Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
xyz - 2012-05-30 11:04:02 odpowiedz | cytuj
Ja miałam płaconą podstawę 1750 zł (brutto)+ premia ok.300 zł. Byłam zadowolona z pracy i w porównaniu z innymi firmami to Cocco płaci niezle
zdjecie uzytkownika
Zawiedziona - 2012-08-17 22:48:29 odpowiedz | cytuj
Kiedy przyjmowałam sie do Coccodrillo Concepts bylam zachwycona bo myslalam ze to swietna praca w porownaniu z moja poprzednią.Godne wynagrodzenie,atmosfera bardzo mila,czysto,schludnie,cieplo kiedy trzeba i chlodniej tez kiedy trzeba.Wszystko okazalo sie wielka pomylka.Jestem strasznie rozczarowana praca w tym salonie poniewaz wiekszosc zimy w salonie bylo bardzo zimno bo klima nie dzialalaa latem w upalne dni tez musiala sie akurat popsuc-masakra,ale ok dalo sie przezyc tak? do tego okazalo sie ze kierownik sklepu wprowadza czesto nie miła atmosfere poprzez pretensje i zarzucanie pracownikom iz fatalnie wykonuja swoje obowiazki kiedy wkladaja mnustwo pracy checi i zapalu w to co robia,noi obraza na calego az sie pracowac nie da z takim kierownikiem.Kierownik jest super tak? Nie ma sobie nic do zarzucenia i moze nam umilic zycie poprzez skarge do opiekuna salonu,a zwykly pracownik nie ma nic do powiedzenia musi pochylic glowe i przepraszac za to ze zyje i jest zwyklym czlowiekiem.Brak szacunku od kierownikow do pracownikow!!!A tu prosba do opiekunow zeby wysluchali nie tylko pracownika ale takze caly personel salonu co maja co powiedzienia,a nie od razu premie zabierac i nagane wypisywac bo tak naprawde to my zwykli pracownicy nawet nie mam prawa glosu i tylko ciagle jestesmy rzezani jak nie przez kierownika to opiekuna bo kierownik nagadal bzdur bo cos mu sie nie spodobalo.ABSURD.|Ja myslalam ze tak jest u prywaciazy a tu sie okazuje ze w sieciowkach gorzej ludzi traktuja!!(usunięte przez administratora )
zdjecie uzytkownika
Zdumiona - 2012-08-17 23:24:11 odpowiedz | cytuj
I co tak naprawde z tymi kierownikami ? Dac sie zagnebic i psychicznie sie wykonczyc czy porozmawiac z opiekunem i zostac zwolnionym ? ? ? Czekam na wasza opinie .
zdjecie uzytkownika
ktosik - 2012-08-18 14:28:35 odpowiedz | cytuj
Pracuje tam już dwa lata i jest strasznie!!! Nic tylko trzeba szukać czegoś nowego... W tej firmie nie masz nic do powiedzenia a słowo opiekuna bądź kierowniczki są święte... i nie ważne że nie prawdziwe... Jak zadzwonisz gdzieś wyżej to z łaską z Tobą porozmawiają i jeszcze powiedzą że skoro wcześniej nie było skarg znaczy ze to z Tobą a nie z opiekunem jest coś nie tak... koszmar!!! Możesz "stanąć na rzęsach" ai tak Ci powiedzą że krzywo stoisz... ODRADZAM TAM PRACĘ!!! (usunięte przez administratora )tylko patrzą gdzie oszczędności szukać i najczęściej kończy sie na zwykłych pracownikach (którzy oczywiście nie mogą się nawet bronić :( )
zdjecie uzytkownika
Zawiedziona - 2012-08-18 14:53:32 odpowiedz | cytuj
W jakim sklepie pracujesz jesli mozesz to napisz.Jestem w szoku co sie dzieje,ale nie mozna pozwolic sie tak tratowac,trzeba sie wkoncu odezwac i postawic temu kres,przeciez kierownik to nie BOG salonu ,nie moze tak ponizac pracownikow (usunięte przez administratora )
zdjecie uzytkownika
ktosik - 2012-08-19 18:38:08 odpowiedz | cytuj
Wiesz wolalabym nie pisac z ktorego sklepu jestem... U nas to nie kierownik jest problemem. Opiekun robi co chce... a my pomimo ze interweniowałyśmy w firmie nic sie nie zmienilo... koszmar... wymyśla co chce, mówi co chce a nas nikt nie słucha...
