Opinie o MZA
Dziwi mnie podejście zarządu do zatrudnionych tutaj pracowników. Traktowani są obco. Jak można pracownikowi pracującemu 20 lat wypłacać pensje z najniższej stawki zaszeregowania? Kto wymyślił ten chory regulamin wynagradzania? I wy się na to godzicie?!
(usunięte przez administratora)
Jeżeli kierowca zatrudniony na umowę zlecenie wykonuję pracę 1. Osobiście - Tak kierowca wykonuję pracę osobiście nie może powierzyć wykonanie pracy innej osobie. 2. Na rzecz pracodawcy - Tak kierowca wykonuję pracę na rzecz pracodawcy. 3. Pod kierownictwem - Tak w czasie wykonywania pracy kierowca podlega Centrali Ruchu lub Ekspedytor którzy to reprezentują pracodawcę. 4. W wyznaczonym miejscu i czasie - Tak kierowca rozpoczyna i kończy pracę w czasie ustalonym przez pracodawcę, czasu nie może zmienić. 5. Za wynagrodzeniem za pracę -Tak kierowca otrzymuje wynagrodzenie za określoną stawkę godzinową. W Komunikacji Miejskiej niedozwolonego jest zatrudnianie kierowcy na umowę zlecenie
Co więcej pamiętam jak ajenci przyjmowali kierowców na umowę zlecenie to mza psioczylo i ZTM zakazał. Ale teraz chyba nikomu to nie przeszkadza
Miejskie Zakłady Autobusowe podpisały umowy na dostawę nowego taboru z firmami Solaris oraz Busnex. Dzięki temu już w najbliższym czasie liczba autobusów elektrycznych w Warszawie wzrośnie do ponad dwustu.
– Stolica ze 162 autobusami elektrycznymi jest dziś liderem w skali kraju w rozwoju floty zeroemisyjnych autobusów w komunikacji miejskiej. A już niedługo po warszawskich ulicach będzie jeździć ponad 200 takich ekologicznych pojazdów. Zmieniamy transport publiczny na przyjazny dla środowiska, cichszy i dużo bardziej wygodny. Mieszkanki i mieszkańcy doceniają te działania – już dziś ponad 90 proc. bardzo dobrze ocenia komunikację publiczną w stolicy – mówi Rafał Trzaskowski, prezydent m.st. Warszawy.
Miejskie Zakłady Autobusowe podpisały właśnie umowy na dostawy kolejnych „elektryków”. Zeroemisyjny tabor zasili 12 Solarisów i 18 Yutongów. Razem z 12 innymi Solarisami, które miasto zamówiło w ubiegłym roku, w stołecznej flocie będą w 2025 roku aż 204 elektryczne autobusy.
Nowe Solarisy i Yutongi
W ramach umowy podpisanej z firmą Solaris Bus & Coach fabryka z podpoznańskiego Bolechowa dostarczy doskonale znany już w Warszawie model Solaris Urbino 12 Electric. Dwanaście pojazdów będzie wyposażonych w pantograf pozwalający uzupełnić energię podczas postojów na pętlach.
Nowe Solarisy będą w pełni niskopodłogowe. Zostaną wyposażone m.in. w: klimatyzację, wyznaczone miejsca dla wózków, system informacji pasażerskiej, system zliczania pasażerów przekazujący dane online, monitoring i blokady alkoholowe dla kierowców.
Inną charakterystykę będą miały autobusy zamówione w ramach umowy w firmie Busnex – dystrybutora pojazdów chińskiej firmy Yutong. W tym przypadku pojazdy będą ładowane wyłącznie poprzez kabel na terenie zajezdni. Aby móc wykonywać kursy przez cały dzień, pojazdy będą wyposażone w baterie o większej pojemności. Model Yutong U12 jest znany warszawiakom z testów trwających od maja zeszłego roku. Marka jeszcze bardziej znana jest w swojej ojczyźnie oraz wielu krajach świata. Tylko w zeszłym roku taśmy produkcyjne w trzech fabrykach koncernu opuściło w sumie 36 tysięcy autobusów elektrycznych. Trafiają na rynek krajowy, ale też do Afryki oraz do Azji Środkowej. Do samej Nigerii dotrze w najbliższych aż dwanaście tysięcy Yutongów.
