brak logo

MZA

Warszawa

Opinie o MZA

Jurgen 2017-07-09 20:12
ukraińców w mza nie ma... to się nazywa schizofrenia paranoidalna, ale można leczyć...
3
Kloc lego 2017-07-09 21:38
Ostatnio na szczęśliwcach z mzkoskich wozów cyrylicę można usłyszeć,coraz więcej bendery u głównego przewoźnika,standardy w dół lecą oj lecą
4
Lolek 2017-07-09 22:39
Ratata - ogólnie się zgadzam tyle że z jednym detalem nie mogę się zgodzić.
Napisałeś "Praca za niżej niż trzy tysie za 168 godzin to wyzysk w biały dzień". Ja uważam, że za tak ciężką robotę i odpowiedzialność - praca za mniej niż PIĘĆ TYSI to wyzysk w biały dzień. Przynajmniej w Wawie.
I przestańcie wreszcie pieprzyć o tym ZUSIE. Przy naszym trybie pracy połowa nie dożyje wieku emerytalnego a reszta dostanie 400 euro... o ile ten mistyczny ZUS nie padnie tak jak padło OFE. ZUS jest argumentem dla debila i nieudacznika więc się zastanów nad sobą.
BTW: Jeżeli dla Ciebie 3k miesięcznie w Wawie to szcyt możliwości to gratuluję. Gratuluję poziomu życia lub utrzymującej Cię kobiety... lub faceta. Na to samo wychodzi.
3
1+1=2 2017-07-10 01:17
Ratata zarabia stówkę więcej przy nominale i ajenci dla niego dziady haha :) dobre, jak chcesz pracować i zarabiać to nie w komunikacji,nie na takim stanowisku chłopie puknij się,w komunikacji kiedyś tylko wyrokowcy po kryminałach pracowali i to z nakazu sądu,dzis jest podobnie tylko zamiast kryminalistów sa bezrobotni z urzędu pracy ,najgorszy sort ,nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie się kisił 8 godzin w korkach z cholota za trzy tysie,No chyba ze naprawdę przycisnęło ale wtedy to przejściowo,chcesz zarabiać zmień prace albo weź sprawy w swoje ręce i biznes jakiś ,jak ja zrobiłem i mam czas i pieniądze co roku wakacje za granica i zima wyjazd na narty stać mnie a kiedyś tez jeździłem za psie pieniądze .
3
ratata 2017-07-10 09:51
Rozbawiłeś mnie. Zrobiłeś biznes? dobrze. Wielu zrobiło biznes, pracuje teraz w MZA by zrobić sobie emeryturę. Czas szybko leci i co będzie gdy nie będziesz miał zabezpieczonej emerytury przez ZUS.

Wirtualnych pieniędzy/zainwestowanych/ tak szybko nie wyciągniesz z inwestycji. A tu emeryturę masz pewną.

Jakiś idiota napisał że pewnie nie dożyję. Nikomu tego nie życzę. Jeżeli zaś ktoś zamierza umrzeć wcześniej niech idzie na umowę śmieciową, tam będzie kołował z e składką emerytalną, mając nadzieję że sam sobie na emeryturkę uzbiera.
Od razu mówię nie jest to takie łatwe.
Biznesmeni qżwa od siedmiu boleści a niewiedzą jak PiTa wypełnić , kasę fiskalną obsłużyć oraz jak poruszać sie po polu minowym opodatkowania.

W gębie i teorii każdy jest silny. Robiłeś interes? wiesz kal i z czym się to je? jakie jest ryzyko i co ryzykujesz?

Fakt jest ryzyko jest zabawa, lecz w miarę gdy lata mijają maleje zapotrzebowanie na ryzyko inwestycyjne i rośnie deficyt na święty spokój oraz emeryturę wypłacaną raz w miesiącu.

