Hey
Poszukuje kogos na wyjzad wakacyjny do pracy. W tym roku jakos nie udalo mi się zebrac ekipy, a ze nie chcialabym jechac sama to chetnie sie do kogos przylacze. Myslalam raczej o Walii, Szkocji albo jakis innych miejscowościach nadmorskich. W tamtym roku bylam w Londynie wiec zawsze chetnie posluze rada co do szukania pracy itp;) Płeć ani wiek nie ma znaczenia, ważne żebysmy sie jakos dogadali i przezyli te pare miesiecy;) Ja chce wyjechac okolo konca czerwca, początek lipca, bo wtedy mi sie konczy sesja.
Pozdrawiam i czekam na odp
Hejka! Tu śylwia . mam 22lata. Jestem właśnie na etapie szukania pracy na sezon letni, również studiuję, więc tylko koniec czerwca wchodzi w grę jako termin wyjazdu. Nie pracowałam jeszcze za granicą.Doatałam kilka ofert ale jako jedynie care assistant, a mnie by bardziej interesowała praca pokojówki lub obsługa w pubie itp.Z tymże mi się marzy Londyn, a oferty są do Walii. Jak w zeszłym roku załatwiłaś sobie pracę?Super by było pojechac z kims, zawsze razniej. A Ty Asia masz już coś na oku? Z góry dzięki za odp.! Pozdrowionek!!!
czesc Sylwia, ja niestety nie mam nic na oku, ale moge sie dopasowac jak ktos cos znajdzie ;) najpierw chcialam wyjechac przez jakas agencje ale te firmy, ktore zalatwiaja prace na sezon pobieraja sporo kasy.. z kolei te, ktore kasy nie pobieraja za zalatwienie pracy- organizuja dluzsze kontrakty ( ja naprzyklad moge jechac tylko na trzy miesiace). w kazdym razie ja jestem otwarta na propozycje:) ijak cos macie na oku to piszcie( moje gg znajduje sie powyzej) pozdrawiam