Obaj producenci mają dwanaście miesięcy na dostarczenie nowych pojazdów, ale jednocześnie deklarują, że dostawy chcieliby zrealizować jeszcze w tym roku.
Ciche i zeroemisyjne
To jednak nie wszystkie nowe elektrobusy, które trafią w najbliższym czasie do Miejskich Zakładów Autobusowych. Spółka będzie eksploatować również dwanaście pojazdów zamówionych przez Zarząd Transportu Miejskiego. Autobusy trafią do Warszawy w czterech partiach – pierwszy jesienią 2024 roku, pozostałe do końca lutego 2025 roku w trzech dostawach (trzy pojazdy w pierwszej partii i dwie transze po cztery pojazdy).
Autobusy elektryczne mają wiele zalet, przede wszystkim pomagają dbać o jakość powietrza w Warszawie i komfort życia mieszkańców. Elektryki są ciche i nie emitują spalin. Dlatego nowe autobusy będą kierowane na trasy przebiegające przez centralne rejony stolicy, ale obsłużą również inne rejony miasta.
Czy firma planuje jakieś pieniądze dać dla pracowników na zajączka? Związki kochane działacie coś w tym kierunku ?
Związki zawodowe działają na korzyść swoją jako pojedynczych pracowników. Na przykład: pan działacz Michał pobiera kartę drogową i koncesje w spodniach jeansowych i koszuli w kratę, zapytajcie dlaczego? Bo mu wolno! Tobie nie, jemu tak! I oni będą o was walczyć?????
Widzę że mój pierwszy komentarz został usunięty ale napiszę jeszcze raz. Związki zawodowe dbają o indywidualne korzyści a nie o kierowców płacących składki. Jak myślicie czemu niejaki Michał pobiera kartę drogową i koncesję w jasnych jeansach i koszuli w kratę? Jemu wolno bo zmienił podejście i ułożył się z władzami. Teraz już nie wrzuca na FB niekorzystnych dla kierownictwa postów. Czemu? Odpowiedzcie sobie sami
Żeby się zatrudnić w MZA trzeba się zgłosić na ulWloscianska do działu rekrutacji wypełnić kwestionariusz i można być odrazu przyjętym jeśli się ma min 2 lata praktyki w zawodzie. Po przyjęciu podpisujesz umowr, robisz badania, wybierasz zajezdnie, stawiasx się do pracy, jezdzisx 5 dni z patronem i po zaliczeniu jeździsz sam według swojego grafiku. To jest cała polityka pracy.
Na ul. Woronicza sprawdzają czy masz pojęcie o jeździe, przegubem jedziesz po placu i robisx łuk przodem i tyłem.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
Witam, czy rożni sie czymś robienie prawa jazdy w osrodku mza, a prywatnie w jakiejs szkole jazdy pod kątem przygotowania do jeżdżenia autobusami miejskimi u któregoś z Warszawskich przewoźników? Czy w mza szkolą bardziej pod komunikacje miejską, a prywatne szkoły pod autokary? Dziękuję za merytoryczną odpowiedź.