Przeżyj to qżwa sam, zanim zaczniesz pisać dyrdymały mając nadzieję że jesteś odkrywcą- złotego jaja))))))))))))


Interes jest wtedy gdy masz pewnego płatnika i odbiorcę swoich usług, wtedy możesz myśleć o odchodach a że u nas nie ma niczego pewnego?....

Odstosunkuj się zatem od ludzi nie mając pojęcia o niczym, tym bardziej o obrocie pieniędzmi oraz o tym co się dzieje na rynku.
2
Stefan 2017-07-10 11:06
Swoimi wpisami sam sobie i swojej firmie wystawiasz laurkę...
poziom Twoich konwersacji tudzież odpowiedzi jest na tak żenującym poziomie, że pozwolę sobie zakończyć tę dyskusję
8
ratata 2017-07-10 11:51
Jak się widzi taką sztukę bardzo trudno jest zachować kulturę.

Możesz to kadzić swoim dzieciom lub przymułom podobnym sobie.
2
Lolek 2017-07-10 22:46
Jest OK. Dalej pieprzysz o mitycznym zusie.
Odłóż sobie lepiej jakąś kasę bo jak cię rząd wydmucha na zusie tak jak niektórych na OFE to nawet 300 euro miesięcznie nie będziesz miał. Pamiętaj - oni uwielbiają robić w człona matołków.
Wegetować i tyrać całe życie za śmieszną kasę żeby ewentualnie dostać emeryturę. Właśnie takich czarnuchów potrzebuje komunikacja miejska.
Czytając twoje posty uważam, że masz rację. Twoje miejsce jest w czerwonym przegubie śmigającym między słupkami. Nie zmieniaj tej roboty bo do innej się nie nadajesz.
2
ratata 2017-07-11 09:19
Rockefeler z Koziej Wólki o zmieniających się dla rozmnożenia jaźni nickach.

Dla twojego rozjaśnienia, to co miałem już zarobiłem a i owszem teraz nie przesiądą się z przeguba gdyż mityczne 600 EUR przyda się za cztery lata i na mleczko i na bułeczki i tak do końca.

Lepsze te sześćset od dwustu które być może dostaniesz opłacając śmieciówkę.

Wtedy to może być za późno.

To właśnie cechuje takie osobniki jak ty. NIE PRZEWIDUJĄ.

Dlatego szarpią z wolnego jak harpagany u ajenta w,,dobrej i miłej atmosferze,,

Dlatego pamiętajcie ci co nie możecie podjąć decyzji
U ajentów i prywaciarzy jest raj))))))) Zobaczycie go na emeryturze.
2
Mrofka 2017-07-11 09:31
Ale który ajent płaci tylko netto pytanie do tralalala czy jak mu tam,nie kumam kolesia u mnie na pasku widnieje kwota 4600 brutto za ostatni miesiac i jak mniemam w mza więcej nie maja i z tego co widzę opłacone sa wszystkie składki i podatki,wiec jeśli Rataty mac byłaby łaskawa powiedzieć o jakich to tajemniczych zusach które to opłaca mza pisze byłbym wdzięczny
3
Lolek 2017-07-11 20:46
Dokładnie. Taki ratata płacze i pieprzy o zusie bo nie ma innych argumentów przemawiających za robieniem z siebie czarnucha. Praca w kołchozie, gdzie traktują go jak śmiecia (chociażby wysokością zarobków).
Jednak tacy ludzie są potrzebni. Ja korzystam z KM może raz w roku ale innym się przydaje.
Tak więc życzę powodzenia wszystkim, którzy pracują w takich śmiesznych firemkach z powołania.
Jednocześnie rozumiem osoby, które muszą przez chwilę tam jeździć. Szukają czegoś lepszego albo czekają na zatarcie wyroku...

