Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-06-30 22:03:45 odpowiedz | cytuj
Witam, moze jeszcze tu ktos zaglada kto był na takim kursie 3 tygod. dla sredniozaawansoanych i by sie podzielił swoimi spostrzezeniami moze jaakies rady jak przetrwac taki kurs:) Pozdrawiam - K.
zdjecie uzytkownika
maya - 2010-07-14 09:42:52 odpowiedz | cytuj
Ja byłam na takim kursie. Mają bardzo dobrych lektorów. Dużo się nauczyłam. Naprawdę polecam.
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-08-10 08:58:09 odpowiedz | cytuj

Ponieważ na ankiecie nie było wystarczająco dużo miejsca chiałabym jeszcze
krótko podsumować swój pobyt na kursie angielskiego w Zabużu:

- kurs cechował wysoki poziom dydaktyczny,
- lektor wykazał się profesjonalizmem oraz zachęcającym do nauki
słuchaczy podejściem,
- materiały szkoleniowe były przygtowywane na bieząco zgodnie z poziomem
reprezentowanym przez uczestników kursu tj. materały tematyczo-leksykalne
były dostosowywane do posiadanej wiedzy i umiejętności grupy.,
- zajęcia były prowadzone w miejscu wcześniej ustalonym i wyznaczonym
przez uczestników kursu. Chciałabym zaznaczyć, że grupa w większości
przypadków decydowała się na zajęcia na świeżym powietrzu (w
zadaszonej altanie nieopodal domu gościnnego), ze względu na sprzyjającą
pogodę, piękno tutejszej natury oraz niewiarygodny spokój, którego brak
w zatłoczonych, głośnych i brudnych miastach;
Ponadto uważam, że nauka na łonie natury w ciszy, spokoju i w
sielankowej atmosferze znacznie podwyższa efektywność przyswajnia
wiedzy;
- wszystkie zmiany godzinowe w zajeciach były wcześniej wspólnie
uzgadniane i zatwierdzane przez wszystkich uczestników kursu oraz
lektora;
- warunki zakwaterowania były nienaganne - dwie wyposażone
łazienki, kuchnia, jadalnia, salon z kominkiem oraz
spętem RTV, przestrzenne pokoje 2-osobowe. Zaznaczenia wymaga fakt, że
budynek jest właściwie ocieplony i zachowując podstawowe zasady w upalne
dni tj. nie otwierając okien i przesłaniając je zasłonami,
pomieszczenia pozostają chłodne i nie nagrzewają się.
- przepyszne i obfite regionalne posiłki - naturalna, domowa żywność,

Podsumowując kurs spełnił moje oczekiwania i będę chciała jeszcze raz uczestniczyć w takim kursie za Państwa pośrednictwem oczywiście.

Oczywiście nie ukrywam, że to był cięzki czas i wymagał wyrzeczeń i poświęceń ale chyba każdy rozsądny uczestnik kursu przyzna, że zdawał sobie sprawę, że nie jedzie na wakacje tylko tak na prawdę do pracy i to bardzo cięzkiej. Teraz też czeka mnie dużo pracy, trzeba utrwalić wiedzę i ją wykorzystać;-)

Uważam, że koszt kursu to super okazja biorąc pod uwagę komplet warunków, które zastałam, (zakwterowanie, wyżywienie i oczywicie 180 godzin angielskiego).
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-09-08 00:11:18 odpowiedz | cytuj
Witajcie czy ktos z was jedzie na kurs 13.09.2010 ?
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-09-08 11:36:42 odpowiedz | cytuj
Ja jadę na kurs od 13. Dostałem namiar na nich od znajomego, który już u nich był a więc nie jadę w ciemno.
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-09-08 15:51:23 odpowiedz | cytuj
A możesz zapytać znajomego czy mieli dosp do internetu, bo nie wiem czy zabierać laptopa?
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2010-10-07 10:38:12 odpowiedz | cytuj
Ja byłam na kursie, kurs jest naprawdę na wysokim poziomie, wyżywienie też jest bardzo dobre-przytyłam 2 kg na kursie
zdjecie uzytkownika
ola - 2010-10-21 09:16:43 odpowiedz | cytuj
Kurs jest naprawdę godny polecenia!!!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
mango - 2011-02-04 17:27:06 odpowiedz | cytuj
a gdzie te kursy się odbywają? w jakimś centrum językowym jak Speak Up czy ktoś to prywatnie organizuje? zależy mi na praktycznej wiedzy nie tylko czystej teorii.
zdjecie uzytkownika
ulka - 2011-03-04 09:59:03 odpowiedz | cytuj
Witam mam pytanie czy ktoś z was otrzymał dotacje z UP na ten kurs pytam, ponieważ ostatnio pytałam w UP w Krakowie czy istnieje taka możliwośc i niestety okazało się,że nie!!!! i czy naprawde warto wyjechać na ten kurs??? i czy dają propozycje pracy po zakończeniu takiego kursu??? a i co się otrzymuje po takim kursie jakiś certyfikat ???proszę o odp
zdjecie uzytkownika
lari - 2011-03-05 19:06:32 odpowiedz | cytuj
hej, czy ktos wybiera sie na najblizszy kurs z angielskiego (ten 14 marca na 2tyg)? I czy w koncu trzeba miec te podstawy ang czy nie bo roznie pisza na forum.pozdr
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2011-03-05 20:39:48 odpowiedz | cytuj
Czy osoby 45+ też korzystaja z takiej formy szkoleń?
Wiosna
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2011-03-15 08:55:11 odpowiedz | cytuj
Osoby, które przyjeżdżają na kurs są w różnym wieku.Jak ja byłem to był nawet facet, który miał ponad 50.
zdjecie uzytkownika
...... - 2011-03-15 13:52:43 odpowiedz | cytuj
Ja mam 49 lat i niedawno konczyłam ten kurs - nie martw się, ludzie 45+ też są i na pewno bardzo Ci się spodoba :)
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2011-03-17 17:27:53 odpowiedz | cytuj
Także byłam na tym kursie w klepaczewie i naprawdę polecam, było świetnie.
zdjecie uzytkownika
kate - 2011-03-28 20:32:22 odpowiedz | cytuj
Witam! przeczytałam cały wątek i mam zamiar wybrać się na taki kurs wraz z mężem. Tylko że jego angielski to zupełne podstawy a mój trochę więcej niż podstawy. Czy na jednym szkoleniu są różne grupy w zależności od zaawansowania? I jeszcze jedno? Przeczytałam opis ośrodka i zastanawia mnie jedna rzecz- czy pokoje są bez łazienek?
zdjecie uzytkownika
- 2012-12-06 12:39:14 odpowiedz | cytuj
ja się wybieram na ten kurs, mam nadzieję, że dostanę dofinansowanie z UP. Moja koleżanka była i wróciła zachwycona! :)
zdjecie uzytkownika
oo - 2013-01-08 16:11:20 odpowiedz | cytuj
- 2012-12-06 12:39:14