zdjecie uzytkownika
ktosik - 2012-08-19 18:40:07 odpowiedz | cytuj
Wiesz wolalabym nie pisac z ktorego sklepu jestem... U nas to nie kierownik jest problemem. Opiekun robi co chce... a my pomimo ze interweniowałyśmy w firmie nic sie nie zmienilo... koszmar... wymyśla co chce, mówi co chce a nas nikt nie słucha... (usunięte przez administratora ) W każdym razie ktoś powinien się w końcu zainteresować firmą i opiekunami
zdjecie uzytkownika
|ZAWIEDZIONA - 2012-08-21 21:44:18 odpowiedz | cytuj
Sorki ze tak dlugo nie pisalam.Rozumiem dlaczego nie chcesz napisac z ktorego sklepu jestes bo boisz sie o swoje miejsce pracy zreszta ja tez.My obie z kolezanka jestesmy zestresowane postawa kierownika pod roznymi wzgledami.Brzuch mnie boli jak ide do pracy,a nie powinno tak byc.(usunięte przez administratora )Powiem tylko tyle ze gdyby nie nasza kierowniczka ta praca nie byla by az tak zla.Wszystko da sie przezyc i przymruzyc oko,ale kazda z nas boi sie ze kierowniczka nakabluje na nas i dostaniemy jakas nagane lub upomnienie noi zabiora premie,ciagle jestesmy tym straszone.Cholera czy my zarabiamy az tak duzo? Czasami sie wyc chce.A czy do was napisali ze macie spakowac 4 kolecje i odeslac na drugi dzien?No masakra!Zadaja od nas doskonalej obslugi klieta,szybkie rozpakowanie i rozlozenie towaru oraz odeslaniu paru kolekcji w terminie prawie niemozliwym...
zdjecie uzytkownika
pracownica - 2012-09-26 09:30:42 odpowiedz | cytuj
ale przecież, nikt Ci nie karze wysłać ich zaraz na drugi dzień:) jak napiszesz maila, że masz dużo towaru i ludzi i czy możesz jeden dzień później odesłać to Ci głowy nie urwą ;))))
Poza tym możesz pakować wieczorem jak jest mniejszy ruch, albo rano jeszcze zanim się pojawi nowy towar. Nie mówię że my jesteśmy genialne bo mamy wszystko na czas zrobione, bo i nam się zdarzają opóźnienia jednakże no kurcze bądźmy ludźmi i rozmawiajmy jak ludzie. Centrala to nie roboty i na pewno zrozumieją. A wypisując na tym forum głupie oczerniające posty po 1 - przyczyniacie się do zwolnienia kogoś - i nie nie będzie to opiekun! bo on stoi za wysoko i nie macie aż takiej władzy. a po 2 - nowy klient wejdzie w Google wpisze cocco opinie i już mu wyskakuje 11 stron oczerniania, bluzgania, często też tajemnic służbowych...i szczerze mówiąc nie wiem czy bym poszła na zakupy do sklepu w którym bym wiedziała że źle się dzieje - że personel do dupy - że jakieś dziwne akcje - (usunięte przez administratora )- zamykanie bez wypowiedzeń. Kurde kobiety my mamy zdobywać klientów a nie ich odstraszać !!!! Nie raz się wkurzałam na swoją pracę na natłok obowiązków - ale przecież jakbym się aż tak tam źle czuła to bym się zwolniła nie wyobrażam sobie wypisywać na forum, że przez prace boli mnie brzuch ale jestem na tyle leniwa by poszukać innej pracy która będzie mi bardziej odpowiadała, w której będę się dobrze czuła... ale czekaj czekaj... chyba za dobrze tu zarabiasz żeby odejść prawda ? dlatego nie szukasz nowej pracy tylko się męczysz w obecnej ? Jeśli ty się źle czujesz klient też się nie będzie dobrze czul w twojej obecności ;) sad but true :)))
zdjecie uzytkownika
- 2012-10-13 01:01:52 odpowiedz | cytuj
wszystko dokładnie zrozumiesz jak potraktują Cię w tej firmie tak jak tylko oni to potrafia... szczególnie centrala i opiekuni...