BTW: Koleś nie kompromituj się dalej. Gdybyś pisał prawdę, że zarobiłeś w swoim życiu tyle ile miałeś zarobić to byś miał głęboko mityczną emeryturkę. To co dla innych jest podłogą dla ciebie jest sufitem. I właśnie takich ludzi potrzeba w KM.
Tak to wygląda.
3
Aniela 2017-07-12 02:30
RATATA to człon liżący duszę swoim szefom...
a może to sam kierownik z Woronicza, który gnębi swoich kiermanów?
3
ratata 2017-07-12 11:38
Zabolało??? Miało zaboleć. Tylko idiota pracuje powyżej 180 godzin za niższą stawkę niż w MZA)))

Nie ma się argumentów to trzeba napisać o członie liżącym itp,itd.
Ogólnie to takie posty Warszawski Kierowca ma głęboko w du..., gdyż wiadomo że tego rodzaju argumenty wytaczają tylko słoiki z Koziej Wólki co to z Sołtysem truskawkę pod sklepem na zadupiu obrabiają))))

Możesz jeszcze mnie to kręci i podnosi ciśnienie które mam za niskie. Prawdy nie zmienisz. Oczywiście to ten sam Kierownik którego tak lubisz i ci leci na samo wspomnienie jego ptaka.))))))
2
nick 2017-07-13 00:54
Ty to jesteś wywrotowiec, który kontynuuje niechlubną tradycję kierowców MZA z brakami w uzębieniu i wychowaniu - o tym, jacy jestescie paździerze huczy Internet i strona fejsowa ZTM

jesteście popłuczynami, które trzeba odprawić z biletem "one way ticket"
wieśniakami, którzy niszczą szacunek pasażerów wobec kierowcy

przez was pasażerowie na warszawskich kierowców autobusów plują jadem i zółcią, bo jestescie DEGENERATAMI, którzy uwazają się za alfa i omegi transportu, a są ..ujami
3
Nick 2017-07-13 05:38 [użytkownik zarejestrowany]
nie podszywaj się, cisniesz z galganeria ok chociaż nie wiadomo po co bo tu nie ma co odpowiadac im bo nie ma komu, tu już tylko lać, TYLE.
kasia 2017-07-13 14:54
Zdaje się że panowie kultury raczej nigdzie nie liznęli. Jako psycholog śmiem twierdzić że rozdwojenie jaźni to tylko niewielka dolegliwość nękająca osobę noszącą ksywę Nick tudzież nick
oraz wiele innych które to zdradzają wyssaną z mlekiem matki nienawiść do innych ludzi którzy wykonywali, wykonują i będą wykonywać przewozy dla jedynego solidnego przewoźnika na Mazowszu.

Jedno jest pewne trzeba się leczyć gdyż na rozum jest już za późno. Tak to przynajmniej nie odgryziesz sobie z tej nienawiści palców lub ręki. Bez tego ni rusz by pogmerać sobie tu i ówdzie lub puknąć się zdrowo w głowę.

Miało być tak pięknie miały być bajeczne pensje u przewoźnika który pała miłością nieodwzajemnioną do Scanii. I co apetyt pozostał, prawdomówność naszej mądrali Nicka i nicka została nadwątlona, ba wielu mówi o nim bajkopisarz.
Ogólnie jeden wielki rechot przetacza się po pętlach i krańcach.
1
ebastian. bezjajeczny 2017-07-13 15:02
Siedzi taki wywalony z roboty za gorzałę lub chachmęty, pierdzi w stołek i stara się dowalić każdemu kto ma dobre zdanie o MZA.

Proste nie podoba się top pal [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] gumę i znikaj z forum pracowników tejże spólki. To nie forum ajentów lub nieudaczników płaczących w rękaw z żalu za robotą.
Było nie pić w robocie.

