Logowanie dla kandydatów/kursantów

Rejestracja | Zapomniałem hasła

Logowanie dla Pracodawców

Rejestracja pracodawcy | Zapomniałem hasła

Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

plus Dodaj ofertę pracy | Logowanie
zdjecie uzytkownika
GoWork.pl - 2008-07-02 10:02:09 odpowiedz | cytuj
Witam! Wyjazdy w grupie jak najbardziej są możliwe, jednak w tym momencie mamy już środek sezonu turystycznego, stąd też na daną chwilę więcej jest osób chętnych do pracy niż stanowisk pracy. Pracodawcy mają duży wybór w kandydatach ubiegających się o pracę, stąd też na akceptację czeka się czasem trochę dłużej niż miesiąc temu, jak również ciężej jest nam znaleźć prace dla grupy osób chcących pracować w jednym hotelu. Jednak ze swojej strony dokładamy wszelkich starań, by jak najszybciej mogli Państwo uzyskać akceptację od pracodawców cypryjskich. Z poważaniem, Zespół GoWork.pl
zdjecie uzytkownika
Tiesto12 - 2008-07-04 09:44:03 odpowiedz | cytuj
Pokojowka zarobi 400 euro z tego polwe wyda bo zycie tu jest drogie a na hotelowym jedzeniu dlugo nie pociagnie, no chyba ze ktos przyjechal tu na wakacje to juz jego sprawa...
zdjecie uzytkownika
Aassia - 2008-07-04 10:32:08 odpowiedz | cytuj
Mówisz ze tak źle byłes tam ??
zdjecie uzytkownika
mmm - 2008-07-08 13:48:10 odpowiedz | cytuj
myślę, że pokojówka zarobi trochę więcej niż 400 euro.
zdjecie uzytkownika
Aassia - 2008-07-09 12:18:20 odpowiedz | cytuj
czy mógłby mi ktoś opisac jak wygląda tam praca pokojówki, kiedy wolne , jaka płaca , jak pokojówka jest trkotwana czy pracuje z polakami??   dzięki
zdjecie uzytkownika
Aasssia - 2008-07-09 23:01:32 odpowiedz | cytuj
są wogóle organizowane wyjazdy na początku sierpnia??
zdjecie uzytkownika
Aasssia - 2008-07-09 23:06:00 odpowiedz | cytuj
moze i pażdziernika??
zdjecie uzytkownika
Paphos - 2008-08-03 01:17:12 odpowiedz | cytuj
Co oni tam Ci mowia, pokojówka zarabia tak jak kazdy inny pracownik, minimum 500euro, po drugie to jakies bzdety z parami, poniewaz jedno mobilizuje drugie do pracy, jesli jedna sie podłamuje ciezka praca to drugie podtrzymuje na duchu, nie wiem skad niektorzy maja takie dziwne wyznania, chyba przeczytali gdzies i dalej sami to rozpowiadaja, tak wiec pracodawcy nie maja nic przeciwko parom i małzenstwom. Sadze ze jesli człowiek sam tam nie był to nie powinien sie wypowiadac w podobnych tematach, bo tylko zamieszanie sie robi.
zdjecie uzytkownika
Zuza - 2008-08-06 09:05:43 odpowiedz | cytuj
Witam. Mam pytanie co do pracy jako pokojowka. Kazdy wie mniej lub wiecej jak ona wyglada ale ja chcialabym wiedziec cos wiecej. czy np. do moich obowiazkow bedzie nalezalo scielenie lozka mycie okien?czy raczej zmiana poscieli recznikow czy to i to. A i jeszcze jedno nurtujace mnie pytanie: czy pokojowka w czasie pracy jest za cos odpowiedzialna....czyli np. za zaginiecie jakis rzeczy z pokoju...???i jak pokojowki moga dostac napiwki skoro jak sprzatamy pokoje nie ma w nim gosci...??:) Pozdrawiam Serdecznie i czekam na odpowiedz. Zuza
zdjecie uzytkownika
GoWork.pl - 2008-08-06 13:39:25 odpowiedz | cytuj
Witam! Oferta pracy na Cyprze jest aktualna przez cały rok, także może Pani wyjechać również w sierpniu. Prosimy o rejestrację na naszej stronie internetowej, gdzie pod zakładką "zapisz się" należy pozostawić swoje CV w wersji angielskiej. Z poważaniem, Zespół GoWork.pl
zdjecie uzytkownika
GoWork.pl - 2008-08-07 16:26:06 odpowiedz | cytuj