wiem co mówie bo pracowałam tam ok 5 lat i wszystko było ok i z firmą i z pracą do momentu kiedy nie wybrali opiekunów. Nie mówie, że wszyscy opiekunowie są źli ale ta która była u nas... koszmar... bardzo lubiłam swoją pracę i nie chciałam jej zmieniać, ale z tymi ludźmi jak mówisz poprostu nie dało się dogadać (oczywiście dopiero po pojawieniu się opiekunów) :( wcześniej wspólpraca z centralą była super...
niestety nasza opiekunka wiele rzeczy wymyślała a my nie miałyśmy nic do powiedzenia... wiadomo że nie ma ludzi idealnych i my też pewnie nie byłyśmy bezbłędne ale to co wyczyniała regionalna... wspomne tylko o tym że w naszym rejonie nie przedłużyła umów żadnej z dziewczyn, które pracowały w firmie po ok. 5, 6 lat... pomimo że wszystkie audyty wychodziły bardzo dobrze a i obroty w niektórych z tych sklepów kształtowały się na wysokim poziomie. a jeśli już piszesz o zwrotach kolekcji to może u was jest tak fajnie bo my jak nie spakowałyśmy kolekcji w terminie to regionalna obcinała nam premie...
Także jeśli akurat Ty jesteś zadowolona nie mów że ktoś nie szanuje swojej pracy i narzeka żeby narzekać... ja zmieniłam pracę na gorzej płatną to fakt, ale mam spokój bo nikt nie oczekuje ode mnie rzeczy nie możliwych i dopiero to jest smutne ale prawdziwe :(
zdjecie uzytkownika
. - 2012-12-06 20:43:16 odpowiedz | cytuj
Dla mnie ta firma to jeden wielki syf co do traktowania pracowników.
zdjecie uzytkownika
ala - 2013-01-03 13:55:50 odpowiedz | cytuj
. - 2012-12-06 20:43:16

Dla mnie ta firma to jeden wielki syf co do traktowania pracowników.
To wszystko działa w dwie strony, ok zgodze się, że osoby zajmujące się niby zarządzaniem już dawno powinny być wzięte pod lupe przez (usunięte przez administratora ) bo panuje istna samowola. Wydaje się,że już dawno zatraciły kontrole nad tym co robią. Ale co do pracowników, to także wymagają cudów, ok rozumiem, nie jest to łatwa praca, bo 12 h na nogach jest męczące, ale niech połowa osób tam pracujących odpowie sobie na jedno podstawowe pytanie: czy ja wobec nich też jestem uczciwa i wypełniam tak dokładnie swoje obowiązki?.
zdjecie uzytkownika
ccc - 2013-01-05 22:54:38 odpowiedz | cytuj
Hej dziewczyny a kiedy chodzicie na poczte w czasie pracy ??
zdjecie uzytkownika
marek - 2013-01-28 09:03:45 odpowiedz | cytuj
dawno nie byłam tutaj i miałam nadzieję, że firma coco in Kościan się poprawiła pod każdym względem , bo opinia idzie dalej.....i dosyć głośno już jest.Zastanawiam się co tam jeszcze robi słynny duet Pan (usunięte przez administratora ).Jak można takich pracowników trzymać.