Ajenci tak w ogóle to badają trzeźwość bo po wpisach tego tam nickującego właściciela dużej fury i małych jajek to zdaje się że za bardzo im się nie chce.
2
Tolek 2017-07-13 15:05
A ja wam mówię i tak niebawem wrócicie do MZA. Tylko nie wiadomo czy przyjmie ono dzieci marnotrawne.
Szykowane są kolejne podwyżki o których nadmieniam gdyby koledzy jeżdżący po innych firmach nie wiedzeli
2
kierowcajakoiwy 2017-07-13 19:57
Jeżeli nie masz jak napisałeś podstaw do odpowiedzi lub czujesz że twój poziom jest niewystarczający do dyskusji opuść to forum , przestań atakować ludzi którzy spokojnie pracują i nie są takimi chamami jak ty. Wystarczy że sobie poużywasz na forum mobiego. Ta miłość do MZA tkwi w tobie jak zadra w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] br /> Idź pojeździć sobie na grodziskim przegubie.
Miało być podobno super wynagrodzenie według twoich rewelacji.

Znowu się pomyliłeś?
4
Vera 2017-07-13 21:50
Mam propozycje pracy na ul.klementowicka 2 przez grodzisk maz . Ale czy lepiej mieć umowę w mza? Jestem z wesołej jaka zajezdnie mi polecacie?
Otrebus 2017-07-14 10:40
Problem w tym ze tam się nie da normalnie pracować choćby niewiem jak chciał,zawsze zrobią ci na odwrót,łamanie podstawowych praw rownosci wobec prawa,praw pracowniczych wynikających z kodeksu pracy itd.,sa lepsi i gorsi,kierownictwo robi co chce bezkarnie,nie ponosi żadnych konsekwencji,traktują cię jak śmiecia jak tu ktoś wyżej pisał,masz tylko obowiązki a praw żadnych,szkoda gadać.
2
Vera 2017-07-14 11:26
Mówisz o klementowicka lipa tam? To gdzie się najlepiej zatrudnić?
Antek 2017-07-14 13:57
Na początek EEC albo ARRIVA. Grodzisk wielka niewiadoma ,może z nowym kontraktem coś się zmieni ,ale na obecną chwilę to ,,dziadowstwo"MZA to kołchoz. Za wszystko kary ,najcięższe linie autobusowe w Warszawie jak i w pozawarszawskich gminach. Cały czas stres z gonieniem rozkładu a i tak na koniec premie Ci zabiorą. U ajenta plusem jest to ,że mozesz dogadać się co do linii i zmian (zawsze rano lub zawsze po południu). Możesz mieć radyjko w autobusie. W MZA nie ma takiej możliwości (R1 jest prymusem w tej kwestii) Pamiętaj zdrowie najważniejsze. Jeżdząc na stałej trasie mniej się zmęczysz niż zasuwając codziennie na innej i nerwy tracić na codziennych objazdach. Spokojniejsza praca u ajenta na 100 % . W MZA umowa na czas nieokreslony ale jesteś tam ,,śmieciem" który zamiast imienia i nazwiska ma numer kierowcy. Rozrośnięta biurokracja jak za komuny- nic się nie zmienia tylko obowiązków masz więcej. Na początek lepiej iść do ajentów.
7
Vera 2017-07-14 15:29
Dzięki za rady. W takim razie którego ajenta mi polecacie? i jaką zajezdnie? mieszkam w Wesolej.
Gunter 2017-07-14 18:53
Premię Ci zabiorą jak jesteś niemotą i nie umiesz się odezwać.
3
Ola 2017-07-15 12:35
A u ajentów jest w ogóle jakaś premia.?? Podobno nadwyżkę budżetową przeznaczają na opiekę stomatologiczną/wstawianie koronek/ oraz lekcję dobrych manier))))))) dla nowo przyjmowanego narybku.