Idealnie to ująłeś u prywaciarza to najlepiej żebyś został w firmie na placu bo paliwa szkoda i jest 20 godz do wyjeżdżania i ma tylko 1 model autobusu a mza ma całą flotę najróżniejsze modele i jest 60 godz do wyjeżdżania ,jest to ogromna różnica ale warto zapłacić więcej i iść do nas na kurs ,to nie jest reklama a jeżeli masz zamiar jeździć po stolicy to przyjdź do nas na kurs a jeżeli od razu idziesz do ,,dziad trans,,to życzę powodzenia
Ośrodek Szkolenia Kierowców MZA przygotowuje kandydata na kierowcę autobusu zawsze w pełnym zakresie tj. do pracy w komunikacji miejskiej oraz w przewozach autobusami turystycznymi. W naszym Ośrodku kandydat na kierowcę uzyskuje wiedzę niezbędną do wykonywania przewozów komunikacją miejską, w przewozach drogowych krajowych, unijnych oraz międzynarodowych. Posiadamy tabor szkoleniowy składający się z autobusów miejskich, przez autobusy podmiejskie, jak również turystyczne z manualną oraz automatyczną skrzynią biegów. W naszej flocie znajdują się także autobusy przegubowe o długości 18,75 m, co jest dość istotne ze względu na to, że większość przewozów w naszej Spółce realizowane jest właśnie tymi autobusami. Jeśli kandydat wiąże przyszłość z naszą Spółką i chciałby podjąć pracę w charakterze kierowcy autobusu, to zapraszamy do naszego Ośrodka w celu zapoznania się z ofertą skierowaną właśnie do kandydatów na kierowcę autobusu m.in., sfinansowanie kursu lub łączenie kursu z pracą. Chętnie udzielimy wskazówek pod nr telefonu 22 50 28 500 oraz odpowiemy na wiadomość wysłaną na email: szkolenia@mza.waw.pl Posiadamy wykwalifikowaną kadrę instruktorów z dużym doświadczeniem w zawodzie. Podczas szkolenia ma Pan okazję zapoznać się ze specyfiką pracy kierowcy w naszej firmie. Na zajęciach praktycznych uczymy nie tylko umiejętności związanych z techniką prowadzenia pojazdu, ale także zapewniamy zapoznanie się z każdą zajezdnią autobusową naszej Spółki poprzez przejazd przez ścieżkę OC, myjnię. Przygotowujemy kursantów do profesjonalnej obsługi klientów różnych grup pasażerów.
Instruktorzy to zazwyczaj byli kierowcy mza, oprócz standardowego autokaru jak na egzaminie pojeździsz sobie autobusami miejskimi - krótkimi oraz przegubami. Na wykładach również dowiesz się wielu rzeczy typowo pod kątem pracy w mza.
Żeby nie być gołosłownym. Jakość w szkoleniu jest jak między niebem a ziemią. Jeździsz autobusem który jest albo typowym mieszczuchem, jeździsz jak trafisz na starego instruktora z ,,gabarytem,, po liniach miejskich. Zatem po takim kursie nie masz problemu z praca w MZA, nawet badania robisz typowe pod WTP. Jeżeli już się zdecydowałeś to tylko w ośrodku MZA. Mimo że wiem jak jest trudna i ciężka robota, no ale skoro jesteś desperados to tylko Woronicza
Tylko Woronicza ja bardzo dobrze wspominam Pana Roberta . Jeszce kiedyś nawet Ikarusem sobie pojeździłem to była prawdziwa motoryzacja , Woronicza cię na pewno nauczy Polecam . Ja po 12 latach nie mając do czynienia za autobusem po zdanym egzaminie wsiadłem do przeguba i już prawie 2 lata jestem Milionerem ( umowa zlecenie ) .
Może mnie uświadomisz czym różni się wyrobienie prawa jazdy kat. D w MZA czy spółce czy gdzieś w innymi Kraju UE?, przestań pisać głupoty prawo jazdy kat. D jest ważne na całą UE, kiedy wreszcie przestaniecie pisać że spółka to życie!!!!!
Ze MZA wprowadza nowe standardy od dawna wiadomo, ale w takim razie prawo jazdy powinno mieć adnotacje " Uprawnienia wyrobione w ośrodku szkolenia MZA i dotyczy tylko jazdy w mieście Warszawa". Ośrodek szkolenia posiada uprawnienia państwowe a nie spółki!!!!
