Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
Kecajekk - 2009-05-17 12:25:27 odpowiedz | cytuj
Może ktos jedzie jescze do Danii na jakieś truskawki, lub coś podobnego i ma transport?/
zdjecie uzytkownika
Ewa - 2009-05-18 14:55:11 odpowiedz | cytuj
Macie możliwość załatwienia pracy w Danii??
zdjecie uzytkownika
kecajekk - 2009-05-21 14:03:48 odpowiedz | cytuj
czy ktos jedzie na truskawki do Danii w 2009 ?? potrzebuje transport:/
zdjecie uzytkownika
anonim - 2009-06-02 09:38:13 odpowiedz | cytuj
u mnie jest transport, a czy masz możliwość poszukania dla mnie pracy?!
zdjecie uzytkownika
ida - 2009-06-18 00:48:29 odpowiedz | cytuj
hej, ja chce jechać do Danii w ciemno, czekam z seasonalwork ale się nie odezwali:( szukam ekipy, dzwońcie (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
Wiolatara - 2009-06-18 18:56:33 odpowiedz | cytuj
Cześć ,, ida,,z tej firmy to sie chyba nie doczekasz żeby do Ciebie zadzwonili ja też jestem zdecydowana jechać w ciemno może się zgadamy znasz może j. angielski? ja posiadam samochód . Odezwij sie ..to pogadamy .
zdjecie uzytkownika
mila - 2009-06-20 15:29:29 odpowiedz | cytuj
ja też chętnie się wybiore złożyłam wniosek ale chyba to jakaś lipa wrazie co to moje gg 7397617
zdjecie uzytkownika
tomek - 2009-06-20 16:07:46 odpowiedz | cytuj
Jestem chętny na wyjazd do Danii do pracy,potrzebujesz kompana pisz gg6251829
zdjecie uzytkownika
piotr - 2009-06-20 20:31:18 odpowiedz | cytuj
Takie wysyłanie i czekanie to nic nie daje. Trzeba sprawdzić gdzie mają siedzibe, jechać do nich i dowiedzieć się co jest grane. Jest ta praca czy nie. Kiedy chcielibyście jechać?
zdjecie uzytkownika
mila - 2009-06-21 20:39:54 odpowiedz | cytuj
ja od1 lipca moge
zdjecie uzytkownika
all - 2009-06-22 13:30:08 odpowiedz | cytuj
hejka
moze ktos podac na maila firmy rekrutujace do holandii wyslalam juz ze 100 cv i nikt nie odpisuje masakra... alka.dad@wp.pl
zdjecie uzytkownika
EWa - 2009-06-27 23:20:21 odpowiedz | cytuj
Trzy dni temu wróciłam z Dani,oczywiście pojechałam w ciemno!Pracy przy zbiorach nie znalazłam!Truskawki obstawione Litwinami.Pracy szukałam na Fionie-mała wyspa.Szklarnie obstawione Polakami.Praca bardziej dla kobiet z samochodem. Lepiej czekać na odpowiedż z "sisiwork".Są polscy pośrednicy-do pracy przyjmują na polskich warunkach[3200zł minus 700zł koszty kwatery i jeszcze czegoś],duńkie warunki lepsze,ale przyjmuja swoich pracowników,lub trzeba czekać.Jeśli ktoś zna angielski,lub duński i ma wyższe wykształcenie,to znajdzie pracę szybciej,ale nawet na sprzątaczkę wymagali język.Polska infolinia w Odense (usunięte przez administratora)warto wcześniej zadzwonić.Może w ten sposób komuś zaoszczędzę tułaczki,lub odbiorę wakacyjną przygodę .Jeśli jednak ktoś się wybierze,to trzeba mieć z Polski zaświadczenie o stałym miejscu zameldowania w Polsce z Urzędu Dzielnicowego,wówczas jeśli ktoś znajdzie pracę ,to zamiast 38%podatku,odciągną mu tylko 8%. Sama już w ciemno nie pojadęWszystkiego czego się dowiedziałam z radością Wam,przekazuję.Oczywiście nie byłam sama.Towarzyszył mi mąż i brat.Byliśmy świetnie przygotowani,auto,jedzenie,namiot-bez tego ani rusz.Po Dani ruszyliśmy do Niemiec-też nic z tego.Szparagi i truskawka się kończyły,a borówka amerykańska jeszcze się nie zaczęła.Szkoda .Może na przyszły rok nam się uda Czeka nas jeszcze kochana Szwecja,ale tam też jest różnie Tylko tam ,to wiem co nas czeka Pozdrawiam .