ja się wybieram na ten kurs, mam nadzieję, że dostanę dofinansowanie z UP. Moja koleżanka była i wróciła zachwycona! :)
Cześć, Fajny kurs 100% zadowolenia i nie dziwię się że koleżanka była zachwycona :) Polecam do zapisania się bo warto skorzystać
Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Marti - 2013-02-06 12:25:15 odpowiedz | cytuj
Witam, czu ktoś wybiera się na kurs 3 marca? Jestem zainteresowana, ale 3 tys. to nie mało i zastanawiam się czy warto?
Mój angielski to podstawy i aż wstyd czasami przed samą sobą ,że tylko tyle. Dlatego zamierzam zacząć od mocnego uderzenia. Tylko czy faktycznie po 3tyg. będę komunikatywnie rozmawiać? Angielski to moja udręka... :(
Pozdrawiam.
zdjecie uzytkownika
ania - 2013-02-13 11:33:33 odpowiedz | cytuj
Witaj ja byłam na takim kursie też nic nie umiałam, ale kurs jest nastawiony głównie na komunikację. Naprawdę warto lektorka bardzo fajna dostosowuje tempo nauki do kursantów. Co do ceny to obejmuje już koszt zakwaterowania wyżywienia materiałów szkoleniowych. Myślę, że jak na 180 godzin zajęć i te warunki to bardzo się opłaca.
zdjecie uzytkownika
liza - 2013-02-28 22:52:39 odpowiedz | cytuj
Czy ktos moze napisac cos wiecej o warunkach w osrodku? Jakie pokoje? Czy sa lazienki w pokojach?
zdjecie uzytkownika
Aisha - 2013-03-05 22:23:38 odpowiedz | cytuj
Szczerze mówiąc to zależy. Ale ogólnie jeśli chodzi o pokoje, to są bardzo porządne, jest czyściutko, schludnie i ładnie. Łóżka bardzo wygodne ;) widok z okien - CU-DO-WNY! :) chętnie wybrałabym się jeszcze raz, bardzo miło i pożytecznie spędziłam czas :)
zdjecie uzytkownika
lidka - 2013-04-07 23:16:45 odpowiedz | cytuj
tak, pokoje mają naprawde dobry standard, to nie jest jak za czasów szkolnych na zielonych szkołach ;d. jednak za coś sie płaci pieniądze i nie trzeba sie martwić o warunki. aż szkoda było wracać bo było naprawdę miło i człowiek się duzo nauczyć ;) lepsze niż wakacje.
zdjecie uzytkownika
malaga - 2013-05-21 23:41:21 odpowiedz | cytuj
o tak, taki wyjazdowy kurs to swietna sprawa! czlowiek sie czuje troche jak na koloniach, ale juz nei jest taki glupi i sie uczy, zamiast skakac po drzewach :) jestem bardzo zadowolona z tego kursu!
zdjecie uzytkownika
Anta - 2013-07-15 20:15:18 odpowiedz | cytuj
A jak wygląda taki kurs? Dużo się rozmawia po angielsku?

W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
huanita - 2013-11-19 15:40:34 odpowiedz | cytuj
ja byłam i wróciłam naprawdę zadowolona - angielskiego miałam już jakieś podstawy więc łatwiej było mi opanować go komunikatywnie ale inni też sobie dobrze radzili, lektorki były naprawdę świetne i profesjonalne :) jesli ktoś sie zastanawia to polecam bo taki wyjazd+nauka świetnie się sprawdza, wcale nie rozleniwia tylko pozwala fajnie na czilu sie nauczyć.
zdjecie uzytkownika
Marek - 2016-04-15 14:43:11 odpowiedz | cytuj
Mi kiedyś było bardzo trudno zmusić sie do nauki jezyka, kiedy musiałem ślęczeć na książkami. Kilka lat temu na urudziny dostałem cały pakiet do nauki angielskiego na komputerze Profesor Henry http://sklep-outlet.pl/produkty-produkt:profesor-henry-mega-pakiet.html. Jakoś łatwiej mi wchodzi teraz angielski do głowy. Pewnie dlatego, że tam się słucha, tłunaczy się słówka, uzupełnia. Przez to nie jest to takie monotonne jak nauka z książek. Dodatkowo mam apkę na smartfona tylko do nauki słówek. Super rozwiązania do zabicia czasu np. podczas jazdy pociągiem
zdjecie uzytkownika
lvi - 2016-10-13 15:24:03 odpowiedz | cytuj
Ile ten kurs kosztował
alert