Jezu ty tak na serio? Czyżby Aaaa powrócił? Tak, OSK posiada uprawnienia państwowe. W tym ośrodku zrobisz kwalifikacje (kod 95) i prawo jazdy "na autobus" czyli kat. D, dodatkowo pokażą ci jak wygląda praca w MZA. CZEGO NIE ROZUMIESZ? Po tym OSK możesz pracować w MZA (bodajże gwarantowane zatrudnienie, już wiesz co i jak) ale równie dobrze możesz startować na turystyki, pks-y (jak jesteś masochistą) i wszystko co związane z prowadzeniem dowolnego autobusu (miejski, turystyczny itp.). CZEGO DALEJ NIE ROZUMIESZ? Próbujesz wymusić swoją narrację jakoby OSK MZA tylko szkoliło pod pracę w MZA. Otóż nie. Dostajesz te same uprawnienia co w każdym innym OSK, z tą różnicą, że wyjeździsz na 100% wszystkie godziny, polatasz przegubem (rzadko który OSK ma) i dodatkowo pokażą ci jak wygląda robota w MZA, CO NIE OZNACZA, ŻE MUSISZ SIĘ TAM ZATRUDNIĆ. Nie przeinaczaj moich wypowiedzi!
Kurs prawa jazdy kategorii D zawiera 20 godzin zajęć teoretycznych, możliwych do realizacji metodą e-learningu a także, jeżeli posiadasz prawo jazdy kategorii C to 40 godzin jazdy bądź 60 godzin jazdy, gdy masz jedynie prawo jazdy kategorii B..... Chcesz powiedzieć że tylko ośrodek szkoleniowy przestrzegania obowiązujące przepisy?
Instruktor pan Robert to perła motoryzacji na Woronicza on potrafi naśladować odgłosy jakie wydają poszczególne części w autobusie szkolenie i wykłady z nim to sama przyjemność
@aaa robiłem kurs w mza na Woronicza i podejście instruktora jest napewno zupełnie inne niż w zwykłej szkole osk. Nie chodzi tylko o to że nauczysz się poruszać autobusem miejskim po Warszawie bo pojeździsz też turystykiem. Bardzo duży nacisk kładzie się na plac manewrowy więc napewno nie masz później problemu z manewrami 12 metrowym jak i 18 metrowym autobusem. Zadko która prywatna szkola ma 18 metrowy autobus do nauki. Jak pojeździsz 18 to nawet idąc na turystykę napewno będziesz miał o wiele łatwiej.
Na zajęciach praktycznych uczymy nie tylko umiejętności związanych z techniką prowadzenia pojazdu, ale także zapewniamy zapoznanie się z każdą zajezdnią autobusową naszej Spółki poprzez przejazd przez ścieżkę OC, myjnię. Przygotowujemy kursantów do profesjonalnej obsługi klientów różnych grup pasażerów. .... Czy uważasz że tak uzyskane prawo jazdy pozwoli kierowcy wykonywać pracę poza MZA?, . Ośrodek szkolenia prowadzi wyłącznie szkolenie pod pracę w spółce i nie zaklinaj rzeczywistości
Ostatni ostatnim kursem musiałam sikać obok autobusu bo menel spał w toice a w lesie buszował dziki. Olewam tą robotę, nigdy więcej takiego traktowania pracownika, żeby nie było dostępu do toalety w każdym momencie,
(usunięte przez administratora)
Dziękujemy za komentarz. Pragniemy jednak sprostować podane przez Pana informacje – moderowane są tylko komentarze, które nie są zgodne z regulaminem GoWorka tj.: zawierają dane osobowe lub prywatny numer telefonu, naruszają dobra osobiste, ujawniają tajemnicę handlową firmy, zawierają wulgaryzmy, zarzucają popełnienie przestępstwa lub wyrażana opinia nie dotyczy spółki Miejskich Zakładów Autobusowych. W przypadku pytań szczegółowych dotyczących umowy szkoleniowej zachęcamy do kontaktu telefonicznego pod numerem telefonu 22 568 77 65 lub mailowego kierowcaautobusu@mza.waw.pl
Przecież wiadomo ile można zarobić od kwietnia nowo zatrudniony pracownik ma zagwarantowane 36 zł/h, resztę dostanie kiedy grzeczny będzie.
