Medicover

Warszawa

Opinie o Medicover

Pracownik 2014-06-15 13:26
Pracuje od od kilku lat. Zarobki coraz gorsze, ale najgorsze jest to że przełożeni są coraz mniej kompetentni. Za czasów poprzedniej Pani Prezes A.SZ to był wykwalifikowany personel przede wszystkim zarządzający- ludzie z doświadczeniem którzy pomagali na każdym kroku. Obecnie Kadra nie potrafi nic poza stawianymi wygórowanymi oczekiwaniami. Gdyby wrócił model zarządzania przed lat kilku wraz z kompetentną kadrą z doświadczeniem w sprzedaży usług medycznych ( a nie ludzi z nikad którzy są dyrektorami) MEDICOVER byłby potentatem, ale z obecną kadrą przede wszystkim w strukturach sprzedaży, trzeba się szybko ewakuować :-(((
10
karmelka 2014-11-24 17:21
mnie również jak wiele osób na tym forum interesuje praca w roli telemarketera i obawiam się żeby nie trafić do jakiegoś makabrycznego typowego call center. odradzacie czy polecacie stanowisko takie w medicover? głównie mnie interesuje jakie sa stawki prowizji u nich i czy pracuje się w weekendy,pozdrowienia
Jerzy_Radzikowski 2014-12-19 11:07
Osobiście uważam, że Medicover jest dobrą firmą - piszę to jako przedsiębiorca zapewniający swojej kadrze prywatną opiekę medyczną (konkretnie pakiet Plus:(usunięte przez administratora) Koszty absencji pracowników są zdecydowanie niższe niż przedtem, tj. gdy nie byłem w stanie zapewnić im takich beneficjów. Nie wiem, jak było jeszcze 4-5 lat temu, ale teraz jest dobrze - tak uważam.
Gościu 2014-12-31 08:33
Jaki krzak toć to duża międzynarodowa korporacja w pierwszej chyba 3 prywatnej opieki zdrowotnej oraz w innych krajach bloku wschodniego.
Wystarczy wejść na stronę na www i sprawdzić liczbę placówek własnych oraz współpracujących nie wspominając o firmach medycznych wykupionych w jakimś tam %.
karaluszek 2015-01-13 16:17
Wielka prośba do osób dzwoniących aby umówić na rozmowę rekrutacyjną - DAJCIE SZANSĘ ODEBRAĆ TELEFON!
1
zazdrośnica 2015-01-20 13:00
Niestety nie miałam okazji tam pracować ale byłam na rozmowie rekrutacyjnej oraz odbyłam kilka rozmów telefonicznych. Byłam pod wielkim wrażeniem profesjonalizmu kierowniczki, bardzo uprzejma Pani, zadawała pytania adekwatne do stanowiska. Wytłumaczyła wszystko o firmie, zatrudnieniu oraz szkoleniach. Nawet sama nie musiałam o nic pytać. Po kilku dniach do mnie oddzwoniono, niestety znaleziono pracownika z lepszymi kwalifikacjami niż moje ale za to zaproponowano mi pracę na innym stanowisku. Duży plus za to! Mam nadzieję, że równie dobrze jak przeprowadzana jest rekrutacja tak i tam się pracuje. Pozdrawiam!
8
anonim 2015-01-29 22:20
Witam!
Proszę o opinię na temat pracy Key Account Menagera w Medicover. Jakie warunki pracy, narzędzia i klienci. Pytam o Małopolskę.
Z góry dziękuję za podpowiedzi :)
20
kociek 2015-02-23 09:31
Do rola - nie możesz. Pakiety są dla myślących, przejdź do strony google.pl ona ci udzieli odpowiedzi.
Janka 2015-05-18 17:07