zdjecie uzytkownika
nono - 2013-04-30 09:37:20 odpowiedz | cytuj
jasne hahahaha kiła i mogiła lepiej hakac buraki na polu niz tam pracowac.
zdjecie uzytkownika
bylyPracownik - 2013-05-14 12:10:48 odpowiedz | cytuj
Dla informacji mule, siedziba firmy znajduje się w Koscianie , jeżeli nie wieszać nie otwierać tej paszczy. :-)
zdjecie uzytkownika
Rambo - 2013-06-07 19:49:47 odpowiedz | cytuj
Jeśli chodzi o pracę w Kielcach (w Galerii Echo), w tej firmie, to odradzam. I tu zwracam się do szanownej Pani od rekrutacji. Zanim skieruje Pani kandydatki na "sprawdzenie" to bardzo proszę o przeszkolenie najpierw "PANI(usunięte przez administratora )Personelowi też by się przydało. A szczególnie mam tu na myśli jedną z pracownic( taka ruda, długie włosy). Obsługa w stopniu "średnio na jeża". A ile można się na słuchać historii z życia prywatnego "Dam" tam pracujących. Damy nie robią sobie nic z tego, że są klienci na sklepie. Nie przeszkadzają sobie w konwersacjach z psiapsiółami, które przyszły w odwiedziny. A najlepsze jest to, jak "Panie" dość wyraźnie wszem i wobec najeżdżają na firmę w której pracują, poruszając temat jak to firma robi ich w balona na towarze i jak wykorzystuje odpowiedzialność majątkową, którą pracownicy muszą podpisać na początku "kariery sprzedawcy" . Żal.pl
zdjecie uzytkownika
coccodrillo kielce - 2013-06-18 14:36:13 odpowiedz | cytuj
(usunięte przez administratora ) przyszłaś na godziny próbne w szpilkach i poruszałaś się po sklepie jak po wybiegu więc nie dziw się, że nie dostałaś tej pracy. Dodatkowym atutem był Twój dekot do pasa :)
zdjecie uzytkownika
IB - 2013-06-18 19:29:37 odpowiedz | cytuj
absolutnie nie zgadzam się z opinią koleżanki "RAMBO" też pracowałam w tym sklepie. Obsługa była na wysokim poziomie mimo braku szkoleń i myślę, że nic się nie zmieniło :) teraz też przychodzę do coccodrillo (z sentymentu jaki mam do tej firmy) jako klient i wiem, że dziewczyny się starają bo na pewno nie pracują tam za kare. Wiadomo są plusy i minusy tej pracy ale raczej z winy "tych na górze" bo oceniają sprzedawców nie mając zielonego pojęcia o tym co dzieje sie w sklepie i wyciągają złe wnioski ale zawsze wszystko zwala się na sprzedawcę tak już jest i nie tylko w tej firmie. Ale pamiętam, że właśnie dzięki tym "Damom" mogłam przetrwać ostatnie 2 miesiące swojej pracy ;) ale nie będę się rozpisywała o błędach jakie popełniła firma coccodrillo.
zdjecie uzytkownika
Klient kielce! - 2013-07-29 22:45:34 odpowiedz | cytuj
Ładne rzeczy w Kielcach wymienili całą ekipę łącznie z Panią kierowniczką (usunięte przez administratora ) (chyba) bo była tam od początku i z tego co widziałam ciągle kogoś uczyła. Zawsze uśmiechnieta, pracowita. Lubilismy tam przychodzić, tym bardziej że nas znała i wiedziała czego potrzebujemy. Moim zdaniem w sklepie z odzieżą dziecięca powinna panować miła atmosfera, a jeśli się przychodzi do sklepu i widzi uśmiech na samym wejściu to zakupy w takim sklepie to przyjemność. Powinniście dbać o takich pracowników!!!!!!!! Wszystkie panie tam pracujące były bardzo miłe a to co zastałam ostatnio to jakaś kpina. Obsługa nie wie co sprzedaje !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Poprostu mogłabym wyjśc z rzeczami ze sklepu i nikt by uwagi nie zwrócił.