Umieszczona informacja o zarobkach to średnia wynagrodzeń kierowców – obejmuje płace zasadniczą, premie, dodatki, godziny nadliczbowe.
Umieszczona informacja o zarobkach to średnia wynagrodzeń kierowców Czyli ile dostanie wynagrodzenia nowo zatrudniony kierowca?, średnia zarobków jakie są w spółce?, czy jakaś określoną kwotę którą będzie znał przed podpisaniem umowy o pracę?
Zasady wynagrodzenia pracowników to jakieś kpiny, wprowadza się nowe stawki wynagrodzenia i nie podaje się informacji na jakich zasadach kierowca będzie kwalifikowany w poszczególne widełki płacowe.
W sieci jest oferta pracy na stanowisko kierowcy autobusu. Czytam, że jest możliwość zakwaterowania. Super opcja. Płaci się coś za nie, czy firma je opłaca?
Program zakwaterowania w hostelu skierowany jest do kandydatów, podejmujących pracę na stanowisku kierowcy autobusu w wymiarze pełnego etatu ( umowa o pracę ) oraz zamieszkujących na stałe poza obszarem metropolii warszawskiej. Finansujemy pobyt w hostelu do 15 miesięcy. Zachęcamy do kontaktu telefonicznego 22 568 77 65 lub mailowego kierowcaautobusu@mza.waw.pl, z chęcią odpowiemy na dodatkowe pytania.
Witam. Pracuje w Mza od roku . Czy jak mam urlop cały miesiąc czerwiec w tym roku w naszej firmie to mogę przepracować ten urlop w na umowę zlecenie np.PKS Grodzisk? Spłacam kredyt hipoteczny pewnie jak większość was I chciałbym w ten sposób dorobić
(usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora) Może jeszcze frytki chcesz do tego co ? Nie ,że przez was kierowcy na etacie mają problem aby dostać coś z wolnego to jeszcze wymagania macie ! 35 zł za godzinę do kieszeni i to wszystko i tyrać do 1 w nocy
Skoro już wspomniałeś o składkach na fundusz socjalny to składki odprowadza pracodawca i w naszym przypadku jest to kwota ustawowa która wynosi 3222,86 zł na jednego zatrudnionego pracownika, a jest Nas zatrudnionych około 3 tyś kierowców więc możesz obliczyć jakim funduszem zakład dysponuje
Kiedy wreszcie Wszyscy zleceniobiorcy zrozumiecie, NIE JESTEŚ PRACOWNIKOM FIRMY, jesteś podmiotem gospodarczym jakim jesteś spółka!!!!!!
Dzień dobry . Jakie zarobki są na Dzień dzisiejszy dla nowego kierowcy . Tylko proszę podać netto za cały miesiąc przepracowany.
Na dzień dzisiejszy 5800 brutto + 1100 brutto w premiach jak nie zachorujesz ,nie weźmiesz na żądanie, nie będziesz miał kolizji ,nie oddasz krwi ,nie nawalisz itd. Jak to spełnisz to 6900 brutto czyli około 5 tysięcy na czysto do portfela .
Netto na dzień dzisieszy, czyli połowa lutego 2024 to około 5000-5100 netto do ręki. Napisałem tak, bo na surowo wychodzi 5k bez paru groszy, ale zawsze mimowolnie wpadają jakieś małe dodatki za godziny nocne (praca pomiędzy 22:00 a 6:00) i oszczędność paliwa. Nadgodzin nie brałem pod uwagę, bo z nimi logiczne że więcej. Ja za styczeń wziąłem 5300 netto, bo miałem trochę nadgodzin.
zaraz, zaraz Panowie zdecydujcie sie. Przed chwilą młody w wywiadzie powyżej napisał że jego wypłata jest między 6 tysi a 8 000pln. netto za jazdę na etacie Kierowcy autobusu miejskiego , Zajezdnia R-3, no chyba, że wywiadu udzielał Kazik lub Dyspo.