Cześć, chciałam zapytać na jakie stanowisko się ubiegałaś oraz jak wyglądała rozmowa, czy była prowadzona po angielsku? jakie pytania? Dziękuję.
10
gość 2015-05-23 18:43
Pracownicy są tłamszeni, mobbingowani w ,,białych rękawiczkach" i z przyjacielskim uśmiechem na twarzy. Dlatego taka rotacja personelu...
14
Leo 2015-07-03 17:21
Nie wiem komu się nie podoba, negatywne opinie chyba piszą pracownicy bojący się konkurencji, która może ich zamienić. Ja pracuję w telesprzedaży od niedawna i to jest jakiś kosmos jeśli chodzi o możliwość zarobienia bonusów. Pokażcie mi drugą taką firmę gdzie telemarketer miesięcznie może wyciągnąć 7 tyś samej premii plus podstawa to wychodzi prawie 10 tyś. brutto. Jakieś pytania ? Oczywiście, że szefostwo pogania ale za tą kasę to spoko. Acha, plus umowa o pracę a nie żadne śmieciówki/zlecenia. W porównaniu do innych call center to bajka.
6
Kolo 2015-07-06 09:08
A ty wiesz co sprzedajesz i czy ludkowie wiedzą co kupili bo potem problemy są w obsłudze jak kolo przychodzi i nie ma tego co wydawało mu się że ma?
A pozostali to aż tyle nie maja i też z..... a tu trzeba konsumować coraz więcej.
2
anonim II 2015-07-08 09:19
Cześć, podbijam pytanie anonima ze stycznia o obowiązki i warunki pracy na stanowisku Key Account Manager w Medicover. Będę wdzięczny za wszelkie informacje na ten temat :)
8
anonim 2015-09-28 12:39
czy wiemy coś o płacach lekarskich ?
merry 2015-12-20 21:42
Byłam pracownicą placówek Medicover, paranoja jak dla mnie co się tam dzieje, wielkie zamieszanie i są równi i równiejsi ... naprawde ze szczerym sercem polecam NFZ lub Luxmed
9
Weteran 2016-01-30 16:05
I chodzisz kupkę po uprzednim napisaniu maila o zgodę
4
Mat 2016-02-05 18:39
Ale pierd.... Farmazony
xyz 2016-02-23 11:15
Sama prawda. Niekompetentna kadra menadżerska, bez wiedzy branżowej. Oszczędzanie na pracownikach i ciagłe szukanie nowych oszczędności w tym zakresie. Ogólnie fatalne zarobki, kiepska współpraca z ludzmi w firmie, brak zaangażowania i ociężałość w dzialaniu.
15
xyzz 2016-04-21 21:38
Dlaczego prawdziwe i niepochlebne opinie sa usuwane?
3
byly pracownik centrali 2016-04-21 21:41
W Medicover stosuje sie m.o.b.b.i.n.g. przez niektorych z kadry menadzerskiej. Wiele madrych osob juz odeszlo glownie z centrali bo tam to zjawsiko jest akceptowane a sprawy zamiatane pod dywan. Przesuwanie dyrektora ze stolka na stolek nic nie daje. Ludzie uciekaja jak widza z kim pracuja.
12
pajac 2016-04-24 00:03
Największym złem w tej firmie jest Pan B który jest klasycznym przykładem przykładem przerostu formy nad treścią. Opowiada te banialuki na zjazdach cała sala z niego leje i ma go za bałwana.
8
Rozczarowana. Portal nie tworzy zakładki Radom, ta 2016-04-26 21:30
Byłam osobiście na rozmowie o pracę w Radomiu na stanowisko konsultant ds. rejestracji telefonicznej.
Rozczarowana, dlaczego? Ano dlatego, że firma osobiście polecana przez Naszego Prezydenta Miasta Radomia, cyt. "... umiarkowane koszty prowadzenia biznesu w Radomiu... " *1), oczekuje:

