Nowe zasady dotyczące cookies
Witryna korzysta z plików cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie. Jeśli nie chcesz, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim urządzeniu zmień ustawienia swojej przeglądarki. Więcej szczegółów w naszej "Polityce Cookies".


W 3 tygodnie nauczymy Cię języka niemieckiego w zakresie opieki osób starszych.
KURSY JĘZYKA NIEMIECKIEGO

    Kurs doszkalający

60 h 600 zł

Zapisz się >

    Kurs od podstaw

168 h 1599 zł

Zapisz się >

    Kurs wyjazdowy od podstaw

3 tygodnie 3490zł

Zapisz się >

BEZROBOTNI ZA DARMO. Gwarancja pracy! Telefon: 22 622 13 09, 882 128 823

zdjecie uzytkownika
Agent - 2010-05-20 12:55:20 odpowiedz | cytuj
Polecam agenturę STEER T.R.K z siedzibą w Mlada Bolesłav, pracowałem w Vysokim Mycie w fabryce Autobusów Karosa a dalej Iveco, szybko przeszłem na firmę, ale agentura Steer płaci zawsze na czas, oferuje dość piękne pieniądze, jak byłem ostatnio to 95 kc/h na montarzu i chotel za free, i to 1 klasa, spawacze też na wypłatkę brali ok 30000 kc, oczewiście na umowie masz napisane mniej bo chodzi o podatki w czechach ale płacą więcej.
zdjecie uzytkownika
mała - 2010-07-22 20:22:43 odpowiedz | cytuj
Hej
W Pardubicach bylam rok temu dwa miesięce. Hurka ma swoje wady i zalety. Zalezy na koge trafisz, jak na fajnych ludzi to w pokoju byl luz. Najwekszy burdy zawsze byly na parterze gdzie byly zawsze pijackie pokoje. Jak ja bylam to pod koniece obowiązki (usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
ja - 2010-07-25 19:09:00 odpowiedz | cytuj
(usunięte przez administratora) foxconn w Kutne Hore buduje drugi zakład, przyjeła 450 osób a jeszcze przyjmie 700. Jak nie wiesz nie pisz.
zdjecie uzytkownika
chłop - 2010-07-25 19:17:33 odpowiedz | cytuj
mała ty chyba jesteś z jakiejś zapyziałej wioski, albo skońszyłasz 6 klas szkoły podstawowej. Naucz się pisać a potem pisz. Blondyna...
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-07-28 12:13:58 odpowiedz | cytuj
mam wyjechać z SK EXPRES OK. 8.08.2010r z Katowic do Pardubic- Foxconn jak tam naprawde jest? ile pobiera agencja za zalatwienie pracy bo nic nie mówia o tym a ja ostatnio jak składalem papiery w Katowicach to zapomniałem zapytać! kazali wykupić mi ubezpieczenie za ok. 80zl u nich czy to cos daje? czy to fikcja to ubezpieczenie? i jak jest np. z uznaniem polskiego dyplomu w czechach? pozdrawiam moje gg:6051869 dzieki za odp(usunięte przez administratora) z Krakowa
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-07-29 07:37:25 odpowiedz | cytuj
Nic się (usunięte przez administratora) na zapas nie martw , ubezpeczenie to fikcja i nie trzeba go wykupywać,mówisz scieme ze się ubezpieczasz we własnym zakresie i jest OK ,ale oni się cieszą ze niby cię za darmo przewieźli do Pardubic to już im daj to 80 zł ;)

Pozdrawiam
(usunięte przez administratora)
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-07-31 15:09:19 odpowiedz | cytuj
Mam pytanie czy ktoś pracował w Czechach w Pardubicach w foc connie ???????
zdjecie uzytkownika
Jebac Foxconn - 2010-08-01 22:48:51 odpowiedz | cytuj
tak byłam/łem w katowicach kłamią bo za jednego człowieka dużo dostają .. praca nie jest wcale ciężka ale nie da się ustac na nogach , poza tym ubezpieczenie od nich jest nic nie warte koszty leczenia sam musisz tam płacic ... nie warto tam jechac .. wielka lipa .. sam/ama w 31.08.2010r wruciłem/am do polski ...

na wypłate trzeba czekac 2 miesiące co najlepsze sam nie wiesz za ile pracujesz.. i ile zarobiłes tylko w czasie wypłaty..


POZDRAWIAM WSZYSTKICH z VESELK I=)
zdjecie uzytkownika
widoczny ale nie polaczony z profilem - 2010-09-24 11:08:33 odpowiedz | cytuj
Jebac Foxconn - 2010-08-01 22:48:51

tak byłam/łem w katowicach kłamią bo za jednego człowieka dużo dostają .. praca nie jest wcale ciężka ale nie da się ustac na nogach , poza tym ubezpieczenie od nich jest nic nie warte koszty leczenia sam musisz tam płacic ... nie warto tam jechac .. wielka lipa .. sam/ama w 31.08.2010r wruciłem/am do polski ...

na wypłate trzeba czekac 2 miesiące co najlepsze sam nie wiesz za ile pracujesz.. i ile zarobiłes tylko w czasie wypłaty..


