witam, czy ktoś orientuje się, jakie są zarobki asystentki
stomatologicznej w warszawie, a jakie ewentualnie w okolicach
warszawy? ile na początek, kiedy ktoś chce się przyuczyć?
Witam:)
Jeśli jest ktoś zainteresowany pracą w charakterze asystentki stomatologicznej ( nie mylić z pomocą stomatologiczną) na terenie woj mazowieckiego proszę o kontakt
Hej poszukuje pracy w charakterze asystentki stomatologa,niestety nie jestem po szkole ale pracuje juz ponad rok w tym zawodzie,jesli wiecie gdzie poszukuja kogos do pracy prosze o namiary...;-)
Poszukuję pracy jako asystentka stomatologiczna na terenie Warszawy mam już dyplom pielęgniarki ale jeszcze studiuję. Kontakt e-mail magda_bratos@wp.pl
Poszukuję pracy jako asystentka stomatologiczna w Siedlcach i okolicach Siedlec, mam doświadczenie i certyfikat. Bardzo proszę o
kontakt 0256326453
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-03-03 06:52:49odpowiedz
|
W piasecznie poszukiwana asystentka stomatologiczna (studentka). Praca 5 dni w tygodniu (czasami 1 czasami 2 zmiana), badz tez na 2-3 razy w tygodniu. Zainteresowane osobu zapraszam do pisania na maila gdzie udziele reszty informacji.
czy możliwe jest podjęcie takiej pracy bez żadnego doswiadczenia (na zasadzie przyuczenia) ??? jesli tak to ja bardzo chętnie bym sie podjeła 509-360-660 (warszawa, piaseczno)
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-04-27 15:50:41odpowiedz
|
maja_s - 2010-04-27 13:42:30
czy możliwe jest podjęcie takiej pracy bez żadnego doswiadczenia (na zasadzie przyuczenia) ??? jesli tak to ja bardzo chętnie bym sie podjeła 509-360-660 (warszawa, piaseczno)
to zależy czy potrzxebuje asystentki stomatolog czy somatologiczka ;)
czy jesteś zgrabna i ładna - i czy masz piękny uśmiech (stomatologia !!)
;)
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-06-23 16:20:24odpowiedz
|
higienistka stomatologiczna szuka pracy w warszawie. wykształcenie kierunkowe.
e mail: higienistkaasy@wp.pl
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-08-03 08:13:53odpowiedz
|