brak logo

Delphi Poland SA

Kraków

Opinie o Delphi Poland SA

MM 2014-12-22 08:51:21
Czy bez inżyniera (3 rok studiów licencjackich) jest szansa dostać się tam na jakiekolwiek stanowisko z którego później można awansować wyżej?
1
MM 2014-12-22 09:15:16
I jeszcze jedno pytanie: Czy na stanowisko na dział produkcji (fizycznych) też dają ogłoszenia na stronie czy biorą po CV? Słyszałem o pracy na stanowisku Scanning Agent na którym pracują ludzie bez inż. i specjalnego doświadczenia.
1
XXX 2015-01-02 22:13:10
Chciałbym wam wszystkim zwrócić uwagę na jedną rzecz. Za bardzo spuszczacie się nad tym całym delphi. Wokół tej jak i innych firm (np. motorola, elektrolux, comarch, ibm) urosły otoczki bogów, tak jakby nie wiadomo co się tam działo i jacy oni nie są dobrzy i jakich oni warunków nie dają. Studia finansują... a ile te studia kosztują żeby się tak tym jarać? 100k pln? Wiadomo że lepsze to niż nic ale bez przesady! Chcą mieć dobrych pracowników to muszą sobie ich wyszkolić. A i tak mają dużo tańszych i równie dobrych jak na zachodzie.

Byłem w życiu na różnych rozmowach w różnych "znanych" firmach i samo zaproszenie tam do biura już coś świadczy o danym kandydacie. Zwróćcie uwagę na jedno: Nie ma miejsca na chamstwo przy rozmowach o pracę. Jeżeli jakiś człek z HR-u zachowuje się w sposób ubliżający należy mu po prostu zwrócić uwagę. Wszystko można załatwić i wszystko można sprawdzić u drugiej osoby podczas kulturalnej rozmowy. Największego chamstwa zaznałem w firmie elektrolux (Powstańców Śląskich). I już po takiej rozmowie traci się ochotę na pracę w takim miejscu. To ma być prezentacja możliwości firmy?

Co mi się nie spodobało po rozmowie w delphi? To że obiecują że tak czy owak dadzą znać. A nie dają. I jak to o nich ma świadczyć? Gdzieś czytałem że się tym szczycili że dają znać każdemu niezależnie od przebiegu i wyniku rekrutacji.
Jeżeli na 'dzień-dobry' jakaś firma leci w kulki to czy można będzie mieć pewność tego że zachowają się wobec Ciebie fair-play gdy będziesz tam zatrudniony? Nie prościej użyć sformułowania że 'zadzwonimy jak będziemy zainteresowani'? W USA za takie zachowanie wobec kandydata jest podobno kara.

Są mniejsze firmy w regionie małopolski które mogły by dać dobrą lekcje savoir-vivre dla przynajmniej połowy tych firm które wymieniłem powyżej.

Nie twierdze że tam jest źle i wiem że trzeba coś do garnka wsadzić ale nie dajcie ludzie się zwariować ubóstwiając 'coś' co nie jest tego warte i nie poniżajcie się sami. Należy się szanować i nie psuć rynku pracy. Studenci lubią tak robić, mają kisiel w gaciach i myślą że świat stoi przed nimi otworem i ich pragnie, pożąda. Że są nie wiadomo jacy i nie wiadomo kim. Chodzą w koszulach do pracy za 2-3 tys. pln i myślą że są biznesmeni. A koleś na budowie po szkole zawodowej czy technikum glazurę kładzie lub ściany muruje i zarabia więcej od nich. Takie są fakty.

Peace love & rock and roll!

Acha! I jeszcze jedna sprawa. Portal Gowork współpracuje z pracodawcami i usuwa negatywne komentarze. Nie od razu ale po jakimś czasie. Więc nie bądźcie zaskoczeni że nagle czyjś wpis zniknie lub będą same pozytywne ;)
7
g 2015-01-03 21:35:07
Niestety z tym brakiem odpowiedzi co do wyniku rozmowy rekrutacyjnej to prawda. Rozczarowałem się tym, że nie dali odpowiedzi mimo zapewniania, że dadzą odpowiedź.
Co do samej rozmowy w Delphi to całkiem w porządku choć konkretów zero. Co prawda chyba sami za bardzo nie wiedzą czego chcą - bo ogłoszenie sobie a oczekiwania sobie.
3
fff 2015-01-23 13:58:50
Dalej bez odpowiedzi?
1
g 2015-01-30 14:51:28
Dalej bez odpowiedzi i już nie spodziewam się jej. Być może dlatego, że nie wypadłem zbyt dobrze w ich oczach - niestety nie każdy potrafi zaprezentować się jak "torcik z kremem" ;).