Jest super, polecam wszystkich ajentów tam niech młodzież nauczy się tego kto ma zawsze rację /paragraf 22/,
Jak się nauczą i otrzaskają na mieście, minie im stres i syndrom dużego miasta zapewne będą szukać miejsca w MZA. Pozbywszy się stresów z poprzedniego miejsca pracy.
2
Śliski 2017-07-15 20:26
Nie polecam żadnego ajenta ani kołchozu jakim jest MZA.
To wszystko jedna wielka patologia.
Popytaj w firmach, które mają kursy na liniach lub w krajowej turystyce. Generalnie nie chcą bez praktyki ale są takie braki kadrowe, że w szczycie sezonu może uda się załapać.
Potem tylko turystyka zagraniczna.
Jak myślisz o KM to lepiej zrób papiery na wózek widłowy. Lepsze godziny pracy, mniejsza odpowiedzialność, większa kasa i prestiż.
5
ela 2017-07-16 12:43
No tak wszystko jest niby ok. Należy zrobić uprawnienia na wózek, czemu nie.
Gdy minie szczyt turystyczny przyjdzie październik oraz zima przyda się jak nic.
Trzeba będzie w Biedronie śmigać wózkiem gdy się dostanie kopa po zakończonym sezonie turystycznym.
Uwaga!! dotyczy też operatorów lotniskowych. Nazywa się to pięknie redukcja etatów.

No ale przecież zimą można pójść na ryby, do kina, rachunki zatrzasnąć w lodówce niech czekają na wiosnę))))))))
3
Arni 2017-07-16 13:25
Jak się jeździ w turystyce i zarabia 4 razy tyle co w dziadowskim MZA to te trzy miesiące zimowe można poleże [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] do góry jak biały człowiek.
Popatrzeć na kierowców z komunikacji miejskiej, którzy wychodzą do roboty wcześniej niż ja wracam z imprezy zawsze jest przyjemnie.
Oczywiście zaraz odezwie się jakiś gamoń piszący o świetnej emeryturze w wysokości 300 euro ale cóż... rozsądnych argumentów brak.
5
gamoń 2017-07-16 18:06
Jeżdżąc w komunikacji miejskiej będziesz miał świetną emeryturę wysokości 300 euro.
2
sebek.menelaopeta 2017-07-17 14:21
Te, sebek z wycieczki naprawdę jesteś mocno je....ęty, a myślałem że to tylko chwilowy zawrót glowy.
Gdyby twoje je..ćie potrafiło fruwać latałbyś pod sufitem na wysokości lamperii z prędkością światła.

Gdybyś był tak inteligentny jak to wszystkim wmawiasz drugim wykonywanym zawodem dla twojej własnej przyjemności byłaby proktologia.

Tak mnie przygniotłeś swoją wiedzą że nie zamierzam więcej dyskutować. Co ja gadam, kopać się z koniem. Najlepszy,najbogatszy,najinteligentniejszy posiadający najdłuższego pelikana/duże amerykańskie auto/. No i śpi na robocie pełnej pieniędzy a my biedne żuczki powinniśmy mu skakać za to po piwo))))
I nie trzysta eur, gamoniu tylko naliczyli mi 700.eur
4
Fink 2017-07-17 23:18
Na R-4 to już taka masakra, że ludzie stadami uciekają z tego przybytku.
Nowi przychodzą i po kilku tygodniach rezygnują.
Ja rozglądam się powoli za czymś innym. Jeszcze miesiąc wytrzymam a potem uciekam na urlop i przemyśle sprawę.
6
pseudoluzaki MZA-aki 2017-07-18 01:24
Gamoniu - tu pisze wiecej osób niż jakiś jeden Sebek
ale ty jak i Ola Ferdek i inne mutanty jestes zbyt mało rozgarniety by to zrozumiec
a moze to jeden mutant, który pisze pod wieloma nickami

jezdzij swoja taczka po miescie i ciesz się, że naliczyli ci 700 euro - ale pewnie długów w zakładowym funduszu swiadczen socjalnych, bo na pewno nie emerytury z pensji w MZA
8
sebek.menelaopeta 2017-07-19 10:50
Za co Cię wypier...czyl z MZA?
Za gorzałę czy za mały rozum i chamstwo?
Cóż jesteś tępy niczym szpadel po zimie, niestety zatrzymałeś się w rozwoju nie dziwię się że to co robisz jest szczytem twoich możliwości umysłowych .
Zresztą takich jak ty też kraj potrzebuje do łopaty.