zdjecie uzytkownika
IB - 2013-07-30 21:32:36 odpowiedz | cytuj
To co teraz zrobili z coccodrillo w kielcach to dla mnie paranoja !!! Jedyne osoby jakie powinny zostac" wymienione " to, te które pracują w centrali tej firmy !!! Jak można postępować tak z ludzmi... Zresztą coccodrillo to firma KRZAK bo inaczej tego ująć nie można !! Mieliście tutaj na prawdę dobry team. Pani (usunięte przez administratora ) mówiłam Pani, że ciężko będzie znaleźć dobrego pracownika i się nie pomyliłam... Jedyne co mogę teraz powiedzieć to, to że się cieszę, że tam już nie pracuje i znalazlam o wiele lepszy sklep w którym mnie doceniają :) czego w coccodrillo nigdy nie zrobiliscie bo tam zawsze byli źli sprzedawcy. W nowej pracy jakos nie mam takiego problemu i klienci chwalą sobie obsługe i trzymam kciuki za dziewczyny, żeby się nie poddawały i znalazły tak dobrą pracę jak Ja :)
zdjecie uzytkownika
IB - 2013-07-30 21:37:55 odpowiedz | cytuj
A i prosze bardziej przyjrzeć się salonowi w Galerii Krakowskiej bo mają bardzo duże braki w obsłudze z ciekawości weszłam i porównałam jak jest w Krk... Szkoda słow nawet dzien dobry nie uslyszalam, tylko smiechy chichy i oparte o lade ! Gratuluje Coccodrillo obslugi klienta i inwestowania w szkolenia pracowników !!!
zdjecie uzytkownika
F* - 2013-09-09 13:34:02 odpowiedz | cytuj
Dziewczyny nie zatrudniajcie się do tej beznadziejnej firmy raz (usunięte przez administratora ) ze wszystko jest źle, zero obrony, pracownik jest smieciem ktory nie ma nic do powiedzenia, wieczny OPR za dobrze wykonywaną prace od Pań z Centrali Firmy które mieszkąja na wsi i nadaja się tylko do pługa do roboty co jedna to bardziej tępa.
Można by bardzo długo wymieniać, oraz Pani od inwentaryzacji Pani (usunięte przez administratora ). która przyjeźdza i zamiast wykonywać swoją robotę bo tylko jest od tego żeby zeskanować rzeczy to się rządzi i jest bezczelna, konfidentem wymysla bzdury i donosi do Firmy. Ale niech Pamięta, że ta karma zawsze wraca:D Role się odwrocą!
zdjecie uzytkownika
ola - 2013-10-08 09:02:33 odpowiedz | cytuj
a jak jest u was z podziałem premii ??
zdjecie uzytkownika
iza - 2013-11-05 12:24:24 odpowiedz | cytuj
u nas premie rozdziela kierownik od pewnego czasu niby firma tak nakazała ale myślę ze to wytyczne opiekunów .poza tym masakryczna ilość starych kolekcji gdzie to wieszać.

