechnięty, profesjonalny i pracowity Porozmawia ze zwykłym pracownikiem - fajne podejście.Wymagający ale taki powinien być - bardzo pomocny gdy trzeba. ludzie w pracy rewelacja - pozytywne czubki. Milo się pracuje z kimś na kim mozesz polegać. Nie narzekam - moja pierwsza praca. Czasmi ciężko zwłaszcza gdy jest duzo dostaw - swoje zrobić trzeba - wszędzie dobrze gdzie nas nie ma. Kasa wiadomo mogłaby być lepsza - ale jak miałbym do wyboru lepiej platną ale w gorszej atmosferze to chyba bym się nie zdecydował. Pozdro dla martensiaków :P
5
mis 2016-12-01 22:09:27
Wypisujecie bzdury - najgorszy sklep z jakim się spotkałem (oddział w N.Sączu.), niekompetentni, wypisują bzdury które nie trzymają się kupy.
Jednym słowem do d....y.
3
Dodo 2016-12-01 23:00:45
A ile się dostaje dodatku na święta?
Karola 2016-12-01 23:07:39
w Nowym Sączu jest super sklepik z najlepszą obsługą, ludzie się znają na rzeczy.
1
MM 2016-12-04 23:46:09
jakies 150zl
Norbert 2016-12-07 19:20:34
Ile zarabia serwisant rowerowy ? I czy w każdym sklepie musi być ktoś taki ?
Daniła 2016-12-08 00:57:53
serwisant to pracownik, dostaje około 200 zł ekstra do pensji, za skręcanie rowerów, i regulacje przerzutek, bo nic innego się w martesie na zapleczu nie da zrobić. A i tak często była że inne osoby robią jego robotę choć on dostaje kasę.
Norbert 2016-12-08 22:44:54
Serwisant jest 1 na region czy w każdym sklepie ?
Zostaw swoją opinię o Martes Sport Sp. z o.o. - Bielsko-Biała
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Martes Sport Sp. z o.o.