O co pytają na rozmowie? I długo trwa cała rekrutacja? Firma zostawiła poprzednia mnie bez pracy i tu znalazłem ogłoszenie na kierowcę, tylko potrzebuje czegoś tak naprawdę na wczoraj. Ktoś brał udział w rekrutacji ostatnio?
Dziękujemy za zainteresowanie pracą w naszej Spółce, serdecznie zapraszamy do rekrutacji. Podczas spotkania rekrutacyjnego weryfikujemy uprawnienia, sprawdzamy kompetencje i umiejętności kandydata na kierowcę. W trakcie rozmowy przedstawimy warunki współpracy i odpowiemy szczegółowo na pytania. Oczekiwanie na zatrudnienie zależy w dużej mierze od dyspozycyjności kandydata. Kontakt do nas: 22 568 77 65 lub e-mail kierowcaautobusu@mza.waw.pl.
Cała rekrutacja z testem jazdy na przegubowym autobusie po placu i mieście ( MZA nie uznaje decyzji egzaminatora Word) + badania to z dwa tygodnie może trochę szybciej później dostaniesz patrona w zależności od decyzji głównego dyspozytora a następnie wrzuca cię na najgorsze linie na autobus elektryczny chyba że znajdziesz kogoś kto szuka zmiennika na konkretnym wozie
Jazda z instruktorem naszego OSK ma na celu sprawdzenie poziomu umiejętności kandydata do prowadzenia autobusu przegubowego. Pozwala to wyznaczyć czas wsparcia kierowcy przez Patrona w początkowym okresie pracy w Spółce i ewentualnego doszkolenia kandydata z jazdy przegubem. Pracownik w początkowym okresie zatrudnienia może zgłosić chęć obsługi 3 stałych linii. Wszystkich zainteresowanych serdecznie zapraszamy.
Jak nie masz tu znajomego,rodziny "dobrze" umocowanego to daj sobie będziesz zerem,bez perspektyw i podwyżek.Idz do prywatnej firmy.Zrobilem to rok temu i zarabiam 2 razy tyle . Ogłoszeń jest mnóstwo
jaka "jazda" ?! co wy tu wypisujecie ? zanim jest "jazda" jest normalny "egzamin" na placu manewrowym tylko że 18m przegubem(jak ja, chwile tylko, pracowałem w tym "czyms" to byly jeszcze testy na prawko przed tym !!) NORMALNY EGZAMIN tj 2gi egzamin haha i tak jak ktoś powyżej napisał, MZA nie uznaje decyzji egzaminatora WORDu !!!
Bardzo ciekawe gdyż w momentu gdy ja się zatrudniłem nie było możliwości wyboru lini nikt o tym nie informował tylko dostałem grafik i radź sobie sam. Ciekawości czy są również przewidziane podwyżki dla pracowników zatrudnionych na umowę zlecenie?
Dokładnie. Na drugiej zmianie życia nie masz .Dojazdy powodują że każdy dzień to 14 h w plecy minimum . Jak masz fajna kobitę i lubisz swoją rodzinę to szkoda czasu i zdrowia.
Sam nie wiesz o czym piszesz. (usunięte przez administratora) Napisałeś o 523 które obsługuje MZA (Kleszczowa i Ostrobramska) oraz o linii 516 (którą to obsługuje Relobus d.Arriva) Najpierw dokładnie przeczytaj co napisałeś a potem bi j pianę. Kandydat nie dostanie jednego dnia 523 a następnego 516.
20 lat pracy i najniższa stawka. Ludzie co to jest za firma w której pracuje?!!!!! Na szczęście już ostatnie miesiące.