W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
gość - 2013-11-06 22:41:26 odpowiedz | cytuj
U nas na sklepie też jest już strasznie ciasno, sporo ubrań mamy poskładanych, a kolekcje wciąż docierają . Przydała by się dodatkowa wyspa , a najlepiej dwie :)
zdjecie uzytkownika
Gość - 2013-11-08 09:49:11 odpowiedz | cytuj
Premia rozdzielana przez kierownika sklepu
zdjecie uzytkownika
guest - 2013-12-03 11:20:11 odpowiedz | cytuj
Premia nie jest rozdzielana przez kierownika sklepu tylko przez regionalną/regionalnego ew. w porozumieniu z kierownikiem, np. jak kierownik powie że się nie umiesz podporządkować czy czegoś tam nie robisz, nie mówisz "zapraszamy ponownie" co jest mega głupotą btw., albo jak masz na pieńku z kierowniczką to tez sobie coś wymyśli i obetnie premie... ty dostaniesz mniej a ona więcej... taki lajf
zdjecie uzytkownika
iza - 2013-12-03 17:02:01 odpowiedz | cytuj
Tak zabieranie premii za małe przewinienia to jakaś parodia .Stanie za klientem i czekanie czy może o coś poprosi czy pytanie kolejny raz jednak coś pomóc klienci się denerwują ze cały czas pytamy i stoimy nad nimi .jak by chciał coś ukraść. Poza tym te progi do wyrobienia idą święta a premii brak .
zdjecie uzytkownika
o le le le - 2014-02-24 19:02:44 odpowiedz | cytuj
JAKIE BEZNADZIEJNE PRZECENY BYŁY W TYM ROKU!!!!!!! Chyba już Wam się w głowach totalnie poprzewracało! Kiedyś były sensowne przeceny, a teraz tylko szkoda metek marnować na pisanie ceny 5 zł niższej. Zamiast patrzeć w kamery radziłabym po przysyłać tajemniczych klientów tylko tak żeby regionalne o tym nie wiedziały i żeby swoim pupilkom nie wygadały, bo inaczej one święte a jak nikt nie widzi to siedzą na zapleczu albo udają że myślą 11 godzin :)

Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
kicia - 2014-03-09 20:17:51 odpowiedz | cytuj
jak się nazywa ta lala z centrali Katarzyna...? o ile jeszcze pracuje
zdjecie uzytkownika
annika - 2014-03-10 08:31:06 odpowiedz | cytuj
Witam, polecam stronkę www.planpraca.pl. W serwisie jest możliwość zamieszczania darmowych ogłoszeń z ofertami pracy.
zdjecie uzytkownika
blee - 2014-03-10 10:42:53 odpowiedz | cytuj
a jak jest u Was z regionalnymi ??
zdjecie uzytkownika
klara - 2014-03-18 14:16:29 odpowiedz | cytuj
Witam

Całkiem niedawno byłam na rozmowie o pracę w firmie coccodrillo w województwie lubuskim i powiem tak-Pani z wrocławia ok 45 lat która przeprowadzała rozmowę zupełny brak profesjonalizmu niedość że ubrana w jakiś naciągnięty sweter przetłuszczone włosy wyglądała jakby z tydzień się nie myła-to jeszcze, chamska zadawała pytania o życie prywatne ironiczna,zachowywała się jakby wszystkie rozumy pozjadała.Jeżeli takie osoby reprezentują tą firmę to niestety ale nie chcę być ani ich pracownikiem a tym bardziej klientem.
zdjecie uzytkownika
olala - 2014-03-26 16:19:13 odpowiedz | cytuj
z tego co wiem, to jest na urlopie macierzyńskim
zdjecie uzytkownika
mmm - 2014-04-25 16:19:38 odpowiedz | cytuj
Witam
Zamieszczę kilka ważnych informacji odnośnie pracy w Coccodrillo.
Po 6 latach współpraca z tą firmą się kończy.Nie ma znaczenia to,że jesteś bardzo dobrym pracownikiem.Jak mają dać Ci umowę na czas nieokreślony to poprostu z dnia nadzień wyrzucają Cię jak zbędny przedmiot.Moja historia wygląda tak...