Witam serdecznie! Oczywiście może Pani podjąć pracę na stanowisko pokojówki lub pomocy kuchennej mając tylko podstawy jęz. angielskiego. Warto jest przygotować się jeszcze i przed wyjazdem przypominać sobie oraz uczyć się słówek i zwrotów potrzebnych do tego typu pracy. Na naszej stronie znajdą Państwo takie przydatne słownictwo na różne stanowiska pracy. Polecamy! Z poważaniem, Zespół GoWork.pl
zdjecie uzytkownika
Limassol - 2008-08-12 13:33:18 odpowiedz | cytuj
Ciao Zuzka juz ci naswietle co robi pokojowka nie tylko sprzata pokoje ale moze byc pomoc w pralni sprzatanie terenu wokol hotelu mozesz miec nawet dyzur w kiblach np.na basenie i tych gdzie sie przebieraja  pracownicy mozesz odkurzac korytarz htelowy wszystkie pietra nastepnie przychodzisz na 7 rano robisz lobby np.tobie przypadnie odkurzenie Front Desku albo trzeba zetrzec korytarz  mopa nie robisz wszystkiego sama tobie moze przypasc cos z tych rzeczy ktore wymienilam  a na wszystko masz 30 min. potem sniadanie i dostajesz pokoje pakiet recznikow  w ktorym jest 15 szt.dzielisz na trzy pokojowki tobie przypada 5szt pokoi dostaniesz 14 17 co z reszta recznikow ?proste nie masz nie wymienasz a potem dostajesz opierdolol od spv.ze nie wymienilas recznika bo gosc sie poskarzyl nie wspmne juz o recznikach basenowych gdzie ciagle brak no ale ciebie to nie dotyczy aha nie zostawaj po godz.bo ci nie zaplaca .(usunięte przez administratora)?Po za tym pokojowki sowje srodki czyszczace zamykaja w szwkach ktore sa na kazdym pietrze a ty nie masz gdzie schowac wiec trzymasz na wozku  to jutro juz mozesz tego nie miec zginelo mi nowe wiadrko trzy nowe mopy dwie szczotki  aostatnio nawet taka jedna sobie przywlaszczyla moj plyn do czyszczenia odebralam jej i popisalam.Tak w skrocie ci opisalam.
zdjecie uzytkownika
PIOTR - 2008-08-14 19:50:30 odpowiedz | cytuj
Czesc,pozdrawiam.Ja wyjechalem na Cypr z Goworku i z perspektywy ponad 2 lat moge Ci napisac ze nie jest tak bardzo zle jak to niektorzy opisuja.Do tej pracy trzeba miec duzo sily,podstawy angielskiego.Dobrze tez znac rosyjski,bo wiekszosc "kamardieros"to pontioski czyli greko-rosjanie,albo gruzinki.Jak wyglada praca to inni Ci juz opisali.Prawda jest ze rano od 7 sprzata sie wszystko bo goscie spia.Baseny,toalety,lobby,itd.Po sniadaniu 30min. dostaje sie karte z pokojami." Anachory" czyli wyjezdzajacy- sprzata sie na extra i tam mozna dostac tipa(jezeli wczesniej nje zabierze go hauskiperka) a tak to wymiana recznikow,scielenie luzek itp.Lunch o 12 - 30min. i praca do 15.30 A po pracy plaza i cieple morze,wieczorem pub,albo duskoteka do 2 ,a na 7 znow do pracy.Jeden off,o niedzieli nie ma mowy. Zarobki powinno byc minium 500 euro ,zakwaterowanie i jedzenie(jakiej jakosci to zalezy od hotelu)Moja dziewczyna to przeszla w 2006,teraz mieszkamy na Cyprze ,pracujemy za duzo wieksze pieniadze ,ale nie w hotelu bo generalnie cala branza turystyczna nastawiona jest na max zysk i wyzysk pracownikow.Dobrze platna ,w miare z normalnymi ludzmi  praca jest na Cyprze poza hotelarstwem.Ale to juz inna opowiesc.Gdzies trzeba zaczac.Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
beniz - 2009-09-01 15:46:26 odpowiedz | cytuj
może ktoś jeszcze wypowie się na temat pracy jako pokojówka w hotelu na Cyprze??? dostałam propozycję pracy ale chciałabym wiedzieć czy warto?? Bardzo proszę napiszcie jeśli możecie mi pomóc....