Wiosna idzie. Najlepszy czas na zmiany w swoim życiu. Tutaj nie ma co liczyć na obietnice, że podwyżki od kwietnia itp..... W tej Spółce nigdy pracownik nie był szanowany. Zarobki jak na Warszawę są mizerne. Praca odpowiedzialna. Szkoda gadać.
Zwolnienie lekarskie nie jest podstawą do rozwiązania umowy lekarskiej i każdy sąd cofnie decyzję zarząd wypłaty odszkodowania przywrócenia na stanowisko pracy. W myśl prawa pracy nie jest to rażące naruszenie zasad pracy.
Wszyscy narzekają na zarobki piszą że dziadowska firma i wogóle to po co tu pracujecie skoro jest tak źle. Nikt was na siłę nie trzyma zawsze możecie sobie polepszyć zamiast wkólko narzekać
Chodzi mi o to że cały czas wszyscy narzekacie zwalniacie się a później wracacie jak bumerangi. Skoro pracujesz tu tyle czasu że zostało Ci trochę do emerytury to widocznie nie było tak źle. A jak było to trzeba iść do prywaciarza dostaniesz 8 tys na rękę z czego 5 pod stołem a później emerytury 2 tys i wraz będziesz narzekał. Niektórym nigdy się nie dogodzi
Wracacie? Czyli mimo tego, że pracownicy zwalniają się ze względu na nieodpowiadające im warunki, to firma i tak przyjmuje ich z powrotem? Pytanie czy robią to z dobrej woli czy po prostu po zwolnieniu się niektórych osób nie ma kto przyjść?
Kiedy wrzucają kasę dla zatrudnionych na umowę zlecenie? W umowie jest do 20 czy wrzucają ja wcześniej? Jestem nowy także proszę o odpowiedź a nie hejt.
(usunięte przez administratora)
Odinstaluj i zainstaluj starszą wersję, poszukaj w pamięci telefonu starszej wersji, którą ściągałeś. U mnie działa wersja 76
Starsza wersja działała chwilę, teraz nie działa już żadna a powrót do najnowszej skutkuje logowaniem z komunikatem, że są błędne dane logowania. (usunięte przez administratora)na kółkach.
Nowa aplikacja, która zastąpi livebus zostanie udostępniona w ciągu kilku-kilkunastu dni. Prosimy jeszcze o chwilkę cierpliwości
Komisja przetargowa Miejskich Zakładów Autobusowych wybrała firmy, mające dostarczyć trzydzieści nowych autobusów elektrycznych dla Warszawy. Jest to znany w stolicy Solaris, a także Busnex, który jest przedstawicielem chińskiego koncernu Yutong.
Pierwsza część przetargu obejmowała dostawę 12 autobusów elektrycznych o długości dwunastu metrów, z zasilaniem zarówno przez wtyczkę, jak też przez ładowarkę pantografową wysokiej mocy. Jako najkorzystniejsza została uznana oferta firmy Solaris Bus & Coach z Bolechowa koło Poznania. Dwadzieścia autobusów Solaris Urbino 12 Electric jeździ już od kilku lat po ulicach Warszawy. Najczęściej pojazdy można spotkać na trasie linii 222.
Debiutantem jest za to firma Busnex, która złożyła najkorzystniejszą ofertę w drugiej części postępowania – na 18 elektrobusów High Energy o zwiększonej mocy baterii. Tu również chodzi o dostawy pojazdów dwunastometrowych. Busnex jest przedstawicielem chińskiego Yutonga, który realizował między innymi wielki kontrakt na 888 elektrobusów na mundial w Katarze. W Polsce Yutongi także jeżdżą już w kilkunastu miastach, a w MZA Yutong U12 jest eksploatowany w ramach rocznych testów.
W ciągu dziesięciu dni można odwołać się od wyników postępowania.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w MZA?
Zobacz opinie na temat firmy MZA tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1883.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w MZA?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1724, z czego 297 to opinie pozytywne, 363 to opinie negatywne, a 1064 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy MZA?
Kandydaci do pracy w MZA napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.