za zawrotna kwotę 9 BRUTTO za roboczogodzinę:

- pełnej dyspozycyjności, tj. zmiany od 7 do 21, od poniedziałku do poniedziałku, czasami zmiany od 10 do 12 godzin pracy;
- pełnej wiedzy/terminologii medycznej oferowanych produktów firmy;
- uśpionej sprzedaży, tj. żadnego telefonu nie odpuszczaj zakończ sprzedażą usługi;
- przymusowego wyjazdu do najbliższej placówki, tj. Kielc w celu zobaczenia przychodni.

Ja się pytam. Dlaczego tak wiele za głodową stawkę roboczogodzinę?

Wyjaśniam:
- pracując pełny etat, przyjmuję 160 roboczogodzin, zarobię 992 zł netto!
- niezmienne wynagrodzenie!
- brak benefitów!
- śpiewki "planujemy podwyżki dla wszystkich" na mnie nie działają!

WSZYSTKO SPROWADZA SIĘ DO WYNAGRODZENIA

Za 9 brutto to ja mogę mechanicznie klepać skrypt na jeden temat, a nie tyle dawać od siebie dla firmy.

No chyba, że mnie zaskoczycie i powiecie, że praca polega wyłącznie na odebraniu połączenia i ustaleniu wizyty, a rozmowa trwa maksymalnie 2 minuty, gdzie potencjalny pacjent wie co chce, a gdy szuka dobrania odpowiedniego badania, to mogę odesłać na konsultację i to lekarz jako osoba odpowiedzialna i kompetentna ustali rodzaj badania i taki pacjent zadzwoni ponownie i już będzie wiedział co chce. Wtedy zgadzam się na oferowaną stawkę godzinową :D



(usunięte rzez administratora)
12
Dla doświadczonych Radom 2016-05-08 12:16
Jeżeli pracujesz już w tej branży, zasmakowałaś/eś klimatu i mimo przeciwności losu dajesz radę, to pozostań przy 9 brutto na projekcie bez operowania ceną (ankiety, zapraszanie na spotkania, umawianie ponownego kontaktu dla handlowca... ) i pozostań za min. 12 brutto + premie (trudne do osiągnięcia, ale dla upartych, jak ja stają się realne) na projekcie czysto sprzedażowym (pakiety komórkowe, pakiety tv, pakiety medyczne... ). Wiem, że w każdym projekcie chodzi o sprzedaż, ale niech mi nikt nie mówi w twarz, że projekt call center Medi Partner/Medicover nie ma nic związanego ze sprzedażą, bo niby dlaczego jest nacisk na lawirowanie rozmową tak, aby potencjalnemu pacjentowi SPRZEDAĆ usługę z podaniem ceny? To projekt sprzedażowy... inteligentny, i dobry pracownik nie da się omamić :)
1
Ironia call center Radom 2016-06-05 21:12
Faktycznie nie ma co dramatyzować. 2 dni szkolenia za darmo. 5 dni szkolenia za 7zł brutto za roboczogodzinę. Szkolenie tydzień lub dwa. Gry i zabawy dla dzieci, takie zapoznawcze i rozluźniające. Pierwsza umowa zlecenie na 3 miesiące za 9zł brutto za roboczogodzinę. Pani mówiąca, że zapyta się "Kielc" co oznacza pełne ubezpieczenie, aby dobrze zaznaczyć w zaświadczeniu. Ustalenie warunków współpracy przed podpisaniem umowy hmmm... pod jaki numer zadzwonić hmmm... tyle tych numerów do "Kielc", agencji pośrednictwa pracy hmmm... osobiste rozmowy co chwila z inna osobą z "Kielc" hmmm... Skoro od samego początku są zawijasy, a zdrowie klienta najważniejsze, to czego się bać? Przecież łapu capu, to jest to! Ale dla kogo?
1
lol 2016-06-09 13:10
Bo cały internet jest szpiegowany i monitorowany. Masz go i jeszcze się łosiu nie zorientowałeś?
Kiciuś 2016-07-14 10:13
Ostatnio jakiś pogrom panuje, dużo pracowników odchodzi z firmy, kierownicy, lekarze, pielęgniarki. Pytanie przez co?
8
Obi 2016-07-22 20:43
Medicover ma niedopracowany system komunikacji z abonentami i lekarzy ktorym sie nic nie chce. Nie polecam!!
5
noiocochodzi 2016-08-01 18:00
Witam!

Byłam dzisiaj na rozmowie kwalifikacyjnej jako recepcjonistka, nie jest to niestety praca moich marzeń, ale od czegoś muszę zacząć
Rozmowa przebiegała bardzo sympatycznie, aż byłam w lekkim szoku- bo w zasadzie o nic nie musiałam pytać. Wszytko zostało przedstawione i opisane. Odniosłam wrażenie, że pracownicy są za sobą,a w firmie panuje dobra atmosfera... mogę się mylić. Co do wynagrodzenia, no cóż tu jest lekka lipa. 2400 brutto! system pracy z uwzględnieniem 12-sto godzinnych dyżurów 3 razy w tygodniu plus pracujące soboty.
Jedyne co przekonało mnie do podjęcia pracy jest możliwość rozwoju i w późniejszym czasie możliwość awansu.

