Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".

W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
Marina - 2008-06-08 20:50:04 odpowiedz | cytuj
Szukam pracy za granicą .PEWNEJ .Chcialam sie dowiedzieć co to za praca ,która proponujesz ?
zdjecie uzytkownika
Bart - 2008-06-10 14:52:06 odpowiedz | cytuj
a macie jakies malowanei?
zdjecie uzytkownika
chris - 2008-06-12 13:15:35 odpowiedz | cytuj
Jestem studentem, mam 20 lat i pragne wyjechac do Norwegii na wakacje (lipiec, sierpien, wrzesien) czy ktos moze organizuje wyjazd i ma cos konkretnego tylko potrzebuje osob chetnych do pracy przy czymkolwiek? jak tak to prosze o kontakt: chrisek88@o2.pl
zdjecie uzytkownika
cc - 2008-06-17 23:34:36 odpowiedz | cytuj
corz bardziej popularna ta norwegia
zdjecie uzytkownika
Blizzard - 2008-06-18 00:23:23 odpowiedz | cytuj
Jestem zainteresowany tą ofertą pracy w norwegi, mam 21 lat, pracuje od 16 roku życia w wielu zawodach, mogę się dołączyć do ekipy wyjeżdżającą w te okolice świata!!! robtomson@o2.pl
zdjecie uzytkownika
Ola - 2008-06-19 21:27:41 odpowiedz | cytuj
Cześć! Ola-21 , Rafał-21 i Kamil-23 jedziemy 24.06.08(tj.wtorek) samochodem do Norwegii(planujemy do Oslo). Będziemy szukać pracy,chcemy tam zostać do października. jesli możesz nam pomóc w znalezieniu pracy prosze o maila faficzek7@o2.pl
zdjecie uzytkownika
jusstyssia - 2008-06-20 00:28:57 odpowiedz | cytuj