(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
tommy - 2009-09-03 02:03:43 odpowiedz | cytuj
Niezłe , szambo, a jestem bardzo ciekawy czy inne prace z językiem angielskim na poziomie zaawansowanym są w zasięgu ?
Poztrzebuje kontaktu z kimś kto jest tam dluzej i wie co i jak.
z Góry dzieki jak ktoś sie odezwie.
Pozdrowienia od trawelersa :)
zdjecie uzytkownika
tommy - 2009-09-03 02:05:01 odpowiedz | cytuj
Jak cos to moj mail tomala123@wp.pl , czekam na odpowiedz od kogoś kto tam jest długi czas.
zdjecie uzytkownika
tommy - 2009-09-03 02:07:00 odpowiedz | cytuj
Nawiązujeąc do pracy pokojówki , to nie wiem czy jest sens jechac na cypr , gdzie nawet w glupiej Irlandii mozna zarobić w tym zawodzie 350 euro tyg. oczywiście teraz tylko na sezon , kiedyś było tego od groma.
zdjecie uzytkownika
Beniz - 2009-09-03 20:21:07 odpowiedz | cytuj
no to już nie wiem jak jest z tą pracą pokojówki?? opłaca się czy nie??
zdjecie uzytkownika
takatam - 2009-09-03 21:22:05 odpowiedz | cytuj
to bardzo cieżka praca, pracujesz mesiąc a potem leczysz kręgosłup latami.Nawetmłode dziewczyny potem narzekają i się leczą.A poza tym-np. w Holandii-masz 15 minut na dokładne posprzątanie,odkurzenie, zmianę pościeli, ręczników, umycie kibla, lustra,całej łazienki-potem przychodzi superviser/czarna/ i poprawiasz do oporu! wannę myjesz 3 razy,kafelki też.zarobisz na mieszkanie i żarcie!A pokoje dostają na zmianę -Polki i czarne-bo czarnuchy nie pracują wcale.Polki odwalają najgorszą robotę.
zdjecie uzytkownika
Iwona - 2009-09-12 12:30:07 odpowiedz | cytuj
Witam mieszkam w Tonsbergu i szukam pracy przy sprzataniu domow po remontach albo przy sprzataniu domow prywatnych. Czy znacie jakies firmy które przyjmuja bez jezyka Norweskiego?
zdjecie uzytkownika
souuse-4 - 2009-09-27 13:59:44 odpowiedz | cytuj
prosze napisac gdzie moge znalezc slownictwo branzowe dotyczace pracy jako pokojowka... dziekuje...
zdjecie uzytkownika
sousse - 2009-11-27 16:19:15 odpowiedz | cytuj
Witam! Czy ktos ma juz w planach wyjazd na Cypr w 2010r. na stanowisko pokojówki?
zdjecie uzytkownika
aneta - 2009-11-28 01:40:32 odpowiedz | cytuj
A czemu akurat pokojowki?
zdjecie uzytkownika
Ludzieeeeeeeeee! - 2009-11-28 12:13:20 odpowiedz | cytuj
400 EURO?????? TO W pOLSCE ZAROBISZ DUZO WIECEJ NAD MORZEM!
zdjecie uzytkownika
gggg - 2009-11-28 13:43:02 odpowiedz | cytuj
wlasnie wrocilam z cypru, pracowalam jako pokojowka i nie polecam tej fuchy :/ tj napisane wyzej (usunięte przez administratora). jak dziki jelen, wszystkiego brakuje a ty zbierasz za to (usunięte przez administratora) pokoj czyscisz 30 min na picus, wszystko lsni a i tak sprawdzajacej "Despo" sie to nie podoba i poprawiasz do bolu w rezultacie w pokoju siedzisz 1h a masz takich 5 i dodatkowo 12 do posprzatania po gosciach ktorzy jeszcze zostaja w hotelu NIEEEEEEEE POLECAM :(
zdjecie uzytkownika
sousse - 2009-11-28 13:43:24 odpowiedz | cytuj
a czemu nie?