Widzę że określenie gamoń podpasowało? Proponuje byś przyjął jeszcze takie jak kindybał-
też kwieciście opisuje twój stan epatującego werbalnie rozemocjonowania.
/czy mam przetłumaczyć na polski? /
3
Edi 2017-07-19 13:03
Coś ci się pomyliło.
Z tego co słyszałem to obecnie w MZA pijaki, chamy i ludzie z małym rozumem są bardzo pożądani więc raczej wyleciał za coś innego. Jakie wynagrodzenie taki element za kierownicą. Żadna nowość.
Po wiszącym 365 dni w roku ogłoszeniu widać, że gamoni zaczyna brakować. Urzędy pracy straciły większość dofinansowania to MZA samo zaczęło szkolić przyszłych murzynów. Taka sytuacja.
I pomyśleć, że jeszcze kilka lat temu nie do pomyślenia. Jak myślicie obrońcy MZA? Z czego to wynika?
Jakieś merytoryczne odpowiedzi?
4
Potek 2017-07-19 22:06
Nie warto nawet zaczynać. Zarobki podawane w ogłoszeniach to fikcja. Ogólnie podawanie pensji z "ewentualną" premią to kryminał.
Samo podejście do kierowców na Włościańskiej... zaobserwowałem, że ok 30% wstępnie zainteresowanych nawet nie czekało w kolejce. Olali z punktu jak zobaczyli co się dzieje. Ja też olałem więc więcej detali nie podam.
Praca dla "przedemerytowców" z dawnych PKS. Nic dziwnego, że tak wielkie braki kadrowe. Zgredki idą na emerytury a młodzi chcą zarabiać kaskę.
3
Nowapraca 2017-07-19 23:27
Ale przestań. Ja robiłem w mzetkowie rok i wiem że to robota dla dawnych pekaesiarzy. Motłoch, kierowca jest numerem tylko.
Ci co mowia ze jest OK to siedzą i ciągną pod biórkiem plaaniście.
Masakra. Lepiej poszukać pracy w innym zawodzie albo nawet na wycieczkach wokół komina. $ tysiaki masz za robotę 100 godzin miesięcznie.
Komunikacja to dla słoików i ukraińców tylko. Nawet ta państwowa. Podobno u prywaciarzy jeszcze słabiej.
3
pseudoluzaki MZA-aki 2017-07-20 09:05
Ale klakierzy i pociotki bedą się chwalić, że MZA najlepsze na swiecie jest - ja się pytam w czym!!!
W robieniu z kierowców białych Murzynów, co to pod krawatem muszą być mili dla upierliwego pasazera, takiego który chce wpakować się do autobusu z rowerem (mimo, ze stoja wózki) i takiego, który jęczy bo klima za słabo (za mocno) pracuje

poziom wypowiedzi osób związanych z MZA na tym forum jest tak niski, ze wypowiedzi pod nickami EDI, POTEK i NOWAPRACA są jak najbardziej rzeczowe

chociażbyscie klakierzy zaklinali deszcz - jesteście numerem w firmie,
jesteście potrzebni do realizacji planu i dla celów statystycznych

to zapewne wiecie - więc rozumiem pokłady waszej frustracji
6
Kloc 2017-07-20 10:31
Z ujemnego przyrostu naturalnego ?
1
ferdek 2017-07-20 11:19
Żeś się kindybale nieźle rozwinął, taki przyrost ników. Powinieneś dostać 500+ za rozmnażanie, nie musiałbyś pracować na ajenckim wikcie.
Swoją drogą powinieneś trochę poczytać na krańcach, pouczyć się podciągnąć swą wiedzę ogólną.
Marnie podstawówka po reformie PO. Parę klas, zaczątki składni prosta tabliczka mnożenia/dzielenie już zbyt trudne, nie mówiąc o przeliczniku EUR na PLN/