zdjecie uzytkownika
hej - 2009-07-08 16:35:05 odpowiedz | cytuj
też bym pojechał, nawet własnym autem, ale w ciemno, sam już nie wiem..
zdjecie uzytkownika
Kris - 2009-07-08 22:18:05 odpowiedz | cytuj
Witam. Czy ma ktoś sprawdzona agencje lub adres do pracy w Danii-zbiory, magazyn,itp. Znam angol, niemiecki.Czy jada busy z Poznania do Danii? Poradźcie, tyle kantów w agencjach. kriskoch@o2.pl
zdjecie uzytkownika
mały - 2009-07-09 10:19:30 odpowiedz | cytuj
jak znasz niemiecki i angielski znajdziesz prace bez problemu szukaj w małych miastach takich jak np silkeborg prawie niema tam polakow jesli spotkasz to sporadycznie
zdjecie uzytkownika
melo - 2009-07-13 12:57:37 odpowiedz | cytuj
ja tez rozmyslam o danii na powaznie, od sierpnia zaczynaja sie zbiory kukurydzy, jablek i sliwek; dla mnie ok, a stawki kuszace; chce tam pracowac min. miesiac, bo musze wracac na studia

ktos sie rowniez wybiera ??? sam na pewno nie pojade
zdjecie uzytkownika
lublinek - 2009-07-22 10:44:02 odpowiedz | cytuj
jade samochodem do Danii w Sierpniu sa 4 miejsca wolne miejsca jade szukac pracy jutlandia okolice kopenchaga kontakt lublinek130@wp.pl
zdjecie uzytkownika
lublinek - 2009-07-22 10:48:04 odpowiedz | cytuj
ja jade do danii szukac roboty w ciemno to najleprza forma
zdjecie uzytkownika
dziewczyna - 2009-07-27 15:36:15 odpowiedz | cytuj
witam a ja wyjechalam do danii tez ciemno i mi sie udalo znalesc po 2 tygodniach prace w szklarni. zarobki jakie mam to 6000 zl na miesiac jestem bardzo zadowolona z pobytu tam.
zdjecie uzytkownika
dziewczyna - 2009-07-27 15:42:21 odpowiedz | cytuj
tylko ze do pracy sezonowej wystarczy angielski. ale jesli chodzi o prace inne to niestety juz raczej dunski jest wymagany. ogolnie to ja znalazlam prace przez posrednika polacy tam pracuja w porzadku sa i uczciwi.
zdjecie uzytkownika
ohel - 2009-08-03 21:34:45 odpowiedz | cytuj
dziewczyno: a w jakim miescie znalazlas tę pracę?

do wszystkich: czy wiecie do jakich miast uderzać, w celu znalezienia sezonowej pracy?[jadac w ciemno?]
zdjecie uzytkownika
Iwona - 2009-08-06 15:24:03 odpowiedz | cytuj
witam, zobaczyłam twoje ogłoszenie dotyczące zbiorów w Danii, czy masz jakieś ciekawe ofery? interesuje mnie wyjazd od zaraz. Szukam już od kilku miesięcy i nic.....
zdjecie uzytkownika
maszkotek - 2009-08-08 08:11:34 odpowiedz | cytuj
jesli jest jakas mozliwosc pracy napisz prosze na gg9607344juz wplacilam paru oszustom i nic
zdjecie uzytkownika
david - 2009-08-10 18:14:46 odpowiedz | cytuj
szukam 2 wspoltowarzyszy do podrozy do Dani ok 20sierpnia,, przejazd przez niemcy, arhus, odense, kopenhaga. silgol@wp.pl
zdjecie uzytkownika
Wojciech - 2009-08-11 12:10:49 odpowiedz | cytuj
Cześć!