Minusem jest to, że składając CV na jedno stanowisko nie ma reakcji ze strony firmy mającej zapotrzebowanie na inne stanowiska - ogłoszenia na to stanowisko/podobne stanowiska są cały czas aktywne. Należy więc sądzić, że to permanentna "ściema" z tym poszukiwaniem pracowników. Widocznie trzeba być "sformatowanym" pod wzorzec z ogłoszenia - wszystkie "keywords" z ogłoszenia muszą pojawiać się w Twoim CV - wtedy być może zostaniesz zaproszony na rozmowę, z której i tak nic nie wyniknie. Ot takie uroki "rekrutacji".
1
g 2015-02-04 12:15:47
To może warto zadzwonić i zapytać o co chodzi?;)
az 2015-02-05 09:41:14
A wgl. jest ktoś kto dostał się na staż w nieodległym czasie? ;) Czy to ogłoszenia widmo?
ja 2015-02-14 00:40:52
Tak. Dostają się ludzie na staże.
3
ash 2015-03-09 20:09:23
Witam. Czy ktoś brał udział może w rekrutacji na stanowisko EMEA Contract Administrator?
abc 2015-03-13 13:13:42
Ja brałem udział w takiej rekrutacji
1
ash 2015-03-15 00:25:42
Dostałeś od nich jakąś odpowiedź? Ja jestem po dwóch rozmowach i od dłuższego czasu brak wieści.
abc 2015-03-15 10:56:50
Ja przeszedłem 3 etapy, ale też zero odzewu
lol 2015-04-01 22:33:48
3 etapy i zero odzewu?
Ale chamstwo...
1
ota 2015-04-26 16:46:00
A mi dali znać bardzo szybko. Roboty nie dostałem ale całość była przeprowadzona profesjonalnie, dobra informacja zwrotna. Wymagania maja spore, ale wyglada ze też i nie biorą byle kogo.
1
g 2015-04-27 10:48:39
Odpowiedzieli mi po ok 5 miesiącach od rozmowy.
Oceńcie sami jaki to "profesjonalizm".
3
Snowb 2015-04-28 11:55:50
Czy moge zapytac jak wygladala informacja zwrotna? Czy byla telefoniczna czy mailowa?
ota 2015-04-28 18:12:50
Mailowa, wytlumaczenie dlaczego, itp.
xxx 2015-05-27 01:01:05
Zeus-bardzo ciekawa postać,słynie z różnych przygód,potrącił po pijanemu człowieka na pasach!!!!! wzór cnót!!!!!!!
2
Paweł 2015-10-14 11:01:17
Czy mógłby ktoś przedstawić jak wygląda proces rekrutacji w firmie Delphi? Zastanawiam się na zgłoszeniem na stanowisko testera oprogramowania. Rekrutacja jest tylko techniczna czy także HR? Jak wyglądają rozmowy?
6
Apply 2015-10-26 11:29:06
Powiem tak, firma calkiem spoko. Dział HR BEZNADZIEJNY!
Na odpowiedzi trzeba czekac MILION LAT. Mam wrazenie, ze reprezentuja go STARE KADROWE majace dzien w dzien PMS.
CHAMSTWO BRAK PROFESJONALIZMU!
Pozdrawiam Panią Agnieszkę K lubiaca siac ferment wokol siebie i swoich wspolpracownikow! WIES TANCZY WIES SPIEWA!
6
Aleto 2015-12-18 18:16:37
Są jakieś dodatki do pensji?
3
Poret 2015-12-25 23:03:18
Jak sprawa ma się ze szkoleniami? Jest się łatwo dostać na jakieś fajne szkolenie czy tylko obiecują a potem i tak jadą tylko ci ze stażem np. 5lat ?
666 666 666 2016-02-15 12:09:36
a orientuje się ktoś jak długo po złożeniu cv czeka się na ew. informacje o rozmowie. Szybko się do Was odzywali pierwszy raz ?
lucy 2016-02-16 09:27:55
w finansach zatrudniają ludzi bez doświadczenia i procesy są jakie są, trzeba się bardzo przypodobać szefostwu, żeby osiągnąć coś więcej, ale atmosfera na space'ie fajna, chociaż w HRach raczej wymuszona (oni wiedzą, że pracują byle jak ale są nie do tknięcia)
4
automotive 2016-02-21 21:32:23