Do szkoły nickowe matoły. ,,Wam kury szczyć prowadzać,, nie zaś śmigać po stolycy./zapewne nie wiesz kmiotku kto słowa z cytatu wypowiedział?- taka to i twoja wiedza i poziom wykształcenia,,
Elyta spod kiosku z piwem jego mać.
Jak kto się spyta o ticket to odpowiada ,,nie znaju,,

Ucz się kindybał , ucz , nauka to do wiedzy klucz. No i nie ciągnij więcej ,,truskawki,, z sołtysem w rowie , gdyż masz pornograficzne omamy.
2
Kung Fu Panda 2017-07-20 15:54
Wszyscy równo poje...ani jesteście!!! Zamiast zająć się robotą, a po iść na piwo, zająć się rodziną czy życiem, to siedzicie tu i się przegadujecie czy KM czy turystyka jest bardziej podup...ona. Zdrowo naje....ne w głowach macie.
3
pseudoluzaki MZA-aki 2017-07-20 20:19
Jak już gamoniu i trutniu do entej potegi cytujesz, to chociaż sprawdź by błedów nie robić

prawidłowy cytat z mysli Marszałka jest taki: "Wam kury szczać prowadzić"

tak więc swoje dobre rady zachowaj dla siebie
4
kaso 2017-07-21 12:11
MZA dwoi się i troi ,żeby zwerbować naiwnych na miesiąc ,dwa :-) bo nikt normalny dłużej nie wytrzyma w tym kołchozie. Giełda pracy na Woronicza :-)Każdy się nada bez oka ,bez nogi ,aby tylko plan wykonać. Dno szanowne MZA dno... Wystarczyło by polepszyć warunki pracy i zacząć szanować kierowców. Powinno się zabronić jazdy pasażerów z rowerami.( ostatnio nowobogackie korporacyjne lemingi pakują się z rowerami masowo do autobusów). brak dostępu do bieżącej wody na krańcach ( z Toi toi niech korzysta kierownictwo tego kołchozu, a nie kierowcy). elastyczność w rozkładach ,a nie gonienie ich na siłę i brak przerw na krańcach. Brak pasażerów na krańcach (to ma być realna przerwa od pracy kierowcy), Brak zajmowania się autobusem po wieczornym zjezdzie na bazę (żadnego tankowania. mycia, kontroli technicznej, parkowania) To samo tyczy porannego przygotowania (autobus powinien być już odpalony i czekać na kierowcę ,który wsiada i jedzie na linię. Zmiany powinny być tylko i wyłącznie w dogodnych miejscach przesiadkowych (metro itp), zniesienie chorego zabierania premii za L4 czy urlop na żądanie a tym samym brak podwyżki przez 2 lata.. , Obsługa przez kierowców wybranych linii (jeśli dany kierowca woli jezdzić tylko na jednej lub dwóch liniach to umożliwić mu to a nie wysyłać codziennie na inne) Niektórzy kierowcy lubią jezdzić codziennie gdzie indziej ale nie wszyscy. Praca w godzinach 6-22 .(22-6 linie nocne) MZA musi niestety zacząć szanować kierowców i liczyć się z ich preferencjami . Inaczej to giełdy pracy nic im nie dadzą. Przyjdą ludzie i jeszcze szybciej odejdą jak zasmakują tego kołchozu. Olbrzymia odpowiedzialność - więc kierowca musi stawiać im warunki a MZA musi zacząć te warunki akceptować a tym samym szanować pracowników. MZA to nie wojsko ,to ciężka i odpowiedzialna praca. Wynagrodzenia pominę, bo kokosy to nie są. Ale jeśli warunki pracy się poprawia to i normalni kierowcy przyjdą do pracy za te pieniadze a nie z łapanki. Przewiduję coraz większe braki i to w MZA jak i u ajentów. Myślę ,że juz niebawem zacznie brakować ludzi do wyjazdu na miasto. Zaczną sie roszady w rozkładach, likwidacja linii. Nastąpi to szybciej niz kierownictwo MZA się spodziewa. Chętni do pracy są, ale nie na warunkach które proponuje MZA i ajenci. Dość wyzysku !!!
10
Terefere 2017-07-21 13:06
Owszem,zgoda., Podnieść premie do dwóch.tysiecy. Uzależniające. Ja od. Obecności w pracy
2
Buksa 2017-07-21 13:21
A ja sobie życzę do tego żeby kierownik zajezdni codziennie przed wyjazdem całował mnie w du..pę i życzył szczęśliwej pracy...
Skończ śnić i weź się za życie!
2
J-23 2017-07-22 11:44
"Giełdę pracy" wczoraj zorganizowali! Naiwnych, bezmyślnych popychadeł szukają. Swoją drogą ciekawe jest szkolenie w OSK MZA. Ale to inny, dłuższy temat...
3
Krecik 2017-07-22 16:39
Mam pytanie do ciebie. Czy możesz coś bliżej powiedzieć na temat szkolenia w OSK? Chcę zrobić kurs na kat D właśnie na Woronicza, z opinii jednego z instruktorów z innej szkoły jazdy właśnie tam polecał robić, a może warto wybrać inną szkołę jazdy w Warszawie. Pytam nie pod względem pracy w MZA, tylko podobno właśnie na Woronicza dobrze nauczą jeździć. Bardzo proszę o twoją opinię jak i innych panów kierowców, którzy pracują w MZA.
Iza 2017-07-23 23:43
Czy dostępne są aktualnie nowe oferty pracy w MZA w Warszawie? Osoby potencjalnie zainteresowane pracą na pewno chętnie skorzystają z informacji na temat pracy w tym mieście. Może ktoś chciałby podzielić się swoim doświadczeniem z tym pracodawcą?
1
lidka 2017-07-24 08:07
Bez obrazy, daruj sobie pracę w W-wie szczególnie w transporcie publicznym.Za małe pieniądze w stosunku do włożonej pracy-orka na ugorze.
Być może wydaje się że trzy i pół tysiąca to nieźle,ale koszty utrzymania są znacznie wyższe niż w małych miejscowościach a potencjalne chamstwo na co dzień zdecydowanie większe.
Praca w komunikacji powinna być poprzedzona kursami asertywności .
Radzę byś się zastanowiła przed podjęciem decyzji.
Na próbę załóż koszulkę swojego rodzinnego klubu piłkarskiego jedź pod Legię w dniu meczu. Jeżeli dasz radę oznacza to że masz jaja i dasz sobie radę.