Pozdrawiam
1
Arka 2016-08-02 21:01
Tez bylam zaproszona dzisiaj na rozmowe na Plowiecka ale zrezygnowalam w ostatniej chwili po przeczytaniu paru negatywnych opinii. Troche malo te 2400...ciekawa jestem ile osob bralo udzial w I etapie rekrutacji? Jestem w o tyle dobrej sytuacji ze mam prace tylko cbcialam sobie zmienic na lepsza;) coz...
oron_girl 2016-08-08 23:29
Byłam na szkoleniu na słuchawkę w Radomiu do Medicoveru. Wychodzi na to, że dużow iedzy trzeba będzie wkuć ;/ się zobarczy... Przynajmniej szkolenie ok, trener Krzyś super!
2
work123 2016-09-17 23:41
Witam, pisaliście tutaj o 3 miesięcznych szkoleniach przed podjęciem pracy. Czyli wtedy jeszcze się nie pracuje i nie płacą za to?
CC 2016-10-20 20:18
nie chciałbyś, uwierz
2
złaa 2016-12-02 16:44
Nie znam gorszej prywatnej opieki medycznej niż Medicover. Mówię tutaj o Medicover w innym mieście niż Warszawa. Wiele razy zostałam potraktowana w lekceważący sposób i po chamsku, tak, jak to w przypadku skierowania do szpitala na usunięcie, jak się później okazało nieoperacyjnego guza z zagrożeniem całkowitej utraty jajnika. Medal dla mnie za czujność i postanowienie konsultacji z lekarzem PROFESJONALISTĄ! Czarę goryczy przelała sytuacja, kiedy zlecono mi badania krwi w środku tygodnia (ogólna morfologia oraz antygeny i mocz oraz grupa krwi) przed operacją w poniedziałek. Medicover zobowiązał się, że wyniki badań z pieczątkami dostarczy do jednego z centrum w Poznaniu tak, bym mogła je odebrać w sobotę pojawiając się o 6:00 rano w państwowym szpitalu. Dzwonię w piątek popołudniu, jak się okazuje, wyniki badań nie zostały dla mnie przygotowane, dodatkowo przekazano mi informację, że będą ale w poniedziałek rano o 7:30. Co za po prostu banda bęcwałów. Szkoda w ogóle słów. NIE POMAGAJĄ, UDAJĄ, ŻE LECZĄ I JESZCZE SIĘ OBNOSZĄ Z TYM, ŻE TAM PRACUJĄ. Oczywiście trafiłam tez na grupę fantastycznych lekarzy z prywatną praktyką w szpitalach państwowych i dziękuję losowi, że spotkałam tych profesjonalistów, ale cały system medicovera i obsługa, to jedna wielka niekompetencja. Oddać też trzeba hołd pracownikom infolinii - to bardzo wykwalifikowany zespół, pomocny, empatyczny i jeszcze nie trafiłam na niemiłą osobę. Gdyby wszystko działało tak, jak infolinia, to myślę, że medicover nie miałby się czego wstydzić.
3
Patrycja 2016-12-16 17:14
Nie polecam pod każdym względem!!! Zwłaszcza ginekologię proszę omijać! Zrezygnowałam z tej firmy.
4
gugus 2017-01-21 17:55
A jakie są zarobki dla położnych z językiem angielskim?
Gość 2017-01-28 19:11
Miałam przyjemność rozmowy telefonicznej odnośnie rekrutacji. Większego buraka jeszcze nie spotkałam. Przyznam, że byłam zdumiona. Pan co chwila mamrotal niewyraźnie coś pod nosem i nie odpowiadał na zadane pytania( rozmowa z nastawieniem ze to ja mam tylko odpowiadać na pytania i najlepiej całować po stopach, że do mnie zadzwonili). Jako pacjentka też uważam że jest straszna lipa pomimo super hiper ekstra rozbudowanych kanałów komunikacji. Porażka, nie polecam!
5
Yeter 2017-02-07 20:45
no to dzis jednego płacącego za damski ch. mają mniej. Takiego chamstwa to nawet w NFZecie nie spotkałem nigdy wcześniej, nie moge do teraz w to uwierzyć, ze beceluje tam hajs a obsługa jak u ruskich. Jakim cudem to jeszcze istenieje?????
elle 2017-02-19 15:10
