Witam,
poszukuję osób (2)mających doświadczenie w montowaniu skręcanych konstrukcji stalowych, od garaży po hale, wymagane doświadczenie min. 2 lata, praca na terenie Szkocji lub całej Wielkiej Brytani.
Jesteśmy młodą, szybko się rozwijającą firmą na brytyjskim rynku
kontakt: arturo82@tlen.pl
Witam jestem z wyształcenia technikiem budowlańcem z profilu konstrukcje stalowe mam 24 lata i od 4 lat pracujena budowach jako monter konstrukcji a od 2 lat jako brygadzista monter .Moje umiejetnosci ; podstawowy j.ang. ,uprawnienia na podnosniki i wozki nozycowe , dobra znajomość rys.tech.podstawy spawania i cięcia palnikiem ,umiejętność pracy w grupie i obsługa wszelkich narzędzi.może nas yć kilku. jesli jest pan za interesowany proszę o kontakt 0515 238 870
Witam .Jestem monterem konstrukcji stalowych skrecanych z ponad 5 letnim doswiadczeniem posiadam uprawnienia na wozki widlowe i na podnosniki czyli wzwyzki JGL poszukuje pracy w tym zawodzie . moj tel +48501178221
Spawacze 141,136;monterzy rurociągów(umiejetnosc czytania rysunków ISO,szczepienie elektryczne);ciesle konstrukcyjni i szalunkowi(co najmniej 3 letnie doswiadczenie).Osoby zakwalifikowane,nieznajace angielskiego zostaną wysłani na bezpłatny kurs norweskiego.Stała umowa o pracę,pełny pakiet socjalny na warunkach norweskich.CV z dokładnym opisem doswiadczenia,kopiami certyfikatów i innych dokumentów nalezy przesłac na adres: Soma Solutions ul.Danusi 4c/1 80-434 Gdańsk; email: cv@soma.com.pl.Agencja ma certyfikat MGiP 646/1b
chłopaki.jutro ukaze sie nowy numer"Praca i zycie za granica".tam znajdziecie sprawdzone oferty legalnych pośredników z pełnymi adresami(a nie maile czy telefony),podanymi zarobkami i innymi korzyściami
praca w Holandii dla monterów konstrukcji stalowych(również monterów rur,spawaczy,szklarzy budowlanych). Zajrzyj na strone: www.accept-jobs.com ; warunek:j.angielski lub niemiecki przynajmniej w stopniu komunikatywnym