Nie podniecajcie się bo pensje u nich marne, zwłaszcza w finansach. Jak sie tam ktoś wybiera to każde krakowskie SSC jest lepsze bo tu w Delphi płacą tyle co kot napłakał. Od dawna wiadomo że w branży motoryzacyjnej kokosów nie ma, więc wymagania mają małe bo jak płacą niewiele to wymagają małego doświadczenia - kto by do tych finansów do nich przyszedł.
2
automotive 2016-03-05 22:29:13
tak, jak nie wierzysz to idź. Ja juz tam byłam na rozmowie z 8-letnim dośw. - nie 3letnim. Targowali się ze mną na śmieszne pieniądze
Tomek 2016-03-09 00:57:27
Hej, orientujecie sie czy sa przyjecia na produkcje w Delphi i jakie sa tam zarobki? I czy jest tam taka funkcja jak technik jakosci i jakie warunki trzeba spelnic aby nim zostac
5
finance analyst 2016-04-01 23:55:03
witam
czy możecie napisac jakich mniej więcej można się spodziewać zarobków na stanowisku Senior Finance Analyst? Czy faktycznie tak słabo płacą?
dziekuję z góry za podpowiedzi
Jon 2016-04-05 21:16:29
A moje pytanie brzmi - czy cała rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzana jest w języku angielskim (chodzi o stanowisko inżynieryjne)? Każdy chyba wie jak to czasami wygląda - wymagają fluent a w rzeczywistości tego ang w pracy codziennej nie ma zbyt wiele (mam swego rodzaju barierę językową jeżeli chodzi o gadanie i boję się, że na tym polegnę :/ )
1
gkgk 2016-05-10 12:22:05
Czy ktoś może opisać jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna na stanowisko specjalisty ds. tworzenia zamówień. Z góry dzięki :)
jerzy 2016-05-16 13:46:04
bartku, ja tez w sprawie tego specjalisty ds. tworzenia zamowien, wiesz może jak wyglada drugi etap rozmowy, sa jakies testy? np. angola - gramatyka?, znajomosc komputera jakis program typu excell etc. ?
z gory dziekuje :)
jerzy 2016-05-16 13:52:35
@bartku, ja tez w sprawie tego specjalisty ds. tworzenia zamowien, wiesz może jak wyglada drugi etap rozmowy, sa jakies testy? np. angola - gramatyka?, znajomosc komputera jakis program typu excell etc. ?
z gory dziekuje :)
Lajkonik 2016-05-20 15:37:59
Warto aplikować na stanowisko Specjalista ds. zakupów z niemieckim ?! Mam doświadczenie, zarówno w PL, jak i w rejonie DACH. Obawiam się tylko ....... wynagrodzenia ......PS. Haczyki( Multisport, Karta medyczna , czy bony obiadowe to było dobre 8 lat temu, poza tym i tak część jest strącana z wynagrodzenia ... ) mnie nie interesują, bo liczy się to co dostaje na konto, z którego sam sobie tworzę fundusz socjalny ( dla mnie i mojej rodziny ... ).
Kamil 2016-05-31 19:00:00
Orientuje się ktoś, jak długo czeka się przeciętnie na odpowiedź z centrum technicznego ? W sobotę wysłałem CV i zastanawiam się, do kiedy warto mieć nadzieję na odpowiedź telefoniczną z firmy. Z góry dziękuję za odpowiedź.
bart6ek 2016-06-21 14:04:44
Cześć, wybieram się w najbliższym czasie na rozmowę, stanowisko: specjalista ds. zakupów, możecie mi podpowiedzieć ile mogę im krzyknąć kasy na start?
Z góry dziękuję.
7
Reda 2016-06-21 22:08:56
Kamil upomnij się sam po około 2 tygodniach
Alex 2016-07-01 12:51:39