Pracowałam w tej firmie 6 lat ponad 3 lata byłam kierownikiem ,dbałam o to,aby wszystko było dopilnowane.Zaznaczę,że nasz salon robił duże obroty.Więc klienci non stop-oczywiście obsługa musi być na najwyższym poziomie towar non stop przyjmowany od ręki.Cały czas jakieś zmiany w Visualu.Robiono nam "wodę z mózgu" nie wiadomo kogo słuchać.Zdjęcia,które przychodziły z firmy nie były idealne,ale nas się czepiano o "pierdoły",regionalna przyjeżdżając miała swoje wizje.Wizyta p.Lucyny K.bez komentarza bardzo nieszczera osoba.Nie będę zniżać się do ich poziomu,ale miałabym sporo uwag na temat jej "profesjonalizmu".Byłam bardzo zaangażowana i robiłam wszytko ,aby sprostać oczekiwaniom firmy.Grafiki,dokumenty robiłam w domu,bo w pracy nie ma opcji.Nawet do wielu prac w sklepie(naprawy itp.) angażowałam męża nikt mi za to nie zapłacił,a o dziękuję zapomij.Firma robi auduty,na których wypadałam dobrze,a ostatnio wyszedł mi najlepiej.Więc nie miałam żadnych sygnałów,że nie dostanę tej umowy.W dzień kiedy kończyła mi się umowa zadzwoniła do mnie p.Prezes Ewa M.z informacją,że podjęli decyzję,że nie przedłużą mi umowy,ale zaproponowała mi jeszcze rozmowę w Kościanie.Nie wiem po co ....Postąpili ze mną jak ze "śmieciem".Nawet nikt mi szklanki wody nie podał.Tylko miały przygotowaną przemowę,a ja miałam się bronić.Tylko,że ich zarzuty były żałosne.Pokazano mi zdjęcia z naszego salonu i czepiły się pierdół,że wieszaczek nie w tą stronę,że półka mogłaby być z drugiej strony itd.Chciały mnie przekonać,że Visual mamy zły,a drugi argument,że audyt był niezadowalający.Mój wynik tak jak już mówiłam był najlepszy,a ogólnie cały sklep wypadł na 4.5.Nie chcieli się przyznać,że niewygodne są im umowy na czas nieokreślony więc najlepiej wmówić pracownikowi,że coś jest nie tak.
P.Katarzyna M,i P.Ewa M.bardzo niesympatyczne osoby.Takie profesjonalne i inteligentne,że brak słów.Rozmawiając ze mną szeptały sobie na ucho.Powinni żałować,że pozbyli się dobrego pracownika,który chociaż personel utrzymał przez pona 3 lata bez zmian.Były niekiedy problemy,ale uważam,że każdemu trzeba dać szansę,a nie odrazu go wyrzucać.Oni uważają inaczej powinno się od razu zwalniać.Jest w tej firmie taki bałagan,że długo musiałabym pisać.
Ludzie bez serca i tyle.Mam teraz tylko nie smak do pracodawców!
zdjecie uzytkownika
Ja - 2014-05-18 19:05:28 odpowiedz | cytuj
Jestem waszą klientką od kilku lat i mam APEL!!!!!!!
Ludzie zarządzający tą firmą błagam Was nie każcie tym biednym dziewczynom robić z siebie idiotek i nas klientów atakować pytaniami CZY MOGĘ W CZYMŚ POMÓC. To okropne, nachalne, czlowiek czuje sie spięty i chce uciekac. Stoją na baczność biedne. A jak się wychodzi ze sklepu czuje się jak w Biedronce... Dziekujemy i zapraszamy ponownie.
Czy ten kto to wymyślił nie jest klientem? Czy jest tak..(nie chce obrażać) i uwielbia jak się mu nadskakuje.
Wasze sklepy są małe i w razie potrzeby sprzedawczyni jest zauważalna, można ją poprosić o pomoc.