Planuje wyjazd do Danii w ciemno w celu poszukiwania jakieś pracy sezonowej, wstępnie jadę na stopa koło 17,18sierpnia i na miejscu poszukuje. Jaka jest Twoja propozycja?Przejazdu za jakąś kasę na d o wymienionych miejsc, czy wspólne poszukiwanie pracy?Czekam na info i pozdrawiam
email- choma7@tlen.pl

W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
aga - 2009-08-15 16:16:55 odpowiedz | cytuj
Witam.
Czy przy zbiorze jabłek dam sobie radę jako dziewczyna czy musiałabym nosić pełne skrzynki, a z tym wątpię czy podołam.
zdjecie uzytkownika
tadeuszemil@gmail.com - 2009-08-23 15:03:43 odpowiedz | cytuj
Chcę się zabrać do Dani 28.08. A może wiesz - ile trzeba zapłacić za przewóz samochodu promem?
zdjecie uzytkownika
jacek_teoria@vp.pl - 2009-08-24 16:55:53 odpowiedz | cytuj
Mam na imie Jacek, mam 24 lata i jestem z kuj-pom. Od dluzszego czasu juz szukam pracy na terenie Danii i jak dotad nic nie znalazlem. Gdyby ktos sie wybieral i szukal towarzysza drogi to chetnie bym sie zabral.
Pozdrawiam
Jacek
zdjecie uzytkownika
słonecznik - 2009-11-24 20:12:48 odpowiedz | cytuj
zabiore 3-osoby z gdańska przez Niemcy do Danii samochodem nr kontaktoy(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
a da się? - 2009-11-26 14:27:41 odpowiedz | cytuj
a da się jechać do Dani nie przez Niemcy?No chyba,że przez Szwecję,Norwegię...hehe
zdjecie uzytkownika
gal anonim - 2010-03-22 21:39:45 odpowiedz | cytuj
czy ktos zna firme JSC HR Concept Poznań, czy ktos pracował za posrednictwem tej firmy w Danii ? pomozcie potrzebuje szybkiej odp. na gg: 436821.
zdjecie uzytkownika
King Bruce Lee Karate Mistrz - 2010-03-23 09:30:14 odpowiedz | cytuj
A google masz?
zdjecie uzytkownika
tolerancja wskazana - 2010-03-23 10:59:22 odpowiedz | cytuj
To forum jest chyba po to, żeby wymieniac sie informacjami i zdobytym doswiadczeniem uczestnikow,Nie rozumiem dlaczego z cynicznym impulsem reagujesz na powyzsze pytanie... nastepnym razem pohamuj wlasne emocje niezyczliwy autorze postu.Kiedys i ty możesz szukac pomocy !!!
zdjecie uzytkownika
marzena - 2010-04-05 17:38:27 odpowiedz | cytuj
czesc ja wraz z chlopakiem chcielibysmy jechac do Dani szukamy osob chetnych zeby razem cos zorganizowac!!! teraz jestesmy w angli i jest do [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dlatego chcemy zmienic kraj moj nr gg 864067 pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-04-05 17:42:24 odpowiedz | cytuj
ja z chlopakiem tez w to wchodze moj nr gg 864067
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-04-08 13:46:38 odpowiedz | cytuj
ja rowniez jestem zainteresowany gg 4725757
zdjecie uzytkownika
Boguś 27 - 2011-01-29 12:11:10 odpowiedz | cytuj
Witam wszystkich poszukujących pracy ja wraz z moim kolegą jedziemy własnym samochodem do Danii w kwietniu ofert pracy szukamy nadal jak nic nie znajdziemy pewnie pojedziemy w ciemno jak masz doświadczenie w pracy w Danii możemy cię zabrać (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
mic - 2011-01-31 13:18:42 odpowiedz | cytuj
jedzie ktos ze slaska w sezonie do Dani na zbiory?
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie połączony z profilem - 2011-03-15 20:44:48 odpowiedz | cytuj
Witam Poszukuje pracy w Danii od zaraz najlepiej zbiory rolnictwo jezeli ktos wie to prosze o kontakt tel (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
seba - 2013-02-11 10:00:36 odpowiedz | cytuj
siema.mam zamiar wyjechać do dani w celu szukania pracy.i szukam kogoś do wspólnego wyjazdu. jetem z małopolski. szukam pracy w rolnictwie,przy drzewkach albo na produkcji,nie na budowie. osoby zainteresowane wyjazdem pisać na gg 44786886
alert