Proces rekrutacyjny to jedno wielkie nieporozumienie...ocena niedostateczna za "profesjonalizm" działu HR. Zadzwonili po 3 tygodniach z ofertą pracy, po zaakceptowaniu warunków - dostałem maila z wytycznymi. Wszystko pięknie uzupełnione, wysłane - potrzebne do przygotowania umowy. Czekałem na specjalne " zaproszenie" na szkolenie dla nowych pracowników. Do dzisiaj brak odzewu. Pracownik HR już nie pracuje, inny nie odpisuje, telefonów nie odbierają. ŻENADA. Szkoda, że przez to zrezygnowałem z procesu rekrutacyjnego w innej firmie. Radzę się zastanowić przed aplikacją do działu korporacyjnego.
1
Diana 2016-07-16 18:54:02
Zaliczone wszystkie 3 etapy rekrutacji, masę spędzonego czasu, koszty dojazdu i inne = brak odzewu. Naprawdę pewne działy mają sporo do poprawy. Jeśli wszystko działa w tej firmie w taki sposób, to nie pozostaje nic innego jak odradzić. Rekrutacja inżynierska.
1
89 2016-08-31 19:01:58
nie
1
Kamil 2016-09-04 12:56:03
a skąd kolego wiesz, że spore pieniądze ? MAX ? gdzie to pisze
1
sobotnik 2016-09-10 20:42:39
Ile dają na start dla inżyniera elektronika lub testów systemów multimedialnych. Wymagają doświadczenie ? Czy na rozmowie zadają jakieś konkretne pytania techniczne, czego się spodziewać?
gall anonim 2016-09-13 14:27:53
Stanowczo odradzam komukolwiek zatrudnianie sie w finansach... zenujaco niskie wynagrodzenia, brak jakichkolwiek benefitow (brak premii,bonow czy kart pre-paid'owych co w korporacjach krakowskich jest raczej standardem; kafeteria tak slaba, ze nie ma co wybrac; opieka medyczna w jakiejs podrzednej placowce, nawet multisport jest mocno okrojony w stosunku do innych firm), do tego fundusz socjalny przeznaczany jest na jakies bzdety w postaci masazy czy porad prawnych... z tymi masazami to kolesiostwo normalnie jak za czasow PRL... :// Do tego firma nie inwestuje w pracownika, co objawia sie m.in brakiem szkolen zewnetrznych.
1
587df 2016-09-26 15:34:37
No cóż ... Byłem na rekrutacji na stanowisko inżynieryjne. Trwało kilka dobrych godzin, na końcu dostaliśmy informację, że dostaniemy odpowiedź(tak lub nie) do 3 tygodni. Żadnej odpowiedzi po 3 tygodniach.
1
eve 2016-09-29 20:44:32
Lepiej odpuscie sobie rozmowy o prace do dzialu finansow!!!! ... niby mamy podobno XXI wiek i jakies standardy powinny obowiazywac, ale po skonczonej rozmowie pan manager stwierdzil, ze w zasadzie to woleliby zatrudnic mezczyzne na to stanowisko....co za ciemnogrod.... to jest w ogole skandal, zeby takie rzeczy mialy miejsce, znewlaszcza jesli chodzi o podrzed stanowiska biurowe! Nigdy wiecej nie chce miec stycznosci z ta firma.... i odradzam komukolwiek!
1
Rozważam odejście z firmy 2016-10-19 06:19:04
W finansach jesli chodzi o wynagrodzenie, to powiedzmy że nie urywa niczego,ale jakiejś strasznej biedy tez nie ma. Co do atmosfery to juz trochę inna bajka, jeśli komuś nie przeszkadza infantylne towarzystwo i faworyzacja "przyjaciół" przez management, to da sobie radę.Organizacyjnie panuje straszny chaos i nie bardzo wiadomo kto, po co i dlaczego.Amerykanie zamykają finanse w fabrykach Delphi w Europie i przenoszenie procesów do Krakowa niestety robione jest przez osoby nie mające o tym zielonego pojęcia.Sporym minusem jest nacisk na wynik w tej firmie, niektórzy mają poczucie misji i wydaje im sie ze firma będzie wdzięczna za ciśnięcie ludzi :) Wynika to z braku kompetencji i tego że firma zatrudnia osoby bez doświadczenia, co za chwile będzie przypominało inne duże outsourcingi.