zdjecie uzytkownika
gggggg - 2009-11-28 13:46:28 odpowiedz | cytuj
jesli slabo znasz ang to radze isc na kelnerke bo go work tylko tak (usunięte przez administratora) trzeba umiec, poza tym na pokojowce wytrzymalam 4 miechy i mialam juz dosc gdyby nie zmiana roboty to bym chyba z koszula w zebach po hotelu latala. praca nie dosc ze najgorsza to najmniej platna, jedyny plus to fakt ze konczysz robote o 16 :)
zdjecie uzytkownika
gggg - 2009-11-28 13:47:53 odpowiedz | cytuj
a slownictwa branzowego na pokojowke nie musisz umiec bo pracujesz z samymi bulgarkami :(
zdjecie uzytkownika
aneta - 2009-11-28 15:41:08 odpowiedz | cytuj
Akurat mnie to zastanowilo bo raczej gorszego zawodu tam nie mozesz dostac starszna praca moja koleznka pracowala w tym charakterze i juz po miesiacu zrezygnowala. To juz lepiej podszkolic angielski i byc kelnerka praca o wiele przyjemniejsza
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-11-01 23:06:41 odpowiedz | cytuj
Witam, jeżeli możesz chciałam się dowiedzieć więcej o pracy w hotelu. dzięki moje gg 28700483
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-11-16 19:00:22 odpowiedz | cytuj
wlasnie wrocilam z Cypru, pracowalam tam jako pokojówka, jak ktos ma pytania to czekam:)
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-11-17 20:33:15 odpowiedz | cytuj
hej, w jakim miescie pracowalas, na jakich ludzi trafilas, ile czasu wytrzymalas...opisz jak to wygladalo wg ciebie, napisz jak mozesz na: kaja1008@wp.pl
dzieki
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-11-17 23:05:08 odpowiedz | cytuj
pracowałam w Limassol,jeśli chodzi o polaków to masakra ( nieżyczliwi są dla siebie), wytrzymalam caly kontrakt ale nie powiem bylo ciężko czasami, zwlaszcza w szczycie sezonu! Co byś chciała wiedzieć>?
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-11-18 18:28:04 odpowiedz | cytuj
no tak polacy sa dla siebie jak pies z kotem . w sumie to mysle ze madrzy ludzie to raczej nie jezdza na takie wojaze oczywiscie zdarzaja si ewyjatki ale ogolnie to sa tacy co maja sie za lepszych duzo jest spiec wsrod polakow czy polek tak to jest i pewnie bedzie polska mentalnosc chamstwo i drobnomieszczanstwo.
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-11-18 19:52:13 odpowiedz | cytuj
to prawda! nigdy już na kontrakt z polakami!!!
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-11-18 22:36:47 odpowiedz | cytuj
a co powiesz o cypryjczykach; co o twoich kierowniczkach, slyszalam ze one strasznie krzycza, napadaja jak sprzatasz i niektore dziewczyny nie wytrzymuja tego zachowania i uciekaja do polski.jak zakonczylas ten kontrakt, czy proponowali ci przedluzenie albo prace w nast.sezonie?podobno on nic nie mowia np. ze masz odebrac kwit z wyplaty czy umowe, czy tak jest wszedzie?o co chodzi...
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie po��czony z profilem - 2010-11-19 10:21:58 odpowiedz | cytuj
Nigdy wiecej do pracy jako pokojowka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ani Holandia ani nCypr! W Anglii nie bylam.
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-11-19 20:51:37 odpowiedz | cytuj
faktycznie cypruchy drą ryje kiedys tak na mnie ryj wydarla jedna z cypryjka sprzątaczka zreszta nie jeden raz dobrze chociaz dobre i to ze nie wiadomo co ona tam gadala po tym grecku a np dobijajace jest tez mycie garów nie dośc ze psychicznie czlowiek ma dosc i drugie ten chlor kto jest uczulony to nie polecam chrostki sie robia swedzi skora schodzi ehh
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-11-19 22:21:21 odpowiedz | cytuj
cypryjki sa specyficzne:) czasami krzycza ale bez przesady..., rozne sa osoby zalezy jak sie trafi..., ale lubia czasami podraznic czlowieka, zwlaszcza jak im sie sprzeciwisz to potem lubia Cie podraznic, ukłuć itd..., ja bylam tam 6 miesiecy, wycisneli ze mnie ostatnie resztki sił, daja duzo pokoji, trzeba szybko robic, oczywiscie na poczatku spokojnie jest , pozniej dowalaja pokoje i to najwiecej takich co juz goscie na nie czekaja!!! najgorsze bylo to, ze czesto moglas sie pozegnac z lunchem bo albo ktos czekal na pokoj albo tyle dostalas roboty , ze bys nie zdazyla zjesc!!!! to byla cena za ta kase co zarobilam...
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-11-20 17:31:17 odpowiedz | cytuj
ciezko jest ale fajna przygoda i wspomnienia na cale zycie ja tam nie zaluje ani troche mimo ze bywalo ciezko a karaluchy latały po podłodze :P
x
Konkurs fryzjerski