BŁAGAM!!!!!!!!!!!
zdjecie uzytkownika
wesoła - 2014-05-22 23:24:53 odpowiedz | cytuj
Nie jesteś jedyna droga koleżanko! W naszym salonie postąpiono identycznie z pracownikami ,którym należało dać kolejną umowę,ale już na czas nieokreślony...Przykład kierownika identyczny jak twój plus pracownice zwolnione za L4. Stworzyłyśmy świetna załogę,która dawała z siebie wszystko przez 6 lat,w zamian za uznanie klientów i wieczną krytykę i potępienie przełożonych. Taktyki jaką prowadzi coccodrillo ,to oni chyba sami nie rozumieją. Jak można pozbyć się uczciwych i sprawdzonych pracowników zatrudniając nie wiadomo kogo?
Między nami- niech mówią co chcą - byłyśmy the best!!!

zdjecie uzytkownika
mmm - 2014-06-03 21:31:29 odpowiedz | cytuj
Widzę,że coraz więcej negatywnych opinii odnośnie pracy w Coccodrillo.
Zastanawia mnie kim jest osoba zarządzająca sprawami personalnymi w tej firmie chyba ich ogromnym wrogiem,bo niebawem doprowadzi do upadłości wielu salonów.Naprawdę przykre jest,że tak nie doceniają dobrych pracowników....
Prezesi zastanówcie się do czego dąży postępowanie ,macie coraz więcej negatywnych opinii.....Wasze postępowania nadają się do telewizji.Gdzie w was postawa prorodzinna????Ludzie mają dzieci i z dnia na dzień tracą pracę.....
zdjecie uzytkownika
iza - 2014-11-09 17:27:04 odpowiedz | cytuj
U nas szkolenia kierowników nasza Pani kierownik jedzie na szkolenie ale bierze 2 dni wolnego żeby się przygotować żenada .Wielce kierownik a nic nie potrafi.Niech docenia starszych pracowników bo stara szkoła pracy najlepsza
zdjecie uzytkownika
Gabi24 - 2015-01-20 16:18:05 odpowiedz | cytuj
A jakie są zarobki w Coccodrillo?
zdjecie uzytkownika
a - 2015-02-09 11:11:55 odpowiedz | cytuj
1750 brutto podstawa + premia uznaniowa (od utargu)
zdjecie uzytkownika
mareczek81 - 2015-04-11 11:08:04 odpowiedz | cytuj
wiele ofert znajdziecie na rekrutacyjnarewolucja.pl! strona z wieloma ofertami, które mogą Ci pomóc przy zmianie pracy, na prawdę warto zajrzyj tam nie będziesz żałować!
zdjecie uzytkownika
elka - 2015-05-13 22:55:12 odpowiedz | cytuj
1700 + premia ? to chyba tylko w salonach firmowych, pozazdrościć... w agencyjnych najniższa krajowa i ani grosza więcej
zdjecie uzytkownika
wiernaswemupracodawcy - 2016-04-01 10:16:10 odpowiedz | cytuj
Pracuję w Coccodrillo kilka lat, mam umowę na czas nieokreślony i całkiem dobrze zarabiam (jedyne czego mi brakuje to większego socjalu - wczasy pod gruszą, czy dodatkowej premii na Świeta - no ale nie można mieć wszystkiego
zdjecie uzytkownika
wierna swemu pracodawcy - 2016-04-01 10:23:00 odpowiedz | cytuj
Polecam prace w Coccodrillo wszystkim, którzy szukają pracy na stanowisku sprzedawcy. Jeśli chodzi o atmosferę to pamiętajcie, że sami ją tworzymy, więc jeśli macie dobre i uczciwe nastawienie do pracy i do ludzi to w tej firmie się odnajdziecie. Pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
pracownica - 2016-04-01 10:33:46 odpowiedz | cytuj
Również pracuje w Coccodrillo kilka lat i albo w tej firmie zmienia się na lepsze albo to co niektórzy wypisują to bzdury. Mam umowę o pracę na czas nieokreślony i całkiem dobrze zarabiam, mam normalnego opiekuna, z którym można się dogadać. Pracujemy po 11 h ale nie jest źle, bo jak ktoś ma słabszy dzień to wychodzi na przerwę częściej bez jakichś limitów czasowych.
alert