Benefitów nie ma żadnych niestety, mybenefit to raczej parodia, multisport nie ma sensu, bonów na święta nie ma i paczek dla dzieci tez raczej sie nie spodziewajcie.
1
zza miasta 2016-10-21 18:59:20
Będę tam u Was w KRK mieście smoga. Dalibóg jeżeli się okaże że to co tutaj piszecie o tej rekrutacji itd, okaże się prawdą to raz; postaram się kolegom po fachu (nawet tym nielubianym) przesłać wyczerpującą informację o procesie rekrutacji. Dwa; opuszczam ten piękny kraj po raz kolejny bo już nie mogę więcej się dać tak traktować. Oby tak nie było. A powiedzcie jeździcie na produkcje i testy czasem czy tylko biuro ?
1
Aneta 2016-10-25 10:08:54
Witam Poszukujemy w Krakowie SAMODZIELNEGO INŻYNIERA PROGRAMISTĘ
proszę pisać na adres amalanowska.linguajob@gmail.com Prześlę ofertę pracy
JJ 2016-11-20 15:07:01
Wszystko co piszecie tutaj o marnym wynagrodzeniu i braku benefitów to prawda niestety... :/ Może stanowiska inżynieryjne są lepiej opłacane, ale finanse to żenada. W Krakowie chyba tylko CAPGEMINI oferuje równie śmieszne pieniądze. A brak premii za wyniki czy corocznych podwyżek to już dobitnie wskazuje, że firmie tej wiele brakuje do standardów podobnych firm działających na krakowskim rynku. Tutaj mówi się tylko, że o przyznaniu premii może zadecydować twój przełożony, czytaj: nigdy nie zobaczysz ani złotówki jeśli nie podliżesz się towarzystwu wzajemnej adoracji. W innych firmach zasady przyznania premii są bardzo jasno określone; są pewne targety, które musisz spełnić i tyle, a nie, że może jak przełożony uzna i takie tam bzdety....
Zatrudnienie się w firmie Delphi to strata czasu również z tego powodu, że nie oferuje ona POTRZEBNYCH szkoleń pozwalających czegoś nowego się nauczyć. Do tego dochodzi wspominany tutaj już chaos organizacyjny... firma przenosi procesy z fabryk w krajach Europy, a tak naprawdę osoby z wyższego szczebla tym się zajmujące nie mają zielonego pojęcia o tym jak powinna być zorganizowana migracja procesów i efekt jest opłakany. Wiem, co mówię, bo mam doświadczenie w migracjach z poprzednich firm, w których pracowałem i nigdy nie widziałem podobnie amatorskiego podejścia w tak kluczowych sprawach. Ale nic dziwnego skoro firma oferuje marne pieniądze, to żaden ekspert się tutaj nie zatrudni, więc stanowiska managerów/team leader'ów są obsadzane przypadkowymi osobami bez potrzebnego doświadczenia.
Podsumowując, jeśli poważnie myślisz o swojej karierze to szkoda czasu na tą firmę... w Krakowie działa tyle podobnych firm, że naprawdę jest w czym wybierać i niekoniecznie trzeba zatrudniać się byle gdzie i za byle jakie pieniądze.
zza miasta 2016-12-06 14:09:33
Na trzygodzinną rozmowę chociaż szklankę wody byście zaproponowali. Dobrze że miałem swoją wodę :). Reszta jak wszędzie, czyli typowa korporacyjna rekrutacja. Tyle dobrze że odpowiedź była szybko ale nie widzę się w tym miejscu. Zwłaszcza jeżeli chodzi o warunki pracy.
Zostaw swoją opinię o Delphi Poland SA - Kraków
test
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Delphi Poland SA