Byłbym zapomniał, nie myśl czasem o pracy u innych niż MZA. Potrafią jedynie pięknie nadawać przez telefon
3
jonasz 2017-07-25 11:58
Duża część przewoźników by nie podnosić pensji Kierowcom ratuje się importem siły roboczej z Ukrainy. Pozwoliło to przez jakiś czas niektórym na wyrobienie planu oraz zarobek. Pomimo zapewnień ze strony Zleceniodawcy niestety poszło to wszystko na żywioł.
Raz że jest to działanie nazwane kiedyś wprowadzaniem łamistrajków, czyli zaniżaniem tego co wymusza rynek dla osiągnięcia planu zysku.
Niebawem Ukraińcy przeniosą się do Europy zachodniej a mądralińscy zostaną z problemami kadrowymi. Świadczy to o doraźny m załatwianiu problemu kosztem dalekosiężnej polityki kadrowej.

Gdyby pseudo kapitaliści myśleli dalekosiężnie pozwoliliby na lepsze zarobki Polskim rodzimym pracownikom regulując problem wysoką premią. Dotyczy to każdego przewoźnika. W mniejszej części głównego w dużej ajentury. Ale by to zmienić trzeba by jeszcze raz ,,specjalistów,, wysłać na studia MBA nie do polskich tylko niemieckich lub angielskich uczelni.
Qżwa kapitalizm z początku XIX wieku i taki sam tok rozumowania.
No chyba że zaczną sprowadzać tanią siłę roboczą z Afryki Zachodniej.
1
Zostaw swoją opinię o MZA - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MZA