to prawda, gnojenie ludzi jest na porządku dziennym,do tego żenujące zarobki. Radzę omijać z daleka. I do tego ta "wyjątkowa atmosfera ". Po zakończonej pracy w medicover trzeba się poddać psychoterapii. Cieszę się że już tam nie pracuję.
5
Falafel 2017-03-18 11:39
Medicover, nie bójmy się tego powiedzieć, wyzyskuje pracowników. Za mniej niż 2000 zł do łapki, co na warszawskie warunki jest glodowa pensją, wymaga zaangażowania i oddania swojej pracy z jednoczesnym przyzwoleniem na mobbing w białych rękawiczkach. Na każdą sugestię ewentualnej podwyżki, w moim przypadku, wyższe kierownictwo nie reagowalo, tłumacząc że tyle jest odgórnie i już. Bo mamy opiekę medyczną. Cieszę się, ze zmieniłam pracę, bo zobaczyłam że można inaczej, że można być godnie wynagradzanym za swoje zaangażowanie, nie trzeba uważać na każdym kroku na despotyczna i msciwa kierowniczke, można mieć swoje zdanie. Biura w Warszawie nie polecam.
5
Karola 2017-04-07 18:27
O ktorym konkretnie Medicover w Warszawie mówisz?
4
abcd 2017-05-30 15:36
Medicover wspomianm jako koszmar.
Bardzo niskie pensje, dokładanie obowiązków, często brak podstawowych artykułów biurowych potrzebnych do pracy. Pracownicy obsługi z długim stażem pracy nie dostaja podwyżek.
Mobbing w białych rękawiczkach. Często praca na granicy wytrzymałości psychicznej.
nadgodziny - niepłatne. Nikt nie docenia pracowników.
Nie polecam (Warszawa)
4
Karolina 2017-06-28 00:46
Czy w tej firmie w dziale telesprzdazy można dostać 3tys netto podstawy? Jakie są średnie prowizje?
1
Śmieszek 2017-07-18 14:08
Haha :D
Zoli 2017-08-25 08:17
A moze ktos z Kielc sie wypowie?
Zadzwonili do mnie w sprawie pracy na infolinii.
Mila pani powiedziala ze tylko rozmowy przychodzace, 40 h w tygodniu, jeden weekend pracujacy, przemienne zmiany.13 brutto za godzine.
Ktos pracował w Kielcach?
Prosze o opinie na temat kieleckiego oddzialu.
miki 2017-08-27 20:31
Ja pracuje w Kielcach od początku roku. Daję radę. Czasem jest 40 godzin czasem mniej nawet, z tym weekendem to prawda, musi być jeden. Fajne miejsce, ludzie spoko, na głowę nie kapie, szkolenia płatne, mnie tam pasuje. Jak dzwonili to bierz. Chyba teraz jakoś nowi zaczynają pracę.
Zoli 2017-08-28 07:50
A zarobki?
Premia jakas jest?
justa 2017-08-28 20:57
W ogłoszeniu jest 13 zł za godzinę brutto. To tak jak wszędzie. Tylko firma stabilna i nic nie trzeba sprzedawać ani zapraszać. Zapytaj o wszystko na rozmowie i daj znać. Też jestem ciekawa.
Zoli 2017-08-29 11:16
To ze 13 zl brutto na godz.to wiem. Oczywiście ze dam znac po rozmowie.
Mnie imteresuje tylko infolinia 7 pietro, dział sprzedazy tez tam jest pietro 5..
Myslalam ze moze ktoś z obecnych pracownikow cos sie wypowie na temat premii,atmosfery i warunkow pracy.
Erin 2017-09-07 17:46
Mobbing w białych rękawiczkach ;) Do tej pory nie wiem jak ta firma funkcjonuje ;) Słyszałam o chłopaku z działu sprzedaży który poszedł na roczne leczenie psychiatryczne bo tak został dociśnięty przez towarzystwo.
Klara 2017-09-14 13:31
Ja jestem pracownikiem w Kielcach! Mogę się wypowiedzieć, że praca jest spoko, są fajni ludzie i fajna atmosfera. Warto spróbować, na pewno jest spokojniej niż w innych firmach na słuchawkach, nie ma sprzedaży i ciśnienia. Jak się dobrze pracuje to można przygarnąć niezłą sumkę. Kasę zawsze płacą na czas i nie ma obaw, że firma zniknie tak wiele innych call center.
Zostaw swoją opinię o Medicover - Warszawa
UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Medicover