POZDRAWIAM WSZYSTKICH z VESELK I=)

Racja Jebac Czeskie Qrwy !!! Oszusci , Krętacze , Debile , Cwaniaki , itp..... za 205 godzin pracy 1020zł !!!! Smiech !!!! i czują się bezkarni!!!
zdjecie uzytkownika
LorencoTah - 2010-12-11 20:15:56 odpowiedz | cytuj
Where is admin?!
Thanks
zdjecie uzytkownika
Ludzik - 2011-06-23 20:17:57 odpowiedz | cytuj
A wiec napiszę coś o foxcoonie. Praca tam faktycznie nie jest ciezka. Wręcz montotonna, Ciągłe wykonywanie jednej czynnosci. W agenturze zazwyczaj mówią ze zarobki to 70 koron na godzine. Jest to blef . NA umowie jest napisane 50 koron . Gdyby nie premie to faktycznie grosz marny. W miesiącu robi się około 200 godzin (+/- 10h ) Po przeliczeniu godzin i wyplaty zazwyczaj wacha się w okolicach 65-69 koron. Wypłate za przepracowany misiąć otrzymuje się na koniec następnego. UWAGA tam się co prawda da troche zarobic (za dobry misiąć mozna zarobic 2400 PLN ) ale trzeba odliczyć zaliczki brane co tydzien czyli 4000 tyś koro miesiecznie. Warunki hotelowe są co prawda tragiczne ale "jak sobie pościelesz tak się wyśpisz" jezeli sprzątasz sobie w pokoju to będziesz mieć czysto. Za nie przyjście do pracy jest kara 2 tyś koron za pierwszy raz. Za drugi raz jest 2500 a za trzeci zwolnienie z pracy. Za przyjscie pod wpływem alkoholu jest natychmiastowe zwolnienie. 5 minut na opuszczenie zakładu i pół godziny na opuszczenie hotelu. Koordynatorów nie interesuje jak sie dostaniemy do domu (do polski) i czy wogóle sie dostaniemy. Jeżeli naprawde jesteś zmuszony nie iść do pracy z jakiś powodów idziesz do lekaza w centrum miasta (jest określony przez foxcoon) dajesz mu 100 koron i wypisuje Ci L4 (marotka). To tyle z mojej strony. Pracowałem tam 4 misiące. Jakiś grosz przywiozłem do polski. Pozdrawiam :) LUDZIK
zdjecie uzytkownika
anula agula - 2011-07-29 18:37:12 odpowiedz | cytuj
czesc.chcemy wyjechac do czech czy wiecie jakie sa zarobki czy sie oplaca??i jak zakwaterowaniem???
zdjecie uzytkownika
aga/ana - 2011-07-29 18:53:16 odpowiedz | cytuj
czesc.jedziemy na produkcje do czech skladac telewizory..powiedzcie nam ile jest za 8 h robotki???szczerze i czy wekendy sa wolne???i jak wyglada w hotelu???jest prysznic gaz???itd????pilneeeee
zdjecie uzytkownika
michal_26 - 2011-08-25 10:22:50 odpowiedz | cytuj
Witam, mam pytanie wyjezdza ktos we wrzesniu do pracy do foxconnu jesli tak prosze o pilny kontakt gg 10673530 pozdrawiam
zdjecie uzytkownika
Seba - 2011-10-04 18:58:41 odpowiedz | cytuj
Siema. Mój kumpel (usunięte przez administratora)pracuje w firmie FOCXONN w Czechach. Mieszka w jakimś hotelu robotniczym! Może ktoś wie w jakiej miejscowości??? Będę wdziecny z jakiekolwiek info!
Seba
zdjecie uzytkownika
anonimpl - 2012-02-15 12:29:51 odpowiedz | cytuj
Praca w foxconn-ie wcale nie jest taka zla jak wszyscy mówia lecz trzeba sie duzo nastac bynajmniej jak bylo w moim przypadku ale jesli chodzi o expess people to juz moge z reka na sercu powiedziec ze to sa (usunięte przez administratora) pracowalem po 12 godzin dziennie 5-6 dni w tyg i dostawalem grosze . tam jest tak ze ta agentura dostaje pienadze za nowo przyjetych pracowników i od poczatku sa traktowani jak smiecie przez kordynatorów nic ich nie obchodzi cos sie dzieje z ludzmi tylko zeby ich (usunięte przez administratora). jedyna mozliwosc to pracowac pod agentura pewien czas i przejsc prosto pod foxconn . a co do ubytowni na jasielskiej to wiadomo ze nie sa to hotele 5 gwiazdkowe. ale wcale nie jest tak najgorzej tylko to ze wszedzie pod nogami sie plataly rumuni .
zdjecie uzytkownika
mania - 2012-02-16 07:35:39 odpowiedz | cytuj
maz racje monotonna ale ja pracuje tu uczciwie 4 lata i mozna odlozyc kase i godnie zyc
zdjecie uzytkownika
szwagier - 2012-08-11 15:46:50 odpowiedz | cytuj
jest tos kto pracowal 2008/2009 na motorolii
zdjecie uzytkownika
michal27 - 2012-09-06 22:53:21 odpowiedz | cytuj
mam pytanie wyjezdza ktos teraz do pracy do czech lub slowacji prosze o kontakt gg 10673530
zdjecie uzytkownika
przyszli pracownicy sk ekspres - 2012-11-20 20:19:01 odpowiedz | cytuj
Witam ,czy ktos zna obecna sytuacje w pardubicach praca przez sk ekspres z katowic??? jak jest tam na serio warunki ,praca i zarobki?? prosze o wpisy osoby znajace temaat. przyszli pracownicy sk ekspres
zdjecie uzytkownika
lisu - 2013-01-20 15:03:50 odpowiedz | cytuj
idalautomotiv znajduje sie w bornowachospoda a ubytownia jest w tachowie
zdjecie uzytkownika
kusy - 2015-02-27 12:39:26 odpowiedz | cytuj
tam sie nieda pracowac normalnie robisz prawie za darmo pokuty dostaniesz i nie masz nic czeskie mordki
alert